[BC3] Beroemdste GoT CS''er :P + Uitingen van frustratie

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 731 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 23:14
Ik mis GOT steeds harder

Gisteren op demon ff server en stelletje eikels genaamd poulet 1 tot en met 3 die continu iedereen moesten teamkillen. Helaas word je bij demon alleen gekicked en niet gebanned dus bleven ze terugkomen en zo het plezier voor iedereen vergallen

Verwijderd

Speelde vroeger veel op Skynet maar daar zitten nu allemaal van die lame Tk''ers :(

Nu speel ik op van alles en nog wat GoT,Demon,Gamepoint,KPN,Xs4ll etc etc
enne mijn Cs nick is PPU.iosubSyS

Verwijderd

Op public speel je voor de fun right ?
TK''ers hebben er fun in te TKen... Je zult ze altijd hebben en daarom is een public server met FF en zonder een 24u admin niet mogelijk...Als je last heb van TKers neem een goede clan en ga dan met FF spelen...
Public heb je gewoon altijd lamerz/cheaterz/n00bz/camperz....

Het Beste Maar Weer!!!!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Ja de meeste tk''ers heb je na schooltijd enzo :)
''s Ochtends gaat ''t er meestal wel goed.

"I sit in my room and imagine the future."

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik speel tegenwoordig alleen nog maar op xs4all.. Vaak zijn daar admin''s online en zijn de mensen die daarop spelen erg relaxed..

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
m''n knife is m''n grote vriend, [-=UTM=-]Breakdown snapt me wel :) ben weer een weekje aan''t csén op [edit: oop sfoutje]VUURWERK! en in''t begin vielen de knifes om hun oren (wat dacht je van elke ronde 2/3 knifes leveren?)

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 15:49 schreef Wesley het volgende:
m''n knife is m''n grote vriend, [-=UTM=-]Breakdown snapt me wel :) ben weer een weekje aan''t csén op got en in''t begin vielen de knifes om hun oren (wat dacht je van elke ronde 2/3 knifes leveren?)
Wat ik daarvan denk? bullshit... kan nooit...

Verwijderd

agreed kan nooit.

Misschien op de uk2 newbie server maar daar ben je binnen 30min gebanned.

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 15:49 schreef Wesley het volgende:
m''n knife is m''n grote vriend, [-=UTM=-]Breakdown snapt me wel :) ben weer een weekje aan''t csén op got en in''t begin vielen de knifes om hun oren (wat dacht je van elke ronde 2/3 knifes leveren?)
Lijkt me erg sterk, en hier spreekt dan wel 1 van de slechtste spelers die op GoT komt :P
Zelfs ik word (bijna :)) nooit geknifed

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 18 mei 2001 16:58 schreef --BoBo-- het volgende:
Lijkt me erg sterk, en hier spreekt dan wel 1 van de slechtste spelers die op GoT komt :P
Ik ben ben ook een der slechtere spelers op GoT en ook ik wordt zelden tot nooit geknived. In de afgelopen 800+ deaths ben ik 2 keer geknived beide keren door AWT Eek! (das ook de enige persoon die een beetje KAN kniven).
Elke ronde 2/3 knifekills is op GoT zo goed als onmogelijk want dat is al de helft van het aantal tegenspelers. Sorry maar je overdrijft :).

Verwijderd

Alleen ik kan geknifed worden als mijn 56K verbinding ff blijft hangen :P (worden jullie al ziek van mijn klagen over de 56K en P2-300? ;) )

Verwijderd

Ik ben tot nu toe maar 1x geknived... was volgens mij door DC bij dust. Zat ik die brug te dekken met m4a1, komt hij van 8eren en knived me... ach ja... :)

Ik weet ook nog dat ik 1 knive kill had, was ik T bij dust (dit was bij GoT btw.), en er zat een ct spawn camper met sniper. Ik dus d''r op af rennen met me knive en ontweek gewoon z''n schoten... ff paar keer kniven en hij was dood... :o
Wel dom dat''ie niet z''n secondary gun pakte... maar goed.. das een ander verhaal. :)

Verwijderd

knifen is leuk maar ik doe het alleen als de situatie zich voordoet en dat gebeurt nou eenmaal niet 2/3 x per ronde.

Op (slechte) awp hoeren jaag ik trouwens wel met mes das echt cool :)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 17 mei 2001 21:12 schreef YakuzA het volgende:
moet je de XS4all servers proberen, n00b13 gehalte is af en toe ook superhoog :)
Ik kan die krengen dus echt niet vinden in gamespy, heeft iemand de ip''s voor me?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Ze stonden allemaal in een topic, ff search gebruiken en posten, ik ben te lui om zelf te zoeken >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• IceStorm

IceStorm

Check mijn sig voor topic met ips ;)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op vrijdag 18 mei 2001 17:11 schreef Maf.fe.rik het volgende:
Alleen ik kan geknifed worden als mijn 56K verbinding ff blijft hangen :P (worden jullie al ziek van mijn klagen over de 56K en P2-300? ;) )
Iedereen is al ziek van mij met mijn casema, flink lang doorzeuren en dan kom je er wel ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 17:11 schreef Raven_ het volgende:
Ik ben tot nu toe maar 1x geknived... was volgens mij door DC bij dust. Zat ik die brug te dekken met m4a1, komt hij van 8eren en knived me... ach ja... :)

Ik weet ook nog dat ik 1 knive kill had, was ik T bij dust (dit was bij GoT btw.), en er zat een ct spawn camper met sniper. Ik dus d''r op af rennen met me knive en ontweek gewoon z''n schoten... ff paar keer kniven en hij was dood... :o
Wel dom dat''ie niet z''n secondary gun pakte... maar goed.. das een ander verhaal. :)
Dat klopt wel, ik knife meestal als ik achter iemand sta >:)

Maar ik ga niet echt een heel rondje met me mes rond lopen om knife kills te maken
En Snipers knife ik meestal ook, want die vergeten idd meestal hun secondary gun te pakke :)

Wesley: jij 2/3 knives kills per ronde? I don''t think so :P

• RedHat
Op vrijdag 18 mei 2001 16:58 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

op vuurwerk, dan ga je echt voor de knifes... proberen zo stil mogelijk te zijn dan springen... op het moment dat je met je lijf tegen iemand komt moet je spinnen TEGEN het lijf aan (kleine bunnyhop zeg maar) dan kan hij/zij je nooit raken / heel moeilijk of je moet mouse sensivity op 280478324 zetten :) zo maak ik op vuurwerk veel knifes :D had er n''s ook 3 CT''s voor me... schieten ik spinnen om die gasten heen, 3 knifes in een paar seconden :9

• RedHat
Op vrijdag 18 mei 2001 18:19 schreef Paestero het volgende:

[..]
<stukje bullshit>

Wesley: jij 2/3 knives kills per ronde? I don''t think so :P
is op vuurwerk, skill ligt daar niet echt laag, misschien bne ik wel heel goed >:) (8> [/eigendunk off]

edit: if you don''t believe me-->Ask Breakdown|:(

• pica
  • Laatst online: 17:06
Op vrijdag 18 mei 2001 18:13 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Iedereen is al ziek van mij met mijn casema, flink lang doorzeuren en dan kom je er wel ;)
Of ik dan *D

Steam

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 18:36 schreef Wesley het volgende:

[..]

is op vuurwerk, skill ligt daar niet echt laag, misschien bne ik wel heel goed >:) (8> [/eigendunk off]

edit: if you don''t believe me-->Ask Breakdown|:(
Owwwwwww op vuurwerk..
Doh :D
Daar is het ook nie zo moeilijk >:)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op vrijdag 18 mei 2001 15:01 schreef weerdo het volgende:
Ik speel tegenwoordig alleen nog maar op xs4all.. Vaak zijn daar admin''s online en zijn de mensen die daarop spelen erg relaxed..
:)

hoe heet jij daar dan??

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

2/3 lijkt me stug... met 1 potje bedoel je zeker 30 minuten :))
In b5.2 gebruikte ik mes nog als gewoon wapen als je iemand van achter zag enzo... Maar sinds de CS versies is het mes waardeloossss..... Zelfs op GoT kan ik er geen 3 killen met mes...

Verwijderd

Hier een verslag van een avond zonder GoT, de screens zeggen genoeg denk ik.

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z

Afbeeldingslocatie: http://tgmaverick.myweb.nl/CS/1.gif
Hier ging Killereend net weg, hij hield het niet meer uit :P

Afbeeldingslocatie: http://tgmaverick.myweb.nl/CS/2.gif
Tja...

Afbeeldingslocatie: http://tgmaverick.myweb.nl/CS/3.gif
enige kut score (maar was netjes als CT op Oilrig)

Afbeeldingslocatie: http://tgmaverick.myweb.nl/CS/4.gif
Hier werd ik moe, dus ben ik van plan na deze post te maffen.

Zoals je ziet was het er erg saai, werdt er niet gepraat ALS je dood was enz. enz. enz. enz. :Z :Z :Z :Z. Dus ik wil GoT weer snel terug!!!!

btw, Dit was op 1 van de Vuurwerk UTM servers.

Verwijderd

Weet ook iemand waar ik stats kan krijgen voor die vuurwerk UTM servers?

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zaterdag 19 mei 2001 03:30 schreef Maf.fe.rik het volgende:
Zoals je ziet was het er erg saai, werdt er niet gepraat ALS je dood was enz. enz. enz. enz.
Hmm... je kunt aardig CS spelen.. nu nog leren spellen... werd met ''dt'' :o

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

oopz :P iets daarboven staat ie wel goed...

Verwijderd

ik ben net wakker, en denk kom ik ga even op die utm server spelen. ik log in, join t, na een tijdje is het rondje afgelopen en ik spawn. ik sta daar op de t spawn, en ik zie gelijk al(!!!!!!!!!) een CT staan!!!! ik denk huh ik ben toch T ik kijk even rond en ja ik ben T. ik had dus te maken met een skincheater:r:r weet iemand hoe ik de screenshot die ik ervan heb genomen hier kan posten?????

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 03:30 schreef Maf.fe.rik het volgende:
Hier een verslag van een avond zonder GoT, de screens zeggen genoeg denk ik.
* Beetje veel plaatjes en gezeur.. vooral voor een 56k''er!! :P*
Ik had gister avond ook zoiets.... alleen was het in een dust only 32 man server, ik stond boven aan met iets van 32-3 ofzo... Jezus, Die CT bleven op dezelfde plekken campen dus ik kon gewoon rushen/smokegrenade/2 flashes en dan binnenstormen met mp5... |:(
En me team deed mooi met me mee dus ik was niet enigste met zo''n score.... Maar toen werd ik aardig moe en ging ik maar slapen. Heb geen screenshot gemaakt... Doek volgende keer dan wel. :9

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 19 mei 2001 12:06 schreef wiebe het volgende:
weet iemand hoe ik de screenshot die ik ervan heb genomen hier kan posten?????
Ja hoor, plaatje uploaden naar wat ruimte die je bijv. van je provider hebt gekregen. En dan plaats van plaatje ''onthouden'' en die tussen
code:
1
[img] en [/img] zetten

Als het niet lukt stuur je het plaatje naar maar IceStorm@tweakers.net dan doe ik het wel voor je.

• pica
Hoe kan ik trouwens mijn .wad file naar een .bmp file veranderen?
Wel dat hij het doet natuurlijk ;)
Ik ben trouwens het ''wad file maak proggie'' kwijt.

Steam

Verwijderd

ik heb wel een word doc met uitleg hoe je een spraylogo moet maken.

Geintreseerd? MAIL me.

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 12:06 schreef wiebe het volgende:
ik ben net wakker, en denk kom ik ga even op die utm server spelen. ik log in, join t, na een tijdje is het rondje afgelopen en ik spawn. ik sta daar op de t spawn, en ik zie gelijk al(!!!!!!!!!) een CT staan!!!! ik denk huh ik ben toch T ik kijk even rond en ja ik ben T. ik had dus te maken met een skincheater:r:r weet iemand hoe ik de screenshot die ik ervan heb genomen hier kan posten?????
Hmm soms kan het ook aan je zelf liggen door een fout in de verbinding dat iemand een verkeerde skin heeft. Want ik heb dat ook wel eens met 56K dat iemand, waarvan ik zeker weet dat ze niet cheaten, een verkeerde skin heeft.

• pica
Op zaterdag 19 mei 2001 16:53 schreef SuB het volgende:
ik heb wel een word doc met uitleg hoe je een spraylogo moet maken.

Geintreseerd? MAIL me.
Andersom dus, ik heb mijn ouwe spray paints weer gevonden, en ik wil ze terug naar .bmptjes converten!

Steam

Verwijderd

oepsie :9

lezen blijft moeilijk :)

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-11 12:36
Op donderdag 17 mei 2001 12:46 schreef Paestero het volgende:
want meestal lag ik alleen als me broer bezig is, en die deed helemaal niks
Dat wist je pas nadat ik dat boos had gezegd zeker? >:)

• paradoXical
  • Laatst online: 08-11 17:24

paradoXical

The ParadoX

Yow >:)

[DCM]DutchAssault hiero, lekker volle post hier, ik mis GoT ook :'( In 2 dagen tijd maar een keer een lekker potje CS gespeeld (samen met DC/Vortex in Prodigy op UTM server) dat was wel ff rulen (8>

Word tijd dat ut weer online gaan, spelen met bekenden is 1000x leuker dan met al die vage gasten die ik nu tegenkom... :(

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Maybe kunnen we server reserveren/afspreken met alle bekenden in Irc kanaal zodat we lekker potje kunnen spelen :9

Lijkt me wel strak plan *D

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Wie heeft btw fragrecord op GoT? Ik had 2 maanden terug zo''n 2500 frags ofzo :)

Was in de tijd dat ik begon te spelen, speel pas 3 maandjes CS ofzo, gaat wel aardig atm, kewl spel..

Aleen zonder GoT is ut niks, ben er op begonnen, en zal er op eindigen, al moge dat nog lang duren.

Antys, I am gonna mess u up.. :*

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

heheheh, nog meer CS-GoTters op GoT :)

Zegt dit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif knopje je iets ;)

PSN

Verwijderd

Ik weet het, ik (CorteX) ben heel beroemd...
:D
[G_W][-CorteX-]

Mijn zelf uitgevonden uiting van frustratie is sinds kort: OezieWoezie (TM)

Verwijderd

correctie: UTM-Vuurwerk servers zijn om te :r .

Het ligt dus aan UTM.

GoT was ook Vuurwerk remember?

Verwijderd

ik zal het plaatje naar icestorm mailen, en dan nog iets. ik was vanmiddag vredig op een utm/vuurwerk server aan het spelen, en er zit zo''n admin, [UTM] Koor ofzoiets heette die gast zit echt volop mensen te kicken/bannen dus ik zeg, he koor je hebt er wel zin in he? word ik eruit gekickt, ik reconnect, vraag waarom trap je me eruit? zegt hij je hebt een grote bek, dus ga vooral zo door. ik zeg daarom zet je iemand er toch niet uit?en ik heb een BAN aan mijn broek hangen:'( zeker nu GoT down is vind ik dit best kut, maar om zo''n rede ban je toch niet iemand? ik heb een screenshot van mijn console genomen, waarop je alles kan zien. ook deze shot zal ik naar icestorm mailen, zodat hij hem zo gauw mogelijk kan plaatsen. icestorm alvast bedankt!

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 22:58 schreef wiebe het volgende:
ik zal het plaatje naar icestorm mailen, en dan nog iets. ik was vanmiddag vredig op een utm/vuurwerk server aan het spelen, en er zit zo''n admin, [UTM] Koor ofzoiets heette die gast zit echt volop mensen te kicken/bannen dus ik zeg, he koor je hebt er wel zin in he? word ik eruit gekickt, ik reconnect, vraag waarom trap je me eruit? zegt hij je hebt een grote bek, dus ga vooral zo door. ik zeg daarom zet je iemand er toch niet uit?en ik heb een BAN aan mijn broek hangen:'( zeker nu GoT down is vind ik dit best kut, maar om zo''n rede ban je toch niet iemand? ik heb een screenshot van mijn console genomen, waarop je alles kan zien. ook deze shot zal ik naar icestorm mailen, zodat hij hem zo gauw mogelijk kan plaatsen. icestorm alvast bedankt!
Ik zeg''et!!! vuurwerk servers zijn om te :r!!
Die admins zijn echt dom en weten niet hoe''et gedaan moet worden... |:(!! :Z

• pica
Euh, weet iemand het antwoord van mijn vraag nou al, kebbeut wanhopig nodig! :D

Steam

• ReseTTim
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik d8 ik post ff een fotootje dat je met een hostage achter het hek kan staan bij CT. maarja ze hebben het dak opgehoogd :(:(. dus ik kon het niet zow ff doen.

kwist niet dat er zoveel frustaties hier rond liepen. enig wat sucks in HL is het geluid dat weggaat|:(.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• pica
Das niet zo moeilijk weer terug te krijgen, nl escape, en dan resume game, en je hebt je geluid weer terug *D

Steam

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

of je koopt een goede geluidskaart natuurlijk met A3D 1.0 of hoger geluid, kan je swappen wat je wilt

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• pica
Op zondag 20 mei 2001 13:39 schreef knightofn1 het volgende:
of je koopt een goede geluidskaart natuurlijk met A3D 1.0 of hoger geluid, kan je swappen wat je wilt
Dan is mijn oplossing toch iets eenvoudiger en goedkoper ;)

Steam

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
correctie: UTM-Vuurwerk servers zijn om te .
Het ligt dus aan UTM.

GoT was ook Vuurwerk remember?
Niet helemaal... wij hebben VuurWerk alleen als hostingprovider :) .. dus hetzelfde als met tweakers.net

Echter de server is ons eigendom.. en ook ''t beheer wordt door ons.. uuuh voornamelijk vuurvos gedaan..

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 19 mei 2001 22:58 schreef wiebe een verzoekje ;)
Bij deze dus de pics:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kstraathof/skincheater.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kstraathof/ban.jpg

Als je de pics zelf wil gebruiken neem dan letterlijk dit in je post op:
code:
1
2
3
[img]http://members.home.nl/kstraathof/skincheater.JPG[/img]

[img]http://members.home.nl/kstraathof/ban.jpg[/img]

Verwijderd

Ach jah.. UTM KOor vind zichzelf nogal geweldig etc..

Ik speel ook alleen daar als er echt nergens anders meer plaats is

• Raymond v/d H
Iedere admin vind zichzelf geweldig... :)

It''s a dirty job.. and I love to do it >:)

Uuh even serieus.. iedereen doet z''n klusjes naar beste weten mag ik hopen.. en soms vallen daar slachtoffers.. true.. maar over ''t algemeen ben ik van mening dat een actieve admin beter is dan een afwezige...

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zondag 20 mei 2001 16:48 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Bij deze dus de pics:

[afbeelding]

[afbeelding]

Als je de pics zelf wil gebruiken neem dan letterlijk dit in je post op:
code:
1
2
3
[url=http://members.home.nl/kstraathof/skincheater.JPG][afbeelding][/url]

[url=http://members.home.nl/kstraathof/ban.jpg][afbeelding][/url]
Dat met skincheater heb ik ook wel es, maar dat komt door mijn superlag met casema en is dan vrij snel weg.

PSN

Verwijderd

Had vandaag ook weer iets aparts.
Zit met wat clanluitjes in een WP server..is d''r een of andere knuppel die dus elke keer gaat tk''en. Maargoed..normaal hoor je daar dus dood te zijn de ronde nadat je een tk had gemaakt maar hij kon op de een of andere manier steeds weer joinen. Zelfs als hij weerres iemand had getk''ed...en team hem dus neerknalde kwam hij diezelfde ronde gwoon weer terug om nog meer teamm8s te mollen.
Super irritant en vooral raar. Glukkig heeft een clanm8 van me goeie banden met de admins al daar duz nu heeft dit irritante figuur een ban..

:r

• Raymond v/d H
Ik las een stuk op de cs forums over een exploit in de spectator mode....

Nu zijn er de laatste tijd een paar vage dingen die erop kunnen duiden dat dit dus het geval is...

Zodoende is het misschien een idee om de spectator mode gewoon uit te zetten :)

ps. spectator is de 3e optie naast het kiezen tussen T & CT.

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Gege >:)

straks had ik in een server 3 knives achter elkaar in Italy, de terro''s stonden daar op een rij te sniperen, shit dat ik geen screenshot heb geonomen pfft..

En de UTM servers, waarom hebben ze admin slots? Als een admin erin wil kiked ie toch gewoon een of andere gast, dat lijkt me dus echt wel het beste (GoT deed dat ook, heb er zelf nooit last van gehad:7

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 13:39 schreef knightofn1 het volgende:
Ja, zo een heb ik dus en ik heb het probleem ook. Gewoon een irritant bugje van de HL-engine, al heb ik het gevoel dat ik het niet heb met Win2k... :?

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 19:10 schreef Raymond v/d H het volgende:
Ik las een stuk op de cs forums over een exploit in de spectator mode....

Nu zijn er de laatste tijd een paar vage dingen die erop kunnen duiden dat dit dus het geval is...

Zodoende is het misschien een idee om de spectator mode gewoon uit te zetten :)

ps. spectator is de 3e optie naast het kiezen tussen T & CT.
Ja, is nieuwe cheat, stond deze week ook op gamers.nl Bij die cheat wordt je een hossie en kun je jezelf teleporteren naar camera-posities.

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 21:53 schreef 007 het volgende:

[..]

Ja, is nieuwe cheat, stond deze week ook op gamers.nl Bij die cheat wordt je een hossie en kun je jezelf teleporteren naar camera-posities.
Wat heb je daaraan?

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Ja, heb het net megemaakt, onzichtbaar iemand die binnen enkele seconden bij de CT base is..

Daar lag ie met shotgun lekker te raggen op iedereen, iedeen knalt in het rond, geen resultaat :(

Toen heb ik ff op die gast in liggen praten en opeens had ie er genoeg van, of het nu door mij kwam of niet, iedereen was blij 8-)

DCM-DA

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hmm, die cheaters zijn best irri... komen steeds vaker voor... best zonde, die moffen met hun wall-hack, asus drivers, die "teleport" cheat, en die Terro''s in CT kleding... Ach, hopelijk word er wat aan gedaan in de volgende CS versie...

owja, wie de beroemste CSer''s van de GoT servers zijn????

Hmm, ik zou Bel-Antys kunnen opnoemen, maar dan zou ik ook Playboy, Tracer, Soldaat, lame ass VooDoo-Glow (Die heb je terug, heheh) KaoT!X regeert ook wel errug, Ray is irri met ze TMP, Th3ion, enz enz .....
Eigenlijk is het gewoon een gezellig zooitje... GRTZ }:O

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• weerdo
  • Niet online
Gisteravond voor het eerst die spectator-cheat gezien. Was op dust, die gast was CT.. Die gast was onzichtbaar, schoot zelf niet, gaf alleen aan wanneer er iemand aankwam. Op het moment dat de bom werd geplaatst, defusde hij hem gelijk....

(En na een mapchange was ie weg)

Verwijderd

Nog nooit een server gevonden met een ping van 100, iedereen weet wel waarom :P

• BC3 Victim
Ik heb het ook een keer gehad dat de spectator cheat gebruikt werd door de admin... Hij deed helemaal niks, maar zat wel in het spel, in Inferno en hij was ct, maar als t konden we dus nooit winnen, want op de een of andere manier had die er ook voor gezorgd dat we geen bom meer hadden, dus die konden we ook niet planten, dus moesten we elke keer de volle 5 min. wachten en we verloren toch steeds :( Maar leuk dat die admin het vond, want hij begon de hele tijd tegen ons te lullen tussendoor, errug triest, ik hoop dat ze er snel een oplossing voor hebben gevonden ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Inbox4me
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op zondag 20 mei 2001 16:57 schreef Paestero het volgende:
Ach jah.. UTM KOor vind zichzelf nogal geweldig etc..

Ik speel ook alleen daar als er echt nergens anders meer plaats is
Dutch, d''r is ALTIJD ergens anders PLAATS...;) 1000-en servers on-line, en met de filter optie speel je op een server met een ping onder de 100 :)

- Th3r!on

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op maandag 21 mei 2001 19:50 schreef Inbox4me het volgende:

[..]

Dutch, d''r is ALTIJD ergens anders PLAATS...;) 1000-en servers on-line, en met de filter optie speel je op een server met een ping onder de 100 :)

- Th3r!on
Tsja als je geen casema hebt dan vind je misschien wel een server met ping onder de 100 jah :)

PSN

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 19:50 schreef Inbox4me het volgende:

[..]

- Th3r!on
Weet jij wel hoe lang het duurt om die 1000 servers te updaten met ISDN?!/!?! :)

En ik speel meestal op "bekende" servers, demon, xs4all, vuurwerk etc..

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

20 minuten met casema. Nu jij weer:)

PSN

• pica
Eeuwig bij IGR, aangezien ik er telkens vanaf getieft word.

Beat that! >:)

Steam

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Gebanned van de UTM server, als ik eens wist waarom :?

Word tijd dat GoT weer terug komt, die UTM gasten zijn gewoon om te :r Anyway, ik hoef er blijkbaar ook niet meer terug te komen.
Kan me er zo aan irriteren, slappe gasten bah..

UTM zuigt :r:r

DCM-DA

Verwijderd

hahahah ik ben ook gebanned bij UTm ik wil de GoT server back snel graag word gek van al die andere shit hoe lang word hoe lang word gek [haha dubbel muahahahhah >:)

Verwijderd

Ik ben ook gebanned, zie:

[topic=184379]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Vinden ze alle DCM''s te goed ofsow en durven ze niet tegen jullie te spelen en bannen ze jullie maar :r

PSN

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op maandag 21 mei 2001 21:48 schreef YakuzA het volgende:
20 minuten met casema. Nu jij weer:)
da''s minder |:(

dan wordt ut idd lastig...

maar goed, ga maar es :z

- Therion

Verwijderd

Leuk draadje :)

Als ik dit zo allemaal lees moet ik maar eens op de GoT servers kijken.
Ik speel eigenlijks altijd op de jolt servers en dat bevalt me prima.
Ik lees ook dat een hoop mensen een grote mond hebben...die zal ik bij deze eens even de mond snoeren ;)
Tot eerdaags op een GoT server en zorg maar voor veel armor :+

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op dinsdag 22 mei 2001 12:05 schreef Reyes het volgende:
Leuk draadje :)

Als ik dit zo allemaal lees moet ik maar eens op de GoT servers kijken.
dat moet je zeker :) ;)
Op dinsdag 22 mei 2001 12:05 schreef Reyes het volgende:

Ik speel eigenlijks altijd op de jolt servers en dat bevalt me prima.
heb je de ip''s bij de hand? speelde gister op een duitse server, was o zo duidelijk dat iemand wallhackte etc. ben benieuwd naar Jolt iig :)

Verwijderd

Jolt:

195.149.21.43:27015
195.149.21.43:27025
195.149.21.43:27035
195.149.21.43:27045
195.149.21.43:27055
195.149.21.16:27015
195.149.21.105:27025
195.149.21.20:27015
195.149.21.41:27015
195.149.21.41:27025
195.149.21.41:27035
195.149.21.41:27045
195.149.21.42:27015
195.149.21.42:27045
195.149.21.16:27065

Dit zijn denk ik wel de meeste.
Kijk anders hier voor een heleboel servers...(lijstje van IceStorm).

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

K Reyes, ik lust je met en zonder zout :9

• Raymond v/d H
mwah.. Ik lust hem niet.. maar blauwe bonen kan ie krijgen >:)

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Thanx 4 the ip''s :)

• BC3 Victim
eheh, kan niet wachten om zijn virtuele kont te schoppen.. }:O

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op dinsdag 22 mei 2001 14:06 schreef GekkeKoe het volgende:
eheh, kan niet wachten om zijn virtuele kont te schoppen.. }:O
Kan ook niet wachten om jouw weer op je donder te geven Koe ;)

- Therion

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 14:33 schreef Inbox4me het volgende:

[..]

Kan ook niet wachten om jouw weer op je donder te geven Koe ;)

- Therion
hehehe, ga jij lekker de keuken onder water zettten Th... :)

Verwijderd

Mensen mensen, ik ben geen voetbalfan maar ik heb nog wel een leuke zin.

Geen woorden maar daden :)

Owww...btw...ik speel gewoon onder Reyes.

Eat my shorts !!! ;)

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op dinsdag 22 mei 2001 14:34 schreef GekkeKoe het volgende:

[..]

hehehe, ga jij lekker de keuken onder water zettten Th... :)
Ik vertel jouw nog es wat Gekke}:O

:) ;) rotfl

j/k

- Therion

edit:
typo''s

Verwijderd

I can''t wait till I''m united with my gold AK-47 >:)

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 22 mei 2001 15:09 schreef Paestero het volgende:
I can''t wait till I''m united with my gold AK-47 >:)
Een AK is niet van goud :D.

Ik heb gewoon weer zin om met mensen die spelen die normale namen hebben, die niet METEEN zeuren als iemand 2 headies heeft, die een beetje aan teamplay doen, die SAMENWERKEN, die niet de hele tijd lopen te lamen en dat alles op een server die niet lagt ;).

Verwijderd

Mensen
Als jullie willen lachen
Ga ff naar de [NL] cs.halflife.nl servers.
Speel daar ff..wordt zo ogenlooflijk afgezeken door n00bs --> beetje veel headdys --> AIMBOT
Vieze voodoo ga ergens adners met je aibmot spelen
bla bla bla

..dat hadden ze niet moeten zeggen...ik ga daar vaker spelen >:)

Sommige mensen....

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op dinsdag 22 mei 2001 15:31 schreef IceStorm het volgende:

[..]
Ik heb gewoon weer zin om met mensen die spelen die normale namen hebben, die niet METEEN zeuren als iemand 2 headies heeft, die een beetje aan teamplay doen, die SAMENWERKEN, die niet de hele tijd lopen te lamen en dat alles op een server die niet lagt ;).
Hmm, _drool_

* Inbox4me 2 :)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 22 mei 2001 15:31 schreef IceStorm het volgende:

[..]
Die bestaan niet, net zoals de perfecte vrouw niet bestaat (intelligent, goed lichaam en houdt van CS) wacht die bestaat wel, dat is mijn vriendin, en ze kickt mijn ass in UT, gelukkig ik die van haar in CS :)

Dan zal die server er ook wel ergens zijn, er is er 1 die in de buurt (GoT)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

ahhahah dit is cool ik wil hem ook wel afslchten die goze4r muahah met friet en een dipsausje aub!!!!!!!!
En hoe lang nog voor GoT server want ik wil die Gekke }:O Verbranden op mijn grillplaat
Moegh moeh zegt ie dan >:)

See ya Monsiuer EEnd uit >:) Alias Killereend

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 16:49 schreef DCM-Killereend het volgende:
ahhahah dit is cool ik wil hem ook wel afslchten die goze4r muahah met friet en een dipsausje aub!!!!!!!!
En hoe lang nog voor GoT server want ik wil die Gekke }:O Verbranden op mijn grillplaat
Moegh moeh zegt ie dan >:)

See ya Monsiuer EEnd uit >:) Alias Killereend
Hmm, eenden seizoen al geopend??? >:) nn, VooDoo, niet zo opscheppen joh!!! :)

Verwijderd

Neeh Koetje het is nog steeds }:O opruimingstijd muahaahaha >:) en de eenden mogen het doen met gratis grill van het huis >:) ahahah

• Raymond v/d H
sowwy jongens..... duurt nog ff ;(

Verwijderd

is ok maar is er niets iets waar we de mensen van GoT spelen vaak mee kunne ouwe hoeren ofzo of een andewre gesmaelijk server nemen tot GoT terug is kan niemand meer vinden zo ;(

>:)

Verwijderd

Koe --> ik speelde daar beswel slecht, stond echt net bovenaan maarjah die mensen begonnen dus zo snel te zeuren...

Duzzeh..jah ik zoog op die server van jouw ik weet het :) ..zoals meestal hoor :)

• IceStorm

IceStorm

DAT gooien we in de groep....zei de man met de handgranaat
ROFL :D

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zaterdag 19 mei 2001 16:23 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hoe kan ik trouwens mijn .wad file naar een .bmp file veranderen?
Ik ben trouwens het ''wad file maak proggie'' kwijt.
Download Wally, als je ''m niet kan vinden check dan mijn signature.... op die page staat ie bij Direct Downloads... :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Pagina: 1 2 3 4 Laatste