Heb een tijd terug m'n case-mod gedaan maar is nog niet af, moet de voorkant nog spuiten en de frontjes van cd-rom etc. maar hiermee wacht ik want er komt ook nog een fan-duct in.

helemaal met een decoupeer zaag gedaan, zo uit de losse hand over de lijntjes, en toen achter de zijkap geplaktOp maandag 17 december 2001 17:16 schreef Flipke het volgende:
Ik vind je window wel strak afgewerkt, kewl gedaan hoor!
klopt, is TT volcano, weet zo niet welke, gekocht toen hij net op de markt wasOp maandag 17 december 2001 17:18 schreef LAuWe het volgende:
kewl, is wel mooi gedaan, die koeler, dat is een Tt Volcano, maar welke?
Ga toch dansen man!Op maandag 17 december 2001 17:20 schreef DanceTrend het volgende:
Mooi mod Vuurvogeltje
Hoezo welke zijn er meer dan?Op maandag 17 december 2001 17:20 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
klopt, is TT volcano, weet zo niet welke, gekocht toen hij net op de markt was
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
k heb gewoon bij een tuincentrum wat van die vijverslang gekocht, opengesneden en er omheen gedaanOp maandag 17 december 2001 17:25 schreef SuB het volgende:
waar kan je die buizen/pijpen/whatever kopen?
Verwijderd
ik d8 eerder de 5 of 6cu(+)Op maandag 17 december 2001 17:22 schreef DanceTrend het volgende:
[..]
Hoezo welke zijn er meer dan?
Zoja dit is toch echt de Volcano II voor zover ik weet..
jah ik weet het, sorry daarvoorOp maandag 17 december 2001 17:26 schreef Chemical_X het volgende:
ik vind t wel mooi maar je had toch eerst je computer moeten afstoffen hoor!!
vooral bij je coolermaster front cooler!
maar vdrest strakke mod!>:)
Verwijderd
hij bevalt mij echt SUPER! m'n athlonnetje draait full stressed op gemiddeld 43 graden, met std. koeler was dit vaak over de 50 maar komt ook beetje door front intake en er zit nog een out-take achter boven de voeding..Op maandag 17 december 2001 17:28 schreef LAuWe het volgende:
[..]
ik d8 eerder de 5 of 6cu(+)
de reden waarom ikd it vraag: ik wil die ook gaan halen misshcien, hoe bevalt dat vulkaantje jouw?
Verwijderd
Hij bevalt mij ook errug goed... Geluid valt mee, moet je wel ff aan wennen, maar verder koelt ie erug goed.Op maandag 17 december 2001 17:28 schreef LAuWe het volgende:
[..]
ik d8 eerder de 5 of 6cu(+)
de reden waarom ikd it vraag: ik wil die ook gaan halen misshcien, hoe bevalt dat vulkaantje jouw?
het is de volcano IIOp maandag 17 december 2001 17:31 schreef LAuWe het volgende:
hehe, ja ik ga in de vakantie beginnen, maar weet je niet meer welke vulkaan dit precies is?
IK heb de Volcano II, en das dezelfde als Fire_Bird dacht ik..Op maandag 17 december 2001 17:31 schreef LAuWe het volgende:
hehe, ja ik ga in de vakantie beginnen, maar weet je niet meer welke vulkaan dit precies is?
weet k wel zekerOp maandag 17 december 2001 17:33 schreef DanceTrend het volgende:
[..]
IK heb de Volcano II, en das dezelfde als Fire_Bird dacht ik..
als je misschien wat beter had gelezen; ik ga de hele voorkant nog een kleur geven KOMT nog, en de frontjes e.d. ookOp maandag 17 december 2001 17:29 schreef BananeKoning het volgende:
Ht ziet er best ok uit, alleen zou ik wel alles dan een kleur geven, niet alleen een paneel. Verder ben ik niet zo gek op windows, maar die slangen zien er wel kewl uit.
Netjes hoor !
Verwijderd
wat voor zaagje heb je gebruikt?? en wat voor deco heb je?Op maandag 17 december 2001 17:17 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
helemaal met een decoupeer zaag gedaan, zo uit de losse hand over de lijntjes, en toen achter de zijkap geplaktgeen randje oid (later pas gespoten, vandaar zwarte randje
Verwijderd
Verwijderd
Wèh zedde gij??
Verwijderd
misschien lust ie geen bier of heeft ie daar geen behoefte aan..Op maandag 17 december 2001 20:01 schreef CheapAss het volgende:
Compleet gestoord.. wat heb je nou toch aan al die knopjes?.. goh ik kijk ook echt in de avond naar mn pc of er mooie lampjes branden.. lijkt net een disco in je kast dan.. pfff ik vind het onzin..
kan je net zo goed een pot bier van dat geld kopen..
Verwijderd
ik zeik niet man.. ik geef hier mijn mening....Op maandag 17 december 2001 20:06 schreef -the system- het volgende:
[..]
misschien lust ie geen bier of heeft ie daar geen behoefte aan..
maar wel aan een case mod... als jij het niet mooi vind prima maar ga dan niet lopen zeiken op een casemod forum
ik ben het helemaal met je eens, het is gewoon een verslaving denk ik!Op maandag 17 december 2001 20:06 schreef -the system- het volgende:
[..]
misschien lust ie geen bier of heeft ie daar geen behoefte aan..
maar wel aan een case mod... als jij het niet mooi vind prima maar ga dan niet lopen zeiken op een casemod forum
Verwijderd
nopez, hebben allemaal een functie (op 1 na, zit nog geen fan op) lees maar iets trug, kan je t zienOp maandag 17 december 2001 20:54 schreef eecv het volgende:
gave kast man perfect gedaan alleen die schakelaars boven die leadjes hebben ze nog een functie of gewoon voor de sier
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A schakelmateriaal
ben aan het sparen en wil een baybus maken met LCD (2 5,25" stukkies) en dan volledig digitaal, maar ben nog op zoek naar schema's en moet nog ff $$ hebben, is december, kerst/sinterklaas dure maand dusOp maandag 17 december 2001 20:58 schreef Nohead het volgende:
mooie window enzo
maaruh je baybus is echt oerlelijk does wat creatiever
iedereen heeft zo'n lelijke ding met aan/uit
voor de rest ziet het er piko uit.
Oke, bedanktOp maandag 17 december 2001 21:33 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
foto's zijn gemaakt met een;
Sony Mavica MVC-FD87
why? op zoek naar een digi-cam?Op maandag 17 december 2001 21:47 schreef --Erik-- het volgende:
[..]
Oke, bedankt
Niet echt maar de kwaliteit van de foto's is goed dus was ff benieuwd..Op maandag 17 december 2001 21:51 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
why? op zoek naar een digi-cam?
Blaat
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
I see dead pixels...
k weet niet wat voor case t isOp dinsdag 22 januari 2002 23:48 schreef Razorfist het volgende:
Leuk gedaan!
Mooie kast ook. Gistron? (heb ik ook namelijk. Mijn casemod is bijna af (als het goed is eind van de week)
er is ook nog een TT Vulcano 7, hoe ik dat weet die heb ikOp maandag 17 december 2001 17:22 schreef DanceTrend het volgende:
[..]
Hoezo welke zijn er meer dan?
Zoja dit is toch echt de Volcano II voor zover ik weet..
Hij heeft net nieuwe hardware ingebouwd. Op zijn ouwe foto's ouwe hardware, nieuwe foto's met BioHazzard logo nieuwe hardware. Lees de thread voor je domme opmerkingen maakt.Op vrijdag 01 februari 2002 14:40 schreef maartenb het volgende:
hebben jullie datv al gezien lui? In zijn siganture staat dat ie een MSI plank heeft, maar het is een Elitegroup, zo'n ECS ding
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
ik heb gewoon ijzerzaagjes gebruikt, met hele fijne tandjesOp vrijdag 01 februari 2002 13:52 schreef Stoney187 het volgende:
mooi gedaan! maar wat voor zaagjes heb je gebruikt in je decoupeerzaag?
Verwijderd
hehe lolOp vrijdag 01 februari 2002 20:27 schreef IndigoDelFuego het volgende:
Hee mooie casemod, zijkant lijkt wel op die van mij! Nee, maar even serieus: Het ziet er vrij strak uit (ondanx die stof)
Als je de huidige baybus ooit kwijt wil, ik zou em wel willen kopenOp maandag 17 december 2001 21:26 schreef Fire_Bird het volgende:
ben aan het sparen en wil een baybus maken met LCD (2 5,25" stukkies) en dan volledig digitaal
Verwijderd
zal ik zeker doenOp vrijdag 01 februari 2002 23:44 schreef Tweak-Freak het volgende:
Ziet er netjes uit.
Wel pix posten hier als ie af is he
Verwijderd
is absoluut geen versieringOp zaterdag 02 februari 2002 18:39 schreef opium het volgende:
ff vraagje van een casemod-n00b: je heb aan de voorkant al die ledjes met die knoppies eronder. Zijn die ledjes gewoon versiering? En die knoppies, wat doen die?
yup, als je hem op 12v zet gaat ie sneller, 8v langzamerOp zaterdag 02 februari 2002 20:09 schreef Dark0z het volgende:
Eeej
Ik vind die window echt vet.
En wat voor licht heb je in je kast geplaatst ?
En ik ben zelf nog een n00b met casemodde maar wat gebeurt er dus als je een fan van 8v naar 12v switcht. Gaat de fan dan harder blazen ???
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
heheOp zondag 03 februari 2002 11:01 schreef Illegal_Alien het volgende:
Kan ik hem van je kopen?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq