[BC3] Leert die gozer het GVD nou nooit!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Ben blij dat ik tenminste nog iemand aan het lachen gekregen heb: lachen is gezond!

Verwijderd

Er ging even iets mis: sorry

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

<font size=-2>kan het onderstaande beter in een nieuwe reply zetten, denk ik zo:</font>

[Admin-mode OFF]
Daarnaast blijf ik vraagtekens houden bij het feit dat je denkt periodiek een advertentie te mogen plaatsen in het V&A-gedeelte. Het is duidelijk dat je een commerciele handel runt, en daar is V&A niet voor bedoeld. Misschien staat er niet zo, maar ieder weldenkend mens snapt dat.

Tweakers.net heeft reclameruimte te huur voor commerciele handel, daar hoort jouw handel thuis, en niet in V&A.
[Admin-mode ON]

Verwijderd

Ik kan alleen maar hopen dat je het deze keer wel meent, en dat je er toch niet andere normen en waarden op na houd dan de rest hier. Die week is dus een week volgens de gangbare huidige Nederlandse standaard. Daar vanuitgaande is de correcte tijd vanaf waneer jij je ads mag verversen: Zondag 3 juni 2001, 22:50 C.E.T.
Dat er geen regels waren, geef ik je gelijk in. Dat het niet meer dan normaal is, om je een beetje fatsoenlijk te gedragen in richting van je mede-tweakers (en klanten), dat is jou morele verantwoording.

Je weet waarschijnlijk ook allang hoe ik over deze hele zaak denk, ik heb het idee dat ik je dat de vorige keer wel duidelijk heb gemaakt, althans, dat heb ik geprobeerd.

Daarentegen mag je wel erg op gaan passen. Je hebt nu wel je excuses aangeboden, maar zoals je van de week nog bezig was, geeft toch reden tot denken. Daar waren namelijk wel duidelijke regels, waarvan je het nodig vond om die te negeren, ondanks het aandringen van twee mods. Die waarschuwing is dus ook volkomen terecht. Nu jij dus een mooie officiële waarschuwing binnen hebt, wil zeggen dat je gewaarschuwd bent en bij de eerst volgende keer dat je zwaar over de schreef gaat een ban aan je broek krijgt.

Als ik je dan, als mede-user, een goede tip mag geven: wacht een tijdje met die ads. Als er iemand intresse heeft in zo''n systeempje dan hoor je het wel van ze. Iemand die op het punt staat 3000 piek uit te geven, die kijkt ook wel naar de "oude" ads, wees daar maar niet bang voor, zo zijn wij Nederlanders nou eenmaal. Verder denk ik dat er weinig mensen zo''n systeempje van je willen hebben, omdat je nu gewoon een slechte naam hebt opgebouwd. Dus als ik je iets mag adviseren: kom over een maand of twee weer terug met die dingen van je, dan is alles en iedereen weer wat tot rust gekomen, en misschien dat er dan iemand iets van je wil hebben. Je hoeft mijn advies natuurlijk niet op te volgen (wie ben ik nou he?), maar ik denk wel dat dit beter is voor je.

Verder hoop ik dat je nog wel af en toe andere tweakers te hulp schiet op GoT zoals wij dat allemaal doen, en dan kunnen we met zijn allen veel leren hier op GoT en nog een prettige tijd hebben samen. Veel succes.

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 01:00 schreef Kaj. het volgende:
<font size=-2>kan het onderstaande beter in een nieuwe reply zetten, denk ik zo:</font>

[Admin-mode OFF]
Daarnaast blijf ik vraagtekens houden bij het feit dat je denkt periodiek een advertentie te mogen plaatsen in het V&A-gedeelte. Het is duidelijk dat je een commerciele handel runt, en daar is V&A niet voor bedoeld. Misschien staat er niet zo, maar ieder weldenkend mens snapt dat.

Tweakers.net heeft reclameruimte te huur voor commerciele handel, daar hoort jouw handel thuis, en niet in V&A.
[Admin-mode ON]
Bedankt voor de informatie, mocht ik ooit besluiten om handelaar te worden dan kan ik daar wat mee.

Maar nu ik toch hier ben, ik heb een serieus probleem.

Ik heb namelijk een van de twee door mij geadverteerde systemen verkocht via vraag en aanbod op tweakers net: ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Daar ik mij zeker aan de regels wil houden, met het oogmerk om mijn eerder gemaakte belofte daawerkelijk na te komen, heb ik mij dus in onze advertentie regelgeving verdiept.

Nu na het lezen van de regelgeving lig ik echt volkomen in duplex (fout duur woord, ik weet het). Mijn advertentie zou namelijk aangepast moeten worden, daar ik nu nog slechts een systeem aan te bieden heb.

Maar hoe nu te handelen: laten staan alsof ik twee systemen te koop heb of de advertentie aanpassen met alleen het overgebleven syteem?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Jongens jongens... ik heb de aanleiding van deze thread niet meegekregen maar ik kan me als onschuldige binnenkomer niet onttrekken aan het idee dat een paar mensen nu wel heel erg aan het overreacten zijn. Ik kan in de hele thread geen onvertogen woord van dhr. Denie ontdekken, enkel excuses, en ik kan heel veel onvertogen woorden als antwoord op zijn posts ontdekken.

Okee hij heeft wellicht 30 uur te vroeg gepost, hij heeft uitgelegd waarom, hij heeft z''n excuses aangeboden, en hij heeft toegezegd de volgende keer de andere kant op af te ronden als ie 168 uur na post niet online kan zijn. Moet je ''m dan nu voor deze ''zware overtreding'' nu echt bannen? :? Zoals Jaymz al zei, je moet niet op alle slakken uitgebreid zout gaan leggen. Er zijn nu ''met dank aan'' deze man regels, en er is ''met dank aan'' hem nu duidelijk gesteld dat ze serieus genomen dienen te worden en dat er anders een ban klaar ligt. Hij hoeft nu echt niet nog een keer uitgescholden te worden over wat ie 2 weken geleden deed: als ie het over 2 weken weer doet krijgt ie een ban en dan is het verhaaltje uit.

Vergeven en vergeten is een mooi motto, indien de dader zich van zijn schuld bewust is. En dat lijkt me wel overduidelijk.

ps. Gefeliciteerd met de verkoop van je systeem, en wat mij betreft mag je je posting nu gewoon wijzigen omdat er gewoon een inhoudelijke wijziging is. Inhoudelijk fout adverteren is schadelijker dan een keertje refreshen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ga je nou ook al jezelf quoten en dan niks er bij typen :?

Verwijderd

Ja raar he? Heb dat nou al 2 keer gehad: quote 1 keer en komt twee keer door: zou mijn muis ziek zijn?

Verwijderd

Ah zie dat het nu wel goed gaat: wellicht een tijdelijke storing?

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 03:28 schreef mdenie het volgende:
Ja raar he? Heb dat nou al 2 keer gehad: quote 1 keer en komt twee keer door: zou mijn muis ziek zijn?
Topix is brak als er congestie op de connectie zit en je dit met je browser probeert op te lossen. Een bepaalde combinatie van refresh/back acties kan dan dubbelposts veroorzaken met lege tekst of enkel de gequote tekst (heb het ook al een keer gehad). Als je als antwoord op de ''Verstuur''-knop een browser error krijgt weet je ook niet of die optrad voor of na het PHP-script het geparsed heeft, je weet alleen zeker dat de bevestigingspagina niet doorkwam.

Het is overigens wel sociaal om dubbelposts weg te editen naar 1 regel met een excuusje voor de dubbelpost, scheelt in de spam.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Bedankt voor de uitleg omtrent de dubbel posting en de nette oplossing daarvoor, heb het rechtgezet: moet dat elder ook nog even doen :)

Verwijderd

Dank u voor de felicitatie en dat sommigen een beetje tekeergaan is voor mij wel begrijpelijk daar diegenen waarschijnlijk niet begrepen hebben dat ik foutief dacht dat de etiquette voor adverteren op tweakersnet ander zou liggen dan het communiceren middels een forum.

Vandaar dat ik dus al helemaal fout begon met een advertentie in hoofdletters te plaatsen: dacht gewoon: het moet er uit springen en vervolgens plaatste ik mijn ads 4 x daags. Maar goed ik heb mijn lesje geleerd en dat is nu allemaal verleden tijd.

Alles is nu middels de regels overduidelijk, behalve dan wat te doen als een component van een geplaatste advertentie al verkocht is: mag je die ad dan aanpassen ongeacht het tijdstip dat je hem geplaatst hebt?

• BC3 Victim
Op maandag 28 mei 2001 19:47 schreef Exirion het volgende:
Ik overtreed voortdurend de wet, maar ik heb sorry gezegd, dus nu mag het wel van de politie |:(
Als jij 55km/h rijdt binnen de bebouwde kom betaal je een excuus van fl.60,- en dan mag het van de politie.

Pas als je het 4 keer doet per kalenderjaar heb je iets uit te leggen voor de kantonrechter :Y)

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-12-2025
Op dinsdag 29 mei 2001 03:25 schreef curry684 het volgende:
Jongens jongens... ik heb de aanleiding van deze thread niet meegekregen maar ik kan me als onschuldige binnenkomer niet onttrekken aan het idee dat een paar mensen nu wel heel erg aan het overreacten zijn.
De aanleiding van mijn post was een vervolg op deze thread [topic=180685]

Ik denk als je die doorgelezen hebt , er een hoop duidelijk wordt.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 04:24 schreef Hellhound het volgende:
De aanleiding van mijn post was een vervolg op deze thread Tweakers.net moet onderduiken

Ik denk als je die doorgelezen hebt , er een hoop duidelijk wordt.
Tja... Volwassen en intelligent zijn niet de eerste 2 termen die me te binnen schieten bij dat soort gedrag, en ik kan me ook wel enigszins vinden in de vergelijking met pre-pubers. Netiquette wordt gezien als een moeilijk woord met een spelfout... ;)

Daarentegen zie ik in de reacties op die topic ook wel een trend die je bij bepaalde splintergroepen van de maatschappij ook wel ziet: 1 iemand ergert zich ergens aan iets, en gaat er tegenaan schoppen, waarna zijn vriendjes zich verplicht voelen mee te schoppen ondanks dat ze de oorspronkelijke ergernis niet gehad hebben. En zodra vanuit het niets 20 mensen je voor alles wat mooi en lelijk is uit gaan maken vind ik het niet onbegrijpelijk dat je terugschopt.

Mijn advies aan dhr. Denie: koest houden op de forums totdat dit akkefietje weggezakt is, en netjes om de acht dagen je V&A verversen. Gebruik de vrije tijd die je hierdoor krijgt om te kijken hoe anderen zich gedragen, en zoek het web eens af naar hoe men zich dient te gedragen op forums en newsgroups.

Verder is inderdaad ''er zijn geen regels'' geen argument om iets te misbruiken: op dat moment worden er vanzelfsprekend wel regels opgesteld, en daarmee benadeel je je onschuldige medegebruikers. Ook op internet, waar je je kunt verhullen achter nietszeggende IP-adressen, is sociaal gedrag gewenst.

Verwijderd

JERRY JERRY JERRY :+ >:)

Verwijderd

Zoals ik verklaard heb ga ik mij aan de regels houden nu beseffende dat die voor adverteren en communiceren gelijk zijn.

Die regels geven helaas geen antwoord met betrekking tot hoe men dient te handelen als een van de items in een advertentie al verkocht is? Laat men dan die advertentie ongewijzigd staan? Met daaruit voortvloeiend natuurlijk telefoontjes en e-mail voor iets dat al verkocht is.

Of mag men in dat geval die advertentie dan aanpassen, ongeacht het tijdstip van plaatsing, zodat de advertentie ook daadwerkelijk klopt waardoor zowel koper als verkoper geen tijd hoeven te verspillen.?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:48
Laat het nou maar gewoon staan. Dat je onnodig veel reacties krijgt zal ook wel meevallen, ik geloof niet dat je (en jouw systemen) zo populair zijn. En kap svp eens met die dure woorden, net of je geweldig bent.

Verwijderd

Taal is helemaal niet duur het is iets wat je gewoon meekrijgt.

Ik heb het hier dus niet alleen over mijzelf: ook andere mensen plaatsen wel eens advertenties.

Als iemand een advertentie laat staan en er is een item uit die bewuste advertentie verkocht, dan heeft dit tot gevolg dat een eventuele koper zijn tijd en geld zal gaan verdoen aan een fata morgana.

Mijn vraag lijkt mij dus zeker relevant.

• Dennis
  • Laatst online: 22:48
Op dinsdag 29 mei 2001 07:37 schreef mdenie het volgende:
Taal is helemaal niet duur het is iets wat je gewoon meekrijgt.

Ik heb het hier dus niet alleen over mijzelf: ook andere mensen plaatsen wel eens advertenties.

Als iemand een advertentie laat staan en er is een item uit die bewuste advertentie verkocht, dan heeft dit tot gevolg dat een eventuele koper zijn tijd en geld zal gaan verdoen aan een fata morgana.

Mijn vraag lijkt mij dus zeker relevant.
Jezus man. Denk je nou echt dat er mensen dood van gaan ofzo? En van die 2 telefoontjes en 3 emails zul jij ook niet slechter worden. Komop man, probeer je nu allerlei dingen te verzinnen om onder de regels uit te komen. Want als we nu zeggen het mag dan ga je straks ook dingen toevoegen omdat de mensen anders niet weten dat er iets nieuws is. Ga toch weg!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:38

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij probeert ''ie duidelijk te maken dat er geen "regels" voor zijn.
De verpakking is alleen ''wat alternatief''.

Verwijderd

Denk dat het wijs is om mijn vraag maar even bij de "overheid" te deponeren en te vragen of het antwoord openbaar gemaakt kan worden, zodat er geen enkel misverstand kan onstaan en ik vraag dus niet alleen voor mijzelf.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jemig zeg, houdt dit nooit op?
als het verkocht is reageer je maar mooi op de mailtjes dat het betreffende systeem al verkocht is, daar krijg je helemaal niks van. Als koper weet je nu eenmaal dat dingen op een site als deze verkocht kunnen zijn voor jezelf reageert.....

Je taalgebruik doet me denken aan de manier van handelen van Dexterslab. Grote pretenties, weinig inhoud. (Dat is dus hoe het op mij over komt, en gezien de reacties hierboven, op vele andern ook.)

En ik word heel moe van je gezeur om regels en regels aanscherpen, leer er eerst maar eens zelf naar te handelen. (Nee aan je excuses hecht ik geen waarde.)
Het aanscherpen van de regel is nergens voor nodig, je mag hem gewoon niet aanpassen voor je week voorbij is.

(Mocht het zo het geval zijn dat u de inhoud van deze posting niet kunt bevatten dan ben ik bereid om het bericht naar uw taalvermogens te transformeren.) |:( niet gangbare en verouderd Nederlands gebruiken is niet moeilijk hoor, elke gek kan het.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

ik probeer mij juist aan de regels te houden en de regels zeggen dat als er een fout in een ad staat dat je dan die fout mag wijzigen: mijn ad is nu fout: staat 2 systemen is er nu nog maar 1. voor ik mijn ad wijzig wil ik wel HEEL zeker weten dat het mag voordat ik mij weer de woede van enige mede tweakers op de hals haal: voor de duidelijkheid: het is niet mijn bedoeling om mensen te irriteren: ik probeer net als ieder ander hier te helpen en datgene te verkopen wat ik kwijt wil.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat helpen breng je dan niet echt goed op ons over......
en wat betreft fout :? Ik denk niet dat het een fout beterd omdat je het wel zo aanbood, het verkopen van een aangeboden computer maakt de advertentie nog niet fout. Die blijft helemaal waar.
Anders bied je bij voorbeeld de volgende keer 10 objecten in 1 advertentie aan, en zou je hem na elke verkoop van iets, mogen veranderen. Lijkt me geen goede zaak.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

mdenie,

sorry, maar dit begint toch wel echt heel erg kinderachtig te worden. Je kan je advertentie toch editen: nou doe dat dan en ga hier niet liggen etteren.

Je begint hier nu echt een beetje de irritante ome sjaak uit te hangen: dingen doen die niet duidelijk in de regels staan (advertenties samenvoegen, 1 artikel verkopen (will the real buyer please stand up) daarna de ad weer uit elkaar trekken) en dan met je handen in de lucht schouder ophalend je af vragen: maar het staat niet in de regels: wat moet ik nu doen.

Ga dus gewoon weer je buurvrouw pesten met de tuinslang en hou op met hier flame acties uit te lokken.

Verwijderd

zie verder: [topic=187777]

Verwijderd

Nou kun je niet even behulpzaam zijn dan? Hoe edit je een ad? Voorzover ik weet kun je alleen via de ad manager de ad wijzigen en dat betekent dat ie ververst wordt en voorop komt te staan.

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 20:35
:r
deze topic begint vervelende vormen aan te nemen. Het leidt tot niets. Met de lange ij denk ik wel...

[nog niet gezien}
Op dinsdag 29 mei 2001 08:24 schreef mdenie het volgende:
zie verder: Mijn welgemeende excuses
...
Op dinsdag 29 mei 2001 08:28 schreef mdenie het volgende:
Nou kun je niet even behulpzaam zijn dan? Hoe edit je een ad? Voorzover ik weet kun je alleen via de ad manager de ad wijzigen en dat betekent dat ie ververst wordt en voorop komt te staan.
[nog niet gezien]

Ik weet niet of je het door hebt, mdenie, maar je begint bepaalde mensen behoorlijk te vervelen. Als je verstandig bent dan hou je de eer nog een beetje aan jezelf en dan kap je gewoon met deze onzinnige discussie. En reageert ook niet meer op die excuustopic. Dat heeft toch helemaal geen zin man!! Denk eens na... Je moet wel bijna blind zijn om niet te kunnen zien waarop men nu uit is...

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Eén advertentie per product categorie per persoon per week. Wie tegelijkertijd losse artikelen wil aanbieden kan dit doen met advertenties in de desbetreffende product categorieën. Daarbij geldt echter wel de regel dat alleen het product dat in de bedoelde product categorie thuishoort mag worden aangeboden. Opsommingen van in de desbetreffende categorie niet relevante artikelen in één advertentie zijn dus niet toegestaan. Hetzelfde artikel mag slechts eenmaal aangeboden worden.
Hier ben je al de fout in gegaan: je hebt dezelfde artikelen 2x aangeboden door ze samen te voegen in een advertentie.
. Het is niet toegestaan de tijdsranking van advertenties naderhand aan te passen. Een advertentie mag ten hoogste één maal per week opnieuw geplaatst worden. Uiteraard is het toegestaan eventuele fouten in de advertentie te corrigeren
Lijkt me dat je advertentie nu fouten bevat: het aan te bieden artikel is er niet meer. Veranderen is dus toegestaan.
V&A is bedoeld voor particulieren die overtollige computeronderdelen willen verkopen. Bij het vermoeden van commerciële handel wordt de advertentie verwijderd. De (rechts)persoon die misbruik maakt van V&A zal worden afgesloten van alle Tweakers.net diensten en faciliteiten
Ik ruik handel.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young

*zucht*
over sfeerverpestende topics gesproken...

Ik weet dat ik dit soort topics ook gewoon kan mijden (iets wat ik doorgaans ook met plezier doe), maar het welles/nietes geflame hier valt wel heel erg op.
Aangezien de standpunten inmiddels wel voldoende duidelijk zijn en imho dit soort gejank bijzonder sfeerverpestend werkt, vraag ik hier en nu voor het eerst in 2 jaar of er alsjeblieft een slotje op mag.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Ik was hier al klaar gezien ik niet de bedoeling heb om te cross posten. Daar iemand wel willend genoeg was om mede te delen dat een ad ge-edit kan worden rees bij mij uiteraard de vraag hoe dan?

Maar niemand schijnt behulpzaam genoeg te zijn om even uitleg te willen geven.

• BC3 Victim
Je hebt zo''n ding dat advertentiemanager heet, hiermee kan je doen en laten wat je wilt qua editen van het bericht.

(Want als je 2 systemen hebt staan, terwijl je er 1 hebt verkocht, is ook niet netjes).

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 20:35
Op dinsdag 29 mei 2001 08:48 schreef botoo het volgende:
*zucht*

Ik weet dat ik dit soort topics ook gewoon kan mijden (iets wat ik doorgaans ook met plezier doe), maar het welles/nietes geflame hier valt wel heel erg op.
Aangezien de standpunten inmiddels wel voldoende duidelijk zijn en imho dit soort gejank bijzonder sfeerverpestend werkt, vraag ik hier en nu voor het eerst in 2 jaar of er alsjeblieft een slotje op mag.
:) juist! slotje? op die andere ook?

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• hobbeldebobbel
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

Op dinsdag 29 mei 2001 08:48 schreef botoo het volgende:
*zucht*
all said!

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 29 mei 2001 08:52 schreef mdenie het volgende:
Ik was hier al klaar gezien ik niet de bedoeling heb om te cross posten. Daar iemand wel willend genoeg was om mede te delen dat een ad ge-edit kan worden rees bij mij uiteraard de vraag hoe dan?

Maar niemand schijnt behulpzaam genoeg te zijn om even uitleg te willen geven.
Man, doe niet zo moeilijk, gewoon dat andere systeem laten staan... Iemand stuurt je in een halve minuut tijd een mailtje, denk je dat hij er van wakker ligt dat hij die tijd in je heeft geïnvesteerd?

Aan het eind van de week, na een periode van >7 dagen mag je je advertentie editten en is je "foute" ad weg... Zo moeilijk is dat toch niet? Doe''s niet zo principieel en ga eens op alle posts in... Niet selectief "wat je wel aan kan"

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Nou over moeilijk doen gesproken: een heel verhaal daarover, maar iemand met raad en daad bijstaan door een simpele vraag te kort te beantwoorden: ho maar.

Maar goed ik heb antwoord van Floris dat het dus toegestaan is om een ad aan te passen zodat het verhaal klopt en die gaf gelukkig heel snel en duidelijk antwoord, gelukkig tenmiste iemand die begrip toont.

Hoop dat Floris ook mijn vraag omtrent editen beantwoord.

Wat mij betreft mag de boel hier gewoon op slot: Alleen maar commentaar, maar iemand iets leren ho maar. Leert die gozer het dan nooit? Wel als het aan de meesten hier zou liggen: nee dus. :?

Verwijderd

Bedankt voor je antwoord, het probleem is ook niet dat ik die manager niet kan vinden: die weet ik door voorheen 4 x daags te posten heel goed te vinden. Ik wil mijn ad dus editen zonder dat ie opnieuw vooraan komt, zodat niemand meer geïrriteerd raakt,
maar ik neem aan dat dat onmogelijk is :?

• BC3 Victim
Weet ik niet, anders edit ik hem deze keer wel voor je. (Moet je ff melden welk systeem je verkocht hebt...)

Verwijderd

Die met de Avia core is verkocht, dus het eind beide voor mag ook weg, bedankt Floris

• BC3 Victim

Pagina: 1 2 Laatste