since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Mxstream zal in 2001 niet in uw buurt beschikbaar zijn.
Wijk 2724, centrale palenstijn.
En dat terwijl er 2 maanden terug nog stond, beschikbaar vanaf juni 2001.
Zit ik dus nog minstens een half jaar met casema opgescheept
Zoetermeer Postcode 2719,
mijn aanvraag leek in eerste instantie supersnel, binnen 1 week na aanvraag bij Xs4all alles binnen
(30 januari) Helaas was de KPN vergeten dat er een stukje glasvezel in de straat lag
Dit had als gevolg dat Linesync 12 weken bleef knipperen. Na veel gebel was het dus na 12 weken!!! verholpen. O ja ik kwam er bij toeval achter dat het verholpen was door het ethernetmodem om de dag ofzo aan te zetten. Ze hebben niet eens de moeite genomen om het door te geven. Ik moet wel toegeven als het eenmaal werkt dan wil je niets anders meer.
mijn aanvraag leek in eerste instantie supersnel, binnen 1 week na aanvraag bij Xs4all alles binnen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dennis!Zoetermeer Postcode 2719,
mijn aanvraag leek in eerste instantie supersnel, binnen 1 week na aanvraag bij Xs4all alles binnen(30 januari) Helaas was de KPN vergeten dat er een stukje glasvezel in de straat lag
Dit had als gevolg dat Linesync 12 weken bleef knipperen. Na veel gebel was het dus na 12 weken!!! verholpen.
Ik zit tot op de dag met PRECIES HETZELFDE probleem. Ik woon in 2719 LA (Olmehout), en dit is precies wat er gebeurd is met mij. Ik zit nu reeds 4 maanden zonder Line Sync, graag wil ik met jou het e.e.a. hierover mailen, als je het niet erg vind. Zou je mij willen mailen? Ik heb een aantal vragen voor je.
Alvast dank!
* iNSaNe-oNe wordt lichtelijk gestoord van KPN.
... en oranje! :P
Verwijderd
Gefeliciteerd Huijaa en de anderen die ook aangesloten zijn!!! 
Ikzelf heb nu precies een week MxStream via XS4all (basic) en heb al 2500MBytes gedownload en ik heb echt niet gek gedaan!!!
Ik ben zeer tevreden, hoewel de snelheid ''s-avonds nog wel eens een beetje inzakt, maar in vergelijking tot Casema is dit de 7e hemel!!
Succes voor de genen die het nog niet hebben, het is het w8en absoluut wel waard!!
Edit:
Ohhh ja, de verbinding is stabiel, ik lees wel eens verhalen dat dit niet het geval is maar tot nu toe heeft het altijd goed gewerkt, ik heb m''n modem nog niet uit en aan hoeven te zetten etc...gewoon perfect werken!
Ikzelf heb nu precies een week MxStream via XS4all (basic) en heb al 2500MBytes gedownload en ik heb echt niet gek gedaan!!!
Ik ben zeer tevreden, hoewel de snelheid ''s-avonds nog wel eens een beetje inzakt, maar in vergelijking tot Casema is dit de 7e hemel!!
Succes voor de genen die het nog niet hebben, het is het w8en absoluut wel waard!!
Edit:
Ohhh ja, de verbinding is stabiel, ik lees wel eens verhalen dat dit niet het geval is maar tot nu toe heeft het altijd goed gewerkt, ik heb m''n modem nog niet uit en aan hoeven te zetten etc...gewoon perfect werken!
Verwijderd
zoooooow, dit is lekker!! 
maar mijn status staat nog steeds op 5/7
ik heb sinds zaterdagavond 18:21 al 7,7 gb down
/me heeft wat in te halen
Die verbinding is echt xtreem stabiel... ik heb nog niet echt uitzakkers gehad... wel was het zo dat als ik ging uploaden tijdens het downloaden, mijn downloadsnelheid terugzakte naar zo''n 15 kb/s... nu de laatste modemupdate van mxstream gehad en nu werkt dat ook perfect
Jemig, wat ben ik blij
Ik hoop echt dat alle casema-slachtoffers snel adsl zullen krijgen (of juist nu niet meer
)
maar mijn status staat nog steeds op 5/7
ik heb sinds zaterdagavond 18:21 al 7,7 gb down
/me heeft wat in te halen
Die verbinding is echt xtreem stabiel... ik heb nog niet echt uitzakkers gehad... wel was het zo dat als ik ging uploaden tijdens het downloaden, mijn downloadsnelheid terugzakte naar zo''n 15 kb/s... nu de laatste modemupdate van mxstream gehad en nu werkt dat ook perfect
Jemig, wat ben ik blij
Ik hoop echt dat alle casema-slachtoffers snel adsl zullen krijgen (of juist nu niet meer
Weet je wat je ook kan doen ipv de hele tijd lopen te zeiken. VERHUIS NAAR AMSTERDAM. Ik heb nl al vanaf decembers adsl
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Pas sinds vandaag:
Aanvraag 05-01-2001 13:59:52 6/7 U aansluiting is operationeel en opgeleverd. Werkt u aansluiting (nog) niet, dan kunt u contact opnemen met onze XS4ALL Internet BV helpdesk op telefoonnummer: 020 39 87 666
Ik heb vandaag ook het pakketje van XS4all met CD-ROM en handleiding: ...binnenkort krijgt u het DHZ pakket van KPN... Sure!!! Dat heb ik al een week, nou ja toch weer een weekje gratis MXStream
En nog een mailtje:
Geachte ADSL-abonnee,
Onlangs is ADSL bij u geinstalleerd.
Dit betekent dat u vanaf nu kunt profiteren van een snelle
internetverbinding voor een vast bedrag per maand, met alle voordelen
van een internetabonnement bij XS4ALL.
Met een ADSL-abonnement bij XS4ALL betaalt u geen telefoontikken meer
voor uw internetverbinding. XS4ALL staat bekend om haar technische
betrouwbaarheid, snelheid en uitstekende helpdesk.
Met Secure Webmail kunt u overal ter wereld op een veilige manier
uw mail lezen, uit het Download-archief (met een omvang van 350 gigabyte)
kunt u razendsnel de nieuwste software ophalen.
Daarnaast biedt XS4ALL een zeer grote nieuwsserver, een eigen chat-server,
uitgebreide homepage ruimte en goede online helppagina''s voor talloze
programma''s en besturingssytemen.
We heten u hartelijk welkom en wensen u veel plezier met uw nieuwe
ADSL-aansluiting.
Met vriendelijke groet,
XS4ALL Internet B.V.
Aanvraag 05-01-2001 13:59:52 6/7 U aansluiting is operationeel en opgeleverd. Werkt u aansluiting (nog) niet, dan kunt u contact opnemen met onze XS4ALL Internet BV helpdesk op telefoonnummer: 020 39 87 666
Ik heb vandaag ook het pakketje van XS4all met CD-ROM en handleiding: ...binnenkort krijgt u het DHZ pakket van KPN... Sure!!! Dat heb ik al een week, nou ja toch weer een weekje gratis MXStream
En nog een mailtje:
Geachte ADSL-abonnee,
Onlangs is ADSL bij u geinstalleerd.
Dit betekent dat u vanaf nu kunt profiteren van een snelle
internetverbinding voor een vast bedrag per maand, met alle voordelen
van een internetabonnement bij XS4ALL.
Met een ADSL-abonnement bij XS4ALL betaalt u geen telefoontikken meer
voor uw internetverbinding. XS4ALL staat bekend om haar technische
betrouwbaarheid, snelheid en uitstekende helpdesk.
Met Secure Webmail kunt u overal ter wereld op een veilige manier
uw mail lezen, uit het Download-archief (met een omvang van 350 gigabyte)
kunt u razendsnel de nieuwste software ophalen.
Daarnaast biedt XS4ALL een zeer grote nieuwsserver, een eigen chat-server,
uitgebreide homepage ruimte en goede online helppagina''s voor talloze
programma''s en besturingssytemen.
We heten u hartelijk welkom en wensen u veel plezier met uw nieuwe
ADSL-aansluiting.
Met vriendelijke groet,
XS4ALL Internet B.V.
Verwijderd
heb je mooi goed Servowire !!!!!Op dinsdag 22 mei 2001 18:01 schreef Servowire het volgende:
Grrr
KPN!!!
IK WIL ADSL!!!
GRRR
iedereen ADSL, en ik niet :(((((
een stelletje tuig ... klotzakken....
KPN..... bloedzuigers zijn het
volgens sommige mensen hier ...
zou er NU in onze wijk 3828 TJ NU adsl
moeten zijn nou mooi NIET dit hele jaar niet
godverdomme ..... kut kut en nog eens kut
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ook geen fucking kabel hier en al was er
dan wil ik het nog nier wat ik zit hier in
een casema gebied die je een 115k/bit bied dit is 2001 hoor !!!!! ???
nog minstens 7 maanden wachten