since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Verwijderd
Hhmmm...volgens mij is er nog nooit iemand op de centrale aan ''t Abdissenbos aangesloten. De centrale is wel al minimaal twee maal uitgesteld maar is volgens mij recent pas opgeleverd.Op woensdag 25 april 2001 13:33 schreef claw het volgende:
hmmm. Nope, mijn centrale = meerzicht (''Abdissenbos'') en heb alleen een brief gehad waarin ze vertelden dat ze binnenkort gingen testen. Daar zou ik binnen 4 dagen meer over horen... Ach, zou eerst in maart gebeuren waarna ze me vertelden dat alle portjes al vol waren. Zal al met al nog wel een maandje of wat duren.
Ik denk dat als eenmaal die lijntesten zijn gedaan we wel snel ADSL hebben hoor, ik heb er het volste vertrouwen in...(even afkloppen)
Verwijderd
Als ik vrijdag niks heb gehoord dan moet ik ff terugbellen dan gaan ze uitzoeken waarom dit is.
Nog een nieuwtje: de medewerker vertelde me dat, omdat het toch vaker langer dan vier dagen duurt, KPN gaat stoppen met het aankonigen van de lijnmeting per brief.
Verwijderd
Ik heb ook na die brief van de lijntest aankondiging niks meer gehoord.
Dus hoop dat ze snel wat van zich laten horen
anders moet ik zelf weer gaan bellen, en dat duurt altijd veel te lang voordat je geholpen word.
Ik zag trouwens wel vanmiddag bij Centrale Abdissenbos een KPN busje en Bedrijfsauto''s van een internet en Telefonie aanlegbedrijf.
Dus ik hoop dat ze druk bezig zijn om mijn lijntje in orde te maken.
Verwijderd
Verwijderd
En mijn lijntje!Op woensdag 25 april 2001 19:11 schreef braamr het volgende:
Ik zag trouwens wel vanmiddag bij Centrale Abdissenbos een KPN busje en Bedrijfsauto''s van een internet en Telefonie aanlegbedrijf.
Dus ik hoop dat ze druk bezig zijn om mijn lijntje in orde te maken.
Goed nieuws, er gebeurt tenminste iets.
Verwijderd
Het gaat nu erg snel, ahum. Status bij xs4all is naar 4/7 gegaan.
KPN Mxstream heeft uw aansluiting in de telefooncentrale technisch voorbereid. XS4ALL maakt nu de dienst aan.
Mocht uw aanvraag langer dan 2 werkdagen in deze status staan dan kunt u contact opnemen met XS4ALL op 020 39 87 666
Verwijderd
OK dan!!!
XS4all kon mij nog niks vertellen maar KPN vertelde mij dat mijn lijn getest is met succes (poort 1 = 9, dit was 3)!!!
Dit zullen ze dus ook wel langzaam aan voor de rest van ons van 2715/16/17 gaan doen nu (of hebben ze al gedaan.) Ik kon in elk geval zeer binnenkort de brief verwachten en naar status 3 en 4 en 5 schieten!!
Ik had net nog niks in m''n brievenbus, maar misschien morgen...
De MxStream Site is ook veranderd voor 2716 en geeft nu dit aan:
Uit de postcode-check is gebleken dat de telefooncentrale in uw buurt gereed is voor Mxstream.* U kunt de volgende Mxstream-typen bestellen:
Mxstream Basic en Mxstream Extra op een gewone telefoonlijn of op een ISDN lijn
Hhhmmm... Dit lees ik net op de XS4all Site:
(Dit bericht is van vrijdag 27 april)
Door een tekort aan toegewezen ip adressen is er vertraging met de
oplevering van sommige Adsl orders. De configuratie van de nieuwe
ranges ip adressen in de routers op het KPN MX-stream netwerk neemt nog
maximaal 5 werkdagen in beslag.
Op de ADSL website kunt u de status van uw order monitoren.
Als de status 5/7 of hoger is kunt u gebruik gaan maken van uw ADSL aansluiting.
Onze excuses voor deze overlast.
Verwijderd
gisteren stond bij Planet internet dat m''n aanvraag was ontvangen en dat de centrale 30 apil klaar zou zijn, en vandaag staat er dat KPN binnenkort het DHZ pakket op gaat sturen.
Ik neem aan dat ik hieruit kan afleiden dat alles in orde is en ik binnen 2 weken op MX-Stream zit. Maar ja je weet het nooit.
Wordt vervolgd
Verwijderd
Met allemaal handige links.
Trouwens ik hoop dat dat met die ip''s niet voor ons Zoetermeerders geldt.
Nog langer wachten
Verwijderd
Waren deze gegevens van de statuspagina''s van Planet afkomstig?Op vrijdag 27 april 2001 17:26 schreef braamr het volgende:
Het gaat volgens mij nu inderdaad heel snel..
gisteren stond bij Planet internet dat m''n aanvraag was ontvangen en dat de centrale 30 apil klaar zou zijn, en vandaag staat er dat KPN binnenkort het DHZ pakket op gaat sturen.
Ik neem aan dat ik hieruit kan afleiden dat alles in orde is en ik binnen 2 weken op MX-Stream zit. Maar ja je weet het nooit.
Wordt vervolgd
Heb jij al een brief gehad met de testresultaten van KPN?
Wij hebben op dezelfde dag bevestiging gekregen dus ik denk dat de voortgang van jouw order ook wel redelijk voor mij opgaat. Maar mijn status is voorlopig nog 2/7
maar ik heb geeen idee hoe vaak/wanneer XS4all hun site bijwerkt. Ik weet wel dat m''n lijn goed is getest.
Verwijderd
Er is een manier om daar achter te komen denk ik. Als je via de site van XS4All het servicecentre bezoekt vind je daar informatie over je account en volgens mij ook je vaste IP adres. Wil je het ons ook ff laten weten? Niet je IP-adres natuurlijk maar of je een vast IP-adres hebt...Op vrijdag 27 april 2001 21:04 schreef bowler het volgende:
Ik ging net effe kijken of ik al mijn mail op kon halen bij xs4all. En zowaar ik krijg een welkomstmail van hun binnen.
Met allemaal handige links.
Trouwens ik hoop dat dat met die ip''s niet voor ons Zoetermeerders geldt.
Nog langer wachten
Verwijderd
Verwijderd
Dit trek ik uit die nieuwsgroep:Op vrijdag 27 april 2001 22:36 schreef bowler het volgende:
Had ik al geprobeerd, maar helaas daar mag ik nog niet bij. Had ik nl al in de xs4all-newsgroup gelezen, dat je daar je ip kon zien.
>On Fri, 27 Apr 2001 22:14:01 +0200, the unexpected happened "Chr.L.D.Visser"
><chris.verwijder.visser@xs4all> wrote:
>
>>Gelukkig het ligt niet aan mij.
>>Ik kom er ook niet is wachtwoord zou niet goed zijn.
>>
>>Chris
>>
>>
>>"Cornel van Mastrigt" <crnl@NOSPAM.casema.net> schreef in bericht
>>news:tgkjet80mvt04mp21a2v0h7qsng52rm75a@4ax.com...
>>>
>>> Ik kan niet aanloggen in service.xs4all.nl Mijn user en wachtwoord zijn
>>goed want ik kan wel webmail
>>> gebruiken bijvoorbeeld. Iemand een idee?
>>?>
>>>> Cornel
>>>
>>
>>Ligt dus (waarschijnlijk) ook niet aan mij. Nou maar ff anounce in de gaten houden dan
>
>Cornel
ik zit met zelfde probleem
ik heb al wel een loginnaam en passwoord.
ik kan ook al wel inbellen.
maar er vindt geen dataverkeer plaats. (doordat ik dus geen ip heb).
ff kijken op xs4all.nl
edit:
nah ff gekeken. en ik kan wel inloggen op https://service.xs4all.nl/ maar ik zie geen ip-adres hoor
Kan iemand wat meer hierover vertellen?
En wat dan als je dat ip-nummertje hebt?
edit2:
ff wat beter gekeken
ik zie dit staan
ik kan em niet wijzigen want ik zie geen invoer veld.Hostname van uw vaste ipadres || uit
want
edit3Wanneer u geen invoerveld ziet, heeft u geen vast ip-nummer.
kan ook webspace (check maar)
XS4ALL was te laat met ipadressen aanvragen bij KPN. Ze waren er al te laat
mee omdat ze op waren, en gisteren zouden ze weer aangevraagd kunnen worden.
Alleen degene die dat doet is ziek en daar hebben ze geen vervanging voor!
Het is dus wachten tot die weer beter is voor iemand kan internetten!
Ongelofelijk!
Na een week lang bellen met planet en mxstream "het bekende van het kastje naar de muur " is er mij gisteren verteld dat kpn wel een IP-adres heeft aangemaakt maar nog niet is vrijgegeven ( allemaal nullen ).
Heeft iemand dit zelfde probleem ?
See Ya
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Verwijderd
Gelukkig wel goed nieuws, vanaf vandaag is mijn status bij XS4all naar 3/7!
Mijn XS4ALL-status blijft almaar op 2/7 steken.
Aan alle Palensteiners en Seghwearters vraag ik -= als je KPN wil bellen =- wat de stand van zaken op dit moment is met het centrale in Palenstein.
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Verwijderd
Er staat verder een lijnidentificatie-nr in.
Dit nr, zo dat in de brief, heb ik nodig om de randapparatuur te installeren?? Ik heb dit volgens mij helemaal niet nodig.
Verwijderd
Maar ik heb nog steeds geen DHZ pakket.
Ik heb wel een brief van KPN gekregen waarin werd vermeld dat het binnen 3 weken er zou zijn.
Maar volgens een vrouw bij KPN mogen die brieven helemaal niet gestuurd worden, omdat ze dat vaak niet halen.
Toen vertelde iemand bij Planet weer dat zij de Pakketten opsturen en niet KPN.
Volgens hem moest ik het binnen een week binnenkrijgen.
Als de lijnmeting goed is moet je inderdaad een brief krijgen waarin vermeld word dat de meting in orde is en dat je binnen 3 weken het pakket krijgt.
Als iemand al aangesloten is en Online is in meerzicht, laat het dan ff weten.
Verwijderd
Braamr: op het nummer 0800-0231746 (Mxstream DHZ) kunnen ze je waarschijnlijk meer vertellen over de levering van het DHZ pakket.
Dit lees ik net op de XS4all site. Hier hebben wij waarschijnlijk straks ook profijt van:
Morgenochtend tussen 03:30 en 6.00 wordt door KPN de 2e homegateway
voor Mxstream ingebruik genomen. Dit wordt gedaan om de vertragingen
die er in de avond uren zijn op te lossen.
Voor gebruikers rondom en in Amsterdam zal er tussen 03:30 en 6 uur
geen dataverkeer mogelijk zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Ik kon het toch weer niet laten om even naar de infodesk te bellen. Ze vertelden mij dat vandaag mijn modem in de centrale is geplaatst.Op woensdag 02 mei 2001 19:14 schreef bowler het volgende:
De brief met de mededeling dat het DHZ-pakket opgestuurd zou worden is alweer van 2 1/2 week terug. Ze mogen daar wel eens gaan opschieten met dat pakket.
Ik begrijp nu dus ook waarom jij het pakket nog niet hebt. XS4all heeft natuurlijk het probleem met die IP-adressen en stuurt pas als dit probleem is opgelost weer een bericht naar KPN terug dat de dienst is aangemaakt, vervolgens zal KPN je pakket gaan verzenden.
Nou misschien dat we dan nog nog ongeveer gelijk online zijn via MXStream...
Verwijderd
Verwijderd
Sinds november aangevraagd?Op woensdag 02 mei 2001 23:04 schreef huijaa het volgende:
mijn vriend heeft A(DS)L in scheveningen.:) Het was op afgelopen februari gekomen. Sinds November heeft hij het aangevraagd.
Dit was een e-mailbericht van KPN, nadat ik gebeld had.Geachte heer Huijsman,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Navraag bij de betreffende afdeling heeft uitgewezen dat uw aanvraag
momenteel op een wachtlijst geplaatst is, omdat de centrale nog niet is
aangepast. Zodra de centrale gereed is, wordt uw order verder
afgehandeld.
Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geonformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tamara Sauerbreij
KPN Telecom
dus dan zou ik vandaag toch gebruik kunnen maken van m''n account?Friday 27 April 2001
Door een tekort aan toegewezen ip adressen is er vertraging met de
oplevering van sommige Adsl orders. De configuratie van de nieuwe
ranges ip adressen in de routers op het KPN MX-stream netwerk neemt nog
maximaal 5 werkdagen in beslag.
Op de ADSL website kunt u de status van uw order monitoren.
Als de status 5/7 of hoger is kunt u gebruik gaan maken van uw ADSL aansluiting.
Onze excuses voor deze overlast.
Ik wil dat ip nu wel es keer toegewezen krijgen.
zullen waarschijnlijk pas aanstaande maandag die ip adressen krijgen... hoop ik
en anders
stelletje lamers.
maar goed de vrijdag van melding is 1e werkdag.
dan nog dinsdag, woensdag en vandaag donderdag.
dat is dus 4, en dus binnen 5 dagen.
Ze zeggen ook ''maximaal 5'' werkdagen en niet ''minimaal 5'' ....dus het zou ook in 4 of zelfs 3 dagen kunnen ...als ze een beetje doorwerken!
Verwijderd
Ik ga morgen even dat nummer in A''dam bellen wanneer ze het op gaan sturen, en als dat niet snel is ga ik net zo lang zeuren tot ik tevreden ben...
Verwijderd
Het positieve is dat ik met xs4all gebeld heb en die zeiden dat vanavond de achterstand van de ip''s weggewerkt is.
Je profile moet eerst aangemaakt worden bij xs4all en dan geven die weer een seintje naar KPN dat het DHZ-pakket opgestuurd kan worden.
Keb het pakket 16 april besteld (aktiekorting) en volgens de speciale update site is de centrale "31 may 2001" gereed en wordt dan mijn aanvraag verwerkt.
(tsal mijn benieuwen, meneer Sonneberg...)
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
kan alleen nog niet inloggen... bah
Verwijderd
http://www.adslmetacrawler.com
die gaat alles langs, ook cistron en versatel etc.
Mxstream is in 2001 niet in uw buurt beschikbaar.
Omgeving Foreestweg kan ik eindelijk die modem bij casema naar binnen smijten>:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
als mxstream dit jaar niet hier is bij mij, ga ik huilen ofzo
ik hoop dat dit dan niet geldt voor de mensen die zich al aan hebben gemeld...
Verwijderd
Ik sta nog steeds op status 3/7 maar dat zal ergens in de komende week wel naar 4/7 gaan verwacht ik.
Wie weet waar dat lijnidentificatie nummer voor is?
PS: Klote voor de Palensteiners/Seqwaerters dat het zo tegenzit!!
Verwijderd
Zie mijn bericht hierboven. Ben ook erg benieuwd waarvoor dat nr is.Op zondag 06 mei 2001 10:37 schreef Acrobat het volgende:
Ik heb zaterdag de brief gehad van KPN met gegevens over de lijnidentifcatie en een handleiding om in te loggen bij de Internet Service Provider...
Wie weet waar dat lijnidentificatie nummer voor is?
Verwijderd
ik ook !!!! stelletje klotzakken zijn het bij die KPN ....Op zaterdag 05 mei 2001 19:02 schreef neinbrucke het volgende:
neeeeeeeeeej, ik heb die melding ook
als mxstream dit jaar niet hier is bij mij, ga ik huilen ofzo
ik hoop dat dit dan niet geldt voor de mensen die zich al aan hebben gemeld...
een stelletje collaga''s die al heel lang
internet via de kabel hebben !!!!
kunnen nu notabene KIEZEN uit
1 analoog
2 isdn
3 via de kabel
4 MXSTREAM
ik wordt er simpel van
mogelijkheid 3 en 4 heb ik niet en sommige dus BEIDE !!!!!
het is kut kut en nog eens kut
Verwijderd
Maximaal twee dagen dan hoop ik naar 5/7 te gaan.
Eerst zeiden ze 1 mei, nu is het 1 juni:(
Afwachten dus.......:(
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
1 mei was de streef datum voor kabel bij essent maarja dat zeiden ze ook van dat het 1 januari zou zijn.
Ik denk dat het bij KPN een geldkwestie is en bij kabel de gemeentes het tegenhouden.
Weet iemand misschien iets over kabel of ADSL in deze regio?! (sittard heeft kabel)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Bowler, ik zou als ik jou was even een mailtje sturen naar mxstream-klachten@kpn.com. Ik kreeg een half uur geleden het volgende mailtje:Op maandag 07 mei 2001 09:31 schreef bowler het volgende:
Ik hoop het voor je Acrobat.
Ik sta zelf al 1.5 week op 4/7|:(
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het DHZ pakket is op 4 mei jl. verstuurd en zal waarschijnlijk deze week
bij u afgeleverd worden.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Barrie Snoeren
KPN Telecom
Dus zo te zien kan ik deze week nog MXStreamen!!!!!! Eindelijk!
Verwijderd
Heb je ook XS4all Sales al gebeld? Misschien is je order vastgelopen door al dat IP-gedoe.Op maandag 07 mei 2001 11:14 schreef bowler het volgende:
Thanx Acrobat, het mailtje is onderweg
(Voordat je mij iets vraagt, wil ik nog iets zeggen, dat ik in geen van alle telecom-bedrijven werk!)
"Better ask questions before you shoot"
moet er wel bij zeggen dat deze lijst bijna per uur verandert.... En mijn dorpje staat nog niet eens op de voorlopige lijst van het 4e kwartaal
Verwijderd
Kan je die lijst niet publiceren?Op maandag 07 mei 2001 12:38 schreef Chocovla het volgende:
De centrale van Geleen/Sittard staat voor 3 augustus op de uitrol lijst maareh dat heppie niet van mij
moet er wel bij zeggen dat deze lijst bijna per uur verandert.... En mijn dorpje staat nog niet eens op de voorlopige lijst van het 4e kwartaal
Verwijderd
Helaas heb ik nog geen IP-adres
Ik begreep dat dit een fout is van KPN en niet van XS4all klopt dat?
He, das interessant: waar staat Spaubeek op die lijst? (ik geloof dat we op dezelfde centrale als Schinnen zitten)Op maandag 07 mei 2001 12:38 schreef Chocovla het volgende:
De centrale van Geleen/Sittard staat voor 3 augustus op de uitrol lijst maareh dat heppie niet van mij
Verwijderd
Ik heb net XS4all sales gebeld, en de dame die ik aan de lijn kreeg vertelde dat er zo''n 200 klanten vorige week wachtten op een IP-adres, dat zijn er nu nog zo''n 20 waaronder dus jij en ik...
Ze had het nagevraagd en hoorde dat dit waarschijnlijk aan het eind van de week is opgelost, dan moeten we naar status 5/7 gaan. Nou laten we maar zo denken we zijn bijna van ''Castrema'' af...
Verwijderd
Chocovla: wil je ook aan "onze arme Huija" vertellen wat er op de lijst staat voor Zoetermeer Palenstein. Hij kreeg een bericht over een lijnmeting en opeens is de centrale niet meer beschikbaar.Op maandag 07 mei 2001 14:34 schreef Chocovla het volgende:
Errrm bad news there I''m afraid geen van beide staat op de (voorlopige) lijst van dit jaar (loopt t/m eind oktober)
Verwijderd
ja tot je een ons weegt !!!!!Op maandag 07 mei 2001 09:46 schreef Provision het volgende:
Hier in Amersfoort ligt het al wel maar de aansluiting is er nog niet.
Eerst zeiden ze 1 mei, nu is het 1 juni:(
Afwachten dus.......:(
dit jaar NIET MEER OP 3828
KUT KUT KUT
Ik heb sinds zaterdag ADSL (3811), ik moet zeggen dat het het w88 wel waard isOp maandag 07 mei 2001 18:59 schreef hansit het volgende:
[..]
ja tot je een ons weegt !!!!!
dit jaar NIET MEER OP 3828
KUT KUT KUT
Ja, graag, Chocovla! Als het negatief wordt, noem ik je koeievla...Op maandag 07 mei 2001 16:46 schreef Acrobat het volgende:
Chocovla: wil je ook aan "onze arme Huijaa" vertellen wat er op de lijst staat voor Zoetermeer Palenstein. Hij kreeg een bericht over een lijnmeting en opeens is de centrale niet meer beschikbaar.
KnuddeOp maandag 07 mei 2001 14:34 schreef Chocovla het volgende:
Errrm bad news there I''m afraid geen van beide staat op de (voorlopige) lijst van dit jaar (loopt t/m eind oktober)
Chocovla: bedankt voor de info
En de omgeving ook... vanaf juli 2001...Op woensdag 02 mei 2001 22:52 schreef achappey het volgende:
Woerden eindelijk beschikbaar
Maar de KPN vindt het natuurlijk nodig om de kilometerbeperking erg streng door te voeren in die postcode check... En laat de lijn nou net dwars door Linschoten gaan... En ik woon natuurlijk weer net aan de verkeerde kant
Wat maakt die paar honderd meter nou uit?...
Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden
Weet jij ook wanneer de centrale in Breda noord wordt omgebouwd?Op maandag 07 mei 2001 14:34 schreef Chocovla het volgende:
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Verwijderd
Ik woon in Buytenwegh, zoetermeer. Ik ga nu xs4all bellen waar mijn ip-adres blijft.|:(
Ik heb in ieder geval geen knipperend line sync lampje.
Ja hiero (2724-vijverdreef)Op woensdag 25 april 2001 13:34 schreef huijaa het volgende:
Al iemand een brief gehad met de resultaten van de lijnmeting in Zoetermeer 2722/2723/ 2724/2726?
krijg binnen nu en 3 weken dat pakket (als het goed is)
Als optie 3 Casema is wordt je er nog niet veel beter van. Goed je betaald geen telefoonkosten, maar ik neem aan dat je ook graag kwaliteit ziet bij een nummer-3 providerOp zondag 06 mei 2001 16:45 schreef hansit het volgende:
[..]
1 analoog
2 isdn
3 via de kabel
4 MXSTREAM
ik wordt er simpel van
mogelijkheid 3 en 4 heb ik niet en sommige dus BEIDE !!!!!
het is kut kut en nog eens kut
ADSL zou trouwens ergens in 2003 landelijk verkrijgbaar moeten zijn.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Neuh... bij de KPN is het een kwestie van personeel, slechte planning (dat hebben ze nog steeds niet geleerd) en dus tegenvallers.Op maandag 07 mei 2001 09:53 schreef trace het volgende:
Ik denk dat het bij KPN een geldkwestie is en bij kabel de gemeentes het tegenhouden.
Bij de kabel heeft de gemeente NIETS te vertellen over Internet op de Kabel, tenzij de gemeente eigenaar is van het kabelnet, en dus de investeringen moet dragen. In vrijwel het grootste deel van Nederland is het kabelnet in eigendom van een bedrijf (Essent, UPC, Casema, etc...) en die kunnen kabel-internet aanbieden wanneer zij dat believen. Het enige waar ze mischien mee zitten is een vergunning om een paar straten open te breken voor evt. benodigde aanpassingen... maar dat kan nooit jaren duren.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Die 3 wist ik al...maar er is nog 1 centrale, en die is voor breda noord..Op dinsdag 08 mei 2001 07:58 schreef Chocovla het volgende:
Doornbos, Ypelaar en Centrum.
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Welke telecom qua provider heb je het aangemeld, Accident?Op maandag 07 mei 2001 23:16 schreef Accident het volgende:
Ja hiero (2724-vijverdreef)
krijg binnen nu en 3 weken dat pakket (als het goed is)
Wordt het op juni a.s.Op dinsdag 08 mei 2001 07:58 schreef Chocovla het volgende:
Huijaa : Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijnen dan heb ik ook nog eens slecht nieuws bij Zoetemeer-Palenstein staat met koeieletters gebrek aan poortcapaciteit, de voorlopige datum is eerst weer verhuisd naar 31-5.
Verwijderd
een tweaker PIKT DAT TOCH NIET ??[b]
ADSL zou trouwens ergens in 2003 landelijk verkrijgbaar moeten zijn.
ik wil het NU NU NU NU NU NU NU
toch ......
Ik sta in de "backorder" status volgens de mxstream helpdesk; Centrale Abdissenbos in Zoetermeer, 20 december 2000 aangevraagd.
Weet jij toevallig hoelang het gemiddeld duurt voordat je uit de backorder status bent ? mxstream helpdesk weet het namelijk zelf niet.
Ik begin gauw NIET geloven. Ik heb ook bij XS4ALL aangevraagd per 2 maart j.l. en je krijgt ineens een bericht, dat je pakket zal krijgen, terwijl je aangesloten bent met hetzelfde centrale als mijne. Het zegt me, dat het voor mij niet beschikbaar is.}:O}:O}:O Ik kan me misschien vergissen, is dat jouw centrale uit Palenstein?Op dinsdag 08 mei 2001 12:02 schreef Accident het volgende:
bij xs4all
Verwijderd
Heeuh! Ik zou eens bellen en zeggen dat het al beschikbaar is voor je volgens de postcodecheck en vragen of ze je order die blijkbaar is vastgelopen een zetje willen geven. Ik zit nl. ook op die centrale en heb het op 5-1-2001 (later dus dan jij) aangevraagd en zit nu in status 4/7 en krijg volgens KPN deze week het pakket thuisgestuurd.Op dinsdag 08 mei 2001 12:13 schreef mbr het volgende:
Chocovla,
Ik sta in de "backorder" status volgens de mxstream helpdesk; Centrale Abdissenbos in Zoetermeer, 20 december 2000 aangevraagd.
Weet jij toevallig hoelang het gemiddeld duurt voordat je uit de backorder status bent ? mxstream helpdesk weet het namelijk zelf niet.
ik snap niet wat je bedoeldtOp dinsdag 08 mei 2001 12:14 schreef huijaa het volgende:
[..]
Ik begin gauw NIET geloven. Ik heb ook bij XS4ALL aangevraagd per 2 maart j.l. en je krijgt ineens een bericht, dat je pakket zal krijgen, terwijl je aangesloten bent met hetzelfde centrale als mijne. Het zegt me, dat het voor mij niet beschikbaar is.}:O}:O}:O Ik kan me misschien vergissen, is dat jouw centrale uit Palenstein?![]()
Ik bel volgende week zaterdag als ik nog geen brief heb; kan wel weer bellen maar ze houden een logboek bij en dan krijg ik weer hetzelfde antwoord, bedankt.Op dinsdag 08 mei 2001 13:38 schreef Chocovla het volgende:
Eh tsja over backorders kan ik je ook neits vertellen. Het enige wat hier boven water te krijgen was , was een lijst met centrales die of al waren opgeleverd of in de "voorlopige" planning staan voor het 3e en 4e kwartaal en geloof me als je dat ziet weet je zeker dat KPN zijn doelstelling niet haalt (70% van de centrales uitgerust voor ADSL) maar je weet maar nooit..
waarschijnlijk ADSL in het 3e kwartaal van dit jaar (mxstream)
Verwijderd
Hier in buytenweg kreeg ik ook die brief. Nog 3 weekjes moet ik wachten totdat mn aperatuur gestuurd wordt. Xs4all geeft zelfs aan dat dit binnen 2 weeken zou moeten gebeuren.Op dinsdag 08 mei 2001 13:03 schreef Accident het volgende:
ik snap niet wat je bedoeldt
Ik zit dus in buitenweg en heb mn brief 3 daagjes eerder gehad als ACCIDENT.
k hoop dat dr nog iemand wat aan deze info heeft.
Ik moet iets van 30 meter telefoon draad aanleggen, ronde en platte telefoonkabels aan elkaar maken en dan nog het netwerk aanleggen. Ik denk niet dat in een dag lukt
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
vandaag de brief gehad van kpn, dat ze lijnmeting hebben gedaan en dat ik binnen 3 weken het doehetzelf pakket krijg
joehoe!!!
/me is blij
Eindelijk... dan is er voor huijaa en andere palensteijners/seghwearters toch nog hoop
owja, ik sta sinds vandaag dus ook op status 3/7 bij xs4all
en voor de duidelijkheid, wijk 23 zit ik, en 8 maart aangevraagd... (dacht ik)
Mag ik van jou mijzelf jaloers worden op je? Ik heb helemaal niks in mijn broekzak!!! :r:'(|:(Op woensdag 09 mei 2001 14:33 schreef neinbrucke het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!:D
vandaag de brief gehad van kpn, dat ze lijnmeting hebben gedaan en dat ik binnen 3 weken het doehetzelf pakket krijg
joehoe!!!
/me is blij
Eindelijk... dan is er voor huijaa en andere palensteijners/seghwearters toch nog hoop
owja, ik sta sinds vandaag dus ook op status 3/7 bij xs4all
en voor de duidelijkheid, wijk 23 zit ik, en 8 maart aangevraagd... (dacht ik)
Enne welke telecom qua provider zit jij?
Kijk eerst op je xs4all-status. Pas als je op 5/7 zit, mag je met dat pakket surfen.Op woensdag 09 mei 2001 14:39 schreef bowler het volgende:
Joehie, vandaag het DHZ-pakket ontvangen.
Ik woon in Buytenwegh, zoetermeer. Ik ga nu xs4all bellen waar mijn ip-adres blijft.|:(
Ik heb in ieder geval geen knipperend line sync lampje.
Oeps...ik ben wel al zo jaloers, dat ik te vlugtig heb gelezen.Op woensdag 09 mei 2001 15:11 schreef neinbrucke het volgende:
staat er toch? xs4all(basic)
en van mij mag je jaloers worden
Ik ga straks met KPN een appeltje te schillen.
Verwijderd
Ik kreeg van xs4all te horen dat de ip''s in de centrale(lees routers) nog erin gezet moeten worden. Dit zal Donderdag gebeuren.
En dan kunnen we eindelijk traagzema eruit flikkeren.
Verwijderd
Voor mij nog geen veranderingen. Status 4/7,
verwacht pakket eind deze week/begin volgende week, XS4all zal ook eind deze week begin volgende week de IP-adressen van alle XS4all abonnees voor de centrale in Meerzicht gereed hebben).
Als ik voor 18 mei via MXstream online ben heeft KPN zich aan haar woord gehouden (binnen 18 werkdagen een werkende aansluiting)
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
:(
:(:):( A D S L
:):(
:):):) beschikbaarheid:
-----------------------
De XS4ALL-status is vanmorgen gewijzigd!
-=> :):):):(:(:(
Aangevraagd 2 maart j.l.
Regio: 2722 - Zoetermeer-Palenstein
N O T A B E N E:
Ik krijg nog geen e-mailbericht noch brief van KPN.