[BC3] ADSL en beschikbaarheid part 1

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 715 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

heeej, gefeliciteerd huijaa :)
die brief krijg je vanmiddag misschien nog dan van kpn :)
Komt alles toch nog goed met ons allemaal ;)

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Dank je wel, neinbrucke. Vanmorgen controleerde ik post, dus morgen hoop ik dat brief te krijgen. Ondertussen krijgt mij pa (meerzicht) goed ADSL-nieuws :): zijn pakket over drie weken. B-)

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 19:13 schreef bowler het volgende:
Bedankt Acrobat.
Ik kreeg van xs4all te horen dat de ip''s in de centrale(lees routers) nog erin gezet moeten worden. Dit zal Donderdag gebeuren.
En dan kunnen we eindelijk traagzema eruit flikkeren.
Donderdag, hee da''s vandaag :)
Ik heb gelijk even gekeken maar ik heb nog geen IP-adres. Nou, nog even afwachten dan.
Ja, ik heb vorige al een vernietigende opzegbrief naar Kutsema gestuurd. WIGG heeft de rechtszaak verloren, dus ik krijg geen geld terug :(

Verwijderd

Ok ik krijg net mn ADSL pakketje ( buitenweg zoetermeer 2726DS) in combo met xs4all!!!

Youpieeee
:D

Verwijderd

Herman, daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar.
Want ik heb xs4all weer gebeld, maar heb nog steeds geen ip-nr.

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 13:56 schreef _herman_ het volgende:
Ok ik krijg net mn ADSL pakketje ( buitenweg zoetermeer 2726DS) in combo met xs4all!!!

Youpieeee
:D
herman, heb jij al wel een IP-adres dan? Of als je dit niet weet kan je al inloggen en MXStream gebruiken? O ja, wanneer heb je het aangevraagd?

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Nee, dat heeft ie nog niet..

/sorryhermanmode
zal het nooit meer doen
/sorryhermanmode

Verwijderd

Ik heb net ook XS4all gebeld (ik wist niet dat jij al gebeld had Bowler) en ik hoorde dat ze nou weer begin volgende week de IP-adressen gaan invoeren. Ik hoop voor jullie en misschien voor mijzelf ook als ik een dezer dagen m''n pakket ontvang, dat ze dit niet weer uit gaan stellen...

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 15:50 schreef Accident het volgende:
Nee, dat heeft ie nog niet..

/sorryhermanmode
zal het nooit meer doen
/sorryhermanmode
Kom jij ook uit Zoetermeer? Hoe sta jij qua status? Pakket? Aanvraagdatum etc.

• Rava
  • Laatst online: 03-05 15:22
dat jullie balen is logisch maar ik denk dat ik het meeste recht heb op te balen ;)
ik woon in zoetermeer (palenstein) en alles ging goed, ik had zelfs al een brief van de kpn ontvangen dat na technische meteningen het mogelijk was en dat een doe het zelf pakket binnen 3 weken werd opgestuurd
dus tot zover ging alles goed
maar ik wilde van het soort doe het zelf pakket verranderen n.l. van een usb modem naar een ethernet kaart, dus heb ik bij acces4all mijn aanvraag geannuleerd op hem opnieuw aan te vragen maar dan MET een ethernet kaart.
en nu blijkt dat de telefooncentrale vol zit :( :( dus ik kan het niet meer aanvragen en ik had al vol goede moed me kaksema opgezegd :) en nu heb ik dalijk niks ;''(

• Accident

Accident

's Happen

Acrobat:
ik weet niet meer wanneer ik het aangevraagd heb maar iets van begin maart ofzo.
en ik w8 op mijn ethernet DHZ-paket
en sta nu 3/7

Rava:
balen voor jouw

Verwijderd

Hey accident geeft nix hoor dat je voor mij ''t woord voert, jij post sneller dan mij blijkbaar :)

Even om compleet zijn:

Aanvraag 07-01-2001 21:41:29 4/7
KPN Mxstream heeft uw aansluiting in de telefooncentrale technisch voorbereid.
XS4ALL maakt nu de dienst aan.
Mocht uw aanvraag zich langer dan 2 werkdagen in deze status bevinden, controleer dan eventuele storingsmeldingen op onze website http://www.xs4all.nl/nieuws/storingen/

• Accident

Accident

's Happen

Hehe eindelijk voor jouw ook een brief :)
maar dan vraag ik me nog steeds af hoe dat met die poortcapiciteit van die centrale zit...

Verwijderd

Yeeeeahhhh...ik kan morgen het DHZ-pakket van het postkantoor ophalen. Vandaag vond ik een PTT briefje in m''n brievenbus! *D

Nou hoop ik maar dat KPN volgende week maandag ofzo die IP-adressen inklopt in die routers, ''t is toch mooi weer van ''t weekend. :)
18 april kwam mijn order uit het backordersysteem dus het gaat ze toch lukken binnen 18 werkdagen...als ik nou maar geeen knipperend line-sync lampje krijg... |:(

• Accident

Accident

's Happen

Hey accident geeft nix hoor dat je voor mij ''t woord voert, jij post sneller dan mij blijkbaar
ik ben altijd al wat sneller geweest he? ;)
(behalve met dat adsl dan K*T-zooi)

• huijaa
:D De postbode deed vanmorgen de KPN-brief door mijn brievenbus (ergens in het regio 2722 Zoetermeer-Palenstein) en ik ving gelijk met mijn handen het op. :P
*D Ja hoor, een bewijs, dat de lijnmeting in mijn telefoonlijn geslaagd is -en- dat ik het DHZ-pakket binnen drie weken zal ontvangen. :o

B-) Vandaag ''n mooi weer, he? 8-) Vandaag ''n mooi weer, he? B-)

:+ Ik wens iedereen in Palenstein/Seghwaert (aangesloten met Ztm-Pls) veel succes met het internetten met ADSL. :* ''t Geldt ook uiteraard voor Meerzicht/Buytenwegh. ;)

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
''waarschijnlijk beschikbaar 3e kwartaal''

houdt in dat het ergens in augustus beschikbaar komt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• huijaa
Op vrijdag 11 mei 2001 11:27 schreef Accident het volgende:
maar dan vraag ik me nog steeds af hoe dat met die poortcapiciteit van die centrale zit...
KPN heeft ons gewoon in de war gemaakt door een gerucht: "Centrale is helaas vol" |:(
KPN had toch gelijk in: de eerste brieven zeggen dat dit centrale aangepast wordt in de maand mei. ;)

• Accident

Accident

's Happen

Maar ik was van de week bij Telec en die vent was druk bellend met kpn over poort capiciteiten van de centrale in palestein.
Aan de andere kant zullen ze de brief ook wel niet opsturen zonder dat er een poortje over is

Verwijderd

Heeeee Huijaa gefeliciteerd!!! :) Ik gun het jou nog het meest in deze groep, jij had tenslotte als een van de eerste van Zoetermeer de brief met de aankondiging van de lijntest.
Ze zouden eerst Meerzicht doen (mei) en vervolgens Palenstein (juni) dus misschien hadden ze zich vergist.

Voor de meerzichters: ik wordt vanmiddag teruggebeld door XS4all. Ik ben boos geworden dat wij nog geen IP-adressen hebben en heb ook gezegd dat sommigen van ons daar al drie weken op wachten.
Nou ik hoop dat ze terugbellen met goed nieuws.

Verwijderd

Yes, ik heb net m''n DHZ pakket opgehaald, aangesloten en geen knipperend linesynclampje. *D
Ook werd ik net teruggebeld door XS4All en MAANDAGOCHTEND moet het werken, dan hebben ze bijna 100% zeker de IP-adressen ingevoerd. Ik kan dat pas maandagavond controleren, want ik zit op m''n werk maar ik bel gewoon XS4All weer op. M''n modempje zal dit weekend dus uit z''n neus staan te eten. Ik ben in elk geval blij dat ik nu eindelijk alles in huis heb...
Zo nu ga ik van de zon genieten... B-)

• huijaa
8-) Ga eens een weekend-uitje, Acrobat. B-)

Verwijderd

Goed werk, Acrobat. Ik controleer ieder uur die status-pagina om kijken of ie al 5/7 geworden is. En natuurlijk ook het servicecenter.
Nou maar hopen dat het ook ECHT maandag voor elkaar komt.

• BC3 Victim
Op vrijdag 11 mei 2001 18:16 schreef bowler het volgende:
Goed werk, Acrobat. Ik controleer ieder uur die status-pagina om kijken of ie al 5/7 geworden is. En natuurlijk ook het servicecenter.
Nou maar hopen dat het ook ECHT maandag voor elkaar komt.
ben der ook bij bowler binnen drie weken
vandaag een brief gekregen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
OOOOOOOSTERHOUT KRIJG ADSL YEAHHHHHHHHHHHHHH
EEINDELIJK

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 01:15 schreef DMS het volgende:
OOOOOOOSTERHOUT KRIJG ADSL YEAHHHHHHHHHHHHHH
EEINDELIJK
Ehh vandaag is het gekke dag sorry mensen maar effe blij je weet niet wat voor kut dorp oosterhout is met 50 duizend mensen

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In Waalwijk is MXStream nu beschikbaar.
Is een maand te laat.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 01:16 schreef DMS het volgende:

[..]

Ehh vandaag is het gekke dag sorry mensen maar effe blij je weet niet wat voor kut dorp oosterhout is met 50 duizend mensen
[slaapwandelmodus]

* Wouter is ook blij!!

oosterhout heeft niet eens kabel; en nu krijgen we gewoon ADSL! wauw

[/slaapwandelmodus]

Verwijderd

Misschien van toepassing op andere mensen in Zoetermeer;

Net ff met KPN gebeld wanneer ik het pakket kan verwachten (2 weken geleden brief ontvangen dat lijntest=ok)
Ze zeggen enige vertraging opgelopen te hebben met het versturen van de pakketen (DHZ)
Bij mij is gisteren de verzendopdracht gedaan, en het kan nu nog zo''n twee weken duren tot het pakket komt.
(sta nog steeds in status 3/7 btw)

Voor de mensen die een XS4all aanvraag hebben lopen en de news/mail servers van casema zat zijn; met één telefoontje naar de afdeling Account (of Sales) bij XS4All kan je account alvast worden geactiveerd.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb het sinds dinsdag (Breda Noord) en ik ben er 100% tevreden over!

Verwijderd

:):):)
:):(:)
:):(:)ogsteeds 4/7 hier.
Ik dacht dat het maximaal 2 dagen mocht duren
gvd!

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 11:11 schreef _herman_ het volgende:
:):):)
:):(:)ogsteeds 4/7 hier.
Ik dacht dat het maximaal 2 dagen mocht duren
gvd!
wees blij dat je het krijgt man!! :(
bij mij is de status:

"In 2001 is MxStream niet in uw postcodegebied beschikbaar bla bla bla".

Dat noem ik pas G V D :(

Verwijderd

Yes, ze zijn met de IP-adressen bezig, dus Bowler en Herman vandaag moet het gaan werken, je status moet naar 5/7 gaan. Er is bij mij in het servicecentre wel iets verandert. Ik zie m''n IP-adres nog niet staan en ik heb geen invoerveld maar er staat niet meer ''uit'' achter ''Hostname van uw vaste ipadres'' Dus dat ziet er goed uit. *D
Ik ga zo ff lunchen en als ik terugkom bel ik XS4all op om het e.e.a. te checken...wordt vervolgd.

• huijaa
:):):)oetermeers
:(:(:)
:(:):( A D S L
:):(:(
:):):) beschikbaarheidslijst:
========================
Rokkeveen (Centrale Ztm-Rok)
1e aanvraag-blok: Januari 2001
2e aanvraag-blok: Juli 2001
-------------------------------
Rokkeveen, 2718
Rokkeveen, 2719
========================
Meerzicht (Centrale Ztm-Mzt)
1e aanvraag-blok: Mei 2001
Meerzicht, 2715
Meerzicht, 2716
Buytenwegh, 2717
Leyens, 2726
========================
Palenstein (Centrale Ztm-Pls)
1e aanvraag-blok: Juni 2001
2e aanvraag-blok: najaar 2001
Centrum, 2711
Palenstein, 2722
Seghwaert, 2723
Seghwaert, 2724
Leyens, 2725
Oosterheem, 2729
Oosterheem, 2730
========================
Centrum (Centrrale Ztm-C)
1e aanvraag-blok: Juli 2001
Dorp, 2712
Driemanspolder, 2713

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:54

mbr

Op maandag 14 mei 2001 11:52 schreef huijaa het volgende:
:):):) beschikbaarheidslijst:
========================
Rokkeveen (Centrale Ztm-Rok)
1e aanvraag-blok: Januari 2001
2e aanvraag-blok: Juli 2001
Rokkeveen, 2718
Rokkeveen, 2719
========================
Meerzicht (Centrale Ztm-Mzt)
1e aanvraag-blok: Mei 2001
Meerzicht, 2715
Meerzicht, 2716
Buytenwegh, 2717
Leyens, 2726
========================
Palenstein (Centrale Ztm-Pls)
1e aanvraag-blok: Juni 2001
2e aanvraag-blok: najaar 2001
Centrum, 2711
Palenstein, 2722
Seghwaert, 2723
Seghwaert, 2724
Leyens, 2725
Oosterheem, 2729
Oosterheem, 2730
========================
Centrum (Centrrale Ztm-C)
1e aanvraag-blok: Juli 2001
Dorp, 2712
Driemanspolder, 2713
Waar heb je nu dit allemaal vandaan getoverd ?

Sta nog steeds op status 2/5; maar ik blijf geduldig wachten.

Jullie zijn allemaal geluksvogels dat het allemaal zo snel gaat, dus niet zeuren dat het 2 of 3 dagen langer duurt.

Verwijderd

Yes...net XS4all gebeld en ze hebben me een IP-adres gegeven (213.84.x.y.) Ik zie het nog niet in het Service Centre en m''n status is ook nog 4/7 maar volgens de medewerker moet ik nu vanavond wel kunnen MXStreamen! *D

Waarschijnlijk worden in een ''reload'' van het systeem later deze dag deze dingen aangepast...

Verwijderd

YES!! Service Center geeft nu ook het IP-adres aan! *D
I''m ready to go online!!! B-)

Verwijderd

lucky u

• huijaa
Acrobat,

Ik wens je snelle (ipv veel) surfplezier toe! ;)

Ik sta nog steeds op 3/7 :( van xs4all en over paar weken bel ik naar KPN, zolang het niets aan mijn status verandert.

Verwijderd

En, ja hoor ik ben nu thuis en hij doet het!!! Wat heerlijk om mij downloadsnelheidsmeter (Dumeter) boven de 3KB/s uit te zien komen... :)

Ik ben even om de snelheid te testen een groot bestand aan ''t downloaden en ik zit op
57kB/s!!! Het is f#cking snel!!! :)

Bedankt Huijaa en je bent heel snel aan de beurt toen ik in status 3/7 zat duurde het nog maar twee weken...ennuhh het is het wachten waard hoor!! ;)

Verwijderd

moooooi, gefeliciteerd acrobat :D

3 weken kannik denk ik nog wel wachten :)

Verwijderd

Acrobat, you lucky bastard ;)

Ik heb bijna alles nu... Aansluiting in centrale, ip adres, account al geactiveerd,
status 4/7 - Maar nog geen Splitter/Modem (twee weken vertraagd vlg KPN :'(:'(:'(:'()
KPN SCHIET OP!!!!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:17

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Terwijl jullie allemaal braaf wachten tot jullie het DHZ-pakket krijgen toegestuurd, maak ik jullie nog ff ''blij'' met een verhaaltje. :)

Ik heb in dec-2000 ADSL aangevraagd bij XS4ALL. Ik woon in Zoetermeer, Rokkeveen, postcode: 2719 LA. Netjes 3 weken later het DHZ-pakket opgestuurd gekregen, dus ik was helemaal blij. Niet dus: op 20 januari een incident aangemeld, want ik heb geen Line Sync.

Tot op de dag van vandaag nog steeds. Ja, je leest het goed: DIE EIKELS VAN DE KPN DOEN ER DUS AL 3 1/2 MAAND OVER OM MIJN KLACHT TE VERHELPEN! :(:(:(:(:(:(:(

<zo dat lucht op> :P

In een andere thread (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/88482) is het hele verhaal te lezen, en nu na een paar maanden heb ik dus besloten dat de maat vol is: ik heb reeds 2x een officiele klacht ingediend, en ik geef ze nog tot dinsdag 22 mei a.s. de tijd om de boel recht te zetten. Want na tig loze beloftes (denk aan: "Nog een keer een lijnmeting doen, meneer!", of: "U bent op glas aangesloten, dus ADSL is niet mogelijk!" tot "De koperdraad in uw wijk is verzopen, dus daarom geen Line Sync. Uw hele wijk heeft er last van! (terwijl een persoon 3 straten verderop met 100KB/sec het internet leeg-leeched)", "We werken eraan meneer!". Ik geloof het niet meer.

Is het na 22 mei nog niet rechtgezet, dan stap ik naar de Consumentenbond (en naar de Raad van Bestuur van KPN, om daar eens een boekje open te doen over de wanprestaties die sommige afdelingen binnen KPN leveren).

Zo. Dussehm, wees maar blij dat je binnenkort ADSL krijgt, en je mag in je handjes knijpen en hopen dat het niet zo zal lopen als bij mij! >:)

Succes! :P

... en oranje! :P

Verwijderd

achja kon ik maar klagen over levering of over iets wat niet werkt.. ik heb gewoon helemaal geen mogelijkheid tot ADSL en zal dat waarschijnlijk ook wel nooit krijgen :(

Verwijderd

Bedankt jongens...ik moet zeggen dit is echt relaxed ik heb al weer 100MByte binnen gehaald en ik doe echt niet gek, met Casema doe je hier drie uur over!!! Ik ben zeer tevreden en heb voorlopig ook geen 1Mbit (Fast) nodig gaat perfect zo! :)

Heee Bowler, hoe gaat het me je order? Ben je ook al online?

Het is kut dat het ook zo kan lopen als bij jou Insane-One, ik begrijp niet dat KPN er zo weinig aan wil doen... |:(

Operations: ik zou dat nummer wat met 0800-0 begint eens bellen en vragen in welke status je daar zit, toen ik in 4/7 zat duurde het maar drie drie dagen voor ik het pakket had, ik weet niet hoelang jij al in 4/7 zit maar het zal denk ik geen twee weken duren een medewerker vertelde mij dat ze aan het overwerken zijn geweest.

Goed ik ga even kijken of ik wat leuke MP3''tjes kan downloaden met Morpheus... ;)

Succes allemaal!!!

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 19:47 schreef Acrobat het volgende:
Operations: ik zou dat nummer wat met 0800-0 begint eens bellen en vragen in welke status je daar zit, toen ik in 4/7 zat duurde het maar drie drie dagen voor ik het pakket had, ik weet niet hoelang jij al in 4/7 zit maar het zal denk ik geen twee weken duren een medewerker vertelde mij dat ze aan het overwerken zijn geweest.
Hmmz... het begint op te schieten nu, stond tijdens mijn vorige posting op 4/7 (om 18.48u) sta nu op 5/7!!
Met een beetje mazzel komen dan nog deze week de spullen, dan kan ik eindelijk dat @#%@#$ casema modem in delft door de pui heen sodemieteren >:)
(ps welk 0800-0 nummer bedoel je? ik ken alleen 0800-69787326 (0800-MXSTREAM) en 0800-0231746 (de dhz helpdesk, maar daar heb ik nu toch nog niks aan?)

• huijaa
Volgens mijn berekening ten opzichte van Acrobat''s aanvraag op zijn "hoogste" versnelling zou ik kunnen MXstreamen op een dag na hemelsvaartsdag...:+ Zo niet, moet ik maar naar de kermis...;)

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 20:07 schreef Operations het volgende:

[..]

Hmmz... het begint op te schieten nu, stond tijdens mijn vorige posting op 4/7 (om 18.48u) sta nu op 5/7!!
Met een beetje mazzel komen dan nog deze week de spullen, dan kan ik eindelijk dat @#%@#$ casema modem in delft door de pui heen sodemieteren >:)
(ps welk 0800-0 nummer bedoel je? ik ken alleen 0800-69787326 (0800-MXSTREAM) en 0800-0231746 (de dhz helpdesk, maar daar heb ik nu toch nog niks aan?)
Ja, ik bedoel die laatste. Zij zijn de genen die precies kunnen zien waar je pakketje is. Ik ken de fasen niet precies uit m''n hoofd, maar eerst wordt je order ''gepicked'' dan nog een of twee stappen en als laatste wordt het aangeboden bij de PTT en dan heb je het een dag later. Bij mij zat tussen elke stap 1 dag. Zij kunnen ook zien of een pakketje dus al verstuurd is en misschien op het postkantoor ligt te wachten omdat je geen ophaalbriefje hebt gekregen. Succes! :)

Verwijderd

Uw telefoonaansluiting en XS4ALL abonnement zijn voorbereid voor het gebruik van ADSL.

Heeft u bestelling gedaan voor een:
- Doe Het Zelf pakket dan is dit pakket inmiddels verstuurd.
- Installatie door een monteur, dan neemt deze binnen enkele dagen contact met u op.

U ontvangt van KPN Mxstream een brief met uw KPN loginnaam en wachtwoord. Mocht u deze brief 3 werkdagen na het bereiken van deze status nog niet ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met KPN Mxstream op telefoonnummer 020 484 6633.

Van XS4ALL Internet BV ontvangt u een welkomstbrief met uw XS4ALL loginnaam en IP-nummer(s). Heeft u deze 3 werkdagen na het bereiken van deze status nog niet ontvangen dan kunt u contact opnemen met XS4ALL Internet BV op telefoonnummer: 020 39 87 656
(In tegenstelling tot de vermelding in de brief van KPN Mxstream ontvangt u uw XS4ALL wachtwoord niet per post. Dit wachtwoord heeft u zelf tijdens het aanmelden ingevoerd, of is gelijk aan dat van uw bestaande abonnement)

Ik heb mn zoot al geinstaleerd!!! nog ff op die brief wachten en ik mag spelen!!!

YESSS

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 20:50 schreef _herman_ het volgende:
Uw telefoonaansluiting en XS4ALL abonnement zijn voorbereid voor het gebruik van ADSL.

Heeft u bestelling gedaan voor een:
- Doe Het Zelf pakket dan is dit pakket inmiddels verstuurd.
- Installatie door een monteur, dan neemt deze binnen enkele dagen contact met u op.

U ontvangt van KPN Mxstream een brief met uw KPN loginnaam en wachtwoord. Mocht u deze brief 3 werkdagen na het bereiken van deze status nog niet ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met KPN Mxstream op telefoonnummer 020 484 6633.

Van XS4ALL Internet BV ontvangt u een welkomstbrief met uw XS4ALL loginnaam en IP-nummer(s). Heeft u deze 3 werkdagen na het bereiken van deze status nog niet ontvangen dan kunt u contact opnemen met XS4ALL Internet BV op telefoonnummer: 020 39 87 656
(In tegenstelling tot de vermelding in de brief van KPN Mxstream ontvangt u uw XS4ALL wachtwoord niet per post. Dit wachtwoord heeft u zelf tijdens het aanmelden ingevoerd, of is gelijk aan dat van uw bestaande abonnement)

Ik heb mn zoot al geinstaleerd!!! nog ff op die brief wachten en ik mag spelen!!!

YESSS
NEEEEEEEEEEEEE Je kan al MxStreamen!!!!! |:(
Je kan je username en wachtwoord gebruiken die je hebt ingevoerd toen je je account aangevraagd. Ik heb die brieg ook nog niet ontvangen maar post dit toch via MxStream!!!
Je kan inloggen met loginnaam@xs4all-basic-adsl

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:04
En in Rhoon? :)

Steam

• BC3 Victim
Ben naar aanleiding van jullie posts maar es gaan kijken hoe t bij mij zit. Geen MxStream, maar wel cistron. Niet dat t nog veel boeit, want heb toch al cistron, maar toch vreemd, want cistron is gewoon nog sneller ook. Oh, en voor degenen die nu ook ADSL hebben: gefeliciteerd!
Ik vraag me alleen af hoe vaak julli moeten inloggen, want ik hoor van verschillende mensen dat dit 2 of 3x moet?

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
Op maandag 14 mei 2001 22:45 schreef Boekster het volgende:
Ben naar aanleiding van jullie posts maar es gaan kijken hoe t bij mij zit. Geen MxStream, maar wel cistron. Niet dat t nog veel boeit, want heb toch al cistron, maar toch vreemd, want cistron is gewoon nog sneller ook. Oh, en voor degenen die nu ook ADSL hebben: gefeliciteerd!
Ik vraag me alleen af hoe vaak julli moeten inloggen, want ik hoor van verschillende mensen dat dit 2 of 3x moet?
he what the ....

hoe ken dat dat nou...
eerst lult cistron tegen mij dat zij moeten wachten totdat kpn de centrale heeft ''omgebouwd'' (gereed had gemaakt).
Niet dat het supa boeid is ofzo... Maar als ik binnen een maand cistron ken krijgen, dan cancel ik mijn ordertje bij mxstream/xs4all wel ff. Maar goed.
Ik vandaag weer eens dat 0800 nr gebeld... en ze zijn daar bij kpn ff mijn order aan het ''pushen'' dus: ik moet nog ff w8ten...
hopelijk de moeite waard...

later und greetz...

from
Tha Mastha

edit: nie zo goed in Nederlands (blijkt)

• BC3 Victim
Ik vind het ook ontzettend vaag, maarja, mij hoor je niet klagen :9~. Ik hoop voor je dat je het ook snel krijgt en dat ze nog leven,want [opschepmodus] een max van 700k/s is nou niet echt verkeerd[/opschepmodus].
Ook is het bij mij zo, dat zodra ik me pc''tje opstart hij gewoon via het LAN een verbinding met de Cistron server maakt, dus geen passwords en usernames, etc.
Daarom vond ik het ook al zo bizar dat je zelf meer dan 1x moest inloggen.
Maar ik moet wel eerlijk toegeven, dat ze er af en toe wel uitliggen, zelfs een keer 12 uur ofzo. Ondragelijk! :), maar dat wordt weer gecompenseerd door de snelheid, want ik haal die 12 uur zo were in natuurlijk ;).

Edit: woon btw in Delft, dus nie echt ver van Zoetermeer (alsof jullie dat niet weten:))
Oh, and Mastha, ADSL is definetly de moeite waard, Cistron of KPN, het gaat allebei gewoon moeilijk snel, dus don''t u worry ;)

Verwijderd

Heee Acrobat! Moest van 13.30 tot 23.05 weg.
Had al elk kwartier die status-pagina gecontroleerd en kom nu thuis en YESSSSSS.
Hij werkt en f***g snel.

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 23:21 schreef bowler het volgende:
Had al elk kwartier die status-pagina gecontroleerd en kom nu thuis en YESSSSSS.
Hij werkt en f***g snel.
wat een mazzelaars hier zeg.... jongens waar moet ik heen verhuizen?

Verwijderd

Hij werkt en f***g snel.
Congrats 2 Bowler! :)

Ja, het is erg snel (niet zo snel als Cistron natuurlijk...maar in vergelijking met Castrema F#CKING snel!!!)
Ik merkte wel dat het rond 20.00uur een beetje inzakte maar goed ik zat nog steeds minimaal op 20kB/s dus nog steeds 20 x sneller dan bij Casema op dat tijdstip :P

Zo, ik ben nu H#nnib#l (de film) aan het downloaden met Morpheus die laat ik lekker lopen, ik zit al op een derde, en ga nu tukken... :z

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 20:19 schreef Acrobat het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel die laatste. Zij zijn de genen die precies kunnen zien waar je pakketje is. Ik ken de fasen niet precies uit m''n hoofd, maar eerst wordt je order ''gepicked'' dan nog een of twee stappen en als laatste wordt het aangeboden bij de PTT en dan heb je het een dag later. Bij mij zat tussen elke stap 1 dag. Zij kunnen ook zien of een pakketje dus al verstuurd is en misschien op het postkantoor ligt te wachten omdat je geen ophaalbriefje hebt gekregen. Succes! :)
Thanx... Net ff gebeld, pakket is ge-order-picked, rest van de status kon ze niet zien (of wou ze niet zeggen) maar het zou nog deze week afgeleverd moeten worden!

[update]
:D:D:D:D:D JAAAAA!!!! Me ma belde net, post is net een (grote) doos met als afzender KPN Mxstream komen brengen!!! dag dag Casema!!!!! :D:D:D:D:D

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 21:34 schreef Acrobat het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEE Je kan al MxStreamen!!!!! |:(
Je kan je username en wachtwoord gebruiken die je hebt ingevoerd toen je je account aangevraagd. Ik heb die brieg ook nog niet ontvangen maar post dit toch via MxStream!!!
Je kan inloggen met loginnaam@xs4all-basic-adsl
Ah bedank voor de tip. Het werkt inderdaat al maar ik wist dat van dat loginnaam@xs4all-basic niet

• huijaa
Op zaterdag 12 mei 2001 12:24 schreef Operations het volgende:
Voor de mensen die een XS4all aanvraag hebben lopen en de news/mail servers van casema zat zijn; met één telefoontje naar de afdeling Account (of Sales) bij XS4All kan je account alvast worden geactiveerd.
Is dat zo voor degene die op status 3/7 staat? :?

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 16:42 schreef huijaa het volgende:

[..]

Is dat zo voor degene die op status 3/7 staat? :?
Bij mij wel ja.....

[soort van offtopic]
Net het spulletje aangesloten en het gaan SNEL!!!!!!!!!!!!! :9~:9~:9~:9~
(nou ja, vergeleken met casema dan)

• MasterM
Op maandag 14 mei 2001 22:52 schreef MasterM het volgende:

[..]

he what the ....

hoe ken dat dat nou...
eerst lult cistron tegen mij dat zij moeten wachten totdat kpn de centrale heeft ''omgebouwd'' (gereed had gemaakt).
Niet dat het supa boeid is ofzo... Maar als ik binnen een maand cistron ken krijgen, dan cancel ik mijn ordertje bij mxstream/xs4all wel ff. Maar goed.
Ik vandaag weer eens dat 0800 nr gebeld... en ze zijn daar bij kpn ff mijn order aan het ''pushen'' dus: ik moet nog ff w8ten...
hopelijk de moeite waard...

later und greetz...

from
Tha Mastha

edit: nie zo goed in Nederlands (blijkt)
ik quote mijn eigen bericht nou maar boeie...
Ik kreeg vanochtend een briefie van cistron dat half junie de eerste aansluitingen kunnen worden gerealiseerd dus gelijk xs4all geanuleerd.
whoaaa... strax ga ik nog sneller dan snel...

das pas fijn...

(moest ik ff kwijt)

edit: ik was bijna vergeten waarvoor ik een post plaats:
Als ik strax een server direct en altijd met i-net verbonder wil hebben kan dat dan met dat dan met dat dynamisch ip of heb je daar echt een vast ip voor nodig???

alvast bedankt...
greetz

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 18:29 schreef MasterM het volgende:

[..]

ik quote mijn eigen bericht nou maar boeie...
Ik kreeg vanochtend een briefie van cistron dat half junie de eerste aansluitingen kunnen worden gerealiseerd dus gelijk xs4all geanuleerd.
whoaaa... strax ga ik nog sneller dan snel...

das pas fijn...

(moest ik ff kwijt)

edit: ik was bijna vergeten waarvoor ik een post plaats:
Als ik strax een server direct en altijd met i-net verbonder wil hebben kan dat dan met dat dan met dat dynamisch ip of heb je daar echt een vast ip voor nodig???

alvast bedankt...
greetz
je kan zo''n .dynip.com adres aan je IP hangen en via een progje hang je steeds je IP aan dat adres.

• mbr

mbr

Hij werkt en f***g snel.
Bowler,

Gefeliciteerd met je aansluiting,
ik ben heel erg benieuwd naar de pingtijden met mxstream, kan jij voor mij pingen naar:
quake.xs4all.nl en quake.demon.co.uk en de resultaten hier plaatsen

Alvast bedankt voor de moeite!

Verwijderd

dmn :9~

/me want ADSL now!!!!!1 :(

Verwijderd

Ook goed als ik het voor je doe?? :P
C:\WINDOWS\Desktop>ping quake.xs4all.nl

Pingen naar gamezz.xs4all.nl [194.109.6.220] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 time=30ms TTL=60
Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 time=47ms TTL=60
Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 time=54ms TTL=60
Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 time=58ms TTL=60

Pingstatistieken voor 194.109.6.220:
Packets: verzonden = 4, ontvangen = 4, kwijtgeraakt = 0 (0% verlies),
Retourtijd bij benadering in milliseconden:
Minimum = 30ms, Maximum = 58ms, Gemiddeld = 47ms

C:\WINDOWS\Desktop>ping quake.demon.co.uk

Pingen naar quake.games.uk.demon.net [194.159.164.166] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 194.159.164.166: bytes=32 time=42ms TTL=246
Antwoord van 194.159.164.166: bytes=32 time=40ms TTL=246
Antwoord van 194.159.164.166: bytes=32 time=35ms TTL=246
Antwoord van 194.159.164.166: bytes=32 time=38ms TTL=246

Pingstatistieken voor 194.159.164.166:
Minimum = 35ms, Maximum = 42ms, Gemiddeld = 38ms
Dit is met basic ADSL van XS4all, vanuit zoetermeer, 2715

• mbr

mbr

Op dinsdag 15 mei 2001 20:15 schreef Operations het volgende:
Ook goed als ik het voor je doe?? :P
[..]

Dit is met basic ADSL van XS4all, vanuit zoetermeer, 2715
:9~

<zeur-modus> Ik ga maar a.s. zaterdag weer bellen met KPN waarom mijn order op 2/5 blijft hangen en of ik nog wel een mxstream aansluiting krijg</zeur-modus>

Tsjeez dat zijn pas ping-tijden!!......

• huijaa
Op dinsdag 15 mei 2001 21:33 schreef mbr het volgende:
<zeur-modus> Ik ga maar a.s. zaterdag weer bellen met KPN waarom mijn order op 2/5 blijft hangen en of ik nog wel een mxstream aansluiting krijg</zeur-modus>
Tjee? Ik dacht dat je meedoet. In welke wijk ben je dan? Ik zit nu lekker met 3/7 in Palenstein...B-)

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
Hier nog een paar ping results... wel van @home kabel (ter directe vergelijking):

Pinging quake.xs4all.nl [194.109.6.220] with 32 bytes of data:

Reply from 194.109.6.220: bytes=32 time=36ms TTL=57
Reply from 194.109.6.220: bytes=32 time=34ms TTL=57
Reply from 194.109.6.220: bytes=32 time=36ms TTL=57
Reply from 194.109.6.220: bytes=32 time=41ms TTL=57

Ping statistics for 194.109.6.220:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 34ms, Maximum = 41ms, Average = 36ms

Pinging quake.demon.co.uk [194.159.164.166] with 32 bytes of data:

Reply from 194.159.164.166: bytes=32 time=42ms TTL=243
Reply from 194.159.164.166: bytes=32 time=52ms TTL=243
Reply from 194.159.164.166: bytes=32 time=48ms TTL=243
Reply from 194.159.164.166: bytes=32 time=50ms TTL=243

Ping statistics for 194.159.164.166:
Minimum = 42ms, Maximum = 52ms, Average = 48ms

Dis dan wel met een registry patch erin voor snellere downloads, niet voor goede ping ;)

Greetz

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

--> Operations,

Zijn dat gigantisch snelle waarde''s dan?
Met een gewoon ISDN lijntje komen de volgende tijden eruit:

C:\WINDOWS\Desktop>ping quake.games.uk.demon.net

Pingen naar quake.games.uk.demon.net [194.159.164.166] met 32 byte gegevens

Antwoord van 194.159.164.166: bytes=32 time=55ms TTL=249

Minimum = 55ms, Maximum = 55ms, Gemiddeld = 55ms

C:\WINDOWS\Desktop>ping quake.xs4all.nl

Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 time=55ms TTL=57
Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 time=41ms TTL=57
Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 time=55ms TTL=57
Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 time=41ms TTL=57

Minimum = 41ms, Maximum = 55ms, Gemiddeld = 48ms

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Vergeleken met het vorige gedrocht dat voor m''n internetverbinding moest doorgaan (aka casema) zijn dit *extreem* snelle pings.
Bij casema moet je gaan denken aan pings die nooit onder de 500msec komen, en vaak ver boven de 1 seconde liggen.
[edit]
Als vergelijk nog een laatste maal m''n casema modem aangezwengeld:

Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 time=567ms TTL=56
Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 time=252ms TTL=56
Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 time=232ms TTL=56
Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 time=590ms TTL=56

Minimum = 232ms, Maximum = 590ms, Gemiddeld = 410ms

Pingen naar quake.games.uk.demon.net [194.159.164.166] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 194.159.164.166: bytes=32 time=1062ms TTL=244
Antwoord van 194.159.164.166: bytes=32 time=366ms TTL=244
Antwoord van 194.159.164.166: bytes=32 time=663ms TTL=244
Antwoord van 194.159.164.166: bytes=32 time=1566ms TTL=244

Minimum = 366ms, Maximum = 1566ms, Gemiddeld = 914ms
(het is dus nu vrij snel, meestal heb je ook nog packet loss)

• Accident

Accident

's Happen

En mijn status is vandaag van 3/7 naar 5/7 gegaan 8-)
Alleen dat DHZ pakket is nog niet binnen :(

• mbr

mbr

Op dinsdag 15 mei 2001 21:42 schreef huijaa het volgende:

[..]

Tjee? Ik dacht dat je meedoet. In welke wijk ben je dan? Ik zit nu lekker met 3/7 in Palenstein...B-)
Ik woon in dezelfde wijk als bowler, nl 2717.
Maar mijn order blijft om onbekende reden op 2/5 hangen (20-12-00 aangevraagd), dus misschien is mijn aansluiting ongeschikt voor mxstream.

Vandaar de <zeur-modus> want ik ga voor de derde keer bellen naar de mxstream helpdesk of er nog beweging in mijn order komt; de technische meting moet nog gedaan worden op mijn lijntje.

Tsja...

Verwijderd

Met mijn nieuwe MxStream aansluiting (sinds gisteren):

Pinging gamezz.xs4all.nl [194.109.6.220] with 32 bytes of data:

Reply from 194.109.6.220: bytes=32 time=30ms TTL=61

Minimum = 30ms, Maximum = 30ms, Average = 30ms

Pinging quake.games.uk.demon.net [194.159.164.166] with 32 bytes of data:

Reply from 194.159.164.166: bytes=32 time=40ms TTL=247
Reply from 194.159.164.166: bytes=32 time=30ms TTL=247

Ping statistics for 194.159.164.166:
Minimum = 30ms, Maximum = 40ms, Average = 37ms

[opschepmodus]
Nog lager dus!!! B-)
[/opschepmodus]

Verwijderd

D:\>ping quake.xs4all.nl

Pinging gamezz.xs4all.nl [194.109.6.220] with 32 byte

Reply from 194.109.6.220: bytes=32 time=20ms TTL=53
Reply from 194.109.6.220: bytes=32 time=20ms TTL=53
Reply from 194.109.6.220: bytes=32 time=31ms TTL=53
Reply from 194.109.6.220: bytes=32 time=30ms TTL=53

Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% los
Minimum = 20ms, Maximum = 31ms, Average = 25ms

• huijaa
:(:( HOU EENS OP met het snelheidsmeting van pings! :(:(
Het gaat toch om het ADSL-beschikbaarheid !:?!

Nu even over mijn ADSL-aanvraag in Palenstein 2722:-

Omdat ik vrees dat mijn order vast zou zitten, heb ik maar vandaag naar KPN gebeld. En ook heb ik tot nu toe nog niets van KPN per post ontvangen behalve "lijnmeting positief"-brief. KPN gaf toe: "beter te veel bellen dan te weinig". Hij overhandigde daarom een ordernummer, zodat ik bij de volgende keer weer eens bel, moet ik ''m vermelden, dan loopt het vlugger. KPN-orderdesk zou mij volgende week wel verwachten. Of mijn order vast zit? -Nee, hoor, ;) het loopt nog steeds goed door. De gegevens (wachtwoord enz.) zijn gisteren al verstuurd. En het DHZ-pakket is nog helemaal niet verstuurd! :( Ik deed nog even met de laatste vraag, of de modem in mijn telefooncentrale al is geplaatst. Hij kan het helaas niet zien, of het daadwerkelijk gebeurd is. Ik zal echter moeten wachten tot volgende week...:O

Verwijderd

Je hebt helemaal gelijk Huijaa, pings posten is zwaar off-topic...

Als zij niet kunnen zien of het modem is geplaatst dan is het nog niet geplaatst.

• MasterM
Op dinsdag 15 mei 2001 18:38 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

je kan zo''n .dynip.com adres aan je IP hangen en via een progje hang je steeds je IP aan dat adres.
hè ik vat het niet helemaal,
maar moet ik nou wel of of geen statisch ip??
ik snap zoiezo niet hoe ik het strax via een server moet gaan delen... maar dat ik later van toepassing... wat ik wil die brief opsturen en cistron binnen halen. en hoe kom ik trouwens aan mijn mac adres van mijn compu. Ik dacht dat alleen je netwerk kaart een mac adres had.

maar alvast bedankt.

greetz

• Accident

Accident

's Happen

Het komt nu idd erg dichtbij allemaal denk ik :)
* Accident moet maar snel ergens een NIC gaan scoren

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 16:12 schreef MasterM het volgende:

[..]

hè ik vat het niet helemaal,
maar moet ik nou wel of of geen statisch ip??
ik snap zoiezo niet hoe ik het strax via een server moet gaan delen... maar dat ik later van toepassing... wat ik wil die brief opsturen en cistron binnen halen. en hoe kom ik trouwens aan mijn mac adres van mijn compu. Ik dacht dat alleen je netwerk kaart een mac adres had.

maar alvast bedankt.

greetz
Nou je krijgt een vast IP-adres dus je hebt dat DynaIP helemaal niet nodig. Straks kan je in het Service Centre van XS4all je IP-adres een hostname geven ''blabla''.xs4all.nl en deze DNS naam kan je dan voor je server gebruiken. Ook kan je bijvoorbeeld bij www.directnic.com een eigen domeinnaam registreren en die naar je vaste IP-adres laten wijzen. Voor een meerprijs kan je dan BSMTP bij XS4all laten instellen zodat je bijvoorbeeld ook van je server een mnailserver kan maken maar toch als je machine uit staat niet je mail verloren laten gaan, XS4all vangt dit dan nl. op en zo gauw als je weer online bent ontvang je deze mail. Bel XS4all sales eens op voor meer informatie.

Edit:

Ohhh shit ik had niet goed gelezen, ik weet niet hoe dit bij Cistron werkt en of zij ook deze diensten leveren. Ik denk wel dat je daar ook een eigen vast IP-adres krijgt. Hoe dan ook zowel met een vast als een dynamisch IP-adres kan je online blijven. Alleen als je een dynamisch IP-adres hebt kan je iedere keer als je aanlogt een ander IP-adres krijgen.

Over je MAC adres vragen: alle netwerk hardwareapparaten hebben een MAC adres ingebakken dit geldt dus voor je ADSL modem, je netwerkkaart maar ook voor routers etc. Dit hebben ze nodig om verkeer te kunnen verzenden/ontvangen. Je IP-adres wordt vertaald naar een MAC adres als iemand gegevens naar je wil verzenden en andersom.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. :)

• MasterM
thanx acrobat
Ik weet ik elk geval wat ik ermee kan...
Ik denk dat ik hem eerst gewoon op mijn compu share (via een proxy) en strax (als ik zelf een nieuwe compu heb dan ga ik ook die ik nu heb (een p150) linux draaien. Zou moeten lukken??? maar dat zie ik dan wel.
Nah in elk geval bedankt!!:)
later....

• huijaa
:):):) beschikbaarheid:
-----------------------
De XS4ALL-status is vanmorgen gewijzigd! :)
-=> :):):):):(:(:( (4/7) <=-
edit:
-=> :):):):):):(:( (5/7) <=-

Aangevraagd 2 maart j.l.
Regio: 2722 - Zoetermeer-Palenstein

N O T A B E N E:
Ik krijg vanmorgen nog een KPN-brief, die een lijnidentificatie bevat. Ik ga iets anders denken: ADSL komt hier eerder dan 1 juni a.s.
edit:
nog eerder!
:z:Z

• huijaa
Ja inderdaad, Accident. :) XS4ALL-status 4/7 had ik in mijn eigen ogen gezien tussen half elf en tien over elf vanmorgen. Omdat je in GOT heeft bijgeschreven, ging ik effe kijken wat voor status het werd. Het DHZ-pakket is volgens mij vandaag aan het versturen. :o:D

edit:

Omdat mijn status al naar 4/7 en 5/7 werd gesprongen, kan ik XS4ALL nu al inloggen. :7 Mijn ip-adres is nu bekend. :o Als DHZ-pakket binnenkomt, kan ik dus gelijk al mxstreamen. :7

• Evilernie933
  • Laatst online: 27-05 21:19
Ik heb eindelijk mijn dhz pakket binnen. Binnen 16 dagen!!! Zondag geiinstaleerd en het werktte gewoon gelijk. Je moet iets van windhoos installeren om verbinding te maken, Ik ben de naam ff kwijt. Daaarna krijg ik bij elke boot een stuk of 6 errors omdat hij iets niet in mijn system.ini niet kan vinden (?). Het werkt in ieder geval wel en dat is het belangrijkste. A.S zondag ga ik het netwerk aanleggen en hopen dat ik dan op mijn eigen system ook kan adsl-len.

B.t.W. ik woon in Rotterdam-HB

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 10:26 schreef huijaa het volgende:
:):):) beschikbaarheid:
-----------------------
De XS4ALL-status is vanmorgen gewijzigd! :)
-=> :):):):):(:(:( (4/7) <=-
edit:
-=> :):):):):):(:( (5/7) <=-

Aangevraagd 2 maart j.l.
Regio: 2722 - Zoetermeer-Palenstein

N O T A B E N E:
Ik krijg vanmorgen nog een KPN-brief, die een lijnidentificatie bevat. Ik ga iets anders denken: ADSL komt hier eerder dan 1 juni a.s.
edit:
nog eerder!
:z:Z
He goed man....
Als het net zo gaat als bij mij heb je maandag je pakket binnen!

Verwijderd

volgens mij om half 12 ofzo... en ik geloof dat het niet met de normale post kwam... dus grote kans dat jullie het vandaag ook krijgen dan :)

Verwijderd

jaaaaaaa, ik sta ook in status 5/7 :D
binnen 3 dagen moeten we dus brieven krijgen... en als DHZ-pakket is verstuurd, lijkt mij dat dat dan toch ook binnen 3 dagen moet komen :9~ :D B-)

Verwijderd

jaaaaaaaaa, net het DHZ-pakket gekregen :D 8-)
joehoe :D
nic is besteld, dus ik zal ondertussen maar ff de nic uit de pc van mijn zus jatten >:)

• huijaa
Op zaterdag 19 mei 2001 11:00 schreef neinbrucke het volgende:
jaaaaaaaaa, net het DHZ-pakket gekregen :D 8-)
joehoe :D
nic is besteld, dus ik zal ondertussen maar ff de nic uit de pc van mijn zus jatten >:)
Ik ook, EINDELIJK *D kan ik vandaag mxstreamen! 8-) :):) EINDE w8tijd !!! :):)

Gefeliciteerd, neinbrucke, hoe laat was de pakket binnen? :?

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 12:07 schreef Accident het volgende:
Het komt nu idd erg dichtbij allemaal denk ik :)
* Accident moet maar snel ergens een NIC gaan scoren
je mag mijn 3com wel ff lenen of koop zo''n rlt sitecom bij vobis ofzo (fl 49.50)

• Accident

Accident

's Happen

Ik bel je wel als ik nodig mocht hebben :)

Verwijderd

zow, ik heb nu net het dhz-pakket geinstalleerd, alle lampjes branden e.d. (die moeten branden ;))
alleen als ik dan probeer in te loggen met mxstream via dat username@xs4all-basic-adsl en het wachtwoord dat ik heb opgegeven, werkt et niet... moet ik dus zeker toch op de brief w88? :(

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 15:39 schreef neinbrucke het volgende:
zow, ik heb nu net het dhz-pakket geinstalleerd, alle lampjes branden e.d. (die moeten branden ;))
alleen als ik dan probeer in te loggen met mxstream via dat username@xs4all-basic-adsl en het wachtwoord dat ik heb opgegeven, werkt et niet... moet ik dus zeker toch op de brief w88? :(
Nee hoor, er komt ook verder geen brief meer, althans, ik heb (nog) geen brief gezien.
Weet je zeker dat je password klopt?
(ik had half december aangevraagd en wist ook niet precies meer welke ik hebben moest)
Kun je wel aanmelden bij xs4all zelf?
Telnet eens naar xs4all.nl en probeer daar eens aan te melden.

Verwijderd

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D
wachtwoord en alles was wel goed, maar gecodeerde gegevens e.d. stonden aan, en dat mag dus niet... zag ik bij de helpdesk pagina''s van xs4all

/me is now downloading met 50 kb/s B-)

• huijaa
Jaaahaaa! Status "6/7" 8-)
Eindelijk na het WORSTELEN in halve dag...
ISDN NT1 model SA2 in primafoon geruild met model S4. wat ''n werk...:r
Nu kan ik vanavond lekker op hoogste snelheid surfen. >:)

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:17

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Jaaahaaa! Status "6/7" 8-)
Eindelijk na het WORSTELEN in halve dag...
ISDN NT1 model SA2 in primafoon geruild met model S4. wat ''n werk...:r
Nu kan ik vanavond lekker op hoogste snelheid surfen. >:)
*KREUN*

Huijaa, gefeliciteerd. Ik heb gelezen hoe het met jouw aanvraag is gelopen, en uiteindelijk heb je mij ook ''ingehaald'': je hebt misschien het DHZ-pakket nu pas binnen gekregen, maar bij jou werkte het dan ook meteen. Zelf heb ik nu op de dag af 4 maanden het DHZ-pakket in mijn bezit (en geen Line Sync), maar ik ben nog steeds op oorlogspad met ome KPN, waarbij ik bijna op het punt sta om ze aan te klagen.

Vrijdag heb ik een brief gekregen met ''uitleg over de situatie'', aldus de DHZ-helldesk. Nou, ik kan je vertellen dat mijn broek ervan afzakte:

"Omdat u een glasvezelaansluiting heeft is het niet mogelijk om de levering te starten. Als u van mening bent dat u wel de juiste aansluiting heeft, dan kunt u opnieuw een aanvraag indienen bij XS4ALL voor de dienst MxStream." Nu vraag ik je... hoe slecht kan een bedrijf functioneren?! Ik krijg %$#@%$ zelfs al rekeningen van zowel KPN als XS4ALL dat alles zou werken! :( Het was een standaardbrief, van meneertje A. Breve (manager orderdesk MxStream), en niet ondertekend. Zo behandel je klanten toch niet?

* iNSaNe-oNe heeft een gepeperde brief gestuurd met daarin een waarschuwing dat ik het ze lastig zal maken, indien er niet voor het eind van de maand een oplossing is. >:)>:)>:)>:)>:)

... en oranje! :P

• mbr

mbr

Op zondag 20 mei 2001 13:46 schreef iNSaNe-oNe het volgende:

[..]

*KREUN*

"Omdat u een glasvezelaansluiting heeft is het niet mogelijk om de levering te starten. Als u van mening bent dat u wel de juiste aansluiting heeft, dan kunt u opnieuw een aanvraag indienen bij XS4ALL voor de dienst MxStream." Nu vraag ik je... hoe slecht kan een bedrijf functioneren?! Ik krijg %$#@%$ zelfs
Hee :)

Dat is precies het niveau van antwoorden wat ik krijg als ik met de helpdesk bel.

Ik heb vrijdag weer eens gebeld en mij werd in eerste instantie doodleuk gemeld dat de centrale :( VOL :( zit <- Ik had dus op al 20-12-2000 aangevraagd; volgens mij de eerste dag dat je een aanvraag in kon dienen "Uw aanvraag wordt met voorrang behandeld meldde de mxstream site vol trots".

Helpdesk medewerkster tikte mijn postcode in via hun postcode-check (denk www.mxstream.nl) en daarop zag ze dat je nog wel een aanvraag in kan dienen via mijn postcode -> OEPS .

Ik moet nog minstens een maand wachten, als ik niet binnen 14 dagen weer een brief krijg van KPN mag ik weer terugbellen (weer een antwoord in de categorie ontwijkend).

Ik geef het op.

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik woon in Landgraaf en heb ook adsl aangevraagd omdat de postcode check aangaf dat dit eindelijk beschikbaar was.

Dit is het resultaat:

Aanvraag 14-05-2001 10:55:40 - Uw ADSL aanvraag is geannuleerd.
Reden : De telefooncentrale waar uw telefoonlijn op aangesloten is in tegenstelling tot hetgeen de postcode controle doet vermoeden nog niet gereed voor ADSL. :?

Wat heb ik dan in godsnaam aan een postcode check? Ik meteen gemailed naar kpn maar tot nu toe geen reactie gekregen.

• Accident

Accident

's Happen

Hehe, eindelijk
* Accident heeft ook adsl :)
Maar waarom die vent van de TNT nou precies moet aanbellen terwijl ik onder de douche sta :?

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 21:13

Servowire

prutser:~#

Grrr
KPN!!!
IK WIL ADSL!!!

GRRR :(
iedereen ADSL, en ik niet :(((((

met papier mache kun je alles maken!!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste