Toon posts:

Commandos 2 Hulp met missies topic

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.031 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Er was dacht ik nog niet echt een algemeen topic over commandos2...
hierbij open ik een topic over commandos2, over de missies, zit je ergens vast oid, post het allemaal in dit topic :)
aan de modjes of ze dit openhouden :P

Verwijderd

het spel is MOEILIJK! |:( Ik heb hem maar even gespeeld, maar hij is wel fuck. :?

Verwijderd

ik moet dat spel ook echt duidelijk hebben :)

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Wie weet hoe je in missie 2 (niet trainings missie) al die AA Guns uit kunt schakelen? Ik heb namelijk lang niet zoveel springstoffen om alles op te blazen. Blaas ik iets op dan is er meteen weer groot alarm... Wie weet het?

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 16:31 schreef PleXtor het volgende:
Wie weet hoe je in missie 2 (niet trainings missie) al die AA Guns uit kunt schakelen? Ik heb namelijk lang niet zoveel springstoffen om alles op te blazen. Blaas ik iets op dan is er meteen weer groot alarm... Wie weet het?
Gewoon overslaan, is niet belangrijk. (optional)

Verwijderd

Zit nu in het 2ste level ( dus niet die tranings missies ) en wordt steeds moeilijker, soms wordt ik echt gek!

Verwijderd

Ik zit bij de 1e trainingmissie, heb het een half uurtje gedaan. WAT EEN moeilijke missies man |:(

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 15:47
vraagje over de 2e (trainings) missie

hoe blaas ik die fucking tank op ?????

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 19:37 schreef Rappie het volgende:

Anti tank mijnen, liggen in het radio huisje.

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 19:37 schreef Rappie het volgende:

met die anti tank mijnen of met die bom wat je van veraf kan laten ontploffen

• Rappie
TNX :)

niet gezien dat daar iets lag |:(

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Op woensdag 26 september 2001 17:21 schreef ds het volgende:

Gewoon overslaan, is niet belangrijk. (optional)
Hoeft dat niet? :( Ik vet die ventjes allemaal uitroeien... Dus ik hoef alleen maar met die sub op de vlucht te gaan??

Skapezooi.... ALle tijd voor nix :(

• Rappie
nog een vraagje :)

level 1 (niet training)

nodat je met die hond naar de generaal bent gekropen, en een bericht van die machine moet decoderen. Hoe doe ik dit ?? :)

Verwijderd

Werkt het trouwens lekker onder win2000?

Verwijderd

yep, doet het prima onder Win2000 8-)

• Rappie
^^^^^

hoe decodeer ik dat bericht ??? :) (level 1, niet training)

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op donderdag 27 september 2001 07:56 schreef Rappie het volgende:
^^^^^

hoe decodeer ik dat bericht ??? :) (level 1, niet training)
Moet je de Enigma machine jatten uit de kluis van een of andere hoge officier, moet je bij je mission objectives op de: "decode message" opdracht klikken en krijg je een mini map met de locatie van de machine...

Kluis openmaken met de thief... ;)

Heeft iemand trouwens de geheime missie al gespeeld die je krijgt door documenten te verzamelen die dan samen een plaatje vormen... Is namelijk precies de eerste trainingsmissie maar dan moeilijker... + lotsa goodies... *D

Dit spel ruled hard, als Chello weer es plat ligt, heb ik weer wat te doen... >:)

Signature?

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

oeps... wrong button... |:(

Signature?

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 16:31 schreef PleXtor het volgende:
Over het hele level kan je die remote control bombs vinden (met je spy alle gebouwen doorzoeken). Dan kan je sapper bij alle AA guns, die torpedo en de fuel tanks die bommen plaatsen. Net voordat je dan de missie uitspeelt (wegvaren in de sub) moet je al die bommen laten afgaan.

Je hoeft het idd niet te doen, maar als je het doet doe je wel langer over de missies, oftewel je haalt meer uit het spel :)

Verwijderd

ik kan niet verder komen in level 2 (dat je moet wegvaren met de SUB), als ik alles heb uitgevoerd ga ik met de hele groep in de sub zitten inclusief de captain maar die wil niet in de sub ,terwijl ik toch alles heb gedaan:|

wie kan mij helpen ??

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 12:27 schreef NL het volgende:
ik kan niet verder komen in level 2 (dat je moet wegvaren met de SUB), als ik alles heb uitgevoerd ga ik met de hele groep in de sub zitten inclusief de captain maar die wil niet in de sub ,terwijl ik toch alles heb gedaan:|

wie kan mij helpen ??
De grote deur naar buiten is open? onderwatermijnen zijn weg? Iedereen van de crew is gered?

Kijk anders even of je nog een primary objective niet hebt gedaan.

• nl1klb
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-03 12:32

nl1klb

May the Moo be with You

Damn man
echt moeilijk idd dat spel!
Heb de 3cd grote demo en ik kwam niet eens langs de eerste bewakers in de trainingsmissie :)
Moet er maar es ff voor gaan zitten denk ik :)
Enne... kweet dat het RTFM is maar hoe moet je mensen die je neergeslagen hebt wegslepen :?

Stats!
Disce Ut Semper Victurus, Vive Ut Cras Moriturus

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 12:32 schreef Gio het volgende:

[..]

De grote deur naar buiten is open? onderwatermijnen zijn weg? Iedereen van de crew is gered?

Kijk anders even of je nog een primary objective niet hebt gedaan.
ik heb de matrozen ook bevrijd , moeten die ook mee in de SUB ???
als dit zo is waarom kan ik dan niet meer die deur openen met de sleutel ????

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 12:50 schreef NL het volgende:

[..]

ik heb de matrozen ook bevrijd , moeten die ook mee in de SUB ???
als dit zo is waarom kan ik dan niet meer die deur openen met de sleutel ????
Iedereen moet in de sub, dus ook de matrozen. En als een deur op slot is, dan is de thief je beste vriend! ;)

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 12:33 schreef nl1klb het volgende:
*KNIP*
Enne... kweet dat het RTFM is maar hoe moet je mensen die je neergeslagen hebt wegslepen :?
Shift inhouden en dan boven het dode manneke met de muis gaan hangen en dan klikken geloof ik

Veel speciale acties doe je dmv Shift

• Rappie
Op donderdag 27 september 2001 09:10 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Moet je de Enigma machine jatten uit de kluis van een of andere hoge officier, moet je bij je mission objectives op de: "decode message" opdracht klikken en krijg je een mini map met de locatie van de machine...

Kluis openmaken met de thief... ;)
oke ik sta daar bij die kluis, die 2 gasje K.O.

maar waar moet ik met dat ding heen ?? wat moet ik er mee doen ??

• nl1klb
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-03 12:32

nl1klb

May the Moo be with You

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 27 september 2001 12:33 schreef nl1klb het volgende:
*KNIP*
Enne... kweet dat het RTFM is maar hoe moet je mensen die je neergeslagen hebt wegslepen
--------------------------------------------------------------------------------
Shift inhouden en dan boven het dode manneke met de muis gaan hangen en dan klikken geloof ik
Veel speciale acties doe je dmv Shift

Dankjuhwelllll :)
Zal het ff proberen als ikke thuuskomt }:0

Stats!
Disce Ut Semper Victurus, Vive Ut Cras Moriturus

Verwijderd

ik zit nu in uhm 6e missie die waar je voor het eerst haaien tegen komt met die Tom Hanks (cast away) best kut allemaal, maar hier is een hele grote tip X-toets echt waar die toets roeleert leg je al je commandos op een rij naast elkaar allemaal een keer op X drukken en dan schieten maar !! (soort van autoaim)
en uhm voor de dommeren onder ons :P je hoeft alleen de primaire obbjectives te halen !

Suc6

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 15:26 schreef LooneyD het volgende:
en uhm voor de dommeren onder ons :P je hoeft alleen de primaire obbjectives te halen !

Suc6
Dat is natuurlijk wel zwak! Ik wil als het even kan wel alle objectives halen, en ook alle mannetjes dood hebben, en ook alle stukjes van de foto voor de bonusmissie vinden.

Ik ben nu bij de bonusmissie van level 4, en die vind ik vrij lastig. Iemand daar tips voor?

Verwijderd

damn zit vast in dat leven waar je in dat radiohuisje moet.. (volgens mij level 1) maar ik kan die fuckin deur niet zien... hoe kan je die camera draaien zodat je hem wel kan zien?!?

Verwijderd

Topicstarter
camera draai je met alt ingedrukt houden en dan linker of rechter muisknop

iemand tips voor de 1e echte missie? ik moet nu de radio gebruiken... ik was zelf van plan om weer ff terug naar t water te gaan en dan t stand op t gaan waar t gewoon grassig is... daar t hek openknippen en dan zag ik wel verder ;) magoed ik werd gesniped door een sniper die op de toren stond dus dat ging even niet door :D

Verwijderd

Topicstarter
--- Spoiler / Walkthrough Night of the Wolves ---
NIET LEZEN ALS JE DE MISSIE NOG NIET GEDAAN HEB EN M ZELF WIL OPLOSSEN, magoed wat doe je anders hier in dit topic >:)
--- Spoiler / Walkthrough Night of the Wolves ---

die hond en die vrouw zijn heel behulpzaam, ik gebruik ze vooral van t afleiden van de duitsers, wanneer ze zijn afgeleid kan je er ez langs met je thief, je kan de duitsers zelfs rollen :)

de hond is echt simpel te vinden, gewoon eigenlijk de eerste deur die je tegenkomt :P natasha zit in t 2e gebouw zeg maar :p daar ga je een deur in, gebruik de hond om patroulierende soldaat af te leiden en ga dan richting de kamer van die vrouw...

stroom uitschakelen doe je heel simpel met die vrouw, de switch ervoor zit in tzelfde huis als haar en die duitser boeit t niks of jij die schakelaar omzet...

daarna kan je het hek simpelweg openknippen [die tang heb ik gerolt van die duitser die bezig is vlak voor de kamer van die vrouw], nu kan je met die vrouw en thief erdoor [thief kon zoiezo al, via een ander huisje met douches]

die sleutel pakken van die assistent, ik heb dat heel snel en simpel gedaan door die hond aan t eind van de tafel te laten blaffen [overkant van waar je binnenkomt] daarna heel snel met je thief de sleutels rollen van de assistent en dan weer weg :)

die enigma machine was ook heel simpel te pakken, gewoon ff telefoontje plegen, thief had ik al in t huisje van de enigma staan, toen commadant weg was heb ik die soldaat geslagen en toen snel de kluis geopend, alles eruit gehaald en weer eruit

en nu nog de radio usen...

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik zit in Level 1 (niet training) en waar doe ik die slaappillen in z'n eten (die assistent) niet in dat huisje zelf neem ik aan...

Computer Specs

Verwijderd

Topicstarter
hehe like lees :)
mijn post bove jou post :)

• Rappie
of gewoon die pillen in die wijnflessen doen die daar n dat kratje op de grond liggen,
sim-pel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Klopt het dat ik in level 2 geen wapens heb?? Dat is dus dat level waar je alleen een sapper hebt, en die gast moet bevrijden en contact opnemen met Natasja.

COMMANDOS II RULED!!

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op donderdag 27 september 2001 14:39 schreef Rappie het volgende:

[..]

oke ik sta daar bij die kluis, die 2 gasje K.O.

maar waar moet ik met dat ding heen ?? wat moet ik er mee doen ??
Als de thief de Enigma en de brief heeft die ie van die dooie verzets soldaat heeft gehad van wie je ook die hond Whisky heb gehad, hoef je alleen nog maar te bellen naar de commadant...

Maar ik belde niet vanuit het kantoor, ik nam contact op via een radio in een hokje naast de ingang van het kamp...

Tis trouwens ook vet om ff alle bruine boekjes te verzamelen die dan samen een foto vormen en je dan toegang geven tot bonus levels!

Ik ben weer commandos spelen... >:)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bonus missies zijn idd wel leuk gedaan ja (heb er nu 3 gehaald). Gevarieerd (van moeilijk tot grappig) en ze geven je weer een reden om de normale levels goed door te lopen om de bonus bij elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je in de 2e trainingsmissie die sleutel vinden voor het huisje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krij ik in 2e trainingsmissie die 3 eerste gastjes dood??
als ik schiet komen ze op me afgerent en dan ga ik dood (kan ze niet raken met gun dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de 1e weglokken met een pakje sigareten, en dan hem naar steken. Dan kan je de andere ook makkelijk van achter neersteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 13:18 schreef WuKen het volgende:
hoe krij ik in 2e trainingsmissie die 3 eerste gastjes dood??
als ik schiet komen ze op me afgerent en dan ga ik dood (kan ze niet raken met gun dan)
ik kan ze met die rifle gewoon 1 voor 1 uitschakelen... beetje snel schieten en er is niks aan de hand ;)

Ik zit vast op het laatst met die mannetjes die allemaal komen, ik heb die bom neergelegd en die mijnen maar die veroorzaken een kettingreactie... en dan gaan mijn gasten dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me nou helpen?!?!!?!? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
level met de sub, moet de die gast die onder dat bed ligt van het vorige level er ook in ??? zo ja, hoe krijg ik die ooit daar ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In level 2 (niet training), waar kan ik die sleutel vinden?

Ik heb iedereen bekeken of ze een sleutel op zak hadden, maar kon niemand vinden!!!

PLZ HELP!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
YES !!!! ben in level 3 (excl. trainingsmissies :) )

als iemand vast zit waar ik al geweest ben, just ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
Op vrijdag 28 september 2001 19:02 schreef Eddje2001 het volgende:
In level 2 (niet training), waar kan ik die sleutel vinden?

Ik heb iedereen bekeken of ze een sleutel op zak hadden, maar kon niemand vinden!!!

PLZ HELP!!
gast op het dak, tijdens de 'intro' zie je welke gast het is :) zwart pakje op het midden van het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welke heeft dan de sleutel in de 2e trainingmissie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

(Night of the Wolves)Ik moet nu die generaal weglokken.. ik las door ff te bellen.. maar in 't kantoor lukt (nog) niet..

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand ff zeggen met welke toetsen je de camera kunt draaien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 20:18 schreef Davidbub het volgende:
Kan iemand ff zeggen met welke toetsen je de camera kunt draaien? :?
Alt + Linkse of rechtse muisknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool! tnx man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nou ook welke soldaat in de 2e trainingsmissie de sleutel voor 't huisje heeft?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is die gozer die bij ze dat filmpie op het dat echt inzoomen!
Dus moet je ff opnieuw de missieopdracht bekijken, dan weet je wie het is, vermoord je hem, pak je de sleutels en klaar is Kees!! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok... en nu snap ik er nix meer van :? :P

[Trainingslevel 2]
Op het laatst, je pakt al die allies en je maakt een hinderlaag... zo gezegd, zo gedaan.. bommen + mijnen erbij, + het tonnetje wat bij het huisje stond (altijd leuk, wat extra vuurwerk)... nou komen die duitsers, allemaal worden ze dood geschoten. Dan gaat om de een of andere vage redenen een mijn/bom af... en dan krijg ik mission failed?! Wat doe ik fout?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

never mind, op naar "echte missie 1" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben in trainings level 2 en daar heb ik de radio al gebruikt en dan hoort er een leger aan komt maar dat leger komt 9 van de 10 keer niet ??? weet iemand misschien waar dat aan ligt ?

• Rappie
Op vrijdag 28 september 2001 23:43 schreef arko19 het volgende:
ik ben in trainings level 2 en daar heb ik de radio al gebruikt en dan hoort er een leger aan komt maar dat leger komt 9 van de 10 keer niet ??? weet iemand misschien waar dat aan ligt ?
rechts onder in beeld heb je een knopje, als je daarop klikt is het leger er binnen een paar sec. :)

Verwijderd

hey harstikke bedankt :) ik heb alleen nog 1 vraag waarom speelt niemand dit spel op internet ???

• Rappie
nog iemand vragen ?? ben nu in missie 4 (excl training natuurlijk :) )

Verwijderd

missie 2, excl trainingen.... begint al wat pittiger te worden :P

Verwijderd

Euhm ik kom ook niet verder in missie 1. Ik moet die sleutel hebben voor dat huisje waar die enigma machine zit. Heb echt elk mannetje al gekeken (tenminste, die ik tegenkom op mijn pad), ben in alle gebouwtjes al geweest, zelfs een naakte duitser gezien :'( maar geen resultaat

• Rappie
Op zaterdag 29 september 2001 11:43 schreef Kaos het volgende:
Euhm ik kom ook niet verder in missie 1. Ik moet die sleutel hebben voor dat huisje waar die enigma machine zit. Heb echt elk mannetje al gekeken (tenminste, die ik tegenkom op mijn pad), ben in alle gebouwtjes al geweest, zelfs een naakte duitser gezien :'( maar geen resultaat
de kantine (boven die naakte duitser :P )

daar zitten 6 man 1 heeft de sleutel

mensen skip die intro nou niet :)

Verwijderd

btw. voor mensen die sleutels en zo niet kunnen vinden.
als je bij de objectives op een objective klikt dan ktijg je perfect te zien waar dat is.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 11:47 schreef Rappie het volgende:

[..]

de kantine (boven die naakte duitser :P )

daar zitten 6 man 1 heeft de sleutel

mensen skip die intro nou niet :)
thnx! Ja was daar al geweest, je kan daar paar wijnflessen pakken toch? (zonder dat die gasten het opvalt, beetje onrealistisch maarja)

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zaterdag 29 september 2001 10:21 schreef arko19 het volgende:
hey harstikke bedankt :) ik heb alleen nog 1 vraag waarom speelt niemand dit spel op internet ???
Omdat er geen public servers zijn, je moet dus met iemand afspreken, maar uit ervaring weet ik dat je echt een bakbeest van een pc moet hebben om et een beetje redelijk online te spelen... |:(

Signature?

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik ben nu in missie 2(niet training) en bezig met Lupin en Spooky bij die schuifdeuren.. ingang kamp.. het wil maar niet lukken..

Computer Specs

Verwijderd

waar moet je eigenlijk heen in missie 2? ik ben naar het noorden gegaan door dat mijnenveld, daar die mannetjes allemaal afgemaakt. Dan heb je een eindje verderop nog 5 duitsers, 1 officier en 4 soldaten... maar volgens mij moet ik daar helemaal niet heen :?

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

bijna alle objectives in missie 2 (real) gehaald moet nu nog de seamines deactiveten en al die AA Guns etc destroyen..

Computer Specs

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 17:19 schreef The_Snake het volgende:
waar moet je eigenlijk heen in missie 2? ik ben naar het noorden gegaan door dat mijnenveld, daar die mannetjes allemaal afgemaakt. Dan heb je een eindje verderop nog 5 duitsers, 1 officier en 4 soldaten... maar volgens mij moet ik daar helemaal niet heen :?
niemand?

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zaterdag 29 september 2001 17:56 schreef The_Snake het volgende:

[..]

niemand?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt... Maar zie je dat mooie witte boekje rechtsboven in de hoek onder dat oog? Klik daar es voor de grap op... (Objectives?)

;)

Signature?

Verwijderd

Niet bedoeld als flame dit, maar ik moet het toch even zeggen voordat we allemaal gek worden.

Bekijk de intro/filmpjes van de missie. Hierin wordt meestal uitgelegd hoe/wie/wat/waar, of er worden hints/tips gegeven.

Kijk je objectives door. Weet je niet waar je objectives zijn op de map, klik er dan op, dan krijg je het vanzelf te zien.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 18:28 schreef Gio het volgende:
Niet bedoeld als flame dit, maar ik moet het toch even zeggen voordat we allemaal gek worden.

Bekijk de intro/filmpjes van de missie. Hierin wordt meestal uitgelegd hoe/wie/wat/waar, of er worden hints/tips gegeven.

Kijk je objectives door. Weet je niet waar je objectives zijn op de map, klik er dan op, dan krijg je het vanzelf te zien.
doe ik ook wel... alleen missie 2 is vaag, je dient toch ERGENS richting die basis te komen.. en dat lukt mij dus niet (ik stuit op 5 duitsers of een tank...)...

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 18:54 schreef The_Snake het volgende:

[..]

doe ik ook wel... alleen missie 2 is vaag, je dient toch ERGENS richting die basis te komen.. en dat lukt mij dus niet (ik stuit op 5 duitsers of een tank...)...
Het spel is moeilijk, maar niet onmogelijk ;)

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 20:07 schreef Gio het volgende:

[..]

Het spel is moeilijk, maar niet onmogelijk ;)
nope... ben weer 4 duitsers verder ;)
wel alarm aan... hopelijk gaat dat weer uit
die tank kwam al zoeken

• Starky
  • Laatst online: 04-06 15:02
Weet iemand hoe je het beeld kan draaien?

ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59

ko9

Op zaterdag 29 september 2001 20:29 schreef Starky het volgende:
Weet iemand hoe je het beeld kan draaien?
ALT en dan linker/rechter muisknop

• SaURoN
  • Niet online
ik krijg de hinderlaag nog niet goed in trainign missie 2 :(
komen alleen maar ventjes en die ownen mij :(

Verwijderd

je moet die allies heel dicht bij de kant zetten, bommen + mijnen erbij, en dan laten komen... ze kunnen nog geen centimeter in beeld komen of *boem* dood

Verwijderd

Ik ben bij de eerste tranings missie en zit er nu al 4 uur op!, ik krijg die 2 duitsers wel neer, in die bakken via de draad klimmen, .. maar dat groepje officieers! niet te doen :(

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 21:38 schreef Experience het volgende:
Ik ben bij de eerste tranings missie en zit er nu al 4 uur op!, ik krijg die 2 duitsers wel neer, in die bakken via de draad klimmen, .. maar dat groepje officieers! niet te doen :(
Dat vind ik toch wel behoorlijk slecht. De mannetjes kunnen ten eerste niet voorbij het draad zolang jij het niet kapot knipt, dus op een paar plekken kun je rustig schieten dat zien ze niet.

Verder kun je handgranaten op dat groepje officieren gooien (Sapper selecteren en dan a), en dan is het goed te doen.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 21:40 schreef Nem0 het volgende:

[..]

Dat vind ik toch wel behoorlijk slecht. De mannetjes kunnen ten eerste niet voorbij het draad zolang jij het niet kapot knipt, dus op een paar plekken kun je rustig schieten dat zien ze niet.

Verder kun je handgranaten op dat groepje officieren gooien (Sapper selecteren en dan a), en dan is het goed te doen.
Snap der geen ruk van! krijg die dingen niet gegooid, heb ze wel.. en dan na gaan dat ik officieel heb gekocht vandaag, ik kies dat mannetje dan duw ik op a, niets.. ik dubbelklik op hem krijg zo vierkant met die items, staat 2/10 hand granaat maar gooien how ,maar

Verwijderd

OK, ik heb het, zo opeens! :)

Verwijderd

effe een vraagje over het level waarin je de decoder uit de kluis moet halen m.b.v. thief, hond en vrouwelijke spion. Ik heb de hond gehaald bij de franse verzetsstrijder, de wijn met slaappillen, de tang, maar nu moet ik bij de officier in de kluis zien te komen. Als ik met de vrouw naar binnen loop wordt ze gelijk neergeschoten. Ik las iets over telefoneren, maar van waar kan ik dat doen? Wie kan er ff uitleg geven.
B.T.W. voor mij is C2 de game van het jaar!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb op die officiers een handgranaat gegooit van buiten het muurtje af
*BOEM*
mission completed

en in training 2 heb ik me ventjes hetzelfde laten staan en die bom in die bocht gelegd en die mijnen op de weg, die ventjes komen 1e keer met 6 tegelijk aanlopen en die blaas ik op met die bom, dan komen er nog een paar en die schiet ik neer, en dan komt die tank en rijdt op een mijn
*BOEM*
mission completed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
Op zaterdag 29 september 2001 23:28 schreef HOC het volgende:
effe een vraagje over het level waarin je de decoder uit de kluis moet halen m.b.v. thief, hond en vrouwelijke spion. Ik heb de hond gehaald bij de franse verzetsstrijder, de wijn met slaappillen, de tang, maar nu moet ik bij de officier in de kluis zien te komen. Als ik met de vrouw naar binnen loop wordt ze gelijk neergeschoten. Ik las iets over telefoneren, maar van waar kan ik dat doen? Wie kan er ff uitleg geven.
B.T.W. voor mij is C2 de game van het jaar!!!
ik ben gewoon met de thief naar binnen gerent en die 2 gasjes KO geslagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 30 september 2001 01:42 schreef WuKen het volgende:
ik heb op die officiers een handgranaat gegooit van buiten het muurtje af
*BOEM*
mission completed

en in training 2 heb ik me ventjes hetzelfde laten staan en die bom in die bocht gelegd en die mijnen op de weg, die ventjes komen 1e keer met 6 tegelijk aanlopen en die blaas ik op met die bom, dan komen er nog een paar en die schiet ik neer, en dan komt die tank en rijdt op een mijn
*BOEM*
mission completed
ik had ze allemaal er klein stukkie er voor gestationeert, staande schieten.
toen tripwire net boven de rand en hen klein stukkie daarna 1 mine gelegt.
Zelf benk met een long range rifle gaan liggen en hek die sniper uitgeschakelt. ze hadden geen kans de duitsers en toen snel weg gerent voor de tank :D
die schoot 1 bijna me raak :D en toen ontplofte hij :P
Maar die missie1 is moeilijk, hoe kom ik het beste aan de wal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 12:13 schreef Rappie het volgende:

[..]

ik ben gewoon met de thief naar binnen gerent en die 2 gasjes KO geslagen :D
heb ik ook gedaan.. en daarna naar buiten gegaan en in dat hoekje gaan liggen. Die gast was bijgekomen en kwam buiten kijken, maar hij zag me niet :)
heel vaag, maar werkte wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreeTz
  • Laatst online: 24-12-2024

GreeTz

took the red pill

ok vraagje over lvl 2 wanneer ik de torpedo opblaas zoomt de camera (gewone view) helemaal uit, hoe zoom ik deze weer in?

Alleen:           DE GROETJES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:40
Op zondag 30 september 2001 13:23 schreef GreeTz het volgende:
ok vraagje over lvl 2 wanneer ik de torpedo opblaas zoomt de camera (gewone view) helemaal uit, hoe zoom ik deze weer in?
Met de * op je numpad ga je terug naar de normale view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreeTz
  • Laatst online: 24-12-2024

GreeTz

took the red pill

tnx

Alleen:           DE GROETJES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 12:30 schreef SaURoN het volgende:

[..]

ik had ze allemaal er klein stukkie er voor gestationeert, staande schieten.
toen tripwire net boven de rand en hen klein stukkie daarna 1 mine gelegt.
Zelf benk met een long range rifle gaan liggen en hek die sniper uitgeschakelt. ze hadden geen kans de duitsers en toen snel weg gerent voor de tank :D
die schoot 1 bijna me raak :D en toen ontplofte hij :P
Maar die missie1 is moeilijk, hoe kom ik het beste aan de wal ?
De linkerkant is geen optie, en de rechterkant ook niet, dus je zult in het midden aan wal moeten. Daar in het midden aan de linkerkant (we gaan dus even uit van de cameraview zoals deze is als je het level begint) is een trappetje, daar kun je voorzichtig op kruipen zonder gezien te worden.

Je kunt trouwens op best veel plekken kruipend komen in dat level. Sterker nog: het is niet echt een moeilijk level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 30-05 06:26
Ik ben nu in lvl 2 Das Boot, maar hoe geef ik met de Thief de hond de Security Papers zodat ik ze naar de Spy kan brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Read it and like it: :)
Als et goed is ben je in de vorige level samen met de hond op je rug onder et bed gekropen, tenminste ik wel... (wicked >:) )

Als je dan begint met de volgende level, kan je de thief kiezen die dan in een kamertje staat samen met de hond.

Nu doe je et volgende...

Klik met de rechtmuis knop op het hoofd van de thief, dat je rechtsonder in et beeld ziet, nu verschijnt de inventry screen. Als je nu vlak bij de hond staat kan je met de uitwisselingsknop (twee pijlen) dingen uitwisselen. Klik nu eerst op de uitwisselings knop, dan op Whisky de hond. Nu kan je spullen uitwisselen.

Maar om de hond naar de spy te laten gaan, moet je er eerst voor zorgen dat er een deur naar buiten opstaat, hiermee bedoel ik dus buiten het kamp, anders blijft ie vrolijk naast je zitten.

Is et je gelukt om een deur naar buiten open te krijgen, dan kies je de spy, dan de fluit en fluiten maar, Whisky komt nu vrolijk aangehuppeld naar je toe met als et goed is de geheime documenten en de Enigma (als je die aan em gegeven heeft)
Zo en nu is het mijn beurt, hoe krijg je die verrekte guards weg bij die ingang.... (Das Boot)

Kom anders nooit binnen met me Zapper... |:(

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik ben nu in level 4.. burma

level 3 is zwaar tof.. :p

iedereen die vragen heeft, vraag maar raak tot en met level 3.. :P

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op zondag 30 september 2001 16:05 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Read it and like it: :)
[..]

Zo en nu is het mijn beurt, hoe krijg je die verrekte guards weg bij die ingang.... (Das Boot)

Kom anders nooit binnen met me Zapper... |:(
welke ingang?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in missie 6 (guns of savo island), iemand die die al gedaan heeft? Ik kan dat eiland gewoon niet opkomen, maakt niet uit wat ik doe, ik wordt altijd wel gespot :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 30-05 06:26
Hoe jat je de prison key in de 2e level? Elke keer als ik probeer het dak op te komen met de thief wordt ik gespot, zelfs al leid ik de snipers af. En kan je met die wagen de basis inrijden? Als ik met de spy de gates open doe wordt ik ook altijd gesnapt.

Het spel kan heel leuk zijn maar erg frustrerend |:(
Een walkthrough voor dit spel zou best handig zijn voor als je echt niet verder komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op zondag 30 september 2001 17:29 schreef strontvlieg het volgende:
Hoe jat je de prison key in de 2e level? Elke keer als ik probeer het dak op te komen met de thief wordt ik gespot, zelfs al leid ik de snipers af. En kan je met die wagen de basis inrijden? Als ik met de spy de gates open doe wordt ik ook altijd gesnapt.

Het spel kan heel leuk zijn maar erg frustrerend |:(
Een walkthrough voor dit spel zou best handig zijn voor als je echt niet verder komt :(
die wagen niet gebruiken.. niet nodig.. klim met lupin het dak op aan de waterkant.. bij het balkon.. leid een guard af en schiet de ander neer(je moet de gun van spooky met de unlimited bullets aan lupin geven).. ga nu in attack mode liggen richting de stairs er word zwaar alarm geslagen, iedereen komt er aan.. allemaal dood.. ook de gene met de prison key >:) de rest kan jezelf wel bedenken..

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de sleutel stelen van die gozer in de kantine???
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste