Toon posts:

Commandos 2 Hulp met missies topic

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.031 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 22:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nadat het een tijdje stil is geweest, heb ik hulp nodig bij dit spel!

Bij leven 5 of 6: The bridge over the river Kwai de secondary objective, hoe krijg ik daar ooit die olifant aan de bovenkant van die brug? :?

Je kan de 'trap' namelijk niet op, daar is hij te breed voor?

Weet iemand dit inmiddels?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

sorry maar zover ik weet moet je die olifant helemaal niet op die brug doen :). Je kan hem alleen gebruiken om aan de overkant van de rivier te komen zonder opgegeten te worden door piranha's en krokodillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 22:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Inderdaad, LoL! :D

Toen ik hem 'even oversloeg' en verder ging met de rest, veranderde hij van een secondary objective in een clue, een aanwijzing dus. Zat ik daarom een half uur te prutsen om dat dier naar boven te krijgen, lolz!

Deze missie (die van dat eiland) ziet er trouwens moeilijk uit zeg! Heeeeeeeeeeeel veel rooie stipjes op de kaart, die ga ik es ff een koppie kleiner maken, in ieder geval bedankt :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ja hij pittig maar daarom ook zeer leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes SIR YES SIR...EIN VERLETZTER...ALARMMMMMMM...spel blijft leuk, ik als fulltimer zijnde speel het dagelijks @ work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Aangekomen in level 9 ( Dat kasteel)

Alles rondom het kasteel (huisjes mannetjes heb ik doorzocht)

Ben via de ingang van het kasteel (die brug) naar binnen gegaan en toen ik binnenkwam meteen naar rechts gegaan door dat deurtje.
Heb nu ongeveer de hele rechterkant van dat kasteel gehad en kijk nu uit het raam waar je op de brug kijkt (de brug die leidt naar de ingang van het kasteel)

Maar hoe kom ik aan de linkerkant van het kasteel, om daar alles te doorzoeken en te killen. :? :?

Specs

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste