Tweakers.net Frontpage

Pagina: 1
Acties:

• CTVirus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 01:25

CTVirus

Dexterslab FAN

Topicstarter
Er is zeer weinig frontpage activiteit. Wein ig hele bijzondere polls en zelfs weinig .plans. Kunnen jullie de boel weer een beetje op gang trekken mensen, want de frontpage ligt al sinds een maand op zijn reet.

(mijn exuces als hierover al (heel veel) posts zijn geweest en het is ook niet vervelend bedoelt)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:44
komt door de vakanties misschien?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

<li>Er verschijnen elke dag nieuwsposts.
<li>.plans doen we alleen als er iets gebeurt dat het melden waard is. Op het moment dus niet... :)
<li>Reviews zijn er wat weinig, maar volgens mij is besloten om het daarmee wat rustiger aan te doen...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zie toch heel veel veranderingen op de frontpage.

* Bijzondere polls
- Poll over muziekstijlen is nog nooit geweest
- Poll over mobo's al twee jaar niet meer en dus wel interessant om nog eens te doen. De uitslagen bevestigen dit.

* .plans worden niet op commando gemaakt om content te genereren
- Excuses voor het feit dat de servers zo goed lopen, waardoor geen .plans gepost hoeven te worden

* laatste frontpage posting is 11 dagen oud (!= maand)

* Nieuws, meuktracker e.d. gaat gewoon door en laat een verbetering zien

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:22
Op dinsdag 10 juli 2001 00:13 schreef CTVirus het volgende:
Er is zeer weinig frontpage activiteit. Wein ig hele bijzondere polls en zelfs weinig .plans. Kunnen jullie de boel weer een beetje op gang trekken mensen, want de frontpage ligt al sinds een maand op zijn reet.

(mijn exuces als hierover al (heel veel) posts zijn geweest en het is ook niet vervelend bedoelt)
Misschien moet je ff je browser cache leeg gooien. :P

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

Ik zit wel met smart te wachten op het beloofde verhaal over de history van Tweakers op het gebied van hosting e.d.
Verder zal Femme nog met een mooi verhaal komen over de hosting- en serverhistorie van Tweakers.net en hoe de boel er in de nabije toekomst uit zal komen te zien.
Zie voor de belofte http://www.tweakers.net/plan/102

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 00:34 schreef Femme het volgende:
- Excuses voor het feit dat de servers zo goed lopen, waardoor geen .plans gepost hoeven te worden
Hehehe .. 1-0 :D

• CTVirus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 01:25

CTVirus

Dexterslab FAN

Topicstarter
Go klaaz ;)

Ja het valt eigenlijk wel mee, vroeger was het wel vaker zo, maar ja je hebt ons verwend door ons ook een hele tijd elke week een review te geven. Misschien kan je dit proberen terug te brengen door middel van ingezonden reviews, dat spaart veel tijd van de mensen rondom tweakers en zal in elk geval beter zijn dan de huidige situatie. (Dan kunnen we in een poll over de kwaliteit oordelen en zelf beslissen of we nog iets van die gene willen)

Trouwens de servers doen het idd erg goed, al vind ik dat (ik speel veel op strikerz) de internet vebinding van telecity naar mijn (k*t) myweb verbinding iets slechter is geworden. (maar dat kan ook door firefox zijn hoge ping werende server afstellingen komen ;))

(ik ben hyperactief op het moment)

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 00:34 schreef Femme het volgende:
Ik zie toch heel veel veranderingen op de frontpage.

* Bijzondere polls
- Poll over muziekstijlen is nog nooit geweest
- Poll over mobo's al twee jaar niet meer en dus wel interessant om nog eens te doen. De uitslagen bevestigen dit.

* .plans worden niet op commando gemaakt om content te genereren

* laatste frontpage posting is 11 dagen oud (!= maand)

* Nieuws, meuktracker e.d. gaat gewoon door en laat een verbetering zien
[offtopic even]

Heeft Daniel of Floris het met jou nog gehad over die VC Bank?
Pagina: 1