maandagochtend, weekblad kopt met de volgende tekst: "Voorlopig geen Internet via de kabel en adsl"
alstublieft, dankuwel ik kots op die K*T bedrijven UPC

Misschien een kabeltje leggen vanuit een naburig dorp waar ze wel kabel of adsl hebbenOp donderdag 31 mei 2001 23:53 schreef kazuka het volgende:
Wijchen (naast Nijmegen)
maandagochtend, weekblad kopt met de volgende tekst: "Voorlopig geen Internet via de kabel en adsl"
Leverbaar Juni 2001
das op zijn vroegst vandaag dus
'k geloof er niks van...
Like this yall...
Op donderdag 31 mei 2001 23:53 schreef kazuka het volgende:
Wijchen (naast Nijmegen)
alstublieft, dankuwel ik kots op die K*T bedrijven UPCen KPN
![]()

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
Anoniem: 26232
Sommige mensen....
Inderdaad...
Anoniem: 26358
Katwijk zh.
Regio Leiden
Beschikbaar 3e kwartaal 2001.
Een kwartaal is zo'n rekbaar begrip ..
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Ze hebben hier al een lijnmeting gedaan, dus binnenkort het DHZ pakket, de hele meuk aansluiten en genieten van de snelheid (vergeleken met Casema... want zo snel is MxStream nou ook weer niet).
Ik ben benieuwd hoe lang Leusden nog moet wachten... er is nog helemaal niets gepland
in 2001 nog geen adsl
dus pas begin 2002 gaan ze weer beginnen. wordt nog lekker met casema kutten.
wel krijgen we binnenkort, denk iets van na de zomer kabel. ben benieuwd, kabel is sneller, dus dat is mooi
toch
Mxstream aangevraagd op 14 maart.
18 April brief gekregen dat zowel de centrale als mijn lijn okay zijn en ik binnen 3 weken de spullen in huis moest hebben.
Inmiddels in de 7de week na die bewuste brief:
- Niets gekregen
- Uren wachttijd op het infonummer
- Bullshit-replies op e-mails
- Ophangende deskmedewerkers op het moment dat je slimme vragen stelt
Ik denk dat ik m'n aanvraag ga annuleren als ik volgende week nog niets heb!
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
En DAN????Op vrijdag 01 juni 2001 14:36 schreef The_Jester het volgende:
Heerhugowaard:
18 April brief gekregen dat zowel de centrale als mijn lijn okay zijn en ik binnen 3 weken de spullen in huis moest hebben.
- Niets gekregen
Wat schiet je op met annuleren??? wat ga je dan doen??? heb je meerdere optie's (cistron ofzo).
Tel me...
Ik had t op 2/3 januari aangevraagd, twas beschikbaar (HermeS heeft t ook, is buurjongen). Alles goed, opeens: nee, centrale niet klaar, bla bla, Hermes heeft andere kabel naar de centraleOp vrijdag 01 juni 2001 14:36 schreef The_Jester het volgende:
Heerhugowaard:
- Niets gekregen
Aanvulling: ze weten wel de volgorde van de maanden, iedere keer schuiven ze een maand op, tis nu augustus

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
ping 127.212.23.124
Anoniem: 30324
Ik heb in dit dorp hier al eens het initiatief proberen te nemen om zelf een draadloos netwerk op te zetten en dan gezamelijk een fractional E3 lijn o.id. gaan aanschaffen, iedereen ligt hier te schreeuwen naar breedband, maar als je zelf met "omslachtige oplossingen" (citaat) komt dan trekken ze allemaal de staart in...
Anoniem: 30324
Anoniem: 20518
Wel GVD. 5237 NR, Den Bosch... Nog steeds geen teken van leven vanaf het PTT-kantoor.
Maar als het in Waalwijk al mogelijk is... Er is hoop!
Den Haag is wel MXStream ready, ze hebben alleen een "storing" in de centrale waar ze nix over los willen laten.Op vrijdag 01 juni 2001 10:59 schreef vinkie het volgende:
den haag
in 2001 nog geen adsl
dus pas begin 2002 gaan ze weer beginnen. wordt nog lekker met casema kutten.
Errug irri want allebei mijn buren hebben wel adsl en ik nie
quote uit gesprek met mxstream info-desk.
ik : kan ik mxstream krijgen ?
zij : uw centrale is niet geschikt
ik : mijn buren hebben wel, waarom ik niet ?
zij : mischien zit de centrale vol
ik : check dat dan eens ?
zij : hij zit niet vol maar er is een storing.
ik : wat voor storing ?
zij : dat weet ik niet
ik : wie kan ik bellen die dat wel weet ?
zij : daar spreekt u nu mee.
hoe bedoel je het ene vingertje weet niet wat het andere vingertje aan dezelfde hand doet.
KPN

Dus ik net ff gebeld over hoe en wat. Nu blijkt dat de centrale op slot zit i.v.m. capaciteitsproblemen

Nou vraag ik me toch af wat ze aan het k*tten zijn. In Hoofddorp was dat gezeik ook al. Nu moet ik nòg langer bij Casema blijven tuffen.
BTW: Hier = Hillegom [2181]
Anoniem: 28945
en waar m`n vrienden wonen (RIJNSBURG)
in september ADSL
en oegstgeest , Haaswijk nu ook ADSL
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Gelukkig kan ik nu gebruik maken van @HOME
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
De status van uw ADSL order is:
KPN stuurt u binnenkort een Doe-Het-Zelf installatie pakket.
Das de derde, en gister stond ie nog op de 2e (uw wijkcentrale is vanaf 13 juli beschikbaar, kpn gaat verder regelen ofzoiets). Dus ik ben blij
PS. Iemand enig idee hoe lang het dan meestal nog gaat duren met deze status? (ik heb bij planet internet)