De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
UHOp dinsdag 22 mei 2001 19:53 schreef Piepeltjes het volgende:
[..]
Nee, voor velen is dit niet de Dutch Commando die zei denken... Onder CS ben ik te vinden als : (voordat we dat gezeik ook weer krijge)
voor mij zal hij altijd [TD] Paestero blijven :D:POp dinsdag 22 mei 2001 22:23 schreef G3R10 het volgende:
DC..je hebt een stalker volgens mij
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Er zijn er meerOp dinsdag 22 mei 2001 22:37 schreef Maf.fe.rik het volgende:
/me snapt er niks meer van
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
*No comment*Op dinsdag 22 mei 2001 22:25 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
voor mij zal hij altijd [TD] Paestero blijven :D:P
/me snapt er trouwens ook niks meer van!
Ben ik gekloond? zonder dat ik het weet ?!?!
in 3 lessen... door Bokkie en Piepeltjes..
Dit was les 1.. blijf kijken voor ''t volgende deel
''TouchDown'' Paestero
PSN
Verwijderd
mijn verslavingen zijn:
1. CS
2. Vrouwen
3. Alcahol {onfgeveer heb er al wat op
4. Vrij zijn {gewoon niksen en
muhaha dit was een openbbare message van een nog niet neergeschoten eend die nog gegrilled moet worden en gekke
[FM]KamikazE present, synchroom duiken op vertigo is kewl en brug jumpen op siege al helemaal
PSN
Verwijderd
snel weer got back plz word gek
word bijna een
nee, dat staat voor Team DynamoOp dinsdag 22 mei 2001 23:56 schreef YakuzA het volgende:
Klinkt wel goed moet ik zeggen:
''TouchDown'' Paestero
de meest fantastische clan waar Paes ooit in heeft gezeten, hij vind het zo jammer dat ie daarmee gestopt is
Verwijderd
Dat was toch een TFC clanOp woensdag 23 mei 2001 09:49 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
nee, dat staat voor Team Dynamo
jaja, zelfs in 1 zin kan je fouten maken
hahaha, eend en koe lijken wel op elkaar kwa intresses, dus word ook een koe, dan ben je perfect, mwhoehhahahaOp woensdag 23 mei 2001 03:51 schreef DCM-Killereend het volgende:
zekers tijdne onder naam als vliegende eend en eend zonder parachute
snel weer got back plz word gek
word bijna eenin plaats van een eend
En ik kan ook niet wachten om een HE onder eend ze kont te schuiven, totdat ie vliegt en dan fijn me M3 bennelli aanleggen, en em uit de lucht te schieten, hehhe GRTZ
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Nee dat zal hij niet zijn. [CDU]Delirium zit nl bij mij in de clanOp woensdag 16 mei 2001 00:35 schreef OO0nMe het volgende:
[..]
Hmmm, speelde jij nou mee met die war tegen
GaG die CDU met 42-4 hadden verloren![]()
J/k, ze waren wel goede verliezers, ze liepen niet te k*nkeren zoals een teamlid van ons, he sander
En wij zijn echt heeeel slecht ;)(rank 194 op Clanbase)
Maar wel de tofste en gezelligste clan!
[CDU]Stoffel
hehe volgens de XS4all stats heb ik [CDU]Delirium het vaakst gekildOp woensdag 23 mei 2001 10:41 schreef TheKing het volgende:
[..]
Nee dat zal hij niet zijn. [CDU]Delirium zit nl bij mij in de clan
En wij zijn echt heeeel slecht ;)(rank 193 op Clanbase)
[CDU]Stoffel
Zal wel een beroepstik zijn las spontaan Technische Dienst PaesteroOp dinsdag 22 mei 2001 23:56 schreef YakuzA het volgende:
Klinkt wel goed moet ik zeggen:
''TouchDown'' Paestero
Maar is (about) to die paestero ook niet goed?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Sta ik er niet bij dan??Op woensdag 23 mei 2001 10:49 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
hehe volgens de XS4all stats heb ik [CDU]Delirium het vaakst gekilden Huron staat 3e >:)>:) die ik het meest gekild hebt
Ik ben nl ook reteslecht
[CDU]Stoffel
nee, jouw heb ik niet gekilledOp woensdag 23 mei 2001 11:29 schreef TheKing het volgende:
[..]
Sta ik er niet bij dan??
Ik ben nl ook reteslecht
[CDU]Stoffel
Verwijderd
Daar ben ik na een meningsverschillen over van alles uitgegaan samen met 3/4 andere,
de planing was (jaah, heel aardig bedoeld van mij
*Mission Failed*
Maarja, dat was history, tijdens de laatste weken in TD kwam ik met CS in GoT terecht
En de rest is wel bekend lijk mij
Waarom wou ik TD de afgrond in helpen?
They sucked, and that''s the truth!
Hehe, jullie waren wel leuk om mee te spelen hoor, 1e pistolround leken jullie niet zo super slecht, die had ik nog met geluk gewonnen(kogels op, 8 hp, knive killOp woensdag 23 mei 2001 10:41 schreef TheKing het volgende:
[..]
Nee dat zal hij niet zijn. [CDU]Delirium zit nl bij mij in de clan
En wij zijn echt heeeel slecht ;)(rank 193 op Clanbase)
[CDU]Stoffel
Ik dacht al wel dat iemand van de clan hier op GoT zat, alleen blijkbaar niet die Delerium.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Helaas waren we de volgende 45 rondes wel slechtOp woensdag 23 mei 2001 13:54 schreef OO0nMe het volgende:
[..]
Hehe, jullie waren wel leuk om mee te spelen hoor, 1e pistolround leken jullie niet zo super slecht, die had ik nog met geluk gewonnen(kogels op, 8 hp, knive kill).
Ik dacht al wel dat iemand van de clan hier op GoT zat, alleen blijkbaar niet die Delerium.
Ach ''t zal wel aan onze leeftijd liggen
Ja op onze leeftijd pik je die spellekes allemaal niet meer zo vlug op
Verwijderd
Whehehe kan ik mezelf tegenwoordig ook als perfect beschouwenOp dinsdag 22 mei 2001 16:08 schreef SLaSH! het volgende:
[..]
Die bestaan niet, net zoals de perfecte vrouw niet bestaat (intelligent, goed lichaam en houdt van CS) wacht die bestaat wel, dat is mijn vriendin, en ze kickt mijn ass in UT, gelukkig ik die van haar in CS
PSN
Verwijderd
Volgens mij heeft ie gewoon een 2e bak draaien zodat ie ook onder het cs-en kan postenOp woensdag 23 mei 2001 23:02 schreef N-JaY het volgende:
sjees yakuza zit jij ook wel eens niet hier op het forum??? Alleen als je aan het cs-en bent zeker
j/k
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Nou kijk ik doe 2 dingenOp woensdag 23 mei 2001 23:02 schreef N-JaY het volgende:
sjees yakuza zit jij ook wel eens niet hier op het forum??? Alleen als je aan het cs-en bent zeker
Internetten en CS''en.
Als ik niet CS door Casema ben ik aan het internetten, dan heb ik altijd 1 GoT window openstaan
En ik heb hier ook 2 compies staan
PSN
Verwijderd
/me ook .. totdat tie Connection Error kreegOp donderdag 24 mei 2001 05:48 schreef Maf.fe.rik het volgende:
/me vondt gezellig gister op UTM
Op donderdag 24 mei 2001 05:48 schreef Maf.fe.rik het volgende:
/me vondt gezellig gister op UTM
* YakuzA heeft zich zeer zeker ook vermaakt op UTMOp donderdag 24 mei 2001 12:54 schreef Paestero het volgende:
/me ook .. totdat tie Connection Error kreeg
PSN
bvd
IMHO mag je dit topic ff gaan lezenOp donderdag 24 mei 2001 15:55 schreef 0ppie het volgende:
Zou iemand de GoT cs server ips kunnen posten? Ben benieuw wat voor tegenstand er te vinden is
bvd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/180430
[
PSN
Dit lijstje is ook heel handig: [topic=163312]Op donderdag 24 mei 2001 15:55 schreef 0ppie het volgende:
Zou iemand de GoT cs server ips kunnen posten? Ben benieuw wat voor tegenstand er te vinden is
bvd
Oja en yakuza ook
Grtz, [=-UTM-=]Vortex21
Misschien kwam dat wel omdat we de hele nacht maar 1 cheater tegenkwamenOp donderdag 24 mei 2001 20:58 schreef KiLiNgMaChInE het volgende:
Kijk daar word ik nou blij van : dat mafferik en Dutchie het leuk en gezellig vonden op de Vuurwerk/UTM servers
Oja en yakuza ook
Grtz, [=-UTM-=]Vortex21
PSN
Duh, elk IP adres was al gebannedOp donderdag 24 mei 2001 21:01 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Misschien kwam dat wel omdat we de hele nacht maar 1 cheater tegenkwamen
Geintje, ik kom er alleen nooit op, reserved slots.
K heb je helemaal niet gezien?Op donderdag 24 mei 2001 21:01 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Misschien kwam dat wel omdat we de hele nacht maar 1 cheater tegenkwamen
j/k
Ja dat snap ik dus niet, Ook al zijn er 2 admins aan het spelen, nog steeds zijn er 2 reserved slots, dus er spelen NOOIT meer dan 14 beetje slecht geregeld eigenlijk.Op donderdag 24 mei 2001 21:08 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Duh, elk IP adres was al gebanned
Geintje, ik kom er alleen nooit op, reserved slots.
PSN
Deze cheater was een rasechte vanuit camerastandpunt met para schietende persoon met duitse naamOp donderdag 24 mei 2001 21:17 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
K heb je helemaal niet gezien?
j/k
PSN
ik vind het wel erg zielig hoor.
laatst hadden wij CT gewoon gewonnen we liepen nog met z''n vijfen rond en wat denk je die ene Terror was aan het GVD cheaten dus zij winnen uiteindelijk toch. dit is toch niet leuk meer.
btw de grootste frustatratie is nog als GP weer es iedereen een ping geeft van 3000
[edit]
die gvd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Over Jolt gesproken, sinds GoT down is (*moment van stilte*) speel ik vaak op Jolt. Mijn ping is vaak onder de 100 en ja, ik heb chelloOp donderdag 24 mei 2001 23:19 schreef 0ppie het volgende:
Ah fijn bedankt, GP is teveel spelers, wanadoo lekt, jolt niet optimaal met chello vaak, demon nl kan leuk. Mijn favoriet is dan ook barrysworld.
Ik zou zeggen, probeer Jolt gewoon es. Ze draaien heel veel verschillende servers. En als je ping beroerd is pak je toch gewoon de hpb-server? Je wordt gekicked als je met een ping van onder de 100 speelt