[BC3] Kunnen alle moderators niet lezen...

Pagina: 1
Acties:

• raphidae
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2025

raphidae

...antichrist...

Topicstarter
...of beperkt het zich tot DOC?

gathering.tweakers.net/showtopic.php/151309

Ik heb hier een gewone vraag gesteld, met een opmerking tussendoor. Iedereen gaat meteen uit z''n dak op die opmerking, en gaat dus offtopic. Word m''n draad nou gesloten omdat m''n opmerking onzin is, of omdat m''n vraag onzin is!? Heb wel in andere posts gezien dat een FSB van 180 niet zo heel bijzonder is...

gathering.tweakers.net/showtopic.php/151380

Ik heb m''n vraag hier (volgens mij nogal duidelijk) nog een keer gesteld, maar op 1 of andere manier snapt niemand dat...

En mr. l33t Phreak leest ook voor geen meter, want anders had ie wel gezien in de foto van mijn BIOS dat ik een fucking multiplier heb van 7.5, of heeft ie het feit gemist dat er ook PIII processoren zijn met een FSB van 133Mhz!?

Dat mijn DIMM''s niet op de FSB lopen had ie ook kunnen lezen, want ik heb daarna nog uitgelegd dat ik een i820 chipset heb met een MTC die de klok asychroon laat lopen.
Daarom lopen mijn DIMMs op 100Mhz als mijn FSB op 133 staat.

Waar krijg ik nu precies een waarschuwing voor?

Every morning is the dawn of a new error.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Leuk dat je iedereen over 1 kam scheert :(

Verwijderd

Op woensdag 28 maart 2001 14:40 schreef ecteinascidin het volgende:
Nee hoor, want het wordt als een vraag gesteld.:)

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Op woensdag 28 maart 2001 14:40 schreef ecteinascidin het volgende:
Lange tenen heb jij zeg...

Als je beide draden leest is het logisch dat ze op slot zijn gegaan omdat het commentaar er op uit de hand liep.
De oorspronkelijke vraag stond waar ie hoorde, ietwat weinig info, maar toch voldoende om wat mee te kunnen. Maar iedereen koos ervoor om te gaan blaten over de 486 op 800mhz opmerking (wat inderdaad niet erg geloofwaardig is, maar de foto''s wil ik graag zien hoor ;)).

Als je een waarschuwing krijgt en je topic dichtgegooid wordt met opmerking dat dat gedaan is op die en die gronden, en de argumentatie die gebruikt wordt toont dus aan dat de moderator niet helemaal up-to-date is met zijn kennis over deze specifieke hardware, dan zou ik ook wel een beetje pissig zijn hoor.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op donderdag 29 maart 2001 10:41 schreef worsie het volgende:

[..]

Lange tenen heb jij zeg...

Als je beide draden leest is het logisch dat ze op slot zijn gegaan omdat het commentaar er op uit de hand liep.
De oorspronkelijke vraag stond waar ie hoorde, ietwat weinig info, maar toch voldoende om wat mee te kunnen. Maar iedereen koos ervoor om te gaan blaten over de 486 op 800mhz opmerking (wat inderdaad niet erg geloofwaardig is, maar de foto''s wil ik graag zien hoor ;)).

Als je een waarschuwing krijgt en je topic dichtgegooid wordt met opmerking dat dat gedaan is op die en die gronden, en de argumentatie die gebruikt wordt toont dus aan dat de moderator niet helemaal up-to-date is met zijn kennis over deze specifieke hardware, dan zou ik ook wel een beetje pissig zijn hoor.
Kunnen alle moderators niet lezen...
Doe je het weer....

• worsie
Mijn excuses ;) It''s not personal :)

• digifun
  • Niet online

digifun

Is inderdaad een voorbeeld van dom mod gedrag. Die ban en waarschuwing slaat nergens op.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb de eerste topic net helemaal doorgelezen, en ik kan niet anders zeggen dan dat je gigantisch slap zit te ouwehoeren. En dan denk je ook nog dat wij allemaal zo stom zijn om in die bullshit te geloven? Slotje was volkomen terecht :Z

En na het lezen van de tweede topic is m''n mening nogsteeds hetzelfde >:) De DX2 66 was destijds al een CPU die aan de top van z''n kunnen zat, en het is dan ook heel lang het vlaggeschip van Intel geweest. Afgekeurde exemplaren werden als DX2-50 verkocht, en veel hoger dan 66MHz konden ze allemaal niet. Later kwam er wat exemplaren die op 80MHz konden draaien, maar 800Mhz... Gimme a break :) Mag ik nu ook gaan beweren dat ik m''n 1 of 2MHz Atari 600XL inmiddels op 300MHz met waterkoeling heb draaien? }:O

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:36

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Op donderdag 29 maart 2001 12:59 schreef Exirion het volgende:
Ik heb de eerste topic net helemaal doorgelezen, en ik kan niet anders zeggen dan dat je gigantisch slap zit te ouwehoeren. En dan denk je ook nog dat wij allemaal zo stom zijn om in die bullshit te geloven? Slotje was volkomen terecht :Z

En na het lezen van de tweede topic is m''n mening nogsteeds hetzelfde >:)
i agree

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Uhm... Phreak sluit dat 2e topic met het bericht:
Een FSB van 180 op een PIII is nog altijd 180*10=1800MHz, wat dus nooit nooit kan. Je hebt gewoon de FSB op 135MHz, good for you. En als je nou nog 1 keer een dergelijk topic opent heb je een dikke vette ban aan je broek. Een waarschuwing heb je al. Het is nu wel mooi geweest.
Maar hij vergeet dat de Pentium III 1000EB standaard een bus van 133MHz heeft en dus een multiplier van 7.5, niet van 10 :). Het zou dus op zich wel mogelijk kunnen zijn. Maar dat 486 verhaal geloof ik natuurlijk ook niet >:).

Professioneel Hyves-weigeraar

• worsie
Lezen is een vak hoor :(

Let nou eens op!
De opmerking van de 486 was een opmerking, niet meer dan dat. Of ie nou uit zijn nek lult of niet is ff niet relevant. Het topic is geopend om een vraag te stellen over de FSB van zijn PIII.
Hoofdzaken en bijzaken wel ff uit elkaar houden he ;).
De reacties in de thread op die opmerking maken de thread waardeloos. Zijn vraag was verder niks mis mee.
Bij het geven van de waarschuwing wordt gesuggereerd dat ie die krijgt omdat ie lult over een FSB van 180. Alles leuk en aardig, maar dat is dus niet onmogelijk. Hij legt ook uit waarom. Daarom is de waarschuwing niet op zijn plaats.

Hij beweert trouwens dat er foto''s van het hele project gemaakt zijn. Geef hem tenminste een weekje de tijd om wat foto''s te scannen.
En als ie dat niet kan wordt het VipTweak all over again >:) (als je niet weet waar ik het over heb, 5e post in deze thread, en hiero gaan we nog ff door >:))

[edit] Dit is dus niet bedoelt voor WouterTinus :*

• raphidae

raphidae

...antichrist...

Topicstarter
Nou lieve Adjes :), hoe zit dat dan?

Mag ik mijn OC vraag nou wel of niet aan de ''Die-Hard'' overclockers in DOC stellen of krijg ik dan gelijk een ban aan me broek!?

Zit ik namelijk niet op te wachten, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. (Niet 1tje :()

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Die FSB van 180 wil nog wel mogelijk zijn. (hoewel onwaarschijnlijk)

Die 486 is de grootste onzin die ik hier tegen ben gekomen. (je hebt degene die zei dat ie z''n 486 op 300 mhz had, van de troon gestoten) Het is namelijk op alle fronten onmogelijk. (vergelijkbaar met: Met een oude Lada de F1 winnen; dat lukt pas als je alles behalve de asbak wijzigt)

Misschien dat je vriendjes (en enkele mindere goden hier) dat soort indianenverhalen geloven, maar hier gaat het er bij de meeste mensen niet in. Het wekt slechts hoon en agressie op.

Als je even inbindt en je FSB 180 vraag nog eens lief stelt, heb je wellicht een kans dat eea blijft staan. Als ook dit een indianenverhaal is, zou ik maar helemaal inbinden als ik jou was!

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:11
M.a.w. iedereen zit te zeiken over die 486, waarvan in het tweede deel specifiek is gezegd dat ze die met rust moesten laten tot er bewijs was.

Deel 2 vindt ik zoals Hyp Hyper (Als je even inbindt en je FSB 180 vraag nog eens lief stelt, heb je wellicht een kans dat eea blijft staan.) het bedoelde, alleen jammer dat men WEER doorging op de 486, al had dodo_devil die beter niet meer kunnen noemen.

De eerste topic vind ik aan de hand van de reacties terecht gesloten, maar de tweede, en dan vooral de waarschuwing+ban, is helemaal op de verkeerde gronden gesloten, maw door Phreak is er niet helemaal goed gelezen.
Bij deze dus mijn advies ;): De waarschuwing intrekken, en een derde topic (laten) openen, echter onder een andere topictitel :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• raphidae

raphidae

...antichrist...

Topicstarter
Ik wil alleen nog opmerken dat ik het een beetje nep vind dat er geen ''Adjes'' reageren.

Netto heb ik dus nog steeds een waarschuwing en kan ik geen vragen meer stellen over mijn FSB zonder dat ik een ban krijg :(

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Misschien moet je het beter uitleggen als je er weer een vraag over stelt. En laat dat van die 486 dn maar achterwege.;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op dinsdag 24 april 2001 22:58 schreef dodo_devil het volgende:
Ik wil alleen nog opmerken dat ik het een beetje nep vind dat er geen ''Adjes'' reageren.
...
Dus eerst wil je de modjes een veeg uit de pan geven en opeens moesten het adjes zijn?

Oi, modjes gooien je topic dicht etc, daar hebben adjes niets mee te maken.
Pagina: 1