Van welke bron? Als je een 192kbps mp3 gaat reencoden naar lagere bitrates gaat dit een stuk meer opvallen namelijk dan wanneer je het van CD haalt. In principe moet je hele goede oortjes hebben namelijk om het verschil tussen 160 en 192 te horen.Caerbannog schreef op 30 August 2003 @ 23:13:
tja, ik vroeg 't me alleen even af
Ik heb hier namelijk zelf ook al (blind) die test gedaan met 't nummer: The day after tomorrow van Saybia (geweldig nummer imo).
Bij dit nummer kon ik vrij makkelijk het verschil horen tussen 128, 160 en 192 kbit (zonder spieken). Voor de mensen die nummer kennen: ik hoorde dit aan 't overpakken van de snaren van 't gitaar.
Maar ik denk dat ik ook wel mee wil doen als er een luistertest komt.
Dunno. Mischien kun je het op school dan downloaden of op je werk, waar je ook dagelijks zit met snelle verbindingofftopic:
Als er een luistertest komt, is het dan een goed idee om deze op cd beschikbaar te stellen? Ik heb namelijk niet zo''n enorm snelle internetverbinding
edit: school zo te zien. Elke HBO in nederland heeft wel een snelle verbinding. En op de mijne (INHOLLAND) hebben ze zo ongeveer alle PC's vervangen deze vakantie. Allemaal Dells met een cd brander.
[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 30-08-2003 23:19 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.