[BC3] W & G meeting (deel nogwat) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 951 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Yellow neemt wel een oude Mavica mee met een schoenendoos vol met floppies.

Bier is er wel, maar geniet met mate. Who am I kidding here? :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:03
Hmmmmmm ja ik heb ook wel zin in morgen en zal wel ff een fototoestel meenemen, en misschien ook wel een videocamera (ik ga nu de oplader aan zetten).

Trouwens mijn pappie is hierzo topbowler dus vrees mij >:). Ennik drink geen bier dus dat is weer positief.

Maarja zie jullie @ Utrecht Centraal (meeting point :?) @ 1300 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen (die mij een mailtje heeft gestuurd heeft een mailtje gehad).

ik zal voor extra maar hier nog eens de tekst copy pasten
Hoi (insert your name here)

Zoals jullie allemaal al weten is de meeting MORGEN.

En natuurlijk laat niemand zich weer houden door het slechte weer en komt dus iedereen ook gewoon. Examens zijn ook geen excuus, omdat mijn zusje al heeft gemeld dat deze erg simpel waren :) en bovendien kan je je dan alvast voorbereiden op je toekomstige ''studentenleven''.

Okee.
de bedoeling is dat men zich om 1300 verzamelt op Utrecht Centraal, onder het blauwe bord (met de vertrek tijden van treinen). Ga daar maar op zoek naar Yellow, of mij (lotte). Verder is het duidelijk dat als je een groepje supervlotte mensen ziet dat het dan je vriendjes en vriendinnetje(s) van W&G zijn.

yellow is zo vriendelijk geweest te regelen dat we allemaal om 3 uur de bowlingschoenen aan kunnen trekken voor een hevige competitie. Prijzen (om te winnen) zijn nog niet bepaald. Per persoon 7.50 tot 10.00 inleg voor de bowlingbaanprijs.

Daarna kunnen we allerlei leuke dingen gaan doen....... (zoals rondhangen, feesten, tekencompetities houden of zakkenlopen).

mobiel van Yellow (zonder toestemming deze hier te posten) 06 249 372 xx
mobiel van mij 06 28 08 71 xx
Gelieve beiden niet te gaan stalken :)

Ehm. bij vragen mail maar of icq 20021602

Tot Morgen.

lotte (overigens zou ik het fijn vinden als jullie beetje vroeg icq-en ofzo want ik wil naar paradisco vanavond).
email/icq maar voor hele nummers :) dankzij slimme tip van hieronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 18 mei 2001 18:51 schreef Lotte het volgende:
Gelieve beiden niet te gaan stalken
Dus een van de twee mag wel ? >:) :+

Ik zou persoonlijk even de telefoonnummers masken (denk niet dat je wilt dat IEDEREEN je nummer heeft. als ze echt wilden komen konden ze altijd emailen :+

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 18 mei 2001 18:48 schreef dennisdotcom het volgende:
Trouwens mijn pappie is hierzo topbowler dus vrees mij >:).
Dus als ik zeg dat mijn vader niet tegen verliezen kan zorg jij dat ik win ? ;)
Ennik drink geen bier dus dat is weer positief.
It''s all in the eye of the beholder.

Whiskey is inderdaad een betere keuze 8-)

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 18 mei 2001 18:51 schreef Lotte het volgende:
en bovendien kan je je dan alvast voorbereiden op je toekomstige ''studentenleven''
Je bedoeld "oude tijden herleven" ? :Y)

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, staan jullie open voor een nieuw "deelnemer"? Examens vielen wel mee dus... tijd te over. Dus, of is er iets gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 19:33 schreef A-TOMIC het volgende:
hmm, staan jullie open voor een nieuw "deelnemer"? Examens vielen wel mee dus... tijd te over. Dus, of is er iets gereserveerd?
mag altijd komen.
gereserveerd is er wel.. maar dat maakt niet zo uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik had anders ook wel een fototoestel meegenomen maar mijn cybershot vind ik te expensive voor een bowlingbaan en mijn gewone pocketding hebben mijn ouders laatst geleend en die leveren um netjes zonder rolletje weer af.. humpff

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Ik zorg wel dat ik iets voor 13:00 er ben en ik neem wel een duidelijk bord mee dat niemand het kan missen.

Damnit, ik moet gewoon op terwijl het nog licht is :( :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

MOORD EN BRAND!!! IK KAN @#%$&^* NIET :'(:'(:'(

Ik krijg opeens te horen dat ik dinsdag een compleet vergaderdraaiboek af MOET hebben :( arg!

en ik heb morgen op 15.00 rijles, en dat kan ik niet afzeggen :( ook arg!

* GraasGast is very sad...want het leek me zo gaaf om de figuren achter die dwaze posts hier eens te zien ;(

mja mag ik jullie allemaal bij deze heel veel plezier wensen! :)

de datum van W&G Meeting #2 ga ik heel erg vet in m''n agenda zetten als hij bekend word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

* Tom komt dus niet, ben morgen bij Charlotte O+

maar bij de volgende meeting zal ik er zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 17:24 schreef Lotte het volgende:

tweakermeeting 19 mei in utrecht.[...]
Op vrijdag 18 mei 2001 21:18 schreef GraasGast het volgende:
MOORD EN BRAND!!! IK KAN @#%$&^* NIET :'(:'(:'(

Ik krijg opeens te horen dat ik dinsdag een compleet vergaderdraaiboek af MOET hebben :( arg!

en ik heb morgen op 15.00 rijles, en dat kan ik niet afzeggen :( ook arg!

* GraasGast is very sad...want het leek me zo gaaf om de figuren achter die dwaze posts hier eens te zien ;(

mja mag ik jullie allemaal bij deze heel veel plezier wensen! :)

de datum van W&G Meeting #2 ga ik heel erg vet in m''n agenda zetten als hij bekend word...
Op vrijdag 18 mei 2001 21:28 schreef Tom het volgende:
* Tom komt dus niet, ben morgen bij Charlotte O+

maar bij de volgende meeting zal ik er zijn!
let vooral op de datum van de eerste post hier. (schatjes). het was pas een maand bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op vrijdag 18 mei 2001 21:31 schreef Lotte het volgende:

[..]

[..]

[..]

let vooral op de datum van de eerste post hier. (schatjes). het was pas een maand bekend :)
Ik know, i know ;(

* GraasGast belooft hierbij plechtig aanwezig te zijn op een hierop volgende W&G meeting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou hierbij begint de afmeld ronde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Kanslozen.. de volgende meeting wordt verkapt als etentje in Deventer.. die tellen we niet mee als volgende >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja, welke kansvolle mensen komen nu nog? lijstje graag, kijken of vroeg wakker worden wel de moeite waard is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 21:58 schreef A-TOMIC het volgende:
jaja, welke kansvolle mensen komen nu nog? lijstje graag, kijken of vroeg wakker worden wel de moeite waard is :O
atomic kan altijd toekomstig klasgenootjes gaan kijken.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja :) alhoewel ik niet in Hilversum kom, doe gamedesign. Maar ik kom wel ff kijken, lekker bowlen .. (ben er zeeer goed in, laatst bal achteruit laten vallen... :o..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 22:21 schreef A-TOMIC het volgende:
jaja :) alhoewel ik niet in Hilversum kom, doe gamedesign. Maar ik kom wel ff kijken, lekker bowlen .. (ben er zeeer goed in, laatst bal achteruit laten vallen... :o..)
oh shit.. jij wordt utrecht.. maar och,.

bowlen is teringhip zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ik en wessol komen dus (als het goed) is wel hoewel ik hem morgen nog zijn nest uit moet bellen (10 uur op het station zijn :-/)

en ik neem mijn sony cameratje maar mee, dat het maar goed gedocumenteerd mag worden :P

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op vrijdag 18 mei 2001 22:37 schreef Lotte het volgende:

[..]

oh shit.. jij wordt utrecht.. maar och,.

bowlen is teringhip zullen we maar zeggen :)
* GraasGast baalt eigenlijk best wel...bowlen is idd cool...

laatste keer dat ik het gedaan heb had ik net een paar weken eerder m''n pols gebroken (iets te hard van een berg afgesjeesd 8-):P)...auw...maar ik was wel 4e geworden met m''n scheve klauw :7

maare, verkapte meeting in deventer? hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Nou dan ga ik ook maar es slapen....morgen weer vroeg eruit om op tijd in Utrecht te zijn (als je normaal minstens tot 15:00 uur slaapt is 13:00 in Utrecht vroeg ja :)).

CU all tommorow......en ehm GraasGast vind ''t erg jammer dat je niet komt, Tom heb ik inmiddels al genoeg de huid vol gescholden maar het mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 03:24 schreef McVirusS het volgende:
Tom heb ik inmiddels al genoeg de huid vol gescholden maar het mocht niet baten.
de arme jongen is verliefd :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Hej Lotte hoe ziet Yellow er eigenlijk uit? Hij staat niet in de PhotoGallery en ik zou wel willen weten hoe ik hem kan herkennen.

Of heeft hij een spandoek "GOT" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 09:10 schreef dennisdotcom het volgende:
Hej Lotte hoe ziet Yellow er eigenlijk uit? Hij staat niet in de PhotoGallery en ik zou wel willen weten hoe ik hem kan herkennen.

Of heeft hij een spandoek "GOT" ?
ehm quote uit icq van gisteravond:

You have received a message!
rond uitgegroeid haar zwarte rugtas lelijk blauwe schoenen en een boek in mijn hand onder het vlagetje, plus mijn GOT uithang bord met iedereen zijn naam erop

dat is yellow als het goed is.

verder denk ik dat alle lange mensen tweakers zijn. :)

http://jimbob.xs4all.nl/lotte
dat ben ik.. maar dan zwart haar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Vroeg opstaan zuigt.. zo in de supermarkt me maar eens met mijn karretje afreageren op de enkels van mede-supermarkt bezoekers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op zaterdag 19 mei 2001 10:27 schreef OzBoz het volgende:
Vroeg opstaan zuigt.. zo in de supermarkt me maar eens met mijn karretje afreageren op de enkels van mede-supermarkt bezoekers..
Niet zo zeuren, ik sta dagelijks om tien over vier op :) (ps. ja - ''s-ochtends!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Op zaterdag 19 mei 2001 10:29 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Niet zo zeuren, ik sta dagelijks om tien over vier op :) (ps. ja - ''s-ochtends!)
*sick* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op zaterdag 19 mei 2001 10:36 schreef OzBoz het volgende:
*sick* :)
Nee, de Telegraaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Ieder zun hobbies..

ter info: ik ben waarschijnlijk herkenbaar aan een slaperig hoofd.. en een zwarte korte jas met witte streepjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Ik ben die lange lelijke gozer (2 meter is lang toch :?) met een zwarte broek en zwarte jas..waarschijnlijk sta ik eerst 5 minuten toe te kijken en stap ik dan pas op jullie af :P. Ik ga nu maar ff snel douchen anders ben ik er niet op tijd :). Tot zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Even een correctie.. ik ruil mijn jas in voor een zwarte met gat in rechterschouder (hoe komt dat toch) verder donkergrijze bloez en lichtgrijze gstar broek, weet ik veel wat voor een model..

Oz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
En grijs haar Oz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Op zaterdag 19 mei 2001 11:20 schreef McVirusS het volgende:
En grijs haar Oz?
En een rolator >:) heel lastig met al die klote tegeltjes op centraal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
* Dennis vertrekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
* Dennis is aangekomen :).

Vandaag was dus een hele gezellige dag :). Lekker in een aantal cafees geweest en gebowlt 1 uurtje, ook nog snackbar meegepakt etc. etc.

Maar het was echt bere gezellig! Tom, Graasgast, Defect en alle anderen die er niet waren: jullie hebben heel wat gemist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Damn I think I forgot someting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niets vergeten, was pas om 1 uur wakker.. alhoewel bowling hier 10 min. vandaan is...
Hoop dat het fun was, weer was ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op zaterdag 19 mei 2001 20:48 schreef Blue-eagle het volgende:
Damn I think I forgot someting!
Iedereen miste jou inderdaad al, net als de bovengenoemde personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje
  • Laatst online: 12-01 11:31
verslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op zaterdag 19 mei 2001 21:01 schreef PlayR het volgende:
verslag?

(excuses voor het feit dat ik niet alle namen weet die vandaag aanwezig waren)

Op Utrecht kwamen we samen zoals bekend. Omdat McVirusS weer een bus had gesloopt kwam hij te laat, ook twee anderen kwamen nog te laat. Daarna zijn we naar the Stairlight gegaan, vlak naast een bowlingcentrum. We hebben daar gewacht van kwart voor twee tot kwart voor drie, want de bowlingbaan hadden we vanaf 3 uur.

Bowlen was heel gezellig iedereen lekker gooien. McVirusS en OzBoz konden er dus helemaal niks van, die kunnen maar beter modden ipv bowlen.

Daarna ( +- 16:00 uur ) zijn we het centrum ingegaan richting de domtoren. Daar wouden we nog iets met kunst gaan bezoeken, maar het was nogal vaag; de ene wilde wel de anderen weer niet. Het kwam er dus op neer dat we een uur ofzo op een terras hebben gezeten, waar Pyrodaan nog even met zijn Vaio Notebook ging spelen.

Daarna weer teruggelopen naar een turkse snackbar en heeft iedereen gegeten. Die mensen vonden het wel vervelend dat wij daar dik drie kwartier >:) bleven zitten na het eten :).

Na het eten zijn we de stad doorgedwaald omdat Lotte een beetje Dwaas aan het doen was :P en dus hebben we helemaal voor niks een rondje gelopen. Toen we vervolgens naar kafé België wilden kon dat niet, omdat die al vol zat. Toen zijn we later een ander café ingedoken.

Door is gebiljart / gepoold (weet niet het verschil) en gediscussieerd met uiteraard net als bij de vorige dingen VEEL BIER! Zo rond iets over zeven besloten er twee naar huis te gaan en ben ik ook meteen meegegaan, want ik wilde ook niet te laat terug.

Tijdens de hele dag zijn er cameraopnamen geweest van Dusty (Lotje mot modje ofzoiets) en nog iemand (wiens nick ik nu even kwijt ben -- schaam :'(). Ik heb ook nog foto''s gemaakt en gefilmd.

Dusty heeft beloofd deze week dingen te plaatsen en ik zal maandag ook ff aan de slag gaan met de video (morgen ben ik niet thuis).

En nu maar hopen dat er niet iemand vòòr mij een heel verslag heeft geschreven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje
kep niks gemist dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was echt lache om te zien hoe iedereen irl is, viel me ontzettend mee... allemaal hele hippe mensen eigenlijk. nog een paar reacties op het verslagje van dennisdotcom:
Op zaterdag 19 mei 2001 21:11 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

(excuses voor het feit dat ik niet alle namen weet die vandaag aanwezig waren)
ik doe een poging: Yellow, Lotte, Teasz, Vulpesdinges (vulpen), OzBoz, McViruss, Waxle, Xangadix, Boogiepimp, Dennisdotcom, Dusty en PyroDaan
Op Utrecht kwamen we samen zoals bekend. Omdat McVirusS weer een bus had gesloopt kwam hij te laat, ook twee anderen kwamen nog te laat.
Ja, sorry, dat waren boogiepimp en ik... twee letters: NS
Daarna zijn we naar the Stairlight
Dit café''tje van Henk Westbroek is Stairway gedoopt.
gegaan, vlak naast een bowlingcentrum. We hebben daar gewacht van kwart voor twee tot kwart voor drie, want de bowlingbaan hadden we vanaf 3 uur.

Bowlen was heel gezellig iedereen lekker gooien. McVirusS en OzBoz konden er dus helemaal niks van, die kunnen maar beter modden ipv bowlen.
jij hebt ook niet gewonnen toch? B-)
Daarna ( +- 16:00 uur ) zijn we het centrum ingegaan richting de domtoren. Daar wouden we nog iets met kunst gaan bezoeken, maar het was nogal vaag; de ene wilde wel de anderen weer niet. Het kwam er dus op neer dat we een uur ofzo op een terras hebben gezeten, waar Pyrodaan nog even met zijn Vaio Notebook ging spelen.
was maar 2 minuten ofzow >:) B-)
Daarna weer teruggelopen naar een turkse snackbar en heeft iedereen gegeten. Die mensen vonden het wel vervelend dat wij daar dik drie kwartier >:) bleven zitten na het eten :).

Na het eten zijn we de stad doorgedwaald omdat Lotte een beetje Dwaas aan het doen was :P en dus hebben we helemaal voor niks een rondje gelopen.
ach, het was lekker weer...
Toen we vervolgens naar kafé België wilden kon dat niet, omdat die al vol zat. Toen zijn we later een ander café ingedoken.
boothill
Door is gebiljart / gepoold (weet niet het verschil)
het was poolen... dat mag je zo noemen als er 6 gaten in de tafel zitten ;)
en gediscussieerd met uiteraard net als bij de vorige dingen VEEL BIER!
dat viel toch best mee :?
Zo rond iets over zeven besloten er twee naar huis te gaan en ben ik ook meteen meegegaan, want ik wilde ook niet te laat terug.

Tijdens de hele dag zijn er cameraopnamen geweest van Dusty (Lotje mot modje ofzoiets) en nog iemand (wiens nick ik nu even kwijt ben -- schaam :'(). Ik heb ook nog foto''s gemaakt en gefilmd.
ZIEN, ZIEN
Dusty heeft beloofd deze week dingen te plaatsen en ik zal maandag ook ff aan de slag gaan met de video (morgen ben ik niet thuis).

En nu maar hopen dat er niet iemand vòòr mij een heel verslag heeft geschreven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje
Op zaterdag 19 mei 2001 21:40 schreef PyroDaan het volgende:
het was poolen... dat mag je zo noemen als er 6 gaten in de tafel zitten ;)
was dat met snooker ook niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gheghe, ja idd... maar dan is de tafel groter en de ballen anders
edit:
PlayR, waarom was jij er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik was telefonisch ook 2 minuten aanwezig *D :P maar ik ben benieuwd naar de fototjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

ben sinds een uurtje ook weer thuis. (eigenlijk 1 uur en een kwartier..)

Ik zal eens kijken of ik alles online kan zetten morgen misschien nog zelfs mooie kale html eromheen met een hele previous en next link :+

zal daarna eens kijken of ik ook nog wat filmpjes erbij kan zetten..

Was ik eindelijk aan het winnen met het Bowlen
9 , X, X, X, / , /

Moesten we overnieuw beginnen omdat er twee extra idioten mee wilden doen.. daar ging mijn score.. en daarna zat ik meteen een stuk lager ;(

Maar met het poolen tenminste nog een keertje gewonnen >:)

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje
Op zaterdag 19 mei 2001 21:59 schreef PyroDaan het volgende:
gheghe, ja idd... maar dan is de tafel groter en de ballen anders
Ja, weet ik.
edit:
PlayR, waarom was jij er niet?
ik was in berlijn met een voetbal tegen het rijksdag-gebouw aan het schoppen...
ownee, dat was gisteren, maar vandaag moest ik echt slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

:'(

* GraasGast vind het jammer dat hij er niet bij kon zijn...

volgende keer beter (ik zal wel moeten want zonder de hulp van dUSTY ben ik nergens :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op zaterdag 19 mei 2001 23:50 schreef madnerd het volgende:

[..]

I''ll be there too :) zorg ik ff dat ik geen huyswerk dan heb enzo :| en geen nieuwe splash''s meer hoef te maken :r
niet zo zeuren he! die splash is zo :r nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

I''ll be there too :) zorg ik ff dat ik geen huyswerk dan heb enzo :| en geen nieuwe splash''s meer hoef te maken :r
Zouden we nu niet bijna medelijden krijgen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

Zoooowww...
Nou, Met de grote dank aan de NS; we (Xan en ik) hebben van Hoogeveen tot Assen in een bus moeten zitten (volgens Xangadix een stinkbus met stinkbejaarden, maar ik dacht dat die geur toch echt uit zijn gympies kwam :P) En nu eindelijk thuis... phew.

Jongens; ( en meisje :P); ik vond het rete! (gezellig) misschien moeten we wat meer structuur in een toekomstige opvolger brengen om het aantal besluiteloze momentjes terug te brengen; maar het was on the whole hardstikke leuk om iedereen irl te zien... can''t wait to see the pix :)

En mcVir; nogmaals bedankt voor die 2 strikes!:P:)
Lotte,Vulpes en Pyro; bedankt!
edit:
okee, dan de props naar Yellow in het bijzonder en verder gewoon iedereen bedankt:)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

en geen nieuwe splash''s meer hoef te maken :r
oei, kut zeg ;) jij hoeft tenminste geen examens te leren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 00:19 schreef waxle het volgende:

Jongens; ( en meisje :P); ik vond het rete! (gezellig) misschien moeten we wat meer structuur in een toekomstige opvolger brengen om het aantal besluiteloze momentjes terug te brengen; maar het was on the whole hardstikke leuk om iedereen irl te zien... can''t wait to see the pix :)

En mcVir; nogmaals bedankt voor die 2 strikes!:P:)
Lotte,Vulpes en Pyro; bedankt!
Lotte wil hierbij graag melden dat zij, vulpes en pyro eigenlijk niet veel hebben gedaan behalve 1 keer een berichtje naar elkaar verstuurd.
Organisatie lag in handen van Yellow. het enthousiast mailen alleen bij mij. :)

was leuk :)

verslag van nadat dennisdotcom wegging (met pyrodaan en boogiepimp):

meer gedronken en getekend in de boothill. (met dank aan waxle :) ) toen ehm.. nogmeer gedronken. Toen ging Dusty weg :'( en toen Waxle en Xangadix :'( :'(

Yellow en Teasz wilden met een krat bier weg gaan waaien in een steegje/ op een brug, helaas werd dit tegengehouden door de dichte albert heijn, waarna door Yellow, Teasz, Vulpesdinges, Ozboz, McViruss, Tarandino en ik vertrokken werd naar het al eerder genoemde cafe Belgie. (met puntjes)

Alwaar verscheidene biersoorten werden geprobeerd (en natuurlijk de cassis). Nadat Tarandino ons moest verlaten voor zijn trein :'( is ook de rest vertrokken (rond 11 uur) naar het station. McViruss heeft misschien zelfs nog zijn trein gehaald. en de rest ook...

voor als ik mensen ben vergeten : sorry. ik heb ook een slokje bier op. (of zelfs twee ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 23:21 schreef dusty het volgende:
Maar met het poolen tenminste nog een keertje gewonnen >:)
En van wie vraagt men zich dan af?? :D:P

:'( >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 00:42 schreef madnerd het volgende:
hmmm, ik hoop dus echt dat er binnekort een meeting II komt... is daar al word over?
jezus, jantje ongeduld, heb jij niet nog een hoop dingen te doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Jemig.. ik ben ook weer gearriveerd na 40 min op mijn trein te hebben gewacht op Utrecht Centraal. Kan zeggen dat dergelijke initiatieven zeker vaker moeten gebeuren.. al is het alleen maar om eens het gezicht te zien van degene achter de nick. De terugweg bij mij verliep verder vrij vloeiend.. ondanks de biertjes in Belgie. In Apeldoorn stapten nog een stuk of 15 mensen in die vreselijk hard en gezellig binnenkwamen met ''rondje rond de kerk ole ole'' maar verder vrolijk vanaf adoorn tot aan deventer fijn liedjes hebben gezongen.. en dan wel zo melig dat ook andere mensen en ondergetekende met een smile op in de trein zaten. Mijn complimenten, dat krijgt de NS normaal niet voor elkaar.

Kortom, vaker doen en als je je dan op geeft dan ben je er ook gewoon. Mij rookt nog even een peukie en gaat dan fijn maffen.. trusten allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 00:44 schreef J-roen het volgende:

[..]

jezus, jantje ongeduld, heb jij niet nog een hoop dingen te doen :9
>:) hehehe die is onder de gordel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Tja heb eigenlijk weinig toe te voegen......vond het echt onwijs gezellig.....en ja door mijn onwijze sprint heb ik m''n trein nog gehaalt :)....maar dit is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.....al was het alleen maar om aan dennisdotcom te laten zien dat ik wel kan bowlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk leuk :)
misschien kom ik ook volgende keer. als ik mag ofcourse :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 20 mei 2001 01:15 schreef McVirusS het volgende:
Tja heb eigenlijk weinig toe te voegen......vond het echt onwijs gezellig.....en ja door mijn onwijze sprint heb ik m''n trein nog gehaalt :)....maar dit is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.....al was het alleen maar om aan dennisdotcom te laten zien dat ik wel kan bowlen.
Wel lullig dat die ook mislukte pogingen voor een strike op cam heeft vastgelegd.. neem aan dat die er wel tussenuit geknipt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Op zondag 20 mei 2001 01:18 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Wel lullig dat die ook mislukte pogingen voor een strike op cam heeft vastgelegd.. neem aan dat die er wel tussenuit geknipt worden :)
Neem aan dat hij wel weet wat de gevolgen voor hem zijn als hij dit publiceerd.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Volgens mij is dit trouwens de lijst van alle aanwezigen (hopenlijk niemand vergeten):
* Boogiepimp
* Dennisdotcom
* Dusty
* Lotte
* McVirusS
* OzBoz
* Pyrodaan
* Tarandino
* TeasZ
* Vulpes
* Waxle
* Xangadix
* Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe 1 gezelligheid, dame en heren...

Leuk om iedereen IRL te zien, bowlen was ookee, drankgebruik was ookee, gesprekken waren ookee, hell, zelfs de kebab. ookee.

De door Xangadix voorgestelde brainstormsessie in coffeeshop Andersom kan ook wel eens nagevolgd worden vind ik :7 Gezamelijk W&G projectje ofzo? :)

Iig mooie dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middagtemperatuur (ºC) 18 21 23 22 21

en volgende week wordt het pas echt mooi weer.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 02:37 schreef GRRR het volgende:
leuk leuk :)
misschien kom ik ook volgende keer. als ik mag ofcourse :P :9
ik zie het antwoord al in je icon staan >:)

nee tuurlijk mag jij ook komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar met alle moderne, digitale technieken moet het toch al best haalbaar zijn om al wat beeldmateriaal van de meeting on-line te hebben? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Normaal gesproken zou dag geen probleem moeten zijn, maar sja, die Belgische biertjes hebben ook wat tijd nodig om uit te werken.. Overigens voel ik me vrij fris en fruitig op deze zondag ochtend en ga zo maar es ff onder de douche staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 01:14 schreef madnerd het volgende:

[..]

/me slaps J-roen around with a large trout.
moet jij dan niet examens gaan leren? :P
puh! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nou, wanneer is de volgende meeting?
Dan zal ik er ook zijn, kunnen jullie me zien hoe ik m`n strikes en spares naar de maan gooi door geen enkele kegel te raken... :)

Is zo`n meeting nou jaarlijks, of gewoon om de zoveel tijd, als het weer een keertje zin heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Museums die sluiten om vijf uur, het is een schande :)

Toch het was leuk, ik heb mij vermaken, vooral dat rondje rond de kerk met lotte "niet stil staan" en het winkelen naar een krat bier met Teasz was ook een succes. Albert Heijn die al om 8:30 dicht is, waar gaat het heen :)

Was erg cool om een keer gezichten te zien in plaats van wazig user icons met veel vrouwlijk naakt erop en zekers waard om nog een keer te doen. Brainstormen in een rokerig hol onder het genot van een kopje koffie.

* Yellow|A zuigt best hard met een bowling bal in de hand :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar blijven de films en foto''s? bij W en L staan ze er al hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 20 mei 2001 17:56 schreef Lotte het volgende:
Stoer Icon.. live gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja schiet effe op met die foto''s !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

Op zondag 20 mei 2001 17:56 schreef Lotte het volgende:
je icon! Gee...:D:P

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 18:09 schreef waxle het volgende:

[..]

je icon! Gee...:D:P
ja.. wacht even.. profile aanpassen. bedoelde dat ding onder mijn naam (ondertitel oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulpes_Vulpes
  • Laatst online: 01-02-2022

Vulpes_Vulpes

SELECT * FROM internet

Ja, het was zeker gezellig! :)
Leuk om ierdereen eens te zien. Dat moeten we zeker nog een keertje doen.

Wel jammer dat mijn nick aan de lopende band verkracht werd... Op de monitor bij het bowlen was het: Vulpendinges :(

Maarja, dan moet ik maar wat vaker gaan posten denk ik >:)

Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 18:41 schreef Vulpes_Vulpes het volgende:

Wel jammer dat mijn nick aan de lopende band verkracht werd... Op de monitor bij het bowlen was het: Vulpendinges :(
Je hebt in ieder geval een stuk stoerdere Sig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Niks dan respect voor de sig :)

en dat met " ''as anyone seen mah'' *unt"

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wil nou eindelijk wel eens beeld zien van de meeting :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

jajajaja, morgen komt het beeld, stelletje ongeduldigen. Eerst even wat eten en dan moet ik nog biertjes gaan drinken dus, het wordt moren of MISSCHIEN vanavond al :p

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

nou, de kwalitiet is niet om over naar huis te schrijven. Laten we hopen dat het filmpje toffer word:

Afbeeldingslocatie: http://demo.netvisit.nl/tweakers/wg1.jpg

wel, rechts zien we Ozboz in gesprek met waxle en links dusty, iemand wiens nick ik vergeten ben en DennisDotCom

Afbeeldingslocatie: http://demo.netvisit.nl/tweakers/wg2.jpg

hier een teasz die Lotte verbergt achter zijn hand en nog iemand, en Yellow die dat allemaal maar niets vind.

Afbeeldingslocatie: http://demo.netvisit.nl/tweakers/wg3.jpg

sja ga je weer, Yellow, dusty, weer die kerel wiens nick ik vergeten ben en DennisDotCom

Afbeeldingslocatie: http://demo.netvisit.nl/tweakers/wg4.jpg

Een mooie maar te donkere foto van Lotte

Afbeeldingslocatie: http://demo.netvisit.nl/tweakers/wg5.jpg

Nog zo''n mooie donkere foto van McViruss

Afbeeldingslocatie: http://demo.netvisit.nl/tweakers/wg6.jpg

Als je goed kijkt kun je OzBoz, Lotte en Teasz onderscheiden

Afbeeldingslocatie: http://demo.netvisit.nl/tweakers/wg7.jpg

Yellow gaf me hier een sigaret dus heb ik maar een foto van hem gemaakt...

wel, de foto''s zijn niet zo (mijn camera stond toch op laagste resolutie) en ik heb blijkbaar daarna alleen nog maar gefilmt. Het filmpje komt binnenkort, ik wilde de muziek van Rammstein eronder zetten :)

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulpes_Vulpes

Vulpes_Vulpes

SELECT * FROM internet

Op zondag 20 mei 2001 19:27 schreef Yellow het volgende:
Niks dan respect voor de sig :)

en dat met " ''as anyone seen mah'' *unt"
Ja, daar moest ik 5 minuten over nadenken voordat ik m snapte ;) Wij zijn gewoon verpest met ons BBC engels :)

Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik snap de signature nu ook pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Mooie beeldjes, mooi loopje

Is dat loopje van:

- de eerste Supperclub cd
- Kruder en Dorfmeister
- Yonderboi
- Thievery Corporation

:?

Gok op de eerste, maar luister bovengenoemde zo vaak op shuffle repeat dat ik er echt ff niet op kan komen en ik WIL HET WETEN NU NU NU! :(

Ik draaf weer helemaal door :)

[edit: urrel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 20:56 schreef Boogiepimp het volgende:

[..]

Is dat loopje van:

- Kruder en Dorfmeister
- Yonderboi
- Thievery Corporation

Gok op de eerste, maar luister bovengenoemde zo vaak op shuffle repeat dat ik er echt ff niet op kan komen en ik WIL HET WETEN NU NU NU! :(

i ken het deuntje wel.. en de 4cd''s kan alleen niet raden van wie ie is.. aangezien ze bij Lollibomb alle 4 evenveel worden gedraaid en ik daar niet de huis dj ben. :)

edit: wat is phusion.nl precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op zondag 20 mei 2001 01:15 schreef McVirusS het volgende:
Dat kan je dus niet. En trouwens, ik had ook gesprint naar de trein (is bekend bij sommigen :+). Ik had me een beetje verkeken op de afstand alleen. Trein stond al op het perron ik snel de roltrap af, sluit die trut van de conducteur net die laatste deur waar zij nog stond, terwijl de trein nog niet eens reed. Moest ik GVD 14 minuten wachten :(. Verder was het natuurlijk beregezellig hè iedereen :)
Op zondag 20 mei 2001 01:25 schreef McVirusS het volgende:
Neem aan dat hij wel weet wat de gevolgen voor hem zijn als hij dit publiceerd.... >:)
Een eerbetoon omdat ik zo goed ben? :P

*** POST 2000 *** daarom niks gepost vandaag; wou het in een draad doen die nuttig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 22:10 schreef dennisdotcom het volgende:
...
*** POST 2000 *** daarom niks gepost vandaag; wou het in een draad doen die nuttig is :)
23 posts per dag?? man, das best veel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel vertrouwen in dat Phusion.nl moet ik zeggen.. Zal et in ieder geval zwaar gaan pluggen bij de HKU volgend jaar als het m''n verwachtingen waar gaat maken! Maak er iets moois van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op zondag 20 mei 2001 11:03 schreef PyroDaan het volgende:
maar met alle moderne, digitale technieken moet het toch al best haalbaar zijn om al wat beeldmateriaal van de meeting on-line te hebben? :9~
En jawel met alle digitale technieken krijg ik het niet voor elkaar.... dat wordt windows 2000 overnieuw installeren....

Elke keer als ik wat wil capturen loopt de hele computer gewoon VAST (noem het lot..)

Tenslotte ook EINDELIJK eens disk defragment gedraaid. (ben programmeur, dus bij voorbaat is dat al een slecht teken) om precies te zijn had ik ongeveer 4 blauwe streepjes in mijn defragger staan. (hele bestanden) een gedeelte wit (vrij) en de rest rood..

om de een of andere reden gaf de computer aan dat ie toch wel adviseerde de betreffende hardeschijf te defragementeren. iets over dat 98% van de bestanden gefragmenteerd waren (?) :Y)

Nu reageert mijn computer ongeveer 3 keer zo snel (goh dat maakt toch verschil uit :)) Helaas heeft dat geen invloed gehad op de snelheid van het crashen van het capturen. (nog steeds even snel...)

dus zodra ik tijd heb even mijn windows2000 herinstalleren zodat ik ook weer fijn kan fire-wiren en dan kan ik eindelijk alles online zetten.. :)

Die techniek van tegenwoordig ook t''is niet meer wat het geweest is....

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Op zondag 20 mei 2001 20:56 schreef Boogiepimp het volgende:

[..]

Is dat loopje van:

- Kruder en Dorfmeister
- Yonderboi
- Thievery Corporation

he grappig, ff klikken en je komt allerlei grappige plaatjes tegen :)

http://www.phusion.nl/Troep/Images/

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op zondag 20 mei 2001 19:38 schreef XangadiX het volgende:
nou, de kwalitiet is niet om over naar huis te schrijven. Laten we hopen dat het filmpje toffer word:

[afbeelding]

wel, rechts zien we Ozboz in gesprek met waxle en links dusty, iemand wiens nick ik vergeten ben en DennisDotCom

[afbeelding]

hier een teasz die Lotte verbergt achter zijn hand en nog iemand, en Yellow die dat allemaal maar niets vind.

[afbeelding]

sja ga je weer, Yellow, dusty, weer die kerel wiens nick ik vergeten ben en DennisDotCom

[afbeelding]

Een mooie maar te donkere foto van Lotte

[afbeelding]

Nog zo''n mooie donkere foto van McViruss

[afbeelding]

Als je goed kijkt kun je OzBoz, Lotte en Teasz onderscheiden

[afbeelding]

Yellow gaf me hier een sigaret dus heb ik maar een foto van hem gemaakt...

wel, de foto''s zijn niet zo (mijn camera stond toch op laagste resolutie) en ik heb blijkbaar daarna alleen nog maar gefilmt. Het filmpje komt binnenkort, ik wilde de muziek van Rammstein eronder zetten :)
Die ene persoon waarvan je de nick bent vergeten heet Vulpes_Vulpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 06:54 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

en die ander is Tarandino.

Overigens mijn complimenten voor de schitterende foto''s als ik mijn beeldscherm op superlicht zet zijn de personen NET te onderscheiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulpes_Vulpes

Vulpes_Vulpes

SELECT * FROM internet

Op maandag 21 mei 2001 06:54 schreef dennisdotcom het volgende:

Dank je dennisdotcom :). hmmm... Ik moet hier echt vaker gaan posten >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op maandag 21 mei 2001 08:55 schreef Lotte het volgende:
en die ander is Tarandino.

Overigens mijn complimenten voor de schitterende foto''s als ik mijn beeldscherm op superlicht zet zijn de personen NET te onderscheiden :)
Misschien moet iemand het arme jochie een cursus photoshop geven :Y)

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Ik was vanochtend even naar mn filmopnamen aan het kijken :)

Ik heb twee shoots van McVirusS (toevallig ook achter elkaar) waarbij hij 9 pins omgooit >:). Jammer dat ik hier met onderhoudswerkzaamheden bezig ben op mn kamer en ik dus niet ff 1-2-3 kan capturen, maar ik zal straks ff kijken voor een noodoplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ik die foto''s zie vraag ik me weer af met wie ik het had over welke wet-look-gel OzBoz zou gebruiken... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Op maandag 21 mei 2001 11:04 schreef PyroDaan het volgende:
nu ik die foto''s zie vraag ik me weer af met wie ik het had over welke wet-look-gel OzBoz zou gebruiken... (8>
Sjemig.. zullen jullie je verveeld hebben zeg.. maar het recept is vrij eenvoudig.. was je haar met Fructise, dat is nogal spul wat in je haar blijft hangen.. dan gewoon meteen wat schuimspul (Taft extra strong) en dan komt het allemaal goed.. overigens gaat normaal die wetlook er wel een beetje uit in de loop van de dag maar sja, een trein is geen fiets.

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste