Mja, laat ons hier je geweldige truuk zien! Houd ons niet langer in spanning!
(ps. Ik ga jou de rest van je tijd hier uitlachen als je nu nix te zeggen hebt)
(ps. Ik ga jou de rest van je tijd hier uitlachen als je nu nix te zeggen hebt)
Agree..Op dinsdag 06 februari 2001 22:07 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
euhhh beetje overbodig dat je daar nou een topic over plaatst
tis toch onzin
---
BTW, ik heb nooit geweten dat het UBERHAUPT mogelijk is om een P3 te unlocken.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Hallo ga maar je FSB unlocken!
...
Verwijderd
Ik had de regel geen enkel nieuw idee te verwerpen. Maar er van uit gaande dat het hier om een p3 gaat die ik ook had etc. of iig een vergelijkbare chip, zeg ik nu al. LUL NIET GAST! p3`s zijn hardcoded locked.
Niets software matigs, maar puur in de chip gebakken. simpele electronische schakelingen die zeggen, i don`t care about what you say about the multiplier punk! My multiplier stays 5 PIRIOD
maar goed, ik ben benieuwd
Niets software matigs, maar puur in de chip gebakken. simpele electronische schakelingen die zeggen, i don`t care about what you say about the multiplier punk! My multiplier stays 5 PIRIOD
maar goed, ik ben benieuwd
PERIOD is het volgens mij>:)
Verwijderd
waarschijnlijk zitten er een 12v eeprom-gebieden in de chip gebakken..
als de chip getest is flashen ze em naar de goeie multiplier..
er zijn genoeg 'reserved' pinnetjes op de P3 om zoiets goed te verstoppen..
en wie wil zijn p3 mollen om te kijken of die em kan unlocken ( 1/5000 kans ofzo??)
als de chip getest is flashen ze em naar de goeie multiplier..
er zijn genoeg 'reserved' pinnetjes op de P3 om zoiets goed te verstoppen..
en wie wil zijn p3 mollen om te kijken of die em kan unlocken ( 1/5000 kans ofzo??)
Verwijderd
ohja.. hopen dat 'tweaker-thijs' zijn p3 wil opofferen om de multiplier-lock te vinden...
maar inderdaad:
PERIOD
maar inderdaad:
PERIOD
Verwijderd
fuck vergeet nog de andere manieren:
je kan het ook nog met micro-code programmeren..
iedere fatsoenlijke x86-chip is nog enigzins te veranderen (bepaalde instructies enzo)
de TB meer dan de P3..
maar zo zou je het ook kunnen instellen..
of in combinatie met een eeprom ..
nog minder kansen dus..
je kan het ook nog met micro-code programmeren..
iedere fatsoenlijke x86-chip is nog enigzins te veranderen (bepaalde instructies enzo)
de TB meer dan de P3..
maar zo zou je het ook kunnen instellen..
of in combinatie met een eeprom ..
nog minder kansen dus..
Nee, was een intel met een spraakgebrek.Op woensdag 07 februari 2001 23:22 schreef Duderuud het volgende:
PERIOD is het volgens mij>:)
Verwijderd
Jongens.... 
Kijk eens naar de titel! Meneer tweaker-Thijs vraagt aan ons tips om de P3 te unlocken.... Hij weet zelf schijnbaar nog niet dat dat gewoon niet kan, of inderdaad zeer moeilijk zal te realiseren zijn,.. Intel helpt hier zeker niet mee
Kijk eens naar de titel! Meneer tweaker-Thijs vraagt aan ons tips om de P3 te unlocken.... Hij weet zelf schijnbaar nog niet dat dat gewoon niet kan, of inderdaad zeer moeilijk zal te realiseren zijn,.. Intel helpt hier zeker niet mee
Nee VipTweak zat te gillen dat hij wist hoe het moest, daarom vraagt hij of hij hier wil osten hoe het moet...Op donderdag 08 februari 2001 16:52 schreef John_Hoek het volgende:
Jongens....
Maar het is inderdaad onmogelijk, VipTweak l*lt gewoon...
Verwijderd
???? ik kon em niet eens zien!!!Op donderdag 08 februari 2001 18:35 schreef HlpDsK het volgende:
freakyfrank
Je hebt een waarschuwing te pakken, wegens ranzig icon.
en hij was van funny pictures ofzo..
en denk je nou echt dat er iemand zo erg diaree heeft en dan nog es met windkracht 10 op de dijk gaat staan???
nou goed... ik wil het wel proberen ofzo hoor..
maar ik zal geen VIEZE plaatjes meer neerzetten hoor...
Als jij je PIII kan unlocken, dan vreet ik m'n Duron op.
Verwijderd
Hoe zou een duron smaken?Op vrijdag 09 februari 2001 21:02 schreef Dualdude het volgende:
Als jij je PIII kan unlocken, dan vreet ik m'n Duron op.
Verwijderd
Wel lachen de posting in nieuws, over unlocken van p IV :-)Op vrijdag 09 februari 2001 21:08 schreef eXistence het volgende:
[..]
Hoe zou een duron smaken?![]()
Pentium 4 overclocking bij Sharky Extreme
Gepost door Wouter Tinus Vrijdag 9 Februari 2001 - 21:09 - bron: Sharky Extreme
Bij Sharky Extreme heeft men een uitgebreide guide online gezet over het overklokken van de Pentium 4. Met een Asus moederbord en de standaard Intel koeler werd gekeken hoever de gemiddelde mens een 1,5GHz versie zou kunnen opvoeren. Eerst test met de chip alleen met verschillende multipliers, maat het wordt pas echt interessant als men ook met de FSB gaat spelen. De chip liet zich op deze manier meer dan 300MHz overklokken naar 1820MHz (14x130MHz). Hoewel 12x150MHz nog iets sneller was. draaide dat niet helemaal stabiel. Dat is echter zeker geen reden om het enorme potencieel van de Pentium 4 te ontkennen
ik denk dat het wel duidelijk is he tweaker_thijs?
Pagina: 1