ADSL in Zoetermeer

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.430 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16024

ook op 5/7 (na 3/7) sinds vandaag (aanvraag 20 dec ofzoiets)

Gaat lekker!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 14:34

Crusader

Arc Nature

Kom ik thuis, blijkt dat TNT langs is geweest om mijn ADSL pakket af te leveren, en ik was niet thuis! :(
En daarnaast ook de brief van de KPN met inloggegevens en een hoop spul van XS4ALL ontvangen.
Als je ADSL krijgt, dan krijg je ook echt alles in 1 keer... :)
Nou ja, morgenavond dan maar ADSL aansluiten.
En het belangrijkste: WEG MET CASEMA!

Vond het inderdaad wel een ludiek idee om het modem in de doos van MxStream retour te sturen :D

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanx.. goede tip om webmail.xs4all.nl te testen.. kon gelukkig nog net het password bedenken wat ik toen verzonnen had..
dat werk in ieder geval al!

Tom B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Nog meer nieuws van het front:

Sinds vanochtend staat mijn status ook op 6/7 'Dienst XS4ALL aangemaakt'.

Ik mag hopen dat als ik thuis kom dat dan een pakket op de tafel ligt. Anders zo spoedig mogelijk. :)

* iNSaNe-oNe vindt de spanning nu om te snijeh! [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik denk dat je grote kans hebt dat het pakket vanmiddag of anders morgen bij jou bezorgd wordt.
Ik heb maar een halve dag vrij genomen en ga straks lekker knutselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update! TNT heeft het pakket aangeboden, helaas niemand thuis. Ophalen op postkantoor morgen! Dus als alles goed is Zaterdag ADSL.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Hi guys. Zit nu lekker te ADSLlen... 8-)

Ik wil jullie er even op attenderen dat de ADSL startpagina zoals vermeld in de handleiding, niet juist is.
Ik heb een tijdje zitten etteren met mijn pc en uiteindelijk maar de helpdesk gebeld.

FOUT ADRES:
http://start.mxstream.nl

JUIST ADRES:
http://10.128.1.39

Scheelt jullie weer een hoop zoekwerk ;)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Tom, ik kreeg een pager bericht van je, kon er niet gemakkelijk op replyen (moet smtp zaken nog instellen enzo)
Maar alles werkt nu perfect! Het enige probleem dat ik dus had was de verkeerde startpagina, maar tegen dat probleem hoeven jullie niet meer aan te lopen...
Zat net wat te downloaden (weliswaar van de xs4all download pagina) en dat ging met 54 KB/s.
Browsen gaat ook als een speer.
Tot nu toe loopt alles op rolletjes hiero in Rokkeveen (Zoetermeer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geweldig!
(~

Ik moet denk ik nog even geduld hebben.. morgen ligt mijn modem op het postkantoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19012

Nou,

ik ben heeeeeel erg jaloers op jullie nu. Ik zit nu een weekje te wachten nadat ik de brief heb ontvangen van KPN, dus nog twee weken wachten vanaf nu.

Heeft het bij jullie nou geklopt dat je echt drie weken moet wachten totdat je het dhz pakket krijgt van kpn zoals in de brief stond, of duurde het langer?

Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ongeveer wel ja.. volgens de XS4all statussite ben ik begonnen op 22dec00 en zitten we nu bijna een maand verder (met inbegrip van kerts&oudnieuw)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik kreeg de KPN brief over de modemverzending exact twee weken geleden.
Ze zijn dus zelfs een week te vroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Ook een update:

Ook bij mij is de TNT-persoon langs geweest. Jammer dat hij niet 's avonds nog eens de boel aanbied. Morgen dus sta ik als een van de eersten op de stoep bij postkantoor Samanthagang. ;)

Overigens heb ik GEEN gegevens nog gekregen van KPN met inlogspul enzo. Zit dat bij het DHZ-pakket, of moet dat los in een brief zitten ofzo?

* iNSaNe-oNe vindt het jammer dat de postman zo vroeg komt, anders kon hij nu ADSL-len. [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals al misschien al weet ligt het DHZ pakket morgen voor me klaar op het postkantoor. Vandaag heb ik al wel de MX account gegevens ontvangen! Als ik jou was zou ik de KPN HD alvast bellen, die schijnen de spullen ook door te geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Dat heb ik dus net maar even gedaan. Het enige wat je nodig hebt is toch dat f-usernamepje en password?

De rest zoek ik zelf wel op. ;)

Ook meteen het postkantoor gebeld om te vragen of misschien de pakketten deze dag nog terugkomen van de postbode uit zijn run. Helaas niet, ze krijgen hem pas morgenochtend binnen... Argh. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep! Het Fxxxxxxx... nummer en het password.. en natuurlijk je account van XS4all (toch?), maar als het goed heb je die zelf aangemaakt! (test: service.xs4all.nl)

Postkantoor: HAHA! Ik ben zelfs langsgeweest bij de Samanthagang en bij die andere in "De Vlieger", de TNT wil nogal wel eens bij de verkeerde het spul inleveren voor ons.. morgenvroeg terugkomen! Helaas....

Net ff kabeltje getrokken naar beneden en de CAI kabel voor de zekerheid toch nog maar even laten zitten... heb ik tijdelijk een back-up of misschien kan ik wel loadbalancen! haha... lekker nuttig die 3KB/s van de Casuxma derbij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja dat casema is toch om gek van te worden?
Maar ja nog twee weektjes, of misschien als ik net zoveel mazzel heb als jullie al volgende week, als het maar twee weken duurt na die brief van KPN te hebben ontvangen.

Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 10:38

mbr

Op vrijdag 19 januari 2001 13:45 schreef Crusader het volgende:
Zat net wat te downloaden (weliswaar van de xs4all download pagina) en dat ging met 54 KB/s.
Browsen gaat ook als een speer.
Tot nu toe loopt alles op rolletjes hiero in Rokkeveen (Zoetermeer)
54KB/s :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ja, dat had ik dus ook, op het TNT formuliertje stond dat ik het pakket kon ophalen op de samanthagang. Ik daar, nee hoor, die moet u ophalen bij de vlieger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Status in mijn wijk palenstein nog steeds: 0/7 :(

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oplossing:

Verhuizen !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit zullen waarschijnlijk een van mijn laatste bitjes via de Casema zijn! Zojuist spul aangesloten op laptop en draaien!!!!

Niets meer of minder dan 50KB/s !!!!!!!

Tjakka! Casema: Bye Bye !!!

Nu ff aan de Gateway koppelen naast het (nog evnetjes) kabelmodem en klaar!!!

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zooooooo... alles op mijn netwerkje achter een Firewalletje gezet en draaien maar!

En nog steeds op 50KB/s...

De eerste CD via Napster is al binnen! nog geen 10 minuten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Kowboy, gefeliciteerd!

Bij mij het omgekeerde: Line Sync knippert als hell... :( Ik kan geen verbinding krijgen...!

Kan jij mij vertellen hoe lang het duurt voordat Line Sync normaliter constant gaat branden? Moet ik dan denken aan seconden of minuten?

Ook heb ik al geprobeerd om de boel direct op de lijn aan te sluiten, nog steeds niets... :(

Nouja. Tot nu toe klinkt 'Nog een ogenblik geduld alstublieft' in mijn rechteroor... ze schieten niet op bij de helpdesk... :(

Hopen dat ze een oplossing hebben! :)

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Hopen dat ze een oplossing hebben! :)
... en dat hebben ze dus niet. :(

Maandag ben ik de eerste. Raah.

* iNSaNe-oNe houdt dus nog een weekend zijn KCma-aansluiting aan. [img=15,15]i/s/frown.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
pfffffffff segwaert sucks.... Casema is echt grote ellende :( :( :( :( :( ik download van napstar met 0.05 kb/sec en counterstrike met een ping van 150-300 en soms 3000+ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Wil ik van mijn pc een gateway maken, werkt mijn mobo niet met twee netwerkkaarten zeg!
Twee Olicom 10/100 of 1 Olicom 10/100 en 1 Sitecom 10/100: absoluut nada njente niets!
BIOS laat zien wat voor processor er in mijn pc zit en telt geen geheugen. Vanaf dat punt is alles dood.
Zelfs een BIOS reset is noodzakelijk om de boel weer aan de praat te krijgen.
Dit wordt dus ff posten in Hardware Algemeen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goedemorgen...
Nog steeds gemm. 50KB/sec! :)

Insane: Na 10 sec heb ik lynesync en na totaal 30 sec is het hele modem klaar voor z'n werk.. Wat k&*te voor je dat het niet werkt.. waarschijnlijk zijn ze vergeten jou aan te sluiten op de Digital Subscriber Line Access Module (DSLAM)..... <zucht>

Crusader: 2 NIC's op je MOBO problemen? :? ISA of PCI? Heel wazig verhaal.. zijn dan ook wel (voor mij) wazige merken! Evt. heb ik hier nog wel wat 3com nicjes liggen!

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Vervolg:

Incidentmelding van afgelopen zaterdag is niets meer mee gebeurd. Ik heb vandaag net zelf maar eens opgebeld, want teruggebeld was ik niet. Incident was niet meer te vinden in het systeem. :(

Maargoed: Heel erg behulpzaam persoon aan de lijn gehad (was zaterdag anders). Hij heeft een tweetal metingen op mijn lijn verricht, eenmaal MET- en eenmaal ZONDER stekker in de hoofdaansluiting. Bij de test MET stekker zou hij vanaf afstand de splitter moeten kunnen zien. Dat gebeurde niet... waarschijnlijk zit er iets GOED fout, aldus de medewerker van de MxStream Helpdesk. :(

Incident nu goed aangemeld, ik heb een incidentnummer, en 'binnenkort' word ik teruggebeld. Bij de vraag of ik hier aan dagen of weken moest denken, zei hij: Het zou dagen moeten zijn.

Fijne boel dus.

* iNSaNe-oNe wacht maar af. Iets anders zit er niet op. [img=15,15]i&#047;s&#047;frown.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Balen zeg.. ik zaj je dan ook maar niet vertellen dat ik nog steeds op 50KB/s zit te downen!

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Dat is vervelend Laurens hopen maar voor je dat het een kwestie van een paar dagen wordt, kan me de ergenis helemaal voorstellen.

Heb van het weekend een brief ontvangen van KPN dat ik in maart ADSL krijg ipv april, ik denk toch maar dat ik een monteur laat komen gezien de situatie bij mij thuis (mag hij/zij gaan rotzooien met al die draadjes).....

Succes

Mvg,

Marc (Domino's Pizza Safe Driver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Weer updatetime! :)

Zonet ben ik door dezelfde heldere persoon gebeld waarmee ik afgelopen maandag mee gebeld heb.

Hij had zijn testresultaten aan de orderdesk gemailed, maar ook weer teruggekregen, aangezien de orderdesk dacht dat het 2x dezelfde meting betrof. De testresultaten waren MET of ZONDER apparatuur aan de lijn namelijk precies het zelfde. Dat zou anders moeten zijn... :)

Zonet exact dezelfde metingen verricht. En WEER hetzelfde: geen spitter te zien in zowel mijn apparatuur of in de centrale. Het ziet er volgens mij naar uit dat ik nog niet op de DSLAM ben aangesloten. :(

De resultaten zijn weer naar de orderdesk gestuurd. Hopelijk binnenkort weet ik meer. Ik wil internetten op high speed! Ik wil de bitten om mijn oren zien vliegen! :9

Ennehm, kowboy: volgens mij zit jij nog steeds met 50KB/sec te downen! :) Bofkont! :)

* iNSaNe-oNe vind het wel positief dat ik binnen 2 dagen al ben teruggebeld. Ik had erger verwacht... [img=15,15]i&#047;s&#047;smile.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja sorry Insane.. het spijt me... :P
Ik download me helemaal suf.. Firewall/Gateway op orde dus nu 24x7 online!
Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet downloaden.. Mp3, Divx, Gamez, Warez.. noem het maar op.. De euforie begint dan ook al een beetje af te zakken...
Maar de snelheid niet: 50KB/s!!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Hahaha... ja sorry, bij mij precies hetzelfde... zie door de bomen het bos niet meer. Het gaat zo lekker snel!
Heb nu ook web-, ftp- en emailserver online staan 24/7.
Heeeeerlijk, vooral dat web acces van Outlook (zit bij Exchange server). Gaat lekker. Heb bSMTP laten enablen bij XS4ALL dus nieuwe mail krijg je meteen binnen.
Sjonge, wat zal ik nu weer eens gaan downloaden :P :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepP
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
En hier nog een gelukkige gebruiker van MxStream!!! Damn wat gaat dat snel met 50K (8> Vanavond lag het pakketje klaar, alles direct geinstalleerd, en DRAAIEN!!! Firewall & de hele shit & het werkte in 1x :):)

Beter-de-beter dit :):):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk,

Ook ik ben vandaag twee statusjes opgeschoven van status 3/7 zomaar opeens naar status 5/7. Hoelang zou ik nu nog moeten wachten. zucht hier in 2719.

Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Ook zucht :)

Nog twee maanden volhouden en dan kan ik ook met 50KB gaan downloaden, kan ik tenminste alle demos op http://tranzmit.demonews.com/ snel binnenhalen.................

Ben ik nu de enige hier die in Buytenwegh woont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3098

grrr... ik zit hier in seghweart :(
niet bekend wanneer mxstream beschikbaar is

casema is echt traag laatste tijd, en ping is helemaal kut... 200 ongeveer, met heel veel uitschieters naar 1000-6000 ofzo :(

Dat vroeg ik me dus ook af, hoe is de ping met mxstream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Vanavond ADSL voor m'n pa geinstalleerd, werkte ook in 1 keer allemaal!
Pfoe, nog ff en er wonen alleen nog maar gelukkige mensen in Rokkeveen ;)

Gerben, mijn pa had afgelopen maandag ineens status 5/7 en donderdag is zijn pakket geleverd. Hooguit drie dagen wachten dus...
Succes alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou dan is er nog hoop voor mij dus. lol

dus misschien volgende week ik ook razendsnel op internet. tja we wachten af. trouwens wel lollig dat dit onderwerp adsl in zoetermeer zo groot aan het worden is. al 6 pagina's. is vast de langste discussie op deze page. hoeveel pagina's zou het maximum zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Ik zelf ben begonnen met "ADSL in Zoetermeer". En nu heeft het er erg veel replies, wow. :+ Nog steeds ben ik geen ADSL-gebruiker. :( MxStream zegt nog niks, wanneer het uiteindelijk in mijn wijk zal komen. Buytenwegh is de nieuwere wijk, die ADSL komt, hoewel er nog nix in XS4ALL beschikbaarheidslijst staat. Misschien overweeg ik naar Cistron, de ADSL-telecomaanbieder in Alphen ad Rijn. Zoetermeer staat in fase 1 opgenomen. :9

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja cistron, die willen we allemaal wel graag hebben, maar ze kunnen nog geen zinnig woord zeggen over waneer het komt in onze mooie stad. Ik heb dus eerst maar mxstream genomen. Tja maar als je elders in zoetermeer hebt heb je geen keuze en moet je toch wachten, dus kan je misschien beter maar gelijk op cistron wachten.

Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20802

Nee, mbr ik helaas ook.
Hier ook een hevig wachtende toekomstige ASDL-gebruiker uit Buytenwegh. Verwachting volgens de KPN/XS4ALL is begin april. Hopen dat ze dat gaan halen. Kan gelijk dat modem van de casena terug.
gtz
Bowler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

:)

Ben benieuwd wie van ons als eerste aangesloten zal zijn in Buytenwegh!

:)

Ik heb vorige week een tweede brief ontvangen van KPN waarin staat dat volgens de planning de centrale in maart ADSL geschikt word gemaakt, jij ook?

Ik heb gekozen voor een monteur ipv een doehetzelf pakket, achteraf misschien niet zo slim van me want aansluiten lijkt heel eenvoudig.

Maar ik ga het niet veranderen want misschien gaat dat allemaal administratief fout gaat bij KPN of Planet en dat wil ik voorkomen.

Laatste verkeersdrempel is de technische meting.

Mvg,

Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20802

In de eerste brief die ik kreeg stond dat ze in maart de centrale gaan aanpassen.

Groet
Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Nieuwe week, nieuwe update van de MxStream-helpdesk. :)
Deze keer was een leuke: ik heb in totaal de helpdeskmedewerker 27 minuten aan de lijn gehad, nadat ik 20 minuten in de wachtrij had gestaan.

Het verhaal:
Ronald (de medewerker waar ik inmiddels een goede band mee heb opgebouwd <GRiN> ) had afgelopen zaterdag de testresultaten WEER gebounced gekregen van de orderdesk. :(
Hij was pissed, en ik ook. Ik ben gewoon vriendelijk gebleven (hij kan er tenslotte ook niets aan doen).

Ter plekke terwijl hij mij aan de lijn had heeft hij een mailtje hardop voorlezend ingetikt naar die orderdesk met het zeer vriendelijke verzoek om eindelijk ook iets te *doen*, dan alleen mailtjes terugsturen met het verzoek om de testresultaten nogmaals te controleren. Ik vroeg voor de gein of we nogmaals de test konden uitvoeren, en dat leek hem ook wel leuk om het mailtje kracht bij te zetten.

Hij tikt mijn telefoonnummer in: 079-362xxxx (om security-redenen hier weggelaten ;)) en krijgt als resultaat van het lijnmeetsysteem 'Ongeldig testnummer'. Hij en ik natuurlijk heel verrast, want afgelopen week deed de test het nog goed... Ik kwam toen, tweaker dat ik ben, in een helder moment op het idee aan hem te vragen of het misschien mogelijk is om bij een collega de testen uit te voeren. Het probleem kan natuurlijk een lokaal probleem op zijn PC zijn, misschien dat dat niet eens zo'n gek idee was. Dat leek hem ook een goed idee, en hij ging de tests uitvoeren bij een collega. Even later komt hij terug met de mededeling dat de testresultaten wederom hetzelfde zijn. Hij had screenshots gemaakt van de testresultaten op zijn collega zijn PC, en doorgemailed naar zijn eigen PC. Deze heeft hij verwerkt in zijn mailtje (welke lekker groot is geworden >:)) aan de orderdesk. Nu is het weer afwachten, en als ik niks van hem hoor zal ik waarschijnlijk weer woensdag aan de lijn hangen.

Al met al kan ik NIET zeggen dat de MxStream-helpdesk geen flikker uitvoert. Integendeel zelfs. Tot nu toe is het de orderdesk die op zijn luie gat ligt.

Tot zover mijn verhaal. Aanvullingen hoor je zodra ik meer weet. :)

* iNSaNe-oNe heeft nog 3 werkende KCma-dagen alvorens deze afgesloten wordt... KPN should better hurry... [img=15,15]i&#047;s&#047;shiny.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Beste Zoetermeerders,

:+ Het wijk Palenstein (22), waar ik woon, is nu beschikbaar voor ADSL geworden, volgens VersaPoint. :) In het website van Versapoint is er nog nergens te vinden hoeveel het kost, daarom heb ik even informatie nagevraagd.
:( De overige ADSL-aanbieders geven nog steeds nix over mijn wijk! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Effe vraagje:

Is het niet zo dat als je nou via een andere provider als KPN (hier ben ik momenteel op aangesloten) verplicht wordt om bij hun ook een telefoon abbo te nemen??

Woon zelf in wijk 22 dus het bericht hier boven doet mij goed, maar vindt het maar een
duistere site. Geen uitleg van kosten hhhmmm beetje vreemd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

versapoint is idd vage site... zegt bij mij (seghweart) ook dat et beschikbaar is.
ik denk dat ie gewoon controleerd op stad ipv wijk.

Ik vraag me trouwens nog steeds af hoe de ping is met mxstream, bij online gamen e.d.
of gewoon met pingen naar je provider.
someone? please? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ping is gemiddeld tussen de 40 en 50 ms naar provider toe. Games halen ongeveer 50-60 ms naar de snelste gameserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Beschikbaarheid ADSL te Zoetermeer
m.b.v. http://www.hostfinder.net/adsl

Wijk 12 :( Geen ADSL beschikbaar
Wijk 13 :( Geen ADSL beschikbaar
Wijk 15 :+ MxStream
Wijk 16 :+ MxStream
Wijk 17 :+ MxStream
Wijk 18 :+ MxStream
Wijk 19 :'( UITGEROLD :'(
Wijk 22 >:) VersaPoint (prijzig tarief!)
Wijk 23 >:) VersaPoint (prijzig tarief!)
Wijk 24 >:) VersaPoint (prijzig tarief!)
Wijk 25 >:) VersaPoint (prijzig tarief!)
Wijk 26 :+ MxStream
Wijk 27 >:) VersaPoint (prijzig tarief!)

Informatie van VersaPoint heb ik binnengekregen en de ADSL-tarieven zijn (erg) duur. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk heb ik ook adsl hier in wijk 19 in Rokkeveen.

gaat echt suppergoed.

Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tnx crusader...
das stukke beter dan mijn kcma... zou niet zo best zijn als dat niet zo zou zijn :D
nu hopen dat ze snel mxstream gaan aanbieden hier in wijk 23 :)
dat versapoint vinnik btw maar vaag... sowieso kan ik nix vinden over prijzen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Laatst online: 03-06 13:25
Versapoint is duur....errug duur. Ik heb nog even met een verkoper van hen onderhandeld, ergens half vorig jaar. Ik kon het hier (utrecht) toen al krijgen.

De deal ging niet door; mede omdat ik al sinds maart :P test voor mxstream.....dat kon niet veranderd worden. Ach, dat heeft ook zo zijn voordelen.......gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Rokkeveen is helaas uitgerold...:'(
(= Dit regio is van een ADSL-beschikbaarheidlijst weggehaald.)

Ik heb gehoord dat er een vertraging onstaat voor de uitrol ADSL. :( Waarschijnlijk zijn ALLE IP-adressen verbruikt? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Rokkeveen is helaas uitgerold...:'(
Ik snap je niet? Het is toch juist een heuglijk feit dat Rokkeveen van ADSL voorzien kan worden? Of bedoel je dat de centrale nu vol zit en anderen in Rokkeveen moeten wachten?

Be more specific. ;)

* iNSaNe-oNe gluurt trouwens nog steeds tegen een knipperend Line Sync LEDje. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Op vrijdag 02 februari 2001 10:50 schreef iNSaNe-oNe het volgende:

* iNSaNe-oNe gluurt trouwens nog steeds tegen een knipperend Line Sync LEDje. :(
Afgelopen vier dagen geen nieuws van de helpdesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Nope, ik wordt nu met het kluitje het riet ingestuurd: "Geen idee meneer, het is nu afwachten op de orderdesk".

Wel grappig is dat ik iemand anders heb gevonden waarbij precies hetzelfde is gebeurd: sinds de installatie twee weken geleden heeft het ook nog nooit gewerkt omdat er geen Line Sync op de lijn zit.

* iNSaNe-oNe moet nu weer inbellen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Demondsl is in z'meer ook beschikbaar. In aantal wijken dan. Bij mij in seghweart wel :D
alleen ik vind die pakketten waar je uit kan kiezen beetje vreemd... en duur..
en bij mij is alleen degene met de 64kbs upload en de 3 gig limiet beschikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
In mijn postcodegebied is Versapoint :) er ook, maar ik neem dit aanbieder niet aan :r, omdat er een ernstige nadelen zijn :(, o.a. extra lijn aanvragen voor ADSL :(. Dus kortom ik wacht op MxStream of Cistron. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Ha! Nieuws!

Dinsdag a.s. komt er zowaar een monteur langs na aandringen op een spoedige afhandeling van mijn kant.

Er zit dus nog schot in de zaak.

* iNSaNe-oNe vind dat maar goed ook, want XS4ALL is al met het versturen van rekeningen begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Dat is goed niews

Komt de monteur bij jouw thuis langs of gaat hij/zij gelijk naar de telefooncentrale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22151

Hahaha, relaxed, ben sinds vorige week aangesloten op mxstream en ik moet zeggen dat het een verademing is vergeleken met dat kl*te casema, van 1 Kb downstream naar 60 a 70 is toch genieten.. Succes allemaal in Zoetermeer met jullie aanvraag.

Laturz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Alleen klote dat het gisteravond tot ca. 23:30 plat lag :(
Dat was de eerste downtime sinds ik ADSL heb, ongeveer drie weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Zo het is hier nog druk met zoetermeerse tweakers...
zelf woon ik in wij 27, maar ik houd het gewoon nog ff bij Casema. hopen dat dat sneller wordt als de rest ASDL neemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

AAAAAAAAARGH!!!!!

Hallo allemaal. :)

Als je een mooi staaltje KPN wil horen, en een ADSL-aanvraag hebt lopen in Zoetermeer dan moet je vooral dit bericht lezen. :)

Sinds 20-1-2001 heb ik mijn langverwachte DHZ-pakket mogen ontvangen. Na alles aangesloten te hebben kwam het volgende probleem: Line Sync knippert, oftewel geen ADSL-signaal te vinden op mijn lijn.

Na diverse dagen meer dan 30 minuten in de wachtrij bij de DHZ-helpdesk gestaan te hebben, en meerdere lijnmetingen doorstaan te hebben (waarbij niet duidelijk was of het modem en/of de splitters goed of niet goed waren aangesloten bij zowel mij of in de centrale), is vandaag de uitspraak gekomen van mijn incident:

"Sinds vorige week is bekend geworden dat een las in een telefoniekabel tussen de centrale en de 'houtenbuurt' (wijk 19, Rokkeveen te Zoetermeer) water bevat waardoor het ADSL-signaal niet goed doorgegeven wordt."

Het schijnt dat hier in deze wijk meerdere mensen problemen mee hebben. Er wordt naar het lek gezocht, maar bekend is niet binnen welke termijn deze ook daadwerkelijk gevonden wordt.

Ik zit hier dus sinds 3 weken vrolijk met mijn apparatuur, maar werken doet het niet. Wat ik nu moet is ook niet bekend. Het kan volgens een monteur dagen, of zelfs weken duren. Maanden lijkt niet waarschijnlijk. En XS4ALL is al vrolijk begonnen met facturering...

* iNSaNe-oNe heeft de hoop in KPN definitief opgegeven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Op dinsdag 13 februari 2001 17:48 schreef iNSaNe-oNe het volgende:

* iNSaNe-oNe heeft de hoop in KPN definitief opgegeven. :(
Terug naar Casema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12635

Heb hier nu ook zo'n twee weken ADSL(wijk 18)
en het is inderdaar behoorlijk snel +50Kb.
Alles werkte in 1 keer en ben vanacht voor het eerst gedisconnect verder altijd OK.
Het wel gezien dat er veel aanvragen liggen bij de KPN (werk er zelf) voor Rokkeveen.
PS. de eerst mensen zijn al rond 20-1-2001 aangesloten. (de 17 is de centrale op het roomwit pas vrijgegeven)
Dus voor alle wachtende ADSL'ers nog even geduld en je bent verlost van Kaasema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Op dinsdag 13 februari 2001 19:59 schreef MeandmyDuron het volgende:
PS. de eerst mensen zijn al rond 20-1-2001 aangesloten. (de 17 is de centrale op het roomwit pas vrijgegeven)
hehe... op die datum heb ik dus mijn pakket aangesloten... heerlijk
Ben toch wel benieuwd hoe het met de capaciteit zit wanneer er dus veel Rokkeveners op de centrale zitten.

MeandmyDuron, weet jij (als collega KPN'er) iets te vertellen over de apparatuur die in de centrale staat en wat de capaciteit is?
Of anders welk merk/type apparatuur het is?

Thanks

[lullig mode]
Insane, ik heb nog een Casema modem voor je liggen... ;)
[/lullig mode]
Ik vind het wel heel klote voor je, ik weet nog hoe erg ik er naar uitkeek en dit is dan wel een flinke domper :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
0800-MXSTREAM

gratis en voor niks :)

kep MXstream trouwens al een half jaar :P

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22040

Ik heb nu alweer een tijdje mxstream en ik moet zeggen dat het allemaal goed bevalt, zelf woon ik in wijk 18, ze hadden wel problemen met een te volle centrale :( maar uiteindelijk liep alles wel netjes..
Met het installeren had ik helemaal geen problemen behalve dat mijn netwerk het niet deed icm mxstream, dus ik zitten klooien, wat bleek nou, dat je dus een lokaal ip adres moest toekennen aan je adsl modem.. nu nog hopen dat ze snel de inlog pocedure gaan veranderen, ken ik eindelijk mijn barricade routertje gaan uitproberen :D
Veel succes allemaal in Zoetermeer!!! Laturzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
'n Brief gekregen van ZONNET...

Zon Breedband Basis en Extra niet beschikbaar in mijn wijk 22, maar wel:

:) Zon Breedband Plus (129 piek/mnd) aangesloten met Versapoint.

Extra lijn is vereist :( maar de kosten voor dit lijn is onder rekening van ZONNET zelf, dus je hoeft niet te betalen. :)

Wat denken jullie :? Graag hier reacties.

http://www.zonnet.nl/breedband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij mij wijk 23 zelfde verhaal...
plus pakket is best wel lekker. Andere pakketten zuigen. 1 gb limiet hebbik nu ook. en met kcma ga ik daar al overheen.
Plus heeft dus 10 gb /maand. Daar valt mee te leven :)
wel erg aantrekkelijk, nu ik nog geen mxstream of cistron kan nemen. hmmmmm... sja... ik weet et niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
:):o:) ADSL in CENTRUM, PALENSTEIN en SEGHWAERT :):o:)

Vanaf 2 MAART 2001 aldus de beschikbaarheidlijst http://www.xs4all.nl/adsl/aanvragen/beschikbaarheid.html

Ten opzichte van mijn postcode (wijk 22)
geeft MxStream een volgende melding:

Mxstream is op dit moment in uw omgeving nog niet leverbaar. Maar vanaf Juni 2001 is Mxstream echter ook bij u beschikbaar! Daarom kunt u Mxstream Basic of Mxstream Extra nu alvast bestellen. En als u Mxstream nu al bestelt, wordt uw bestelling met voorrang behandeld! U kunt Mxstream Basic of Mxstream Extra bestellen op een gewone telefoonlijn of op een ISDN lijn.

Beetje laat, he? :(

Net gelijk aangevraagd: nu status 1/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

<KNIPERdeKNIP>
Beetje laat, he?

Net gelijk aangevraagd: nu status 1/7
<KNIPERdeKNIP>

Wees blij! ok ok vier maanden duurt nog wel even maar dat is nog wel te doen....

Deze maand krijg ik een brief van KPN of het feest voor mij ook doorgaat.

Dus eind maart is Buytenwegh ADSL-enabled (hoop ik maar).

Status bij mij:1/5 (planet internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21031

Mxstream :r:r:r

Cistron Adsl : 149,- /maand
max. 8 Mbit/downstream>:)>:)
2 Mbit gegarandeerd

alleen het is nog nie in zoveel steden beschikbaar:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, hier in seghweart ook mxstream vanaf juni... eindelijk :D
deze melding is toch beter dan dat er staat dat het er wel komt, maar niet bekend is wanneer.
En ja, cistron zal bijna iedereen wel liever hebben, maar dan moeten ze wel ff beginnen met beschikbaar maken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainsalad
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 22:01
wel xs4all als isp gebruiken !!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05 13:19
Brainsalad:

Waarom perse via xs4all... :?, ik hoorde zag tot mijn grote verbazing dat MXstream bij mij per 1 juni beschibaar is :9, ik wil me dus meteen inschrijven, alleen waar kan ik dat eigenlijk t beste doen ?, maakt t nog wat uit of je bv. bij xs4all/Worldonline/Euronet gaat ???

Like this yall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
hahaha.:D..vele mensen kiezen XS4ALL...ik ook.. natuurlijk omdat XS4ALL de beste provider is. Als je nog steeds twijfelt, kan je met de overige mensen vragen, welke provider het beste voor je is.

Trouwens is mijn status net vandaag verspringd naar 2/7. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Hehe eindelijk,
Zegt de postcode check van kpn dat het in juni allemaal mogelijk zou moeten zijn.
Dus meteen aangevraagd bij xs4all.
Nu maar hopen dat z sneller zijn dan dat ze zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
De brief van KPN is net binnen:-

...het aanpassen van de centrale in uw wijk staat gepland in de maand Mei 2001...

dus nog wat wachten...:Z:z:Z:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb gister ook maar ff xs4all aangevraagd, hebbik et misschien wel wat eerder, :)
status 2/7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Joepie ik ook naar 2/7 bij xs4all :)
het einde van traagsema is inzicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Op vrijdag 09 maart 2001 12:24 schreef huijaa het volgende:
De brief van KPN is net binnen:-

...het aanpassen van de centrale in uw wijk staat gepland in de maand Mei 2001...

dus nog wat wachten...:Z:z:Z:z
Voor mij maart 2001 dus!; ben totaal niet ongeduldig hoor echt niet... echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Neo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-02 10:07
Op Friday 15 December 2000 18:32 schreef BazP het volgende:
Als we dan tochj bezig zijn, Hoe zit het met seghweart?

nog meer zoetermeerders hier?
2727 is aanvraaagbaar, maar hoe lang dat aansluiten duurt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22110

Op dinsdag 19 december 2000 13:34 schreef bakkiepleur het volgende:
Waar kan ik nou het beste die Adsl zooi aanvragen dan???

KPN kan nou hierzo in Palenstein, al wordt dat hier boven zo beetje ontkent.

Cistron heeft gezegd dat zij eind Januari kunnen aansluiten.

Maar wat is nou verstandig wachten tot cistron hier is of even kpn kiezen en eindelijk dat slaksema dumpen????
Cistron kan pas ADSL aanbieden als KPN de centrale daarvoor heeft aangepast... |:(

Ik zou wachten op Cistron, die hakken tenminste niet de ballen van ADSL af (Cistron: 2-8 Mbit/s :9, KPN: 512 of 1024 Kbin/s ;()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Postcodegebied 2722
Centrale Zoetermeer-Palenstein (Ztm-Pls)
Aangevraagd per 2 maart j.l.
DHZ-pakket ontvangen per 19 mei j.l.
ADSL-verbinding gestart per 19 mei j.l.

XS4ALL-status vandaag naar
:) :) :) :) :) :) :( (6/7) !
Sinds het aanbrengen van ADSL-verbinding, ben ik DIKtevreden over het snelheid. Alles is erg soepel. :) Ik heb gisteren de Casema-modem al ingeleverd bij het Hoofdkantoor Casema te Delft. :) (ipv postkantoor)

'n thread "ADSL en beschikbaarheid part 1", waar erg veel gepraat werd over Zoetermeer is er niet meer in de GOT-database. (why?) Daarom bestaat er een andere thread.
Dus graag verder posten in ADSL en beschikbaarheid part 2 't Geldt ook voor Zoetermeerders, die misschien wel zeuren over volle centralen enzo.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mees
  • Laatst online: 27-01 17:01

mees

Duuuussss...

bij de postcodecheck op mxstream.nl staat voor postcode 2723XX dat het in 2001 niet beschikbaar is in mijn buurt..... maar mn buurjongen heeft het ook :?

Iemand enig idee wanneer het dan WEL bij mij te krijgen is ?

8 bitterballen = 1 byterbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23740

Op vrijdag 15 december 2000 18:32 schreef BazP het volgende:
Als we dan tochj bezig zijn, Hoe zit het met seghweart?

nog meer zoetermeerders hier?
Net verhuisd, maar wel opgegroeid in Zoetermeer (Buythenweg!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
XS4ALL-status afgelopen zaterdag naar
:) :) :) :) :) :) :) (7/7)
gesprongen als eindstatus... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Op maandag 04 juni 2001 02:10 schreef huijaa het volgende:
XS4ALL-status afgelopen zaterdag naar
:) :) :) :) :) :) :) (7/7)
gesprongen als eindstatus... :o
Gefeliciteerd!.

Ik sta nog op 2/5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Ben nou alweer 3 weken aan het genieten van me ADSL hier in Palenstein :) Sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11148

Op maandag 04 juni 2001 18:34 schreef bakkiepleur het volgende:
Ben nou alweer 3 weken aan het genieten van me ADSL hier in Palenstein :) Sorry :P
in apenstijn? >:) gaat beetje snel daar!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Yep gaat lekker snel hierzo :)

Trouwens nog iemand naar de PITCH geweest gister???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr

mbr

Hoera!

Volgens de technische meting is mijn lijn geschikt!.

Nu moet alleen de monteur nog langskomen.

Status 3/5 :) :) :) :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05 13:19
Hi Y'all!!

Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat je dan daadwerkelijk iets thuis krijgt gestuurd ? Ik sta nl. sinds vandaag ook in 3/7 (2235DC) en heb ook een brief ontvangen dat de technische meting positief is.

Ze vermelden op de brief max. 4 weken :(, maar wat is de ervaring hier ???

ThX!

Like this yall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7834

Op dinsdag 19 juni 2001 15:35 schreef mrFreeZe het volgende:

Ze vermelden op de brief max. 4 weken :(, maar wat is de ervaring hier ???

ThX!
Binnen 2 weken had ik het iig binnen :)
(de KPN heeft zich keurig aan zn toezeggingen gehouden: ze zeiden dat in mei centrale klaar zou zijn: 27 mei brief dat de technische meting ging plaats vinden en dat ik binnen 4 dagen wat zou horen: 30 mei brief dat het pakket opgestuurd zou worden: 2 weken later het pakket. Dit keer niets dan lof over de KPN :) )

(maar nou Worldonline nog |:( :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

* Anoniem: 11847 staat ook op 2/7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32512

Op vrijdag 15 december 2000 21:28 schreef mbr het volgende:
Bij de telefooncentrale op de Abdissenbos in Zoetermeer is KPN flink bezig met zand scheppen, volgens mij komt er een extra gebouw naast de bestaande telefooncentrale. Wat nu ook in Rokkeveen gebeurt, zie streekblad en postiljon.

Nu maar hopen dat ik niet buiten de 5km zone val, trouwens bij de postcodecheck van mxstream staat er nog steeds "Het is helaas nog niet bekend wanneer Mxstream in uw buurt beschikbaar komt".

Dus hoelang nog ???? woonde ik nu maar in Rokkeveen :(
Ik woon in het Kadoelerbos, maar ik maak alweer een aantal maanden gebruik van ADSL ( via Mxstream ) Dus waar wacht je nog op..... ? :Z
Pagina: 1 2 Laatste