ADSL en beschikbaarheid part 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:21
Hoe, wat en waar ADSL en wanneer ? Hier posten graag ! :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waalwijk, nu mxstream beschikbaar!!
Verder nix anders beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wijchen (naast Nijmegen)

maandagochtend, weekblad kopt met de volgende tekst: "Voorlopig geen Internet via de kabel en adsl"

alstublieft, dankuwel ik kots op die K*T bedrijven UPC :r en KPN :r :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 31 mei 2001 23:53 schreef kazuka het volgende:
Wijchen (naast Nijmegen)

maandagochtend, weekblad kopt met de volgende tekst: "Voorlopig geen Internet via de kabel en adsl"
Misschien een kabeltje leggen vanuit een naburig dorp waar ze wel kabel of adsl hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05 13:19
2235 Valkenburg ZH (bij katwijk/leiden).
Leverbaar Juni 2001

das op zijn vroegst vandaag dus 8-)

'k geloof er niks van...

Like this yall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Op donderdag 31 mei 2001 23:53 schreef kazuka het volgende:
Wijchen (naast Nijmegen)

alstublieft, dankuwel ik kots op die K*T bedrijven UPC :r en KPN :r :(
:r jij maar lekker, maar maak dan ook geen gebruik van hun diensten... en dan niet aankomen het moet => je kan ook in duitsland gaan wonen :D Maar dan niet zeuren dat Deutsche Telecom duur is

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26232

Hoofddorp, adsl al beschikbaar aangevraagd bij Planet maar bij een vraag over de status konden ze niets vinden.. Dus maar weer opnieuw aangevraagd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 22:28

Koelkasten

har har koelkast op je knar

ADSL in rotterdam zuid hier en werkend ! :P

Sommige mensen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:11

Roy

Hobbies?

Hier in De Lutte (gat in Twente) krijg ik vanaf 1 juli eindelijk na jaren ISDN een ADSL aansluiting, * Roy is blij :)

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26358

Geleen/Sittard in Juli. Uit Maastricht heeft KPN zich terug getrokken?! Heb ik gehoord van een collega.... maarjah ik weet niet of ik dat moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

2223 AG
Katwijk zh.

Regio Leiden

Beschikbaar 3e kwartaal 2001.

Een kwartaal is zo'n rekbaar begrip .. :'(

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 13:46

JK

Hoogland (Amersfoort) : NU.
Ze hebben hier al een lijnmeting gedaan, dus binnenkort het DHZ pakket, de hele meuk aansluiten en genieten van de snelheid (vergeleken met Casema... want zo snel is MxStream nou ook weer niet).

Ik ben benieuwd hoe lang Leusden nog moet wachten... er is nog helemaal niets gepland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 17:35
den haag
in 2001 nog geen adsl :(
dus pas begin 2002 gaan ze weer beginnen. wordt nog lekker met casema kutten. :(

wel krijgen we binnenkort, denk iets van na de zomer kabel. ben benieuwd, kabel is sneller, dus dat is mooi :)

toch :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Heerhugowaard:
Mxstream aangevraagd op 14 maart.
18 April brief gekregen dat zowel de centrale als mijn lijn okay zijn en ik binnen 3 weken de spullen in huis moest hebben.

Inmiddels in de 7de week na die bewuste brief:
- Niets gekregen
- Uren wachttijd op het infonummer
- Bullshit-replies op e-mails
- Ophangende deskmedewerkers op het moment dat je slimme vragen stelt

Ik denk dat ik m'n aanvraag ga annuleren als ik volgende week nog niets heb!

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:02
Op vrijdag 01 juni 2001 14:36 schreef The_Jester het volgende:
Heerhugowaard:
18 April brief gekregen dat zowel de centrale als mijn lijn okay zijn en ik binnen 3 weken de spullen in huis moest hebben.

- Niets gekregen

En DAN????
Wat schiet je op met annuleren??? wat ga je dan doen??? heb je meerdere optie's (cistron ofzo).
Tel me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Laatst online: 29-06 13:52

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 01 juni 2001 14:36 schreef The_Jester het volgende:
Heerhugowaard:

- Niets gekregen

Ik had t op 2/3 januari aangevraagd, twas beschikbaar (HermeS heeft t ook, is buurjongen). Alles goed, opeens: nee, centrale niet klaar, bla bla, Hermes heeft andere kabel naar de centrale :? tuurlijk, zelfde huis (ongeveer), gelijktijdig gebouwd, en dan hebben ze voor ieder huis een ander soort kabeltje lopen naar de centrale? Andere vriend woont de straat achter ons, en hij heeft het in februari aangevraagd, en zit nu ook al maanden te ADSL-len, en op de helpdesk houden ze vol dat ik onzin vertel, en dat het niet dezelfde soort kabel kan zijn, omdat het dan wel moest werken, en Hermes en die andere vriend kunnen het ook niet hebben volgens die helpdeskmedewerkster, en idd, als je met ingewikkelde vragen komt, dan kunnen ze de antwoorden niet vinden in hun Help-bestand (of wat voor boekje ze voor hun mogen hebben)

Aanvulling: ze weten wel de volgorde van de maanden, iedere keer schuiven ze een maand op, tis nu augustus :r voordat het beschikbaar is bij ons.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:36

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

beetje laat, maarreh .. heeft je buurjongen niet een freesco (ofzo.. )installatie opgezet? Dan kan je fijn op zijn lijntje meehoppen tot de zaak beschikbaar komt voor jou! Mocht hij dat willen, zo'n stuk utp uit zijn raam, bij jou naar binnen. (Staat wel leuk, trouwens :) )

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30324

Vanaf fl. 1500 heb je ook een wireless netwerk (gaat ook nog goedkoper.. vanaf fl. 700 als je het goed aanpakt..). Dat is handig als je de straat over moet en de straat openbreken of kabel over de straat hangen je niet met dankt wordt afgenomen.

Ik heb in dit dorp hier al eens het initiatief proberen te nemen om zelf een draadloos netwerk op te zetten en dan gezamelijk een fractional E3 lijn o.id. gaan aanschaffen, iedereen ligt hier te schreeuwen naar breedband, maar als je zelf met "omslachtige oplossingen" (citaat) komt dan trekken ze allemaal de staart in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30324

Owja.. om on topic te blijven.. In gemeente Susteren, Echt en Maasbracht (Limburg) komt er tot op zijn minst mei 2002 geen enkele vorm van breedband Internet... geen mxstream, versatel, cistron, @home/@work, bbned, novaxes of babyxl (misschien nog iemand vergeten?). Voor alle mensen uit Nieuwstadt (ja.. met dt)..iemand? misschien kunnen we samen wel een lijntje trekken.. mensen, verenig u... ofzoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20518

"Helaas is de postcodecheck op dit moment wegens een technisch defect niet beschikbaar."

Wel GVD. 5237 NR, Den Bosch... Nog steeds geen teken van leven vanaf het PTT-kantoor. :(

Maar als het in Waalwijk al mogelijk is... Er is hoop! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-06 00:33

Jive

MooMooMastah

Op vrijdag 01 juni 2001 10:59 schreef vinkie het volgende:
den haag
in 2001 nog geen adsl :(
dus pas begin 2002 gaan ze weer beginnen. wordt nog lekker met casema kutten. :(
Den Haag is wel MXStream ready, ze hebben alleen een "storing" in de centrale waar ze nix over los willen laten.
Errug irri want allebei mijn buren hebben wel adsl en ik nie :(

quote uit gesprek met mxstream info-desk.
ik : kan ik mxstream krijgen ?
zij : uw centrale is niet geschikt
ik : mijn buren hebben wel, waarom ik niet ?
zij : mischien zit de centrale vol
ik : check dat dan eens ?
zij : hij zit niet vol maar er is een storing.
ik : wat voor storing ?
zij : dat weet ik niet
ik : wie kan ik bellen die dat wel weet ?
zij : daar spreekt u nu mee.

hoe bedoel je het ene vingertje weet niet wat het andere vingertje aan dezelfde hand doet.
KPN :r :r :r :r

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:56
Tsjah, hier dus ook hetzelfde verhaal met mxstream. Volgens de website van mxstream en XS4ALL is het hier in Augustus beschikbaar. In mei heb ik het aangevraagd. Volgens de brief van KPN zou de centrale zelfs al in Juli worden gereed gemaakt.

Dus ik net ff gebeld over hoe en wat. Nu blijkt dat de centrale op slot zit i.v.m. capaciteitsproblemen :? :( :Z

Nou vraag ik me toch af wat ze aan het k*tten zijn. In Hoofddorp was dat gezeik ook al. Nu moet ik nòg langer bij Casema blijven tuffen.

BTW: Hier = Hillegom [2181]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28945

Hier leiden ik heb al vanaf april adsl , roeleerd als de pest alleen hier een probleem ventrale dus in de hele merenwijk kan niemand zich meer aanmelden voor ADSL.

en waar m`n vrienden wonen (RIJNSBURG)

in september ADSL
en oegstgeest , Haaswijk nu ook ADSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-04 06:19
IJsselstein: Vanaf Augustus MXStream beschikbaar. Op dit moment kabel via Kabelfoon, die overigens dezelfde snelheden aanbiedt als ADSL.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Gorredijk (het hoge noorden) : Mxstream zal in 2001 niet in uw buurt beschikbaar zijn.

Gelukkig kan ik nu gebruik maken van @HOME :)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Uithoorn, 1423, abonnement aangevraagd, bevestiging van KPN dat eea eind juli 2001 afgeleverd zal worden (hopelijk kunnen ze klok/datum kijken).

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Laatst online: 00:27
Wilnis 3648CP, volgens postcode check vanaf augustus 2001 beschikbaar, heb het al aangevraagd en dis m'n status op het moment:

De status van uw ADSL order is:

KPN stuurt u binnenkort een Doe-Het-Zelf installatie pakket.

Das de derde, en gister stond ie nog op de 2e (uw wijkcentrale is vanaf 13 juli beschikbaar, kpn gaat verder regelen ofzoiets). Dus ik ben blij :P

PS. Iemand enig idee hoe lang het dan meestal nog gaat duren met deze status? (ik heb bij planet internet)
Pagina: 1