Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Kan je deze ook laten maken ?
Voor 12 piek krijg je al flink wat aanmeldingen denk ik...
Voor een 10tje zeker.
Wat is het formaat van de sticker ?
/me is geinteresseerd
moet wel eerst ff de afmetingen weten
Als er voor die Q3 logo's genoeg (meer dan 10) belangstelling is, laat ik die ook maken...
Deze wilde ik in eerste instantie laten maken, maar dan moet ik hem wel in EPS formaat krijgen...Op woensdag 31 oktober 2001 22:58 schreef FuTaL het volgende:
http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/tnetwindowapp.gif
Voor een 10tje zeker.
/me is geinteresseerd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
heb je misschien een pic-je van een window met die etch erop?
ennuh... ik vind 20x20 niet echt groot... misschien iets van 25x25 of misschien wel 30x30??
ik denk dat ik hier wel aan meedoe... ik wou eerst het logo in mn kast dremelen... maar daar zie ik nog best tegenop...
als ik zo'n etch kan krijgen, maak ik gewoon een groot raam...
misschien ook wel leuk als je meer logo's kan krijgen??
b.v. half life, counterstrike, linux pinguin, enz. enz.
als het kan ben ik ook wel geinteresseerd in dezeOp woensdag 31 oktober 2001 22:58 schreef FuTaL het volgende:
http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/tnetwindowapp.gif
Voor een 10tje zeker.
/me is geinteresseerd
dus uno biohazard voor FmS
(fms0000@hotmail.com)
maar hoe groot is het nou?
edit: mail
Op donderdag 01 november 2001 10:08 schreef FuTaL het volgende:
http://members.home.nl/vanklinken/tnetwindowapp.eps
Hier heb je em in EPS
r.burgwal@planet.nl
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Er zijn epsjes van een radioactive logo (bedoel je dat?).Op donderdag 01 november 2001 10:22 schreef FMS het volgende:
heeft die gast ook een nuke etch?
maar dan ligt het ook nog aan de maat van het logo want mijn window is niet zo groot.
Als hiet duidelijkheid over is bestel ik er ook eentje!!
Word er als er duidelijkheid is een e-mail gestuurd ??
Mijn e-mail adres is in ieder geval jbcyber@hotmail.com
En hoe hoog zullen de verzendkosten zijn?? Of heb je die al bij die 12 piek gerekend
Bij mij in de buurt (achter mijn huis) zit een reclame/sticker bedrijf...Op donderdag 01 november 2001 15:25 schreef SFie het volgende:
waar laat je dat doen?
Verwijderd
koekie@meldersnet.nl
mail me maar over de verzending enzo.
Bvd K03K
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Van het formaat AOpen HX08...
Paradigm: Shift happens.
mail je effe vlak voordat je ze laat maken? dan maak ik dan wel een keuze...
(stond hierboven ook al)
r.burgwal@planet.nl
visnet@dolfijn.nl
Zou wel errug cewl zijn om zo'n ding op m'n raampje te hebben...
Mail me at b.dickens@home.nl
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
the.raptor@home.nl
en het formaat word ?
Verwijderd
Ja inderdaad, dat scheelt nogal. Gelukkig wordt deze niet gebruikt voor de window etch. Het eps bestand wordt gebruikt en die is hetzelfde als de PNG, maar niet hetzelfde als de JPG.Op vrijdag 02 november 2001 16:32 schreef ice-T het volgende:
Ik keek even naar het biohazard 1 jpg plaatje, en toen zag ik dat die niet helemaal klopte kijk maar eens goed naar de onderkant, de ene punt is groter dan de andere, dit wil je natuurlijk niet in je ets hebben.
Verwijderd
Bij jou in de buurt zal wel niet bij mij in de buurt zijnOp donderdag 01 november 2001 16:48 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt (achter mijn huis) zit een reclame/sticker bedrijf...
Als ik je een .eps geef, kun je er dan 1 maken? of moetik er dan meteen 10 bestellen?
Verwijderd
Dus zoals ik al eerder zei:
1x Tweakers.net
Verwijderd
Zijn mailadres is mcramer op chello.nl.
Ik ben zelf misschien ook wel geinteresseerd in 5 Tux etches: stlangke op cs.vu.nl.
1 kan ook wel, maar dan wordt het 25 piek per stuk ofzo...Op vrijdag 02 november 2001 17:01 schreef SFie het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt zal wel niet bij mij in de buurt zijnmaar goed ik zoek zelf wel ffies rond... want ik wil wel een logo, maar dan een eigen
![]()
Als ik je een .eps geef, kun je er dan 1 maken? of moetik er dan meteen 10 bestellen?
De afmetingen worden 20 x 20 cm
bij deze bestel ik mijn window etch (biohazrd) definitiefOp vrijdag 02 november 2001 21:05 schreef Demoniac het volgende:
[..]
1 kan ook wel, maar dan wordt het 25 piek per stuk ofzo...
De afmetingen worden 20 x 20 cm
moet je me alleen beloven dat ie niet groter word want anders past het niet meer.
Neem aan dat ik een soort bevestiging krijg
adres is jbcyber@hotmail.com
mail me als je genoeg bestellingen hebt voor een defentief order.
/Edit/
Ik zie dat het tweakers logo niet tot de keuze mogelijk heden behoord. Doet u dan maar ipv die een biohazard2 logo
Paradigm: Shift happens.
Verwijderd
Mjah dan moet dat logo ook oranje zijn, en ik denk niet dat dat het geval is
Krijg ik nog een mailtje ter bevestiging?
heb net zelf een biohazard gemaakt in mn kast en dacht daar origineel mee te zijn
Verwijderd
Het tweakers logo is er ook, ik zal het ook even op mijn webside zetten.Op zaterdag 03 november 2001 17:42 schreef DareDevil het volgende:
Oke een quake3 logo en een tweakers.net logo
mail me als je genoeg bestellingen hebt voor een defentief order.
/Edit/
Ik zie dat het tweakers logo niet tot de keuze mogelijk heden behoord. Doet u dan maar ipv die een biohazard2 logo
en kan ie ook 30x30? ik wil best wel meer betalen
The devil is in the details.
Dus met een beetje pech gaat deze niet, maar de anderen iig wel...
Ik hoop niet dat ik de BVD op de stoep krijg als ik ineens zoveel van die stickers wil kopenOp zondag 04 november 2001 18:29 schreef Marc00 het volgende:
die logo's zijn niet meer zo populair als dat ze geweest zijn
Verzendkosten is niet zoveel, ze kunnen in een harde envelop in de brievenbus, dus fl 0,85 of 1,70 denk ik...Op donderdag 01 november 2001 16:05 schreef jbcyber het volgende:
En hoe hoog zullen de verzendkosten zijn?? Of heb je die al bij die 12 piek gerekend
Heb ik ook aan zitten denken... Zal ff vragen of ie ze ook in zilver-plakfolie kan maken...Op donderdag 01 november 2001 17:00 schreef PJanssen het volgende:
Kun je dat Biohazard logo ook in bijv zilver klrijgen, niet mat dus. Ik zou hem dan wel op mij n blauwe kassie willen hebben. Lijkt me
Nog meer mensen hier interesse in?
Heb ik al gedaan geloof ik maar hier nog een keer:Op vrijdag 02 november 2001 10:50 schreef FuTaL het volgende:
Demoniac plaats even het formaaaaaatttttttttt!![]()
20 * 20 cm
Jaja, ik weet het, ik ben ongeduldig...
me mail staat in mijn profile, ik wil graag afhalen/contant betalen als dat kan.
Verwijderd
In principe kan ik alle logo's van die site van Sjord laten maken, behalve waarschijnlijk het Tweakers logoOp dinsdag 06 november 2001 00:10 schreef FuTaL het volgende:
Kan je mijn vorige vraag ook even beantwoorden ?
1x COW
1x TUX
koekie@meldersnet.nl
Grtz. K03K
Verwijderd
Het tweaker logo heeft wel een beetje wallen onder zijn ogen trouwens.
kunnen ze ook in 30x30? zo ja hoeveel moet je dan meer betalen?Op maandag 05 november 2001 21:26 schreef Demoniac het volgende:
Heb ik al gedaan geloof ik maar hier nog een keer:
20 * 20 cm
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd

Ik zal ff bij de clan peilen of er wat meer mensen hem willen.
De EPS is te halen op http://antworks.hypermart.net/got/AntWorks mier.eps
Ik mail de plannen wel door
Verwijderd
Mail me maar ff... *snip*
[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 11-02-2025 15:45 ]
Verwijderd
Ja, maar dit is DE AntWorks mier. Don't ask....Op dinsdag 06 november 2001 22:31 schreef BananeKoning het volgende:
dan zou ik eerder die prodigy mier pakken, die roelt wel !
hallo? is daar iemand?Op woensdag 07 november 2001 16:17 schreef Marc00 het volgende:
ooh ik zie dat als je er eentje van 30x30 neemt dan 25 piek kostmaar hoeveel kost er eentje van 30x30 nou echt? als dat rond de 20 piek is dan doe ik dat gewoon
nee alleen een sticker. Het is in plaats van een windowOp woensdag 07 november 2001 19:38 schreef Bl@de het volgende:
Wat moet ik me nou precies bij zo'n windows voorstellen? Krijg ik gewoon een plexiglas plaatje in de brievenbus?
Verwijderd
Maar is dat ook de bedoeling, of moet die aan de buitenkant om het gewenste effect te verkrijgen?
het is toch gewoon voorop je case? dus voor als je geen raampje hebt?Op woensdag 07 november 2001 21:20 schreef 3DBlaster het volgende:
Wordt die etch trouwens eigenlijk in spiegelbeeld of gewoon gemaakt? Mijn mier is namelijk in spiegelbeeld, om hem aan de binnenkant te plakken, d8 ik.
Maar is dat ook de bedoeling, of moet die aan de buitenkant om het gewenste effect te verkrijgen?
Verwijderd
Voor degenen die het niet weten: een window etch is een sticker voor op een raam (bijvoorbeeld in je kast), die een soort matglas achtig effect geeft.
Verwijderd
Tin@nazeeuw.nl
pleaze
matglas? hij is toch gewoon zwart? en moet je um nou aan de binnenkant plakken of kan ut ook aan de buitenkant?Op woensdag 07 november 2001 21:30 schreef Sjord het volgende:
Lees het topic dan mensen:
[..]
Sjord, kan jij hem tekenen in echte EPS? Anders moet hij het doen en dat kost 75 piek
een window etch is een sticker voor op je window, zodat er een mat-glas achtig figuur erop verschijnt, de maat is 20x20, de beschikbare plaatjes staan hier: http://213.46.29.188/biohaz/
alleen de prijs weet ik nog niet...
(en nu niet allemaal mij gaan mailen met bestellingen, dit is alleen een samenvatting!!!)
oja, en Demoniac, ik had nog geen bevestiging gekregen:
dus: 1x Biohazard1 voor mij!
r.burgwal@planet.nl
Verwijderd
Anders een biohazzerd
Icq me
ja me too maar misschien als er 2 of meer wordt besteld van 30x30 dat het dan wel kanOp woensdag 07 november 2001 22:11 schreef ajampaniki het volgende:
Kvindt 20x20 eigenlijk een beetje klein. Vooral als je een big tower hebt.
dus het is een plaatje voor de binnenkant van je raam. Kan die ook aan de buitenkant van de kast? (dus niet op een raam) en is ie nou gewoon zwart? (bij de biohazard kan ie denk ik wel aan de buitenkant, want als je um omdraait is ie het zelfde)Op woensdag 07 november 2001 22:05 schreef RonnieB82 het volgende:
damn... lezen is ook een vak...
een window etch is een sticker voor op je window, zodat er een mat-glas achtig figuur erop verschijnt, de maat is 20x20, de beschikbare plaatjes staan hier: http://213.46.29.188/biohaz/
Dat je je mail adres op moet geven en dan welke je wil?
Ikzelf heb daar de kennis niet voor, hier iemand?
Verwijderd
mjah owkee het is wel tof, maar ik rip denk ik wel het ontwerp en spuit m op mn kast in oranje. dus op de een of andere manier, DANKU !
Doe ik zelf ook denk ik, op de andere zijkant...Op woensdag 07 november 2001 22:34 schreef BananeKoning het volgende:
leer nou eens dat een biohazard logo oranje moet zijn....
mjah owkee het is wel tof, maar ik rip denk ik wel het ontwerp en spuit m op mn kast in oranje. dus op de een of andere manier, DANKU !
Trouwens, op de site van Sjord zag ik al een 'echte' EPS van het Tweakers logo staan
Nu kan je dus kiezen uit (onder voorbehoud):
Biohazard 1
Biohazard 1 XL (30 * 30 cm
Tweakers 2
Quake
Unreal
Radioactive
Cow
De prijs is bij 10 bestellingen ongeveer fl 12,- (EUR 5,45) en bij 15 bestellingen ongeveer fl 10,- (EUR 4,54)
Ik denk trouwens dat die Biohazard 1 XL duurder wordt, aangezien die groter is, maar dat zal dan fl 16,- en fl 12,- worden ofzo...
- 1 x Biohazard 1
- 1 x Biohazard 1 XL
- 1 x Tweakers 2
dat is nou matglas, dus niet zwart, paars zilver, goud, groen, etc. etc....................
hoop dat het nu eindelijk duidelijk is....
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Kijk die snapt het!Op donderdag 08 november 2001 12:41 schreef Epitome het volgende:
Moeten we nu opnieuw bestellen? Zo, ja dan wil ik:E-mailadres: Epitome@planet.nl
- 1 x Biohazard 1
- 1 x Biohazard 1 XL
- 1 x Tweakers 2
Als jullie het nou allemaal zo doen, dan snap ik het ook
Hmmm, dit werkt niet nee...Op donderdag 08 november 2001 21:09 schreef Brian Dickens het volgende:
Demoniac, het wordt zo wel erg onduidelijk of je een bestelling al hebt genoteerd of niet.... kun je niet per e-mail bevestigen? Of moeten we allemaal wachten tot iemand een soort poll opzet ofzo?
Misschien kan iedereen het beste gewoon een e-mail sturen, da's overzichtelijker en ik kan ze meteem beantwoorden...
als ie zwart is en die Biohazard gewoon op de buitenkant kan worden geplakt dan wil ik graag een Biohazard XLOp woensdag 07 november 2001 22:42 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Doe ik zelf ook denk ik, op de andere zijkant...
Trouwens, op de site van Sjord zag ik al een 'echte' EPS van het Tweakers logo staan![]()
![]()
Nu kan je dus kiezen uit (onder voorbehoud):
Biohazard 1
Biohazard 1 XL (30 * 30 cm)
Tweakers 2
Quake
Unreal
Radioactive
Cow
De prijs is bij 10 bestellingen ongeveer fl 12,- (EUR 5,45) en bij 15 bestellingen ongeveer fl 10,- (EUR 4,54)
Ik denk trouwens dat die Biohazard 1 XL duurder wordt, aangezien die groter is, maar dat zal dan fl 16,- en fl 12,- worden ofzo...
1x tweakers logo
1x biohazard teken
dexx
Verwijderd
Verwijderd
http://213.46.29.188/biohaz/bestel.php
Als Demoniac hiermee accoord gaat kunnen we hem gaan gebruiken. NU WERKT HIJ DUS NOG NIET!!!
er stond toch duidelijk
HIJ DOET HET NIET.
1x Cow
1x Tweakers 2
Koekie@meldersnet.nl
Dit topic is gesloten.
![]()