Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
(volges mij is het level 5 en niet lvl 7 zoals hierboven wordt beweerd.)
sjah, ik zag wel meer fouten in de nummering van de levels.
maar aangezien ik de eerste 4 in 2 dagen had uitgespeeld denk ik dat ik wel goed zit met de nummering.
anywayz, bonus missie 4 is niet zo moeilijk hoor
gewoo AL je mannetjes achter het middelste muurtje leggen met 'X' links en rechts dekken. werkt perfect, geen last van snipers of grenadiers
Verwijderd
Ik heb alle stukkies vvan het plaatje (nu had ik ergens gelezen dat het een bug was (is er dan ook een crack voor of een patch) en in parihjs het ik het laatste foto stukje niet (ik heb dat ene gebouw 4x doorgezocht maar ik kan hem niet vinden...)
HElluPP
bvd
Aaaah op die antwoord wachtte ik steedsOp dinsdag 06 november 2001 18:37 schreef Death Angel het volgende:
'k zou je best willen helpen oor wes maaruh, ik zit al in missie 5"Bridge over the River Kwai"
(volges mij is het level 5 en niet lvl 7 zoals hierboven wordt beweerd.)
sjah, ik zag wel meer fouten in de nummering van de levels.
maar aangezien ik de eerste 4 in 2 dagen had uitgespeeld denk ik dat ik wel goed zit met de nummering.
anywayz, bonus missie 4 is niet zo moeilijk hoor
gewoo AL je mannetjes achter het middelste muurtje leggen met 'X' links en rechts dekken. werkt perfect, geen last van snipers of grenadiers
Maar wanneer krijg je die medialles eigenlijk?? Is het zo dat wanneer je een bonus missie hebt uitgespeeld dat je dan pas een medaille krijgt?? Want ik had net burma uitgespeeld en zat vast bij die bonus missie. Ik was toen verdergegaan met gewone missie maar tot mijn stomme verbazing kreeg ik geen medialle voor Burma.
jup, je krijgt bij de bonus missies pas de medaillesOp dinsdag 06 november 2001 20:35 schreef Just_a_Gamer het volgende:
Maar wanneer krijg je die medialles eigenlijk?? Is het zo dat wanneer je een bonus missie hebt uitgespeeld dat je dan pas een medaille krijgt?? Want ik had net burma uitgespeeld en zat vast bij die bonus missie. Ik was toen verdergegaan met gewone missie maar tot mijn stomme verbazing kreeg ik geen medialle voor Burma.
* Slasher heeft nog maar 1 medaille
Verwijderd
Dit is niet waar, de pakjes van duitsers maken je niet herkenbaars als je in het donkergroene gezichtsveld komt van de duitsers. (Waar je ook niet gezien word als je kruipt.) Je moet ook niet al rennend gezien worden.Op dinsdag 06 november 2001 16:42 schreef Bakker het volgende:
[..]
Dit is vooral voor het derde level belangrijk, als je met je mannen naar buiten gaat krijg je het koud, als je de uniform van je tegenstander pakt, kun je langer buiten blijven.
Als je in het lichtgroene deel komt dan zien ze je. De pakjes kun je niet oneindig dragen. De x/10 loopt af.
De dingen die je warmhouden in missie 3 verdwijnen in je inventory.
klopt, maar je hebt ook die witte pakjes die je van die duitsers jat, en je hebt die andere pakjes, die "oneindig" gedragen kunnen wordenOp woensdag 07 november 2001 08:51 schreef Khaine het volgende:
De dingen die je warmhouden in missie 3 verdwijnen in je inventory.
Verwijderd
Hoe krijg je die green barret dan? Ik hem ém wel gecontact met de radio, maar zie hem nergens! Heb alle objectives, en iedereen aan boord, maar dat kreng wil gewoon niet varen!Op maandag 01 oktober 2001 15:21 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]Zo heb ik et gedaan
- Stap 1: Zorg ervoor dat je de Green Barret Krijgt
[edit] O ja, level 2 -> das boot [/edit}
[nogmaals edit] zag het parachute knoppie niet

Verwijderd
duitse pakjes houden je niet warmOp woensdag 07 november 2001 09:10 schreef Slasher het volgende:
[..]
klopt, maar je hebt ook die witte pakjes die je van die duitsers jat, en je hebt die andere pakjes, die "oneindig" gedragen kunnen worden
alleen die artic clothing (dit verdwijnt in je inventory en is oneindig, in deze missie)
waarom houden ze de duitsers dan wel warm?Op woensdag 07 november 2001 11:49 schreef Khaine het volgende:
[..]
duitse pakjes houden je niet warm
dat zeg ik... gammaalleen die artic clothing (dit verdwijnt in je inventory en is oneindig, in deze missie)
Verwijderd
ik deed mijn diver zo'n pakje aan en hij heeft de hele tijd vrolijk door de sneeuw gehuppelt en is niet bevroren
Diver kan trouwes ook in zijn duikpakje rondlopen, das voldoende voor hem
Verwijderd
Ik dacht echt dat er eentje dood vroor met pakkie aan zonder artic clothing
Verwijderd
Rechts onder zit een knop met een parachute, dan kun je aanwijzen waar die moet landenOp woensdag 07 november 2001 10:02 schreef Plaguebearer het volgende:
[..]
Hoe krijg je die green barret dan? Ik hem ém wel gecontact met de radio, maar zie hem nergens! Heb alle objectives, en iedereen aan boord, maar dat kreng wil gewoon niet varen!
[edit] O ja, level 2 -> das boot [/edit}
[nogmaals edit] zag het parachute knoppie niet[/nogmaals edit]
Verwijderd
[edit] Die lvl in de sneeuw dus (3de lvl na de trainingsmissies)[\edit]
Verwijderd
Ik had die twee die voor het huisje staan gedood.....toen werd er alarm geslagen. Ik ben toen weggevlucht in een huisje. Ze hebben me niet gevonden, maar wel de lijken van die doden (dus officier) weggehaald.
Wat nu
En bedankt voor de tip voor bonusmissie4, ik zal het es gaan proberen.
Verwijderd
zit een bug in missie 8 bij mij
"Saving Private Smith"
Als je Smith gered hebt moet je met hem naar de radio, vervolgens krijg je te horen dat je je klaarmoet maken voor een invasie + tanks. Ik doe alles ... paar keer geload want die invasie is tering moeilijk
vervolgens blaas ik de laatste tank op en dan is de missie uitgespeeld, krijg ik een filmpje van de overwinning vervolgens scherm: "mission Complete" daarna m'n merits (schermpje met alle kleine medalles) en dan krijg ik dus de foto te zien (die helemaal compleet is) en dan ZONDER de bonus missie staat er ineens "You have Been awarded a medal for your performance" ! terwijl ik helemaal geen bonusmissie gespeeld heb
en vervolgens is mijn Rank ook niet omhoog gegaan, kan ik ook in het hoofdscherm (waar je rank onderaan staat en alle missies die je hebt gespeeld in het midden) ook niet de bonus missie zien, en ik heb OOK geen medalle in mijn kisje waar alle ander medalles zitten
WAT DOE IK FOUT ?!?!
Verwijderd
vlak na de instalatie heb ik nog gezocht naar een patch maar die was er toen nog niet. en dat was afgelopen maandag.
[edit]
Gevonden
Greetz
Verwijderd
Wat is de functie van de schep die de trapper bij zich heeft. Dan kan je een soort putje graven maar wat moet je we mee...........
Alvast bedankt
Tha Orc
Ik zit in dat leveltje dat je naar de overkant moet met dat amfibi voertuig.
Nu heb ik overal een vinkje vooe staan behalve bij: Escape with all of your man with the vehicle via the track.
Ik zit nu met al m'n mannen erin maar ik probeer via de weguiteinde het level te beeindigen mar dat lukt niet.
Weet iemand wat ik verkeerd doe of nog moet doen
Of is dit een bug en hebben er meer mensen last van ?
Verwijderd
Le_freak: je moet die tonnetjes aan het einde van de weg ff optillen met de green beret en dan helemaal tegen de rand van de map aan rijden. dan ben je klaar.
De trainingen waren Easy ik dacht mooi een lekker makelijk spel
De eerste missie (Niet training) haal ik geen eens
Verwijderd
Links, naast de kraanOp zaterdag 10 november 2001 18:18 schreef Qorne het volgende:
Ik heb een groot deel van deze topic gelezen NIET alles!!!
De trainingen waren Easy ik dacht mooi een lekker makelijk spel
De eerste missie (Niet training) haal ik geen eenshoe kom je aan land en waar?
TNX ik ga eens kiekeOp zaterdag 10 november 2001 18:55 schreef cybermatrix het volgende:
[..]
Links, naast de kraan
Hmmm ik begrijp niet precies wat je bedoeltOp zaterdag 10 november 2001 17:48 schreef Death Angel het volgende:
Le_freak: je moet die tonnetjes aan het einde van de weg ff optillen met de green beret en dan helemaal tegen de rand van de map aan rijden. dan ben je klaar.
Help !
alvast bedankt
Le Freak je moet niet de truck pakken maar de amfibie voertuig pakken met al je mannen erin. Vervolgens moet je niet naar de tonnen rijden maar naar linksboven gaan rijden bij die splitsing, het weg volgen. Het uitleg is niet echt duidelijk maar je moet in iig de amfibie voertuig pakken ipv van die truuk.Op zondag 11 november 2001 12:26 schreef Le_Freak ! het volgende:
[..]
Hmmm ik begrijp niet precies wat je bedoeltje bedoelt aan de kant zetten(de tonnetjes) een dan allemaal in de truck en met de truck naar de rand rijden waar de tonnentjes staan ? ?
Help !
alvast bedankt
Greetz
Aaarrggh dus probeer ik dat bootje weer in te pakken maar HOE ? ?
euhmm sorry die kan je niet meer inpakken. Maar ligt die op het land of gewoon op het water. Als het op het water ligt dan kan je nog wegvaren anders de hele map opnieuw spelen soz.Op zondag 11 november 2001 13:16 schreef Le_Freak ! het volgende:
Je zal het niet willen geloven,maar ik kan met dat amfibi niet aan land komen doordat het rubberbootje ervoor ligt en die kan ik niet meer wegvaren (lukt met geen mogelijkheid)
Aaarrggh dus probeer ik dat bootje weer in te pakken maar HOE ? ?
Veel succes
Ik heb nu het bootje zoveel mogelijk aan de kant gelegd zodat het amfifbi voertuig erlangs kan maar dat amfibi voertuig wil de kant niet op.
In ieder geval bedankt voor je hulp, ik ga maar weer opnieuw beginnen
Wees blij dat je nog een paar save games hebt gedaan. Ik doe meestal quicksave en als het verkeerd is dan moet ik meestal helemaaal opnieuw doen. Dit is nog een bonus level dus valt het nog meeOp zondag 11 november 2001 13:30 schreef Le_Freak ! het volgende:
Ik denk dat ik een paar save games terug moet ja het bootje ligt vast.
Ik heb nu het bootje zoveel mogelijk aan de kant gelegd zodat het amfifbi voertuig erlangs kan maar dat amfibi voertuig wil de kant niet op.
In ieder geval bedankt voor je hulp, ik ga maar weer opnieuw beginnen
Verwijderd
Ben trouwens gewoon verdergegaan met normale missies.
Ik vondt het gewoon grappig om hem een keer te proberen.
NOOIT meer
Verwijderd
Wil het wel ûns proberûh zondûh dat ik de enemys direk ken optillûh als ik pas ben beginnûh met vast bindûh
Maakt ût wat moeilekûh, snappie?
kaka thanks
Verwijderd
dan w8 je toch gewoon ?Op dinsdag 13 november 2001 10:56 schreef Khaine het volgende:
Wil het wel ûns proberûh zondûh dat ik de enemys direk ken optillûh als ik pas ben beginnûh met vast bindûh
kaka thanks
fixt die patch dat dan trouwes ?
niets over gelezen.
Als je nou ook gewoon Nederlands typt dan is voor andere mensen ook nog leesbaarOp dinsdag 13 november 2001 10:56 schreef Khaine het volgende:
ken iemand zo vriendûhluk zijn om de URL van de patch neerteplaatsûh, kheb me aarz eraf gezocht, en ken ûm nie vindûh.
kaka thanks

Verwijderd
der warûh er andûs wel ûn paar die ût wel snaptûh, anywaysOp dinsdag 13 november 2001 12:53 schreef Just_a_Gamer het volgende:
[..]
Als je nou ook gewoon Nederlands typt dan is voor andere mensen ook nog leesbaar
thanks, kheb ûm
En ik hoop maar dat ie dat fixed (vasbind gedoe)
want gaat veels te makklijk zonder dat ... =/
Verwijderd
Verwijderd
Je moet pijltjes gebruiken.Op woensdag 14 november 2001 12:22 schreef Gride het volgende:
Wie weet hoe je in de missie Bridge over the.. de olifant moet genruiken om naar de overkant te gaan? Alleen de dief kan er op gaan zitten maar er gebeurd niets!!
niet iedereen cheat of gaan 24 uur achter commandos2 spelenOp woensdag 14 november 2001 12:25 schreef Maha het volgende:
Ik heb hem pas een dag gespeelt en zit nu in het 4de land BURMA (ofzo), maar iedereen zegt dat het spel super moeilijk is, maar ik speel op normaal en tot nu toe is het goed te doen. Speelt de rest van de wereld allemaal op moeilijk ofzo???
of je hebt misschien talent
Verwijderd
gister trouwes missie 9 uitgespeeld:

alleen "not being injured" is een beetje vaag want ik heb met de green beret alleen een klap gekregen van een van die werklieden, nou dat was misschien 0,5% life eraf dus beetje kut dat ik daar 1tje mis. En "visited areas" zou volges mij ook vol moeten zijn, ik heb alles verkent en shit. maargoed, misschien 1 of ander rigeltje van een dak niet ofzo
verder wel relaxte score
en NEE ik heb geen codes/cheats gebruikt. Dit was helemaal mijn eigen werk
Verwijderd
alleen is de bonus missie na missie 10 wel een beetje simpel
Verwijderd
Als ik de slaappillen uit het kastje pak dan moet ik toch een van de sub-opdrachten opgelost zijn (dus een vinkje ervoor??)?? Dat is niet het geval. Als ik dan met mijn thief naar het huisje ga waar de assistent van de generaal zit (om de slaappillen in de wijn te doen), om te wachten totdat iedereen slaapt, vallen ze niet in slaap.
In een van mijn vele pogingen had ik ze dan tot slapen gekregen, en toen kon ik de sleutel vinden..
Please help mij met deze verschillende problemen....
Verwijderd
Verwijderd
Weet iemand te zeggen waar ze allemaal liggen moet er nog 1
2 Bonuses in de barak waar heel veel soldaten naast elkaar staan. een soort vuurpeloton ofzo
Bonus in het gebouw waar de torpedo bevindt
Bonus in de bunker onder de AA guns.
Bonus in de commandant kantoor
Bonus in de badkamer waar een soldaat staat te douchen.
Een bonus in een kast waar je de deur van de hangar open moet doen.
Er zit een bonus in een kast vlakbij waar je de kapitein hebt gevonden.
In de onderzeeer vindt je ook nog 2 bonussen.
Ik hoop dat je ze allemaal vindt.
Als je nou gewoon met 1 persoon de hele duikboot afzoekt en de andere commandos gewoon buiten de boot blijft. Dan kan je gemakkelijk de hele boot afzoeken.
Verwijderd
Ik zit nu in level 5 (dat tropische level met die boeda's)
Als ik met de gevangene die radiotoren inga en de radio 'aanzet' dan komt er een leger mannetjes maar hoe kan ik ongezien dat blauwe ventje snipen. En hoe moet je dan verder wegkomen.
Grtz
Waar vind jij al die puzzel stukjes danOp vrijdag 09 november 2001 23:51 schreef Death Angel het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGG
zit een bug in missie 8 bij mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Saving Private Smith"
Als je Smith gered hebt moet je met hem naar de radio, vervolgens krijg je te horen dat je je klaarmoet maken voor een invasie + tanks. Ik doe alles ... paar keer geload want die invasie is tering moeilijk
vervolgens blaas ik de laatste tank op en dan is de missie uitgespeeld, krijg ik een filmpje van de overwinning vervolgens scherm: "mission Complete" daarna m'n merits (schermpje met alle kleine medalles) en dan krijg ik dus de foto te zien (die helemaal compleet is) en dan ZONDER de bonus missie staat er ineens "You have Been awarded a medal for your performance" ! terwijl ik helemaal geen bonusmissie gespeeld heb
en vervolgens is mijn Rank ook niet omhoog gegaan, kan ik ook in het hoofdscherm (waar je rank onderaan staat en alle missies die je hebt gespeeld in het midden) ook niet de bonus missie zien, en ik heb OOK geen medalle in mijn kisje waar alle ander medalles zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT DOE IK FOUT ?!?!
IK HEB OVERAL GEZOCHT maar nergens te vinden
help..!
liggen ze allemaal in die 3 huizen ???? (btw)
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Uhhh als je met je driver bij die brug gaat staan, niet op de brug maar er tegen aan, waar je het level begint in de buurt. En je hebt wat Brandbommen gespaart, leg je eerst wat lijken, vallen, sigarette pakjes, en wat nog meer aflijd, op de brug zelf, net achter de plek dat hij het waTER over gaat heen, leg om de hoek(aan het einde van de brug) je gewapende AlliedSoldiers neer en je eigen commando's natuurlijk, zorg wel dat ze goed gericht staan, en ammo hebben, dan pas ga je met een van je soldiers het beriggie versturen, en dan selecteer je je driver, en gooid gewoon steeds op een groepje een brandbom, maakt niet uit als er een paar langs komen, die worden wel neergehaald. Als je ze allemaal dood hebt, ga je met zen allen de boot in...Op maandag 19 november 2001 14:31 schreef Species_8472 het volgende:
Hoi luitjes,
Ik zit nu in level 5 (dat tropische level met die boeda's)
Als ik met de gevangene die radiotoren inga en de radio 'aanzet' dan komt er een leger mannetjes maar hoe kan ik ongezien dat blauwe ventje snipen. En hoe moet je dan verder wegkomen.
Grtz

Die laatste die jij waar schijnlijk gemist hebt liggen onder water, als je met een van je commando's (Green Baret) naar de voorkant gaat en je gaat onder water, kan je naar binnen, en daar liggen nog een paar Secret's, maar pas wel op voor de duitsers, want die zitten ook in het vliegtuigOp maandag 19 november 2001 14:34 schreef MWAD het volgende:
[..]
Waar vind jij al die puzzel stukjes dan
IK HEB OVERAL GEZOCHT maar nergens te vinden
help..!
liggen ze allemaal in die 3 huizen ???? (btw)
[/quote]
maar voor de rest liggen ze allemaal in die 3 huisjes???
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
maar voor de rest liggen ze allemaal in die 3 huisjes???Op maandag 19 november 2001 17:26 schreef MWAD het volgende:
Die laatste die jij waar schijnlijk gemist hebt liggen onder water, als je met een van je commando's (Green Baret) naar de voorkant gaat en je gaat onder water, kan je naar binnen, en daar liggen nog een paar Secret's, maar pas wel op voor de duitsers, want die zitten ook in het vliegtuig
[/quote]
Joaahh, als je op f10 drukt, kan je zien waar speciale dingen liggen, is erg handig
Als of missie 10 zelf zo moeilijk is, het enige wat klote is is dat je ve***me bijna altijd die kl**** eifel toren ervoor hebt staan, en het moelijkste stukje vind ik nog dat je aan het begin, in de metro begint...Op zaterdag 17 november 2001 22:31 schreef Death Angel het volgende:
en janu ook eindelijk het hele spel uitgespeeld
![]()
![]()
alleen is de bonus missie na missie 10 wel een beetje simpel
Ja maar hoe schiet je, of kan dat niet, ik heb zo'n beetje alles gebrobeerd, maar het wil niet lukken, snap er niks vanOp dinsdag 20 november 2001 09:01 schreef Death Angel het volgende:
dat niet eens
verder is het gewoon zo dat je die tank moet jatten in et begin
Ik ben zelf nog niet bij parijs. Ik zit op dit moment in ChinaIndo ofzo.
Verwijderd
staat al meerdere keren in dit topic.Op dinsdag 20 november 2001 09:04 schreef Decapitator het volgende:
[..]
Ja maar hoe schiet je, of kan dat niet, ik heb zo'n beetje alles gebrobeerd, maar het wil niet lukken, snap er niks van
de sapper in de tank en de driver. dan kun je schieten en rijden tegelijk. (schieten met ctrl)
Weet er misschien iemand waar dat stukje ligt? Je weet wel, dat ene stukje...
Dat ene stukje ligt in dat huisje, of bedoel je toch dat andere stukjeOp woensdag 21 november 2001 14:00 schreef Grub het volgende:
Ik heb het spel nu al twee weken niet meer gespeel omdat ik in level 3 één bonusstukje niet kon vinden. Daar baalde ik zo van dat ik maar verder ben gegaan met fifa2002.
Weet er misschien iemand waar dat stukje ligt? Je weet wel, dat ene stukje...
Heeft iemand een ideetje hoe ik verder moet??
TIA
Verwijderd
ik had gewoon Natas in de truck gedaan en iedereen plat gereden
Verwijderd
Je moet gewoon de weg oprijden en dan heb je het uitgespeeld. Je moet wel zorgen dat iedereen in de truck zit.Op donderdag 22 november 2001 23:08 schreef Impostor het volgende:
ik denk nou heb ik alles uitgespeeld maar nee kan het het bonus level van guns of savo ilands niet uitspelen. heeft iemand anders dat ook dat je in die truk moet maar dat er dan niet gebeurt ???
Ja maar ze zien mijn natasha en dan gaan ze schreeuwenOp donderdag 22 november 2001 22:52 schreef Death Angel het volgende:
jagewoon goed je best doen
ik had gewoon Natas in de truck gedaan en iedereen plat geredenze herkennen haar niet als je iemand omver rijd dus ...
![]()
![]()
He maar als jij bij die truck bent, heb je ook al wat Soldiers, en kan je ook gewoon lomp gaan schieten(Wel raak natuurlijk)Op vrijdag 23 november 2001 09:09 schreef Just_a_Gamer het volgende:
[..]
Ja maar ze zien mijn natasha en dan gaan ze schreeuwen

Gekheid, kennen jullie F10 en F11 al? Met F10 laat je (bijna) alle voorwerpen, kasten, trappen en dat soort dingen zien en met F11 je vijanden (rood circeltje er om heen)
Druk dus bij ELK gebouw dat je ingaat eventjes op F10 en je zult zien dat het een stuk simpeler is.
En alsjeblieft, noem het geen cheaten want het staat in het BOEKJE van het spel, maar denk dat de meeste van jullie de niet-legale versie hebben

Verwijderd
Hoe doe je dit want met welke commando ik het ook probeer wanneer ik die "tandwieltjes" zie en dan wil uitvoeren zeggen ze allemaal van "Dat kan ik niet"
Wie helpt mij?
Verwijderd
gewoon met een mannetje in een bootje, met de duiker er ook in, en dan vanaf de kant dat ding laten zakken, dondert die kooi in het water, en met die duiker de kooi openen onder waterOp dinsdag 27 november 2001 20:11 schreef floooo het volgende:
Ik weet wel dat ik met de thief op de olifant kan maar hoe krijg ik die mannen uit die kooi? die boven het water hangt?
sjit ik was toen niet wakker. SorryOp dinsdag 27 november 2001 20:11 schreef floooo het volgende:
Ik weet wel dat ik met de thief op de olifant kan maar hoe krijg ik die mannen uit die kooi? die boven het water hangt?

Ik had toen eerst de duiker met duikpak aan
30 scondenOp dinsdag 27 november 2001 21:27 schreef Just_a_Gamer het volgende:
[..]
sjit ik was toen niet wakker. Sorry
Ik had toen eerst de duiker met duikpak aanin het water gelaten. Toen met de dief de bediening laten gebruiken. Die bediening is bij een of andere rots/gras vlakbij de kooi. Wanneer de dief dat heeft gedaan, dan moet de duiker gaan duiken om de kooi openmaken. Je hebt maar een paar sec de tijd. (kweenie hoe lang)