Ja een mailtje naar lotte is voldoende om op het lijstje van deelnemers aan de puike W&G meeting te komen.
edit:
Heel stuk weggeknipt omdat het suf was... en overbodig!
Maareh, als me duidelijk wordt wanneer die meeting precies is heb ik er wel zin in. Kwoon toch in Utrecht dus als het nog doorgaat gaarne reactie waar en wanneer
offtopic:
Nee, ik slaap nooit...
Nee, ik slaap nooit...
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Moet je ff lezen hè.Op maandag 07 mei 2001 04:50 schreef VageGast het volgende:
edit:
Maareh, als me duidelijk wordt wanneer die meeting precies is heb ik er wel zin in.
soOp maandag 07 mei 2001 04:50 schreef VageGast het volgende:
offtopic:
Nee, ik slaap nooit...
And DeFeCt is his usual self....Op maandag 07 mei 2001 09:33 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
so
Mogge mensen.
* Renegade needs coffee
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
nieuwste stand:
yellow, ozboz, dusty, teasz, boogiepimp, pyrodaan, mcviruss, oh when, xangadix, taradino, blues, waxle, graasgast, ik en allemensendiegeenmailtjestuurden
wil alleen nog weten wie de laatste(n) is/zijn/was/waren.
dan maar even de w''s en de h.
w: Utrecht
w: 19 mei
w: ehm.. nixen, waterfietsen, fuiven, bowlen etc?
w: omdat het leuk is.
h: met de trein f de fiets of de bus of de auto of gewoon lopend
yellow, ozboz, dusty, teasz, boogiepimp, pyrodaan, mcviruss, oh when, xangadix, taradino, blues, waxle, graasgast, ik en allemensendiegeenmailtjestuurden
dan maar even de w''s en de h.
w: ehm.. nixen, waterfietsen, fuiven, bowlen etc?
w: omdat het leuk is.
h: met de trein f de fiets of de bus of de auto of gewoon lopend
* Yellow|A mist Tom nog immer op het lijstje, geen enkel lame excuus is voldoende
|{ brrr }] |
Verwijderd
hoi hoi daar is yellow.Op dinsdag 08 mei 2001 20:03 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A mist Tom nog immer op het lijstje, geen enkel lame excuus is voldoende
had jij nog iets ana mijn verhaal toe te voegen?
Als mensen perse willen bowlen is reserveren handig 
Tijd en hoeveelheid mensen zijn dan nodig
Tijd en hoeveelheid mensen zijn dan nodig
|{ brrr }] |
Hoi hoi,
tijd is inderdaad wel praktisch, willen er nog mensen uitslapen, en zijn er mensen die een afstan moeten reizen en daardoor niet om (bijvoorbeeld) 10:00 kunnen?
Trouwens, welk meetingpoint? CS
tijd is inderdaad wel praktisch, willen er nog mensen uitslapen, en zijn er mensen die een afstan moeten reizen en daardoor niet om (bijvoorbeeld) 10:00 kunnen?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
was ehm 1300 op cs geloof ik..Op dinsdag 08 mei 2001 20:11 schreef Renegade het volgende:
Hoi hoi,
onder blauwe bord of naast het lange meisje
* Yellow|A gaat zichzelf nu kapot gooien tegen stoepjes aan terwijl hij iemand probeert bij te houden
13:00 ja op Utrecht CS lijkt me laat genoug voor zij die graag slapen
13:00 ja op Utrecht CS lijkt me laat genoug voor zij die graag slapen
|{ brrr }] |
13:00 
hmmm, moet toch eens leren lezen...
Ach, mocht je een gast zien met een stel wielen onder z''n kont zal ik het wel zijn..
Ach, mocht je een gast zien met een stel wielen onder z''n kont zal ik het wel zijn..
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
heozo leren lezen??Op dinsdag 08 mei 2001 20:17 schreef Renegade het volgende:
13:00
en dank voor de duidelijke beschrijving.. jou vinden moet wel lukken
Dacht eerst dat er 31:00 stond.... kwam al zo vreemd over..Op dinsdag 08 mei 2001 20:26 schreef Lotte het volgende:
[..]
hoezo leren lezen??
en dank voor de duidelijke beschrijving.. jou vinden moet wel lukken
Mij vinden wel lukken? Man, je struikelt bijna over me
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Komen nu ook de iets minder hardcore designers, want dan kom ik lekker ook 
dus eigenlijk is dit een "voeg-me-maar-toe-aan-de-lijst" reply
en 13:00 is niet vroeg, zeker niet als je om half vier opstaat (zoals ikkuh)
dus eigenlijk is dit een "voeg-me-maar-toe-aan-de-lijst" reply
en 13:00 is niet vroeg, zeker niet als je om half vier opstaat (zoals ikkuh)
(ben niet zo goed in volgen threads boven de 50 replies)Op dinsdag 08 mei 2001 19:50 schreef Lotte het volgende:
ik heb op 18 mei een bruiloft van twee goede vrienden hier en gezien mn gezinssituatie is meer dan een uitje per weekend een luxe die ik me nog niet kan permiteren.
het spijt me erg er niet bij te kunnen zijn maar hoop dat jullie alsnog een prettige dag beleven.
ik hoop sowieso eind julie of begin augustus een paar weken vakantie in nederland te houden en misschien is het dan ook wel een goed idee om met een aantal mensen elkaar te treffen (weet niet of ik in aanmerking kom voor een dinerdate met OzBoz)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
[oftopic]
DenisSoft, geheel no offence, maar ik keek naar je site enneh.. please, in the name of the lord, leer het anti-alias knopje te bespelen.
[/oftopic]
DenisSoft, geheel no offence, maar ik keek naar je site enneh.. please, in the name of the lord, leer het anti-alias knopje te bespelen.
[/oftopic]
Jammer dat je de 19e niet red, maar als er een happie gegeten wordt dan is het in Deventer, A1 weet iedereen te vinden en je kunt er goed etenOp dinsdag 08 mei 2001 23:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
...met een aantal mensen elkaar te treffen (weet niet of ik in aanmerking kom voor een dinerdate met OzBoz)
De pot verwijt z''n de ketel dat z''n eigen icon er un-antialiased van zietOp dinsdag 08 mei 2001 23:37 schreef Boogiepimp het volgende:
[oftopic]
[/oftopic]
* DeFeCt moet binnenkort ook weer naar Deventer en lust dan ook wel een hapjeOp dinsdag 08 mei 2001 23:47 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Jammer dat je de 19e niet red, maar als er een happie gegeten wordt dan is het in Deventer, A1 weet iedereen te vinden en je kunt er goed eten. Maar dan hoor je dat tzt.
Mee eens, was nogal een probleem toen, had Photoshop nog niet, vandaar.Op dinsdag 08 mei 2001 23:37 schreef Boogiepimp het volgende:
[offtopic]
[/offtopic]
Trouwens, jij hebt makkelijk praten aangezien je site (voor zover die af is) in Flash is. Maar mijn site gaat toch grondig worden vernieuwd binnenkort maar het is niet relevant om hier (in deze draad) te posten wat wordt veranderd
Nog 10 dagen mensen, Misschien tijd om de bowling baan te reserveren ?
[edit: toch maar eens echt nederlands van gemaakt
]
[edit: toch maar eens echt nederlands van gemaakt
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
ach jaOp woensdag 09 mei 2001 00:35 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
* DeFeCt moet binnenkort ook weer naar Deventer en lust dan ook wel een hapje
organiseer gelijk een 2e meeting nog voordat de 1e is geweest
ik kan de eerste niet....Op woensdag 09 mei 2001 12:59 schreef wicher het volgende:
[..]
ach ja
organiseer gelijk een 2e meeting nog voordat de 1e is geweest
als het zo is dat de helft ofzo niet op de eerste datum kan zodat er eigenlijk 2 meetingen komen: 1 voor de 1e helft, en 1 voor de 2e helft die niet op de 1e datum kanOp woensdag 09 mei 2001 13:22 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
ik kan de eerste niet....
dan is de 1e datum dus duidelijk fout
(ik kom trouwens sowieso niet)
* DeFeCt denk ik dat Ozboz er niet op zit te wachten dat heel WD&G bij z''n eettafel aanschuiftOp woensdag 09 mei 2001 13:26 schreef wicher het volgende:
[..]
(ik kom trouwens sowieso niet)
natuurlijkOp woensdag 09 mei 2001 13:34 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
* wicher|IA denk ik dat Ozboz er niet op zit te wachten dat heel WD&G bij z''n eettafel aanschuift
maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de meeting al bij voorbaat gesplitst wordt
Ik heb het woord meeting ook niet genoemd.. maar voel me ook niet verplicht om als ik wat mensen uit het forum te eten krijg ook meteen maar iedereen uit te nodigen en er een ''echte'' meeting van te maken. Krijg ik een beetje de kriebels van. Heb ook van die collega''s die wekenlang gaan nag-gen omdat ik toevallig twee andere collega''s mee uit eten neem.Op woensdag 09 mei 2001 13:47 schreef wicher het volgende:
[..]
natuurlijk
maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de meeting al bij voorbaat gesplitst wordt
tuurlijk wil jij niet iedereen hebben
(en wees niet bang: * wicher|IA komt op geen enkele meeting)
maar er kwamen al meerdere personen voorbij die niet naar de ''officiele'' meeting gingen en dus maar bij jou gingen eten.
dan lijkt het me dat bij jou eten bijna een alternatieve w&g''er-meeting wordt
(en wees niet bang: * wicher|IA komt op geen enkele meeting)
maar er kwamen al meerdere personen voorbij die niet naar de ''officiele'' meeting gingen en dus maar bij jou gingen eten.
hmm, krijgen we nog een meeltje met het wanneer en waar?
Stoer; Marduq
Op woensdag 09 mei 2001 14:29 schreef wicher het volgende:
Verwijderd
bwahaha helemaal gelijk, zag er op fok nog wel puik uit en post hier nog niet zo langOp woensdag 09 mei 2001 00:07 schreef Pelle het volgende:
[..]
De pot verwijt z''n de ketel dat z''n eigen icon er un-antialiased van ziet
Misschien even de transparantie eruit filteren.. dat zou al een hoop schelen volgens mijOp woensdag 09 mei 2001 16:58 schreef Boogiepimp het volgende:
bwahaha helemaal gelijk, zag er op fok nog wel puik uit en post hier nog niet zo langZal et ff fiksen binnenkort
Verwijderd
ehmOp woensdag 09 mei 2001 14:40 schreef XangadiX het volgende:
hmm, krijgen we nog een meeltje met het wanneer en waar?
als je graag een mailtje wil kan ik dat best sturen. maar het is hier ook al 20 keer gepost waar en wanneer..
Nou heb je me er weer af gehaald...Op dinsdag 08 mei 2001 19:50 schreef Lotte het volgende:
nieuwste stand:
Ok, ik heb je dan wel geen mailtje gestuurd, maar ik was er toch wel vanuit gegaan dat jij er vanuit ging dat ik wel mee uit zou gaan.
Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera
Goeie morgen allemaal
<--- heeft nog steeds slaap, wilt niet werken, wilt niet aardig zijn, voelt zich
vandaag.

Back In Black!
help......voelt zichvandaag
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
En uitgerekend vandaag zijn er geen domme newbies die domme vragen gaan stellen.. hier of in Programming & Webscripting.. grmbl..Op vrijdag 11 mei 2001 10:36 schreef Renegade het volgende:
help......
* dusty zoekt naar een oplossing voor dit probleem.
Back In Black!
Dusty: wat is de code voor het euro teken ?Op vrijdag 11 mei 2001 11:12 schreef dusty het volgende:
[..]
En uitgerekend vandaag zijn er geen domme newbies die domme vragen gaan stellen.. hier of in Programming & Webscripting.. grmbl..
Dusty: hoe maak ik een single log-on op twee verschillende domeinen, waarvan 1 unix en de ander NT/Win2k ?
Dusty: hoe maak ik een bewegende jpeg ?
Zijn domme opmerkingen ook goed..?Op vrijdag 11 mei 2001 11:12 schreef dusty het volgende:
[..]
En uitgerekend vandaag zijn er geen domme newbies die domme vragen gaan stellen.. hier of in Programming & Webscripting.. grmbl..
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik had deze thread niet echt gelezen, maar kom wel denk ik (zal es ff lezen waar/wanneer/hoe/wat).Op dinsdag 08 mei 2001 20:03 schreef Yellow het volgende:
Verwijderd
Lotte: neem je dan je vriendinnetje mee?? hoorde / las dat je date met PO..Op vrijdag 11 mei 2001 12:18 schreef Tom het volgende:
[..]
Ik had deze thread niet echt gelezen, maar kom wel denk ik (zal es ff lezen waar/wanneer/hoe/wat).
Als ze meewil wel... maar ze kent in W&G niet zoveel mensen... maar ze heeft mij nogOp vrijdag 11 mei 2001 12:37 schreef TeasZ het volgende:
[..]
Lotte: neem je dan je vriendinnetje mee?? hoorde / las dat je date met PO..
1) Euro sucks, niet beschikbaar op elke computer dus lekker een plaatje gebruiken.Op vrijdag 11 mei 2001 11:17 schreef DeFeCt het volgende:
Dusty: wat is de code voor het euro teken ?
Dusty: hoe maak ik een single log-on op twee verschillende domeinen, waarvan 1 unix en de ander NT/Win2k ?
Dusty: hoe maak ik een bewegende jpeg ?
2) Bedoel je op het systeem of bedoel je via het web. Ik heb hier al een keer een logon op een IIS server samen laten gaan met een logon op een *nix bak. Als je wilt kan ik wel uitleggen hoe dat in zijn werk ging.
3) Niet.
Back In Black!
??? ik kom toch wel eens op centraal, maar ehOp dinsdag 08 mei 2001 20:12 schreef Lotte het volgende:
onder blauwe bord of naast het lange meisje
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
En ik heb het ook warm...
Warm ?Op vrijdag 11 mei 2001 13:40 schreef GraasGast het volgende:
En ik heb het ook warm...
Heb je een nieuwe vriendin ?
Ohh.. natuurlijk die uit je icoon
I know, I know, you wish...
Back In Black!
dom, het gaat hier om een currency-definitie, bedenk dat met plakken en knippen dit dus wegvalt en mensen mogelijkerwijze gaan denken dat het guldens betreft. (overigens val € ook meestal weg bij niet euro-ondersteunende browsers/os-en, maar das jammer)Op vrijdag 11 mei 2001 13:01 schreef dusty het volgende:
1) Euro sucks, niet beschikbaar op elke computer dus lekker een plaatje gebruiken.
de backwards compatiblity is hier niet de guideline, maar juist forwards compatibility zou dat moeten zijn, laat mensen maar alsnog patches installeren
ipv dat je ten koste van je eigen data hen alsnog tegemoet gaat komen.
jpeg kun je laten animeren door javascript, gewoon met setTimeout en image.src.3) Niet.
slechts 1 out of 3, heb je last van de warmte, dusty?
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Het gaat hard omlaag GG. 
* Johannes kijkt ff naar z''n eigen gemiddelde : 5
* Johannes kijkt ff naar z''n eigen gemiddelde : 5
Zou ze de poster van "Ilse" bedoelen of zichzelf...Op vrijdag 11 mei 2001 13:30 schreef Taradino het volgende:
[..]
??? ik kom toch wel eens op centraal, maar eh
* Renegade
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
1) Dan kan je beter voluit "Euro" erbij schrijven. ben je Forward en Backwork compatible. De context van de vraag was zo dat elk antwoord dat ik gaf goed of fout gerekend kan worden.Op vrijdag 11 mei 2001 14:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dom, het gaat hier om een currency-definitie, bedenk dat met plakken en knippen dit dus wegvalt en mensen mogelijkerwijze gaan denken dat het guldens betreft. (overigens val € ook meestal weg bij niet euro-ondersteunende browsers/os-en, maar das jammer)
de backwards compatiblity is hier niet de guideline, maar juist forwards compatibility zou dat moeten zijn, laat mensen maar alsnog patches installeren
ipv dat je ten koste van je eigen data hen alsnog tegemoet gaat komen.
[..]
jpeg kun je laten animeren door javascript, gewoon met setTimeout en image.src.
slechts 1 out of 3, heb je last van de warmte, dusty?
3) dan heb je geen animated JPG. De jpg''s zijn nog steeds stilstaande plaatjes. Met behulp van een scripting taal ga jij het "animeren" dan lijkt het alsof het een animated picture is. is het dus niet.
sorry nog steeds 3 out of 3. warmte doet het prima hier
Back In Black!
ach...ze lijkt er wel op...maar dan blond :P:9Op vrijdag 11 mei 2001 14:08 schreef dusty het volgende:
[..]
Warm ?
Heb je een nieuwe vriendin ?
Ohh.. natuurlijk die uit je icoon![]()
I know, I know, you wish...
ARG neee! 13 nog maar
Verwijderd
ik (=lotte)ook.Op vrijdag 11 mei 2001 14:41 schreef Taradino het volgende:
Het gaat hard omlaag GG.
/me kijkt ff naar z''n eigen gemiddelde : 5
alleen het zijn er meer als je iedere post onder teasz naam meetelt.
en lotte is verbrand
sja eehr... 19 mei 1300 utrecht CS, maar een mailtje zou leuk zijn, dan stuur ik ook een mailtje terugOp woensdag 09 mei 2001 21:57 schreef Lotte het volgende:
[..]
ehm
als je graag een mailtje wil kan ik dat best sturen. maar het is hier ook al 20 keer gepost waar en wanneer..
Stoer; Marduq
Wat had ik nou gezegd dan... tsss.. jeugd.. luisteren ho-maarOp vrijdag 11 mei 2001 21:56 schreef TeasZ het volgende:
[..]
en lotte is verbrand
Verwijderd
ja als je net als jou gewoon binnenblijft om te verven verbrand je nooit.. en wordt je ook nooit bruin natuurlijkOp vrijdag 11 mei 2001 23:22 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd dan... tsss.. jeugd.. luisteren ho-maar
meetingpoint, en Lotte is dat lange meisje volgens mij.Op vrijdag 11 mei 2001 13:30 schreef Taradino het volgende:
??? ik kom toch wel eens op centraal, maar eh
Verwijderd
jaOp zaterdag 12 mei 2001 13:50 schreef PlayR het volgende:
[..]
meetingpoint, en Lotte is dat lange meisje volgens mij.
True, true.. maar ok.. ik heb tussen elk stukkie muur heerlijk in de zon gezeten met in mijn ene hand een corona en in de andere een peukje.. Dus valt nog mee. Tis ook errug mooi geworden. Vandaag wer ff in de zon gezeten.. moet uitkijken.. ik wordt altijd een beetje rood/bruin (indianen-look) en heb geen zin dat ik wordt aangezien voor familie van wijlen Kluk Kluk.Op zaterdag 12 mei 2001 11:56 schreef Lotte het volgende:
[..]
ja als je net als jou gewoon binnenblijft om te verven verbrand je nooit.. en wordt je ook nooit bruin natuurlijkEN dan had je niet kunnen trampoline springen
bij scheveingen.
* Yellow|A net terug uit een drie dagen durende slaap feest in verscheidene zonnige locatie
GOT? wat was dat ook al weer?
Uhm volgende week dus? Als het dit weer blijft
GOT? wat was dat ook al weer?
Uhm volgende week dus? Als het dit weer blijft
|{ brrr }] |
Betekent dat nu niet dat elke keer als je onder zijn naam zit te tikken dat JIJ de afwas moet doen ?Op vrijdag 11 mei 2001 21:56 schreef TeasZ het volgende:
ik (=lotte)ook.
alleen het zijn er meer als je iedere post onder teasz naam meetelt.
en lotte is verbrand
Verbrand.. dat wordt leuk volgende week
Back In Black!
dus...(''zaai''-stylo)
Gaat er nog iets concreets gemeld worden of blijft het bij slap ''ins blaue hinein''-ouwehoeren?
* waxle zou wel eens wat afspraken en plannen willen maken?
Gaat er nog iets concreets gemeld worden of blijft het bij slap ''ins blaue hinein''-ouwehoeren?
* waxle zou wel eens wat afspraken en plannen willen maken?
Helaas bowl centrum is niet te breiken, maar je kan er altijd wel binnenlopen. heb net drie keer gebeld, maar ze namen niet op
|{ brrr }] |
Ja Lotte, is het programma nu al helemaal vast gesteld?
[Krijg snel reactie mode]
Lotje is het leukste kippetje van W&G! 
[/Krijg snel reactie mode]
:):):):):):)
[Krijg snel reactie mode]

Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera
Ok, bedankt, dan ben ik het lange jongetje wel.(2.02)Op zaterdag 12 mei 2001 13:50 schreef PlayR het volgende:
[..]
meetingpoint, en Lotte is dat lange meisje volgens mij.
hmmmm, het werkt niet echt geloof ik...[Krijg snel reactie mode]
Lotje is het leukste kippetje van W&G!
KinderCola ?Op maandag 14 mei 2001 21:19 schreef Obi het volgende:
Hela Hola.
Back In Black!
* Renegade heeft net echter een Mac gezeten, en is erachter gekomen dat op de Mac een .jpg een Quicktime filmpje is, en een .jpeg een plaatje...Op vrijdag 11 mei 2001 15:49 schreef dusty het volgende:
[..]
3) dan heb je geen animated JPG. De jpg''s zijn nog steeds stilstaande plaatjes. Met behulp van een scripting taal ga jij het "animeren" dan lijkt het alsof het een animated picture is. is het dus niet.
Dus als we echt over bestandsextensies gaan praten, is het een iets ander verhaal (Dusty had er tenslotte geen OS bij gegeven..
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Probeer eens een mac te vinden die normaal pshop opent voor een jpg ipv dat achterlijke quicktime. Zit al 7 jaar teveel achter een Mac, maar neem van mij aan dat jpg=jpegOp dinsdag 15 mei 2001 12:29 schreef Renegade het volgende:
[..]
* Renegade heeft net echter een Mac gezeten, en is erachter gekomen dat op de Mac een .jpg een Quicktime filmpje is, en een .jpeg een plaatje...
* Renegade the overwhelming voice of god tells Renegade to bow before OzBoz and acknowledge his superiorOp dinsdag 15 mei 2001 12:34 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Probeer eens een mac te vinden die normaal pshop opent voor een jpg ipv dat achterlijke quicktime. Zit al 7 jaar teveel achter een Mac, maar neem van mij aan dat jpg=jpeg
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik had het ook liever niet gewetenOp dinsdag 15 mei 2001 12:48 schreef Renegade het volgende:
[..]
* OzBoz the overwhelming voice of god tells Renegade to bow before OzBoz and acknowledge his superior
Het schijnt dat een mac ook een betere computer isOp dinsdag 15 mei 2001 13:10 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Ik had het ook liever niet gewetenmaar sja, schijnt dat voor print een mac handiger is
Heb je er niet lang genoeg achtergezeten of bommetjes gehad terwijl je met een deadline zatOp dinsdag 15 mei 2001 13:19 schreef waxle het volgende:
[..]
Het schijnt dat een mac ook een betere computer is
Het was ook sarcastisch bedoeldOp dinsdag 15 mei 2001 13:21 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Heb je er niet lang genoeg achtergezeten of bommetjes gehad terwijl je met een deadline zatVoor vrouwen is ie leuk, nu ook met bloemetjesmotief
Dat is nog waar ook, de mac is een stuk beter in het omgaan met kleuren. Zeker voor druktoepassingen niet geheel onbelangrijk.Op dinsdag 15 mei 2001 13:10 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Ik had het ook liever niet gewetenmaar sja, schijnt dat voor print een mac handiger is
I know I know.. nu is w2k wel net zo goed af te stellen maar sja, niemand die het doet.. bovendien is het moeilijker een lithograaf te vinden die vanaf PC quark zijn filmpjes maakt.Op dinsdag 15 mei 2001 20:34 schreef Obi het volgende:
[..]
Dat is nog waar ook, de mac is een stuk beter in het omgaan met kleuren. Zeker voor druktoepassingen niet geheel onbelangrijk.
Yep, ze zien je al aankomenOp dinsdag 15 mei 2001 22:43 schreef OzBoz het volgende:
[..]
I know I know.. nu is w2k wel net zo goed af te stellen maar sja, niemand die het doet.. bovendien is het moeilijker een lithograaf te vinden die vanaf PC quark zijn filmpjes maakt.
O: "ja enneh, ik heb hier een PC bestandje..."
L: "een wattus..?"
Gelukkig zitten er bij ons in de designstudio allemaal MAC-freaks, en kan ik lekker designen op de PC (voor web). Alleen is het kut dat die macfonts niet op de PC werken, moet ik steeds eerst op de mac de teksten naar Illuystrator.eps saven voordat ik ermee op de PC kan werken. Kwam ik trouwens toevallig gisteren het font wat we op sensation.nl gebuiken in m''n fontmap tegen voor de PC... Tja, dat krijg je achteraf..
Misschien weet jij dat OzBoz, zijn er fontmanagers die macfonts op de PC bruikbaar maken? Suitcase (for PC) begrijpt ze in ieder geval niet...
Ik heb indertijd geweigerd sites te maken op een MAC omdat ik dat vreselijk bekrompen vind, doe dat dus ook op PC. Wat betreft lettertypen, ik gebruik hier ATM in combinatie met Adobe Font Folio daar zitten iets van 2300 typefaces in en kom je aardig ver mee. Heeft als voordeel dat het officiele lettertypen zijn dus teksten verlopen ook niet als een gek wanneer je bv een quark documentje opent. Verder zijn er zover ik weet geen utils om mac-fonts zichtbaar te maken, maar je kunt ze wel omzetten naar pc-font. Al gaat dat soms ook nogal twijfelachtig (spatiering e.d. die verkeerd word meegenomen).Op woensdag 16 mei 2001 08:42 schreef Obi het volgende:
[..]
Misschien weet jij dat OzBoz, zijn er fontmanagers die macfonts op de PC bruikbaar maken? Suitcase (for PC) begrijpt ze in ieder geval niet...
Hmz.. Da''s vervelend. Ik heb ook Adobe font folio, en ATM, maar ATM wil maar niet goed installeren op win2k... Maar met Extensis Suitcase gaat het ook prima.
Wij kopen vaak fonts die gebruikt worden voor de flyers en websites, deze zijn er gewoon niet voor de PC. Enige oplossing voor mij is dus met de mac alle teksten intypen en dan als illustrator eps naar de PC overbrengen. Probleem is dat het formaat precies goed moet zijn, want als je een eps in photoshop gaat scalen gaat ''ie de randjes lelijk anti-aliassen.... Dus het is nogal een gezeik, en liever zou ik gewoon direct van mac-fonts op de PC gebruik willen maken. Jammer genoeg gaat dat dus niet zo makkelijk...
Wij kopen vaak fonts die gebruikt worden voor de flyers en websites, deze zijn er gewoon niet voor de PC. Enige oplossing voor mij is dus met de mac alle teksten intypen en dan als illustrator eps naar de PC overbrengen. Probleem is dat het formaat precies goed moet zijn, want als je een eps in photoshop gaat scalen gaat ''ie de randjes lelijk anti-aliassen.... Dus het is nogal een gezeik, en liever zou ik gewoon direct van mac-fonts op de PC gebruik willen maken. Jammer genoeg gaat dat dus niet zo makkelijk...
Zou wel zo makkelijk zijn maar heb het niet gezien...naja in jou geval zou ik ze via crossfont ofzo naar PC omzetten. Dat illustrator als tussenstap daar wordt je ook niet vrolijk van (zeker bij correcties). Over ATM. Je moet de w2k versie (NT) hebben. Die andere installeert namelijk wel, maar je kunt um daarna niet opstarten. Heerlijke logica.Op woensdag 16 mei 2001 18:54 schreef Obi het volgende:
en liever zou ik gewoon direct van mac-fonts op de PC gebruik willen maken. Jammer genoeg gaat dat dus niet zo makkelijk...
Zeker wordt je er niet vrolijk van... Gelukkig gaat het steeds om kleine kopjes enzo, maar fijn werkt het gewoon niet.Op woensdag 16 mei 2001 18:57 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Zou wel zo makkelijk zijn maar heb het niet gezien...naja in jou geval zou ik ze via crossfont ofzo naar PC omzetten. Dat illustrator als tussenstap daar wordt je ook niet vrolijk van (zeker bij correcties). Over ATM. Je moet de w2k versie (NT) hebben. Die andere installeert namelijk wel, maar je kunt um daarna niet opstarten. Heerlijke logica.
Dat Crossfont, hoe gaat dat in z''n werk? Zet die gewoon een macfont om naar een PC werkbaar formatat? Gebruik je dat op PC of MAC?
En met die ATM, ik ben bang dat ik verkeerde versie heb
* Renegade is bang dat ie niet kan komen.. 
z''n vriendin ligt in het ziekenhuis, en hij zal er waarschijnlijk naartoe moeten... Ik geef voor vrijdagmiddag nog even definitief bericht.
z''n vriendin ligt in het ziekenhuis, en hij zal er waarschijnlijk naartoe moeten... Ik geef voor vrijdagmiddag nog even definitief bericht.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ja, het is idd wel handig om een beetje op te blijven letten hoeveel alles kost enzo...
Verwijderd
hmm zou balen zijn.Op woensdag 16 mei 2001 20:49 schreef Renegade het volgende:
* Renegade is bang dat ie niet kan komen..
beterschap voor je vriendin..
* Renegade weeps.. 
Helaas, ik moet naar het ziekenhuis toe als de meeting is, maar misschien kan ik later nog komen, misschien is het een idee om ff een mailtje te versturen met wat Tel. nr''s zodat ook bij een eventuele verspreiding van de groep, we mekaar later weer kunnen vinden. (om nog maar te zwijgen van het feit dat ik zou kunnen bellen om jullie later te vinden
)
Helaas, ik moet naar het ziekenhuis toe als de meeting is, maar misschien kan ik later nog komen, misschien is het een idee om ff een mailtje te versturen met wat Tel. nr''s zodat ook bij een eventuele verspreiding van de groep, we mekaar later weer kunnen vinden. (om nog maar te zwijgen van het feit dat ik zou kunnen bellen om jullie later te vinden
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Weet er eigenlijk verder nog iemand hoeveel dat bowlen ongeveer gaat kosten? Mijn arme scholierenbudget...
HA! das nog veel in vergelijking met mijn studenten budgetOp donderdag 17 mei 2001 15:20 schreef Taradino het volgende:
Weet er eigenlijk verder nog iemand hoeveel dat bowlen ongeveer gaat kosten? Mijn arme scholierenbudget...
Stoer; Marduq
Dat zeg jij.Op donderdag 17 mei 2001 15:33 schreef XangadiX het volgende:
[..]
HA! das nog veel in vergelijking met mijn studenten budget
Verwijderd
bowling is geregeld door yellow (van 3 tot 4 bij bisonbowling oid).
vervolgens heb ik gebeld.. het wordt 32.50 per baan per uur. per baan passen 2 tot 6 mensen dus reken maar uit hoeveel je kwijt bent (*je mag overigens ook alleen op een baan als je dat graag wilt).
het meejatten van bowlingschoenen wordt NIET op prijs gesteld
helaas
vervolgens heb ik gebeld.. het wordt 32.50 per baan per uur. per baan passen 2 tot 6 mensen dus reken maar uit hoeveel je kwijt bent (*je mag overigens ook alleen op een baan als je dat graag wilt).
het meejatten van bowlingschoenen wordt NIET op prijs gesteld
* XangadiX kan helemaal niet bowlen
is er ook bier?
is er ook bier?
Stoer; Marduq
* DeFeCt wenst iedereen heel veel plezier zaterdag en verwacht een gedetailleerd foto verslag met namen van de gezichten die erop te zien zijn....
Gelukkig.. ik kan ook niet bowlen.. en heb het na het breken van mijn sleutelbeentje nog niet weer geprobeerd. Bier drinken lukt me welOp vrijdag 18 mei 2001 13:38 schreef XangadiX het volgende:
* XangadiX kan helemaal niet bowlen
is er ook bier?
Dan stel ik voor om samen in een team te gaan dat we dan "de bierdrinkende bowlingbalschoppers" dopen
lijkt me wel zo veilig.
Daarbij ben ik altijd bang dat ik mijn vingers breek in de gaten van een bowlingbal en dat ik dan mijn wacommetje niet meer vast kan houden
lijkt me wel zo veilig.
Daarbij ben ik altijd bang dat ik mijn vingers breek in de gaten van een bowlingbal en dat ik dan mijn wacommetje niet meer vast kan houden
Stoer; Marduq
Ik ben ook veilig.. ben geen vrijblijvende student meer dus moet met mijn hand de hypotheek verdienenOp vrijdag 18 mei 2001 13:52 schreef XangadiX het volgende:
lijkt me wel zo veilig.
Ik zal er eens over nadenken om wat opname apparatuur mee te nemen naar de meetingOp vrijdag 18 mei 2001 14:40 schreef DeFeCt het volgende:
* DeFeCt wenst iedereen heel veel plezier zaterdag en verwacht een gedetailleerd foto verslag met namen van de gezichten die erop te zien zijn....
Back In Black!