Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Biohazard window etch voor weinig besteltopic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 805 views sinds 30-01-2008

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 22:25

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Of hij wil geen geld, of zijn inet is weg want ik krijg maar steeds geen bericht.. Ik wil je geld overmaak adress omdat ik die uitmijn email heb verwijderd, dus als je ff slim bent, zit je niet zo lang te wachten op mijn geld.

Als te lang duurt hoeft ik hem al niet meer.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:13

Wildfire

Joy to the world!

Demoniac, wanneer kan ik mijn etchje verwachten? Het geld staat al een paar dagen op je rekening, ik kreeg vandaag het afschrift dat het gestort was...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Heerlijkedag
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb vandaag het overschrift-formuliertje
bij de bank binnengegooid, dus je zal het
dan wel binnenkort binnenkrijgen verwacht ik.

En dan heb ik nog vóór 2002 een mooie etch :9.

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

Ik doe mee, mail maar wat je het meest van aanvragen hebt liggen. Die biohazard is kewl maar er zijn leukere.

Misschien kun je ff een siteje maken met een overzicht van bestelde aantallen....kunnen we nog meer bestellen....

mail maar ff hoe verder: e.moust@home.nl

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 16:03 schreef Cloontje het volgende:
Of hij wil geen geld, of zijn inet is weg want ik krijg maar steeds geen bericht.. Ik wil je geld overmaak adress omdat ik die uitmijn email heb verwijderd, dus als je ff slim bent, zit je niet zo lang te wachten op mijn geld.

Als te lang duurt hoeft ik hem al niet meer.
Sorry, ik heb het mailtje ff opnieuw gestuurd, maar erg lang zal het sturen van de etches niet meer duren, want ik heb ze vanmiddag opgehaald!!! :D
Ze zien er netjes uit, ze zijn trouwens wel groter dan ik me had voorgesteld :P
Op woensdag 05 december 2001 22:16 schreef Ermo het volgende:
Ik doe mee, mail maar wat je het meest van aanvragen hebt liggen. Die biohazard is kewl maar er zijn leukere.

Misschien kun je ff een siteje maken met een overzicht van bestelde aantallen....kunnen we nog meer bestellen....

mail maar ff hoe verder: e.moust@home.nl
Ik stuur eerst ff de huidige bestellingen weg, wat ik dan nog over heb gooi ik wel ff online, zodat dat ook nog besteld kan worden...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Op woensdag 05 december 2001 23:16 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Sorry, ik heb het mailtje ff opnieuw gestuurd, ...
Nog geen email ontvangen hoor.

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:30

ko9

Uhhm, ik had je gisterochtend ofzo ook al een mailtje gestuurd, omdat er waarschijnlijk iets fout is gegaan bij het overmaken van het geld. Als je ff mailt of je het misschien toch ontvangen hebt, en zoniet --> dan maak ik het ff opnieuw over...

Ik hoop dat je gewoon eerlijk bent :)

Want ik neem aan dat je die dingen niet verstuurd voordat je mn geld hebt...

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Nou, ik hoop dat ik morgen dan m'n etch ontvang. Het geld staat al een paar dagen op je rekening dus ik neem aan dat je 'm uiterlijk vandaag verstuurd...

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

imand al een logo binnen?

Verwijderd

Geduld cloontje, geduld. Het is pas 6 december.

Mijn site werkt trouwens weer helemaal top. Is een tijdje uit de lucht geweest. Hij is nu ook wat modem-vriendelijker.

• Demo

Demo

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 14:53 schreef Brian Dickens het volgende:
Nou, ik hoop dat ik morgen dan m'n etch ontvang. Het geld staat al een paar dagen op je rekening dus ik neem aan dat je 'm uiterlijk vandaag verstuurd...
Uuh, ik moet de hele zooi ook nog verwerken hoor, en ik heb ook nog school en sociaal leven enzo (ben vandaag van 8 tot 8 bezig geweest met school/werk)

Dus jongens, heb alsjeblieft ff geduld, ik ben een eerlijke gozer, ze komen echt wel, ik heb alleen weinig tijd om het af te handelen...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

School? Sociaal leven?

Telt allemaal niet! >:)

Verwijderd

Sommige mensen snappen het ook nooit. Ik kreeg dit mailtje:
He Demoniac
Ik heb nog geen mail gekregen van de betaling van
mijn windowetch. Als je die effe zou kunnen sturen dan maak ik het geld ook
over. Wil graag een beetje zekerheid met zo'n dingen vanwege eerdere slechte
ervaringen.
Mzzl
Juul (jbcyber)

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 16:50
Op vrijdag 07 december 2001 13:10 schreef Sjord het volgende:
Sommige mensen snappen het ook nooit. Ik kreeg dit mailtje:
[..]
Zou wel es willen weten wat ik niet snap want als ik het goed heb begrepen zou iedereen een mail krijgen die iets besteld had. Zal dat wel aan mij liggen denk ik.
Op zaterdag 24 november 2001 20:58 schreef Demoniac het volgende:
Prijzen incl. BTW en verzendkosten

Biohazard - fl. 7,50
Tweakers - fl. 8,00
Quake - fl. 11,00
Radioactive - fl. 9,00
Unreal - fl. 10,00
Biohazard XL - fl. 13,50

Mijn rekening nr. is: 82 78 65 228
Ik stuur iedereen nog een e-mail, maar diegenen die het vast over willen maken, kunnen het totaal van hun bestelling overmaken met als betalingskenmerk stickers [mailnaam/nickname] (ligt er aan hoe je in de bestellijst staat)
Als ik alles goed heb gelezen klopt het dus wat ik hierboven zei.

Het enigste wat ik fout zou hebben kunnen gedaan is de persoon. Heb gemaild naar degen die de website heeft opgezet. Leek mij het meest logische

Verwijderd

Demoniac besteld die dingen, ik zorg voor de plaatjes en het bestelformulier.

• jbcyber
Op vrijdag 07 december 2001 15:48 schreef Sjord het volgende:
Demoniac besteld die dingen, ik zorg voor de plaatjes en het bestelformulier.
Dan hoop ik dat iki domoniac op deze manier ook kan bereiken. Want ik kan zijn e-mail adres niet echt achterhalen.

Ik hoop dat zo weer heel wat misverstanden uit de wereld zijn. En dat ik een mailte krijg van domoniac. mijn mail adres is jbcyber@hotmail.com

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 07 december 2001 16:07 schreef jbcyber het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat iki domoniac op deze manier ook kan bereiken. Want ik kan zijn e-mail adres niet echt achterhalen.

[...]
Er ooit al aan gedacht om in zijn profiel te kijken? Daar staan z'n adres gewoon in hoor.

<edit> Druk bij een berichtje van Demoniac op dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/profile.gif  </edit>

• Demo

Demo

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 16:07 schreef jbcyber het volgende:

[..]

Ik hoop dat zo weer heel wat misverstanden uit de wereld zijn. En dat ik een mailte krijg van domoniac. mijn mail adres is jbcyber@hotmail.com
Ik heb geprobeerd een mailtje naar dat adres te sturen, maar ik kreeg toen een mail van de server dat dat adres niet bestond... ik zal het wel nog een keer proberen.

EDIT: bij deze, als het goed is heb je nu mail...

• jbcyber
Op vrijdag 07 december 2001 18:38 schreef Brian Dickens het volgende:

[..]

Er ooit al aan gedacht om in zijn profiel te kijken? Daar staan z'n adres gewoon in hoor.

<edit> Druk bij een berichtje van Demoniac op dit knopje: [afbeelding]  </edit>
Ik weet best wel hoe je iemandd zijn e-mail adres kan opvragen maar als iemand geen zin heeft om dat te geven in zijn profile heb je er weinig aan.

Maar ja alles is nu goed en als het goed is staat het geld morgen op de rekening van domaniac.

Verwijderd

Mijn pieken heb je al een weekje :)

Ik wil geen mail, ik wil post :P

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 07 december 2001 22:50 schreef jbcyber het volgende:

[..]

Ik weet best wel hoe je iemandd zijn e-mail adres kan opvragen maar als iemand geen zin heeft om dat te geven in zijn profile heb je er weinig aan.

[..]
Toen ik een tijd geleden bestelde stond zijn e-mail adres gewoon in zijn profile. En vandaag ook gewoon...

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 23:15 schreef FuTaL het volgende:
Mijn pieken heb je al een weekje :)

Ik wil geen mail, ik wil post :P
Mail en post is toch hetzelfde :?

Demoniac: Het geld is overgemaakt, ik had een klein foutje gemaakt met je rekening nummer maar nu staat het erop

• Sinlath
  • Laatst online: 12-11 16:36

blablsh

van domaniac.
hij scheld je uit voor maniac.

Ik wil niet stoken maar dit zou ik niet pikken :) :) ;) :+

• Demo

Demo

Topicstarter

[..]

Maar ja alles is nu goed en als het goed is staat het geld morgen op de rekening van domaniac Demoniac.
Hu? Mijn mail adres staat gewoon in mijn profile, en mijn naam trouwens ook... Ik heb niets te verbergen :)
Als het goed is heb je nu trouwens wel een mail ontvangen, toch?

Edit: Ik ben gisteren bij de bank geweest en ik heb internetbankieren aangevraagd... dus over een paar dagen kan ik sneller checken of het geld binnen is... tot die tijd zal ik het moeten doen met mijn afschrift :(

• Epitome
  • Laatst online: 29-09 18:10
Doe maar rustig aan hoor, jongen!

Ik weet hoeveel werk er bij zo'n inkoopactie komt kijken! :)

zie signature :o

• Demo

Demo

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 15:19 schreef Epitome het volgende:
Doe maar rustig aan hoor, jongen!

Ik weet hoeveel werk er bij zo'n inkoopactie komt kijken! :)

zie signature :o
Maar volgens mij is jou inkoop actie nog groter dan die van mij...

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Demoniac

Na 3 mails nog steeds bericht, nou sorry hoor, nu hoef ik het al niet meer. Hiermee zeg ik dus mijn bestelling ook af.

Verwijderd

Ooit er wel eens aan gedacht dat hij misschien anderen dingen te doen heeft, dat je het naar het verkeerde adres aan het sturen bent, dat je niet de enige bent die logo's aan het bestellen is en dat het onlogisch is dat je je bestelling opzegt omdat het te lang duurt?

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 04:46 schreef Cloontje het volgende:
Demoniac

Na 3 mails nog steeds bericht, nou sorry hoor, nu hoef ik het al niet meer. Hiermee zeg ik dus mijn bestelling ook af.
Volgens mij heeft demoniac ook nog een ander leven naast het GoT. Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar denk eens na, voordat je je bestelling definitief canceld. Wees blij dat hij een inkoopactie organiseerd. Je mag pas klagen als iedereen zijn etch al heeft en jij nog niets.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als je UT over hebt mail dan ff

Ben weer te laat

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Op Sunday 09 December 2001 14:35 schreef Hitpoint het volgende:

[..]

Volgens mij heeft demoniac ook nog een ander leven naast het GoT. Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar denk eens na, voordat je je bestelling definitief canceld. Wees blij dat hij een inkoopactie organiseerd. Je mag pas klagen als iedereen zijn etch al heeft en jij nog niets.
Ik heb 3 mails gestuurd, en meerdere malen in dit topic gevraagt, ik heb 2 weken gewacht en dat lijkt me wel genoeg, ik heb ook een ander leven naast GoT. En iemand die dit organiseert is verplicht zijn klanten te beantwoorden. Als hij dat niet doet, heb ik het recht om mijn bestelling te weigeren.

• Demo

Demo

Topicstarter
Op zondag 09 december 2001 21:43 schreef Cloontje het volgende:

[..]

Ik heb 3 mails gestuurd, en meerdere malen in dit topic gevraagt, ik heb 2 weken gewacht en dat lijkt me wel genoeg, ik heb ook een ander leven naast GoT. En iemand die dit organiseert is verplicht zijn klanten te beantwoorden. Als hij dat niet doet, heb ik het recht om mijn bestelling te weigeren.
Je mag van mij best je bestelling afzeggen, maar ik heb naar mijn weten toch echt een mailtje terug gestuurd naar jou... je staat btw ook in mijn MSN-lijst, dus waarom heb je nooit iets via MSN gezegd?
Op zondag 09 december 2001 14:35 schreef Hitpoint het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb het halve weekend bij mijn vriendin gezeten (sinterklaas bij haar oma) en de rest van de tijd ben ik bezig geweest met het in elkaar zetten van een database met alle bestellingen... en ik heb (nog) geen internetbankieren heb (als het goed is deze week wel :D) kan ik alleen op mijn afschriften zien of ik geld heb, en daar stonden nog maar 6 mensen op... daarom gaat het niet al te vlot :(

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op maandag 10 december 2001 10:51 schreef Demoniac het volgende:

[..]

kan ik alleen op mijn afschriften zien of ik geld heb, en daar stonden nog maar 6 mensen op... daarom gaat het niet al te vlot :(
Ik neem aan dat ik daar bij stond? En dat ik vandaag toch uiteindelijk mijn etchje in ontvangst kan nemen?

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Op maandag 10 december 2001 10:51 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Je mag van mij best je bestelling afzeggen, maar ik heb naar mijn weten toch echt een mailtje terug gestuurd naar jou... je staat btw ook in mijn MSN-lijst, dus waarom heb je nooit iets via MSN gezegd?
[..]

Inderdaad, ik heb het halve weekend bij mijn vriendin gezeten (sinterklaas bij haar oma) en de rest van de tijd ben ik bezig geweest met het in elkaar zetten van een database met alle bestellingen... en ik heb (nog) geen internetbankieren heb (als het goed is deze week wel :D) kan ik alleen op mijn afschriften zien of ik geld heb, en daar stonden nog maar 6 mensen op... daarom gaat het niet al te vlot :(
heb geen mail gezien. Ik heb ook nog niet gezien op MSN en die staat toch ecth 24/7 online dus

Verwijderd

Tering zeg, wat zijn er een hoop ongeduldig hier.

Heb gewoon geduld. Hij moet ook naar school of werk. Heeft ook vrienden. Gaat ook in het weekend stappen.

Nogal logish dat ze niet meteen na storting op mijn deurmat liggen.

Gewoon, heb geduld!!

Verwijderd

In dit topic stond toch een link naar alle plaatjes van die etches?

Wil namelijk het quake3 logo laten graveren. Alleen dan heb ik zo een plaatje nodig.

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 22:22 schreef jordyb het volgende:
In dit topic stond toch een link naar alle plaatjes van die etches?

Wil namelijk het quake3 logo laten graveren. Alleen dan heb ik zo een plaatje nodig.
"Ik erger me aan tweakers die geen antwoord op de vraag geven, maar antwoord dat daar heel klein beetje op lijkt. Daar heb je namelijk niks aan."

UTFS!!! *D

Geintje: http://213.46.29.188/biohaz/

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 22:30 schreef TheManinBlack het volgende:

[..]

"Ik erger me aan tweakers die geen antwoord op de vraag geven, maar antwoord dat daar heel klein beetje op lijkt. Daar heb je namelijk niks aan."

UTFS!!! *D

Geintje: http://213.46.29.188/biohaz/
Godsamme zeg. Ik wist neit dat school zo boring was.

Ik heb die site 50 keer afgezocht naar plaatjes.
Maar lezen ho maar |:(
Ik was dus echt half in slaap gevallen op school :?

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Hey ik heb je post gelezen via msn, check nu mijn mail, Helaas was ik aan het werk dus kon niet reageren.

Jammer geen mail ontvangen, blijkbaar niet zo goed ontvangst ofzo.

Probeer eens een mail te versturen naar:

pacthon@hotmail.com

met subject: Voor Cloontje (vincent) mail naar hem door.

Als dat lukt misschien, kan ik je betalen.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ongeveer midden vorige week moet je hebben gezien dat ik betaald heb... tot nu toe nog steeds niets ontvangen. Dat je het druk hebt kan ik begrijpen, maar zelfs dan heb je wel even de tijd om wat spulletjes op te sturen.

Als ik dit weekend nog niets heb ontvangen dan voel ik me toch echt geneigd om die 7,50 terug te laten storten, hoe laag dat bedrag ook mag zijn...

• Epitome
Jezus, doe es ff relaxed joh! |:(

Je kan wel op een andere toon vragen wat Demoniac al heeft verstuurd!

Maar jullie lopen alleen maar te zeiken, jullie lijken wel een stel wijven!
(met alle respect aan de vrouwen hier :o )

Get a life!!

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 17:01 schreef Epitome het volgende:
Jezus, doe es ff relaxed joh! |:(

Je kan wel op een andere toon vragen wat Demoniac al heeft verstuurd!

Maar jullie lopen alleen maar te zeiken, jullie lijken wel een stel wijven!
(met alle respect aan de vrouwen hier :o )

Get a life!!
Mij hoor je niet klagen :) komt omdat ik mijn raampje nog moet uitzagen, ik ben te lui om een ander zaagje voor mijn decoupeerzaag te kopen :P

• Demo

Demo

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn internet bankieren code binnen gehad, dus ik ga nu ff een update van alle betalingen binnenhalen...

• Demo

Demo

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 16:55 schreef Brian Dickens het volgende:
Ongeveer midden vorige week moet je hebben gezien dat ik betaald heb... tot nu toe nog steeds niets ontvangen. Dat je het druk hebt kan ik begrijpen, maar zelfs dan heb je wel even de tijd om wat spulletjes op te sturen.

Als ik dit weekend nog niets heb ontvangen dan voel ik me toch echt geneigd om die 7,50 terug te laten storten, hoe laag dat bedrag ook mag zijn...
Ik heb pas zaterdag gezien dat jij betaald had, zondag was ik weg, gister en vandaag ben ik druk met school, en dat zal de rest van de week ook nog wel zijn... misschien heb ik morgen tijd, anders wordt het zaterdag, en dan doe ik het ook echt...

EDIT: Cloontje, ik heb het mailtje ff naar dat andere adres gestuurd, met het subject wat jij zei...

• Demo

Demo

Topicstarter
AAARGH!!! Nou hebben die gare types van de bank alle overboekingen van 6 december er niet bij gezet!!! En toen waren er volgens mij juist veel bij gekomen... |:( bank

Verwijderd

Zo te zien zijn er nogal wat mensen die door hun korte geduld hun etch niet meer hoeven.
Gelukkig heb ik meer geduld en hoor ik het HEEL GRAAG van je als je nog nuclear etches overhebt.
Zodra je een idee hebt van wat je nog over zal hebben aan het eind van de rit stuur dan aub ff een mailtje naar mercenarie996@hotmail.com of icq me op nummer: 53958452.
Alvast heel erg bedankt en suc6 met alle heethoofden die op hun etch zitten te wachten :)

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
hmm demoniac check je mail eens... Ik krijg net allemaal mailtjes terug dat omdat je box vol zit :(

Ik heb het geld dus opnieuw overgemaakt aangezien ik een tiepfout had gemaakt.

Reageer ff als je het binnen hebt, je hebt mijn Mail adres.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

Ik heb het geld 14 dagen gelden overgemaakt. Het lijkt me dat je daar wel al een afschrift van hebt, toch ?
Ik begrijp dat je nog andere dingen hebt dan je PC en de tweakertjes... Maak gewoon even tijd. Het kost je 25 seconden om mijn adres op een envelop te zetten, stickertje erin en in je schooltas te duwen :). Het maakt me niet uit of ik hem nu of over een week krijg, maar geef gewoon een datum dan weet ik waar ik aan toe ben...

Mzl en Suc6

PS
Ow ja bewijs van betaling : :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vanklinken/betaling.jpg

• Demo

Demo

Topicstarter
Op donderdag 13 december 2001 16:24 schreef FuTaL het volgende:
Ik heb het geld 14 dagen gelden overgemaakt. Het lijkt me dat je daar wel al een afschrift van hebt, toch ?
Ik begrijp dat je nog andere dingen hebt dan je PC en de tweakertjes... Maak gewoon even tijd. Het kost je 25 seconden om mijn adres op een envelop te zetten, stickertje erin en in je schooltas te duwen :). Het maakt me niet uit of ik hem nu of over een week krijg, maar geef gewoon een datum dan weet ik waar ik aan toe ben...

Mzl en Suc6

PS
Ow ja bewijs van betaling : :P

[afbeelding]
Van jou heb ik het geld... van Brian Dickens ook, en van nog een paar. Ik heb nu 12 bestellingen klaargemaakt (in envelop ligt het klaar) dit gaat waarschijnlijk morgen op de post, anders zaterdag.

Verwijderd

Kijk dat zijn de betere berichten :) Danku danku :)

• Demo

Demo

Topicstarter
Goed nieuws voor degenen van wie ik het geld heb: er ligt hier een stapel grote gele enveloppen die zometeen naar een brievenbus vervoerd worden... :)

• jbcyber
He zou je een lijstje kunne maken met degenen waar je de betaling al van binnen hebt. Als het goed is heb je mijn geld ook al.

• Demo

Demo

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 12:29 schreef jbcyber het volgende:
He zou je een lijstje kunne maken met degenen waar je de betaling al van binnen hebt. Als het goed is heb je mijn geld ook al.
Komt ie:
-jbcyber (jij dus)
-Brian Dickens
-Hitpoint
-JordyB
-TheManInBlack
-4of9
-Sinlath
-Koekie
-Epitome
-FuTaL
-Guido Huis
-Ben Rexwinkel
-Mark Otting
-Jelle Balk
-M. Nieuwstraten
('echte' namen van mensen waar ik geen nickname van heb)

• Jumpiefox
  • Laatst online: 27-11 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

mag ik je mail weer ( waar de rekining nummer opstaat) ja er zijn een paar dingen verkeerd gegaan

The first casualty in war is always the truth...

• Demo

Demo

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 12:35 schreef Alpha-xp het volgende:
mag ik je mail weer ( waar de rekining nummer opstaat) ja er zijn een paar dingen verkeerd gegaan
Heb ik verstuurd...

• jbcyber
Kijk es :)

Bedankt voor de sneolle reactie.

Kunnen we weer es wat aan mijn case gaan veranderen. :)

• Demo

Demo

Topicstarter
Voor iedereen in de bovenstaande lijst zijn de etches vanmiddag de brievenbus in gegaan... :D

• TheManinBlack
  • Niet online
Yay! Thanks Demoniac! *D
Nu nog een raampje maken waar ik ze op kan plakken, lol.

Verwijderd

Dus maandag kunnen we het verw8en :)

• Demo

Demo

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 19:51 schreef Hitpoint het volgende:
Dus maandag kunnen we het verw8en :)
Als de mannen in de rode pakken een beetje meewerken wel ja... :)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Zo, uiteindelijk kan ik dus morgen (of uiterlijk overmorgen) m'n etch op m'n raampie gaan plakken... cewl!

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-11 18:14

McFreak

McFraGG de gekste !!

Wanneer ga je mijn stickers is pasen ??

Ik vind dat ik toch wel uitzonderlijk geduld heb gehad hiero ;)

McFraGG de gekste !!

• Demo

Demo

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 10:29 schreef RaR het volgende:
Wanneer ga je mijn stickers is pasen ??

Ik vind dat ik toch wel uitzonderlijk geduld heb gehad hiero ;)
Voor zover ik weet heb ik nog geen geld van jou...
Wanneer heb je het overgemaakt?

• jbcyber
Zoals gewoonlijk hebben onze geliefde postbodes es niet echt meegewerkt. Hier teminste. Maar ja moregen weer een nieuwe dag he :).

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 15:49 schreef jbcyber het volgende:
Zoals gewoonlijk hebben onze geliefde postbodes es niet echt meegewerkt. Hier teminste. Maar ja moregen weer een nieuwe dag he :).
Op maandag komt hier ook nooit post.
Ik heb toch geen haast. heb nog lang geen windowtje

• Demo

Demo

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 15:49 schreef jbcyber het volgende:
Lamers... ;)
Wel ff posten als je ze hebt... en pics als ze opgeplakt zijn! :9

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 16:57

TiMMieJ

PSN: Orixez

He Demoniac kan je ze nog steeds laten maken voor 12 piek of niet?? Ik weet het ik ben VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl te laat. Maar wel heel erg geintresserd :D
Ze zijn nl. Phat :9~

Zo ja dan wil ik hem wel graag van

1x Flamable
1x Biohazard XL (ook al istie duurder)

Ik zie op de poll dat ie gesloten is maar misschien zijn er nog meer die willen en kunnen we er nog 1 maal 10 afnemen ofzo???

tvdp67@hotmail.com

• Demo

Demo

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 16:37 schreef TuRk het volgende:
He Demoniac kan je ze nog steeds laten maken voor 12 piek of niet?? Ik weet het ik ben VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl te laat. Maar wel heel erg geintresserd :D
Ze zijn nl. Phat :9~

Zo ja dan wil ik hem wel graag van

1x Flamable
1x Biohazard XL (ook al istie duurder)

Ik zie op de poll dat ie gesloten is maar misschien zijn er nog meer die willen en kunnen we er nog 1 maal 10 afnemen ofzo???

tvdp67@hotmail.com
Biohazard XL heb ik er nog wel van over, dus die kan je kopen... fl. 13,50 (EUR 6,13 :P)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Het enige wat de post hier afleverde was de Veronica-gids en wat kerstkaarten... geen etch dus.

't Is ook niet echt een goede tijd om zulke dingen op te sturen... de kerstdrukte is altijd een ramp... :(

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 18:19 schreef Brian Dickens het volgende:
Het enige wat de post hier afleverde was de Veronica-gids en wat kerstkaarten... geen etch dus.

't Is ook niet echt een goede tijd om zulke dingen op te sturen... de kerstdrukte is altijd een ramp... :(
Zit jij soms in die kamer die ik net verlaten heb in dat ene huis?

Bij ons viel ook de Veronica gids en wat kerstkaarten.

Na 15 minuten kwam die sukkel wel weer terug met 2 envelopjes van United Airways. Maar ach dat telt niet.
:)

• TheManinBlack
  • Niet online
Nope, ook nog niks binnen. |:( Alleen...... de post komt bij mij altijd dagen later aan, omdat mijn pakjes en enveloppen altijd eerst grondig worden gechecked door de BVD :(. Hebben jullie daar nou ook last van?

Anywhom, zonder raam heb ik er toch nog niks aan.
Cheers.

Verwijderd

Yo ik wil ook wel wat stickers als ik nou 4 biohazard logo's bestel 1 halflife logo en een UT logo op hoeveel kom ik dan? mail me effe op a.nunes@chello.nl voor de prijs als het rond de 100,- is het goed maar toch effe een faktuur maken (dan kan ik het opgeven aan de belasting) :o hehehehe geintje. nee maar als je zo vriendelijk wil zijn btw waar ergens woon je anders kan ik ze wel ophalen als heti n de buurt ligt.

Cheers Damien.

edit message: OOh ja tweakers groeten elkaar automatisch :7

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

QuickSilver, lees het topic eerst eens. Je kunt niet meer bestellen, de etches zijn al gemaakt en worden momenteel verstuurd... hooguit kun je er enkele overkopen die overblijven als iemand niet betaalt, maar er worden dus geen nieuwe meer gemaakt...

Verwijderd

Ik merk dat er nog steeds interesse is, misschien een inkoopactie deel 2 na de feestdagen?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

De mijne is nu binnen, ik ga hem zometeen opplakken.

Het is alleen erg jammer dat het ding nogal gekreukeld is! :(   Het lag niet aan de PTT want de enveloppe was in prima staat...

Afijn, het zal wel niet opvallen als ik 'm eenmaal hebt opgeplakt, maar toch...

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Shit!!!!!

Ten eerste plak ik het ding te laag op, ten tweede scheurt 'ie ook nog eens... :( :( :( :(

Demoniac, mocht je nog een Biohazardje hebben, gelieve die naar mij te sturen... het geld komt je kant op als je bevestigt dat je er nog eentje voor me hebt...

Verwijderd

Ik heb em ook binnen :)
Goed geregeld Demoniac! Applausje! :)

• xillius
  • Laatst online: 23-01-2022
Op dinsdag 18 december 2001 12:40 schreef Brian Dickens het volgende:
Shit!!!!!

Ten eerste plak ik het ding te laag op, ten tweede scheurt 'ie ook nog eens... :( :( :( :(

Demoniac, mocht je nog een Biohazardje hebben, gelieve die naar mij te sturen... het geld komt je kant op als je bevestigt dat je er nog eentje voor me hebt...
|:( |:( |:( |:(
is het enige wat ik daar op kan zeggen....
maar hopen dat ie er nog een overhoud (ook al denk ik het niet)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Dat ik 'm op de verkeerde plaats opplakte is m'n eigen schuld ja. Alleen dat scheuren dus niet! Ik heb eerst heel goed aangedrukt om er zeker van te zijn dat de etch goed zou hechten, vervolgens heel voorzichtig het stickervel eraf getrokken. En toch scheurde er iets... :(

Verwijderd

Joh
Hier zijn ze ook binnen.
De Quake en T.net logo.

Ik heb nog geen window. Maar wel een echt raam >:)

• Epitome
Ik heb vandaag ook m'n window etches binnen gekregen! :)

Net het Tweakerslogo op m'n window geplakt en met m'n blacklight CCFL erachter is het effect supervet! *D

Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/etch1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/etch2.jpg

Pics zijn helaas niet van beste kwaliteit maar hopelijk zie je een beetje het wrede effect van de blacklight!

Demoniac, bedankt voor je kewle actie! :)

• jbcyber
Ik heb die van mij net binnen.

Heeft nog iemand een goeie tip met betrekking tot het netjes opplakken van de window etch :).

Is zeker zo mooi als het netjes lukt.

• Bene
  • Laatst online: 24-11 10:29

Bene

list incomprehension

Etches zijn binnen - klasse geregeld. Doe maar een mailtje als je ooit nog zoiets op poten zet.

Verwijderd

Ik wou je ook nog ff bedanken :) voor deze inkoopactie, nu snel een raampje kopen

Verwijderd

Kewl zijn ze :) Toppie man Echt super stoer.

Verwijderd

Die van mij is ook binnen, ziet er zeker stoer uit.

• TheManinBlack
  • Niet online
!Demoniac for President!

Yup, ik heb ze ook binnen.......alleen iemand is nogal lomp met de envelop omgegaan :( hij was opengescheurd (of hij is inderdaad opzettelijk opengemaakt, waar ik eerder een grapje over maakte). Heeft iemand anders ook beschadigde enveloppen? Mijn XL Biohazard is enigszins gekreukeld, maar die kan ik hopelijk nog wel een beetje gladstrijken. Volgende keer liever niet oprollen, Demoniac ;(

Maar verder, harstikke klasse gedaan, ik hoop dat je vaker zo'n dergelijke actie op wilt zetten. You've got my vote.

• Demo

Demo

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 12:23 schreef Sjord het volgende:
Ik merk dat er nog steeds interesse is, misschien een inkoopactie deel 2 na de feestdagen?
Wie weet... ;)
Op dinsdag 18 december 2001 12:40 schreef Brian Dickens het volgende:
Shit!!!!!

K heb er nog wel een paar over hoor... :)
Op dinsdag 18 december 2001 14:49 schreef Epitome het volgende:
Ik heb vandaag ook m'n window etches binnen gekregen! :)

Net het Tweakerslogo op m'n window geplakt en met m'n blacklight CCFL erachter is het effect supervet! *D

[afbeelding][afbeelding]

Pics zijn helaas niet van beste kwaliteit maar hopelijk zie je een beetje het wrede effect van de blacklight!

Demoniac, bedankt voor je kewle actie! :)
:9~ Dat wordt smullen met al die pics binnenkort!
Op dinsdag 18 december 2001 15:05 schreef jbcyber het volgende:
Ik heb die van mij net binnen.

Heeft nog iemand een goeie tip met betrekking tot het netjes opplakken van de window etch :).

Is zeker zo mooi als het netjes lukt.
Netjes opplakken: Plak het onderste randje er op, en strijk hem er dan met een liniaal oid recht op... zo krijg je geen luchtbellen (met de hand lukt dat bijna niet...)
Op dinsdag 18 december 2001 18:46 schreef TheManinBlack het volgende:
!Demoniac for President!

Yup, ik heb ze ook binnen.......alleen iemand is nogal lomp met de envelop omgegaan :( hij was opengescheurd (of hij is inderdaad opzettelijk opengemaakt, waar ik eerder een grapje over maakte). Heeft iemand anders ook beschadigde enveloppen? Mijn XL Biohazard is enigszins gekreukeld, maar die kan ik hopelijk nog wel een beetje gladstrijken. Volgende keer liever niet oprollen, Demoniac ;(

Maar verder, harstikke klasse gedaan, ik hoop dat je vaker zo'n dergelijke actie op wilt zetten. You've got my vote.
Ik moest die XL wel oprollen, anders past ie niet in de envelop/brievenbus... maareh, ik had die envelop juist met extra plakband dichtgeplakt, dus hij is door iemand van de post opengemaakt :(

EDIT: Volgens mij is dit mijn langste post ooit... :P

• TiMMieJ

TiMMieJ

He Demoniac als je ffies zegt waar ik geld moet storten via inet dan stort ik ffies geld voor die Biohazard XL die je nog over had.

Mail maar naar tvdp67@hotmail.com als je wil :)

• Demo

Demo

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 19:04 schreef TuRk het volgende:
He Demoniac als je ffies zegt waar ik geld moet storten via inet dan stort ik ffies geld voor die Biohazard XL die je nog over had.

Mail maar naar tvdp67@hotmail.com als je wil :)
Kan je alsjeblieft nog ff wachten? Ik zit nu nog midden in de 1e verzending, die wil ik het liefst eerst kwijt... ik post het wel als je weer kan bestellen (weet nu nog niet wat ik nog over heb...)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik wacht dan ook wel totdat al je bestellingen de deur uit zijn.

Maar zou je dan wel, tegen die tijd, alvast ééntje voor me apart houden? Anders zul je altijd zien dat ik te laat zie dat het restpartijtje beschikbaar is gekomen... :)

• Demo

Demo

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 19:18 schreef Brian Dickens het volgende:
Ik wacht dan ook wel totdat al je bestellingen de deur uit zijn.

Maar zou je dan wel, tegen die tijd, alvast ééntje voor me apart houden? Anders zul je altijd zien dat ik te laat zie dat het restpartijtje beschikbaar is gekomen... :)
Tuurlijk... die vent had er ook een paar extra bij gedaan, voor het geval dat er 1 niet goed zou zijn...

• Sinlath
  • Laatst online: 12-11 16:36
hij binnen, en supervet van het weeken ff hele zooi pics maken.
en een blacklight ccfl bijkopen :)

• Felyrion
  • Laatst online: 03:40

Felyrion

goodgoan!

yo, demoniac, goed geregeld!

Als je nog weer n keer zo'n actie zou willen opzetten, doe ik in ieder geval mee, deze keer viste ik achter t net :(

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Ey demoniac, ik heb je ff een mailtje gestuurd omtrent mijn betaling ..

McFraGG de gekste !!

• bennierex
  • Laatst online: 28-11 15:59

bennierex

Pilot_Z

Die van mij ook vandaag binnen gehad... tnx!

Nu nog een window en :9~

• Demo

Demo

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 22:35 schreef RaR het volgende:
Ey demoniac, ik heb je ff een mailtje gestuurd omtrent mijn betaling ..
Ik zal ff kijken thuis... enige verklaring die ik heb,is dat het op 6 december is gestort op mijn rekening... net die ene dag tussen het laatste bankafschrift en de eerste dag dat ik mijn internet bankieren heb aangevraagd :(
Maar ook die boekingen krijg ik zaterdag als het goed is te zien... :)

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Ik heb je 2 mailtjes gestuurd met bewijs hiervoor.
Ik hoop dat je mijn bestelling nog hebt want ik wilde binnekort is ff me case ontplooien dat ultimate fragging machine ;)

McFraGG de gekste !!

• TiMMieJ

TiMMieJ

He Demoniac is goed ik hoor het wel van je.

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
ze zijn binnen thx :)

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.