photo sjop rulez
koel!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
dit vin ik nou net iets te overdreven
.
als je slim bent neem je minimaal 1ghz en 256mb ram , videokaart maakt nie zoveel uit..Op woensdag 07 november 2001 23:04 schreef FaceMan het volgende:
Wat is de minimale config om het allemaal een beetje leuk te laten draaien...
Minimum geeft MS op van PII 300mhz en 64mb, maar je kan er van uit gaan dat het er dan niet uit ziet...
>> zeker
Om het mooi te laten draaien, en met active scenery (dat is toch dat er ook andere vliegtuigen enz in het spel aanwezig zijn) aan, wat is dan de minimale sysconfig?
ik ookOp donderdag 08 november 2001 11:16 schreef AkroBatik het volgende:
is er ook ergens een demo te downloade?
het is echt een super bruut spel denk dat ik hem ook ga kope maar eerst ff die demo checke
het is echt een super bruut spel denk dat ik hem ook ga kope maar eerst ff die demo checke
demo van fs?Op donderdag 08 november 2001 15:42 schreef kRyPtO het volgende:
is er ook ergens een demo te downloade?
die bestaat niet!
Beter komen er weer wat screenies
tampert, kriminalpolizei
Omdat ie afghanistan bedoelde..Op donderdag 08 november 2001 11:16 schreef AkroBatik het volgende:
maar het is best wel een coole pic
Waar download je eigenlijk de Scenery's voor FS 2002??
...Make every cut count, even if it is one frame...
Wie kan me helpen met het vliegen van een concorde? boven een bepaalde hoogte (6000 ft geloof ik) stort ik gewoon uit de lucht. Ik wil graag een keer supersonic vliegen met een concorde. Ook het stijgen en dalen gaat moeilijk in die pleen. iemand hints/ tips?
Verwijderd
Uhm.....vergeet je je afterburners niet? (btw..het is mij ook nooit gelukt lang in de lucht te blijven met dat ding) Ik heb er wel een boek over....zal heel ff gaan kijkenOp donderdag 08 november 2001 17:30 schreef bolk het volgende:
Wie kan me helpen met het vliegen van een concorde? boven een bepaalde hoogte (6000 ft geloof ik) stort ik gewoon uit de lucht. Ik wil graag een keer supersonic vliegen met een concorde. Ook het stijgen en dalen gaat moeilijk in die pleen. iemand hints/ tips?
In de FS2000 (pro) manual staat een hele goed tutorial over hoe te vliegen met de concorde. Het is inderdaad nogal anders dan met een normale jet. Je moet o.a. goed letten op de afterburners en de gewichtsverdeling van de brandstof.Op donderdag 08 november 2001 17:30 schreef bolk het volgende:
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
IK heb hem nu ook in FS 2002 zitten maar waar zitten die knoppen voor die NABRANDERS.. want die kan ik niet vinden .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Nabranders: Shift + F4 geloof ik...
Ik haat flightsim.com
Altijd zijn die nodes unavailable... :(
en ook hun systeem van menus... Je gaat dan naar bijv de file section en dan aircraft section...ga je weer terug om naar de panels section te gaan...krijg je die aircraft section weer te zien. Je moet dus uitloggen en opnieuw inloggen om dit te verhelpen maar dan krijg je weer dat user *eigen username* in use is 
Verder hebben ze wel veel (iets te weinig panels)...
Altijd zijn die nodes unavailable... :(

tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
dan doe je denk ik toch iets verkeerd.....als ik eenmaal ingelogt ben kan ik over de hele site gaan en overal downloaden zonder opnieuw aan te melden.Op donderdag 08 november 2001 17:53 schreef Evilernie het volgende:
Ik haat flightsim.com
Altijd zijn die nodes unavailable... :(en ook hun systeem van menus... Je gaat dan naar bijv de file section en dan aircraft section...ga je weer terug om naar de panels section te gaan...krijg je die aircraft section weer te zien. Je moet dus uitloggen en opnieuw inloggen om dit te verhelpen maar dan krijg je weer dat user *eigen username* in use is
enne.....inloggen kan heel erg snel gaan als je je F5 knop gebruik
Ik kan niet eens een account aan maken!
Als ik op New User click kan ik Alleen een naam en password invullen... Nergens Sign up! Ofzo!??
<laat maar>
Als ik op New User click kan ik Alleen een naam en password invullen... Nergens Sign up! Ofzo!??
<laat maar>
www.avsim.com is ook heel okOp donderdag 08 november 2001 17:53 schreef Evilernie het volgende:
Ik haat flightsim.com
Altijd zijn die nodes unavailable... :(en ook hun systeem van menus... Je gaat dan naar bijv de file section en dan aircraft section...ga je weer terug om naar de panels section te gaan...krijg je die aircraft section weer te zien. Je moet dus uitloggen en opnieuw inloggen om dit te verhelpen maar dan krijg je weer dat user *eigen username* in use is
Verwijderd
kijk hier eens : http://www.flightsim.com/help/login.htmOp donderdag 08 november 2001 18:08 schreef Roland het volgende:
Ik kan niet eens een account aan maken!
<laat maar>
heheheOp donderdag 08 november 2001 17:56 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
dan doe je denk ik toch iets verkeerd.....als ik eenmaal ingelogt ben kan ik over de hele site gaan en overal downloaden zonder opnieuw aan te melden.
enne.....inloggen kan heel erg snel gaan als je je F5 knop gebruikdan ben je meestal zo binnen
Maarre werken alle vliegtuigen dei je voor fs2000 had. Ook in fs2002?
Ik wil nl het liefst alleen vliegtuigen met bijbehorende sound en panels, dan is het het most real as it could be
tampert, kriminalpolizei
Ja tis al gelukt !
Thanx I.i.g.
Maar ik krijg ook dat ik niet verder kom in de nodes...
Thanx I.i.g.
Maar ik krijg ook dat ik niet verder kom in de nodes...
Er stond aan het begin van dit topic een mooie 747 van Qantas. ER stond bij dat deze sounds en panels had. Maar de enige Qantas die ik kan vinden is van Feel Real geloof ik en daar zitten geen extra sounds en panels bij.. Klopt dit
tampert, kriminalpolizei
hoe duur is dat spel dan?
150 ofzo of 200?
150 ofzo of 200?
Verwijderd
Jongens, jongens, FlightSim.Com is bezig met het overschakelen naar andere servers (als jullie het een beetje in de gaten hadden gehouden hadden jullie het 'on top' gelezen). Dit duurt 4 dagen, dus sterkteOp donderdag 08 november 2001 17:53 schreef Evilernie het volgende:
Ik haat flightsim.com
Verwijderd
ik weet het, staat er al een paar dagen, maar aangezien het nu donderdag is en inloggen nog gaat neem ik aan dat ze daar pas later op de dag (amerikaanse tijd) mee beginnenOp donderdag 08 november 2001 21:00 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Jongens, jongens, FlightSim.Com is bezig met het overschakelen naar andere servers (als jullie het een beetje in de gaten hadden gehouden hadden jullie het 'on top' gelezen). Dit duurt 4 dagen, dus sterkte
home edition is 139.59 ofzoOp donderdag 08 november 2001 20:56 schreef kRyPtO het volgende:
hoe duur is dat spel dan?
150 ofzo of 200?
en pro edition is meestal 189.95 off 199.95
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Ik bedoel, om nou te gaan vragen wat de prijs is van fs2002, terwijl ie allang uit is
Dat zou je best zelf op kunnen zoeken. (no flame intended
)
Ik hoop dat er weer screenies worden geplaatst en anders gewoon een slotje omdat de topictitel anders toch niet tot zijn recht komt.
K heb zelf anders niet zo direct een screenie bij de hand

Ik hoop dat er weer screenies worden geplaatst en anders gewoon een slotje omdat de topictitel anders toch niet tot zijn recht komt.
wat is beter voor een newbie, die home denk of nieOp donderdag 08 november 2001 21:19 schreef Evilernie het volgende:
[..]
home edition is 139.59 ofzo
en pro edition is meestal 189.95 off 199.95
Pro is beter...kost ietsje meer maar daat wordt ook genoeg voor n000b's uitgelegd, er zitten ook lessons bij enzo... In de Home edition krijg je dan zo'n filmpje met twee amerikanen die dan het vliegen gaan uitleggen net zoals in een RTL reclameOp donderdag 08 november 2001 21:33 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
wat is beter voor een newbie, die home denk of nie

tampert, kriminalpolizei
het is lekker druk nu op vatsim
(alleen nie op schiphol
)
(21:40 8nov)
(21:40 8nov)

Verwijderd
mooie screenshots (niet van me zelf)
On final approach

Touchdown at EGSS

Taxiing into the Fed Ex ramp

I kinda feel out of place

Check out the nose on this plane!

Another nose shot

Unloading and loading. . .

Ready for taxi

The taxi out

A long way back
On final approach

Touchdown at EGSS

Taxiing into the Fed Ex ramp

I kinda feel out of place

Check out the nose on this plane!

Another nose shot

Unloading and loading. . .

Ready for taxi

The taxi out

A long way back

Check deze pagina! Een heel mooi "screenshot tribute" aan FS2000. Een heel mooi overzicht wat er zoal voor FS2000 aan add-ons is verschenen.
http://www.avsim.com/pages/1101/tribute_to_fs2000/tribute2000.htm
http://www.avsim.com/pages/1101/tribute_to_fs2000/tribute2000.htm
Verwijderd
of topic titel aanlaten passenOp donderdag 08 november 2001 21:29 schreef xmvl33 het volgende:
Ik bedoel, om nou te gaan vragen wat de prijs is van fs2002, terwijl ie allang uit isDat zou je best zelf op kunnen zoeken. (no flame intended
)
Het grote m$ flight simulator topic bijvoorbeeld
Verwijderd
Geachte heer/mevrouw Sander Poelert
De door u geplaatste order (9920883U) wordt op dit moment door ons magazijn
uitgeleverd. U kunt de bezorging verwachten binnen 1 of 2 werkdagen.
JAAAAA!!!!!!!!!!!!! Ik krijg mn FF joystick heel binnenkort!!!!! (alleen heb ik wel Win XP....beter gaat ie daar mee werken
)
De door u geplaatste order (9920883U) wordt op dit moment door ons magazijn
uitgeleverd. U kunt de bezorging verwachten binnen 1 of 2 werkdagen.
JAAAAA!!!!!!!!!!!!! Ik krijg mn FF joystick heel binnenkort!!!!! (alleen heb ik wel Win XP....beter gaat ie daar mee werken
Zo, waar heb je die vandaan...die scenery bij die kist is echt mooi... Damn, check die mooi bagagewagentjes en marshalls erbij... Echt gaafOp donderdag 08 november 2001 21:42 schreef FastDevil2000 het volgende:
mooie screenshots (niet van me zelf)
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
uit het scenery forum van flightsim.comOp donderdag 08 november 2001 22:03 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Zo, waar heb je die vandaan...die scenery bij die kist is echt mooi... Damn, check die mooi bagagewagentjes en marshalls erbij... Echt gaaf
Verwijderd
Sloeber!Op donderdag 08 november 2001 22:30 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
ik heb gewoon de home en ben er zeer te spreken over
Wat is dan precies het verschil tussen Home en Prof. versie (behalve de prijs)? Wat ik weet alleen wat extra vliegtuigen bij Prof. en de GMax tool. Welnu, ik vlieg toch alleen maar met niet-standaard vliegtuigen (PSS!) dus ik heb de home-versie maar genomen.Op donderdag 08 november 2001 22:43 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Sloeber!
dit is gewoon een plaatje van een c-17 boven afganistan, dat ik die nou net heb gesjopt is toeval, ik wilde hier nix mee suggereren. al zou ik wel bijna die neiging krijgen met dat gezeurOp donderdag 08 november 2001 16:31 schreef bolk het volgende:
[..]
Omdat ie afghanistan bedoelde..
btw. coole pics van die cathay-747
Verwijderd
nee, geen gedult meer om op pro te wachten hier in de stad, want dat duurde 1 week langer terwijl er 5 gewone versie's in de schappen lagen......was al een week overal hier in de stad geweest voor de pro, maar overal al weg.....dan maar de normale versieOp donderdag 08 november 2001 22:43 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Sloeber!
Ja daarom heb ik hem ook gewoon gekocht .. de gewone versie.Op donderdag 08 november 2001 23:02 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
nee, geen gedult meer om op pro te wachten hier in de stad, want dat duurde 1 week langer terwijl er 5 gewone versie's in de schappen lagen......was al een week overal hier in de stad geweest voor de pro, maar overal al weg.....dan maar de normale versie
Ik heb er geen spijt van gehad .
want het is geloof ik nog het enige spel wat er opstaat
want ik speel niets anders meer ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik heb net een learjet geland op EHRD. maar ik had te vroeg de flaps erop en spoilers.. ik landde 10 meter voor de runway
verder was het een perfecte landing.. alleen jammergenoeg iets te vroeg 
sja.. dat krijg je als je de hele tijd in een 777 vliegt en dan opeens zo'n klein kreng
sja.. dat krijg je als je de hele tijd in een 777 vliegt en dan opeens zo'n klein kreng
Pff.. ik heb wel fijn 200 piek betaald, maar zit echt te wachten op patches en fixes. Gisteren al minimaal 160 doden toen ik in een meer landde omdat de verkeerstoren van Edminton (Canada/ALberta) een verkeerde altitude waarde door gaf.. en net gecrashed terwijl ik relaxed aan het taxien was op Miami na een vlucht vanuit NY. Merde.

Gecrashed tijdens het taxiën?? Hoe krijg je dat voor elkaar?Op donderdag 08 november 2001 23:18 schreef OzBoz het volgende:
Pff.. ik heb wel fijn 200 piek betaald, maar zit echt te wachten op patches en fixes. Gisteren al minimaal 160 doden toen ik in een meer landde omdat de verkeerstoren van Edminton (Canada/ALberta) een verkeerde altitude waarde door gaf.. en net gecrashed terwijl ik relaxed aan het taxien was op Miami na een vlucht vanuit NY. Merde.
[afbeelding]
ik ben ook al 4 keer door mijn voorwielen gezaktOp donderdag 08 november 2001 23:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gecrashed tijdens het taxiën?? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Huh? Dat is me nog nooit gebeurd! Te hard de bocht om ofzo??Op donderdag 08 november 2001 23:32 schreef bolk het volgende:
[..]
ik ben ook al 4 keer door mijn voorwielen gezakt(737-400)
nee.. iets te hard neerkomen op de voorwielen.. dan rij je door en dan breekt ieOp donderdag 08 november 2001 23:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh? Dat is me nog nooit gebeurd! Te hard de bocht om ofzo??
Nee bij een landing OK, maar als ik rustig met tempo 0 rond rij dan lijkt het mij vrij vervelend als ie ineens door de voorwielen zakt.. sloeg echt nergens op.. rij altijd erg rustigOp donderdag 08 november 2001 23:36 schreef bolk het volgende:
[..]
nee.. iets te hard neerkomen op de voorwielen.. dan rij je door en dan breekt ie
jij wel, ik nietOp donderdag 08 november 2001 23:54 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Nee bij een landing OK, maar als ik rustig met tempo 0 rond rij dan lijkt het mij vrij vervelend als ie ineens door de voorwielen zakt.. sloeg echt nergens op.. rij altijd erg rustig
Wat bedoel je met "omdat ie afgahistan bedoelde"??Op donderdag 08 november 2001 16:31 schreef bolk het volgende:
[..]
Omdat ie afghanistan bedoelde..
Wat ik bedoel is dat ie iets te veel heeft lopen verfwinkellendie pic word er echt niet mooier op. In tegen deel zelfs
.
Fastdevil >>
Leuke screens, maar hoe krijg je zoiets nou voor elkaar?
En hoe krijg je dat online voor elkaar?
Kimble >> zelfde vraag: Hoe???
Verwijderd
Het belangrijkste verschil is dat je bij de prof. versie allemaal lessen kan volgen voor het vliegen van een boeing en voor radionavigatie geloof ik.....Op donderdag 08 november 2001 22:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat is dan precies het verschil tussen Home en Prof. versie (behalve de prijs)? Wat ik weet alleen wat extra vliegtuigen bij Prof. en de GMax tool. Welnu, ik vlieg toch alleen maar met niet-standaard vliegtuigen (PSS!) dus ik heb de home-versie maar genomen.
bedoel je geen fransman?!?!?Op vrijdag 02 november 2001 16:30 schreef FastDevil2000 het volgende:
kwam net 2 mooie shots tegen van een of andere duitser.
[afbeelding]
[afbeelding]
watte?Op vrijdag 09 november 2001 11:37 schreef Roland het volgende:
Fastdevil >>
Verwijderd
Hij vraagt volgens mij hoe je screenshots maakt en ze dan online kunt zetten....Op vrijdag 09 november 2001 12:40 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
watte?
Verwijderd
Watte?Op vrijdag 09 november 2001 11:37 schreef Roland het volgende:
Fastdevil >>
Kzal me er maar weer eens mee bemoeien... Dalijk het origineel eens kopen, kben die beta beu: hangt om de haverklap. Waarom maken we trouwens ook niet zon poll als op flight sim, waaarin we de mooiste screenie kunnen kiezen. De mooiste GoT pic...
Leaving Zaventem:

Leaving Zaventem:

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Nee de screenshots niet,
Ik bedoel het online vliegen... Ik zie daar zo een vatsim landkaart....
Daar vliegen ook andere mensen. Ik neem aan op Internet... Hoe kom je daar tussen.
Andere vraag: Het zo realistisch mogelijk vliegen. Op die screens staan mensen die het e.e.a. inladen, een kist bij de gate en het taxi-en... Hoe doe je dat. M.a.w. waar staan die opties!
Prettig weekend in zwitserland!
Greetz
Daar vliegen ook andere mensen. Ik neem aan op Internet... Hoe kom je daar tussen.
Andere vraag: Het zo realistisch mogelijk vliegen. Op die screens staan mensen die het e.e.a. inladen, een kist bij de gate en het taxi-en... Hoe doe je dat. M.a.w. waar staan die opties!
Greetz
ken je wel goed vliegen dan? (dus niet dat je nog met een joystickje turbilentie na zit te spelen door hem heen en weer te halenOp vrijdag 09 november 2001 13:05 schreef Roland het volgende:
Nee de screenshots niet,
Greetz
heb je echt een joystick nodig??
want ik wil hem zo ook gaan kopen
maar ik heb geen joystick
nee!Op vrijdag 09 november 2001 13:11 schreef kRyPtO het volgende:
heb je echt een joystick nodig??
Ben ik van plan te gaanhalen,
Zo een zwaar ijzeren ding.... Ik geloof dat ie 250 dollar is. Dus dan ben ik vrij serieus bezig dacht ik.
Zo een zwaar ijzeren ding.... Ik geloof dat ie 250 dollar is. Dus dan ben ik vrij serieus bezig dacht ik.
ken je de ils vliegen , en vlieg je met de autopilot..Op vrijdag 09 november 2001 13:15 schreef Roland het volgende:
Ben ik van plan te gaanhalen,
Groot en deels wel, ik ben druk aan het oefenen 
Sinds ik zelf heb gevlogen in een Orion ben ik verkocht...

Wat voor joystick gebruik jij dan?

geen 1 goed he! ,alleen muis en toetsenbord , gooi je icq zo ff aanOp vrijdag 09 november 2001 13:23 schreef Roland het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een Microsoft Force Feedback 2 pretstick.Op vrijdag 09 november 2001 13:23 schreef Roland het volgende:
[afbeelding]
Prima apparaat, bevalt me goed, maar vlieg ook nog net zo goed met muis en keyboard!
Kzit op mijn werk... MSN ook goed??
Op zich wel, ik had daarvoor een simpel apparaatje, maar doe nu veel meer met de hand (vooral landen en taxieen vind ik prettiger)Op vrijdag 09 november 2001 14:04 schreef Roland het volgende:
[..]
Werkt dat waT??
Net het spel gekocht. best leuk, 200 piek neerlappen voor 1 vierkante meter karton. Tis niet veel...
Maar ja, de cds is waar het uiteindelijk om gaat.
Verwijderd
Jah! zit geeneens een handleiding bijOp vrijdag 09 november 2001 15:14 schreef 456 het volgende:
[..]
Op zich wel, ik had daarvoor een simpel apparaatje, maar doe nu veel meer met de hand (vooral landen en taxieen vind ik prettiger)
Net het spel gekocht. best leuk, 200 piek neerlappen voor 1 vierkante meter karton. Tis niet veel...
Maar ja, de cds is waar het uiteindelijk om gaat.
Ik was van plan dit ding te gaan halen:
Verwijderd
jah die is wel vet, maar is alleen realistisch in echt boeings en is heeeeel duur.....en er zit geeneens een rudderpedal functie bij...Op vrijdag 09 november 2001 15:17 schreef Roland het volgende:
Ik was van plan dit ding te gaan halen:
[afbeelding]
zo ik ben nu german airport2001 aan het dloaden
..
Verwijderd
jah daarom wordt het nog duurderOp vrijdag 09 november 2001 15:32 schreef Roog het volgende:
nee die rudder pedals moet je er ook bij kopen
wel moeilijk spel zeg, ik zit het net 10min te spelen krijg nie eens dat vliegtuig van de grond man 
ga nu weer ff verder, maar klopt het dat er alleen een dun boekje bij zat? ik verwachte een boek van 1000 blz ofzo
ga nu weer ff verder, maar klopt het dat er alleen een dun boekje bij zat? ik verwachte een boek van 1000 blz ofzo
en waar haal je dat vandaan?zo ik ben nu german airport2001 aan het dloaden
lijkt me best wel
Prepare for unforeseen consequences
Ja klopt... Kost een 100 Dollar... dus dat valt nog wel mee...
Rudders zijn ook 100 dollar...
Maar dan heb je ook wat!
Maar dan heb je ook wat!
Verwijderd
ach...Op vrijdag 09 november 2001 15:49 schreef Roland het volgende:
Ja klopt... Kost een 100 Dollar... dus dat valt nog wel mee...
Maar dan heb je ook wat!
uit het iligale circuitOp vrijdag 09 november 2001 15:47 schreef jnijboer het volgende:
[..]
en waar haal je dat vandaan?
lijkt me best wel
Ach wat?ach...
Verwijderd
Ach het is maar hoeveel geld je er voor over hebt achOp vrijdag 09 november 2001 15:52 schreef Roland het volgende:
[..]
Ach wat?
Hoe duur is die yoke...dacht toch iets van 400 piek ofzo
, is ook realistisch voor cessna's . Daar gaat de besturing ook met zo'n yoke
tampert, kriminalpolizei
Ja das waar...
Mar het speelt een stuk leuker natuurlijk!
Mar het speelt een stuk leuker natuurlijk!
als ik het onthouden heb... 150 euroOp vrijdag 09 november 2001 15:58 schreef Evilernie het volgende:
Hoe duur is die yoke...dacht toch iets van 400 piek ofzo, is ook realistisch voor cessna's . Daar gaat de besturing ook met zo'n yoke
$89,95
Ergens op een site, maarbij de Luchtvaart Hobby Shop inderdaad 150 Euro
Ergens op een site, maarbij de Luchtvaart Hobby Shop inderdaad 150 Euro
Luchtvaart hobby shop is fokking duur... Ze hebben mijn joystick daar (attack throttle = Top gun stick) met pedals voor 370 piek . IK heb er twee jaar geleden zonder pedals 80 piek voor betaald. En nu is hij daar nog steeds 370
Mijn stick is wel relaxed, throttle ook maar hij gaat net iets te licht naar voren.
Als ze zo eentkje voor honderd piek uitbrengen...dna ben ik de eerste die hem koopt.
Zoveel moelijker dan een racestuur voor de pc kan zo'n ding toch niet zijn
Als ze zo eentkje voor honderd piek uitbrengen...dna ben ik de eerste die hem koopt.
Zoveel moelijker dan een racestuur voor de pc kan zo'n ding toch niet zijn

tampert, kriminalpolizei
Ja ze zijn indd duur. Ik kon dit stuur ergens anders voor $300 krijgen!! dat vonnik toch iets te gek. Na een zoek tocht kan je hem voor $89,95 krijgen. Kleine 250 piek. Lijkt me netjes.
Hobby shop isdie: 150 euro ongeveer 331 piek.
Hobby shop isdie: 150 euro ongeveer 331 piek.
[off topic]
Wat is nu het verschil tussen FS2002 Normaal en Pro?
[/off topic]
[/off topic]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
hey gasten kunnen jullie ook geen (zelf gemaakte) vidoeclips afspelen ????
ik dus niet.. dan blijft hij aan het laden... het lijkt wel of ie dan in een loop zit ofzo...
probeer het maar eens "flight video" create new video clip of zo iets en dan ff wat opnemen.. opslaan en moet je het dan eens proberen af te spelen... bij mij werkt het niet....
en die lichtjes 's nacht op de runway zijn ook niet zo goed zichtbaar als in flight sim 2000 pro

maar verder wel een heel cool spel!
ik dus niet.. dan blijft hij aan het laden... het lijkt wel of ie dan in een loop zit ofzo...
probeer het maar eens "flight video" create new video clip of zo iets en dan ff wat opnemen.. opslaan en moet je het dan eens proberen af te spelen... bij mij werkt het niet....
en die lichtjes 's nacht op de runway zijn ook niet zo goed zichtbaar als in flight sim 2000 pro
maar verder wel een heel cool spel!
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Ga maar ff zoeken, want dat is dus serieus al 100x gezegd in dit topic...Op vrijdag 09 november 2001 16:43 schreef Breepee het volgende:
[off topic]
[/off topic]
Die Flight Lessons bedoel je? Die zitten ook allemaal in de Standard versie... van Private Pilot tot Commercial Airline pilot.Op vrijdag 09 november 2001 11:51 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Het belangrijkste verschil is dat je bij de prof. versie allemaal lessen kan volgen voor het vliegen van een boeing en voor radionavigatie geloof ik.....
ik denk grotendeels welOp vrijdag 09 november 2001 17:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die Flight Lessons bedoel je? Die zitten ook allemaal in de Standard versie... van Private Pilot tot Commercial Airline pilot.
Verwijderd
WHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb net m'n M$ FF2 joystick gekregen! VET!!! Echt aan iedereen: KOOP ER OOK EEN!! Zo goed jonge als je landt....maakt het zoveel realistischer. Ik ben zo blij...tralalala :):)
Ik heb net m'n M$ FF2 joystick gekregen! VET!!! Echt aan iedereen: KOOP ER OOK EEN!! Zo goed jonge als je landt....maakt het zoveel realistischer. Ik ben zo blij...tralalala :):)
Dit topic is gesloten.