[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 9.398 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op maandag 05 november 2001 15:39 schreef casper21 het volgende:
Of is dit gewoon te traag allemaal? Want ik zie al die screenshots van jullie, en dat wil ik wel graag maar dan zonder schokkend beeld....
Ik zou ff sparen :) bij mij haal ik ook niet mega-veel frames maar draai wel met alles aan, ok reflection etc op 1280x960 (maakt nl. weinig uit qua fps ivt 1024x786) Als ik het ATC window undock dan haal ik 1 fps daar mag MS nog wel wat aan doen, heb niet voor nix twee monitors. Ik draai op een Athlon 800@950 met een KyroII.

Wat betreft careermode je kunt gewoon vlieglessen volgen bij een instructeur en certificaten verdienen. Erg droge instructeur die aankomt met opmerkingen als: "Combat Flight Sim 2 is misschien meer wat voor je" als je een bocht wat te heftig neemt. Wel leuk om te doen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
Op maandag 05 november 2001 16:23 schreef casper21 het volgende:

[..]

Eee Aerodynamic even off-topic, ben jij ook zweefvlieger?

Maar gaan de twee posts hiervoor over mijn vraag?
ik ben zweefvlieger bij de zcr... ZCR owned >:)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 16:23 schreef casper21 het volgende:

[..]

Eee Aerodynamic even off-topic, ben jij ook zweefvlieger?

Maar gaan de twee posts hiervoor over mijn vraag?
Jah! Ik ben (ook?!?) zweefvlieger....ik vlieg bij de ZHVC op Valkenburg bij Leiden :). Ennuh....wat betreft je systeem...ik heb ook een PIII 450Mhz 256MB en een Voodoo 3 3000 16MB. Ik haal hiermee met 1024x786 gemiddeld 15 fps, dat lijkt mischien niet zoveel maar het staat bijna gelijk aan vloeiend beeld. De instellingen staan dan op medium of low....Veel van die grafische instellingen zijn trouwens bijna alleen afhankelijk van je videokaart heb ik me laten vertellen....dat stelt bij mij niet zo veel voor --> Voodoo 3 maar met jou Geforce kan je dat wel flink op schoeven. Kijk anders ff hier daar wordt veel uitgelegd hoe dat zit met de framerates en wat je eraan kan doen om ze te verhogen.

Hij draait bij mij iig beter dan FS 2000, dus dan kan je een beetje nagaan wat je kan verwachten.

Veel suc8 met je keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, ik vlieg bij ZCH Den Helder.

Maar ik zal eens op die site kijken; als ik je goed begrijp loopt 2002 sneller dan 2000. Is het dan wel mooier geworden? En loopt het beter op 98, 2000 of XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 17:46 schreef casper21 het volgende:

Maar ik zal eens op die site kijken; als ik je goed begrijp loopt 2002 sneller dan 2000. Is het dan wel mooier geworden? En loopt het beter op 98, 2000 of XP?
Ach als je het met mijn instellingen speelt is het er niet veel mooier op geworden...heb het dan ook vooral gekocht voor de ATC....en op Win XP werkt het prima...het is een product van Microsoft dus zal wel op elk besturings systeem van ze werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op maandag 05 november 2001 17:46 schreef casper21 het volgende:

Heb je al je zvb?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41
Op maandag 05 november 2001 18:04 schreef Evilernie het volgende:

[..]

Heb je al je zvb?
en ik ga beginnen met zweefvliegen :) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, vorig jaar net 1 vak van theorie (voorschriften :Z :Z) niet gehaald. Komende winter even halen en dan.....

En jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:47
Op maandag 05 november 2001 18:28 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

en ik ga beginnen met zweefvliegen :) :z
Grin leuk onderschrift :)

ZO ver ben ik nog lang niet hopelijk ... :) en dan al op jou leeftijd al wel last er van ...

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 05 november 2001 19:01 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Grin leuk onderschrift :)

ZO ver ben ik nog lang niet hopelijk ... :) en dan al op jou leeftijd al wel last er van ...
:? en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op maandag 05 november 2001 18:45 schreef casper21 het volgende:
Nee, vorig jaar net 1 vak van theorie (voorschriften :Z :Z) niet gehaald. Komende winter even halen en dan.....

En jij?
Wat hebben jullie voor systeem dan :? Wij beginnen gewoon gelijk en we leren alles tijdens de vvo1 uit het boekje. Ik heb nu 40 starts en ik zit tegen mijn solo aan hoop ik (8>

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een onbeleefde vraag, wat kost dat zweefvliegen nou eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
kost vooral erg veel tijd...qua geld val het best mee... 1100 pieken per jaar contributie, 250 pieken verzekeringen
en dan nog rekenen per jaar op 500 pieken aan bier en aan gezelligheid en extra's...Je moet dus gewoon op 2000 piek per jaar rekenen. Maar dan heb je ook wat, dan mag je elk weekend komen vliegen >:)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 19:18 schreef Evilernie het volgende:

[..]

Wat hebben jullie voor systeem dan :? Wij beginnen gewoon gelijk en we leren alles tijdens de vvo1 uit het boekje. Ik heb nu 40 starts en ik zit tegen mijn solo aan hoop ik (8>
Tja, dat zijn de nadelen van onze vereniging. Ik was vorig jaar een weekje in Malden (wij hadden daar een kamp) en op de dagen dat de NIJAC daar zelf vloog verbaasde ik mij er ook over hoeveel er tijdens alle activiteiten op het veld al aan de dbo-ers en solisten verteld werd.

Bij ons kom je gewoon steeds vliegen, en als de instructeurs het erover eens zijn dat je het goed genoeg kunt mag je solo.

Theorielessen worden in de winter gegeven en daar kun je aan meedoen, afgesloten met een aantal examens. En dan moet je gewoon die doellandingen doen, en een paar examenvluchten, en dan ben je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op maandag 05 november 2001 21:06 schreef casper21 het volgende:

[..]

Tja, dat zijn de nadelen van onze vereniging. Ik was vorig jaar een weekje in Malden (wij hadden daar een kamp) en op de dagen dat de NIJAC daar zelf vloog verbaasde ik mij er ook over hoeveel er tijdens alle activiteiten op het veld al aan de dbo-ers en solisten verteld werd.

Bij ons kom je gewoon steeds vliegen, en als de instructeurs het erover eens zijn dat je het goed genoeg kunt mag je solo.

Theorielessen worden in de winter gegeven en daar kun je aan meedoen, afgesloten met een aantal examens. En dan moet je gewoon die doellandingen doen, en een paar examenvluchten, en dan ben je klaar.
doellandingen zijn wel irritant :( , LAnden op een stuk vna 30 bij 30 meter :o

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 21:13 schreef Evilernie het volgende:

[..]

doellandingen zijn wel irritant :( , LAnden op een stuk vna 30 bij 30 meter :o
Tja, moet je doen als er lekkere tegenwind staat hè. Goed de weersvoorspellingen in de gaten houden, kun je ze in één weekend maken. Maar als je je landing 50 meter voor het doellandingsveld plant, met lekker veel kleppen erbij, dan kun je hem er makkelijk in zetten hoor. (instructeurs bij ons zeggen dat het niet goed is, maar niet waarom dus dan doe ik het gewoon >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 16:52 schreef Evilernie het volgende:

[..]

ik ben zweefvlieger bij de zcr... ZCR owned >:)
Was dat nou bij jullie gebeurd trouwens, dat een tijdje terug één of andere :P tijdens een zoemer het oor van een paard eraf gevlogen had met zijn tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
wtf..... wat een sterk verhaal zeg (40 % van zweefvliegen bestaat uit sterke verhalen :P) maar dit lijkt met wel heel erg sterk. Ik zal het wel ff navragen.

Wel hadden we tijdens zomerkamp dit jaar een zoemer op 5 meter gemaakt boven de duitse tenten (zomerkamp was in duitsland) om 8 uur 's ochtends. Ik weet niet of jullie een k-13 hebben maar als je daarmee een zoemer maakt, klinkt dat net als een straaljager :P. Die duitsers allemaal wakker en klachten indienen enzo.... :7

I luv ochtendvliegen :9

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 15:31 schreef OzBoz het volgende:
[afbeelding]

Shotje van net, van San Fransisco naar Vancouver gevlogen onder IFR. Settings op hard en heb zelden zo'n mooie landing gemaakt.. Subliem al zeg ik het zelf :)
Bedankt man, prijkt nu op me desktop :)
[1280x1024 streched]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens....verbaas mij nog eens met wat mooie shots....'k kan ze zelf nog niet maken...spel komt vrijdag pas aan!

cheerio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Op maandag 05 november 2001 21:46 schreef kwabbernoot het volgende:
jongens....verbaas mij nog eens met wat mooie shots....'k kan ze zelf nog niet maken...spel komt vrijdag pas aan!

cheerio
Ik heb net van Zurich naar Schiphol gevlogen en onderweg nog wat screenies gemaakt..

Afbeeldingslocatie: http://www.moodbenders.nl/flightsim/images/zur-sch01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.moodbenders.nl/flightsim/images/zur-sch02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.moodbenders.nl/flightsim/images/zur-sch03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.moodbenders.nl/flightsim/images/zur-sch04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.moodbenders.nl/flightsim/images/zur-sch05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 05 november 2001 21:46 schreef kwabbernoot het volgende:

cheerio
mijn gephotoshopte plaatje >:)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~nieu1076/screen1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 21:59 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

mijn gephotoshopte plaatje >:)
[afbeelding]
errug mooi !!!

ps. had ik je op ideeen gebracht??? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Wow koel. ik ga binnenkort een vluchtje proberen met zwaar weer :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:35

Hu9o

Schokkend

ARME MODEM GEBRUIKERS :P

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
WAt me nou opvalt... is dat er geen activiteit op het vliegveld is (van de screenies), je ziet maar weinig kisten op het platform en er rijden geen bagagewagnetjes rond enzo... Ik heb dit geloof ik wel ergens gezien een keer... Waar kan je dat downloaden?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghey....kun je ook replay's maken/saven/terugkijken/etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13582
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zal ook even wat posten, 4 plaatjes, opgestegen van schiphol richting brussel,
vooral de smoke effects zijn errug goed..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/helga.snaak/amsbrus1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/helga.snaak/amsbrus2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/helga.snaak/amsbrus3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/helga.snaak/amsbrus4.jpg

dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op maandag 05 november 2001 22:43 schreef clio16v het volgende:
Ik zal ook even wat posten, 4 plaatjes, opgestegen van schiphol richting brussel,

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb je geen nl2000 sccenery...schiphol ziet er echt niet uit zo :r

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op maandag 05 november 2001 22:58 schreef Evilernie het volgende:

[..]

WERK hij is FS 2002 dan ??? en dan heb ik het over NL 2000 v2

en IK wil weten of de UPDATE 747 - 400 Professional ook werkt met FS 2002

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13582
  • Niet online
Op maandag 05 november 2001 22:58 schreef Evilernie het volgende:

[..]

Ik weet het, maar dit is de standaard FS2002 scenery, vergeet ook niet dat ik hier al op een redelijke hoogte zit, dus erg veel beter zal het er met nl2000 ook niet uit zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben niet zo`n flight sim gek maar hier zie ik voldoende overtuiging om het is te proberen :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 23:04 schreef Blackhole het volgende:

[..]

WERK hij is FS 2002 dan ??? en dan heb ik het over NL 2000 v2

en IK wil weten of de UPDATE 747 - 400 Professional ook werkt met FS 2002
Te vinden op http://www.nl2000.f2s.com/index_main.html
De NL2000 Scenery Versie 1 & 2 werken meestal onder FS2002!

NL2000 is meestal zonder problemen te installeren in FlightSimulator 2002,

er zijn echter gevallen waarbij pc's vastlopen. Wij zijn druk op zoek naar een

oplossing hiervoor. Heeft u misschien een idee, mail dit dan naar nl2000@planet.nl of

plaats een message in ons forum.
Bij mij werkte hij niet (scenery dbase fouten)

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 05 november 2001 22:43 schreef clio16v het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

dus....
Waarom VFR als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13582
  • Niet online
Op maandag 05 november 2001 23:11 schreef bolk het volgende:

[..]

Waarom VFR als ik vragen mag?
waarom niet?, is op zicht vliegen soms verboden?, voor het snelle werk gaat VFR prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En mijn succes volle landing op keulen mag iedereen zien :)

Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/747klm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op maandag 05 november 2001 23:17 schreef clio16v het volgende:

[..]

waarom niet?, is op zicht vliegen soms verboden?, voor het snelle werk gaat VFR prima.
IK doe ook veel dingen zo hoor .. want ik wil het ook nog wel zonder aldie moderne dingen kunnen landen en vliegen ..

Want als je altijd maar aan leert op de manier met aflezen dan breng je er niet veel van af ...

( ik geef daar altijd een goed voorbeeld van ...

mensen zeggen dat ze met een PC omkunnen gaan ... ??
ja ik kan werken met windows :), dus ik kan met een pc werken ..

Ja zeg ik dan altijd en als ik je nu in dos zet weet jij dan hoe je terug moet komen ?

De meeste zeggen dan JA maar dat hoef ik niet teleren :(
want ik werk alleen met windows :) .

Ja dat is makkelijker gezegt dan gedaan ... )

Daarom wil ik ook de basis goed kennen voordat ik verdergaat ..

Maar nu doe ik het alletwee zowel op gezichtsveld vliegen en op meters ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 05 november 2001 23:17 schreef clio16v het volgende:

[..]

relax :) ik persoonlijk vind IFR makkelijker op lange afstanden. dan weet de ATC wat je bestemming is en krijg je uitgebreide uitleg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Op maandag 05 november 2001 23:46 schreef bolk het volgende:

[..]

relax :) ik persoonlijk vind IFR makkelijker op lange afstanden. dan weet de ATC wat je bestemming is en krijg je uitgebreide uitleg..
Is het ook.. vandaag ook eens niet rechtstreeks gevlogen naar Schiphol maar via een low altitude airways.. klote druk en continu van die kleine vliegjes waarbij je moet melden of je ze gezien hebt.. gewoon altijd ja zeggen.. laat ze maar opzij gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 21:25 schreef Evilernie het volgende:
wtf..... wat een sterk verhaal zeg (40 % van zweefvliegen bestaat uit sterke verhalen :P) maar dit lijkt met wel heel erg sterk. Ik zal het wel ff navragen.

Wel hadden we tijdens zomerkamp dit jaar een zoemer op 5 meter gemaakt boven de duitse tenten (zomerkamp was in duitsland) om 8 uur 's ochtends. Ik weet niet of jullie een k-13 hebben maar als je daarmee een zoemer maakt, klinkt dat net als een straaljager :P. Die duitsers allemaal wakker en klachten indienen enzo.... :7

I luv ochtendvliegen :9
Volgens mij was het ergens in de buurt van Den Haag trouwens, niet Rotterdam. Stond in de Thermiek ik denk 2 jaar terug ofzo. Degene die het gedaan had was geroyeerd en zal ook zijn zvb wel kwijt zijn.....

Maareh, ja wij hebben ook twee k-13's. Inderdaad wel koele sound. Maar als je met de k-21 200km/H vliegt, maakt ie ook zo'n geluid hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Op zondag 04 november 2001 15:31 schreef OzBoz het volgende:
[afbeelding]

Shotje van net, van San Fransisco naar Vancouver gevlogen onder IFR. Settings op hard en heb zelden zo'n mooie landing gemaakt.. Subliem al zeg ik het zelf :)
DAMN! wat een mooie scenery.. is die gedownload ????? of is dat gewoon standaard ??? zo ja waar is dat ???? daar wil ik ok vliegen!!! :) LOL

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

nog een vraagje:

is bij jullie de night scenery ook wat minder dan bij fs2000 pro ? ik vind dat de lichtjes op de landingsbaan vanaf 300 ft. veel slechter te zien zijn dan in fs2000 (pro)

verder vind ik fs2002 geweldig! alleen vind ik het sturen met de pijltjes zo log gaan.. ik moet met een 737 echt driekwartier het rechter pijltje inhouden voor het vliegtuig ook maar iets naar recht gaat.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Op dinsdag 06 november 2001 08:53 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

DAMN! wat een mooie scenery.. is die gedownload ????? of is dat gewoon standaard ??? zo ja waar is dat ???? daar wil ik ok vliegen!!! :) LOL
Tussen San Fransisco en Vancouver :) maar behoorlijk richting Seattle. Zijn een beetje de uitlopers van de Americaanse rockies richting de oceaan. Maar als je bij Vancouver opstijgt, de Canadese Rockies zijn ook erg tof (in het echt) dus gewoon op Vancouver opstijgen en dan eerst rondje boven Vancouver Island (zwaai ff naar mijn tante) en dan heading van ongeveer 70 om richting Alberta te vliegen. Moet mooi zijn.. ik moet het nog doen, sta nog op de parking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op dinsdag 06 november 2001 09:43 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Tussen San Fransisco en Vancouver :) maar behoorlijk richting Seattle. Zijn een beetje de uitlopers van de Americaanse rockies richting de oceaan. Maar als je bij Vancouver opstijgt, de Canadese Rockies zijn ook erg tof (in het echt) dus gewoon op Vancouver opstijgen en dan eerst rondje boven Vancouver Island (zwaai ff naar mijn tante) en dan heading van ongeveer 70 om richting Alberta te vliegen. Moet mooi zijn.. ik moet het nog doen, sta nog op de parking :)
ik zal wel ff zwaaien! als ze me kan zien om 33000 ft.

hoe krijg je trouwens vectors om te landen van de ATC ? ik heb alles al geprobeerd.. ik krijg alleen te horen dat ik op die en die runway moeten landen als ik een full stop landing request doe maar geen heading enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op dinsdag 06 november 2001 11:13 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

ik zal wel ff zwaaien! als ze me kan zien om 33000 ft.

hoe krijg je trouwens vectors om te landen van de ATC ? ik heb alles al geprobeerd.. ik krijg alleen te horen dat ik op die en die runway moeten landen als ik een full stop landing request doe maar geen heading enz...
Volgens mij krijg je alleen vectors als je volgens een IFR flightplan vliegt.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op dinsdag 06 november 2001 11:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je alleen vectors als je volgens een IFR flightplan vliegt.
oh cool! wist ik niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

w000000000000t

mijn langste vlucht aller tijden!

Gisteravond om 1 uur opgestegen vanaf JFK airport. En zojuist succesvol geland op Schiphol. De vlucht duurde 10 uur. Ik moest helemaal via corsica en zow. Zwitserland ook.

Maar het is me gelukt. Ik was gaan slapen en om 11 uur werd ik wakker en heb die kist op een veilige manier geland. (ILS approach Schiphol rwy 6)

Flight statistics:

VFR (ik maakte foutje toen werd ATC boos :))
Boeing triple 7
Fuel: nix meer :P
Temperatuur op FL270: -11C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dat het 5 uur is..............ik heb zojuist in mijn middag pauze eindelijk ook fs2002 gekocht !!! kan niet meer wachten om hem te installeren !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
/me hoopt heel erg dat zijn fs2002 er vrijdag is :)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op dinsdag 06 november 2001 08:38 schreef casper21 het volgende:

[..]

Volgens mij was het ergens in de buurt van Den Haag trouwens, niet Rotterdam. Stond in de Thermiek ik denk 2 jaar terug ofzo. Degene die het gedaan had was geroyeerd en zal ook zijn zvb wel kwijt zijn.....

Maareh, ja wij hebben ook twee k-13's. Inderdaad wel koele sound. Maar als je met de k-21 200km/H vliegt, maakt ie ook zo'n geluid hoor >:)
Keb het net ff gevraagd. Was iemand van Salland die dat paard zijn oor had afgevlogen >:)... Wat een verhaal zeg :P, maarre... die k-13 maakt op Vne 180 km/h echt een waanzinnig geluid... Komt omdat hij vol "gaten en kieren" zit natuurlijk. Die 21 valt wel mee op 260, die is helemaal mooi uit een stuk en bijna alles van de romp is mooi glad...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 05 november 2001 22:21 schreef Hu9o het volgende:
ARME MODEM GEBRUIKERS :P
HAHA!
WAt me nou opvalt... is dat er geen activiteit op het vliegveld is (van de screenies), je ziet maar weinig kisten op het platform en er rijden geen bagagewagnetjes rond enzo... Ik heb dit geloof ik wel ergens gezien een keer... Waar kan je dat downloaden?
in mn sig zit zo,n scenery, daar zit alles in bagagewagens, catering, gates de naar je vliegtuig toegaan :z :z
alleen....(ach daar kom je wel achter..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
heb iemand eigenlijk ervaring met deze va klm-virtual ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 06 november 2001 15:43 schreef KIMBLE het volgende:
heb iemand eigenlijk ervaring met deze va klm-virtual ???
ff kijken

//edit: koel.. door KLM zelf gemaakte vliegtuigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

is die night scenery bij jullie ook veel slechter dan fs2000 pro ?? ik vind de lichtjes van de landingsban veel slechter te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog een paar plaatjes...niet van mezelf helaas (van microsoft)...vrijdag als het goed is.....duurt..lang.....

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/fs2002/screens/fs_screen_extra_med.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/fs2002/screens/fs2002screen_747_Vegas_med.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/fs2002/screens/fs2002screen_fog_KSFO3_med.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/fs2002/screens/fs2002_172_in_flight_med.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.....WOW !!!!!!

Eindelijk is het zo ver.....ik kan on-topic plaatjes posten en geen fs2000 meer >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/f16-2002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/f16-2-2002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/uitzichtalpen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/grootuitzicht.jpg

Sorry modem-vrienden, maar dit moest gewoon even. Even met een f16 over de alpen aan het vliegen geweest, is echt super !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COOL!!

ik wist niet dat er ook F16's inzaten joh!

Ik kan niet wachten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 06 november 2001 20:35 schreef kwabbernoot het volgende:
COOL!!

ik wist niet dat er ook F16's inzaten joh!

Ik kan niet wachten!!!
die zitten er ook niet in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 20:36 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

die zitten er ook niet in!
zie je wel...'k dacht het al...

trouwens..in die signature van jou...hoe log ik in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Heb je een goeie panel voor die f-16...enno ook mooie sounds ?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die F16 heeft wel wat komisch, als je in de cockpit zit gebruikt hij de standaard cockpit dus als je naar achteren kijkt zie je de banken in de cabine >:), maar gelukkig heeft ie ook een virtual cockpit en dat maakt het weer helemaal goed.de geluiden zijn wel standaard, maar die kan je mischien ook wel veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 20:42 schreef kwabbernoot het volgende:

[..]

dat wil ook wel weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
  • Laatst online: 16-06 14:11
Damn, die pics by night zijn wel het sweetst van allemaal :D

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op dinsdag 06 november 2001 20:53 schreef FastDevil2000 het volgende:
Die F16 heeft wel wat komisch, als je in de cockpit zit gebruikt hij de standaard cockpit dus als je naar achteren kijkt zie je de banken in de cabine >:), maar gelukkig heeft ie ook een virtual cockpit en dat maakt het weer helemaal goed.de geluiden zijn wel standaard, maar die kan je mischien ook wel veranderen
Kan je geen extra panel er voor downloaden :?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 06 november 2001 20:42 schreef kwabbernoot het volgende:

[..]

je moet dan eerst aan een username en password komen (moeilijk he om dat te bedenken >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~fam.post/martinair.jpg

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 06 november 2001 21:05 schreef weststar het volgende:
[afbeelding]
tip: druk op /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 06 november 2001 21:08 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

tip: druk op /
tip: vertel ons wat / is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 06 november 2001 21:12 schreef bolk het volgende:

[..]

tip: vertel ons wat / is :P
spoilers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 20:59 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

je moet dan eerst aan een username en password komen (moeilijk he om dat te bedenken >:))
en hoe doene we da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 06 november 2001 21:19 schreef kwabbernoot het volgende:

[..]

en hoe doene we da?
bij wie moet je wezen om een code te krijgen ( |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 21:23 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

bij wie moet je wezen om een code te krijgen ( |:( )
is dat een strikvraag?

BIJ JOU dan zeker?

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 06 november 2001 21:26 schreef kwabbernoot het volgende:

[..]

is dat een strikvraag?

BIJ JOU dan zeker?

*D
kwabbernoot heeft het door 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 21:27 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

kwabbernoot heeft het door 8-)
Boum! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaa!! Tsjakkaaaaa!! Ik ben even afwezig geweest maar nu weer helemaal uit m'n dip! En aan wie heb ik dat te danken? Aan mezelf natuurlijk, HAHAHAAAAAA! Ook Ratelband doet aan sport en na vanavond kan hij er weer helemaal tegenaan! En wat ziet hij? Dat het forum al weer zijn 15e pagina heeft bereikt! Wat een fantastisch medium is dit toch en wat geweldig dat het hier zo goed loopt, dat doet me deugt en het is duidelijk dat de 90% van de jongeren die NIET aan de coke zitten zich hier duidelijk laten gelden!!
Hoewel er toch 1 is waar ik m'n twijfels bij heb, student kwabbernoot, hoe kan dat nou kerel dat je wel studeert maar van inloggen niets hebt begrepen? Zou jij dan toch bij die 10% horen die iets gebruikt? Laat het je niet krijgen!! Als het je tegenzit lees dan altijd mijn Ratelkrant, www.ratelkrant.nl en je komt er weer bovenop!! Je kunt het, laat je niet kisten!! Tsjakkaaa!!!!
Want Gisteren is Geschiedenis, Morgen is een Raadsel, maar Vandaag is een Geschenk!

Daag beste mensen tot de volgende Ratelpost!

(en help Emile een beetje want zoals bekend heeft hij last van vliegangst, misschien moeten jullie hem FS2002 Pro eens kado doen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 06 november 2001 22:07 schreef Rateltje het volgende:
Jaaaaa!! Tsjakkaaaaa!! Ik ben even afwezig geweest maar nu weer helemaal uit m'n dip! En aan wie heb ik dat te danken? Aan mezelf natuurlijk, HAHAHAAAAAA! Ook Ratelband doet aan sport en na vanavond kan hij er weer helemaal tegenaan! En wat ziet hij? Dat het forum al weer zijn 15e pagina heeft bereikt! Wat een fantastisch medium is dit toch en wat geweldig dat het hier zo goed loopt, dat doet me deugt en het is duidelijk dat de 90% van de jongeren die NIET aan de coke zitten zich hier duidelijk laten gelden!!
Hoewel er toch 1 is waar ik m'n twijfels bij heb, student kwabbernoot, hoe kan dat nou kerel dat je wel studeert maar van inloggen niets hebt begrepen? Zou jij dan toch bij die 10% horen die iets gebruikt? Laat het je niet krijgen!! Als het je tegenzit lees dan altijd mijn Ratelkrant, www.ratelkrant.nl en je komt er weer bovenop!! Je kunt het, laat je niet kisten!! Tsjakkaaa!!!!
Want Gisteren is Geschiedenis, Morgen is een Raadsel, maar Vandaag is een Geschenk!

(en help Emile een beetje want zoals bekend heeft hij last van vliegangst, misschien moeten jullie hem FS2002 Pro eens kado doen :P)
yes mn vrind is weer terug op zn oude niveau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 22:07 schreef Rateltje het volgende:

hahahah :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
^ LOL
|
|

Maar kan iemand nog ff wat plaatjes posten van de Lago scenery van schiphol... Ik weet nl niet welke ik ga kopen of downen

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op dinsdag 06 november 2001 22:26 schreef Evilernie het volgende:
^ LOL
|
|

Maar kan iemand nog ff wat plaatjes posten van de Lago scenery van schiphol... Ik weet nl niet welke ik ga kopen of downen
lago is veel Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/thumbsup.gif dan nl2000v2/v1 (voor schiphol dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mnt. Rushmore
Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/rushmore.jpg

enne.....lago schiphol is vele male beter !!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je dat lago gewoon in de winkel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 22:26 schreef Evilernie het volgende:
^ LOL
|
|

Niets is onmogelijk als je er maar in gelooft!!
Ratelband was weer zo vriendelijk enkele afbeeldingen te maken:

[afbeelding1]
[afbeelding2]
[afbeelding3]
[afbeelding4]
[afbeelding5]
[afbeelding6]
[afbeelding7]
[afbeelding8]

Voor nog meer shots:
LAGO Amsterdam-Schiphol site
Klik daar op 'Screen' rechtsboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 23:48 schreef kwabbernoot het volgende:
kun je dat lago gewoon in de winkel kopen?
Ja dat kan, maar je kunt het ook online downen en betalen.
Zie link in post hierboven. En die 'shots' waren niet voor jou kwabbernoot!!

Rateltje gaat nu slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 00:47 schreef Rateltje het volgende:

[..]

Ja dat kan, maar je kunt het ook online downen en betalen.
Zie link in post hierboven. En die 'shots' waren niet voor jou kwabbernoot!!

Rateltje gaat nu slapen :z
'k vroeg toch ook niet om shots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 09:11 schreef kwabbernoot het volgende:

[..]

'k vroeg toch ook niet om shots?
Niet zo serieus, het was een grapje *D
En doe de groeten aan Guust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 09:21 schreef Rateltje het volgende:

[..]

Niet zo serieus, het was een grapje *D
En doe de groeten aan Guust!
*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

ik snap echt niet dat sommige mensen met zo'n mega pc zo'n slechte FPS halen! ik haal altijd 20 fps en als ik dicht bij de grond kom voor het landen ongeveer tussen de 17 a 20 dat vind ik toch best wel netjes voor 1024x768 met alle details op zijn hoogst!! :)

ene check mijn "magere" systeempje :)))))))

ik vind die night scenery wel heeeeel erg slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op woensdag 07 november 2001 14:57 schreef jos_zwa het volgende:
ik snap echt niet dat sommige mensen met zo'n mega pc zo'n slechte FPS halen! ik haal altijd 20 fps en als ik dicht bij de grond kom voor het landen ongeveer tussen de 17 a 20 dat vind ik toch best wel netjes voor 1024x768 met alle details op zijn hoogst!! :)

ene check mijn "magere" systeempje :)))))))

ik vind die night scenery wel heeeeel erg slecht!
ik hoor default scenery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op woensdag 07 november 2001 15:32 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

ik hoor default scenery
ja ok das wel weer waar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op woensdag 07 november 2001 15:58 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

ja ok das wel weer waar >:)
gohhh, als ik alles default zet dan heb ik op de grond (spot plane) ongeveer 25fps (fs2000) maar ik heb nl2000_v2, lago schiphol, arhnem2000, venlo, huizen, londen airports, ibiza2000 en nog wat aanstaan ,dan gaan je fps wel wat naar beneden tot een stuk of 10fps op de grond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op woensdag 07 november 2001 16:03 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

gohhh, als ik alles default zet dan heb ik op de grond (spot plane) ongeveer 25fps (fs2000) maar ik heb nl2000_v2, lago schiphol, arhnem2000, venlo, huizen, londen airports, ibiza2000 en nog wat aanstaan ,dan gaan je fps wel wat naar beneden tot een stuk of 10fps op de grond..
nou liever geen extra scenery installs dus... FPS vind ik zeer belangrijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op woensdag 07 november 2001 16:23 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

nou liever geen extra scenery installs dus... FPS vind ik zeer belangrijk!!!
voor mij is het: "as real as it,s get,s" >:) dus ik wil zo veel mogelijk scenery (voor de benelux etc..)fps intreseren me nie super veel(bij fs dan) , ik zit veel in de cockpit maar ik heb wel liefst een uitzichtje dan :D (daarom heb ik o.a. ook 4x anti aliasing aanstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 07 november 2001 00:43 schreef Rateltje het volgende:

[..]

Niets is onmogelijk als je er maar in gelooft!!
Ratelband was weer zo vriendelijk enkele afbeeldingen te maken:

[afbeelding1]
[afbeelding2]
[afbeelding3]
[afbeelding4]
[afbeelding5]
[afbeelding6]
[afbeelding7]
[afbeelding8]

Voor nog meer shots:
LAGO Amsterdam-Schiphol site
Klik daar op 'Screen' rechtsboven.
Thanx voor de pics....maar wat is er weining verkeer op Schiphol :( Zijn die kisten trouwes static scenery... :?
Nog ff vraagje aan kimble... Als je bijv boven R'dam vliegt... Heeft de scenery van bijv London dan effect op je framerate?, wat is een goed speelbare framerate?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 16:42 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

voor mij is het: "as real as it,s get,s" >:) dus ik wil zo veel mogelijk scenery (voor de benelux etc..)fps intreseren me nie super veel(bij fs dan) , ik zit veel in de cockpit maar ik heb wel liefst een uitzichtje dan :D (daarom heb ik o.a. ook 4x anti aliasing aanstaan)
helemaal mee eens, en dan haal ik nog rond de 20 fps >:) in 2002 dan.......met resolutie van 1600*1200 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op woensdag 07 november 2001 17:25 schreef Evilernie het volgende:

[..]

Thanx voor de pics....maar wat is er weining verkeer op Schiphol :( Zijn die kisten trouwes static scenery... :?
Nog ff vraagje aan kimble... Als je bijv boven R'dam vliegt... Heeft de scenery van bijv London dan effect op je framerate?, wat is een goed speelbare framerate?
die kisten zijn active scenery dus ze bewegen echt.. (zal zo wel ff een pic ervan maken)
pic:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~nieu1076/active.jpg
het heeft niet echt effect daarop (zover ik weet)

goeie fps is +12 dan kan ik lekker vliegen :9
Op woensdag 07 november 2001 17:48 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

helemaal mee eens, en dan haal ik nog rond de 20 fps >:) in 2002 dan.......met resolutie van 1600*1200 >:)
2002 is sneller
de 4x anti aliasing en 1600x1200 heb alleen je effect op je videokaart en die slaapt haast bij fs2000 dus laat hem maar lekker ratelelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
^^ Schop ^^ :7

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op woensdag 07 november 2001 19:33 schreef Evilernie het volgende:
^^ Schop ^^ :7
tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwen ons met nog meer screenies!!!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-06 11:32
Wat is de minimale config om het allemaal een beetje leuk te laten draaien...

Minimum geeft MS op van PII 300mhz en 64mb, maar je kan er van uit gaan dat het er dan niet uit ziet...

Om het mooi te laten draaien, en met active scenery (dat is toch dat er ook andere vliegtuigen enz in het spel aanwezig zijn) aan, wat is dan de minimale sysconfig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
Op woensdag 07 november 2001 22:58 schreef FunkyMonk het volgende:
Verwen ons met nog meer screenies!!!!! >:)
komt zo een nuclear detonation aan boven afganistan >:)
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.