[BC3] Leert die gozer het GVD nou nooit!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-12-2025
Nou M.Denie is weer back :( , hij heeft weer een top 3 staan.
http://www.tweakers.net/aanbod/18324/a
http://www.tweakers.net/aanbod/18326/a
http://www.tweakers.net/aanbod/18334/a

Ik heb begrepen dat Floris met hem gebeld heeft dat hij niet meer z''n posts zou lopen refreshen , maar hij gaat gewoon door !. De bedoeling is geloof ik dat je na een week of zo de boel pas weer kan editen (ik weet niet of dit al doorgevoerd is) maar wat hij doet is dus gewoon opnieuw dezelfde advertentie refreshen , want de prijs van z''n brakke athlon systems is gewoon hetzelfde gebleven !!. Dus bij deze , mag dit irritante ventje aub een ban voor z''n kiezen krijgen (staat misschien wel goed bij die enorme plaat die hij al geruime tijd voor z''n kop heeft |:( )

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Verwijderd

Ik denk dat ie nou te ver gaat ja ..

Verwijderd

Iets zegt me dat dit in de loop van de dag een erg leuk topic zal gaan worden met scheldpartijen over en weer.

Daarom reageer ik maar weer in het begin zodat iedereen dit nog meekrijgt.

Om maar weer "in de stemming" te komen, een paar quote''s uit het oude topic.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 19 mei 2001 21:19 schreef mdenie het volgende:
[..]

Klopt niet helemaal: poste 10 x daags doe dat nu nog 4 x daags en vanaf heden 1 x in de twee dagen totdat de enqutte uitwijst wat men normaal vindt. Wat mijn 2 athlon systeempjes met de bij behorende monitoren betreft die zijn gewoon te koop, neem aan als jij die had en kwijt wil je ze ook hie zou advertere toch??? Als ik die verkocht heb en mijn 2 maanden oude video kaart en mijn oude pII systeem, ga ik mijn nieuwe systeem bouwen, wie weet verkoop ik dat ook weer als ik iets snellers kan kopen? Mag dat??? Fijn dank je.

Met vriendelijke groet, Michel

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi Michel ( *MREn begint altijd aardig ),
Ik zal even duidelijk proberen te maken wat ik precies bedoelde, ik ben namelijk iemand die met weinig woorden toch veel probeert te zeggen. Omdat je dat blijkbaar niet zo aanspreekt, zal ik het nu wat uitgebreider proberen te formuleren en ik denk dat ik ook namens alle GoT''ters -minus één) spreek:

Vraag&Aanbod is een mooi initiatief van T.net om de gebruikers de gelegenheid te geven om van hun ongebruikte hardware af te komen, en een ander er voor een zacht prijsje gelukkig mee te maken.

Ik heb zelf ook al het eea gevraagd en gekocht via vraag&aanbod, en omdat dit voor het grootste deel mede-tweakers zijn, weet ik (bijna) zeker dat de zaak te vertrouwen is en dat ze er een schappelijke prijs voor vragen.

Ik denk dat die systemen van jouw niet gebruikt zijn en dat dit dan dus gewoon een leuk handeltje van je is. Niets tegen een beetje ondernemersgeest, maar daar is V&A niet voor. Dat je een keer een postje maakt waarin je melding maakt van diverse systemen te leveren, oke, daar kan ik mee leven, maar voor commerciele activiteiten zijn er de ads en de banners alsmede de procewatch. Dat jouw commerciele ads op v&a "gedoogd" worden, kan ik best begrijpen, jij wordt er beter van en een user wordt er beter van, niets mis mee.

Echter, tien keer per dag het zelfde posten wordt door niemand gewaardeerd, hoe goed je bedoelingen meestal ook zijn. Eén adje is goed genoeg, de tweaker kijkt echt wel verder dan z''n neus lang is, en als je er een adje tussendoor gooit, dan wordt daar vast wel naar gekeken, en als het bevalt, dan hoor je wel iets. Buiten het feit dat zovaak posten regelrechte spam is, denk ik dat je erg veel goodwill kwijtraakt bij de users, en daarmee juist het tegenovergestelde effect bereikt.

Fijn dat je ipv 10 keer per dag nu nog maar 1 keer per twee dagen post, maar dit is m.i. nog steeds te veel. Zet een echte advertentie, zal echt niet zo deur zijn. Zet EEN systeem in de V&A met de vermelding dat je ook zelf de specs aan kan passen, telefoonnummer er bij, en laat die dan om te beginnen twee maanden staan. Als men echt serieus intresse toont, hoor je het echt wel don''t worry.

Ik hoop dat je deze raad ten harte neemt, en anders zul je weten wat mijn eerste zin van deze post inhoud.
Ik heb net weer opgehangen, in het begin liep het gesprek niet echt, gelukkig werd het naarmate het gesprek vorderde wat normaler
Ik heb de volgende afspraak met hem gemaakt:

De advertentie blijft staan, hij (en jullie allemaal) mogen vanaf nu nog maar 1 keer per week je advertentie opnieuw plaatsen en verder doen we niet moeilijk.

Mijn vraag aan jullie is dan ook om hem per heden met rust te laten, geen (onnodige) ICQ berichtjes meer, geen mailtjes die niet nodig zijn, geen bashing meer. Jij zou het immers ook niet willen!

Overigens heb ik ook afgesproken/besloten dat we eindelijk maar eens regels moeten gaan maken. Deze hele facade heeft dit wel duidelijk gemaakt... Het is jammer maar waar, het is blijkbaar nodig.

[Edit] Op één pnut moet ik hem gelijk geven en dat was dan ook het zwakste punt in deze hele discussie: Er zijn op het moment geen regels, wij kunnen hem daarom ook niet "dwingen" zich aan die regels te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Floris_Diemel op 20-05-2001 23:02]
......
Dat heb ik ook tegen hem gezegd, had hij wel een weerwoord op, maar het kwam neer op dat zijn fatsoensnorm anders was dan de onze. (Hij ging meer uit van een soort handelsgeest-idee, verkopen die handel, maakt niet uit hoe, er zijn toch geen regels. Om het maar even heel zwart-wit te zeggen)
Oftewel waarde vriend: je week is nog lang niet om, dus als je nu zo vriendelijk wilt zijn om dit soort lame spam-acties uit je hoofd te laten, zou iedereen dit zeer fijn vinden.

En bovendien vind ik het het erg naïef van je om te denken dat je deze systemen ooit nog zult verkopen op t.net. Optimist.

In het kader van de flamewars lijkt het me ook beter als je hier niet op gaat reageren en je je zelf hier voorlopig niet meer laat zien. Zeker aangezien je hier al (eindelijk) een waarschuwing aan je broek hebt gekregen.

Verwijderd

Idd; waarom wordt die gast niet gewoon gekicked?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Relax B-)

Hij is 1 dag te vroeg. Kan best zijn dat hij zich heeft vergist in de datum van de afspraak. Als hij de volgende post een week later doet is er toch niets aan de hand.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:48
Dit wordt echt te gek voor woorden. Laat Femme maar snel dat script voor Tweakers schrijven om mensen te bannen!

Trouwens op GoT had ik hem ook al een flinke loer gedraaid :+ check dit topic:
De tijd dat SIS een sissers was is over!

Even Jotti op icq opgezocht toen...... :D

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 09:00 schreef [nielsonline] het volgende:
Idd; waarom wordt die gast niet gewoon gekicked?
Ergens stond dat Femme bezig was met een ban script.
Quote van Femme uit oude topic:

Mailen, account trashen/saboteren of kapot maken: niets helpt tegen mr. Denie.

Verwijderd

Hmm, een delay dan van 2 weken net als met de pricewatch (of was dat nou de shopsurvey?), en dat in combinatie met z''n account vernaggelen? :)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
of een script dat als hij het telefoonummer van hem ziet, hem direct trashen

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

knokploeg inschakelen? >:)

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
kun je die kerel het recht niet ontnemen om in Vraag & Aanbod te posten?

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

zondag 20 mei 2001 23:01 dat staat bij de post van Floris toen hij hem net gebeld had, gesprek heeft 10 a 15 min geduurd. dus zondag 27 mei 22:44 mag hij zijn ad pas refreshen, dit meer dan een dag te vroeg. (1/7)*100=14% afwijking, dat is een beetje veel :)

Dit wordt weer rellen dus, laten we het wel ff normaal houden, dan blijft dit topic misschien open.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:29

Destruction

(ex-)Automonteur

Precies, laten we in dit draadje proberen een enigzins normale discussie met hem aan te gaan, hoe moeilijk dat ook is.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Hmmz, ik heb nog wat troep gevonden van toen ik op school sociale vaardigheden kreeg, zal ik wat inscannen en posten ?

Hoeft Dexterslab geen FAQ meer te maken enzo. :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 26 mei 2001 11:15 schreef pier het volgende:
Precies, laten we in dit draadje proberen een enigzins normale discussie met hem aan te gaan, hoe moeilijk dat ook is.
Agreed.

Alleen voorzie ik nu al één probleem: wie gaat hem uitleggen wat een normale discussie is, en hoe je die voert?

Virussen? Scan ze hier!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 11:18 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Agreed.

Alleen voorzie ik nu al één probleem: wie gaat hem uitleggen wat een normale discussie is, en hoe je die voert?
wie biedt zich aan om daarover een faq te schrijven?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 26 mei 2001 11:21 schreef Alfredt het volgende:

[..]

wie biedt zich aan om daarover een faq te schrijven?
Of een howto :?

:P

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 26 mei 2001 11:18 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Agreed.

Hmmz ik neem toch aan dat hij weet wat "sociale vaardigheden" zijn, anders kan ie bij de riagg hier in zwolle terecht voor een cursus.

( Niet flame bedoeld, mijn excuses als het wel zo overkomt. )

Verwijderd

...DextersLab natuurlijk!!! >:) >:)

Die heeft een oplossing voor alles. Hij heeft de FAQ''s klaar liggen, en om mdenie we weren, weet ie nog wel een leuk scripje. :)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 26 mei 2001 11:25 schreef MREn het volgende:
...DextersLab natuurlijk!!! >:) >:)

Die heeft een oplossing voor alles. Hij heeft de FAQ''s klaar liggen, en om mdenie we weren, weet ie nog wel een leuk scripje. :)
Zou het? :P

( Oww wat off-topic ga ik weer )

Verwijderd

Ja hoor...we gaan vreedzaam demonstreren voor zijn huis.

Denie dood! Denie dood!!

:7 frontale verassingsaanval

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 11:13 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
zondag 20 mei 2001 23:01 dat staat bij de post van Floris toen hij hem net gebeld had, gesprek heeft 10 a 15 min geduurd. dus zondag 27 mei 22:44 mag hij zijn ad pas refreshen, dit meer dan een dag te vroeg. (1/7)*100=14% afwijking, dat is een beetje veel :)

Dit wordt weer rellen dus, laten we het wel ff normaal houden, dan blijft dit topic misschien open.
Rustig kerel. Laat nu maar zijn week ingaan.
Als hij in deze week nog een keer post dan moet je pas actie ondernemen. :7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Kerel? Ik ben een oude zielige man ja :)

Ik vind dit gewoon de crew uitproberen hoe ver je kunt gaan, volgende week maakt hij er 5 dagen van en die week daarna 4 dagen.

Ik vind persoonlijk dat er nu echt hard opgetreden moet worden, hij moet maar eens voelen dat het hier geen speeltuin is.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 26 mei 2001 11:33 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

Ik vind dit gewoon de crew uitproberen hoe ver je kunt gaan, volgende week maakt hij er 5 dagen van en die week daarna 4 dagen.

Ik vind persoonlijk dat er nu echt hard opgetreden moet worden, hij moet maar eens voelen dat het hier geen speeltuin is.
i fully agree with you!

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 11:33 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

Ja uwe Schijnheiligheid. ;)
Maar denk aan uw hart!

Wacht nou ff tot ie in de fout gaat.

p.s. Je baard zit los >:)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 26 mei 2001 11:44 schreef NiPeng het volgende:

[..]

Ja uwe Schijnheiligheid. ;)
Maar denk aan uw hart!

Wacht nou ff tot ie in de fout gaat.

p.s. Je baard zit los >:)
Dan moet sinterklaas ff naar rtl5 gaan, tellsel bied een nieuwe revolutionaire lijm aan.

:P

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 10:42 schreef Raikane het volgende:
knokploeg inschakelen? >:)
Ja, mag ik mee doen? Dan gaan we met z''n allen naar zijn huis en....... >:) >:) >:) >:) >:)

Verwijderd

Een stille tocht lijkt me wel wat ;)

Zijn de modjes nog niet wakker ofzo?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 26 mei 2001 11:47 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Ja, mag ik mee doen? Dan gaan we met z''n allen naar zijn huis en....... >:)
Drinken jullie een kopje koffie ? :P

Nee serieus, dit kunnen we toch wel op een normale manier oplossen ?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 26 mei 2001 11:53 schreef MREn het volgende:
Ja hoor...we gaan vreedzaam demonstreren voor zijn huis.

Denie dood! Denie dood!!

:7 frontale verassingsaanval
Zo ken ik jullie >:)

Toch :?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

bulldog/obsidian/kaj./kees/phreak/havana zijn wel online iig.

Verwijderd

die zijn een strijdplan aan het opstellen, en de messen aan het slijpen, dus die zijn nog wel even bezig, want er is schijnbaar veel intresse vanuit de GoT-community om mijnheer Denie iets onder de riem te steken >:)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 26 mei 2001 12:01 schreef MREn het volgende:
die zijn een strijdplan aan het opstellen, en de messen aan het slijpen, dus die zijn nog wel even bezig, want er is schijnbaar veel intresse vanuit de GoT-community om mijnheer Denie iets onder de riem te steken >:)
haha :D

Vandaar dat Bulldog niet antwoord >:)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/185430/

Effe deze link mailen naar dhr M ''met vriendelijke groeten'' Denie en zeggen dat ze vanaf heden iig voor hem van toepassing zijn.

Een grotere eer kun je je toch niet voorstellen: opgestelde regels speciaal voor jouw geval.

Verwijderd

..en om de boodschap extra duidelijk te maken moeten we deze url maar met vriendelijke groeten elk kwartier 1000 keer versturen, laten we beginnen met een 24uurs actie >:) >:)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 12:23 schreef MREn het volgende:
..en om de boodschap extra duidelijk te maken moeten we deze url maar met vriendelijke groeten elk kwartier 1000 keer versturen, laten we beginnen met een 24uurs actie >:) >:)
en dat elke week 1 keer (of iets vaker >:) )

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 12:23 schreef MREn het volgende:
LoL

En iedereen die zijn ads opvraagt wordt eerst ff doorgelinkt naar al de topics over denie >:)

Verwijderd

Daar kan DexterLab toch wel een script voor schrijven? Voor elke post van Denie binnen een week, zo''n mooie mail-actie >:)

• BC3 Victim
Zie ook hier: [topic=185430] :)

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:59
Trouwens, ik vind ''t wel heel jammer dat we niks meer van Dexterslab horen. Hij zou toch in mei GoT overnemen? Heeft ie nog een paar dagen voor dan :Y)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, ik ben benieuwd offie zometeen weer aan komt met "Lieve GoT-vriendjes, BLAAAAAAAAAT, met vriendelijke groet..." :r

Maar dit is toch onderhand niet meer te tolereren? Ik ben errug benieuwd offie hier op in gaat, want hardleers issie wel :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Om even te reageren op het door hellhound gestelde:

Ten eerste:
Heb ik mijn ads niet, zoals eerder door mij beloofd, om de 2 dagen ververst maar pas na zes dagen ververst, geen hele week dus:omdat ik de daarop volgende dag niet in staat was om online te gaan. Daarbij heb ik diverse andere ads al veel eerder ververst zien worden, maar dat schijnt niemand op te vallen of op te willen vallen.

ten tweede:
Duidelijk is dat je mijn ads niet goed in de gaten houdt, daarom is het beter de ads eerst goed te lezen alvorens je verkeerde beweringen uit: mijn ad voor de Athlon systemen is wel degelijk gewijzigd en wel in die zin dat beide sytemen nu in 1 koop voor fl. 3200,00 aangeboden worden i.p.v fl. 3460,00.

Ten derde:
Als Athlon systemen brak zouden zijn dan heeft dus menig mede-tweaker een brak systeem en zie ik dus aanmerkelijk brakkere systemen met een beduidend minder als 1 Ghz AMD T-Bird.

Ten Vierde: de grapjes van mail-bommetjes en dergelijke kan ik best waarderen, uiteraard hoop ik wel dat de personen die zich hieraan willen wagen wel over de benodigde sportiviteit beschikken en niet bij een provider gaan uithuilen: wie de bom kaatst moet hem verwachten of zoiets? Of was het nou bal???

En ten vijfde:
Ik ben van nature een zeer vreedzaam persoon. Ik ben dan ook thuis en voor diegenen die met vreedzame bedoelingen komen staat de koffie klaar. Voor de andersgezinden onder ons staat er uiteraard ook iets klaar: Ik ben nu eenmaal een erg gastvrij mens en wel in de ruimste zin van het woord.

Ten laatste:

Ik ben blij dat men en dan met name Floris er in geslaagd is om de regels duidelijk te stellen, zodat een ieder vanaf nu weet waar hij of zij zich aan te houden heeft en ik hoop dat dit er toe bij zal mogen dragen dat de sfeer op het tweakersnet wat vreedzamer zal mogen worden.

NIET GESCHOTEN IS ALTIJD MIS!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Jullie kennen toch wel de zegswijze:

De uitzondering bevestigd de regel >:)

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 05:46 schreef mdenie het volgende:

Ten eerste:
Heb ik mijn ads niet, zoals eerder door mij beloofd, om de 2 dagen ververst maar pas na zes dagen ververst, geen hele week dus:omdat ik de daarop volgende dag niet in staat was om online te gaan. Daarbij heb ik diverse andere ads al veel eerder ververst zien worden, maar dat schijnt niemand op te vallen of op te willen vallen.

ten tweede:
Duidelijk is dat je mijn ads niet goed in de gaten houdt, daarom is het beter de ads eerst goed te lezen alvorens je verkeerde beweringen uit: mijn ad voor de Athlon systemen is wel degelijk gewijzigd en wel in die zin dat beide sytemen nu in 1 koop voor fl. 3200,00 aangeboden worden i.p.v fl. 3460,00.

Ten derde:
Als Athlon systemen brak zouden zijn dan heeft dus menig mede-tweaker een brak systeem en zie ik dus aanmerkelijk brakkere systemen met een beduidend minder als 1 Ghz AMD T-Bird.

Ten Vierde: de grapjes van mail-bommetjes en dergelijke kan ik best waarderen, uiteraard hoop ik wel dat de personen die zich hieraan willen wagen wel over de benodigde sportiviteit beschikken en niet bij een provider gaan uithuilen: wie de bom kaatst moet hem verwachten of zoiets? Of was het nou bal???

En ten vijfde:
Ik ben van nature een zeer vreedzaam persoon. Ik ben dan ook thuis en voor diegenen die met vreedzame bedoelingen komen staat de koffie klaar. Voor de andersgezinden onder ons staat er uiteraard ook iets klaar: Ik ben nu eenmaal een erg gastvrij mens en wel in de ruimste zin van het woord.

Ten laatste:

Ik ben blij dat men en dan met name Floris er in geslaagd is om de regels duidelijk te stellen, zodat een ieder vanaf nu weet waar hij of zij zich aan te houden heeft en ik hoop dat dit er toe bij zal mogen dragen dat de sfeer op het tweakersnet wat vreedzamer zal mogen worden.

ROFLMAOPIMP :+
Je kunt zeggen wat je wil, maar humor hebtie wel :7

Verwijderd

Mdenie : er is je al meerder malen verzocht om niet elke post te eindigen met een greet of een andere kreet.

"NIET GESCHOTEN IS ALTIJD MIS!" valt daar ook onder.

Ik verzoek je hierbij nogmaals dit dus ook niet te doen, want anders ben ik genoodzaakt je daarvoor een waarschuwing te geven. Aangezien je al een waarschuwing hebt staan, betekend dat een ban.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ten eerste:

ten tweede:

Ten derde:

En ten vijfde:

Ten laatste:

Waarom noem je steeds die athlon systemen van je op ?

Dat weten we onderhand wel.

• Dennis
Op zondag 27 mei 2001 10:40 schreef HlpDsK het volgende:
Aangezien je al een waarschuwing hebt staan, betekend dat een ban.
*D ( :+ )

Verwijderd

Je bent mij een beetje TE vredelievend, je bent echt superasociaal en schijnheilig. Door jou moeten er regels gemaakt worden voor V&A, als die regels niet gemaakt hadden hoeven worden was er weer tijd geweest voor nuttige dingen.

Je hebt waarschijnlijk nooit geleerd hoe je je moet gedragen op internet.

Het komt bij mij nu over dat deze acties allemaal gedaan hebt omdat er geen regels waren.

Over dat na 6 dagen refreshen : 6 dagen is geen week, kan je op de 7e dag niet, doe je het op de 8e dag. Volgende week kan je op de 6e en 7e dag niet en dat zou je dan het recht geven het op de 5e dag te posten? Lijkt me niet.

Misschien is deze site wat voor je :

http://www.teleacnot.nl/sites/internet_je_bent_nooit_te_oud/
De Teleaccursus ''Internet: je bent nooit te oud'' laat u nader kennismaken met internet. De cursus richt zich op senioren, maar iedereen die wat vaardiger zou willen worden met internet, kan er het nodige van opsteken.
Steeds meer ouderen schaffen een moderne pc aan, met als voornaamste reden het willen gebruiken van internet. Vaak is er wel sprake van een kleine achterstand in kennis en ervaring op het gebied van de moderne technologie
Dit is je kans, haal je achterstand in.

Verwijderd

hehe
wat een tip van die sinterklaas he, krijg je toch maar weer ruim voor 5 december je cadeautje al :)

zijn ook pdf files te verkrijgen van het cursusboek, hoef je het alleen nog maar uit te printen :P

suc6

Verwijderd

Ik denk dat iedereen het 1e mailtje denkt maar het op een verstandige manier wil oplossen.

• Dennis
Op zondag 27 mei 2001 11:19 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Misschien is deze site wat voor je :

http://www.teleacnot.nl/sites/internet_je_bent_nooit_te_oud/
Nu komt er straks onder elke post:
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN :z

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 27 mei 2001 11:32 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Nu komt er straks onder elke post:
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN :z
:D

Ik ben benieuwd wat ie dadelijk zegt. ;)

• ArthurMorgan
  • Niet online

Ten eerste:
ja hallo, omdat jij de volgende dag niet kan hou je je niet aan de regels????? wat een onzin, het is geen verplichting om na 7 dagen te refreshen hoor!
Als je de 7de dag niet kunt refresh je ze de 8ste of 9de dag maar mooi. |:(
ik weet wel waar op ik de volgende keer mik :(

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:38

Jaymz

Keep on moving !

Guy''s:

Hij''s 1 dag te vroeg. Ik vind dat een beetje zout op slakken leggen. D''r zullen vast meer mensen zijn die dit (per ongeluk) doen.

Zolang we hierover blijven emmeren, blijven we emmeren, en heeft hij meer reclame dan hij zou hebben alstie structureel 1 dag te vroeg zou zijn.

Alstie deze ingeslagen weg blijft volgen (en af en toe een dag te vroeg is, maar da''s niet zo erg) wat is er dan nog aan de hand ?

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 12:24 schreef Jaymz het volgende:
Guy''s:

Hij''s 1 dag te vroeg. Ik vind dat een beetje zout op slakken leggen. D''r zullen vast meer mensen zijn die dit (per ongeluk) doen.

Zolang we hierover blijven emmeren, blijven we emmeren, en heeft hij meer reclame dan hij zou hebben alstie structureel 1 dag te vroeg zou zijn.

Alstie deze ingeslagen weg blijft volgen (en af en toe een dag te vroeg is, maar da''s niet zo erg) wat is er dan nog aan de hand ?
Ik ben van mening dat je dit niet moet pikken, er zijn nu regels en daar moet je, je dan ook aan houden. Volgende week is er iemand die 2 dagen te vroeg is en die kan je dan moeilijk wel "straffen", waarom mag een dag afwijken wel en twee dagen dan niet???

• BC3 Victim
Jaymz zegt heel duidelijk:

We maken ons druk om niks, laat die gast lekker in zijn sop gaarkoken, want dit heeft toch weinig zin. Eén keer 1 dag te vroeg, sjah dat kan gebeuren, het is niet dat de wereld vergaat ofzo.

Maar ik denk ook dat meneer Denie wel moet beseffen dat als hij niet op dag 7 kan "verversen" dat hij niet alsnog de regels aan zijn laars moet lappen en het op dag 6 doen. Doe het dan maar op dag 8, er staat immers in de regels dat er minimaal een week tussen moet zitten. Dat is nu niet het geval, derhalve zou ik mocht ik het nodig vinden de advertenties kunnen verwijderen. Maar jullie weten net zo goed als ik dat we dan weer zo''n zeik-thread krijgen en daar heeft niemand nog zin in en we schieten er ook geen donder mee op.

Verwijderd

45/4=11,25

Dan mag je al bijna naar het voortgezet onderwijs hoor :)

Ik weet niet hoe lang jij op de peuterspeelzaal gezeten hebt >:)

Verwijderd

Guy''s:

Een week is 7 dagen, niet 6. Als mdenie zo nodig regels wil moet hij zich daar ook aan houden. Er moet nu echt hard opgetreden worden, anders wordt de crew niet meer serieus genomen lijkt me.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Guy''s:

Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar hij is nu juist degene die het zonodig vond dat er regels kwamen..... ik vind dan ook dat hij er tot op de punt en de komma aan gehouden moet worden.

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 12:55 schreef Alfredt het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar hij is nu juist degene die het zonodig vond dat er regels kwamen..... ik vind dan ook dat hij er tot op de punt en de komma aan gehouden moet worden.
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Het heeft geen zin om regels op te stellen als ze niet consistent nageleefd worden.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 27 mei 2001 13:34 schreef A_Dude het volgende:

[..]

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Het heeft geen zin om regels op te stellen als ze niet consistent nageleefd worden.
*klik*

* Destruction sluit zich hier ook bij aan.

Verwijderd

Bij deze mijn welgemeende excuses voor het c.a 17 uur te vroeg plaatsen van mijn advertentie, het zal niet meer gebeuren.

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 18:55 schreef mdenie het volgende:
Bij deze mijn welgemeende excuses voor het c.a 17 uur te vroeg plaatsen van mijn advertentie, het zal niet meer gebeuren.
Wat een rotsmoes zeg. Dit hetzelfde als iemand een ram voor zijn b*k verkopen en dan sorry zeggen. Leer je toch eens gedragen, mensen die een kwart van jou leeftijd hebben hier gedragen zich stukken beter.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op zondag 27 mei 2001 20:48 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Wat een rotsmoes zeg. Dit hetzelfde als iemand een ram voor zijn b*k verkopen en dan sorry zeggen. Leer je toch eens gedragen, mensen die een kwart van jou leeftijd hebben hier gedragen zich stukken beter.
Hebben ze i-net op de peuterzaal dan :?

• SkoolieDie
  • Niet online
AAaaargh! KnakkerDenie weetnie van ophouden :(

Ik had het maar bij een mailtje gelaten want is olie op vuur hier enzo, maar nu neig ik toch weer naar mijn eerste mail ipv de tweede.
Oja, dit zijn de mailtjes
> > Hé Denie,
> >
> > Ik krijg zin om m''n vuist door de beeldbuis te rammen en je elekronische
> > smoel door de scherven eruit te trekken.
> > En dan ben ik ook nog zo arrogant om te denken dat meerdere
> > GOT leden ongeveer hetzelfde zouden willen doen.
> > Duidelijk zo ?
> >
> > Met zeer vriendelijke schop onder je 44 jarige hol,
> > SkoolieDie
> >
> > PS. En waag het niet om je af te reageren op je 29 jarige poolse mail
> > order bruid, creep.

>Hoi,
>
>Ik ben 45 en wie zijn gedachte is het om zich op zijn vrouw af te reageren:
>juist: jouw zieke gedachte. Stop nu maar met je onzinnige taal, het heeft
>geen enkele zin. Het probleem is al lang opgelost: ik hou me aan de nieuwe
>regel. Dus maak je niet druk: denk aan je hart.
>
>Met vriendelijke groet, Michel Denie.

Beste MDenie,

Bij deze mijn excuses voor mijn mailtje, het was agressief en kwetsend opgesteld wat natuurlijk niet door de beugel kan.
Blijft het feit dat je je toch vrij irritant opstelt op GOT op een manier die totaal niet aansluit bij de spirit van het forum. Niet dat anders-gedragenden uitgestoten moeten worden, maar het lijkt er een beetje op dat je in de waan verkeert dat jij de beschaafde vent bent die even met semi-correct taalgebruik de forum jochies een lesje leert.

Twee tips:
1. Forum etiquette zit toch iets ingewikkelder in elkaar dan jij denkt. Het betekent in ieder geval niet kontinu de grenzen van de regeltjes verkennen. Vooral niet als je eigen handeltje de enige reden is voor jouw aanwezigheid op het forum.
2. Probeer alsjeblieft geen ''hippe'' forum kreten te mengen met dat stijve taalgebruik, het maakt het allemaal nog een stukje schrijnender.

Nogmaals excuses voor mijn onbehouwen mailtje,
groet SkoolieDie
Is de eerste mail dichter in de buurt bij wat de meesten hier voelen of sluiten jullie je aan bij de tweede mail?

• ArthurMorgan
  • Niet online
eh... het is dus kiezen tussen lief en heel lief, ik had toch iets bozers in gedachten :(

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik had voor mail 1 gestemd.

• BC3 Victim
Ik ga voor mail 2 want met geweld los je denk ik niks op.

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 21:03 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Hebben ze i-net op de peuterzaal dan :?
Een stuk beter? Allerlei obscure taal uiten en mensen bedreigen bedoel je? Nou sorry ik gedroeg me misschien niet volgens de ettiqutte, maar heb nog nooit iemand bedreigd of iemand beledigd, dus wat dat betreft voel ik me toch net iets beter :)

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 21:34 schreef SkoolieDie het volgende:
AAaaargh! KnakkerDenie weetnie van ophouden :(

Ik had het maar bij een mailtje gelaten want is olie op vuur hier enzo, maar nu neig ik toch weer naar mijn eerste mail ipv de tweede.
Oja, dit zijn de mailtjes
[..]

Is de eerste mail dichter in de buurt bij wat de meesten hier voelen of sluiten jullie je aan bij de tweede mail?

Appologies accepted en even voor de duidelijkheid ik heb mijn oprechte
excuses aangeboden voor mijn foutieve gedrag omtrent het verversen van mijn
ads, daarbij ben ik niet alleen voor ads op tweakers maar probeer ook
mensen daadwerkelijk te helpen met het oplossen van hun problemen en zoek
zelf ook soms hulp als ik er niet uitkom.

Wat mijn taalgebruik betreft: ik
probeer zo duidelijk mogelijk zijn, zodat mis verstanden zo goed als
onmogelijk zijn.

In ieder geval bedankt voor je sportieve reactie en ik waardeer het in ieder
geval.

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 23:25 schreef mdenie het volgende:

[..]

Een stuk beter? Allerlei obscure taal uiten en mensen bedreigen bedoel je? Nou sorry ik gedroeg me misschien niet volgens de ettiqutte, maar heb nog nooit iemand bedreigd of iemand beledigd, dus wat dat betreft voel ik me toch net iets beter :)
Misschien? Heb je een betonnen muur van 5 meter dik voor je hoofd ofzo?

Je hoeft je echt niet beter te voelen hoor, GoT is heel vredelievend, als mensen zo tegen je te keer gaan (waar ik het overigens niet mee eens ben) heb je echt iets heel ergs gedaan, ik kan het op 2 handen tellen wie er het afgelopen jaar zo uitgekafferd is op GoT, waarschijnlijk wel op 1 hand.

Ga je leven beteren en ga het computertotaalforum verzieken ofzo.

Verwijderd

Wel ik hoop dat alle oude wijven, zonder offense naar volwassen gebruikers (wie de schoen past trekke hem aan) nu toch echt alle oude koeien uit de sloot gehaald hebben die ze maar konden, hebben die nu echt niet beters te doen dan hun innerlijke gevoel van onvrede af te reageren op een willekeurig medemens? Ga ff je hard disk defragmenteren, help iemand of zo een probleem op te lossen maar hoe dan ook: breng gewoon is een keer wat nuttigs in, zodat een ander misschien denkt van he die knul kan meer als alleen maar gallen :)

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:59
...af te reageren op een willekeurig medemens...
* Drogo gaat hier geen vervelende opmerkingen over maken in een poging niet als oud wijf over te komen >:)

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 23:32 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Misschien? Heb je een betonnen muur van 5 meter dik voor je hoofd ofzo?

Je hoeft je echt niet beter te voelen hoor, GoT is heel vredelievend, als mensen zo tegen je te keer gaan (waar ik het overigens niet mee eens ben) heb je echt iets heel ergs gedaan, ik kan het op 2 handen tellen wie er het afgelopen jaar zo uitgekafferd is op GoT, waarschijnlijk wel op 1 hand.

Ga je leven beteren en ga het
computertotaalforum verzieken of zo.
Vredelievend? ben je echt blind of kun je simpelweg niet lezen? Iemand die vredelievend is roept niet op tot het inzetten van een knokploeg: die denkt daar zelfs niet aan! En als iemand de regels overtreed geeft dat dan het recht om zelf de regels in ernstigere mate te gaan overtreden??????????????????????

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:38

Jaymz

Keep on moving !

:? Stomme vraag misschien:

Leidt dit topic nog ergens toe. Volgens mij issie namelijk samen te vatten als:

Stelling: Welles - nietes - nietes - welles - welles - welles - nietes - welles - ...

Verwijderd

Nee dit topic leidt nergens toe, dat blijkt al uit de de aanhef met daarin GVD, terwijl menig ander gebruiker al verzocht is dit soort taal achterwege te laten. Jij bent in ieder geval wakker dat blijkt: nu de rest nog :Z

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 00:26 schreef mdenie het volgende:
Nee dit topic leidt nergens toe, dat blijkt al uit de de aanhef met daarin GVD, terwijl menig ander gebruiker al verzocht is dit soort taal achterwege te laten. Jij bent in ieder geval wakker dat blijkt: nu de rest nog :Z
Hoho niet vloeken, amen

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
mdenie: best wel lollig jij.. je weet dat je verkeerd bent maar verschuilt je in het duistere woud van niet geschreven regeltjes.
Iedereen zou het besef moeten hebben dat ook wat niet strak omlijnt is mogelijk toch verboden gebied is. Dat besef jij waarschijnlijk ook maar al te goed maar je besluit het te negeren.

Alsook dat posten na 6 dagen.. floris, jaymz, geloven jullie echt dat dit "per ongeluk" is? Lijkt mij verdacht veel op een niet eens zo subtiele manier om de boel toch nog maar eens goed op stelten te zetten en de aandacht richting zichzelf te trekken.

nog een leuke toevoeging voor je regels btw floris:

Indien er ook maar een vaag vermoeden bestaat dat een bepaalde user van het V&A systeem oneerlijk voordeel probeert te halen tegenover andere gebruikers kan hierdoor zijn toegang tot v&a verlizen. Wat oneerlijk is, wordt bepaald door algemeen aanvaard gedrag en beoordeeld door een bevoegd moderator (en gestuurd door de publieke opinie).

Verwijderd

Ik vindt alles prima: heb mijn welgemeende excuses aangeboden en verder ziet een ieder maar wat die daarmee doet, ik ga nu mijn tijd aan iets nuttigers besteden als dit oeverloze gezwam, enjoy your life :Z

Verwijderd

End of discussion. :)

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-12-2025
Wow , dit topic is wel hard gegaan (kom net thuis). Waar het mij in deze post om ging was het feit dat de ads weer gerefreshed waren ruim binnen de gestelde tijd (geen 17 uur maar eerder 30 uur). Volgens mij had je de post pas weer mogen refreshen op zondagavond en niet op de nacht van vrijdag/zaterdag. Dat ik GVD in de titel plaatste had meer te maken met het feit dat er al een hele discussie over je post/refresh methodes geweest was en je daar kennelijk vrij wenig van op gestoken had . Inderdaad is er nu een faq met info hoe er verwacht wordt om te gaan met het Vraag & Aanbod gedeelte van tweakers , maar mag ik je er wel even op wijzen dat jij daar zelf verantwoordelijk voor bent geweest dat het zo ver heeft moeten komen. Verder lijkt het me zinniger om je systemen misschien ook eens ergens anders aan te bieden http://ibazar.nl/ of zo , inplaats van je ads telkens opnieuw te pushen (inderdaad om met jou woorden te spreken "niet geschoten is altijd mis" maar jij blijft wel schieten :) . Oke ik laat het hierbij. Mazzel.
PS, ik hoorde je ook nog over mail pesterijen spreken , maar daar hou ik me niet mee bezig.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

Exirion

Gadgetfetisjist

Kunnen we die systemen die ie aanbiedt niet gewoon op laten kopen door Femme, en dan in laten zetten als extra server voor GoT? Dan zijn we van die K*T advertenties af, en heeft GoT er wat extra capaciteit bij *D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ja en dan heeft mdenie zijn zin zeker :(

Ik ga niet verder met hem in discussie, ik vind het echt een walgelijk persoon die net doet of er niets meer aan de hand is en of hij nooit wat fout gedaan heeft. Zomaar je excuus aanbieden werkt niet hoor.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 28 mei 2001 09:51 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ja en dan heeft mdenie zijn zin zeker :(

Ik ga niet verder met hem in discussie, ik vind het echt een walgelijk persoon die net doet of er niets meer aan de hand is en of hij nooit wat fout gedaan heeft. Zomaar je excuus aanbieden werkt niet hoor.
Tja, maar dan zijn er 3 opties:
1. laten gaan en negeren (en dus geen topics zoals deze meer laten openen)
2. de persoon in kwestie bannen
3. ons dood blijven ergeren en de persoon op die manier wat vermaak verschaffen

Optie 2 is dweilen met de kraan open, optie 3 is zinloos, en optie 1 is eigenlijk net zo zinloos omdat iedereen dan maar alles kan flikken op Tweakers. Dus dan maar: Optie 1 in de hoop dat de lol er over een tijdje wel af is, en dat ie dan verdwijnt of zich normaal gaat gedragen. En anders toch maar optie 2, net zolang totdat ook daarmee voor hem de lol eraf is. ''t Is moeilijk :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik ga ook voor optie 1, ik hoop dat iedereen het doet. Die gast reageert toch niet op de negatieve dingen over hem, alleen als hij een antwoord terug weet. Ik hoop dat iedereen hem nu negeert, dat gaat het beste werken. Als je plantjes geen water geeft gaan ze dood :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op zondag 27 mei 2001 21:22 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
45/4=11,25

Dan mag je al bijna naar het voortgezet onderwijs hoor :)

Ik weet niet hoe lang jij op de peuterspeelzaal gezeten hebt >:)
En jij maakt uit zijn doen en laten op dat hij 45 is :? Dat kan hij wel beweren, maar dat hoef ik niet te geloven ;)

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 11:58 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

En jij maakt uit zijn doen en laten op dat hij 45 is :? Dat kan hij wel beweren, maar dat hoef ik niet te geloven ;)
Nee, dat haal ik natuurlijk uit mijn grote boek en hier staat het trouwens ook : http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/25312 :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 13:08 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Nee, dat haal ik natuurlijk uit mijn grote boek en hier staat het trouwens ook : http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/25312 :)
Ja grapjas, *zucht*, maar als ik me voor doe al 35, dan geloof jij me ook meteen? Je bent zo oud als je je voelt zeggen ze wel eens, ik zie het meer als: je bent zo oud als je je gedraagt... En dit is geen gedrag van een 45 jarige :)

• Laurent
  • Niet online
Denie moet gewoon stoppen met zijn ads, en dat al vanaf het begin. Hij stoort mensen met zijn advertenties, en daarom is hij vriendelijk verzocht om ergens anders te gaan adverteren enzo, daarop is hij niet ingegaan omdat er geen regels ofzo waren. Een beetje aardig figuur zou meestal wel ergens anders gaan adverteren, waar ze het wel *uche*gewenst*/uche* vinden.

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 10:11 schreef Exirion het volgende:

[..]

2. de persoon in kwestie bannen

[..]

Optie 2 is dweilen met de kraan open
Why? Niet met het idee wat ik al eerder gepost heb: een delay van b.v. 2 weken, zijn we toch steeds 2 weken van ''m af :) :)

[edit]
Gvd, k*t smilies
nog 10 m bezig om te kunnen editen ook *zucht*
3:05pm up 22 days, 21:47, 3 users, load averages: 123.76, 68.58, 32.94

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 14:50 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Ja grapjas, *zucht*, maar als ik me voor doe al 35, dan geloof jij me ook meteen? Je bent zo oud als je je voelt zeggen ze wel eens, ik zie het meer als: je bent zo oud als je je gedraagt... En dit is geen gedrag van een 45 jarige :)
Jou geloof ik meteen :)
Je hebt er wel gelijk in, maar dat rare taalgebruik van hem, daardoor lijkt hij ook nog 45.

Verwijderd

[dubbelpost]
lang leve topix :(

Verwijderd

Een vriendelijk verzoek: zou het mogelijk zijn om mijn excuses gewoon te aanvaarden? Zodat we met zijn allen verder kunnen gaan met het geven van hulp aan diegenen die het nodig hebben? Of verspilt men hier zijn tijd liever aan oeverloos gezwam?

Verwijderd

De discussie is gesloten, ik aanvaard geen excuses en ik wens ook niet lastig gevallen worden via icq/mail of iets anders.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 28 mei 2001 19:01 schreef mdenie het volgende:
Een vriendelijk verzoek: zou het mogelijk zijn om mijn excuses gewoon te aanvaarden? Zodat we met zijn allen verder kunnen gaan met het geven van hulp aan diegenen die het nodig hebben? Of verspilt men hier zijn tijd liever aan oeverloos gezwam?
Ik overtreed voortdurend de wet, maar ik heb sorry gezegd, dus nu mag het wel van de politie |:(

• Grrrrrene
  • Niet online
Kee, goed idee... Discussie gesloten... mdenie, nog 1 tip:

Aangezien jij je kinderachtig hebt gedragen, word je door veel users hier ook kinderachtig behandeld. Post dus na 7 dagen en geen minuut eerder. Zo voorkom je problemen. Dat je nou 17 uur (ofzo) eerder was, dat is jouw probleem. Je kunt ook na 8 dagen refreshen, een minuut te vroeg is uitdagen, dat snap je best

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

En ik aanvaard ook geen excuses..

Eerst zien dan geloven

Verwijderd

het is duidelijk dat je weinig van Nederlands begrijpt: voortdurend betekent dat het voort duurt en dus door blijft gaan!

Het is maar dat je je eigen taal een beetje begrijpt. Zoals jij en een ieder kunt zienk gebruik ik geen hoofdletters meer als het niet aan het begin van een zin is.

Verder heb ik beloofd mijn ads te vernieuwen na precies 7 dagen en heb mijn excuses gemaakt. Dus het duurt niet voort.Als iemand mijn welgemeende excuus niet accepteert is dat zijn of haar probleem: ik zit er verder niet mee.

En ga nu A.U.B wat nuttigs doen ff defrag draaien of zo

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 19:54 schreef mdenie het volgende:
het is duidelijk dat je weinig van Nederlands begrijpt: voortdurend betekent dat het voort duurt en dus door blijft gaan!

Het is maar dat je je eigen taal een beetje begrijpt. Zoals jij en een ieder kunt zien gebruik ik geen hoofdletters meer als het niet aan het begin van een zin is.

Verder heb ik beloofd mijn ads te vernieuwen na precies 7 dagen en heb mijn excuses gemaakt. Dus het duurt niet voort.Als iemand mijn welgemeende excuus niet accepteert is dat zijn of haar probleem: ik zit er verder niet mee.

En ga nu A.U.B wat nuttigs doen ff defrag draaien of zo

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

mdenie-> Doe alsjeblieft normaal. Ik heb dit van een afstandje gevolgd, maar het begint me nu vreselijk te irriteren.
Je wordt nu echt een gevalletje pot verwijt de ketel, zeker omdat je zelf probeert dure taal te gebruiken, maar hierin jammerlijk faalt.
Het wordt lachwekkend en irritant tegelijk; lachwekkend omdat je geloofwaardigheid slinkt tot atomaire proporties, en irritant omdat dit niet tot je doordringt.
Pagina: 1 2 Laatste