[BC3] Beroemdste GoT CS''er :P + Uitingen van frustratie

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 731 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Bah, was net weer op de Gamepoint servers, propvol cheaters :(:(

"I sit in my room and imagine the future."

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Waarom ik GoT liever heb als bijv Gamepoint? Nou omdat ik op GoT nog nooit een ''echte'' cheater heb gezien. En net op Gamepoint dus wel. Je gelooft het niet?

Dan heb ik hier een screenie:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kstraathof/CS-Cheater.jpg

En CT''s werden ook meteen bij spawn doodgeschoten door een ''onzichtbaar'' iemand.

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 22:14 schreef YakuzA het volgende:
Eyyy commando nooit gehoord van de hossie truuk op assault. Vet makkelijk:)
Die ken ik wel, maar leek me beetje lame :)
EN had ook niet zo zin om sitting duck te zijn op die containers of op lamp.. :)

En die Ct''s waren vrij snel bij garage deur, dus veel tijd had ik niet om ergens op te komen

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 22:23 schreef IceStorm het volgende:
Waarom ik GoT liever heb als bijv Gamepoint? Nou omdat ik op GoT nog nooit een ''echte'' cheater heb gezien. En net op Gamepoint dus wel. Je gelooft het niet?

[afbeelding]

En CT''s werden ook meteen bij spawn doodgeschoten door een ''onzichtbaar'' iemand.
Die hostages daaro krijgen is niet zo moeilijk, maar dat er CT''s worden neergeschoten is wel errug vaag jah

Staat er rechts bovein niet
"NaamvanCT" (GUN) "NaamvanTerror"

Verwijderd

Dat met die hossies ice..dazz gwoon hossie surfen..kan ik zelfs :).
Maar onzichtbare ventjes zijn natuurlijk niet ok :r

Ach ga me wel tijdelijk vermaken op wannabe ofzow...

Trouwens...hossiesurfen vinden de GoT admins gloof ik nie zo leuk >:)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[afbeelding]

Ik weet niet hoezo je dit cheaten vind, maar je kan zelfs in je eentje op dat ding komen via tonnetjes bij 2e kip :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Heb je ook nog een screenie van die vliegende hossies?
Thnx voor snelle reactie ;)

PSN

• IceStorm

IceStorm

Ik zal het hele verhaal er even bij zetten ok? Mag je nog beoordelen of het ''gewoon'' is.

Ik was met 3 CT''s over en nog 1 T. Die konden we niet vinden dus naar de hostages gelopen. Ik heb ze ZELF aangeraakt, en ze liepen met mij mee (alle 4). In de buurt van de markt beginnen ze opeens omhoog te vliegen en vliegen ze naar dat dakje toe. En we kregen ze NIET meer mee. Op een gegeven moment vlogen ze HEEEEEL hoog de lucht in zodat je ze nauwelijks meer kon zien.
T hebben we niet meer gevonden en hossies werkten dus ook niet mee.
Nou dat heb ik echt nog NOOIT ergens gezien.

Verder, zodra de buytime over was hoorde je kogels gelost worden en die knalden CT''s af. Ik ben redelijk in het beredeneren waar kogels vandaan komen en er was echt NIKS te zien :).

Nou sorry, maar das voor mij cheaten.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Paes,

ik heb nergens last van bij XS (lag dan)

campers zitten er idd veel, helaas, meestal helpt een admin_say wel :)

en op XS zitten veel verschillende mensen omdat het een ''bekende'' server is

afhankelijk van wie er op spelen kies ik ook uit of ik join of niet :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Keej zoals je het vertelt klinkt het idd beswel als cheaten jah..dat zuigt grote tijd.. :r :r :r

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 16 mei 2001 22:32 schreef IceStorm heel veel
Hmm OK klinkt al wat meer als cheaten :)

PSN

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 16 mei 2001 22:34 schreef G3R10 het volgende:
Keej zoals je het vertelt klinkt het idd beswel als cheaten jah..dat zuigt grote tijd.. :r :r :r
Mooi zo :).. Heb je wel eens 3 CT''s zich zien afvragen hoe iets kan? Nou ik lekker wel :D
Maar serieus, dit was echt een nieuwe versie van cheaten voor mij..

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 22:36 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Mooi zo :).. Heb je wel eens 3 CT''s zich zien afvragen hoe iets kan? Nou ik lekker wel :D
Maar serieus, dit was echt een nieuwe versie van cheaten voor mij..
Denk ut ook, ik vind dat gewoon om te :'( , al die kut cheaters!

Laatst was er ook skin cheater op GoT, die was T maar zag eruit als CT.

admin_say "Cheaters will be banned"
admin_ban ########

Blablabla left the game
*Problem solved* >:)

Bokkie, ik ben aardig wat lag gewend, maar dit was toch vrij erg
Ik was niet de enige op server die er last van had

Ice: volgende keer als de hossies gaan vliegen, gewoon afknalle, mocht die Terror zitten te hostage surfen dan flikkerd die een lekker eind naar beneneden >:)

En als je dan onzichtbaar bent of niet, DOOD ben je wel :D >:)

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 22:32 schreef IceStorm het volgende:
Ik zal het hele verhaal er even bij zetten ok? Mag je nog beoordelen of het ''gewoon'' is.

Ik was met 3 CT''s over en nog 1 T. Die konden we niet vinden dus naar de hostages gelopen. Ik heb ze ZELF aangeraakt, en ze liepen met mij mee (alle 4). In de buurt van de markt beginnen ze opeens omhoog te vliegen en vliegen ze naar dat dakje toe. En we kregen ze NIET meer mee. Op een gegeven moment vlogen ze HEEEEEL hoog de lucht in zodat je ze nauwelijks meer kon zien.

Verder, zodra de buytime over was hoorde je kogels gelost worden en die knalden CT''s af. Ik ben redelijk in het beredeneren waar kogels vandaan komen en er was echt NIKS te zien :).

was dit toevallig op een van de homelan servers:?
daar heb ik dat ook idd vaker gezien
echt wazig:*

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, dat is zeker wel vaag, dat met die hossies wil ik wel eens een keer zien, lijkt best grappig >:)
En een onzichtbare gast in het begin heb ik ook wel meegemaakt, alleen dan zit ie in mijn team. Je kan hem niet zien, en zijn naam staat niet op de lijst. Volgens mij was het een bug ofzo, want die gast deed namelijk nix, zit gewoon stil op spawnplek.
Was best wel grappig, zie je bij dust 2 ct''s naar T spawn gaan en rondmaaien totdat ze bloed zien, daarna de invisible man ff kniven >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Jezus.. ik ben aardige newbie nu ik dit hoor.... hoe doe je hossie surfen dan? :)

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 00:35 schreef OO0nMe het volgende:

[..]

Hmmm, speelde jij nou mee met die war tegen
GaG die CDU met 42-4 hadden verloren ;)
J/k, ze waren wel goede verliezers, ze liepen niet te k*nkeren zoals een teamlid van ons, he sander :P
Ik zeg toch dat ik _geen_ [CDU]Delirium ben :?

ik ben dus geen [CDU]Delirium !!

En ik ben dus veel te slecht voor clans ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 16 mei 2001 23:26 schreef Raven_ het volgende:
Jezus.. ik ben aardige newbie nu ik dit hoor.... hoe doe je hossie surfen dan? :)
uhm op hoofdjes van hossies staan en springen maar :)

PSN

Verwijderd

Hossies pakken, op springen..selecteren (beide..moet minimaal 2 hebben) en heeeeeel vaak springen. T''is beswel simpel

(militia --> ga op die rots in t tuin zitten..is heel fijn plekje :))

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Op woensdag 16 mei 2001 23:32 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat ik _geen_ [CDU]Delirium ben :?

ik ben dus geen [CDU]Delirium !!

En ik ben dus veel te slecht voor clans ;)
LOL, ik dacht ff dat je een grapje maakte.
Maar als jij dat niet bent, hoe weet je dan dat er een [CDU]Delirium is, want volgens mij was CDU niet echt een bekende clan (GaG trouwens ook niet, maarja :D)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op woensdag 16 mei 2001 22:32 schreef IceStorm het volgende:

Hmz, net zoiets meegemaakt op UTM / Vuurwerk server. Gast stond 40-0 omdat ie in 5 secs van ct naar t was (in Siege) Zo is d''r geen lol meer aan |:(

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op woensdag 16 mei 2001 16:22 schreef G3R10 het volgende:
Marble..dank je voor je medeleven he >:)

Ach de GoT clan luitjes kom je *hoe toevallig* :) ook beswel veel tegen...Th3rion en ArRayage (..deagle...) denk ik het meeste...IceStorm ook nog welles...
Hee! Nou word ik vals beschuldigd! Ik kom daar noooooit :P ;)

K ga maar es :Z

- [GoT]Th3r!on

Verwijderd

Volgens mij denken sommige mensen hier dat ze goed zijn. En ze zijn maar iets beter dan mijn P2-300/56K. W8 maar totdat ik nieuwe PC heb, gaan we Mafferik voor cheater uitmaken :P .

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 16 mei 2001 22:40 schreef Paestero het volgende:

[..]

Denk ut ook, ik vind dat gewoon om te :'( , al die kut cheaters!

Laatst was er ook skin cheater op GoT, die was T maar zag eruit als CT.

admin_say "Cheaters will be banned"
admin_ban ########

Blablabla left the game
*Problem solved* >:)

Bokkie, ik ben aardig wat lag gewend, maar dit was toch vrij erg
Ik was niet de enige op server die er last van had

Ice: volgende keer als de hossies gaan vliegen, gewoon afknalle, mocht die Terror zitten te hostage surfen dan flikkerd die een lekker eind naar beneneden >:)

En als je dan onzichtbaar bent of niet, DOOD ben je wel :D >:)
zeg jij nog cheater wil be banned :?

ik kick ze gewoon, (wel ff wat namen en gegevens onthouden)

maare over dat lag, wat voor lag was het?? screen freezes?? heb jij toevallig chello?? en in welke regio??

want ik weet dat cehllo gebruikers idd last hebben van screen freezes en veel loss/choke ivm de opsproing van illegale modems van chello, veel ICMP broadcast storms en UDP floods, van de chello servers, ik weet alleen dat ik dat wel eens heb, sinds ze dus aan het scannen zijn naar die illegale shit,

ik weet niet of een chello medewerker hier dit kan bevestigen, een maat van me bij chello wist he tniet zeker omdat hij zei dat Flevoland en Amsterdam verschillende regios zijn

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 17 mei 2001 01:42 schreef Maf.fe.rik het volgende:
Volgens mij denken sommige mensen hier dat ze goed zijn. En ze zijn maar iets beter dan mijn P2-300/56K. W8 maar totdat ik nieuwe PC heb, gaan we Mafferik voor cheater uitmaken :P .
Hmm bij mijn weten ben jij al niet echt ''sitting'' duck :)..

Maar sorry, ik heb niet meer screenies want ik wist mijn screenshot knoppie niet. Dus die screenie is met print screen gemaakt ;)

edit:
Oh en Doevepik, het was dus op een Gamepoint server

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

[afbeelding]
Vind jij dat fijn met left-handed weapon models spelen?

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Verwijderd

Uuuuh de beroemdste is moeilijk te zeggen, de meest beruchte is iig Dutch Commando. Meest hoerig is Raymond met zijn tmp of zijn m3, zooooo irritant. De liefste ben ik natuurlijk :). Helaas het enige meisje wat regelmatig op de servers speelt maar de guys zorgen wel dat ik nooit eenzaam ben.

Als GoT down is speel ik meestal even nergens omdat op andere servers gewoon de sfeer en gezelligheid en alle bekenden niet aanwezig zijn. Daarnaast mis ik mijn goede ping enorm en mijn admin rechten met al die onwijs irritante lui die niks anders willen doen als lamen.

Het meeste zuigt dat Therion net een mooie spray voor me heeft gemaakt en dat ik hem nu aan niemand kan laten zien :'(

Heel veel mensen hier komen me bekend voor maar vooral van de clans die altijd bij ons rondhangen (DCM, DSOA, DBS, AWT, etc.) zie ik niemand. Of zitten die allemaal in een gesloten inrichting voor het afkicken?

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 17 mei 2001 10:14 schreef FL!PNEUS het volgende:
Vind jij dat fijn met left-handed weapon models spelen?
Ja dat vindt ik fijn :). Zo stond ie standaard bij mij en ik vindt het gewoon wel lekker.

Als GoT down is TOCH nog wat geleerd, ik wist niet dat N-Jay een dame was ;).

DC = Ak - irritantje :)
Arrayage = gewoon standaard irritant, is de enige die ik ken en fatsoenlijke met tmp en m3 om kan gaan :D
N-Jay = speelt net iets anders dan de ''gemiddelde'' persoon. Onverwacht
Therion = altijd net iets eerder op een plek als ikke :)
Firefox, sniper, wolf en psychoturtle = gewoon beter dan dat ik ben :)

Ff denken hoor, ben niemand vergeten toch?

Verdere irritantjes voor mij zijn:

Gekkekoe = p90 powah
Antys = DE/XM
Eek! = AWM/DE

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Over die Demon servers trouwens, ik was net met IceStorm aan het spelen, wat een kutkindertjes daarow zeg, alleen maar TK''ers en allemaal dezelfde naam dragen... Echt HEEL kinderachtig, kan niet wachten totdat [GoT] weer up is...

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 17 mei 2001 01:35 schreef Inbox4me het volgende:

[..]

Hmz, net zoiets meegemaakt op UTM / Vuurwerk server. Gast stond 40-0 omdat ie in 5 secs van ct naar t was (in Siege) Zo is d''r geen lol meer aan |:(
Nieuwe speedcheat?
Ik snap de lol van de cheaters niet echt, is het opscheppen ofzo? Verdienen ze er credits mee?

Trouwens ik vraag me af, hoe herken je een wallcheater? Ik vermoedde er 1tje, maar ik twijfel nog steeds, kom hem redelijk vaak tegen.

Gisteren wel lachen...wat gedronken, bij een vriend ff achter de pc kruipen om cs te spelen, spelen we inferno, ik als t, koop een machinegun, en kom een groep ct''s tegen, begin te maaien en schiet er 2 neer met een hs, zeg tegen mijn maat van shit...daar komt gezeik van, en ja hoor.. MeNTaL_TO je cheat, rot op enzo... tuurlijk ik cheaten op een vreemde pc, wat een zeikers steeds (ps was op een demon server

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 17 mei 2001 11:54 schreef FL!PNEUS het volgende:
Over die Demon servers trouwens, ik was net met IceStorm aan het spelen, wat een kutkindertjes daarow zeg, alleen maar TK''ers en allemaal dezelfde naam dragen... Echt HEEL kinderachtig, kan niet wachten totdat [GoT] weer up is...
TK klopt, knalde er gisteren 1 neer, omdat hij mij tot 7 hp afknalde, kut ventje.
En irritant zijn ze zeker, iedereen die ze neerschiet maken ze uit voor cheater.
Kinderachtig zijn ze zeker.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• IceStorm

IceStorm

Ik had er idd net met flipneus eentje die het leuk vond een naam van een mede CT''er te kopieren, een granaat te gooien (in spawn) in de hoop dat anderen dan de verkeerde persoon zouden afknallen.
Jammer hoor...

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 17 mei 2001 12:20 schreef IceStorm het volgende:
Ik had er idd net met flipneus eentje die het leuk vond een naam van een mede CT''er te kopieren, een granaat te gooien (in spawn) in de hoop dat anderen dan de verkeerde persoon zouden afknallen.
Jammer hoor...
Gisteren ook 1 die steeds bij het begin een flashbang neer gooide, ook zo irri. Na een tijdje schoot iedereen op hem bij de start.

Word tijd om een aantal mensen op te voeden.

Binnenkort maar weer eens op GoT spelen, al hou ik zelf niet echt van FF.

Gisteren voor het eerst Day of defeat gespeeld, ook erg gaaf, maar teamplay kennen ze niet daar.

http://www.fileplanet.com/index.asp?section=1321

Verwijderd

Heej ice wist je dat echt niet??? Lachen, nooit opgevallen dat iedereen mij Anja noemt?

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 17 mei 2001 12:27 schreef N-JaY het volgende:
Heej ice wist je dat echt niet??? Lachen, nooit opgevallen dat iedereen mij Anja noemt?
Nee, is me nog nooit opgevallen :).. Je bent ook de eerste dame die ik ontmoet die kan CS''en :D.
Voor de rest is toch wel iedereen man he? Ik bedoel, als blijkt dat DC ook vrouw is dan moet ik nog gaan uitkijken met schelden :)

Maar ok, zo leer je elke keer weer wat ;).

Verwijderd

Heej Picard ook aan het afkicken zie ik.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Valt het jullie ook op dat het bijna alleen maar Duitsers zijn die TKen?
En eerst was een zo''n irri ventje, Sjakie.
Zat met zijn ping van 60 te zeiken dat hij daarom zo slecht speelde(bullshit natuurlijk, ik en Yak spelen met een ping van 300, en zijn nog redelijk goed ook ;)). Hij tkde er echt op los.
Daar werd ik zo pissed van, dat ik hem ook maar ff tkde, en toen werd hij gebanned door iemand >:) mijn dank daarvoor :).

TIP: Als je een ping van minder dan 100 heb, begin dan niet over je ping te zeiken, want daar kan ik ECHT niet tegen. Yakuza weet precies hoe dit voelt ;)

edit:
/me wist ook niet dat N-Jay a lady is :)

Steam

• pica
Tot ik de nieuwe modems heb ;)
Ik speel nu alleen nog maar voor 2 uur in de middag, of na 12en, maar de laatste tijd benk vollop moe, kweenie waarom...(ik ga rond 12.30 naar bed, redelijke tijd)

Maar van het weekend weer... :)

edit:
Njay, je bent wel een n00b op het forum ;)

Steam

Verwijderd

Vorige week toen het zo super warm zat en geen mens kon slapen zaten de servers tot dik zes uur in de morgen vol. Nu is het weer weer lekker koel en je hebt geen fuck te doen nu de servers plat zijn dus iedereen ligt vroeg in bedje.

Verwijderd

Misschien leuk idee als de server weer up is met zijn allen een flinke dust marathon tot diep in de nacht te houden ofzo :)

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 12:30 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Nee, is me nog nooit opgevallen :).. Je bent ook de eerste dame die ik ontmoet die kan CS''en :D.
Voor de rest is toch wel iedereen man he? Ik bedoel, als blijkt dat DC ook vrouw is dan moet ik nog gaan uitkijken met schelden :)

Maar ok, zo leer je elke keer weer wat ;).
HE!!!
Zo kan die wel weer!! :)

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 17 mei 2001 12:40 schreef N-JaY het volgende:
Misschien leuk idee als de server weer up is met zijn allen een flinke dust marathon tot diep in de nacht te houden ofzo :)
Ja dat lijkt me wel wat. Map maakt me niet uit zolang het maar marathon is :D

OH.. en GEEN 747 want dan wordt ik boos.. :D

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 17 mei 2001 12:38 schreef N-JaY het volgende:
Vorige week toen het zo super warm zat en geen mens kon slapen zaten de servers tot dik zes uur in de morgen vol. Nu is het weer weer lekker koel en je hebt geen fuck te doen nu de servers plat zijn dus iedereen ligt vroeg in bedje.
Nee hoor, gewoon bij een vriend langs gaan zuipen en dan ff CS spelen (tot 1:45) en dan bedenken dat je de volgende dag gewoon moet werken. CS is gewoon te verslavend :)

• pica
Dust 2 dan... is veel beter uitgebalanceerd.
edit:
/me zit op werk, vandaar niet in cs :)

Steam

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 08:54 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

zeg jij nog cheater wil be banned :?

ik kick ze gewoon, (wel ff wat namen en gegevens onthouden)

maare over dat lag, wat voor lag was het?? screen freezes?? heb jij toevallig chello?? en in welke regio??

want ik weet dat cehllo gebruikers idd last hebben van screen freezes en veel loss/choke ivm de opsproing van illegale modems van chello, veel ICMP broadcast storms en UDP floods, van de chello servers, ik weet alleen dat ik dat wel eens heb, sinds ze dus aan het scannen zijn naar die illegale shit,

ik weet niet of een chello medewerker hier dit kan bevestigen, een maat van me bij chello wist he tniet zeker omdat hij zei dat Flevoland en Amsterdam verschillende regios zijn
Ik zeg meestal wel ff dat mr de cheatere gebanned word, vind ik wel zo aardig >:)

Over dat lag, ik heb ISDN 64K ingebeld bij WXS (en af en toe ingebeld bij Zonnet)

Dus dat ik lag had vond ik vrij vaag, want meestal lag ik alleen als me broer bezig is, en die deed helemaal niks

Icestorm: Ik kan heus wel met anders gunz goed knalle hoor >:)
Maar ik vind ak-47 gewoon het lekkerste schieten

Vind het wel leuk om achter een groep CT''s te gaan staan en dan full auto het groepje neer te maaien >:)

Verwijderd

eej dc heul je kont eens richting IRC ik verveel me dood daarzo!!!

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 12:47 schreef N-JaY het volgende:
eej dc heul je kont eens richting IRC ik verveel me dood daarzo!!!
My ass is on the move ;)

• pica
Op donderdag 17 mei 2001 12:50 schreef Paestero het volgende:

[..]

My ass is on the move ;)
Waar?

Steam

Verwijderd

big secret :P

• pica
Op donderdag 17 mei 2001 12:53 schreef N-JaY het volgende:
big secret :P
Kut! Verveel me dood hierro :(

Steam

Verwijderd

irc.sorcery.net --> #ik_mis_got

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op donderdag 17 mei 2001 11:50 schreef IceStorm het volgende:

Therion = altijd net iets eerder op een plek als ikke :)

Verdere irritantjes voor mij zijn:

Gekkekoe = p90 powah
Antys = DE/XM
Eek! = AWM/DE
Dat ik net iets eerder ben is wel fijn, al ben ik soms ook eerder dood dan ;)

Je vergeet een paar irritantjes:

NOFX - Voodoo Glow Skull
NOFX - HuHugo

Irritant in de zin van dat ze me te vaak doodschieten ;) :P

- Therion

• IceStorm

IceStorm

Sorry, voodoo hoort daar zeker ook bij :D

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op donderdag 17 mei 2001 12:25 schreef SLaSH! het volgende:

Gisteren voor het eerst Day of defeat gespeeld, ook erg gaaf, maar teamplay kennen ze niet daar.
Exactly! DoD heb ik ook gespeeld (gister voor ut eerst, maar het ruled wel) En over die teamplay, soms is het ook wel lekker dat je in je eentje op pad kan gaan 8-)
Ik ga :Y)

:) - Therion

typo

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
hm.. fijn.. irritant huh? en bedankt hè.

btw.. de pech is juist... op demon heb je een enorme buy time.. waardoor ook de grootste n00berige TK tijd heeft om guns te kopen en alvast op je te richten... alhoewel ik vroeger wel veel op Demon FF speelde.. speel ik tegenwoordig daaro alleen nog op non FF...

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 01:42 schreef Maf.fe.rik het volgende:
Hey mafferik!! Zit je nu ook op GoT ? :)
Hey... geen slecht idee... dust marathon.. ik stem voor.. erm... wanneer GoT weer up is.

En N-jay een meid? ow god... Ik ben dus weet ik veel hoeveel x afgeknalt door je.... hmmm.... :P
edit:

Ow wat HAAT ik die stey aug. van je zeg... :)

Verwijderd

ja aug ruled en sig bijna evenveel. AWP minder sinds het niet meer altijd lethal is maar ik blijf voor de big guns gaan. Heb gewoon een dure smaak ofzo denk ik :)

Verwijderd

Zo d8 ik eerst ook... Aug en Sig waren me favo''s. Maar als je goed wordt met de mp5... Dan loop je sneller en vaker rond met je favo wapen. Want Mp5 is lekker goedkoop en kan je meestal al in 2de ronde kopen. Maar ak is ook wel lekker wapen.. :)
edit:

Ben afgestapt van aug en sig omdat de mp5 naar mijn smaak NET iets beter richt en ook veel stoppingpower heeft. Maar ak en m4a1 blijven ook nog steeds favo (als ik iemand neer knal met dat wapen.. zelf koop ik ze nooit meer... :D

Verwijderd

Raven_ zit je op meer forums dan PU/GF/GoT? of volg je echt ALLE forums?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmm ben een echte handgun whore :P

niets geeft meer voldoening dan gebukt een heel magazijn van een fiveseven leeg te pompen op een T met een sig en dan met nog maar 7 health over nog 2 kills te maken met die gejatte sig :)

hoewel ik de laatste tijd meer grijp naar de colt

AK ben ik soms goed mee en soms ook weer niet, AUG is op sommige maps wel erg relaxed, an afcourse the never failing XM1014 :D

en dan natuurlijk meteen voor lamer uitgemaakt worden omdat die XM een lekkere spread heeft :D

edit: leuk icon trouwens N-Jay :) Skuld the bughunter :)

Verwijderd

Ja he heb ik gisteren ff gezocht, staat ook op mijn nieuwe spray. Vanaf euh binnekort te bewonderen op GoT :)

Verwijderd

Ah gossie :) ik wordt irritant gevonden... >:)

Sjah ik zuig grote tijd meestal maar somehow zijn d''r mensen op GoT die me of net in een redelijke bui tegenkomen OF gwoon nog minder skills hebben :P

Koe maakt mij heel vaak extreem lafjes af..bah |:(

Therion is vaak ook beswel irritant... :P

btw..[-NOFX-] is dood...duzzeh...dat was een hint :)

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op donderdag 17 mei 2001 16:01 schreef G3R10 het volgende:
Ah gossie :) ik wordt irritant gevonden... >:)

Sjah ik zuig grote tijd meestal maar somehow zijn d''r mensen op GoT die me of net in een redelijke bui tegenkomen OF gwoon nog minder skills hebben :P

Therion is vaak ook beswel irritant... :P
Skull, je draait nou de zaken om :) Ik ben nooooooooooooooooooooooooooooit irritant, jij wel *D

j/k ;)

Jammer dat NOFX d''r niet meer is.... Al een nieuwe clan gevonden?

edit:
ff m''n naam d''r onder zetten voor duidelijkheid: Therion :)

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Wat is nu eigenlijk de lol van een clan? Is het het samengevoel ofzo?

Is het de naam van een clan (status)?

Verwijderd

[b]Op donderdag 17 mei 2001 11:42 schreef N-JaY het volgende:[/b

Heel veel mensen hier komen me bekend voor maar vooral van de clans die altijd bij ons rondhangen (DCM, DSOA, DBS, AWT, etc.) zie ik niemand. Of zitten die allemaal in een gesloten inrichting voor het afkicken?
ah eentje van [DSoA] hier........Playboy namelijk :)

Verwijderd

Waarom ben ik berucht? :)

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op donderdag 17 mei 2001 16:16 schreef SLaSH! het volgende:
Wat is nu eigenlijk de lol van een clan? Is het het samengevoel ofzo?

Is het de naam van een clan (status)?
Voor mij:

- lol;
- wars;
- tips/hulp/info;
- verdieping van het spelplezier.

Dit is zo ongeveer waarom ik in een clan speel :)

Ow ja, en saamhorigheidsgevoel ;)

- Therion

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 16:21 schreef Inbox4me het volgende:

[..]

Voor mij:

- lol;
- wars;
- tips/hulp/info;

- Therion
psies :)

newbie bashen is leuk maar wars spelen heeft mijn voorkeur. Zit wat meer spanning in

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 17 mei 2001 16:20 schreef Paestero het volgende:
Waarom ben ik berucht? :)
Meer gehaat :), maar dan positief, je bent gewoon te goed.

Er zijn maar een paar spelers waar ik echt door de skillz respect voor heb, DC, NaLiN, Icestorm, en zal er past wel een paar vergeten.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 17 mei 2001 16:21 schreef Inbox4me het volgende:

[..]

Voor mij:

- lol;
- wars;
- tips/hulp/info;

- Therion
lol - kan ook zonder clan
wars - Nog nooit gedaan, mijn kabel zoog, heb nu adsl dus bring on the wars!

Tips - tja dat kan wel, maar niet echt online lijkt me, ik vind de gedachte achter cosa nostra heel gaaf, de gasten kennen elkaar allemaal persoonlijk.

Verdieping van het spelplezier - uhhh ja, tzal wel, geen idee wat je precies bedoeld.

Samenhorigheid - dat snap ik. Maar daar hoef je ook niet voor in een clan te zitten, ik kom vaak genoeg dezelfde dudes/dudettes tegen.

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 14:01 schreef Maf.fe.rik het volgende:
Raven_ zit je op meer forums dan PU/GF/GoT? of volg je echt ALLE forums?
Ik zit meeste van de tijd hiero, daarna PU (in ieder geval tot de nieuwe mods er zijn... dan ben ik d''r weg) en als ik ECHT nix te doen heb ga ik ff GF checken... dus bijna nooit.. :)
Op donderdag 17 mei 2001 16:34 schreef SLaSH! het volgende:

[..]

Meer gehaat :), maar dan positief, je bent gewoon te goed.

Er zijn maar een paar spelers waar ik echt door de skillz respect voor heb, DC, NaLiN, Icestorm, en zal er past wel een paar vergeten.
Je kan ook nog meer z''n kont kussen hoor... :r
/me vind dat slijm gedoe wel een béétje te ver gaan nu

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 17 mei 2001 16:34 schreef SLaSH! het volgende:
You GOTTA be kidding ;).. Mij vergelijken met DC en Nalin is echt dikke bull :D Ik ben blij als ik boven de 1:1 uitkom...

Verwijderd

Nalin heb ik trouwens tijdje niet meer gezien... best wel jammer.. :)

• pica
* pica agrees with raven_.
Of valt dit onder kont kussen van Raven? :P

Ik had nalin net nog op Gamepoint(:r) gezien...

Steam

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 17 mei 2001 16:44 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Je kan ook nog meer z''n kont kussen hoor... :r
/me vind dat slijm gedoe wel een béétje te ver gaan nu
Ik kus geen kont, laat het me zo zeggen, als DC op een server is, is het gewoon een grote kick om hem 1 op 1 te verslaan, alleen met de bovenstaande namen lukt dat vrijwel nooit.
Vandaar mijn respect, meer dan dat is het niet. Hun neerschieten is gewoon nog iets leuker, dan iemand anders.

Sorry als ik zo overkwam, ik aanbid ze echt niet hoor.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 17 mei 2001 16:44 schreef IceStorm het volgende:

[..]

You GOTTA be kidding ;).. Mij vergelijken met DC en Nalin is echt dikke bull :D Ik ben blij als ik boven de 1:1 uitkom...
Dan zal ik me wel vergissen, ik dacht dat jij het was, zal wel een andere ice nogwat geweest zijn.

Ik merk wel dat ik steeds beter word, wordt steeds vaker voor cheater uitgemaakt.

Moet DC gelijk geven, een betere compliment kan je niet krijgen (als je niet cheat dan)

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 16:52 schreef SLaSH! het volgende:

[..]

Ik kus geen kont, laat het me zo zeggen, als DC op een server is, is het gewoon een grote kick om hem 1 op 1 te verslaan, alleen met de bovenstaande namen lukt dat vrijwel nooit.
Vandaar mijn respect, meer dan dat is het niet. Hun neerschieten is gewoon nog iets leuker, dan iemand anders.

Sorry als ik zo overkwam, ik aanbid ze echt niet hoor.
Ja okay... ze zijn wel goed, maar het is niet alsof ze on verslaanbaar zijn ofzo.
Op donderdag 17 mei 2001 16:54 schreef SLaSH! het volgende:

[..]

blablablabla zal wel een andere ice nogwat geweest zijn. blablabla
/me heeft wel ff je text aangepast maar goed... :P
Ik denk dat je [FM]Icebreaker bedoelt.

• IceStorm

IceStorm

De enige op GoT met iets van ''ice'' is [FM]Icebreaker denk ik...

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 17 mei 2001 16:50 schreef JeanLucPicard het volgende:
* MeNTaL_TO agrees with raven_.
Of valt dit onder kont kussen van Raven? :P

Ik had nalin net nog op Gamepoint(:r) gezien...
Hmm heb me dus echt verkeerd geformuleerd |:(

Ach lagpoint is soms erg, maar meestal valt er prima te spelen, alleen het niveau is laag (zeker als ik er ben :))

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 16:54 schreef SLaSH! het volgende:

[..]
Ik merk wel dat ik steeds beter word, wordt steeds vaker voor cheater uitgemaakt.

Moet DC gelijk geven, een betere compliment kan je niet krijgen (als je niet cheat dan)
Ik zeg meestal als mensen me voor cheater uitmaken:
If skill is a cheat, then I''m guilty

Lijkt me wel duidelijk.. :)
Ik heb trouwens een hekel aan cheaters

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 17 mei 2001 16:57 schreef IceStorm het volgende:
De enige op GoT met iets van ''ice'' is [FM]Icebreaker denk ik...
Ik ben bijna nooit op de GoT server (erg populair), ben meestal op demon of gamepoint.

Maar irriteer me steeds vaker aan pubers die gelijk nazishit roepen als er een duitser bij komt, en iedereen uitmaken voor cheater.

Verwijderd

Euh iedereen verveelt zich nog steeds super zie ik. Mijn doel voor vandaag is om 100 vaste got mensen naar #ik_mis_got op irc.sorcery.net te slepen zodat het super gezellie wordt en dat iedereen de persoon euh achter de guns leert kennen :) Daarna is het natuurlijk veel cooler om die persoon af te maken als de servers weer up zijn. Dus peoples join in want ik verveel me!!!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 17 mei 2001 17:19 schreef N-JaY het volgende:
Euh iedereen verveelt zich nog steeds super zie ik. Mijn doel voor vandaag is om 100 vaste got mensen naar #ik_mis_got op irc.sorcery.net te slepen zodat het super gezellie wordt en dat iedereen de persoon euh achter de guns leert kennen :) Daarna is het natuurlijk veel cooler om die persoon af te maken als de servers weer up zijn. Dus peoples join in want ik verveel me!!!
Mogen soms GoTTers ook?
Nog even en ik heb weekend. Zit alleen bij mijn vriendin, maar die heb ik vorige week mijn oude athlon600 gegeven en adsl aangelegd, zodat ik daar nu ook cs kan spelen (ben ik erg?)

Verwijderd

En voor de mensen die willen weten wanneer het ding weer up gaat is er natuurlijk up to date info :P

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op donderdag 17 mei 2001 17:21 schreef SLaSH! het volgende:

Zit alleen bij mijn vriendin, maar die heb ik vorige week mijn oude athlon600 gegeven en adsl aangelegd, zodat ik daar nu ook cs kan spelen (ben ik erg?)
Ja je bent erg!!! lol ;) :9

- Therion

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Pfoe ik heb ''t wel gehad op Gamepoint nu.. Ik ga GoT maar weer eens proberen :)

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 18:58 schreef Theeboon het volgende:
Pfoe ik heb ''t wel gehad op Gamepoint nu.. Ik ga GoT maar weer eens proberen :)
Uhm.......... GoT CS clan server ligt down..

Verwijderd

Bah gamepoint zuigt aars...
Najah ben maar met wat clanm8s (owjah ik zit weer bij een clan :)) op Wireplay gaan spelen..is wel iets beter

Owjah..ice..sorry voor die TK op gaypoint he :) Raak geen hond met mp5 maar ice weet d''r weer net voor te springen met z''n grote hoofd...

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 17 mei 2001 20:02 schreef G3R10 het volgende:
Owjah..ice..sorry voor die TK op gaypoint he :) Raak geen hond met mp5 maar ice weet d''r weer net voor te springen met z''n grote hoofd...
Daar schijn ik goed in te zijn :D En het boeit me echt niet.. ik doe het ook wel eens en nooit expres (hoewel het soms wel zo lijkt).

Net weer op GP gespeeld, na 4 ronden had mijn team (CT) eindelijk door dat met zijn 8-en 1 kant op rushen niet op schoot omdat de T''s de andere route namen.. En ja, ik kan in mijn eentje geen 8 man tegenhouden (hoewel ik dankbaar gebruik heb gemaakt van kamikaze XM acties :P

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hehe, up-to-date info over de GoT servers in dat irc kanaal he ? Hmm, toch wel erg verleidelijk om te joinen.
En btw, ik mis de servers echt, soneraservers zijn echt klote, het is alleen dat me vrienden daar spelen.

D3-Monk

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 17 mei 2001 12:31 schreef JeanLucPicard het volgende:
Valt het jullie ook op dat het bijna alleen maar Duitsers zijn die TKen?
En eerst was een zo''n irri ventje, Sjakie.
Zat met zijn ping van 60 te zeiken dat hij daarom zo slecht speelde(bullshit natuurlijk, ik en Yak spelen met een ping van 300, en zijn nog redelijk goed ook ;)). Hij tkde er echt op los.
Daar werd ik zo pissed van, dat ik hem ook maar ff tkde, en toen werd hij gebanned door iemand >:) mijn dank daarvoor :).

TIP: Als je een ping van minder dan 100 heb, begin dan niet over je ping te zeiken, want daar kan ik ECHT niet tegen. Yakuza weet precies hoe dit voelt ;)

edit:
/me wist ook niet dat N-Jay a lady is :)
Die herriner ik mij toevallig nog, irritant ventje, had net 3 TK''s gemaakt om 4 uur snachts en toen kwam Array langs :D

Ya''ll know me :) [FM]YakuzA (uit de grootste LOL clan die er is :))

Net een halve slagroomtaart op bij voetbal :9, en bier na afloop :9:9

[OH ja N-Jay lady :D Kwistdateigenlijkniet]

PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

moet je de XS4all servers proberen, n00b13 gehalte is af en toe ook superhoog :)

PSN

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Hey jeanny :P
[DCM]Mr.blue hier

vanmiddag even op demon gespeelt. Daar was weer veel gezeur over cheaters en er was een irritant persoon genaamd Mr.black die hele tijd zat te kankeren dat er zoveel op deze server gecheat zou worden. Toen zei hij even later dat hij wegging van deze ''kanker'' server. een paar luitjes beledigden hem nog even en dat pikte hij niet, want hij zei: "let maar op straks valt er niet zoveel meer te spelen" (in die trant natuurlijk) en 10 seconde later crashde iedereen op de server. Dus die gast zit eerst te zeuren dat iedereen ''cheat'' en nu gebruikt hij dus een ''cheat'' om iedereen eraf te gooien, oftewel een grote hypocriet.
damn wat mis ik de GOTservers :'(

maar niet zo erg dat ik op irc ga zitten mokken natuurlijk :P

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Op donderdag 17 mei 2001 21:00 schreef OO0nMe het volgende:
Hehe, up-to-date info over de GoT servers in dat irc kanaal he ? Hmm, toch wel erg verleidelijk om te joinen.
En btw, ik mis de servers echt, soneraservers zijn echt klote, het is alleen dat me vrienden daar spelen.
Als [GoT] weer up is zie je mij ook niet meer op Sonera hoor :)

• RKD
  • Laatst online: 19:45

RKD

Sorry dit is misschien een hele stomme vraag maar uit het verhaal begrijp ik dus dat er ook een GoT cs server is toch ? en wat is het adres daar dan van of is die alleen voor bepaalde clan leden ?

[edit]
Typo''s
[edit]

iRacing Profiel

• IceStorm

IceStorm

cheesys, die is er dus wel maar is op dit moment "verhuizende" :). Hij is gewoon vrij toegankelijk voor iedereen op voorwaarde dat je niet lamed etc.

Vanwege de verhuizing krijgen ze ook een nieuw ip dus die kan ik je nu nog niet geven. Maar geloof mij maar als ik zeg dat zodra hij weer online komt dat hier echt wel bekend wordt ;)
Kom een keertje langs zou ik zeggen :)

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
Ja.. alleen ''t is niet in de zin zoals jij het zegt :)

Oftewel de servers horen niet bij ''t forum, echter een groot gedeelte van de spelers staat ook geregistreerd op ''t forum. :)

maar goed... ze zijn op dit moment dus down ivm een extra HD en een compleet nieuwe install...

maar goed, ze zullen terugkeren onder

strikerz.net:27017
strikerz.net:27027

IIG.. daar ga ik nu van uit, mocht dat wijzigen horen jullie dat natuurlijk :)

op het moment dat ze up zijn is dat natuurlijk ook weer te vinden op www.strikerz.net

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Op donderdag 17 mei 2001 19:44 schreef Paestero het volgende:

[..]

Uhm.......... GoT CS clan server ligt down..
Ich weiss, Ulli.

• RKD
  • Laatst online: 19:45

RKD

Op vrijdag 18 mei 2001 11:05 schreef IceStorm het volgende:
cheesys, die is er dus wel maar is op dit moment "verhuizende" :). Hij is gewoon vrij toegankelijk voor iedereen op voorwaarde dat je niet lamed etc.

Vanwege de verhuizing krijgen ze ook een nieuw ip dus die kan ik je nu nog niet geven. Maar geloof mij maar als ik zeg dat zodra hij weer online komt dat hier echt wel bekend wordt ;)
Kom een keertje langs zou ik zeggen :)
zal zeker gebeuren ik hou het topic wel ff in de gaten

iRacing Profiel

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
marble:

Ik , BaronFloppy, ben nu weer terug bij mijn ouwe clan na het korte maar leuke avontuur bij NOFX.

Op de GoT servers zal je me echter niet meer tegenkomen door een meningsverschil over de nick ''Snikkel'' dat resulteerde in een ban. Dus als je me wil vinden zit ik ergens op jolt.

En o ja ik ben die persoon die zich mateloos kan opnaaien als hij geen back up krijgt hoewel wel gevraagd en vervolgens wordt het team van achteren overhoop geknald omdat ik ze niet kon tegenhouden~:)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste