Verwijderd
Ik eindelijk mijn window in mijn kast gezetr wil ik mijn tweakers logo erop plakken kom ik er niet uit wat nu de plak kant is.
Er is 1 kant die wat van oner bedrukt is en een kant die wat niet bedrukt maar die was heel snel los laat deze heeft een glad oppervlak. De sticker wat eronder zit plakt totaal niet. Zit de plakkende kant dan op het bedrukte deel ????
Als iemand snel een antwoord heeft graag
Owkee, zoals zo vaak, soms moet je het niet ver zoeken!Op zaterdag 06 april 2002 12:17 schreef jbcyber het volgende:
Ben me hier een potje aan het ergeren niet normaal.
Ik eindelijk mijn window in mijn kast gezetr wil ik mijn tweakers logo erop plakken kom ik er niet uit wat nu de plak kant is.
Er is 1 kant die wat van oner bedrukt is en een kant die wat niet bedrukt maar die was heel snel los laat deze heeft een glad oppervlak. De sticker wat eronder zit plakt totaal niet. Zit de plakkende kant dan op het bedrukte deel ????
Als iemand snel een antwoord heeft graag
Eerste laag eraf halen, op window plakken en dan bovenste laag eraf halen, sticker blijft mooi zitten ennu GAAAAAAF
ff plaatje dr bij
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ziet er idd welOp zaterdag 06 april 2002 12:59 schreef Falcon het volgende:
ik heb mijn henk gewoon op de zijkant van mn kast gemaakt, en niet op mn window (omdat dit een logo is), maar het ziet er super uit, omdat het een zwarte kast is (chieftec)![]()
thnx demoniac!!
[afbeelding]
edit:
ff plaatje dr bij
(Moet ik er nog wel een paar over houden
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Wololoo
1x Biohazard
1x Radioactive
Hopen dat je ze nog hebt.
Alleen had ik nu de vraag of deze inkoopactie nog geldig is en of u/(je??????) er nog 1 hebt.
Wat zijn de maten precies ( ik kan dit monstertopic niet doorlezen) en de verzendkosten?
Mijn email is x_michiel_x@hotmail.com
Samen staan we sterk!
Moet je ff kijken in het bericht van DemoniacOp maandag 15 april 2002 17:52 schreef IkBenAlles het volgende:
Ik wil ook wel een quake 3 arena logo
Alleen had ik nu de vraag of deze inkoopactie nog geldig is en of u/(je??????) er nog 1 hebt.
Wat zijn de maten precies ( ik kan dit monstertopic niet doorlezen) en de verzendkosten?
Mijn email is x_michiel_x@hotmail.com
op maandag 04 maart 2002 22:35.
Daar staat de info die je vraagt/nodig hebt.
Dit is alle info over het bestellen...Op maandag 04 maart 2002 22:35 schreef Demoniac het volgende:
*** Magazijn-opruiming Window-etches ***
Ik heb hier de laatste window etches. Ik heb nog de volgende (allemaal 20 * 20 cm, behalve Biohazard XL:
Biohazard - 3,25 p/st
Radioactive - 4,- p/st
Unreal - 4,50 p/st
Quake 3 - 4,50 p/st
Tweakers - 4,- p/st
Helaas ben ik wel genoodzaakt om verpakkings/verzendkosten te berekenen (hier had ik mij op verkeken bij de eerste lading, ben er dus nauwelijks rijker, of misschien zelfs armer van geworden)
De kosten voor het verpakken/verzenden zijn: 1,15 voor 'kleine' etches (envelop en 2 postzegels). Voor bestellingen waar een Biohazard XL bij zit wordt het 1,55 (envelop en 3 postzegels)
Als je wilt bestellen:
Stuur een e-mail met de volgende gegevens naar oc_master@hotmail.com:
* Naam + adres
* GoT nickname
* Welke etch(es) je wil hebben
* Het totaalbedrag van etches + verzendkosten
Ik zal dan een bevestiging sturen (ook als ik de etches niet meer heb mail ik dat) en zodra ik het geld binnen heb (met kenmerk Stickers [GoT nickname]) stuur ik ze op (kan een weekje duren maar ik probeer het zo snel mogelijk)
Biohazard XL is helaas al op, de rest zijn er overal nog een paar van...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Ik wil dus een Biohazard normaal.
heb je mijn e-mail al gekregen?
Samen staan we sterk!
Waarom hoor ik niks van je Demoniac?Op maandag 15 april 2002 16:58 schreef Lamborghini het volgende:
Ik heb je zojuist gemaild:
1x Biohazard
1x Radioactive
Hopen dat je ze nog hebt.
Verwijderd
1x t.net
1x amd
(mocht de topic starter na 1 jaar nog reageren
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 10:26 ]
Beetje nutteloze kick IMO, je had beter Demoniac ff kunnen mailen.thaBeerbuster schreef op 14 mei 2003 @ 10:16:
komt hier nog een vervolg actie op?? ik wil wel een CS-logo hebben nl
Ga ik ook ff doen, wil nog wel een Henk etch
Verwijderd
1 x amd
en zijn de prijzen al in euros verandert??
edit: ik lees dat vorig jaar ook mini etch werden geleverd?/
zijn die er ook nog??
wil de topic starter ff een nieuw aankoop lijstje maken?? als het nog bestaat.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 11:33 ]
Verwijderd
en ik heb hem al toegevoegd op msn .. de klopjacht is geopendthaBeerbuster schreef op 14 mei 2003 @ 11:52:
zal hem wel even een mailtje sturen om te vragen waar hij het heeft laten doen enzo, anders moeten we een nieuwe actie starten
Verwijderd
Sorry
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 19:05 ]
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Ik zou de IA starter mailen, kijken of het nog steeds zo goedkoop kan.
Ik moet nog even contact opnemen met de leverancier, maar ik ga naast 'matglas' stickers ook kijken naar andere stickers (zwart en/of chroom)
Verder hier niet meer over IA's discussieren, want dat mag niet meer. Dus heb geduld en hou de IA-site in de gaten
Verwijderd
Als je nog wat designs nodig hebt kan je me fff een mailtje sturen.. Ik heb een tijdje terug wat spul gemaakt...Demoniac schreef op 22 May 2003 @ 12:04:
Hmm, ik had dit topic een beetje over het hoofd gezien, maar aangezien ik de laatste weken steeds lastig gevallen wordt op Messenger, heb ik het toch maar even terug gezocht. En ik heb goed nieuws, er zijn plannen voor een nieuwe IA
Ik moet nog even contact opnemen met de leverancier, maar ik ga naast 'matglas' stickers ook kijken naar andere stickers (zwart en/of chroom)Waarschijnlijk is er binnen 2 a 3 weken een animo-check te vinden op de bekende IA-site.
Verder hier niet meer over IA's discussieren, want dat mag niet meer. Dus heb geduld en hou de IA-site in de gaten

Ik heb zelf ook nog wat gesneden spul nodig.. Waaronder het Vortex logo voor m'n cube.

Ik liep ook al een tijdje met het idee rond om voor veel mensen gezamelijk wat snijwerk te laten doen, dus als je nog hulp nodig hebt ofzo.. drop me a line
I'm in als dit doorgaat zo!
Verwijderd
editje: is er al een henk fanguard??
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 09:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()