Aangezien er een enorme behoefte is info te vragen over de beschikbaarheid van ADSL in allerlei idiote gaten
deze thread. Post "ADSL in Zoetermeer" is gesloten, graag hier verder discussiëren! Andere topics over beschikbaarheid worden vanzelfsprekend gesloten ! In deze thread kun je dus vragen stellen zoals : "Wanneer MxStream in Sybrandaburen"
tsss mense kunne toch ook zelf kijken waarneer er adsl is
ga maar naar de site van de provider
maar voor de mense in Alphen aan den Rijn
MXstream is op sommige plekke berijkbaar, centrum, kerk en zanen, en de ridder buurd bijna
Cistron duurt nog wel een paar maanden
ga maar naar de site van de provider
maar voor de mense in Alphen aan den Rijn
MXstream is op sommige plekke berijkbaar, centrum, kerk en zanen, en de ridder buurd bijna
Cistron duurt nog wel een paar maanden
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Ik zat bij de eerste lichting mxstream (xs4all) in Leeuwarden (centrum) kreeg het pakket afgelopen zaterdag!
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
zucht.........ik neem aan dat ik niet eens hoef te vragen wanneeer adsl in Heerde?? ( gelderland) want dat kan ik vergeten de komende 5 jaar
Verwijderd
als het goed is en de tests zijn geod dan krijg ik a.s. donderdag ADSL.
Ik woon in Voorschoten.
Centrale is net gereed gemaakt.
Ik woon in Voorschoten.
Centrale is net gereed gemaakt.
:):):)
:(
:(:):(
:):(
:):):)oetermeers ADSL-beschikbaarheid:
--------------------------------------
herhaling uit ''ADSL in Zoetermeer'':-
De brief van KPN weer ontvangen
(zeker een kopie van die van een maand geleden...;)) Status blijft steeds 2/7, maar met gewijzigde vermelding 
:oWOW!:o Ik rijd elke dag door een ''kabelpark''
''n plek, waar de ADSL-kabels gelegd worden, thx bakkiepleur!
herhaling uit ''ADSL in Zoetermeer'':-
De brief van KPN weer ontvangen
:oWOW!:o Ik rijd elke dag door een ''kabelpark''
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Verwijderd
sorry hoor, maar dit zuigt... kan mij et wat schelen of iemand in leeuwarden ofzo adsl kan krijgen... 
Ik zit btw ook nog steeds op status 2/7...
In brief staat mei ipv juni, dus zou dan nog maar een maandje gekl**t zijn met casema
Ik zit btw ook nog steeds op status 2/7...
In brief staat mei ipv juni, dus zou dan nog maar een maandje gekl**t zijn met casema
Kan voor mensen uit die plaats interessant zijn. En zo kunnen meer vragen van dit soort in één thread. Opgeruimd staat netjes, zeg maarsorry hoor, maar dit zuigt... kan mij et wat schelen of iemand in leeuwarden ofzo adsl kan krijgen...
Verwijderd
havana, wat ik eigenlijk bedoelde was, waarom naar dit topic ipv het bestaande topic over zoetermeer, of welke andere plaatsen hier nou ook samenkomen. Is volgens mij toch overzichtelijker... maarja...
Verwijderd
MBR,
mijn status bij xs4all staat ook nog op 2/7 maar, er staat nu wel bij dat ze de lijn aan het testen zijn.
Ook Buytenwegh by the way
mijn status bij xs4all staat ook nog op 2/7 maar, er staat nu wel bij dat ze de lijn aan het testen zijn.
Ook Buytenwegh by the way
:):):)
Nog steeds nix nieuws voor Buytenwegh.
Status 1/5
Nog steeds nix nieuws voor Buytenwegh.
Status 1/5
Verwijderd
Ik heb een off-topic vraag! 
Waarom is er werkelijk niets in Tiel te abboneren? Ik denk aan @home, Casema, ADSL, Mxstream, Chello en 24/7 isdn isp!! Ik zit hier te kloten met WISH (
) waarmee je 2 uur per dag gratis kunt internetten en maximale snelheid van 5 kb/s (moet eigenlijk 8 kb/s zijn!)!!!
Waarom is er werkelijk niets in Tiel te abboneren? Ik denk aan @home, Casema, ADSL, Mxstream, Chello en 24/7 isdn isp!! Ik zit hier te kloten met WISH (
Verwijderd
ik zit in 3/7 bij xs4all en zou binnen 15 werkdagen iets krijgen?
Keb ook al een brief van kpn gehad dat het technisch mogelijk was.
Hoe lang zou het dan nu nog duren?
voor dat ze het bekende pakketje opsturen.
yes had 2 weken geleden aangevraagt en nu draait het hier al 
in Maassluis zit ik.
in Maassluis zit ik.
39
Vanaf status 3/7 en die brief duurde het een week bij mij.Op donderdag 12 april 2001 12:27 schreef gido-e het volgende:
ik zit in 3/7 bij xs4all en zou binnen 15 werkdagen iets krijgen?
Ging echt snel vond ik
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Verwijderd
ik heb vandaag 2e brief gekregen van kpn, dat ik over 4 dagen info krijg over testen van lijn e.d.
nog steeds status 2/7 xs4all (seghwaert)
toch wel fijn om weer een brief te krijgen, weet ik iig dat er IETS gebeurt
nog steeds status 2/7 xs4all (seghwaert)
toch wel fijn om weer een brief te krijgen, weet ik iig dat er IETS gebeurt
:):):)oetermeers
:(:):( A D S L
:):):) beschikbaarheid:
-----------------------
Ik zag de ADSL-kabels ingraven richting Seghweart naast palenstein''s station. Zou het eerder kunnen komen voor seghwarters? :?:?
Net vandaag is de derde brief van KPN binnen. Dit bedrijf zorgt een meting op mijn telefoonlijn en zal de vierde brief met het meetresultaat sturen volgende week.
Almaar blijft mijn status in Palenstein nog steeds op 2/7 staan van XS4ALL.
-----------------------
Ik zag de ADSL-kabels ingraven richting Seghweart naast palenstein''s station. Zou het eerder kunnen komen voor seghwarters? :?:?
Net vandaag is de derde brief van KPN binnen. Dit bedrijf zorgt een meting op mijn telefoonlijn en zal de vierde brief met het meetresultaat sturen volgende week.
Almaar blijft mijn status in Palenstein nog steeds op 2/7 staan van XS4ALL.
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Verwijderd
Wij ( hier in Leeuwarden ) hebben nu ook adsl ..nou we hebben het wel alleen moeten nog ff login gegevens hebben ..HCC net schiet niet echt op met dat soort dingen want het zou nog een week of 2 gaan duren 
veder nadat we het hadden besteld kregen we het in 2 weekies en binnen een dag geinstalleert..het schijnt alleen nu weer dat ADSL helemaal niet zo snel is ..wij hebben zo''n advanced abbonement met 512 UP en 1024 DOWN en dat moet nog een keer dele door 8 ??
SHIT!!!! 512 : 8 is iets van : 64 kb per sec max upload..shit!!!!!
naja wachte tot GLASVEZEL hier in leeuwarde komt!
veder nadat we het hadden besteld kregen we het in 2 weekies en binnen een dag geinstalleert..het schijnt alleen nu weer dat ADSL helemaal niet zo snel is ..wij hebben zo''n advanced abbonement met 512 UP en 1024 DOWN en dat moet nog een keer dele door 8 ??
SHIT!!!! 512 : 8 is iets van : 64 kb per sec max upload..shit!!!!!
naja wachte tot GLASVEZEL hier in leeuwarde komt!
Verwijderd
Zijn er meer mensen in Zoetermeer die al zo''n brief hebben gehad in Zoetermeer (en dan speciaal 2715/16/17)waarin stond dat binnen vier dagen de resultaten van de lijntest worden opgestuurd? Please let me know...ik (2716) heb net niks in m''n brievenbus gevonden...

NB: De kabels voor KPN liggen voor heel Zoetermeer al in de grond. Deze kabels zijn altijd blauw. De kabels die ik in Palenstein zag liggen hadden een andere kleur (paars, zwart en oranhe/rood) Deze zijn vast voor Versapoint/NovaXess/BabyXL).
NB: De kabels voor KPN liggen voor heel Zoetermeer al in de grond. Deze kabels zijn altijd blauw. De kabels die ik in Palenstein zag liggen hadden een andere kleur (paars, zwart en oranhe/rood) Deze zijn vast voor Versapoint/NovaXess/BabyXL).
Dat snap ik het ook niet van?:?Trouwens als ik een palenstein of segwaert postcode intype bij MXStream krijg ik dat het vanaf juni 2001 mogelijk wordt ADSL te gebruiken voor mijn postcode is het Mei 2001. Waarom krijgen de mensen uit Palenstein en Seghwaert eerder een brief dan ik?!?
2717 Vandaag nix in brievenbus; misschien gaat het internet feest allemaal niet doorOp donderdag 12 april 2001 18:41 schreef Acrobat het volgende:
Zijn er meer mensen in Zoetermeer die al zo''n brief hebben gehad in Zoetermeer (en dan speciaal 2715/16/17)waarin stond dat binnen vier dagen de resultaten van de lijntest worden opgestuurd? Please let me know...ik (2716) heb net niks in m''n brievenbus gevonden...![]()
Verwijderd
Huijaa ik heb een vraajge voor je. Wat was de datum van de brief die je vandaag kreeg en wat was de datum van de vorige brief die je kreeg? Als daar precies (of ongeveer) een maand tussen zat ben ik gerust gesteld. Want dan krijg ik misschien gewoon de brief als de centrale geschikt is gemaakt. Of krijgt iedereen deze brief altijd net voordat de lijn getest is?
Bij KPN kunnen ze me natuurlijk weer niks vertellen...
Nog even een ander vraagje voor de zoetermeerders (Ik wil daarvoor geen andere topic openen):
Klopt het dat Casema Premium pas sinds kort in Zoetermeer beschikbaar is ? Volgens hun folder is dat het geval !?
Marc
Klopt het dat Casema Premium pas sinds kort in Zoetermeer beschikbaar is ? Volgens hun folder is dat het geval !?
Marc
Verwijderd
ow, er waren vandaag zelfs 2 brieven van kpn 
in de ene stond dat ik over 4 dagen info zou krijgen over testen e.d.
in de andere, vervolg erop (1 dag later gedateerd), staat dat ze pas gaan testen als et kan, dus in mei (seghweart)
in de andere, vervolg erop (1 dag later gedateerd), staat dat ze pas gaan testen als et kan, dus in mei (seghweart)
Zeg es, Tonnetje, waar woont je?Op donderdag 12 april 2001 12:44 schreef Tonnetje het volgende:
[..]
Vanaf status 3/7 en die brief duurde het een week bij mij.
Ging echt snel vond ik
Dat kan ik je wel vertellen, dat ik twee hetzelfde brieven kreeg zoals gebruikelijk maandelijks herhalend. En voor de derde brief bevat info dat er straks getest zal worden. Aangevraagd begin maart jongstleden.Huijaa ik heb een vraajge voor je. Wat was de datum van de brief die je vandaag kreeg en wat was de datum van de vorige brief die je kreeg? Als daar precies (of ongeveer) een maand tussen zat ben ik gerust gesteld. Want dan krijg ik misschien gewoon de brief als de centrale geschikt is gemaakt. Of krijgt iedereen deze brief altijd net voordat de lijn getest is?
Verwijderd
Heu?! Foutje van de KPN of begrijp ik het niet?Op donderdag 12 april 2001 23:05 schreef neinbrucke het volgende:
ow, er waren vandaag zelfs 2 brieven van kpn
Ik bedoel als het goed is is de centrale in Meerzich iets eerder aan de beurt en ik heb me al 5-1-2001 ingeschreven en ik heb nooit die brieven gehad...ik begrijp er niks meer van.
Okee, we zien het wel...Als de eerstvolgende brief van KPN komt op zaterdag/dinsdag met een melding testperiode mei_of_juni, begaat KPN een fout.
Dan komen Meerzicht/Buytenwegh weer voorop.
Verwijderd
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun het jullie wel. Ik vind het alleen zo vreemd dat ze twee brieven tegelijk sturen en in feite in de tweede brief de eerste weer ongedaan maken. Snap er niks van...hou je ons op de hoogte over KPN''s stommiteiten?Op vrijdag 13 april 2001 00:36 schreef huijaa het volgende:
Okee, we horen er wel morgen of zaterdag...als de eerstvolgende brief van KPN komt met een melding testperiode mei, begaat KPN een fout.Dan komen Meerzicht/Buytenwegh weer voorop.
-----------------------
Net vandaag naar MxStream Orderdesk gevraagd!
De meting op mijn telefoonlijn wordt momenteel uitgevoerd en ik krijg een bericht pas na het paasweekend of dit telefoonaansluiting geschikt wordt voor ADSL. Daarna moet ik wel ongeveer een maandje
wachten, voordat ik ADSLpakket zal krijgen. En over anderhalve week krijg ik bericht van XS4ALL, hoe het zit en dat... Dus je weet nu...ik krijg ADSL pas op mei aanstaande.:+
In xs4all-statuscontrole staat nog steeds 2/7
, maar volgens mij moet 3/7 zijn, want KPN is bezig een meting te doen!
-----------------------
Net vandaag naar MxStream Orderdesk gevraagd!
De meting op mijn telefoonlijn wordt momenteel uitgevoerd en ik krijg een bericht pas na het paasweekend of dit telefoonaansluiting geschikt wordt voor ADSL. Daarna moet ik wel ongeveer een maandje
In xs4all-statuscontrole staat nog steeds 2/7
Q2 was inderdaad de oude planning (stond zo op de lijst ergens rond nov/dec vorig jaar)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
Centrale voor mij ligt 100meter van m''n huis. Ik was vandaag vrij en ik zag een aantal groene KPN busjes en auto''s staan dus er gebeurt wel wat. Ik heb een KPN medewerker aangesproken en die vertelde dat de centrale (Meerzicht) al lang klaar was en hij begreep niet waarom ze niet aan gingen sluiten. Maar volgens hem kon het heel snel gaan gebeuren...Nou ik probeer het maar even te vergeten en die zie ik vanzelf wel weer zo''n KPN brief in m''n brievenbus liggen...
NB. Bij de centrale in Palenstein was vandaag ook veel activiteit er gingen een hele zooi kabels de grond in (niet van KPN, die liggen er al) en ook hier stonden een stuk of 4 groene busjes voor de deur.
NB. Bij de centrale in Palenstein was vandaag ook veel activiteit er gingen een hele zooi kabels de grond in (niet van KPN, die liggen er al) en ook hier stonden een stuk of 4 groene busjes voor de deur.
Verwijderd
Ik heb vandaag de brief gekregen dat de technische meting goed was en dat ik het pakket binnen 3 weken toegestuurd krijg. Ik ga na pasen meteen bellen dat ik nu wel lang genoeg gewacht heb en dat ik het pakket niet in de derde week wens te ontvangen maar wel per expresse zending!!!
Waar woont U, als ik vragen mag? Dit tread gaat immers niet alleen over Zoetermeer!Op vrijdag 13 april 2001 21:30 schreef peedeepee het volgende:
Ik heb vandaag de brief gekregen dat de technische meting goed was en dat ik het pakket binnen 3 weken toegestuurd krijg. Ik ga na pasen meteen bellen dat ik nu wel lang genoeg gewacht heb en dat ik het pakket niet in de derde week wens te ontvangen maar wel per expresse zending!!!
Verwijderd
Huijaa en Neinbrucke, kunnen jullie je postcodecheck nog een keer doen als ik een aantal willekeurige postcodes van Seqwaert of Palenstein intype krijg ik:
Het is helaas nog niet bekend wanneer Mxstream in uw buurt beschikbaar komt.
Betekent dit dat de centrale al weer vol zit of dat er al meer dan 1000 aanmeldingen zijn of dat het "gewoon weer is uitgesteld? Voor mijn postcode 2716DS is niks gewijzigd (mei).
Het is helaas nog niet bekend wanneer Mxstream in uw buurt beschikbaar komt.
Betekent dit dat de centrale al weer vol zit of dat er al meer dan 1000 aanmeldingen zijn of dat het "gewoon weer is uitgesteld? Voor mijn postcode 2716DS is niks gewijzigd (mei).
Verwijderd
hmmmmmmm.... vaag
idd niet meer bekend wanneer mxstream beschikbaar is
In de laatste brief van kpn stond toch echt mei, dus misschien dat ze idd alweer vol zitten ofzo... als dat kan...
hopen dat ik op tijd geweest ben dan met aanmelden
In de laatste brief van kpn stond toch echt mei, dus misschien dat ze idd alweer vol zitten ofzo... als dat kan...
Verwijderd
Nou waarschijnlijk hebben ze aan het eind van vorige week, de aanvragen geteld en misschien zelfs al getest. Ik weet dat ze per centrale eerst 1000 aansluitingen maken en vervolgens moet er weer een nieuwe planning gemaakt worden voor een uitbreiding. Ik denk dat ondanks het feit dat mijn centrale al in april gereed gemaakt wordt jij toch eerder MxStream heb dan ik...het is niet eerlijk!! oh nee...Op zaterdag 14 april 2001 16:43 schreef neinbrucke het volgende:
hmmmmmmm.... vaag
Ik heb nog steeds niks gehoord en het al op 5-1-2001 aangevraagd...
Begin Q3 (Juli 2001)Op zaterdag 14 april 2001 16:52 schreef achappey het volgende:
Iemand nog wat info over ADSL in Woerden?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Ja, inderdaad, de postcodecheck (2722) wijst naar "nog niet beschikbaar"...:( Vreemd dat de erg veel bewoners in mijn wijk ADSL aanvroegen
Maar goed dat ik het aangevraagd had (op 2 maart j.l.) nu status 3/7...:z
mmmm,
ik zie heel veel mensen over zoetermeer lullen... en ik zag in het begin van deze tropic iemand die het over alphen aan den rijn had. Zijn er hier zo weinig uit alphen aan den rijn???
Maar goed er zijn hier een paar wijken die vlak na de test klaar waren en daar kon je al vanaf 1 nov 2000 i-neten via mxstream... De rest van alphen is nu aan de beurt...
bij de rest hoor ik ook en eerst (jan 2001) stond er dat het 1 maart klaar was toen werd het 1 april (dit was blijkbaar een 1 april grap van de kpn) en nu is het 1 mei. Dus ik hoop op 1 mei... Ik heb laatst een gebouw opgemerkt (begin april) en toen dacht ik: he, dat zou onze wijkcentrale wel kunnen zijn. En vorige week dinsdag 10 april zag ik 2 cistron karren voor dat gebouw. Ik kan er dus van uit gaan dat het onze wijkcentrale is.
Ik heb me aan gemeld bij xs4all en daar is de status 2/7, maar ik dacht: misschien dat ik xs4all opzeg en wacht op cistron (ook al duurt (mabye) 3 maanden extra) ik weet dus nog niet wat ik ga doen maar ik denk dat ik wel bij mxstream blijf en dat ik na een jaar wel over stap op cistron.
Voor mij is mxstream wel goed. Ik download wel wat mp3zzz. En dan misschien wat divx''s maar dat kan ik ook aan andere mensen vragen en dat krijg ik het op cd rom, dus...
maar dit moest ik ff kwijt .... en als je het gelezen hebt. thanx...
ik zie heel veel mensen over zoetermeer lullen... en ik zag in het begin van deze tropic iemand die het over alphen aan den rijn had. Zijn er hier zo weinig uit alphen aan den rijn???
Maar goed er zijn hier een paar wijken die vlak na de test klaar waren en daar kon je al vanaf 1 nov 2000 i-neten via mxstream... De rest van alphen is nu aan de beurt...
bij de rest hoor ik ook en eerst (jan 2001) stond er dat het 1 maart klaar was toen werd het 1 april (dit was blijkbaar een 1 april grap van de kpn) en nu is het 1 mei. Dus ik hoop op 1 mei... Ik heb laatst een gebouw opgemerkt (begin april) en toen dacht ik: he, dat zou onze wijkcentrale wel kunnen zijn. En vorige week dinsdag 10 april zag ik 2 cistron karren voor dat gebouw. Ik kan er dus van uit gaan dat het onze wijkcentrale is.
Ik heb me aan gemeld bij xs4all en daar is de status 2/7, maar ik dacht: misschien dat ik xs4all opzeg en wacht op cistron (ook al duurt (mabye) 3 maanden extra) ik weet dus nog niet wat ik ga doen maar ik denk dat ik wel bij mxstream blijf en dat ik na een jaar wel over stap op cistron.
Voor mij is mxstream wel goed. Ik download wel wat mp3zzz. En dan misschien wat divx''s maar dat kan ik ook aan andere mensen vragen en dat krijg ik het op cd rom, dus...
maar dit moest ik ff kwijt .... en als je het gelezen hebt. thanx...
Verwijderd
Huh? Hoe kom je aan die info?Op zaterdag 14 april 2001 19:36 schreef d-Frag het volgende:
[..]
Begin Q3 (Juli 2001)
Misschien kan jij over een maandje ook wel Wdsl krijgen (heb ik nu ook in Buurmalsen). Is helaas wel duur.Op donderdag 12 april 2001 00:22 schreef eXistence het volgende:
Ik heb een off-topic vraag!
Waarom is er werkelijk niets in Tiel te abboneren? Ik denk aan @home, Casema, ADSL, Mxstream, Chello en 24/7 isdn isp!! Ik zit hier te kloten met WISH () waarmee je 2 uur per dag gratis kunt internetten en maximale snelheid van 5 kb/s (moet eigenlijk 8 kb/s zijn!)!!!
Y'24
Dat is een beetje tricky,Op zondag 15 april 2001 10:20 schreef achappey het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je aan die info?
Laten we het erop houden dat ik redelijk op de hoogte ben van de aanleg van transmissie voor onder andere xDSL verbindingen voor div. Telco''s.
In principe kan/mag ik er dus geen informatie over verstrekken, maar aangezien het mogelijk is om aan deze informatie te komen via de sites van 3tal adsl aanbieders (beetje puzzelen dat wel), zeg ik niets wat nog onder de geheimhoudingsplicht valt
Verwijderd
Hehehe, naja ok iig bedankt voor de info...Op zondag 15 april 2001 13:31 schreef d-Frag het volgende:
[..]
Dat is een beetje tricky,
Laten we het erop houden dat ik redelijk op de hoogte ben van de aanleg van transmissie voor onder andere xDSL verbindingen voor div. Telco''s.
In principe kan/mag ik er dus geen informatie over verstrekken, maar aangezien het mogelijk is om aan deze informatie te komen via de sites van 3tal adsl aanbieders (beetje puzzelen dat wel), zeg ik niets wat nog onder de geheimhoudingsplicht valt
Overigens had ik al op de site van XS4ALL zien staan dat centrale in Woerden Q2 gereed gemaakt zou worden... Maarja, of dat erg betrouwbaar is...
Mxstream site meld nl. nog nix...
Verwijderd
Wie heeft er al MXstream in Meerzicht..!
Ik had iets gehoord van een technische meting op 12 april, maar weet iemand daar nog wat meer van ?..
ik zit zelf op postcode 2716
Ik had iets gehoord van een technische meting op 12 april, maar weet iemand daar nog wat meer van ?..
Verwijderd
Als de de voorgaande thread leest en vooral op de posts van mij (Acrobat) let weet je al meer. Kort samengevat: NIEMAND in Meerzicht en Buytenwegh heeft al ADSL. In principe heb ik ook gelzen dat de centrale op 12 april zou worden opgeleverd, maar dit hoeft niet de datum te zijn waarop de lijnen getest worden. Ik heb een monteur gesproken die zei dat de centrale klaar was maar verder wilde of mocht hij niks zeggen. Gek is dat de centrale in Palenstein een maand later gepland stond en ze hier al lijnen gaan testen. Ik denk (hoop!!) dat wij een dezer dagen ook een brief van KPN mogen ontvangen.Op dinsdag 17 april 2001 17:09 schreef braamr het volgende:
Wie heeft er al MXstream in Meerzicht..!
ff een vraagje: komt Cistron ook in andere plaatsen dan Alphen?
En wij zouden ADSL in maart krijgen, maar half maart zei de postcode check ineens mei.
Maar aangezien het KPN is ga ik maar uit van December. Stelletje randdebielen daarzo
.
En wij zouden ADSL in maart krijgen, maar half maart zei de postcode check ineens mei.
Maar aangezien het KPN is ga ik maar uit van December. Stelletje randdebielen daarzo
Als je weet hoeveel werk het ombouwen van een centrale is, wat dat kost, en hoemoeilijk die apperatuur teverkijgen is, en hoe weinig mensen dat goed kunnen installeren zou je iets anders zeggen. Alhoewel het soms wel kloptOp dinsdag 17 april 2001 19:10 schreef dennisdotcom het volgende:
knip
..Stelletje randdebielen daarzo ...
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Kan best. Maar ze moeten geen dingen beloven die ze niet waar kunnen maken. Ditzelfde was trouwens ook bij de introductie van ISDN, toen werd het 6 maanden ofzo uitgesteld.Op dinsdag 17 april 2001 19:27 schreef qless het volgende:
[..]
Als je weet hoeveel werk het ombouwen van een centrale is, wat dat kost, en hoemoeilijk die apperatuur teverkijgen is, en hoe weinig mensen dat goed kunnen installeren zou je iets anders zeggen. Alhoewel het soms wel klopt
Dat mensen in Alphen zo lang moeten wachten op Cistron? Ik woon in Delft en heb het nu een maandje.
Mxstream is trouwens veel leuker in fast versie met een draadje door de straat. Je hebt toch vijf accounts.
En de heer dennisdotcom, uw vraag is hierboven beantwoord
. Het komt ook in andere plaatsen, dan Alphen, maar hoe lang het nog duurt tot het in Hoofddorp ligt? Zou gewoon de cistron site ff checken: www.cistron-telecom.nl
Mxstream is trouwens veel leuker in fast versie met een draadje door de straat. Je hebt toch vijf accounts.
En de heer dennisdotcom, uw vraag is hierboven beantwoord
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hè bah het duurt nog heel lang... mijn postcode komt niet eens in de database voorOp woensdag 18 april 2001 01:21 schreef Boekster het volgende:
Dat mensen in Alphen zo lang moeten wachten op Cistron? Ik woon in Delft en heb het nu een maandje.
En de heer dennisdotcom, uw vraag is hierboven beantwoord. Het komt ook in andere plaatsen, dan Alphen, maar hoe lang het nog duurt tot het in Hoofddorp ligt? Zou gewoon de cistron site ff checken: www.cistron-telecom.nl
Zoetermeer Centrum - Eind 2e kwartaal 2001
Zoetermeer Palenstein - Beschikbaar
Zoetermeer Meerzicht - Beschikbaar
Zoetermeer Rokkeveen - Eind 2e kwartaal 2001
Ik vraag me af, welke wijknummers bij deze centralen behoren
Ik vraag me af, welke wijknummers bij deze centralen behoren
Verwijderd
Volgens mij duurt het nog jaren voordat Cistron gaat uitbreiden, misschien zelfs nooit meer. Ik heb zo het vermoeden dat het heel slecht gaat met dat bedrijf zowel financieel als moreel. Er zijn veel mensen opgestapt, waaronder zelfs de technisch directeur. Het bedrijf is arm en is op zoek naar financiers anders had het allang door heel Nederland gezeten, zeker nu KPN de deuren van zeer veel centrales in Nederland heeft opengezet. Ik vind het ontzettend jammer hoor dat zo''n mooi bedrijf het niet lukt. Dag hoge snelheden en goede service en inlichtingen. Als ik financier was had ik het wel geweten niks BabyXL of Versapoint gewoon Cistron. Maar goed Cistron is klein en de andere aanbieders zijn veel en veel groter en hebben grote namen achter zich...helaas...de beste wint dus niet altijd!
en
Verwijderd
Hhmm..dat weet ik ook niet precies. Onderstaand een aantal wijken (niet compleet!) welke wijk nou precies bij welke centrale hoort weet ik ook niet, misschien dat anderen dit aan kunnen vullen.Op woensdag 18 april 2001 15:51 schreef huijaa het volgende:
Zoetermeer Centrum - Eind 2e kwartaal 2001
Ik vraag me af, welke wijknummers bij deze centralen behoren![]()
![]()
Meerzicht is 2715 en 2716
Buytenwegh is 2717
Rokkeveen, 2718 en 2719
Centrum, 2711
Palenstein, 2722
Segwaert, 2723,24,27
Driemanspolder 2713
Dorp, 2712
Leyens, 2725,2726
Noordhove, 2728
Je hebt verder nog geen brief gehad huija?
Bedankt, maar toch is het niet precies de bedoeling. Ik ken immers alle wijk-nummers en -namen en ik hoop hiermee dat de anderen het weten welke centrale bij welke wijk behoort.
''t Brief, die KPN belooft over vier dagen te spreiden, is vandaag nog niet gekomen, en jij?
''t Brief, die KPN belooft over vier dagen te spreiden, is vandaag nog niet gekomen, en jij?
Je kunt met het programma Vaste Verbindingen uitzoeken op welke centrale je bent aangesloten.Op woensdag 18 april 2001 19:30 schreef Acrobat het volgende:
[..]
Hhmm..dat weet ik ook niet precies. Onderstaand een aantal wijken (niet compleet!) welke wijk nou precies bij welke centrale hoort weet ik ook niet, misschien dat anderen dit aan kunnen vullen.
Te downloaden via:
http://www.callpro.nl/nl/projecten/portfolio/vvdisk.html#a3
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
Verwijderd
Jippie, vandaag goedkeuring gekregen van de lijntest. Krijg binnen 15 werkdagen het DHZ-pakket toegestuurd. Had het 2-01-01 aangevraagd.
Oh ja postcode is 2717 Buytenwegh.
:*:+:*:+:*:+:*:+:*:+:*:+:*
_Reuze Bedankt!, MBR_ 
:+:*:+:*:+:*:+:*:+:*:+:*:+
:+:*:+:*:+:*:+:*:+:*:+:*:+
Verwijderd
Huija, jouw vier dagen zijn toch wel voorbij dacht ik zo. Heb je al wat gehoord?
Ik heb nog steeds niets gehoord. Ik heb een boos e-mailtje geschreven naar KPN en ze hebben mij gebeld, ik zat alleen in bespreking op het moment dat ze belden en hij heeft daarna niet meer gebeld, dus ik hoop dat hij dat nog een keer doet en dat ze dan ook echt wat zinnigs te melden hebben zoals wanneer die centrale nou eens klaar is...
PS:
MBR bedankt, relaxed programmaatje!
Ik heb nog steeds niets gehoord. Ik heb een boos e-mailtje geschreven naar KPN en ze hebben mij gebeld, ik zat alleen in bespreking op het moment dat ze belden en hij heeft daarna niet meer gebeld, dus ik hoop dat hij dat nog een keer doet en dat ze dan ook echt wat zinnigs te melden hebben zoals wanneer die centrale nou eens klaar is...
PS:
MBR bedankt, relaxed programmaatje!
Verwijderd
Ik heb net een brief gekregen van Kpn dat ze m''n opdracht van Planet hebben ontvangen en dat ze een technische controle gaan uitvoeren.
ik moet binnen 4 werkdagen wat horen van kpn.
Ik zit op postcode 2716 in meerzicht.
Zijn er meer mensen uit Zoetermeer die deze brief hebben ontvangen. !? en betekend dit dat de centrale gereed is ?..
en wat kan ik nu verder verwachten. ?
Zijn er meer mensen uit Zoetermeer die deze brief hebben ontvangen. !? en betekend dit dat de centrale gereed is ?..
Ik heb vandaag ook die brief in de bus (2715) gekregen waarin staat dat ik binnen 4 dagen resultaat krijg van de controle.Op donderdag 12 april 2001 18:41 schreef Acrobat het volgende:
Zijn er meer mensen in Zoetermeer die al zo''n brief hebben gehad in Zoetermeer (en dan speciaal 2715/16/17)waarin stond dat binnen vier dagen de resultaten van de lijntest worden opgestuurd? Please let me know...ik (2716) heb net niks in m''n brievenbus gevonden...![]()
Ik heb mezelf via mijn pa''s bedrijf aangemeld. Waarschijnlijk gaat dat wat sneller dan particulier.
Voorlopig is het afwachten...:7
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit houdt in dat de centrale gereed is, anders valt er niks te testen!Op vrijdag 20 april 2001 16:51 schreef braamr het volgende:
Ik heb net een brief gekregen van Kpn dat ze m''n opdracht van Planet hebben ontvangen en dat ze een technische controle gaan uitvoeren.
Als ik KPN mag geloven krijg je binnekort resultaat van de controle, en dan gaat de molen lopen (hoop ik), modem, inlog gegevens, etc
Verwijderd
Wheeeeeehoeeee!!!!
Ik (2716) heb ook zo''n mooie brief in m''n brievenbus gevonden!!! Ik wist het wel er stonden erg veel groene busjes van de week voor de centrale!! Nou, zal ik niet lang meer duren voor dat ik van Kutsema af ben!!!
Ik was deze week jarig, dus KPN bedankt voor het kadootje! (Nou hoop ik wel dat ik door die lijntest kom, maar ik woon hemelsbreed max. 500m van dat gebouw vandaan, dus ik maak me niet zo''n zorgen....
Ik was deze week jarig, dus KPN bedankt voor het kadootje! (Nou hoop ik wel dat ik door die lijntest kom, maar ik woon hemelsbreed max. 500m van dat gebouw vandaan, dus ik maak me niet zo''n zorgen....
Verwijderd
Klopt de centrale is nu gereed (en zal wel heel snel vol zitten). KPN gaat nu bepalen of je niet te ver van de centrale afwoont, en of je geen doorschakelkastjes hebt etc. Het e.e.a. vindt je ook op de MXstream site. Als de lijntest succesvol is krijg je daar weer bericht van. Volgens KPN duurt het maximaal 18 werkdagen voordat je het DHZ-pakket in huis hebt. In die tijd zou je ook logingegevens van je provider binnen moeten hebben. Vervolgens boel aansluiten en tot god bidden dat je linesync lampje niet gaat knipperen, want dan is er vaak nog wat mis in de centrale. Ik heb trouwens berichten gezien van mensen die al drie dagen na de lijntest het pakket thuis hadden. Mocht jij nou heel lang niks horen moet je KPN bellen want het wil(de) nog wel eens zo zijn dat je order "vast bleef zitten" in het ordersysteem. De orderdesk kan je order dan weer een duwtje geven.Op vrijdag 20 april 2001 16:51 schreef braamr het volgende:
Verwijderd
Heu!?!?!?!! 2717 zit ook op de centrale van het Abdissenbos, dus dezelfde centrale als 2716. Ik kreeg vandaag de brief dat ik over vier dagen resulaten van de lijntest krijg.Op vrijdag 20 april 2001 18:53 schreef bowler het volgende:
Jippie, vandaag goedkeuring gekregen van de lijntest. Krijg binnen 15 werkdagen het DHZ-pakket toegestuurd. Had het 2-01-01 aangevraagd.
Ik heb het 5-1-01 aangevraagd. Misschien werken ze op postcode.
Wanneer heb jij de brief gekregen met de aankondiging van de lijntest Bowler?
Misschien dat iedereen in 2716 en 15 morgen of dinsdag wel dezelfde brief krijgt als jij. Dan gaat het echt snel opeens.
PS voor braamr: op deze site vindt je zeer veel informatie over MXstream:
http://www.xs4all.nl/~warper/index.html?page=mxstream_faq
Ik woon op 2678Op donderdag 12 april 2001 23:28 schreef huijaa het volgende:
[..]
Zeg es, Tonnetje, waar woont je?Dan weten wij genoeg.
[..]
Dat kan ik je wel vertellen, dat ik twee hetzelfde brieven kreeg zoals gebruikelijk maandelijks herhalend. En voor de derde brief bevat info dat er straks getest zal worden. Aangevraagd begin maart jongstleden.
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Verwijderd
Nou bedankt voor de info, moeten we maar ff afwachten wat de uitslag van de test is, en hopelijk hoeven we dit forum dan niet meer te gebruiken..
mischien wel een beetje om te schelden of te complimenteren...
Maar inderdaad hoe sneller dat Prutsema eruit gaat hoe beter.
Maar als iedereen nou wel even blijft vermelden hoe het met de aansluitingen gaat.
Lijkt me leuk.
Mazzel
mischien wel een beetje om te schelden of te complimenteren...
Maar inderdaad hoe sneller dat Prutsema eruit gaat hoe beter.
Maar als iedereen nou wel even blijft vermelden hoe het met de aansluitingen gaat.
Lijkt me leuk.
Mazzel
Verwijderd
Ik denk dat ze op volgorde van aanvraag werken.Op vrijdag 20 april 2001 18:59 schreef Acrobat het volgende:
Wanneer heb jij de brief gekregen met de aankondiging van de lijntest Bowler?
Ik heb de brief op 11-04-2001 gekregen.(2 brieven op dezelfde dag???)
Vanmorgen was mijn status bij xs4all naar 3/7 gegaan en de brief kwam later op de dag met de postbode.
ben nog steeds ziek
, zo ziek
dat ik geen zin heb naar KPN te bellen...trouwens is er nog nix te zien in mijn brievenbus...al na meer dan een weekje br..br..;( zodra ik beter ben, hopelijk op maandag, bel ik KPN wel even hoe het gaat met mijn order.
Veel succes voor meerzichters (en ook mijn pa)
Veel succes voor meerzichters (en ook mijn pa)
''k Heb een klachtberichtje per email verstuurd naar KPN en morgen hoop ik een antwoord te hebben.:Y)
Verwijderd
Weet iemand trouwens of waneeer je de brief krijgt waarin ze vertellen dat ze een technische controle gaan uitvoeren en binnen 4 dagen wat hoort, of je Mx-STREAM dan ook krijgt wanneer die controle positief is ...of moet je dan nog afwachten of er genoeg plek in de centrale is. !!
Verwijderd
waarom is AMERSFOORT DICHT is geen gat ...Op maandag 09 april 2001 10:26 schreef havana het volgende:
Aangezien er een enorme behoefte is info te vragen over de beschikbaarheid van ADSL in allerlei idiote gatendeze thread. Post "ADSL in Zoetermeer" is gesloten, graag hier verder discussiëren! Andere topics over beschikbaarheid worden vanzelfsprekend gesloten ! In deze thread kun je dus vragen stellen zoals : "Wanneer MxStream in Sybrandaburen"
maar toe maar
ff over amersfoort noord
ZIELHORST
KATTENBROEK
HOOGLAND (deels)
ik ben op de TINE geweest en een dik
kwartier lopen doorvragen over amersfoort-noord
maar de centrale is dus ECHT nog niet voor-
bereid op ADSL
er zijn bouwkundige probleemen ...
oftewel de spullen passen er niet in
maar er is hoop planet zit ook op die centrale en heeft er zlef belang bij dat
het zo snel mogleijk in de lucht is.
maar waar het op neer komt dat het wel
EIND AUGUSTUS kan worden voordat we aan de beurt zijn, mischien nog wel langer en dan wordt het rond KERST
da''s dus niet zo mooi en zeker niet 10 weken
wat eerder werd gemeld
-----------------------
Heb net naar KPN gebeld. Mijn order staat nu
--->
M U U R V A S T
<---
en kan momenteel niet loskomen!! :'(
Telefoonlijnmeting gaat niet door, omdat de centrale in Palenstein is
V O L
!!
Heb aangevraagd op 2 maart...:(grrrgrrr:(
Heeft Iemand ergens in Palenstein/Seghwaert een brief met lijnmeting-resultaat ontvangen? :?:?
(Ik ontving het bericht - om mij te laten weten voor lijnmeting - al per 10/4 jl.)
-----------------------
--->
Telefoonlijnmeting gaat niet door, omdat de centrale in Palenstein is
Heeft Iemand ergens in Palenstein/Seghwaert een brief met lijnmeting-resultaat ontvangen? :?:?
(Ik ontving het bericht - om mij te laten weten voor lijnmeting - al per 10/4 jl.)
Verwijderd
Jezus! En je was al ziek, nou ben je vast nog zieker. Nou, ik leef met je mee en dat moeten ze niet bij mij flikken want dan breidt ik die centrale zelf wel uit...met een moker wel te verstaan...Op maandag 23 april 2001 15:03 schreef huijaa het volgende:
-----------------------
--->M U U R V A S T
<---
Telefoonlijnmeting gaat niet door, omdat de centrale in Palenstein isV O L
!!
Heeft het niet te maken met dat je "pas op 2 maart" hebt aangevraagd? Dat ze niet op volgorde van aanvraag gaan testen en als ze er 1000 getest hebben, je order weer bevriezen?
Al iemand een brief gehad met de resultaten van de lijnmeting in Zoetermeer 2722/2723/ 2724/2726?
Verwijderd
Huija misschien helpt dit een beetje. Ik zou nog een keer bellen en vragen of ze voor je op wil zoeken welk getal er in hun computer er achter ''poort 0'' in je order staat. Als dit een 0 is is het niet mogelijk om ADSL over je lijn te gebruiken, is het drie dan hebben ze nog niet voldoende getest, is dit een 9 dan is je lijn geschikt. Verder is er ook iets van ''poort 1'' (vraag me niet wat dit allemaal betekent, maar dit vertelde een medewerkster mij) en het resultaat hiervan was bij mij niet bekend en ze wist ook niet waar dit voor was. Is poort 0 bij jou nou een 9 dan hebben ze dus wel je lijn getest en was de test succesvol. Misschien kan je dan een beetje zeuren. Ik zou als ik jou was ook een e-mail met een klacht brief naar mxstream@kpn.com sturen. Dan nemen ze telefonisch contact met je op. Succes!!!
Het is zo moeilijk te begrijpen, dat ik niet weet hoe ik moet vragen aan een van de KPN-medewerkers?Op maandag 23 april 2001 18:32 schreef Acrobat het volgende:
Huija misschien helpt dit een beetje. Ik zou nog een keer bellen en vragen of ze voor je op wil zoeken welk getal er in hun computer er achter ''poort 0'' in je order staat. Als dit een 0 is is het niet mogelijk om ADSL over je lijn te gebruiken, is het drie dan hebben ze nog niet voldoende getest, is dit een 9 dan is je lijn geschikt. Verder is er ook iets van ''poort 1'' (vraag me niet wat dit allemaal betekent, maar dit vertelde een medewerkster mij) en het resultaat hiervan was bij mij niet bekend en ze wist ook niet waar dit voor was. Is poort 0 bij jou nou een 9 dan hebben ze dus wel je lijn getest en was de test succesvol. Misschien kan je dan een beetje zeuren. Ik zou als ik jou was ook een e-mail met een klacht brief naar mxstream@kpn.com sturen. Dan nemen ze telefonisch contact met je op. Succes!!!
Het is inderdaad allemaal een beetje vreemd bij KPN; zo had ik dus op 18 december mijn aanvraag ingediend via planet internet.Op maandag 23 april 2001 18:49 schreef huijaa het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk te begrijpen, dat ik niet weet hoe ik moet vragen aan een van de KPN-medewerkers?Ik wacht misschien op de reacties van overige palensteiners en seghwearters...:Z
Nu is Bowler door de technische meting heen en krijgt zijn DHZ-pakket al over twee weken en hij woont in dezelfde wijk.
Ik heb nog geen brief ontvangen over de technische meting, nu heb ik zaterdagochtend de helpdesk gebeld. De helpdeskmedewerker vroeg naar mijn kenmerk op de brief maar dat kon hij niet gebruiken op het systeem omdat deze een - heeft tussen de getallen
Hij deed de postcode check bij www.mxstream.nl en meldde dat de centrale pas begin mei gereed is
Als ik aan het eind van deze week nog geen brief heb mag ik weer terugbellen.
Kortom KPN werkt niet volgens het First Order First Server principe, ik hoop maar op een goede afloop.
Verwijderd
Nee, het lijkt moeilijk, maar als jij het hebt over ''poort 1'' in de status van je order dan weten zij direct waar je het over hebt. Maar van mij hoeft het niet hoor, ik dacht alleen misschien stelt het je iets gerust...Op maandag 23 april 2001 18:49 schreef huijaa het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk te begrijpen, dat ik niet weet hoe ik moet vragen aan een van de KPN-medewerkers?Ik wacht misschien op de reacties van overige palensteiners en seghwearters...:Z
Verwijderd
Wat een onzin (van KPN) over dat kenmerk!! Met je telefoonnummer kunnen ze alles voor je opzoeken! Klantgegevens, datum van aanvraag, datum van inbehandeling name etc.mits je natuurlijk niet nog steeds in het backordersysteem staat, maar ook dat kunnen ze zien. Je hebt wel 0800-69787326 gebeld? Zo ja dan zou ik gewoon nog een keer bellen, is toch een gratis nummer.Op maandag 23 april 2001 19:14 schreef mbr het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal een beetje vreemd bij KPN; zo had ik dus op 18 december mijn aanvraag ingediend via planet internet.
Nu is Bowler door de technische meting heen en krijgt zijn DHZ-pakket al over twee weken en hij woont in dezelfde wijk.
Ik heb nog geen brief ontvangen over de technische meting, nu heb ik zaterdagochtend de helpdesk gebeld. De helpdeskmedewerker vroeg naar mijn kenmerk op de brief maar dat kon hij niet gebruiken op het systeem omdat deze een - heeft tussen de getallen.
Hij deed de postcode check bij www.mxstream.nl en meldde dat de centrale pas begin mei gereed isMAAR dat wist ik al.
Als ik aan het eind van deze week nog geen brief heb mag ik weer terugbellen.
Kortom KPN werkt niet volgens het First Order First Server principe, ik hoop maar op een goede afloop.
Ik heb zelf ook wel eens de MxStream Doe-het-zelf helpdesk gebeld (0800-0231746) en die vroegen ook direct naar het kenmerk van m''n brief.
Op maandag 23 april 2001 19:14 schreef mbr het volgende:
Wat moet ik nou doen? Protesteren? Morgen opnieuw bellen?
Verwijderd
Al iemand een brief gehad met de resultaten van de lijnmeting in Zoetermeer 2715/2716/ 2717?
Oeps!Op maandag 23 april 2001 19:47 schreef Acrobat het volgende:
Nou, Bowler zit in een andere wijk (2717) en op een andere centrale aangesloten (Meerzicht)als jij hoor...
Verwijderd
Effe positief blijven. Ik heb natuurlijk makkelijk praten na de goedkeuring van KPN.
Jullie komen ook vanzelf aan de beurt voor ASDL.
Begrijp ook niet dat MBR later dan mij aan de beurt is om aangesloten te worden. Hij heeft het eerder aangevraagd dan ik en woont ook nog eens in dezelfde wijk????
Jullie komen ook vanzelf aan de beurt voor ASDL.
Begrijp ook niet dat MBR later dan mij aan de beurt is om aangesloten te worden. Hij heeft het eerder aangevraagd dan ik en woont ook nog eens in dezelfde wijk????
Verwijderd
Huija, ik denk dat je hier MBR moet quoten hoor...Op maandag 23 april 2001 19:56 schreef huijaa het volgende:
[..]
Oeps!je zou "in mijn wijk" moeten vertellen... Voortaan beter uitleggen waar welke postcode het om gaat.;)
Goed idee Bowler, iedereen gewoon positief blijven en als dingen niet bevallen schrijf dan een klachtmailtje naar mxstream@kpn.com. Alleen KPN kan hier wat mee doen.
Maar jij hebt wel f#cking mazzel!!!
OepsOp maandag 23 april 2001 19:45 schreef huijaa het volgende:
[..]
WAT ERG GEMEEN!
Wat moet ik nou doen? Protesteren? Morgen opnieuw bellen?hij krijgt wel..ik niet:( :?
Heb weer met de helpdesk gebeld vandaag en het eerste wat de helpdesk medewerker opmerkte is dat ik op 21-04-01 ook al had gebeld, m.a.w. ze houden een logboek bij in hun systeem
Strekking van het gesprek was dat ze mijn order op 21-12-2000 hebben ontvangen en dat ik in een backorder status zit wat inhoudt dat ze niet weten wanneer ik word aangesloten en waarom sommige eerder wordt aangesloten wist hij ook niet.
Ik wens iedereen veel succes met hun aansluiting.
Verwijderd
hmmm. Nope, mijn centrale = meerzicht (''Abdissenbos'') en heb alleen een brief gehad waarin ze vertelden dat ze binnenkort gingen testen. Daar zou ik binnen 4 dagen meer over horen... Ach, zou eerst in maart gebeuren waarna ze me vertelden dat alle portjes al vol waren. Zal al met al nog wel een maandje of wat duren.
Verwijderd
Ik heb ff mxstream gebeld.
"Mocht uw aanvraag langer dan 15 werkdagen in deze status staan dan kunt u contact opnemen met KPN Mxstream op telefoonnummer: 020 484 66 33"
Krijg als het goed is volgende week het DHZ-pakket
"Mocht uw aanvraag langer dan 15 werkdagen in deze status staan dan kunt u contact opnemen met KPN Mxstream op telefoonnummer: 020 484 66 33"
Krijg als het goed is volgende week het DHZ-pakket
Verwijderd
Ik had al ruim twee jaar ADLS, eerst via de Surfnet proef, later als een van de eerste via MXstream. Nu ben ik begin maart verhuist. Netjes eind februari doorgegeven, maar nog steeds geen aansluiting in m''n nieuwe huis, terwijl ik gewoon binnen amsterdam ben verhuist. Na veel gebel met de helpdesk kreeg ik te horen dat een verhuizing standaard 50 werkdagen duurt, en nu nog drie weken extra vanwege de grote achterstand. Dat is dus bij elkaar meer dan 3 maanden
En ondertussen blijven ze wel de abonnementskosten afschrijven en moet ik weer brieven schrijven om het terug te krijgen. Het is dat er (nog) geen alternatief is, maar zodra het kan ben ik weg bij de KPN.
Verwijderd
ik (2723, centrale palenstein) heb tijdje terug dus brief gehad met dat ze over 4 dagen lijnmeting zouden gaan doen, maar dezelfde dag was er ook een brief waarin stond dat de centrale nog niet gereed was ofzo, en dat ze dus ook nog niet konden testen... pas in mei zou dat kunnen ofzo... dus het lijkt mij sterk dat er al mensen zijn (die aangesloten zijn op centrale palenstein) waar wel al metingen zijn verricht.
dat proggie waar je die centrales e.d. kan zien is btw erg handig...
dat proggie waar je die centrales e.d. kan zien is btw erg handig...