Toon posts:

Commandos 2 Hulp met missies topic

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.031 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 16:42 schreef Bakker het volgende:

[..]

Dit is vooral voor het derde level belangrijk, als je met je mannen naar buiten gaat krijg je het koud, als je de uniform van je tegenstander pakt, kun je langer buiten blijven.
Dit is niet waar, de pakjes van duitsers maken je niet herkenbaars als je in het donkergroene gezichtsveld komt van de duitsers. (Waar je ook niet gezien word als je kruipt.) Je moet ook niet al rennend gezien worden.
Als je in het lichtgroene deel komt dan zien ze je. De pakjes kun je niet oneindig dragen. De x/10 loopt af.

De dingen die je warmhouden in missie 3 verdwijnen in je inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op woensdag 07 november 2001 08:51 schreef Khaine het volgende:

De dingen die je warmhouden in missie 3 verdwijnen in je inventory.
klopt, maar je hebt ook die witte pakjes die je van die duitsers jat, en je hebt die andere pakjes, die "oneindig" gedragen kunnen worden

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 15:21 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]
  • Stap 1: Zorg ervoor dat je de Green Barret Krijgt
Zo heb ik et gedaan *D
Hoe krijg je die green barret dan? Ik hem ém wel gecontact met de radio, maar zie hem nergens! Heb alle objectives, en iedereen aan boord, maar dat kreng wil gewoon niet varen!

[edit] O ja, level 2 -> das boot [/edit} :D

[nogmaals edit] zag het parachute knoppie niet |:( [/nogmaals edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 09:10 schreef Slasher het volgende:

[..]

klopt, maar je hebt ook die witte pakjes die je van die duitsers jat, en je hebt die andere pakjes, die "oneindig" gedragen kunnen worden
duitse pakjes houden je niet warm :)
alleen die artic clothing (dit verdwijnt in je inventory en is oneindig, in deze missie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Op woensdag 07 november 2001 11:49 schreef Khaine het volgende:

[..]

duitse pakjes houden je niet warm :)
waarom houden ze de duitsers dan wel warm?
alleen die artic clothing (dit verdwijnt in je inventory en is oneindig, in deze missie)
dat zeg ik... gamma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die duitser pakjes houden je wel warm hoor.
ik deed mijn diver zo'n pakje aan en hij heeft de hele tijd vrolijk door de sneeuw gehuppelt en is niet bevroren :)

Diver kan trouwes ook in zijn duikpakje rondlopen, das voldoende voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik moet toegeven ik zat fout, ik ben nu thuis en heb het geprobeerd. Ik ging idd niet dood met alleen het witte pakje. Sorry voor mijn vorige meningen :)

Ik dacht echt dat er eentje dood vroor met pakkie aan zonder artic clothing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 10:02 schreef Plaguebearer het volgende:

[..]

Hoe krijg je die green barret dan? Ik hem ém wel gecontact met de radio, maar zie hem nergens! Heb alle objectives, en iedereen aan boord, maar dat kreng wil gewoon niet varen!

[edit] O ja, level 2 -> das boot [/edit} :D

[nogmaals edit] zag het parachute knoppie niet |:( [/nogmaals edit]
Rechts onder zit een knop met een parachute, dan kun je aanwijzen waar die moet landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie waar ik in lvl 3 de sluitel kan vinden voor de toegang in het huisje waar de green barret gevangen zit :? :?

[edit] Die lvl in de sneeuw dus (3de lvl na de trainingsmissies)[\edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De officier dit tegen de muur van dat huisje staat heeft de sleutel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh....dan heb ik een probleempje :(

Ik had die twee die voor het huisje staan gedood.....toen werd er alarm geslagen. Ik ben toen weggevlucht in een huisje. Ze hebben me niet gevonden, maar wel de lijken van die doden (dus officier) weggehaald.

Wat nu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

restart of met een handgranaat de deur opblazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:58

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Met f10 of f11 kun je alle deuren en belangrijke items zien, die zou ook de sleutel moeten laten zien, of het lijk of mannetje met de sleutel. Dan moet je wel ff uitzoomen denk ik (numpad +-)

En bedankt voor de tip voor bonusmissie4, ik zal het es gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGG
zit een bug in missie 8 bij mij :'( :'( :'( :'( :'( :'(
"Saving Private Smith"
Als je Smith gered hebt moet je met hem naar de radio, vervolgens krijg je te horen dat je je klaarmoet maken voor een invasie + tanks. Ik doe alles ... paar keer geload want die invasie is tering moeilijk :(
vervolgens blaas ik de laatste tank op en dan is de missie uitgespeeld, krijg ik een filmpje van de overwinning vervolgens scherm: "mission Complete" daarna m'n merits (schermpje met alle kleine medalles) en dan krijg ik dus de foto te zien (die helemaal compleet is) en dan ZONDER de bonus missie staat er ineens "You have Been awarded a medal for your performance" ! terwijl ik helemaal geen bonusmissie gespeeld heb :(
en vervolgens is mijn Rank ook niet omhoog gegaan, kan ik ook in het hoofdscherm (waar je rank onderaan staat en alle missies die je hebt gespeeld in het midden) ook niet de bonus missie zien, en ik heb OOK geen medalle in mijn kisje waar alle ander medalles zitten :( :'( :'( :'( :'( :'( :(
WAT DOE IK FOUT ?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is een bug, volgens mij is die wel opgelost met de patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke patch ?
vlak na de instalatie heb ik nog gezocht naar een patch maar die was er toen nog niet. en dat was afgelopen maandag.

[edit]
Gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh, ik krijg nu wel m'n medalle.
En als ik het een beetje snap dan is de invasie dus ongeveer de bonusmissie die vast zit aan de normale missie.
naja, geen rang omhoog :( nog steeds captain :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:52
Ik zit daar nog te klooien. Ik ben toen verdergegaan met normale missies. Ik zit nu in de map met die olifant. Wie weet hoe je die olifant kan besturen?? Volgens die secondaire objective kan je met de olifant naar de overkant gaan en alleen de lupin kan op die olifant zitten, verder niemand. Deze vraag was al eerder gesteld, maar er is alleen een reply: gebruik de boot ipv olifant. Wil dat zeggen dat de objectives soms voor geen ene ruk kloppen??

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Laat maar zitten. Je moet pijltjes gebruiken om die olifant sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen???

Wat is de functie van de schep die de trapper bij zich heeft. Dan kan je een soort putje graven maar wat moet je we mee...........

Alvast bedankt

Tha Orc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Ik heb ook nog een vraagje:

Ik zit in dat leveltje dat je naar de overkant moet met dat amfibi voertuig.

Nu heb ik overal een vinkje vooe staan behalve bij: Escape with all of your man with the vehicle via the track.

Ik zit nu met al m'n mannen erin maar ik probeer via de weguiteinde het level te beeindigen mar dat lukt niet.

Weet iemand wat ik verkeerd doe of nog moet doen :?

Of is dit een bug en hebben er meer mensen last van ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha_orc: het is een valkuil. als een duitser erin pleurt komt hij nooit meer terug en ze zien hem ook niet liggen ofzo. best makkelijk om patroules mee op te ruimen.

Le_freak: je moet die tonnetjes aan het einde van de weg ff optillen met de green beret en dan helemaal tegen de rand van de map aan rijden. dan ben je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik heb een groot deel van deze topic gelezen NIET alles!!!

De trainingen waren Easy ik dacht mooi een lekker makelijk spel :P
De eerste missie (Niet training) haal ik geen eens :( hoe kom je aan land en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 18:18 schreef Qorne het volgende:
Ik heb een groot deel van deze topic gelezen NIET alles!!!

De trainingen waren Easy ik dacht mooi een lekker makelijk spel :P
De eerste missie (Niet training) haal ik geen eens :( hoe kom je aan land en waar?
Links, naast de kraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Op zaterdag 10 november 2001 18:55 schreef cybermatrix het volgende:

[..]

Links, naast de kraan
TNX ik ga eens kieke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Op zaterdag 10 november 2001 17:48 schreef Death Angel het volgende:

Le_freak: je moet die tonnetjes aan het einde van de weg ff optillen met de green beret en dan helemaal tegen de rand van de map aan rijden. dan ben je klaar.
Hmmm ik begrijp niet precies wat je bedoelt :? je bedoelt aan de kant zetten(de tonnetjes) een dan allemaal in de truck en met de truck naar de rand rijden waar de tonnentjes staan ? ?

Help !

alvast bedankt :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Op zondag 11 november 2001 12:26 schreef Le_Freak ! het volgende:

[..]

Hmmm ik begrijp niet precies wat je bedoelt :? je bedoelt aan de kant zetten(de tonnetjes) een dan allemaal in de truck en met de truck naar de rand rijden waar de tonnentjes staan ? ?

Help !

alvast bedankt :)
Le Freak je moet niet de truck pakken maar de amfibie voertuig pakken met al je mannen erin. Vervolgens moet je niet naar de tonnen rijden maar naar linksboven gaan rijden bij die splitsing, het weg volgen. Het uitleg is niet echt duidelijk maar je moet in iig de amfibie voertuig pakken ipv van die truuk.
Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Okee hartstikke bedankt man ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Je zal het niet willen geloven,maar ik kan met dat amfibi niet aan land komen doordat het rubberbootje ervoor ligt en die kan ik niet meer wegvaren (lukt met geen mogelijkheid)

Aaarrggh dus probeer ik dat bootje weer in te pakken maar HOE ? ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Op zondag 11 november 2001 13:16 schreef Le_Freak ! het volgende:
Je zal het niet willen geloven,maar ik kan met dat amfibi niet aan land komen doordat het rubberbootje ervoor ligt en die kan ik niet meer wegvaren (lukt met geen mogelijkheid)

Aaarrggh dus probeer ik dat bootje weer in te pakken maar HOE ? ?
euhmm sorry die kan je niet meer inpakken. Maar ligt die op het land of gewoon op het water. Als het op het water ligt dan kan je nog wegvaren anders de hele map opnieuw spelen soz.
Veel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Ik denk dat ik een paar save games terug moet ja het bootje ligt vast.
Ik heb nu het bootje zoveel mogelijk aan de kant gelegd zodat het amfifbi voertuig erlangs kan maar dat amfibi voertuig wil de kant niet op.

In ieder geval bedankt voor je hulp, ik ga maar weer opnieuw beginnen :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Op zondag 11 november 2001 13:30 schreef Le_Freak ! het volgende:
Ik denk dat ik een paar save games terug moet ja het bootje ligt vast.
Ik heb nu het bootje zoveel mogelijk aan de kant gelegd zodat het amfifbi voertuig erlangs kan maar dat amfibi voertuig wil de kant niet op.

In ieder geval bedankt voor je hulp, ik ga maar weer opnieuw beginnen :(
Wees blij dat je nog een paar save games hebt gedaan. Ik doe meestal quicksave en als het verkeerd is dan moet ik meestal helemaaal opnieuw doen. Dit is nog een bonus level dus valt het nog mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom gebruik je in godsnaam die boot dan ?! je kunt ook gewoon zwemmen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Kan ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem al uitgespeeld keb 9 bonus levels gehaald en bende medals :7 dus bij vragen zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Ik kan steeds niet uitkomen bij die bonus missie waar iedereen op je af rusht. Iemand een ideetje waar ik die mijnen en traps moet neerleggen??

Ben trouwens gewoon verdergegaan met normale missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Dat bootje gad ik ook niet hoeven te gebruiken nee, daar heb je gelijk in.
Ik vondt het gewoon grappig om hem een keer te proberen.

NOOIT meer :) :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken iemand zo vriendûhluk zijn om de URL van de patch neerteplaatsûh, kheb me aarz eraf gezocht, en ken ûm nie vindûh.

Wil het wel ûns proberûh zondûh dat ik de enemys direk ken optillûh als ik pas ben beginnûh met vast bindûh

Maakt ût wat moeilekûh, snappie?

kaka thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
alstublieft de patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 10:56 schreef Khaine het volgende:

Wil het wel ûns proberûh zondûh dat ik de enemys direk ken optillûh als ik pas ben beginnûh met vast bindûh

kaka thanks
dan w8 je toch gewoon ?
fixt die patch dat dan trouwes ?
niets over gelezen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Op dinsdag 13 november 2001 10:56 schreef Khaine het volgende:
ken iemand zo vriendûhluk zijn om de URL van de patch neerteplaatsûh, kheb me aarz eraf gezocht, en ken ûm nie vindûh.

kaka thanks
Als je nou ook gewoon Nederlands typt dan is voor andere mensen ook nog leesbaar :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 12:53 schreef Just_a_Gamer het volgende:

[..]

Als je nou ook gewoon Nederlands typt dan is voor andere mensen ook nog leesbaar :Z
der warûh er andûs wel ûn paar die ût wel snaptûh, anyways

thanks, kheb ûm
En ik hoop maar dat ie dat fixed (vasbind gedoe)
want gaat veels te makklijk zonder dat ... =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe je in de missie Bridge over the.. de olifant moet genruiken om naar de overkant te gaan? Alleen de dief kan er op gaan zitten maar er gebeurd niets!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem pas een dag gespeelt en zit nu in het 4de land BURMA (ofzo), maar iedereen zegt dat het spel super moeilijk is, maar ik speel op normaal en tot nu toe is het goed te doen. Speelt de rest van de wereld allemaal op moeilijk ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Op woensdag 14 november 2001 12:22 schreef Gride het volgende:
Wie weet hoe je in de missie Bridge over the.. de olifant moet genruiken om naar de overkant te gaan? Alleen de dief kan er op gaan zitten maar er gebeurd niets!!
Je moet pijltjes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Op woensdag 14 november 2001 12:25 schreef Maha het volgende:
Ik heb hem pas een dag gespeelt en zit nu in het 4de land BURMA (ofzo), maar iedereen zegt dat het spel super moeilijk is, maar ik speel op normaal en tot nu toe is het goed te doen. Speelt de rest van de wereld allemaal op moeilijk ofzo???
niet iedereen cheat of gaan 24 uur achter commandos2 spelen :P >:)

of je hebt misschien talent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik ook hoor. eerste missies zijn niet zo moeilijk.
gister trouwes missie 9 uitgespeeld:
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/mvonk/Commandos%202.jpg

>:)
alleen "not being injured" is een beetje vaag want ik heb met de green beret alleen een klap gekregen van een van die werklieden, nou dat was misschien 0,5% life eraf dus beetje kut dat ik daar 1tje mis. En "visited areas" zou volges mij ook vol moeten zijn, ik heb alles verkent en shit. maargoed, misschien 1 of ander rigeltje van een dak niet ofzo :P
verder wel relaxte score 8-) en het bonus level was ook echt bruut :) met tanks enzo :) :)
en NEE ik heb geen codes/cheats gebruikt. Dit was helemaal mijn eigen werk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ja :) nu ook eindelijk het hele spel uitgespeeld :) :) :)
alleen is de bonus missie na missie 10 wel een beetje simpel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over Night of the wolves:
Als ik de slaappillen uit het kastje pak dan moet ik toch een van de sub-opdrachten opgelost zijn (dus een vinkje ervoor??)?? Dat is niet het geval. Als ik dan met mijn thief naar het huisje ga waar de assistent van de generaal zit (om de slaappillen in de wijn te doen), om te wachten totdat iedereen slaapt, vallen ze niet in slaap.

In een van mijn vele pogingen had ik ze dan tot slapen gekregen, en toen kon ik de sleutel vinden..

Please help mij met deze verschillende problemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Je moet met de vrouw naar het huisje gaan waar die mensen zitten. De vrouw moet dan de doos kijken waar de wijnen staan. Vervolgens klik je met de pillen op de wijnen zodat de wijn groen wordt. Vervolgens w8 je ff totdat iemand een flesje wijn pakt en vanaf drinkt en ze vallen zo in slaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah kijk, ik ging dus met de thief naar die 'kantine' toe en liet hem de pillen erin doen... misschien helpt het... wie weet. thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
btw wordt je dan niet opgemerkt door die luitjes als je met de dief binnen gaat :? Als je met de vrouw naar binnen gaat iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik bleef laag, dus ze merkten me lang genoeg niet op om te rommelen in de kast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nou ook alles gehaalt behalve 1 ding en dat is het bonus level van level 2 ik kan daar mijn foto niet vol krijgen iedereen is dood maar ik kan hem niet vinden,
Weet iemand te zeggen waar ze allemaal liggen moet er nog 1 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Er zit een bonus in een van de uitkijktorens
2 Bonuses in de barak waar heel veel soldaten naast elkaar staan. een soort vuurpeloton ofzo :D (sorry voor de brakke uitleg).
Bonus in het gebouw waar de torpedo bevindt
Bonus in de bunker onder de AA guns.
Bonus in de commandant kantoor
Bonus in de badkamer waar een soldaat staat te douchen.
Een bonus in een kast waar je de deur van de hangar open moet doen.
Er zit een bonus in een kast vlakbij waar je de kapitein hebt gevonden.
In de onderzeeer vindt je ook nog 2 bonussen.

Ik hoop dat je ze allemaal vindt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja in de onderzeeer daar ben ik niet heen gegaan want dan is het level afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Afgelopen :?

Als je nou gewoon met 1 persoon de hele duikboot afzoekt en de andere commandos gewoon buiten de boot blijft. Dan kan je gemakkelijk de hele boot afzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi luitjes,

Ik zit nu in level 5 (dat tropische level met die boeda's)
Als ik met de gevangene die radiotoren inga en de radio 'aanzet' dan komt er een leger mannetjes maar hoe kan ik ongezien dat blauwe ventje snipen. En hoe moet je dan verder wegkomen.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 10:09

MWAD

Morron With A Dress

Op vrijdag 09 november 2001 23:51 schreef Death Angel het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGG
zit een bug in missie 8 bij mij :'( :'( :'( :'( :'( :'(
"Saving Private Smith"
Als je Smith gered hebt moet je met hem naar de radio, vervolgens krijg je te horen dat je je klaarmoet maken voor een invasie + tanks. Ik doe alles ... paar keer geload want die invasie is tering moeilijk :(
vervolgens blaas ik de laatste tank op en dan is de missie uitgespeeld, krijg ik een filmpje van de overwinning vervolgens scherm: "mission Complete" daarna m'n merits (schermpje met alle kleine medalles) en dan krijg ik dus de foto te zien (die helemaal compleet is) en dan ZONDER de bonus missie staat er ineens "You have Been awarded a medal for your performance" ! terwijl ik helemaal geen bonusmissie gespeeld heb :(
en vervolgens is mijn Rank ook niet omhoog gegaan, kan ik ook in het hoofdscherm (waar je rank onderaan staat en alle missies die je hebt gespeeld in het midden) ook niet de bonus missie zien, en ik heb OOK geen medalle in mijn kisje waar alle ander medalles zitten :( :'( :'( :'( :'( :'( :(
WAT DOE IK FOUT ?!?!
Waar vind jij al die puzzel stukjes dan
IK HEB OVERAL GEZOCHT maar nergens te vinden

help..!

liggen ze allemaal in die 3 huizen ???? (btw)

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenne
  • Laatst online: 20-11-2023
Op maandag 19 november 2001 14:31 schreef Species_8472 het volgende:
Hoi luitjes,

Ik zit nu in level 5 (dat tropische level met die boeda's)
Als ik met de gevangene die radiotoren inga en de radio 'aanzet' dan komt er een leger mannetjes maar hoe kan ik ongezien dat blauwe ventje snipen. En hoe moet je dan verder wegkomen.

Grtz
Uhhh als je met je driver bij die brug gaat staan, niet op de brug maar er tegen aan, waar je het level begint in de buurt. En je hebt wat Brandbommen gespaart, leg je eerst wat lijken, vallen, sigarette pakjes, en wat nog meer aflijd, op de brug zelf, net achter de plek dat hij het waTER over gaat heen, leg om de hoek(aan het einde van de brug) je gewapende AlliedSoldiers neer en je eigen commando's natuurlijk, zorg wel dat ze goed gericht staan, en ammo hebben, dan pas ga je met een van je soldiers het beriggie versturen, en dan selecteer je je driver, en gooid gewoon steeds op een groepje een brandbom, maakt niet uit als er een paar langs komen, die worden wel neergehaald. Als je ze allemaal dood hebt, ga je met zen allen de boot in... (8> B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenne
Op maandag 19 november 2001 14:34 schreef MWAD het volgende:

[..]

Waar vind jij al die puzzel stukjes dan
IK HEB OVERAL GEZOCHT maar nergens te vinden

help..!

liggen ze allemaal in die 3 huizen ???? (btw)
Die laatste die jij waar schijnlijk gemist hebt liggen onder water, als je met een van je commando's (Green Baret) naar de voorkant gaat en je gaat onder water, kan je naar binnen, en daar liggen nog een paar Secret's, maar pas wel op voor de duitsers, want die zitten ook in het vliegtuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenne
Op zaterdag 17 november 2001 22:31 schreef Death Angel het volgende:
Nou nog op hard, en dan op extra hard, dan mag je juigen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Laatst online: 27-09 10:09

MWAD

Morron With A Dress

Die laatste die jij waar schijnlijk gemist hebt liggen onder water, als je met een van je commando's (Green Baret) naar de voorkant gaat en je gaat onder water, kan je naar binnen, en daar liggen nog een paar Secret's, maar pas wel op voor de duitsers, want die zitten ook in het vliegtuig
[/quote]

maar voor de rest liggen ze allemaal in die 3 huisjes???

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenne
Op maandag 19 november 2001 17:26 schreef MWAD het volgende:
maar voor de rest liggen ze allemaal in die 3 huisjes???
[/quote]

Joaahh, als je op f10 drukt, kan je zien waar speciale dingen liggen, is erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenne
Op zaterdag 17 november 2001 22:31 schreef Death Angel het volgende:
Als of missie 10 zelf zo moeilijk is, het enige wat klote is is dat je ve***me bijna altijd die kl**** eifel toren ervoor hebt staan, en het moelijkste stukje vind ik nog dat je aan het begin, in de metro begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat niet eens >:)
verder is het gewoon zo dat je die tank moet jatten in et begin >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenne
Op dinsdag 20 november 2001 09:01 schreef Death Angel het volgende:
dat niet eens >:)
verder is het gewoon zo dat je die tank moet jatten in et begin >:)
Ja maar hoe schiet je, of kan dat niet, ik heb zo'n beetje alles gebrobeerd, maar het wil niet lukken, snap er niks van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Euhm misschien met de inferno/sapper schieten ofzo :?

Ik ben zelf nog niet bij parijs. Ik zit op dit moment in ChinaIndo ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 09:04 schreef Decapitator het volgende:

[..]

Ja maar hoe schiet je, of kan dat niet, ik heb zo'n beetje alles gebrobeerd, maar het wil niet lukken, snap er niks van :?
staat al meerdere keren in dit topic.
de sapper in de tank en de driver. dan kun je schieten en rijden tegelijk. (schieten met ctrl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
hehehe goed gegokt. Tis ook een kwestie van uitproberen en meestal SHIFT inhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grub
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik heb het spel nu al twee weken niet meer gespeel omdat ik in level 3 één bonusstukje niet kon vinden. Daar baalde ik zo van dat ik maar verder ben gegaan met fifa2002. :7

Weet er misschien iemand waar dat stukje ligt? Je weet wel, dat ene stukje... :)

• jenne
Op woensdag 21 november 2001 14:00 schreef Grub het volgende:
Ik heb het spel nu al twee weken niet meer gespeel omdat ik in level 3 één bonusstukje niet kon vinden. Daar baalde ik zo van dat ik maar verder ben gegaan met fifa2002. :7

Weet er misschien iemand waar dat stukje ligt? Je weet wel, dat ene stukje... :)
Dat ene stukje ligt in dat huisje, of bedoel je toch dat andere stukje >:)

Verwijderd

Ik neem niet eens de moeite meer om die dingen te vinden |:(
veel te moeilijk dat vinden

• Just_a_Gamer
Euhm ik kom niet meer verder in haiphong ofzo. Nadat ik iedereen gecontacted heb dan rijdt de truck niet meer :( . Dus ik dacht geen probleem dan pak ik gewoon de andere truck en rijd de basis binnen net als de 2e level maar nu ontdekken ze me. Vervolgens probeerde ik iedereen uit te moorden en dat wil ook niet werken omdat ze steeds elkaar dubbel zitten te dekken.

Heeft iemand een ideetje hoe ik verder moet??
TIA

Verwijderd

ja :) gewoon goed je best doen :P
ik had gewoon Natas in de truck gedaan en iedereen plat gereden :D ze herkennen haar niet als je iemand omver rijd dus ... :) :) :)

Verwijderd

ik denk nou heb ik alles uitgespeeld maar nee kan het het bonus level van guns of savo ilands niet uitspelen. heeft iemand anders dat ook dat je in die truk moet maar dat er dan niet gebeurt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Op donderdag 22 november 2001 23:08 schreef Impostor het volgende:
ik denk nou heb ik alles uitgespeeld maar nee kan het het bonus level van guns of savo ilands niet uitspelen. heeft iemand anders dat ook dat je in die truk moet maar dat er dan niet gebeurt ???
Je moet gewoon de weg oprijden en dan heb je het uitgespeeld. Je moet wel zorgen dat iedereen in de truck zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Op donderdag 22 november 2001 22:52 schreef Death Angel het volgende:
ja :) gewoon goed je best doen :P
ik had gewoon Natas in de truck gedaan en iedereen plat gereden :D ze herkennen haar niet als je iemand omver rijd dus ... :) :) :)
Ja maar ze zien mijn natasha en dan gaan ze schreeuwen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenne
Op vrijdag 23 november 2001 09:09 schreef Just_a_Gamer het volgende:

[..]

Ja maar ze zien mijn natasha en dan gaan ze schreeuwen :(
He maar als jij bij die truck bent, heb je ook al wat Soldiers, en kan je ook gewoon lomp gaan schieten(Wel raak natuurlijk) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met natas in burgerkleding dan he ! (blauw chinees pakje dat je bij de shopkeeper vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
THANX m8. Ze zei al over iets kleding. Ik d8 dat ik met soldaten kleding kon binnenlopen. DUS NOT |:( stom van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 22:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mensen, ik hoor dat jullie nogal moeite hebben met die bonusgevalletjes te vinden, question 1: zitten jullie niet al in een bonuslevel? >:)

Gekheid, kennen jullie F10 en F11 al? Met F10 laat je (bijna) alle voorwerpen, kasten, trappen en dat soort dingen zien en met F11 je vijanden (rood circeltje er om heen)

Druk dus bij ELK gebouw dat je ingaat eventjes op F10 en je zult zien dat het een stuk simpeler is.

En alsjeblieft, noem het geen cheaten want het staat in het BOEKJE van het spel, maar denk dat de meeste van jullie de niet-legale versie hebben |:(

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In missie 5 met die olifanten. Moet je op een gegeven moment die mensen uit die kooi redden (die boven de rivier hangt)

Hoe doe je dit want met welke commando ik het ook probeer wanneer ik die "tandwieltjes" zie en dan wil uitvoeren zeggen ze allemaal van "Dat kan ik niet"

Wie helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Je hebt iig niet alle commando's gebruikt. Alleen de thief kan op de olifant gaan.

Olifant bedienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel dat ik met de thief op de olifant kan maar hoe krijg ik die mannen uit die kooi? die boven het water hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Op dinsdag 27 november 2001 20:11 schreef floooo het volgende:
Ik weet wel dat ik met de thief op de olifant kan maar hoe krijg ik die mannen uit die kooi? die boven het water hangt?
gewoon met een mannetje in een bootje, met de duiker er ook in, en dan vanaf de kant dat ding laten zakken, dondert die kooi in het water, en met die duiker de kooi openen onder water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Op dinsdag 27 november 2001 20:11 schreef floooo het volgende:
sjit ik was toen niet wakker. Sorry |:(

Ik had toen eerst de duiker met duikpak aan :P in het water gelaten. Toen met de dief de bediening laten gebruiken. Die bediening is bij een of andere rots/gras vlakbij de kooi. Wanneer de dief dat heeft gedaan, dan moet de duiker gaan duiken om de kooi openmaken. Je hebt maar een paar sec de tijd. (kweenie hoe lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja heb het gevonden. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenne
Op dinsdag 27 november 2001 21:27 schreef Just_a_Gamer het volgende:

[..]

sjit ik was toen niet wakker. Sorry |:(

Ik had toen eerst de duiker met duikpak aan :P in het water gelaten. Toen met de dief de bediening laten gebruiken. Die bediening is bij een of andere rots/gras vlakbij de kooi. Wanneer de dief dat heeft gedaan, dan moet de duiker gaan duiken om de kooi openmaken. Je hebt maar een paar sec de tijd. (kweenie hoe lang)
30 sconden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Ik wist de eerste keer niet waar die teller voor stond. En ik kwam een beetje te laat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenne
Kheb hem maar eens ff op hard uitgespeeld, ga nu beginnen met extra hard |:( hij is eigelijk, als je een tijdje speelt best wel makkelijk, neem nou een voorbeeld aan commandos 1, daar had je teminste iets van 20 levels ofzo, weet niet meer precies, heb al een hele tijd niet meer gedaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schitterend spel, wie heeft alle bonuslevels al gehaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik niet, vind het wel moeilijk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
euhmmm ik zit nog in parijs. Heb wel alle bonussen gehaald, maar niet uitgespeeld. Die komen later wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nadat het een tijdje stil is geweest, heb ik hulp nodig bij dit spel!

Bij leven 5 of 6: The bridge over the river Kwai de secondary objective, hoe krijg ik daar ooit die olifant aan de bovenkant van die brug? :?

Je kan de 'trap' namelijk niet op, daar is hij te breed voor?

Weet iemand dit inmiddels?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

sorry maar zover ik weet moet je die olifant helemaal niet op die brug doen :). Je kan hem alleen gebruiken om aan de overkant van de rivier te komen zonder opgegeten te worden door piranha's en krokodillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Inderdaad, LoL! :D

Toen ik hem 'even oversloeg' en verder ging met de rest, veranderde hij van een secondary objective in een clue, een aanwijzing dus. Zat ik daarom een half uur te prutsen om dat dier naar boven te krijgen, lolz!

Deze missie (die van dat eiland) ziet er trouwens moeilijk uit zeg! Heeeeeeeeeeeel veel rooie stipjes op de kaart, die ga ik es ff een koppie kleiner maken, in ieder geval bedankt :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ja hij pittig maar daarom ook zeer leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes SIR YES SIR...EIN VERLETZTER...ALARMMMMMMM...spel blijft leuk, ik als fulltimer zijnde speel het dagelijks @ work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Aangekomen in level 9 ( Dat kasteel)

Alles rondom het kasteel (huisjes mannetjes heb ik doorzocht)

Ben via de ingang van het kasteel (die brug) naar binnen gegaan en toen ik binnenkwam meteen naar rechts gegaan door dat deurtje.
Heb nu ongeveer de hele rechterkant van dat kasteel gehad en kijk nu uit het raam waar je op de brug kijkt (de brug die leidt naar de ingang van het kasteel)

Maar hoe kom ik aan de linkerkant van het kasteel, om daar alles te doorzoeken en te killen. :? :?

Specs

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste