Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Beetje vreemd imo dat je een clan joint die suckt maar ja
maar zo goed of fantastisch ben je nou ook weer niet want je staat niet in de stats van got.
ok, wist ik veel dat ie soo suckte voordat ik die clan joinde. ik zie de rest van de clan noooooit.Op dinsdag 15 mei 2001 02:30 schreef SuB het volgende:
nah je bent niet goed genoeg voor ons clannetje
Beetje vreemd imo dat je een clan joint die suckt maar ja
maar zo goed of fantastisch ben je nou ook weer niet want je staat niet in de stats van got.
ennuh op de GoT servers speel ik ook eens in maand ofzo op ivm ik cs leuker vind met 18 man. die servers hebben GP.
Verwijderd
volgens de website heeft iedereen cableOp dinsdag 15 mei 2001 02:03 schreef ReseTTim het volgende:
ik word er haast een beetje gek van. join ik een CS server als GoT CS server, GP of wanadoo dan krijg ik altijd wel te horen van ben jij niet een GoT-er:? en dan mot ik altijd offcourse weer jah zeggen:P:P.
maargoed tis opzich wel grappig want zow zie je nog dat er veel wordt gekeken naar de nicks hiero. owja ik wil best wel een CS clan joinen. omdat DDI sucks. ennuh voor dat jullie beginnen met je bent daar webmaster. ik ben dit ivm ik de enige die kabel heeft en 56 uur per dag online zit.
dus wat zit je nu toch vertellen
of wil je gewoon een andere clan zoeken?
ik snap echt niet dat je je eigen clan begint af te zeiken.
van die member list klopt geen zak van.Op dinsdag 15 mei 2001 05:25 schreef kyle_2000 het volgende:
[..]
volgens de website heeft iedereen cable
dus wat zit je nu toch vertellen
of wil je gewoon een andere clan zoeken?
ik snap echt niet dat je je eigen clan begint af te zeiken.
Dacht al waar is Dutch Commando gebleven...$%$@$#@^%^@ knifer
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Is wel lachuh.
[Cosa]CaptainPervert
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Op dinsdag 15 mei 2001 02:03 schreef ReseTTim het volgende:
ik word er haast een beetje gek van. join ik een CS server als GoT CS server, GP of wanadoo dan krijg ik altijd wel te horen van ben jij niet een GoT-er:? en dan mot ik altijd offcourse weer jah zeggen:P:P.
maargoed tis opzich wel grappig want zow zie je nog dat er veel wordt gekeken naar de nicks hiero. owja ik wil best wel een CS clan joinen. omdat DDI sucks. ennuh voor dat jullie beginnen met je bent daar webmaster. ik ben dit ivm ik de enige die kabel heeft en 56 uur per dag online zit.
Wie? En nee ik ken Wim ook nietOp dinsdag 15 mei 2001 10:49 schreef Captain Pervert het volgende:
Iedere dag is er wel iemand die zegt "Ha Pervert, ouwe twieker!"
Is wel lachuh.
[Cosa]CaptainPervert
Volgens mij speel ik te weinig, ik word nooit (h)erkent, maar sinds ik adsl heb word ik wel van cheaten beschuldigd
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Whehe.. Ik 1x bijna dan... als het geen clan lid was maar een n00b zou die goza me uit maken voor cheater ([DBS]Del-anthys bedoel ik nu). Die schoot ik echt zooooo vaak neer met een head shot dat het bijna op cheaten leek...Op dinsdag 15 mei 2001 11:02 schreef SLaSH! het volgende:
[..]
Wie? En nee ik ken Wim ook niet
Volgens mij speel ik te weinig, ik word nooit (h)erkent, maar sinds ik adsl heb word ik wel van cheaten beschuldigd
Lekkere webmaster ben je dan.Op dinsdag 15 mei 2001 10:29 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
van die member list klopt geen zak van.
Hehehehe.Op dinsdag 15 mei 2001 11:02 schreef SLaSH! het volgende:
[..]
Wie? En nee ik ken Wim ook niet
Hij komt 10 juli terug uit Amerika
Ik heb mijn binds ge-update
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
maar volgende keer (vanavond dus) wil ik ook herkent worden op de gamepoint/demon.nl/GoT server...please?, streel mijn ego?!?!?
maar goed ik ben natuurlijk 1 van de beste GoT''ters die op die servers speelt
[FM]YakuzA
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pervert zie ik ook vaak en Nalin ook. Bij die mensen van Cosa kan ik het dan ook nooit laten om even te vragen hoe het met wim gaat
Eigenlijk best triest dat ik een inlog op een server en dan een heel hoop namen zie die ik ken......
Jezus ben eigenlijk verslaafd
Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.
PSN
Nou dan ben ik dus echt verslaafd want dat maak ik regelmatig mee.Op dinsdag 15 mei 2001 14:42 schreef YakuzA het volgende:
Je weet dat je verslaafd bent zodra je weer eens tot 6 uur ''s ochtends CS hebt zitten spelen
Trieste...trieste ik.
Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.
Biedt ik bij deze ook nog even mijn excuses aan aan [DSOA]Airwalker
Verslavend spelletje somehow
eigenlijk heb ik ook maar 1 keertje voor hem die site geupdate omdat hij niet het ftp adres niet kon connecten vervolgens lukte hem het daarna wel en dus doet ik er nix meer aan.Op dinsdag 15 mei 2001 12:09 schreef -polle- het volgende:
Lekkere webmaster ben je dan.
ik heb laatst me klasgenoot nog ff afgemaakt om 5 uur :P:P alleen hij wat vaker mij dan ik. :(Op dinsdag 15 mei 2001 14:42 schreef YakuzA het volgende:
Je weet dat je verslaafd bent zodra je weer eens tot 6 uur ''s ochtends CS hebt zitten spelen
PSN
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Goh.. wel jammer dat jij laaste tijd aardig zuigte op GoT server yakuza.. (ja.. blame it on casema!!Op dinsdag 15 mei 2001 14:28 schreef YakuzA het volgende:
Oy raven_, [DBS]bel-Antys is best wel grappig, hij zuigt alleen af en toe flink zwaar maja net zoals iedereen
maar goed ik ben natuurlijk 1 van de beste GoT''ters die op die servers speelt
[FM]YakuzA
Like opeens bleek dat ik al weer over me zeelandnet limiet zat, ik had net vanochtend CS opnieuw geinstalled om toch maar weer eens te beginnen
*zucht*
aaah wat siieeeligOp dinsdag 15 mei 2001 18:11 schreef Thermo het volgende:
* Wirf heeft vandaag een kwartier op GoT server gespeelt en hoopt volgende maand weer verder te kunnen gaan
Like opeens bleek dat ik al weer over me zeelandnet limiet zat, ik had net vanochtend CS opnieuw geinstalled om toch maar weer eens te beginnen
*zucht*
Ik ben yakuza en captain pervert ook weleens tegengekomen ("heey, kom jij niet op GoT?"
zelf word ik alleen nooit herkent omdat ik onder een andere naam CS speel dan dat ik hier post (hier Wirf, daar CS-very-newbie)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Ik ken die Resettim trouwen niet, nooit gezien op GoT.. (as far as I can remember
Meeste lui die hier posten heb ik wel paar keer gezien op GoT servers
Ja als ik niet meespeel wel ja >:):D:POp dinsdag 15 mei 2001 18:18 schreef Paestero het volgende:
Ach, meestal als ik speel sta ik boven aan
Verwijderd
Uhm jah, als je bij mij in het team speelt kan ik nie boveaan staan.. dan loop je me steeds voor de voetenOp dinsdag 15 mei 2001 18:22 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ja als ik niet meespeel wel ja >:):D:P
Als je in het andere team zit gaat het wel goed
Verwijderd
Trouwens..yakuza...plz..je kunt wel grappig spelen maar je kunt het natuurlijk overdrijven he..
Meeste mensen kennen me denk ik wel op GoT servers
Voodoo Glow Skull (nope geen NOFX meer..is gister doodgegaan
Verwijderd
die kom ik wel vaak tegen
ik ben zelf =[FbT]=EvilCow
}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O
Verwijderd
Whehhe...Op dinsdag 15 mei 2001 18:55 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik kom vaak op Gamepoint en op GoT, meestal rond 18.00-20.00 uur ofzo. Ik ben over het algemeen wel goed dacht ik, maar ik heb wel af en toe van die buien waarin het echt kut gaat. Meestal het 1ste half uur dat ik geconnect ben. Ik ken al wel een hoop mensen hier van CS trouwens. En volgens mij is Raven_ nog het meest verslaafd van ons allemaal. Die zit echt ALTIJD op de GoT servers
Jij chat gewoon VEEEL TE VEEL om ooit goed te kunnen zijn
hehe.. maar goed... als je een pak slaag wilt kan je altijd langs komen...
Tssssk... iemand raampje open??Op dinsdag 15 mei 2001 18:18 schreef Paestero het volgende:
Ach, meestal als ik speel sta ik boven aan
Kzal wel wat meer gaan surfen (zoals nu)
Verwijderd
Daar moet je blij mee zijnOp dinsdag 15 mei 2001 18:49 schreef victorb het volgende:
ik ben zelf =[FbT]=EvilCow
Verwijderd
GRRRRR!!!!!!!!!!Op dinsdag 15 mei 2001 19:56 schreef RemCow het volgende:
[..]
Tssssk... iemand raampje open??
Kzal wel wat meer gaan surfen (zoals nu)...
Is jullie clan dood, waarom joh???Op dinsdag 15 mei 2001 18:32 schreef G3R10 het volgende:
Ik wordt eigenlijk nooit herkent..maar waarshcijnlijk omdat ik nooit op andere servers speel dan GoT 1 & 2
Trouwens..yakuza...plz..je kunt wel grappig spelen maar je kunt het natuurlijk overdrijven he..
Voodoo Glow Skull (nope geen NOFX meer..is gister doodgegaan)
[beste uit mijn eerste post had eigenlijk bekendste moeten zijn, was alleen typo denk ik:)]
PSN
Nee ik kijk wel uit hoor, ik wil liever wel een deur hebben die sluit en nog glas erin heeft...Op dinsdag 15 mei 2001 20:52 schreef Raymond v/d H het volgende:
heheh... Remcow.. niet teveel.. ik krijg daar op de een of andere vage manier frusti clanmates van
Verwijderd
EN ook nog een mond vol tanden he?Op dinsdag 15 mei 2001 21:00 schreef RemCow het volgende:
[..]
Nee ik kijk wel uit hoor, ik wil liever wel een deur hebben die sluit en nog glas erin heeft...
Verwijderd
HmmmOp dinsdag 15 mei 2001 21:04 schreef RemCow het volgende:
HAhaha, zegguh, IRL is wel iets anders dan CS hoor :P>:)
Verwijderd
Das niet zo moeilijk hoorOp dinsdag 15 mei 2001 21:07 schreef RemCow het volgende:
Kijk eerst maar eens of je wel bij die mond vol tanden komt >:):P
Maruhm, genoeg off-topic babsje, we gaan onze krachten spannen tegen die irritante computers van RA2...
PSN
Verwijderd
whahahahaOp dinsdag 15 mei 2001 20:20 schreef jordyb het volgende:
[..]
Daar moet je blij mee zijn
Verwijderd
Dit laatste herken ik... die -=(-_-) SpH3R3 (-_-)=- speelt heel vaak irritant, mij heel vaak afknallendOp dinsdag 15 mei 2001 15:02 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik ook maar 1 keertje voor hem die site geupdate omdat hij niet het ftp adres niet kon connecten vervolgens lukte hem het daarna wel en dus doet ik er nix meer aan.
[..]
ik heb laatst me klasgenoot nog ff afgemaakt om 5 uur :P:P alleen hij wat vaker mij dan ik. :(. lijkt wel of ie me op zocht...
Oh ja hij is also known as wiebe hier op twiekers
Ik speel zelf heel vaak onder een fake nick, omdat ik altijd zuig
Maar soms speel ik dus onder de naam -=DeLirium=-, DeLirium, -=(-_-) delirium (-_-)=- of iets wat erop lijkt
Ik ben dus niet [CDU]Delirium ofzo
Gister ging het wel lekker, 20/5 enzo
PSN
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Trouwens ik zoog vandaag bigtime
Verwijderd
Hmmm, speelde jij nou mee met die war tegenOp dinsdag 15 mei 2001 22:14 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
*knip*
blaat
Ik ben dus niet [CDU]Delirium ofzo
GaG die CDU met 42-4 hadden verloren
J/k, ze waren wel goede verliezers, ze liepen niet te k*nkeren zoals een teamlid van ons, he sander
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Hehe, jammer dat we ([GaG]=Gare Gozers) volzitten, we kunnen wel wat goeie spelers gebruiken, helft van onze clan speelt letterlijk gaar.Op dinsdag 15 mei 2001 22:53 schreef G3R10 het volgende:
Yakuza..waarom boeit niet zo lijkt me. Als iemand nog 4 / 5 redelijk tot goeie (find that out yerself) clanleden nodig heeft...
Trouwens ik zoog vandaag bigtime
Maar misschien kan onze clanleader wel een uitzondering voor 1 van jullie maken, dat wordt dus vechten om een Gare Gozer te zijn
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ah ik heb gisterenavond met Sphere nog even flink CT''s lopen mollen in dustOp dinsdag 15 mei 2001 22:14 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Dit laatste herken ik... die -=(-_-) SpH3R3 (-_-)=- speelt heel vaak irritant, mij heel vaak afknallend
Maar uhm, GoT servers zijn down voor move + upgrade dus cya all @ demon
JapOp dinsdag 15 mei 2001 22:46 schreef YakuzA het volgende:
Yupz teamwork doet wonderen, toch Pica?
Verwijderd
Ik speel ook wel es op GoT servers en zuig zwaar, maar ja speel voor de phun. Kan me niet echt druk maken om de stats, helaas doen een hele hoop andere mensen dat wel.
Wanneer worden de servers weer up verwacht??
Ik speel altijd s''nachts, vanwege iets waar ik altijd op gewezen wordt, wat dan een stuk beter is. Degene die het als 1e raad mag een zoen van HlpDsk.Op woensdag 16 mei 2001 15:39 schreef --BoBo-- het volgende:
Het valt me op dat een hoop mensen het hebben over dat ze snachts spelen maar meestal is het vrij rustig rond die tijd.
Ik speel ook wel es op GoT servers en zuig zwaar, maar ja speel voor de phun. Kan me niet echt druk maken om de stats, helaas doen een hele hoop andere mensen dat wel.
Wanneer worden de servers weer up verwacht??
Denk ik
LAGOp woensdag 16 mei 2001 16:10 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik speel altijd s''nachts, vanwege iets waar ik altijd op gewezen wordt, wat dan een stuk beter is. Degene die het als 1e raad mag een zoen van HlpDsk.
Denk ik
Maar serieus, ik speel alleen vrijdag en zaterdag wel eens laat. Is vaak om 4 uur nog stampvol (en alleen maar ''bekenden'').
Bah, ik heb net op Demon gespeeld. Belachelijk niveau
Jij mag een zoen van HlpDskOp woensdag 16 mei 2001 16:13 schreef IceStorm het volgende:
[..]
LAG.. Terrorists Win
Maar serieus, ik speel alleen vrijdag en zaterdag wel eens laat. Is vaak om 4 uur nog stampvol (en alleen maar ''bekenden'').
Bah, ik heb net op Demon gespeeld. Belachelijk niveau. Ik stond 9:3 zonder ook maar iets te doen (en ik sta op GoT niet eens 1:1).
NOFX dood?Op dinsdag 15 mei 2001 18:32 schreef G3R10 het volgende:
Ik wordt eigenlijk nooit herkent..maar waarshcijnlijk omdat ik nooit op andere servers speel dan GoT 1 & 2
Voodoo Glow Skull (nope geen NOFX meer..is gister doodgegaan)
ah wat zielig
[DSoA] kan vast nog wel wat members gebruiken (huhugo, baronfloppy en jij ??) ask gekkekoe
en veranders je sig!
ik denk dat de meeste me ook wel kennen van GoT servers.
ennuh resettim, ik heb je nog nooit op GoT gezien
Verwijderd
..Die garegozers clan...eh...nou...lief van je dat je het aanbiedt hoor
Ach de GoT clan luitjes kom je *hoe toevallig*
een gare gozers clan, nou dank je voor je medelevenOp woensdag 16 mei 2001 16:22 schreef G3R10 het volgende:
Marble..dank je voor je medeleven he
..Die garegozers clan...eh...nou...lief van je dat je het aanbiedt hoor..maar ..nee sorry
wil toch wel een clan van wat nivo. (probleem is alleen dat ik dan zelf weer waardeloos lijk
).
Ach de GoT clan luitjes kom je *hoe toevallig*ook beswel veel tegen...Th3rion en ArRayage (..deagle...) denk ik het meeste...IceStorm ook nog welles...
maareh, ik denk ook niet dat gekkekoe wat andere members zou trashen voor jullie, ach ja.
cya @ GoT 1 of 2
jaja, mijn fout.Op woensdag 16 mei 2001 16:27 schreef G3R10 het volgende:
Marble...leer ff lezen ofzow
ik dacht dat je mijn clan aan het uitschelden was
en mijn tribal is vet
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Das bijna net zo erg als mensen die van team wisselen omdat het andere team aan het winnen is.Op woensdag 16 mei 2001 16:39 schreef Theeboon het volgende:
Ik speel nu maar onder een schuilnaam, anders gaat m''n reputatie eraan
Verwijderd
ja dat was wel gezellig he:)Op woensdag 16 mei 2001 14:46 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ah ik heb gisterenavond met Sphere nog even flink CT''s lopen mollen in dust.
wiebe a.k.a. Sphere
daar heb ik wel eens mensen voor gekickt weet je datOp woensdag 16 mei 2001 16:42 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Das bijna net zo erg als mensen die van team wisselen omdat het andere team aan het winnen is.
ik vind dat echt irri
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Euh..zijn ook bekenden op GoT die dat doen hoor...ik kots er ook opOp woensdag 16 mei 2001 16:53 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
daar heb ik wel eens mensen voor gekickt weet je dat
ik vind dat echt irri
Maarja Alles voor de stats he
Op woensdag 16 mei 2001 16:42 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Das bijna net zo erg als mensen die van team wisselen omdat het andere team aan het winnen is.
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Ow ja? ben jij d''r dan ook admin?Op woensdag 16 mei 2001 16:53 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
daar heb ik wel eens mensen voor gekickt weet je dat
ik vind dat echt irri
Hey.. dat zouk eigenlijk ook wel willen weten... wie zijn er allemaal admins en onder welke namen? Ik d8 laast serieus dat icestorm admin was maar dat wassie niet..
Ik wissel alleen van tiems als de andere vet aan het verliezen zijn of niet gelijk, of als mijn team allemaal quakers zijn, die denken dat ze rambo zijn en nergens naar luisteren, of als mijn matties bij de tegenpartij zittenOp woensdag 16 mei 2001 16:42 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Verwijderd
mutualOp woensdag 16 mei 2001 17:02 schreef Raven_ het volgende:
Ik ga meestal wel in de teams met de meeste mensen diek ken. Als yakuza of jeanluc bijv. in terror zie... dan ga ik ook bij terror (bij andere ook hoor.. maar ik geef ff snel voorbeeldje..).
En terechtOp woensdag 16 mei 2001 17:02 schreef Raven_ het volgende:
Ik ga meestal wel in de teams met de meeste mensen diek ken. Als yakuza of jeanluc bijv. in terror zie... dan ga ik ook bij terror (bij andere ook hoor.. maar ik geef ff snel voorbeeldje..).
PSN
Ik ben dus idd geen admin, ik heb met die hele CS server van GoT niks te makenOp woensdag 16 mei 2001 16:59 schreef Raven_ het volgende:
Hey.. dat zouk eigenlijk ook wel willen weten... wie zijn er allemaal admins en onder welke namen? Ik d8 laast serieus dat icestorm admin was maar dat wassie niet..
BIj mijn weten zijn FireFox en Arrayage admin en heeft DutchCommando iig ''rcon'' rechten (dat heet toch zo?
DING DING DING Jackpot, het is idd ''rcon''Op woensdag 16 mei 2001 17:20 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ik ben dus idd geen admin, ik heb met die hele CS server van GoT niks te maken.. Ben alleen heel blij dat ie er is want het is een leuke server
.
BIj mijn weten zijn FireFox en Arrayage admin en heeft DutchCommando iig ''rcon'' rechten (dat heet toch zo?)
PSN
nee ik speel niet op GoT servers, vin ik net te weinig man, ik speel 16 man servers, meer vind ik ook niet goedOp woensdag 16 mei 2001 16:59 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Ow ja? ben jij d''r dan ook admin?![]()
speel op XS4ALL servers en daar ben ik admin
kom heel soms wel eens op GoT servers als er op XS niets te doen is
Demon vind ik zwaar zuigen dus daar ga ik nooit meer heen
heet altijd -=Mononoke=-
join altijd met autoteam
Verwijderd
Ga je door voor de volgende ronde?Op woensdag 16 mei 2001 17:20 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ik ben dus idd geen admin, ik heb met die hele CS server van GoT niks te maken.. Ben alleen heel blij dat ie er is want het is een leuke server
.
BIj mijn weten zijn FireFox en Arrayage admin en heeft DutchCommando iig ''rcon'' rechten (dat heet toch zo?)
Verwijderd
Hey.. dat wil ook wel eens zien veranderen. Wrom zo weinig man op de GoT server (ja.. heb geen search gebruikt nu.. maar goed) ? Is dat omdat om lag te voorkomen ofzo? Ik ken anders genoeg 16/20 en zelfs 32 man servers die lag free zijn. Ik bedoel.. 16 man kan GoT toch wel aan?Op woensdag 16 mei 2001 17:58 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
nee ik speel niet op GoT servers, vin ik net te weinig man, ik speel 16 man servers, meer vind ik ook niet goed
speel op XS4ALL servers en daar ben ik admin
kom heel soms wel eens op GoT servers als er op XS niets te doen is
Demon vind ik zwaar zuigen dus daar ga ik nooit meer heen
heet altijd -=Mononoke=-
join altijd met autoteam
Maar wat veel zwaarder weegt is dat wij vinden dat teamplay belangrijker is dan een fragfest... en met 6 man in een team is het ons inziens beter gesteld met de teamplay....
Ik vindt 12 man altijd wel lekker spelen eigenlijk. Een man of 14 is ook wel goed. Persoonlijk vindt ik 16 man het maximum want bij 18 wordt het TE druk (dan kun je niet meer ''tactisch'' doen, elke kant kom je wel iemand tegen).
dat hangt af van de spelersOp woensdag 16 mei 2001 18:56 schreef Raymond v/d H het volgende:
Het is een deel om de load een beetje beheersbaar te houden....
Maar wat veel zwaarder weegt is dat wij vinden dat teamplay belangrijker is dan een fragfest... en met 6 man in een team is het ons inziens beter gesteld met de teamplay....
maar ik vind 6 man net te weinig, liever 7 - 7, 8 - 8 is de absolute max
Verwijderd
Verwijderd
De beruchtste CS speler dat ben ik natuurlijk
Trouwens ik join altijd het verliezende team... maar dan blijf ik wel aan het switchen natuurlijk
CS1.1 ben ik beetje zat van... Zoveel hitbox probs enzo... Ben nu aan het TFCen ... Dat roels
Zit wel wat in, maar op public servers lijkt teamplay soms taboe, dus maakt het niet zo veel uit. Maar met minder mensen lijkt inderdaad de neiging tot samenwerken groter.Op woensdag 16 mei 2001 18:56 schreef Raymond v/d H het volgende:
Het is een deel om de load een beetje beheersbaar te houden....
En teamplay is mijn enige puntje waar ik nog ''redelijk'' in ben
Verwijderd
Was 8 vs 8 op cs_assault
Iedereen deed gewoon maar wat, meeste natuurlijk campen, en een paar eenzame zielen ( oa IK ) gingen op jacht.. maar kwamen snel een groep CT''s tegen die vrij snel een vuur knop vonden
En dan kan je weer vrij lang wachten, tot de ronde afgelopen is.
Na 2/3 keer dat te doen voel je je kudde instict het overnemen van je rush instinct, en ga je gezellig met de rest mee campen, hopend dat je op deze manier langer leeft.
Deze hoop ging echter vrij snel verloren nadat de CT''s doorhadden dat wij de ventilatie niet goed hadden gedekt, en vielen wij met bosjes neer..
Als wij als Terroristen een beetje logisch hadden gedaan, hadden we minstens 3 man bij vent staan, en de rest bij achter-deur en garaga deur.
Maarja, probeer jij maar eens zo''n stelletje sukkels duidelijk te maken wat de bedoeling is
En zelfs ALS ze het begrijpen, is het nog maar de vraag of ze het ook doen
--En dan begin ik nog niet over die *********** kut lag --
Conclusie: geef mij GoT maar
PSN