ADSL in Zoetermeer

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.428 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik zit al de hele tijd met CASEMA/WANADOO en vind :'( al erg langzaaaaaaaam :Z en dit bedrijf stelt vanaf vandaag dataverkeerlimiet van 1GB per maand :(

Ik wil een overstap naar ADSL!!! Ik heb gehoord dat er al wat in Zoetermeerse wijk Rokkeveen ADSL gelegd worden :) Maar ik vraag me af wanneer mijn wijk Palenstein uiteindelijk aan de beurt zal komen? :?

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 14:57
Bel 'es met kpn ofzow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:34

Crusader

Arc Nature

Yep. Rokkeveen is ADSL enabled. 8-)
Drie keer raden waar ik woon... hehehe
Dinsdag ADSL aangevraagd :9~

* Crusader ziet toch wel in dat dit een totaal nutteloze posting is...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Als je het weet geef dan eens een GIL de buurt in hoor ik je vast wel!!!!!!!

Woon ook palenstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ik wil ook asdl!!
ja ik ben ook een zoetermeers casema slachtoffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Als we dan tochj bezig zijn, Hoe zit het met seghweart?

nog meer zoetermeerders hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

ik kom ook uit seghweart (vijverdreef)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 10:38

mbr

Bij de telefooncentrale op de Abdissenbos in Zoetermeer is KPN flink bezig met zand scheppen, volgens mij komt er een extra gebouw naast de bestaande telefooncentrale. Wat nu ook in Rokkeveen gebeurt, zie streekblad en postiljon.

Nu maar hopen dat ik niet buiten de 5km zone val, trouwens bij de postcodecheck van mxstream staat er nog steeds "Het is helaas nog niet bekend wanneer Mxstream in uw buurt beschikbaar komt".

Dus hoelang nog ???? woonde ik nu maar in Rokkeveen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

What the fuck zeg had nog gedacht dat er zoveel zoetermeerders zouden zijn hierzo :)

Vanavond maar meteen een mini meeting houden dan?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

http://www.xs4all.nl/adsl/aanvragen/beschikbaarheid.html

Als je in Meerzicht of Rokkeveen woont heb je blijkbaar mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7690

Woon weer in de leyens hoor :(:( grrr kutzooi!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Beste Zoetermeerders,

Heel leuk dat er meer zoetermeerders in "Gathering of Tweakers"-systeem waren, :D dat verbaas ik me al, en had toen geen tijd vanavond, maar uiteindelijk in diepe surfnacht met klote casema...:(

Ik heb wat geruchten gehoord. Alleen in Rokkeveen en Palenstein wordt ADSL gelegd, maar ik denk dat Palenstein in het jaar 2001 aan de beurt komt. ik doe bijna dagelijks een postcodecontrole met zowel xs4all als mxstream. Ik laat jullie direct weten, als er een margriet uit het gras komt, maar niet adder (casema)...>:)

Hoeveel zoetermeerders zijn dol op ADSL en heeft een hekel aan Casema ? :?

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

/quote
Ik heb wat geruchten gehoord. Alleen in Rokkeveen en Palenstein wordt ADSL gelegd
/quote

ik hoop het niet!
dan wordt het kiezen: verhuizen of casema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Ik heb wat geruchten gehoord. Alleen in Rokkeveen en Palenstein wordt ADSL gelegd, maar ik denk dat Palenstein in het jaar 2001 aan de beurt komt.
Nee hoor volgens xs4all ook in Meerzicht, zie:

http://www.xs4all.nl/adsl/aanvragen/beschikbaarheid.html

Helaas woon ik niet in de bovengenoemde wijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Beste ADSL-graag-willende Zoetermeerders,

Ik heb ADSL-centrale lijst gevonden en ik heb voor jullie geknipt: alle centrales in Zoetermeer:-

Ztm-C, Bernhardstraat 13, 2712CR
Ztm-Mzt, Abdissenbos 9, 2715XA
Ztm-Pls, van Aalstlaan 20, 2722RL
Ztm-Rok, Roomwit 18, 2718AR

Pak een Zoetermeerse stadskaart en haal een liniaal van 5 kilometer. :) Meet tussen jouw huis en een van bovengenoemde centrales. Is het net binnen, dan is het voor je ADSL beschikbaar. :) Te lang? ---> :(:(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Er wordt bedoeld op verscheidende wijken. (twee derde en vierde cijfer van postcode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16635

Waar vind je een ADSL-centrale lijst ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Op zondag 17 december 2000 13:23 schreef huijaa het volgende:

Ik heb ADSL-centrale lijst gevonden en ik heb voor jullie geknipt: alle centrales in Zoetermeer:-

Pak een Zoetermeerse stadskaart en haal een liniaal van 5 kilometer. :) Meet tussen jouw huis en een van bovengenoemde centrales. Is het net binnen, dan is het voor je ADSL beschikbaar. :) Te lang? ---> :(:(:(:(
:) Beter de van Aalstlaan is hier 10 Meter van dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Beste mede-Zoetermeerders,

Opeens kan ik in mijn wijk MXSTREAM aanvragen, dus dat heb ik ook gelijk gedaan via planet internet!!!!.

Met een beetje geluk heb ik eind januari 2001 adsl tot mijn beschikking mits ik niet door de technische check kom (arghhhh NIET aan denken )

Ik heb gekozen voor comfort (Basic) met het ethernet modem.

Nu heb ik geen ethernet kaart in mijn PC dus wil ik bij deze vragen welke ethernet kaart het beste is ?? 3COM waarschijnlijk ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

Op zondag 17 december 2000 13:23 schreef huijaa het volgende:

max 5km?
als ik hier op mn kaart kijk is zoetermeer ongeveer 5km bij 6km dus ik denk dat (bijna) iedere zoetermeerder adsl kan krijgen.
Nu heb ik geen ethernet kaart in mijn PC dus wil ik bij deze vragen welke ethernet kaart het beste is ?? 3COM waarschijnlijk ???
MBR je stelt een vraag waarvan je het antwoord al weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Laatst online: 27-04 06:19
[b]Pak een Zoetermeerse stadskaart en haal een liniaal van 5 kilometer. :) Meet tussen jouw huis en een van bovengenoemde centrales. Is het net binnen, dan is het voor je ADSL beschikbaar. :) Te lang? ---> :(:(:(:(
Gaat niet altijd op.... Je kunt dan wel 5 Km van een centrale wonen, maar dat kan best wel eens betekenen dat kabel-gewijs gezien er 10 Km kabel tussen jou en de centrale ligt, omdat de kabel een grote boog richting jouw huis gaat, en 25 straten voor jouw huis aandoet..... en dan heb je nog geen ADSL. Maar ik geloof dat het in de meeste steden reuze meevalt. Het schijnt dat er in Amsterdam Noord (boven het IJ)een paar mensen zijn die niet kunnen ADSL-en omdat de centrale NET te ver weg staat, terwijl ie hemelsbreed maar een paar km verderop staat.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Voor degene, die in Zoetermeerse wijk 16 wonen:-

Mxstream is op dit moment in uw omgeving nog niet leverbaar. Maar vanaf 31-03-2001 :( is Mxstream echter ook bij u beschikbaar! Daarom kunt u Mxstream Basic of Mxstream Extra nu alvast bestellen. :) En als u Mxstream nu al bestelt, wordt uw bestelling met voorrang behandeld! U kunt Mxstream Basic of Mxstream Extra bestellen op een gewone telefoonlijn of op een ISDN lijn.

En voor wijk 12 en 22 waarschijnlijk veel later... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Laatste update:

Het wordt niet eind januari 2001 maar eind maart 2001 :+ .

En ik heb nog geen bevestigings e-mail ontvangen van planet internet die direct verstuurt zou worden volgens de net.speed registratie.

Mijn gegevens staan wel in de orderstatus, maar niet dat ik voor de ethernet modem heb gekozen.

Ik heb wel een machtiging (contract?) geprint via Net.Speed aanvraag maar er staat niet bij naar welk adres dit moet.

Ik wacht rustig af.....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Waar kan ik nou het beste die Adsl zooi aanvragen dan???

KPN kan nou hierzo in Palenstein, al wordt dat hier boven zo beetje ontkent.

Cistron heeft gezegd dat zij eind Januari kunnen aansluiten.

Maar wat is nou verstandig wachten tot cistron hier is of even kpn kiezen en eindelijk dat slaksema dumpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

En wat is het nummer van die KPN zaak hierzo in Zoetermeer?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

probeer deze eens:
www.detelefoongids.nl
geloof me het werkt :)

/edit
primafoon kent ie niet vreemd :?
maar volgens de goudengids moet je 0800-0402
bellen (voor alle primafoons btw)
/edit

• huijaa
Momenteel blijft mijn dichtbijzijnde centrale "onbekend" voor ADSL. :( Want vanaf afgelopen maandagmorgen meldde Mxstream, dat het er nog geen planning bestaat in mijn wijk. :(

Woont in Palenstein, en heb geen plan om te verhuizen naar Rokkeveen of Meerzicht. :(

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:24
Hmmm, allemaal Palensteiners hiero. Ik ook. Zoetermeerse tweakers meeting houden?

Wie gaat er dan binnenkort ADSL leveren? Meer info graag.

Anoniem: 14258

Op zaterdag 16 december 2000 02:21 schreef huijaa het volgende:
Beste Zoetermeerders,

Heel leuk dat er meer zoetermeerders in "Gathering of Tweakers"-systeem waren, :D dat verbaas ik me al, en had toen geen tijd vanavond, maar uiteindelijk in diepe surfnacht met klote casema...:(

ik doe bijna dagelijks een postcodecontrole met zowel xs4all als mxstream. Ik laat jullie direct weten, als er een margriet uit het gras komt, maar niet adder (casema)...>:)

Hoeveel zoetermeerders zijn dol op ADSL en heeft een hekel aan Casema ? :?
kijk je ook bij cistron die moet je niet vergeten :) dat vindt ik tenminste een hele intressante. http://www.cistron-telecom.nl/

Anoniem: 15806

In Wassenaar is het 31 Maart 'al'.
Eindelijk van het casema juk af. Gisteren deed ie het weer niet (1 uur offline, 10 minuten online).

Casema krijgt problemen als ze niet snel die DEMOS dingen weghalen. Ik ken nietmand die tevreden met ze is.

Anoniem: 17252

Eindelijk ook ADSL in Z'meer en ook nog in mijn wij (Rokkeveen). Eerst ff kijken wat een ethernetkaart kost (pcmcia) en dan gelijk weg bij Casema (dit gaat ze veel klanten kosten zo te horen>:)

• bakkiepleur

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Hoop wel dat Cistron snel komt hier in Zoetermeer anders moet ik eerst zo'n moord contract aan met KPN.

• mbr

mbr

:) Zojuist een bevestiging ontvangen van KPN dat ze mijn opdracht ontvangen hebben :)

Nog "maar" twaalf weken en dan is het zover!

Anoniem: 17252

Op donderdag 21 december 2000 13:26 schreef Henkules het volgende:

[..]
kijk je ook bij cistron die moet je niet vergeten :) dat vindt ik tenminste een hele intressante. http://www.cistron-telecom.nl/
He perfect Henkules, dit is echt een goed alternatief voor zowel internet als telefoon en dat allemaal voor een scherp tarief. Nu maar afwachten waneer ze beginnen met het aanleggen van die 1ste fase (hoop snel:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik woon (zoals eerder al gepost) in Rokkeveen en ik heb gebeld met Cistron over de beschikbaarheid van hun ADSL abo in die wijk. Volgens Cistron is Rokkeveen momenteel opgenomen in de zg. "Fase 1" wat dus wil zeggen dat het nog gaat komen. Wanneer kon Cistron niet zeggen, het kan 3 maanden duren, een half jaar of zelfs nog een jaar.
Nou, daar ga ik dus niet op wachten, ik neem een jaarabonnement bij XS4ALL en kijk over 12 maanden of Cistron dan een alternatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:17

SambalBij

We're all MAD here

Grrr moet ook nog 3 maanden wachten....(2715) :(:(:(:(
In elk geval grote kans dat als het er eenmaal is dat ik het wel kan aanvragen. Telefooncentrale staat aan de overkant.

ps huijaa, hoe kom je aan die centrale gegevens?? is daar gewoon een openbare lijst van ofzo?

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11148

ik woon ook in seghetmaar (akkerz)...en Casema is hier zuperz sloom......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16024

Gelukkig woon ik in Rokkeveen op 125 mtr afstand van de wijkcentrale aan de Roomwit.

Bij Xs4all via het web de zaak in gang gezet en nu maar wachten, helaas zit dat verd$#mde Kerst en Oud & Nieuw ertussen, zal allemaal nog wel ff duren denk ik!

Ps. Heeft er overigens al iemand ADSL in Zoetermeer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Voor mij dus ook nog drie maanden hier in Zoetermeer, maar eerst is het af wachten of ik door de technische meting kom. De telefooncentrale staat ca. 3 KM bij mij vandaan en ik heb geen idee hoelang de werkelijke kabellengte is (dat weet niemand volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10262

Cistron levert tegenwoordig of binnenkort ook aan Zoetemeer
8 MBS Download 2MB upload voor f 149,-
ALL IN
Das Sneller als de kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ja, maar volgens Cistron kan dat "binnenkort" ook over een jaar zijn.
Ik kijk het wel aan, neem eerst een Mxstream abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Sneeuw in Zoetermeer? Dan zal het wel moeilijk/koud worden om ADSL-lijn onder grond (onder sneeuw) te plaatsen in mijn wijk :r Maar overigens zingt MxStream vandaag hetzelfde liedje...nog niet bekend. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Vorige week zag ik dat KPN bezig was met blauwe kabels aanleggen in het westerpark, naast het fietspad tussen het golfterrein en park.

Ze graven nu richting voorweg en dus naar de centrale waar ik op ben aangesloten (abdissenbos) :)

Denk dat KPN gewoon keihard door blijft graven ongeacht het weer!!!!!!!! (om CistroN voor te blijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

KPN is ook goed bezig, zie net dat het nu eind april wordt i.p.v. eind maart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Laatst online: 27-04 06:19
Op donderdag 21 december 2000 13:54 schreef Mojaco het volgende:
Casema krijgt problemen als ze niet snel die DEMOS dingen weghalen. Ik ken nietmand die tevreden met ze is.
Ik ken er zat die tevreden zijn.... Ze houden immers hun Casema modem aan. Als ze echt 0,1 kbyte/s aanbieden, en het is elke dag weer raak, dan kun je net zo goed geen kabel nemen, en het houden zou ik al helemaal niet! :7

Of is de macht van de portemonee zo zwaar dat sommigen zelfs zulke slechte kwaliteit accepteerd? Ik hou het gewoon simpel... als je een product houdt, ben je er tevreden mee, anders had je het allang omgeruild, duurder of niet duurder. (Hmmmm... mischien komt hier toch de oerhollandse zuinigheid naar boven) >:)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Van iemand uit Rokkeveen gehoord:-

In Rokkeveen wordt het ADSL-aanleggen vertraagd naar maart 2001. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

En nu wil ik het nog van de KPN horen ;)
Denk dat het wel mee zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pas in maart in Rokkeveen? Ik denk het niet! Heb al een bevestiging dat mijn aansluiting door de technische keuring heen is gekomen. Zit dan ook 100mtr hemelsbreed van de centrale! (;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Kowboy, dan zit jij zeker in de wit-straten...
Maar ik wil eigenlijk even weten wanneer je het hebt aangevraagd, ik 12 december en heb tot nu toe niets anders gekregen dan een brief van de KPN waarin ze zeggen binnen 4 dagen antwoord te geven over de technische keuring. Nog niets over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep! Sneeuwwit.. en op 22 dec de aanvraag gedaan. zit op 3/7 volgens statuspagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Hmmmz, het enige dat ik me dan kan voorstellen is dat jij een analoge telefoonlijn heb. Ik heb ISDN en misschien dat een technische meting daarbij anders in z'n werk gaat.
Correct me if I'm wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klopt... ik heb hier een analoge lijn... vlak voor kerst kreeg ik de kpn bevestiging en tussen kerst en oud&nieuw kreeg ik een brief met die technische goedkeuring o.i.d.
bel ze anders ff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Kep ze gebeld... ze hebben mijn aanvraag 29 dec binnen gekregen, maar de brief die ik van ze ontving is gedateert 12 dec :?
Ennieweej, ik zit nu in zg. fase 1 en testen lopen op dit moment.
Hmmmm, waar ken ik dat fase 1 ook alweer van, Cistron waar blijf je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is mooi.. nu maar hopen dat ze snel opschieten! Geen dingen gehoord over mogelijke capaciteitsproblemen o.i.d.? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nee, alleen dat ze een achterstand hebben opgelopen met de technische metingen (maar schijnbaar dus alleen met ISDN). Van de 4 dagen waar ze het in de brief over hebben, moet je 10 dagen maken.
Omdat ik toch overdag bij de KPN zit, heb ik het e.e.a. nagevraagd, het is dus zo dat de Mxstream orderdesk gesplitst is, 1 voor analoge lijnen en 1 voor ISDN lijnen. Dat verklaart dus waarom jij wél snel bent geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aha.. dat klinkt goed.. voor mij dan.. sorry! :')
Zit je op een ICT-project bij de KPN in Den Haag of iets dergelijks dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik zit inderdaad bij de KPN in Den Haag en doe daar beheer van de Tivoli omgeving (landelijke beheertool, Tivoli is een produkt van IBM). Erg interessant, zeker omdat je zo nu en dan wel eens wat info krijgt te horen. Dat bijvoorbeeld vorig jaar de overname van Télefonica niet door zou gaan wist ik al een paar dagen van tevoren terwijl men in de pers deed geloven dat het naar alle waarschijnlijkheid gewoon doorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13706

Iemand cistron vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Op donderdag 04 januari 2001 10:16 schreef igor het volgende:
Iemand cistron vergeten?
Nee, niemand is CistroN vergeten. Maar ik heb geen zin om nog (minstens?) een jaar te wachten op ADSL via CistroN terwijl KPN het dit jaar nog aanbiedt.....

Voorzover ik weet biedt CistroN alleen ADSL aan in gedeeltes van Delft en Rotterdam. Moet nog zien of wat ze aanbieden ook in de praktijk gehaald wordt..... Waarom zou KPN ervoor kiezen om de lijn af te knijpen en CistroN niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19012

Hoi allemaal,

Ook ik woon in Rokkeveen en heb ADSL aangevraagd op 7/12. Het bleek dat ik een kostenteller had, die heb ik laten verwijderen en nu sta ik sinds 14/12 in status 2 aanvraag naar KPN verstuurd. Gisteren eens gebeld. als ik in een wachtlijst zou staan dan zou ik een brief moeten hebben ontvangen, maar die heb ik niet gekregen. Dus is er nog hoop voor mij denk ik dat ik het toch gewoon ga krijgen. Er ging nu een medewerker persoonlijk op toe zien dat het gerealiseerd werd.

Groetjes Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:18

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ook ik woon in Rokkeveen en heb ADSL aangevraagd op 7/12. Het bleek dat ik een kostenteller had, die heb ik laten verwijderen en nu sta ik sinds 14/12 in status 2 aanvraag naar KPN verstuurd.
Ik wens je succes. :)

Zelf heb ik op 23/12 alles aangevraagd (een DHZ-pakket met Ethernet-modem, ook in Rokkeveen), en sinds 29/12 sta ik op statusje 3/7.

Bij navraag in meerdere nieuwsgroepen blijkt dat tot nu toe NIEMAND ADSL opgeleverd heeft gekregen. Terwijl het inderdaad al sinds 7/12 volgens de pagina's beschikbaar zou moeten zijn... Fijne boel. :(

Ik wens ons aller Zoetermeerders die een aanvraag hebben lopen veel succes toe. ;)

* iNSaNe-oNe heeft KCma al opgezegd, waarschijnlijk ben ik daar vanaf 1-feb-2001 vanaf...

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Beste Zoetermeerders,

Ik zit momenteel op status 0/7 }:O
In mijn wijk Palenstein is het nog niet beschikbaar voor ADSL :(
Nog een weekje kan ik die 50% kortingsaanbieding van MxStream in mijn buik schrijven! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Bij navraag in meerdere nieuwsgroepen blijkt dat tot nu toe NIEMAND ADSL opgeleverd heeft gekregen.
Bij deze kan ik je verzekeren dat er mensen zijn die ADSL hebben gekregen in Rokkeveen.
Ik heb inmiddels van de KPN een brief ontvangen dat ik binnen drie weken het DHZ pakket thuisgestuurd krijg.
Het komt allemaal goed, geloof me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
:D WAKKER WORDEN, palensteiners...*D

Ik kreeg net geleden een emailtje van MxStream, dat ADSL binnenkort beschikbaar zal komen in mijn regio. :) Ik heb gelijk naar een aanmeld-website van MxStream gegaan en toch blijft het nog onbeschikbaar. ;( Ik denk wel, dat er straks regio-controle gaan wijzigen. :) Hooray! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10726

Op donderdag 04 januari 2001 09:57 schreef Crusader het volgende:
Ik zit inderdaad bij de KPN in Den Haag en doe daar beheer van de Tivoli omgeving (landelijke beheertool, Tivoli is een produkt van IBM). Erg interessant, zeker omdat je zo nu en dan wel eens wat info krijgt te horen. Dat bijvoorbeeld vorig jaar de overname van Télefonica niet door zou gaan wist ik al een paar dagen van tevoren terwijl men in de pers deed geloven dat het naar alle waarschijnlijkheid gewoon doorging.
Euh... zit je toevallig in gebouw HV2 dan?:? Daar zit ik in elk geval op de afdeling ServerBeheer :) En Tivoli Beheer zit aan de overkant van de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ehhh, Arnoudo, heb ik hier te maken met meneer Ouwehand? Haha. Lachuh :D
Ik zit inderdaad in HV2 tegenover jullie.
Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Haha. Lachuh :D
... dan ga ik het nog leuker maken. :)

Ik zit naast jullie in HV3. DC Netwerken OPS Den Haag is de afdeling waar *ik* zit. :)

* iNSaNe-oNe heeft trouwens zojuist een tweede NIC in zijn servertje geplaatst. Laat ADSL maar komen, er kan geshared worden over het hele net! [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

iNSaNe-oNe, is dat de afdeling BBT/IP (UBN)?
Nou, het wordt nog gezellig hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 15:45
Volgens mij zit iedereen van de KPN de hele dag te internetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Hey Forcy, werd jou iets gevraagd ;)
hehehe...
Ga jij nou maar je Linuxbak fatsoenlijk installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10726

Op maandag 08 januari 2001 22:03 schreef Crusader het volgende:
Ehhh, Arnoudo, heb ik hier te maken met meneer Ouwehand? Haha. Lachuh :D
Grtz
De enige echte...
Ik heb alleen geen idee wie jij dan wel niet bent, maar daar kom ik vast wel achter :)
Ik heb vandaag (en de rest van de week) avonddienst, dus ik zit nu nog lekker thuis. Vanaf 14:30 ben ik weer present.

Hmmm... maar ADSL in Zoetermeer weet ik eigenlijk niks van :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Succes! Hint: BOOGA034

Hmmm, waar blijft mijn ADSL pakket in Zoetermeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

wel een beetje offtopic, maar ja,
ik zag dat er iemand een lijst van adsl centrales met postcodes had, nou heb ik op internet gezocht, maar ik kon zoiets dergelijks niet vinden, zou je mij een kopie van die lijst willen sturen ? en als dit niet kan omdat het classified is ofzo, kan je me dan tenminste vertellen waar de centrale van nieuwegein-noord staat ? kan ik zelf een beetje inschatten of ik door de technische keuring heenkom. :)
thanks

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe, is dat de afdeling BBT/IP (UBN)?
Nou, het wordt nog gezellig hier ;)
Neen, ik zit bij Datacenter Netwerken Operations. Beheer van de infra van de rekencentra in met name Bussum. Heerlijk werk. :)

Voor de goede orde (allen): ik heb *niets* met uitrol van ADSL whatsoever te maken. Was dat maar zo. :)

Crusader: jij schreef dat jij al WEL mensen in Rokkeveen had gezien met ADSL werkend? Hoe lang hebben zij daar op moeten wachten, en weet jij meer over hun ervaringen aldaar? Ik ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nee, ik weet niet hoe lang ze hebben moeten wachten, maar ik weet wel zeker dat die persoon het heeft gekregen in Rokkeveen. Ik ken hem ook maar via-via dus kan het niet rechtstreeks vragen. Hij is in elk geval wel heel erg tevreden over ADSL (in Rokkeveen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(
Van MxStream gehoord, dat hij een fout heeft gemaakt, dat hij een bericht van maandag 8 januari meldde, dat het binnenkort beschikbaar is in mijn regio. Toch blijft Palenstein onbeschikbaar! GEEN 50% KORTING!
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi,

Ik heb me ingeschreven voor adsl op 7/12 van vorig jaar. maar tot op heden
staat mijn status op 2/7.
Heb al twee keer gebelt en men vertelde dat ik niet in de buffer sta, maar
dat ik een brief ga krijgen en dat ze er mee bezig zijn.

Ik geloof hier echt niets van, mensen uit mijn wijk (rokkeveen in
zoetermeer) die zich later hebben ingeschreven staan al op status 3/7 en
hebben een brief ontvangen dat ze het dhz pakket binnen drie weken thuis
krijgen.

Wat moet ik nou doen? moet ik nou boos gaan worden aan de telefoon bij KPN,
zou dat helpen?

Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

Ik sta sinds vandaag op 3/7, wat erg typisch is omdat een vriend van mij, die zich eerder dan mij heeft ingeschreven nog steeds op 2/7 staat.
Het enige verschil is dat ik gisteren een boos e-mailtje naar de kpn heb gestuurd over dat er problemen met de bedrijfsvoering zouden komen bij trage oplevering en dat mijn huidige internetabonnement bijna afliep (gelul, natuurlijk :))
Ik zou het proberen, je weet maar nooit :)

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Gezellig he! Zoetermeerders onder elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is dan het e-mail adres van KPN als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

er staat ergens zo'n formpje op www.mxstream.nl die heb ik ook gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren nog naar Xs4all gebeld en volgens hen moet alles voor mij een dezer dagen rondkomen qua mx-hardware levering.. Aanvraag gestart op 20 dec geloof ik en nu (10 jan) sta ik al een tijdje op 3/7... ben dus in afwachting....
Dit is trouwens de eerste keer dat ik hoor dat iemand in Zoetermeer/rokkeveen ADSL heeft! Wie nog meer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nadat ik gisteren nog melde dat mijn status op 2/7 bleef staan sinds 14
december.

Is er vandaag een nieuwe status in werking. Ik sta nu maar liefst op status
3/7.
Ik had een nogal boos e-mailtje gestuurd naar KPN, en dat heeft kennelijk
geholpen.
Nu sta ik wel op status 3/7, maar heb nog geen brief van KPN ontvangen, Kan
ik er nu een beetje op gaan rekenen dat ik het dhz pakket binnen drie weken
ofzo ga ontvangen of moet ik daarvoor in status 4/7 zitten?

Alvast hartelijk dank,
is er iemand die mij die brieven van KPN eens kan e-mailen, inscannen ofzo?
ben benieuwd wat erin staat.

Bedankt,

Gerben
gwjans@yahoo.com of
gerben@janssen.mine.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha,
Die MXstream-koorts begint nu toch echt ziekelijke vormen aan te nemen bij sommige onder ons: Inscannen van de brieven? Haha lachmen man!

OK nu ik:

Contact gehad met de MXOrderdesk en na 5 minuten wachten meldde men dat ik volgende week de hardware en brief zou krijgen.. (nu op 3/7)

Volgens mij verwerken ze alleen personen die contact opnemen aangezien ze "wachtlijsten" o.i.d. hanteren..

Dus wie de grootste (of snelste) bek heeft wordt geholpen! *D Daar lijkt het op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Ha! :)

Casema is de deur uit vanaf 1 februari, nu hopen dat KPN een beetje opschiet met leveren van de kliek.

Tikkenloos snel internet ruleert! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hier ook,

Casema opgezegt per 1 februari a.s.
Ik hoop dat die KPN is een beetje opschiet, ik krijg mijn dhz pakket binnen 2 weken als het goed is. Is er al iemand in Rokkeveen die zijn modem inderdaad al heeft ontvangen?

Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Hi Gerben,

Is het toch nog gelukt om de boel voor 1 februari op te zeggen? Deden ze niet moeilijk wat betreft de maand opzegtermijn? Toch nog tof van ze. :)

Ik ben die gozer die je het adres heeft gegeven voor opzeggingen van Cable Wannabee in xs4all.adsl (Laurens).

* iNSaNe-oNe wil het DHZ-pakket! [img]"i/s/yummie.gif\"[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Laurens,

ah was jij dat, tof zeg zo kom je nog eens mensen tegen. Dus jij woont ook in Zoetermeer?

tja ik heb casema wel de brief opgestuurd, maar nog geen antwoord gekregen. Dus ik weet niet of het voor februari rond gaat komen. Anders heb ik nog een maandje casema als back-up. Ik verwacht niet dat ik het dhz pakket op tijd zal gaan krijgen, KPN kennende.

Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi! Is het maar 1 maand opzegtermijn bij Kaaseemaa? Ik had eerder iets van 50 jaar opzegtermijn verwacht o.i.d. Dat is dan mooi meegenomen. Eerst maar ff afwachten wanneer ze het zooitje hier opleveren in Rokkeveen, en dan pas opzeggen!
Misschien wel een ideetje op tijdelijk tussen de twee verbindingingen te load-balancen!

P.s. Ik durf het bijna niet te vragen: Wat is het adres van die kabelboeren waar ik op kan zeggen? Sorry! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Dames en heren,

Na sinds 27-12-2000 in status 3/7 te hebben gestaan is het dan sinds vanmiddag zover:

5/7 Aansluitinginformatie KPN ontvangen

Er zit beweging in de zaak! :)

Postcode: 2719 LA (Olmehout).

* iNSaNe-oNe is bijna zover dat het KCma-modem in de MxStream-doos terug mag naar Delft, alwaar het KCma-headquarters is gevestigd... [img=15,15]i/s/devil.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

En ik ben ineens van vier weken status 3/7 naar 6/7 gegaan (XS4ALL dienst aangemaakt).
Jottum!
Kon zelfs al mijn XS4ALL mail uitlezen via webmail.xs4all.nl :)

2718 HA Lichtgroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Hehe!

Ik kom er inderdaad net achter dat mijn shell-account al is aangemaakt bij XS4ALL... telnetten naar xs4.xs4all.nl lukt ook al.

* iNSaNe-oNe is in zijn nopjes. [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Op donderdag 18 januari 2001 17:37 schreef iNSaNe-oNe het volgende:

[me=10084]is in zijn nopjes.
:)

Zo te lezen gaat het allemaal prima en kan het niet lang meer duren voordat heel Zoetermeer ADSL heeft.

En eind april mag Buytenwegh mee reizen op de Mxstream locomotief, ben zeer benieuwd naar de uiteindelijke prestaties.

Oh ja, moet eerst nog door de technische meting komen..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ook op 5/7 (na 3/7) sinds vandaag (aanvraag 20 dec ofzoiets)

Gaat lekker!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Kom ik thuis, blijkt dat TNT langs is geweest om mijn ADSL pakket af te leveren, en ik was niet thuis! :(
En daarnaast ook de brief van de KPN met inloggegevens en een hoop spul van XS4ALL ontvangen.
Als je ADSL krijgt, dan krijg je ook echt alles in 1 keer... :)
Nou ja, morgenavond dan maar ADSL aansluiten.
En het belangrijkste: WEG MET CASEMA!

Vond het inderdaad wel een ludiek idee om het modem in de doos van MxStream retour te sturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanx.. goede tip om webmail.xs4all.nl te testen.. kon gelukkig nog net het password bedenken wat ik toen verzonnen had..
dat werk in ieder geval al!

Tom B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Nog meer nieuws van het front:

Sinds vanochtend staat mijn status ook op 6/7 'Dienst XS4ALL aangemaakt'.

Ik mag hopen dat als ik thuis kom dat dan een pakket op de tafel ligt. Anders zo spoedig mogelijk. :)

* iNSaNe-oNe vindt de spanning nu om te snijeh! [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik denk dat je grote kans hebt dat het pakket vanmiddag of anders morgen bij jou bezorgd wordt.
Ik heb maar een halve dag vrij genomen en ga straks lekker knutselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update! TNT heeft het pakket aangeboden, helaas niemand thuis. Ophalen op postkantoor morgen! Dus als alles goed is Zaterdag ADSL.....
Pagina: 1 2 Laatste