ik ook
Misschien een stomme vraag...
Maar hoe kom ik in dat huisje bij de tweede trainingsmissie.
Ik heb iedereen gedood (ook in dat huisje)
Ik kan wel door het raam heenkijken, maar hoe kom je erin?
Kan je de camera draaien ofzo???
Verwijderd
Handgranaat naar binnen gooienOp dinsdag 16 oktober 2001 21:37 schreef Basz19 het volgende:
Misschien een stomme vraag...
die vraag stelde ik een paar posts terug ook:Op dinsdag 16 oktober 2001 21:37 schreef Basz19 het volgende:
Alt + muisklik
Zag het ja, ben nu bij de eerste normale level... Nog iemand tips/hints voor me?Op dinsdag 16 oktober 2001 22:34 schreef aftermath het volgende:
[..]
die vraag stelde ik een paar posts terug ook:
Alt + muisklik
Verwijderd
Ja, eerst zelf proberen en als het niet lukt de hele topic doorspitten en als het antwoord er niet instaat hier om tips/hints vragenOp dinsdag 16 oktober 2001 22:39 schreef Basz19 het volgende:
[..]
Zag het ja, ben nu bij de eerste normale level... Nog iemand tips/hints voor me?

Verwijderd
Als je met natasha hebt gepraat kan je haar ook gebruiken!
hierdoor word de missie VEEL makkelijker.
Ik praate eerst met haar en toen gewoon met rust gelaten, niet wetende dat je haar kon gebruiken.
Als je de thief heb geselecteerd druk dan met LinkerMuisknop op zijn hoofd rechtst onder, dan zie je wie tot je beschikking zijn. Dit kan de missies veeeeel makkelijker maken!
hierdoor word de missie VEEL makkelijker.
Ik praate eerst met haar en toen gewoon met rust gelaten, niet wetende dat je haar kon gebruiken.
Als je de thief heb geselecteerd druk dan met LinkerMuisknop op zijn hoofd rechtst onder, dan zie je wie tot je beschikking zijn. Dit kan de missies veeeeel makkelijker maken!
Nou weet nog niet niemand hoe je nou de 4e bonusmissie na burma kunt overleven? Help aub even, dan kan ik lekker verder
.
(Ja ik weet dat ik al verder zou kunnen, maar ik doe het netjes volgens het rijtje)
(Ja ik weet dat ik al verder zou kunnen, maar ik doe het netjes volgens het rijtje)
Verwijderd
Ik heb em ook niet, komen echt te veel back up forces!
Maar zeg nou eerlijk wat denk je dat wel gaan doen een mapje maken en alle posities tekenen van elk poppetje, das gekken werk
zijn denk ik wel zat walkthroughs te vinden op inet waar de mensen wel zo gek zijn geweest om een mapje te tekenen
suc6
Maar zeg nou eerlijk wat denk je dat wel gaan doen een mapje maken en alle posities tekenen van elk poppetje, das gekken werk
zijn denk ik wel zat walkthroughs te vinden op inet waar de mensen wel zo gek zijn geweest om een mapje te tekenen
suc6
werkt dit als je opstap gaat ook zo makkelijkOp woensdag 17 oktober 2001 08:44 schreef Khaine het volgende:
Als je met natasha hebt gepraat kan je haar ook gebruiken!
K heb deze vraag als eens eerder gezien, maar het wil me nog steeds niet lukken: Level 1 -> Hoe krijg ik de thief onder het bed (LMB + klikken werkt niet
) Ik heb bij alle objectives een vinkje staan.....
Verwijderd
Bij mij welWerkt dit als je opstap gaat ook zo makkelijk
Help andere dan als ut zo makkelijk is inplaats van te flamenAmateurs Commandos 2 al uitgespeeld vet makkelijk alleen vet veel werk

Als je ALT ingedrukt houd dan kan je met de pijltjes LINKS en RECHTS (van je toetsenbord) elke hoek krijgen in die kamer. Het makkelijkste bed is die in de middelste kamer. De mission objectives wijzen wel naar een ander bed maar dat maakt niet uit. Hou de shift toets ingedrukt en ga dan over de grond (met je muis) aan het randje van het bed. Dan zou je een rood dingetje moeten zien oplichten en dan kan je naar binnenHoe krijg ik de thief onde het bed
suc6
Bij de bonusmissie van Burma moet je je mannetjes gewoon goed opstellen. Wees er zeker van dat je alle allied soldiers gebruikt, er zijn een stuk of 11/12. Verder moet je de sapper de 10 mijnen stategisch laten neerleggen. Zit bij mij trouwens een bug in het spel, als ik die mijnen ga leggen verschijnt een van de mijnen, ongeveer in het midden van het speelveld voor de muur waar je mannen eerst allemaal zitten. Ik pak hem altijd gewoon op en leg hem ergens anders neer. Verder heeft de driver nog een val en kun je ook zijn struikeldraad gebruiken. Zorg bij het positioneren van de mannetjes dat meerdere het zelfde stuk bewaken. Zo heb ik het in ieder geval gedaan.
Zo probeer ik het dus ook (4x
), maar de reinforcements kan ik niet meer aan.
Verwijderd
Hallo mensen,
Hoe plaats ik die bom bij River Kwai? met wie moet dat of hoe. het gaat om de brug!!
Hoe plaats ik die bom bij River Kwai? met wie moet dat of hoe. het gaat om de brug!!
Je moet die bom in hde vaten zetten zeg maar
Dus klik op "W" op de brug en en dan kijken in die vaten en de bom daar heen slepn
Weet ook niet hoe ik het beter uitleg
Ik ben nu bij saving private smith
Maar is wel erg moeilijk level
Je heb alleen Lupin in het begin
en die ken alleen slaan en niemand vastbinden ook
Dus klik op "W" op de brug en en dan kijken in die vaten en de bom daar heen slepn
Weet ook niet hoe ik het beter uitleg
Ik ben nu bij saving private smith
Maar is wel erg moeilijk level
Je heb alleen Lupin in het begin
en die ken alleen slaan en niemand vastbinden ook
Ben nu ook in Saving private Smith. Ik ben gewoon met Lupin het balkon opgeklomen van het huis dichtst bij je startpositie. Daarna het huis binnen gegaan een paar mannetjes neergeslagen en de Green Beret bevrijd. Vervolgens is het niet meer zo moeilijk, vooral de sniper is handig
Verwijderd
Zit er soms niet een bug in commandos 2, want ik zit nog maar in missie 2 (de echte, kweet tis nog niet ver ma ik ben nog maar begonnen). Maar ik vind diene sleutel niet. Kweet dat diene op dat dak die sleutel heeft maar om één of andere reden is die naar beneden gerend en is ie nu dood, probleem is dat ik totaal niet weet waar zijn lijk ligt. Hoe kan ik dan in godsnaam die missie uitspelen.
Kheb al overal gezocht naar dat lijk, 't is gelijk verdwenen. Raaaaaaaaaaaaar
Kheb al overal gezocht naar dat lijk, 't is gelijk verdwenen. Raaaaaaaaaaaaar
Volgens mij moet je dan als je dan op F10 drukt de sleutel dan wel ergens geel omlijnd zien liggen.
Verwijderd
Ben nu bij dat kasteel is best wel lastig zeg!! Maar wel een super
spel!!!
Commandos 2 roelt!!!
Commandos 2 roelt!!!
is er ergens een blaadje waarbij je.. alle keys bij het toetsenbord kan zien? want in de readme staan er maar weinig..
en niet degene die ik nou net moest hebben

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ik denk dat de vraag mischien al wel een keer langs is gekomen, maar ik heb geen zin om alles door te lezen, want dat ken ik het hele spel al!!!! 
Maar in de 2e training, met dat radio huisje zit ik vast. Ik heb de radio enz al gedaan en nu moet er een tank komen. Dus moooooi niet! ik wachten en wachte, maar geen tank! Wat moet je doen dat ze wel komen????

Maar in de 2e training, met dat radio huisje zit ik vast. Ik heb de radio enz al gedaan en nu moet er een tank komen. Dus moooooi niet! ik wachten en wachte, maar geen tank! Wat moet je doen dat ze wel komen????
Verwijderd
ja, links onderaan zit een invasie knop, witte kleur .. 
IK zit nu ook in trainings missie, heb alle commando's nog, heb de anti-tank mijnen en die grote bom die je op een afstand kan laten ontploffen, maar hoe zet ik die neer ??!?!?
iK heb echt alles geprobeerd maar het lukt me maar niet..
Dus hoe moet ik die bommen plaatsen
met welke toetsen bijvoorbeeld, nix lukt 
bvd
IK zit nu ook in trainings missie, heb alle commando's nog, heb de anti-tank mijnen en die grote bom die je op een afstand kan laten ontploffen, maar hoe zet ik die neer ??!?!?
Dus hoe moet ik die bommen plaatsen
bvd
Verwijderd
Er is maar 1 mannetje dat bommen kan leggen, en ik weet niet welke, speel het ook nog maar net, dus je moet die bom aan iemand anders geven.Op zondag 21 oktober 2001 10:42 schreef OuweRus het volgende:
ze zeggen dat als je de hotkey hebt gedrukt je de bom kan vinden in de 'weapons section' maar ik zie helemaal nix
Verwijderd
met de sapper op de bom klikken in het menuutje rechts. dan plaats op map aangeven. als ie niet in dat menuutje staat dan RMB op de knoppen dan krijg je de andere opties te zien.Op zondag 21 oktober 2001 10:38 schreef OuweRus het volgende:
...
Dus hoe moet ik die bommen plaatsenmet welke toetsen bijvoorbeeld, nix lukt
bvd
Verwijderd
sorry hoor voor de domme vraag
maar wat is een 'sapper'
en RMB = right mouse button neem ik aan
snap et nog steeds niet
/me slaps hisself
en RMB = right mouse button neem ik aan
snap et nog steeds niet
/me slaps hisself

vind ik ookOp zondag 21 oktober 2001 14:44 schreef Limhes het volgende:
de sapper is de gast die de bommetjes en granaten etc. kan 'bedienen'
Verwijderd
De sapper is die gozer die nodig is om in een tank te kunnen schieten,
IK HEBBEM UITGESPEELD OP KNETTERHARD!!!
sorry dat moest er even uit
IK HEBBEM UITGESPEELD OP KNETTERHARD!!!
sorry dat moest er even uit
Verwijderd
Klopt het dat elke missie een bonus missie heeft? Ik heb net missie 1 uitgespeeld, maar heb niet alle stukjes van de foto
En ja het antwoord zal vast wel in dit topic (of ergens anders) staan, maar wil niet (te veel) gespoild worden
En ja het antwoord zal vast wel in dit topic (of ergens anders) staan, maar wil niet (te veel) gespoild worden
Verwijderd
Op vrijdag 28 september 2001 20:35 schreef Davidbub het volgende:
Weet iemand nou ook welke soldaat in de 2e trainingsmissie de sleutel voor 't huisje heeft?!
Bij het filmpje dat bij de missie opdracht hoort, wordt op niemand echt ingezoomed.....ik heb wel alle mannetje gekillt en op een grote hoop neergelegd..Op vrijdag 28 september 2001 20:43 schreef Eddje2001 het volgende:
Ja dat is die gozer die bij ze dat filmpie op het dat echt inzoomen!
Dus moet je ff opnieuw de missieopdracht bekijken, dan weet je wie het is, vermoord je hem, pak je de sleutels en klaar is Kees!!
Verwijderd
Misschien met [w]?
Deze vraag is al vaker gesteld, blader voor de gein es even door deze hele topic.
Deze vraag is al vaker gesteld, blader voor de gein es even door deze hele topic.
hallo jongens... er zit toch een perfecte helpfile bij. Neem ff de moeite om die door te lezen als iets je niet lukt.
zorgen dat ze het goede pakje aan hebt.. en dan er gewoon naartoe lopen ZONDER dubbel te klikken, dan herkennen duitsers haar.. als je t hek nog door moet knippen moet dit met de dief (Lupin) ik weet niet meer waar je die schaar kan vinden, maar dan heb je ook nog even een uitdaging(je kan dat gedeelte ook in via je 't huis van een man die aan 't douchen is, je ziet maar ffOp woensdag 24 oktober 2001 16:11 schreef Sway het volgende:
Level 1
Hoe kom je met die vrouw bij de radio, want dat lukt me niet
Verwijderd
Level 2 van de training haal ik niet omdat er geen tank komt opdagen. Na ik hoorde via de radio dat er een tank aan komt snelde ik naar buiten en plaatste de bommen en wachte ik af, maar er komt niks?
Verwijderd
De radio zit toch helemaal "links onder" in de hoek. Achter een muur die je niet kapot kunt knippenOp woensdag 24 oktober 2001 19:35 schreef GandalfTheGrey het volgende:
[..]
zorgen dat ze het goede pakje aan hebt.. en dan er gewoon naartoe lopen ZONDER dubbel te klikken, dan herkennen duitsers haar.. als je t hek nog door moet knippen moet dit met de dief (Lupin) ik weet niet meer waar je die schaar kan vinden, maar dan heb je ook nog even een uitdaging(je kan dat gedeelte ook in via je 't huis van een man die aan 't douchen is, je ziet maar ff
Zit mega vast in level 3. Met die onderzeeboot. Heb alle mannetjes+hond in de boot nu, en het pijltje wijst ook naar die plek. Echter gaat de boot never nooit niet weg.
Wat doe ik fout? Alle missies zijn voor de rest gedaan, alleen de hints niet allemaal omdat ik sommige op andere manieren heb opgelost. Alleen escape with sub moet nog.
De deuren staan ook open.
Help help help
Wat doe ik fout? Alle missies zijn voor de rest gedaan, alleen de hints niet allemaal omdat ik sommige op andere manieren heb opgelost. Alleen escape with sub moet nog.
De deuren staan ook open.
Help help help
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Zorg ervoor dat je al je Commandos in de boot hebt zitten (hond maakt niks uit). Verder moet ook de kapitein en de hele bemanning erin zitten. Kijk even of je niemand achter gelaten hebt in de cel, had ik de eerste keer ook. Sommige waren eerst nog niet wakker en reageerden niet toen ik ze de cel uit stuurde.
Verwijderd
Ja, het zijn er 3.Op donderdag 25 oktober 2001 15:24 schreef arjo_kamp het volgende:
lompe vraag tussendoor, hoe groot is dit spel? meerdere cd's?
Je hebt min. 1,5 gig. nodig om het te installeren
aanbevolen is 2,5 gig.
Verwijderd
Oi!
ik las net in het boekje dat je met de commando ook deuren in kan trappen. Er staat alleen niet bij hoe...
Weet iemand hoe dat moet?
mzl.
kwabbernoot
ik las net in het boekje dat je met de commando ook deuren in kan trappen. Er staat alleen niet bij hoe...
Weet iemand hoe dat moet?
mzl.
kwabbernoot
µOp woensdag 24 oktober 2001 16:11 schreef Sway het volgende:
Level 1
Hoe kom je met die vrouw bij de radio, want dat lukt me niet
Ik heb die vrouw gewoon 'buiten spel' gezet
Ik heb met Lupin de radio bedient !
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
* GreeTz needs some help in lvl 7:
Waar kan ik de juiste kleding voor mn vrouwtje vinden ?
Simpel vraagje niet
Simpel vraagje niet
Alleen: DE GROETJES
Die zitten in kist in het gebouw waar je die shopkeeper moet spreken.Op zaterdag 27 oktober 2001 12:07 schreef GreeTz het volgende:
Simpel vraagje niet
Heb ook zelf een vraagje. Je moet in de vrachtwagen klimmen met al je mannen, maar die wagen vertrekt niet meer?
Verwijderd
Je moet de invasie handmatig starten, door op de grote knop rechtsonderin te klikken met die witte luitjes erop... Als je even boven die knop blijft hangen staat er ook: "LAUNCH INVASION"Op woensdag 24 oktober 2001 20:49 schreef sies34 het volgende:
Level 2 van de training haal ik niet omdat er geen tank komt opdagen. Na ik hoorde via de radio dat er een tank aan komt snelde ik naar buiten en plaatste de bommen en wachte ik af, maar er komt niks?
Verwijderd
Bij die chinees waar je mee moet praten ligt het ergens in een kast ofzow, ff kijken met F10...Op Saturday 27 October 2001 12:07 schreef GreeTz het volgende:
Simpel vraagje niet
HELP!!
Level 5 birdge over the river kwai, ik heb dat stukje waar die olifant staat nu alles dood, nu is de vraag moet ik eerst over de burg of over het water met de olifant?
Pls help
Level 5 birdge over the river kwai, ik heb dat stukje waar die olifant staat nu alles dood, nu is de vraag moet ik eerst over de burg of over het water met de olifant?
Pls help
Kwabbernoot
Grappige naam zeker uit de Guust stripboeken gehaald
.
die olifant heb je niet eens nodig, je moet gewoon naar die brug gaan en daar die mannetjes wasten, die olifant is maar een clue, zonder die clue kan je het ook redden, je kan gewoon over het water met een bootjeOp zondag 28 oktober 2001 19:12 schreef DarkJedi het volgende:
HELP!!
Pls help
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
even gewoon in het tussen door, ik zie dat veel mensen dingen niet meer terug kunnen vinden, omdat op sommige poppetjes essensiele(?) voorwerpen liggen, zoals sleutels
DUSSSS> als je op F10 drukt dan gaan poppetjes met speciale dingen in hun inventory ook gloeien. Dus als ze alleen hun wapen en armor hebben gloeien ze niet, maar hebben ze een pakje sigaretten, kniptang, sleutel, enz enz dan gloeien de lijken op. Zo kun je heel makkelijk dingen terug vinden.
Bij de missie met het vliegdekschip, waar je erop klimt.
Moet je binnen dringen (CLUE) door je te verstoppen. Ik las dat iemand hier een probleem mee had, kan het zijn dat je dat poppetje die kisten in laad een duits lijk heeft gezien en is gevlucht? zoja dan is dat de reden dat die vrachtwagen niet meer rijd.
Alle missies zijn vrij makkelijk, als je alles uitmoord dan
Bij commandos 1 was je altijd zwaar de lul als het alarm afging, hier niet
is wel jammer. Mauser (rifle van de duitsers) is undefeatable!!! Helemaal in mijn handen
DUSSSS> als je op F10 drukt dan gaan poppetjes met speciale dingen in hun inventory ook gloeien. Dus als ze alleen hun wapen en armor hebben gloeien ze niet, maar hebben ze een pakje sigaretten, kniptang, sleutel, enz enz dan gloeien de lijken op. Zo kun je heel makkelijk dingen terug vinden.
Bij de missie met het vliegdekschip, waar je erop klimt.
Moet je binnen dringen (CLUE) door je te verstoppen. Ik las dat iemand hier een probleem mee had, kan het zijn dat je dat poppetje die kisten in laad een duits lijk heeft gezien en is gevlucht? zoja dan is dat de reden dat die vrachtwagen niet meer rijd.
Alle missies zijn vrij makkelijk, als je alles uitmoord dan
Bij commandos 1 was je altijd zwaar de lul als het alarm afging, hier niet
Verwijderd
dat is gewoon opendoen slimmekeOp zaterdag 27 oktober 2001 15:25 schreef thijsknoeff het volgende:
[..]
Probeer eens Shift + Klikken op deur..
Verwijderd
Probeer es dubbel op de deur te klikken.Op maandag 29 oktober 2001 22:57 schreef kwabbernoot het volgende:
maar hoe TRAP je ze in?
Argh level 5 is echt to easy 1,5 uur uitgespeelt 
Give me a challenge
Give me a challenge
haha grapjas... een super goed spel is het gewoon!!Op maandag 29 oktober 2001 13:40 schreef MuNKeY het volgende:
commandos 2 sukt
zozo best lang volgens mij ik had hem in 40 min.Op dinsdag 30 oktober 2001 14:45 schreef DarkJedi het volgende:
Argh level 5 is echt to easy 1,5 uur uitgespeelt
Give me a challenge
Verwijderd
Is het erg als je een commandos mist aan het einde van het level....dus dood is 
Ik had hem net quick gesaved toen opeens het alarm af ging, ik kon alleen nog maar m'n 3 andere commandos redden en die groep mensen in level 2 (oops, daar is er volgens mij ook eentje dood van...)
Maarre is het erg als een commando dood is aan het einde van het level
Ik had hem net quick gesaved toen opeens het alarm af ging, ik kon alleen nog maar m'n 3 andere commandos redden en die groep mensen in level 2 (oops, daar is er volgens mij ook eentje dood van...)
Maarre is het erg als een commando dood is aan het einde van het level
Verwijderd
ik heb alles in een 3hoek neergelegd achter 1 muurtje (met "x")en de rest ging vanzelf alleen de sapper bestuurde ik voor de grotere groepen ->HANDGRANAAT<-Op woensdag 17 oktober 2001 12:05 schreef handige_harrie het volgende:
Nou weet nog niet niemand hoe je nou de 4e bonusmissie na burma kunt overleven? Help aub even, dan kan ik lekker verder.
Verwijderd
[..]
zozo best lang volgens mij ik had hem in 40 min.
[/quote]
NOU>> IK WEL IN 2 MIN.......
JONGE WEES GEWOON BLIJ VOOR DIE GOZER EN LOOP NIET ZO TE PATSEN
zozo best lang volgens mij ik had hem in 40 min.
[/quote]
NOU>> IK WEL IN 2 MIN.......
JONGE WEES GEWOON BLIJ VOOR DIE GOZER EN LOOP NIET ZO TE PATSEN
Verwijderd
kan denk ik alleen op easyOp dinsdag 30 oktober 2001 21:08 schreef ____Spokey____ het volgende:
lo...je kan ze dus laten opstaan uit de dood...
ga zo ff looke....thnkx!
Verwijderd
He Dark Jedi !!!! Jij ook hier ??? hehehe....ga je vreemd jongen ??? betrap ik je hier op een ander forum, hehehehe...ik wacht met smart op commandos 2 ervaring ;-)
Black Thorne coming up !!!
Black Thorne coming up !!!
Verwijderd
wie kan mij helpen. Ik zit in het level dat je natasha moet redden en de aircraft carrier op moet. Maar nu komt het, ik heb natasha gered (nadat ze was doodgeschoetn heb ik haar spuitje gegeven) en nu staan we met z'n allen op de carrier maar natasha wordt niet afgevinkt. en er gebeurt niets. Ik heb wel alle opdrachten uitgevoerd.
wat nu???
wat nu???
Verwijderd
Ik heb ook hulp nodig. Ik moet dus de hoge pief neersnipen in missie 5 of 6 week nie precies
( met dat grote boedabeeld, het eerste level als je uit de sneeuw komt)
Enfin, die hoge pief arriveert met een groot leger en wat dan te doen! moet je hem eerst neerschieten, of rustig afwachten??? IK zit met al mijn manne op de groene barret na, ik een gebouwtje
plz help
Enfin, die hoge pief arriveert met een groot leger en wat dan te doen! moet je hem eerst neerschieten, of rustig afwachten??? IK zit met al mijn manne op de groene barret na, ik een gebouwtje
plz help
Verwijderd
ik heb een molotov cocktail op z'n hoofd gelegdOp donderdag 01 november 2001 21:17 schreef Kink het volgende:
Ik heb ook hulp nodig. Ik moet dus de hoge pief neersnipen in missie 5 of 6 week nie precies
plz help
Het is handig om met je sniper in het boedhabeeld te gaan zitten.
Pas wel op wanneer het leger komt, want ze gooien een granaat het beeld in.
(Ik kwam er te laat achter)
Je zult dus even beneden in het beeld moeten wachten tot de granaat is ontploft en dan kun je die gast neerschieten.
Pas wel op wanneer het leger komt, want ze gooien een granaat het beeld in.
Je zult dus even beneden in het beeld moeten wachten tot de granaat is ontploft en dan kun je die gast neerschieten.
Niet zelf gaan rommelen, er komt een ENORM leger aan. Geef je Gurkas (of zo iets) een geween en zet ze voor de brug neer... Ze schieten 3/4 van het leger neer (inclusief hoge pief...
Heb zelf ook een vraagje (is volgens mij al gesteld maar geen antwoord op geweest). Het level waar je de Natasja moet bevrijden en dan over de kraan klimmen. De tip is om je te verstoppen in de truck.. Heb ik gedaan maar deze rijdt dan niet weg... Wat moet ik doen??
Heb zelf ook een vraagje (is volgens mij al gesteld maar geen antwoord op geweest). Het level waar je de Natasja moet bevrijden en dan over de kraan klimmen. De tip is om je te verstoppen in de truck.. Heb ik gedaan maar deze rijdt dan niet weg... Wat moet ik doen??
Verwijderd
Je kunt ook al je gastjes in de boot stoppen, behalve de sniper en met de sniper in de paal nast de boot klimmen. Dan boem gassie dood en je smeert me met de bootOp vrijdag 02 november 2001 07:50 schreef Rowwan het volgende:
Niet zelf gaan rommelen, er komt een ENORM leger aan. Geef je Gurkas (of zo iets) een geween en zet ze voor de brug neer... Ze schieten 3/4 van het leger neer (inclusief hoge pief...
kom met geen mogelijkheid door trainingslevel 2 heen. Eerste gedeelte lukt wel, alleen dan komen die gastjes aanlopen en is 't game-over. Waar kan ik die bom en mijnen het beste positioneren?? Kom er niet uit.
meteen in het begin waar die mannetjes aan komen lopen, moet je onderaan gaan staan (trappetje aflopen) icm met een paar granaten is het niet zo moeilijkOp vrijdag 02 november 2001 17:33 schreef thorretje het volgende:
kom met geen mogelijkheid door trainingslevel 2 heen. Eerste gedeelte lukt wel, alleen dan komen die gastjes aanlopen en is 't game-over. Waar kan ik die bom en mijnen het beste positioneren?? Kom er niet uit.
succes
Verwijderd
nee waar liggen die allemaal!!!Heeft iemand trouwens de geheime missie al gespeeld die je krijgt door documenten te verzamelen die dan samen een plaatje vormen... Is namelijk precies de eerste trainingsmissie maar dan moeilijker... + lotsa goodies...
Verwijderd
hoe moet ik eigenlijk, bij missie twee die tank laten komen. ik heb al mijn allies bij elkaar, nog niet op de positie gezet. maar soms komt zo'n groep duitserzs eraan en dan weer niet. hoe moet ik dit doen?
ik ben bij de training,mission1
ik kom wel bij dat kissiej, maar hoe kan ik dat kissie oppaken? met shift zie ik wat erin zit
TNX.
ik kom wel bij dat kissiej, maar hoe kan ik dat kissie oppaken? met shift zie ik wat erin zit
TNX.
FF duidelijk:
training mission: heb die bewakers neergemaaid... en in die ring staan nu nog een paar mannetjes in in die kleine ring rechts een mannetje, ik heb in die box gekeken alles...
nu moet ik alleen nog die officieren dood maken
dus ik in die box bij dat huisje kijken, granat droppen en die met shift oppakken, maar ik kan die granaatjes (staat 2/10 onder) niet pakken! help ?
training mission: heb die bewakers neergemaaid... en in die ring staan nu nog een paar mannetjes in in die kleine ring rechts een mannetje, ik heb in die box gekeken alles...
nu moet ik alleen nog die officieren dood maken
dus ik in die box bij dat huisje kijken, granat droppen en die met shift oppakken, maar ik kan die granaatjes (staat 2/10 onder) niet pakken! help ?
Verwijderd
Je kunt de granaten alleen gooien met je grenadier (weet niet hoe hij heet) en niet met je thief, dus je moet ze aan hem geven en hij kan ze wel gooien
En voor cyber: die ventjes komen als jij op dat plaatje klikt die verschenen is zodra je iedereen had vermoord. Dat plaatje naast je ventjes gezicht. Als je dan ff wacht komen ze en als je ze heb vermoord komt die tank ook
En voor cyber: die ventjes komen als jij op dat plaatje klikt die verschenen is zodra je iedereen had vermoord. Dat plaatje naast je ventjes gezicht. Als je dan ff wacht komen ze en als je ze heb vermoord komt die tank ook
hartelijk dank
ben nu bij mission 2
van de training
die's best pittig, ik krijg die onderste niet een klein beetje na onder
ben nu bij mission 2
van de training
die's best pittig, ik krijg die onderste niet een klein beetje na onder
mensen geintreseerd in Co-operative?
zodat we elkaar kunnen helpen?
mijn ICQ: #54312379
zodat we elkaar kunnen helpen?
mijn ICQ: #54312379
lupin heeft een lockpickOp zaterdag 03 november 2001 14:39 schreef Wesley het volgende:
ik ben bij de training,mission1
TNX.
Verwijderd
Hoi hoi, ik ben in missie 7, brdge over the river kwai. Op het begin denk je dat ie moeilijk is, maar je kan ze gewoon in de hens zetten met een molotov
kzit nu in missie saving private smith, maar wat is nu het makkelijkste om die te doen,ik kan niet echt heel snel mannetjes neerslaan
en waar zijn die rifles dan?
Verwijderd
op mensen. de eerste maak je dood met de diver. dan jat je hun rifles of machineguns.
dan ga je om een hoekje staan en schiet een keer om ze te lokken. dan snel op x.
dan kun je met rifles bijna iedereen doodschieten voordat zij kunnen schieten.
zorg alleen wel dat je genoeg kogels hebt.
dan ga je om een hoekje staan en schiet een keer om ze te lokken. dan snel op x.
da's toch niet leuk man 
Dat haalt het hele Commandos idee, wat in C1 zo cool was, weg
het is juist veel cooler om alle vijanden 1 voor 1 ongezien te overmeesteren en vast te binden...
* Kresh wou dat ie tijd had om te spelen maar moet veels te veel voor school doen
...
Dat haalt het hele Commandos idee, wat in C1 zo cool was, weg
het is juist veel cooler om alle vijanden 1 voor 1 ongezien te overmeesteren en vast te binden...
* Kresh wou dat ie tijd had om te spelen maar moet veels te veel voor school doen
leuk allemaal maar je hebt dus alleen maar LupinOp maandag 05 november 2001 10:03 schreef Homan000 het volgende:
op mensen. de eerste maak je dood met de diver. dan jat je hun rifles of machineguns.
Verwijderd
c2 owned!!!!!
ben nu halverwege level 2 van de gewone missies (waar al zeker 3 uur aan is gespeeld) het niveau ligt nu al op het eindniveau van c1
dat kan nog leuk worden in de latere levels
ben nu halverwege level 2 van de gewone missies (waar al zeker 3 uur aan is gespeeld) het niveau ligt nu al op het eindniveau van c1
dat kan nog leuk worden in de latere levels
Verwijderd
zo heb ik map: Saving Private SmithOp zondag 04 november 2001 14:40 schreef Slasher het volgende:
kzit nu in missie saving private smith, maar wat is nu het makkelijkste om die te doen,ik kan niet echt heel snel mannetjes neerslaan
gedaan.
Met Lupin (thief (#8)) Ga je naar dat trapje naar het dorp, dan ga je naar het eerste huisje, Op het balkon loopt een officier. Bij de muur waar het balkon zit klim je omhoog. Kijk uit voor de officier als die je ziet ben je zo goed als dood. Hij loopt heen en weer, als hij aan de linker kant staat kan je gewoon door klimmen. Je klimt naar boven door het midden. Een steinbalk op het balkon kun je nog hoger klimmen. Daar zit een raam. Je zou geen dief zijn als je niet sneaky naar binnen kan klimmen
suc6
BLEGH ik verveel me
iemand nog meer missie requests?
Weet iemand toevallig wat het voor zin heeft als je GEEN SPION bent een soldier uniform aan te trekken. Je wordt meteen herkent! Waarom is deze functie er op andere karakters??
en dan heb ik nog een vraagje: Het geluid begint te haperen als ik de resolutie hoger zet dan 640*400. Ik heb een creative soundcard on board 128PCI (asus mobo) PIII 1 GHZ 400 MB intern en een Geforce 2 GTS 32 MB ddr (asus).
en dan heb ik nog een vraagje: Het geluid begint te haperen als ik de resolutie hoger zet dan 640*400. Ik heb een creative soundcard on board 128PCI (asus mobo) PIII 1 GHZ 400 MB intern en een Geforce 2 GTS 32 MB ddr (asus).
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Verwijderd
Dit is vooral voor het derde level belangrijk, als je met je mannen naar buiten gaat krijg je het koud, als je de uniform van je tegenstander pakt, kun je langer buiten blijven.Op dinsdag 06 november 2001 15:19 schreef bbarten81 het volgende:
Weet iemand toevallig wat het voor zin heeft als je GEEN SPION bent een soldier uniform aan te trekken. Je wordt meteen herkent! Waarom is deze functie er op andere karakters??