McFraGG de gekste !!
Ik denk dat jij hem helemaal niet meer krijgt.Op vrijdag 11 januari 2002 22:34 schreef RaR het volgende:
ikke nog niet..ken da ?
misschien morge.. hoop ik
Me achternaam begint met een W dus meestal ben ik de laatste.
Ik probeer dit meestal te voorkomen en ben meestal (te) vroeg met dit soort dingen.
Maar geef toe, ik betaal als een van de eersten en ik krijg het als laatste ..(Ja ik weet waarom), das toch best een kutgevoel niet?
McFraGG de gekste !!
En waarom niet? Ik heb hem gewoon met alle andere in de bus gedaan... *blaat*Op vrijdag 11 januari 2002 23:46 schreef MartNL het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hem helemaal niet meer krijgt.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
jah dat wou ik ook wel wetenOp woensdag 16 januari 2002 19:08 schreef pannenkoek het volgende:
Zijn er eigenlijk nog wat over nu dan??!!
of komt er misschien nog een nieuwe actie?
ik wil eigenlijk een cs of halflife logo
(als het kan dat silhouet van de cs ct-er met die gun in zn poten)
misschien iets voor een volgende actie
Maar Biohazzard is natuurlijk ook heel relaxt!
Die 2 wil zeker allebei wel hebben als het natuurlijk een beetje betaalbaar blijft.
P.S. Een grolsch etch lijkt me ook super!!
Ik wil het uiteraard nog wel een keer sturen, naar welk adres wil je het hebben?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
ennuh komt er nog een windowetches bestellen deel 2??
Verwijderd
iedereen heeft zon logo
maar dan er een van je favourite label
zoals cenobite of Bionic
dat heeft tenminste niemand
Verwijderd
Want dat is voor mij vele makkelijker.
En waar zou ik dan om moeten vragen?
Ik moest afbeeldingen in EPS formaat hebben, anders kwam er 75 piek bij voor het omzetten. Je moet vragen naar matglasfolie stickers of iets dergelijks, dan begrijpen ze het wel.Op woensdag 16 januari 2002 20:18 schreef Dribbeltje het volgende:
Klinkt misschien stom maar kan ik niet met de filetjes naar me eigen sticker/drukkerij winkel?
Want dat is voor mij vele makkelijker.
En waar zou ik dan om moeten vragen?
En ik heb officieel nog niets over, maar over een paar weken dan gooi ik alle niet betaalde stickers op nieuw in de verkoop. Dan zal ik de aantallen die ik nog over heb wel posten. Of er een 2e actie komt hangt af van de vraag. Ik zal dan iig geen grote (30 * 30 cm) logo's meer doen, want dat verstuurt veel te rot...
Verwijderd
gevonden

weet alleen niet hoe je dat in eps krijgt...maar dat komt hopelijk nog wel...
ik weet zeker dat ik je daarop heb gemaild, stuur even hoeveel ik moet betalen en naar welk rekening nummer naar jeroenjager@home.nl, dan reply ik wel met mn adres enzo.Op woensdag 16 januari 2002 20:02 schreef Demoniac het volgende:
weet je zeker dat je naar het goede adres (oc_master@hotmail.com) gemaild hebt? Ik heb namelijk nix ontvangen van jou...
Ik wil het uiteraard nog wel een keer sturen, naar welk adres wil je het hebben?
ga dat niet hierzo op t.net rondbazuinen
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Als je het lief vraagt wil Sjord het vast wel doenOp woensdag 16 januari 2002 20:34 schreef SOEPKIPPIE het volgende:
oke ik zal dan alvast zeggen dat ik interesse heb in een cs ct silhouet logo... zal ff plaatje zoeken...
gevonden
[afbeelding]
weet alleen niet hoe je dat in eps krijgt...maar dat komt hopelijk nog wel...
Maar dit is op zich wel een stoer logo, dr zijn vast wel meer mensen die er 1 (of meer
dan reply k direct met mn adres en alle andere gegevens
thnx!
jeroenjager@home.nl
daar graag heen
Maar dan heb ik wel iemand nodig die het in EPS kan zetten en het lijkt me dan leuk om een aantal verschillende te maken:
- Counterstrike Logo
- Biohazzard
- Grolsch (als anderen daar dan ook aan mee willen doen?!)
- En andere logo's die jullie dan willen.
Ik vind het niet erg om een beetje kosten te maken, alleen het moeten er niet teveel worden.
Ik zal maandag is kijken wat ik ervan kan maken. Als het een beetje wil lukken open ik wel een nieuw toppic en dan ga ik zo snel mogelijk bestellen en daarna opsturen.
Verwijderd
Ik ben de EPS man.Op zaterdag 19 januari 2002 12:53 schreef pannenkoek het volgende:
... Iemand nodig die het in EPS kan zetten...
Denk dat je voor CS logo wel mensen vindt... en ik zou UT ook doen, die waren bij mij ook wel populair... denk dat Grolsch niet echt veel mensen willen (misschien bacardi logo ofzo wel?)Op zaterdag 19 januari 2002 12:53 schreef pannenkoek het volgende:
Ja zo'n CS-etch dat vind ik super!! Als iemand mij een beetje wil uitleggen wat de bedoeling is enzo en als iedereen meewerkt wil ik anders wel een deel 2 starten.
Maar dan heb ik wel iemand nodig die het in EPS kan zetten en het lijkt me dan leuk om een aantal verschillende te maken:
- Counterstrike Logo
- Biohazzard
- Grolsch (als anderen daar dan ook aan mee willen doen?!)
- En andere logo's die jullie dan willen.
Ik vind het niet erg om een beetje kosten te maken, alleen het moeten er niet teveel worden.
Ik zal maandag is kijken wat ik ervan kan maken. Als het een beetje wil lukken open ik wel een nieuw toppic en dan ga ik zo snel mogelijk bestellen en daarna opsturen.
Verwijderd
Ok, even een terugblik op deze inkoopactie:Op zaterdag 19 januari 2002 12:53 schreef pannenkoek het volgende:
Ja zo'n CS-etch dat vind ik super!! Als iemand mij een beetje wil uitleggen wat de bedoeling is enzo en als iedereen meewerkt wil ik anders wel een deel 2 starten.
Demoniac zag de pagina met plaatjes en bedacht zich dat hij hiermee window etches kon maken. Hij opende dit topic en iedereen begon door elkaar te roepen. Vandaar dat er een bestelformulier is gemaakt, dat is een stuk handiger. Vervolgens is er besteld door een boel mensen en het bestelformulier is gesloten. De etches waar genoeg animo voor was werden gemaakt en opgestuurd nadat er was betaald.
Ik wil wel elk plaatje in EPS maken wat je kan bedenken, het helpt wel als je dan al een scherp JPEGje hebt ofzo.
Verder kan ik ook weer een bestelformulier maken. Op het oude bestelformulier staan trouwens ook prijzen en afmetingen.
Op naar deze actie deel 2!
zo ja,wanneer gooi je weer een reeks op de post?
Heb ook nog niet verstuurd (sorry)...Op zondag 20 januari 2002 20:58 schreef dexx het volgende:
hmm.. ik heb nog steeds nix
Deze week doe ik dat
dan heb ik nl. een lan party (DROME!) en probeer ik mn case af te hebben...
Verwijderd
Waarmee maak jij die eps dingen? Quark of Illustrator of nog een ander proggie?Op zondag 20 januari 2002 11:13 schreef Sjord het volgende:
Ik wil wel elk plaatje in EPS maken wat je kan bedenken, het helpt wel als je dan al een scherp JPEGje hebt ofzo.
Ik zal het proberenOp zondag 20 januari 2002 23:16 schreef dexx het volgende:
mooi als je ervoor kan zorgen dat ie er voor 1 feb is.. dan zou ik blij zijn...
dan heb ik nl. een lan party (DROME!) en probeer ik mn case af te hebben...
is morgen al
Sorry, ik wilde ze zondag opsturen maar er waren geen postzegels meerOp donderdag 31 januari 2002 12:33 schreef dexx het volgende:
denk niet dat ie nog op tijd is voor drome
is morgen al
En van maandag 6.00 tot gisteravond 23.00 was ik op reis naar Parijs
Toch nog een klein btje hoop... ik heb ze vanmiddag nog ff op de post gegooid, dus als de PTT zijn werk goed doet, is ie er morgen nog wel... ik zal voor je duimen!Op donderdag 31 januari 2002 12:33 schreef dexx het volgende:
denk niet dat ie nog op tijd is voor drome
is morgen al
nou ja mensen op drome.. dan is mn kast dus nog niet af
nou ja. ik krijg m iig nog
Voor alle mensen die nog iets willen hebben: ik heb iedereen die zijn bestelling niet betaald heeft gemaild, en als ik voor maandag geen tegenbericht heb, gooi ik de stickers weer in de verkoop
Dus komen er van alle stickers weer een paar beschikbaar
Ik post hier volgende week maandag/dinsdag wat ik over heb, vanaf dan kan je bestellen... dus hou dit topic in de gaten
als er nog wat voor me tussen zit wil ik er misschien wel 1tje
gr.
patrick
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Als je nou leest, er staat dat ik maandag/dinsdagavond post wat ik over heb...Op dinsdag 26 februari 2002 22:29 schreef Het_Zootje het volgende:
als je over hebt, wil je me dan ff mailen met wat je over hebt. mn email is hetzootje@hotmail.com
als er nog wat voor me tussen zit wil ik er misschien wel 1tje
gr.
patrick
Ik heb hier de laatste window etches. Ik heb nog de volgende (allemaal 20 * 20 cm, behalve Biohazard XL:
10 * Biohazard - 3,25 p/st
12 * Radioactive - 4,- p/st
4 * Unreal - 4,50 p/st
6 * Quake 3 - 4,50 p/st
7 * Tweakers - 4,- p/st
6 * Biohazard XL (30 * 30 cm) - 6,- p/st
Helaas ben ik wel genoodzaakt om verpakkings/verzendkosten te berekenen (hier had ik mij op verkeken bij de eerste lading, ben er dus nauwelijks rijker, of misschien zelfs armer van geworden
De kosten voor het verpakken/verzenden zijn: 1,15 voor 'kleine' etches (envelop en 2 postzegels). Voor bestellingen waar een Biohazard XL bij zit wordt het 1,55 (envelop en 3 postzegels)
Als je wilt bestellen:
Stuur een e-mail met de volgende gegevens naar oc_master@hotmail.com:
* Naam + adres
* GoT nickname
* Welke etch(es) je wil hebben
* Het totaalbedrag van etches + verzendkosten
Ik zal dan een bevestiging sturen (ook als ik de etches niet meer heb mail ik dat) en zodra ik het geld binnen heb (met kenmerk Stickers [GoT nickname]) stuur ik ze op (kan een weekje duren maar ik probeer het zo snel mogelijk)
Verwijderd
Op maandag 04 maart 2002 22:55 schreef TuRk het volgende:
Gemaild 1 * biohazard plz
Op maandag 04 maart 2002 22:59 schreef Jiver het volgende:
ik heb je net gemaild.
sooo check your mail
1x Biohazard
1x Radioactive
Op maandag 04 maart 2002 23:09 schreef Capice het volgende:
Was al bang dat ik weer een leuke actie gemist had, maar er is nog hoop. Mijn mailtje is dus onderweg
Ontvangen, en bevestigingen verstuurdOp dinsdag 05 maart 2002 13:52 schreef The_Cook het volgende:
He Demoniac,
zojuist gemaild: eenmaal Tweaker etch!
thnx, The_Cook
Er is nu nog over:
7 * Biohazard
11 * Radioactive
4 * Unreal
6 * Quake 3
6 * Tweakers
6 * Biohazard XL (30 * 30 cm) - 6,- p/st
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Om die draak als een windowetch te krijgen moet hij in EPS formaat. Dat betekent meestal dat hij met de hand overgetrokken moet worden, wat bij jou draak echt een rotwerk is.Op dinsdag 05 maart 2002 14:55 schreef Oxigun het volgende:
zeg eens... doe je nog wat aan eigen design. ik heb hier eentje die ik op me kast wil gooien namelijk http://download.tripodnet.nl:81/oxigun/kempo-kaart.JPG (alleen de draak)
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Wololoo
Op dinsdag 19 maart 2002 21:37 schreef Pureoptical het volgende:
Ik heb net het geld overgemaakt, tis onderweg!
Ik ga nu mijn raam wassen!!
w00t! w00t! ik ben rijk! (in verhouding tot wat ik had iigOp woensdag 20 maart 2002 17:15 schreef Falcon het volgende:
je hebt je geld.
Ik zal ze ASAP opsturen (tussen morgen en zaterdag)
Verwijderd
Enjoyw00t! w00t! ik ben rijk! (in verhouding tot wat ik had iig)
Ik zal ze ASAP opsturen (tussen morgen en zaterdag)
3 x Q3 en 1 x UT
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd
Ik eindelijk mijn window in mijn kast gezetr wil ik mijn tweakers logo erop plakken kom ik er niet uit wat nu de plak kant is.
Er is 1 kant die wat van oner bedrukt is en een kant die wat niet bedrukt maar die was heel snel los laat deze heeft een glad oppervlak. De sticker wat eronder zit plakt totaal niet. Zit de plakkende kant dan op het bedrukte deel ????
Als iemand snel een antwoord heeft graag
Owkee, zoals zo vaak, soms moet je het niet ver zoeken!Op zaterdag 06 april 2002 12:17 schreef jbcyber het volgende:
Ben me hier een potje aan het ergeren niet normaal.
Ik eindelijk mijn window in mijn kast gezetr wil ik mijn tweakers logo erop plakken kom ik er niet uit wat nu de plak kant is.
Er is 1 kant die wat van oner bedrukt is en een kant die wat niet bedrukt maar die was heel snel los laat deze heeft een glad oppervlak. De sticker wat eronder zit plakt totaal niet. Zit de plakkende kant dan op het bedrukte deel ????
Als iemand snel een antwoord heeft graag
Eerste laag eraf halen, op window plakken en dan bovenste laag eraf halen, sticker blijft mooi zitten ennu GAAAAAAF
ff plaatje dr bij
Ziet er idd welOp zaterdag 06 april 2002 12:59 schreef Falcon het volgende:
ik heb mijn henk gewoon op de zijkant van mn kast gemaakt, en niet op mn window (omdat dit een logo is), maar het ziet er super uit, omdat het een zwarte kast is (chieftec)![]()
thnx demoniac!!
[afbeelding]
edit:
ff plaatje dr bij
(Moet ik er nog wel een paar over houden
Wololoo
1x Biohazard
1x Radioactive
Hopen dat je ze nog hebt.
Alleen had ik nu de vraag of deze inkoopactie nog geldig is en of u/(je??????) er nog 1 hebt.
Wat zijn de maten precies ( ik kan dit monstertopic niet doorlezen) en de verzendkosten?
Mijn email is x_michiel_x@hotmail.com
Samen staan we sterk!
Moet je ff kijken in het bericht van DemoniacOp maandag 15 april 2002 17:52 schreef IkBenAlles het volgende:
Ik wil ook wel een quake 3 arena logo
Alleen had ik nu de vraag of deze inkoopactie nog geldig is en of u/(je??????) er nog 1 hebt.
Wat zijn de maten precies ( ik kan dit monstertopic niet doorlezen) en de verzendkosten?
Mijn email is x_michiel_x@hotmail.com
op maandag 04 maart 2002 22:35.
Daar staat de info die je vraagt/nodig hebt.
Dit is alle info over het bestellen...Op maandag 04 maart 2002 22:35 schreef Demoniac het volgende:
*** Magazijn-opruiming Window-etches ***
Ik heb hier de laatste window etches. Ik heb nog de volgende (allemaal 20 * 20 cm, behalve Biohazard XL:
Biohazard - 3,25 p/st
Radioactive - 4,- p/st
Unreal - 4,50 p/st
Quake 3 - 4,50 p/st
Tweakers - 4,- p/st
Helaas ben ik wel genoodzaakt om verpakkings/verzendkosten te berekenen (hier had ik mij op verkeken bij de eerste lading, ben er dus nauwelijks rijker, of misschien zelfs armer van geworden)
De kosten voor het verpakken/verzenden zijn: 1,15 voor 'kleine' etches (envelop en 2 postzegels). Voor bestellingen waar een Biohazard XL bij zit wordt het 1,55 (envelop en 3 postzegels)
Als je wilt bestellen:
Stuur een e-mail met de volgende gegevens naar oc_master@hotmail.com:
* Naam + adres
* GoT nickname
* Welke etch(es) je wil hebben
* Het totaalbedrag van etches + verzendkosten
Ik zal dan een bevestiging sturen (ook als ik de etches niet meer heb mail ik dat) en zodra ik het geld binnen heb (met kenmerk Stickers [GoT nickname]) stuur ik ze op (kan een weekje duren maar ik probeer het zo snel mogelijk)
Biohazard XL is helaas al op, de rest zijn er overal nog een paar van...
Ik wil dus een Biohazard normaal.
heb je mijn e-mail al gekregen?
Samen staan we sterk!
Waarom hoor ik niks van je Demoniac?Op maandag 15 april 2002 16:58 schreef Lamborghini het volgende:
Ik heb je zojuist gemaild:
1x Biohazard
1x Radioactive
Hopen dat je ze nog hebt.
Verwijderd
1x t.net
1x amd
(mocht de topic starter na 1 jaar nog reageren
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 10:26 ]
Beetje nutteloze kick IMO, je had beter Demoniac ff kunnen mailen.thaBeerbuster schreef op 14 mei 2003 @ 10:16:
komt hier nog een vervolg actie op?? ik wil wel een CS-logo hebben nl
Ga ik ook ff doen, wil nog wel een Henk etch
Verwijderd
1 x amd
en zijn de prijzen al in euros verandert??
edit: ik lees dat vorig jaar ook mini etch werden geleverd?/
zijn die er ook nog??
wil de topic starter ff een nieuw aankoop lijstje maken?? als het nog bestaat.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 11:33 ]
Verwijderd
en ik heb hem al toegevoegd op msn .. de klopjacht is geopendthaBeerbuster schreef op 14 mei 2003 @ 11:52:
zal hem wel even een mailtje sturen om te vragen waar hij het heeft laten doen enzo, anders moeten we een nieuwe actie starten
Verwijderd
Sorry
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 19:05 ]
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Ik zou de IA starter mailen, kijken of het nog steeds zo goedkoop kan.
Ik moet nog even contact opnemen met de leverancier, maar ik ga naast 'matglas' stickers ook kijken naar andere stickers (zwart en/of chroom)
Verder hier niet meer over IA's discussieren, want dat mag niet meer. Dus heb geduld en hou de IA-site in de gaten
Verwijderd
Als je nog wat designs nodig hebt kan je me fff een mailtje sturen.. Ik heb een tijdje terug wat spul gemaakt...Demoniac schreef op 22 May 2003 @ 12:04:
Hmm, ik had dit topic een beetje over het hoofd gezien, maar aangezien ik de laatste weken steeds lastig gevallen wordt op Messenger, heb ik het toch maar even terug gezocht. En ik heb goed nieuws, er zijn plannen voor een nieuwe IA
Ik moet nog even contact opnemen met de leverancier, maar ik ga naast 'matglas' stickers ook kijken naar andere stickers (zwart en/of chroom)Waarschijnlijk is er binnen 2 a 3 weken een animo-check te vinden op de bekende IA-site.
Verder hier niet meer over IA's discussieren, want dat mag niet meer. Dus heb geduld en hou de IA-site in de gaten

Ik heb zelf ook nog wat gesneden spul nodig.. Waaronder het Vortex logo voor m'n cube.

Ik liep ook al een tijdje met het idee rond om voor veel mensen gezamelijk wat snijwerk te laten doen, dus als je nog hulp nodig hebt ofzo.. drop me a line
I'm in als dit doorgaat zo!
Verwijderd
editje: is er al een henk fanguard??
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 09:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()