Toon posts:

Commandos 2 Hulp met missies topic

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.031 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 16:43 schreef Gio het volgende:
Ik zit nu in missie 6 (guns of savo island), iemand die die al gedaan heeft? Ik kan dat eiland gewoon niet opkomen, maakt niet uit wat ik doe, ik wordt altijd wel gespot :{
Er zijn heel veel manieren om dit eiland te komen, maar ik kan je wel vertellen hoe ik het heb gedaan.

Als je de kaart van voren bekijkt (Guns staan onderaan de map), dan is er aan de oostkant van het eiland een stukje strand, met weinig beveiliging vergeleken met de rest van het eiland. Zwem naar die kant met de marine (en vergeet niet de haai neer te schieten met de harpoen). Daar kan je voorzichtig omhoog kruipen, en met je cigarettes het pratende stel daar afleiden. Dat is alvast een begin.
Dit level lijkt moeilijk in het begin, maar ik kon daar zo 3/4 van het eiland uitschakelen met me marine. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

K, heb nu alle primaire en secondaire objectives completed in Das Boot, behalve "escape in the sub".

Hoe start of laat je dat ding varen, want ik snap er geen hol van... |:(

K'heb alle gevangen mariniers aan boord van de sub gezet en de captain ook, maar die is ineens verdwenen :?

Please help me, ben nu al 3 dagen bezig met deze level ofzo... :Z

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 00:40 schreef Osdorp-Dude het volgende:
K, heb nu alle primaire en secondaire objectives completed in Das Boot, behalve "escape in the sub".

Hoe start of laat je dat ding varen, want ik snap er geen hol van... |:(

K'heb alle gevangen mariniers aan boord van de sub gezet en de captain ook, maar die is ineens verdwenen :?

Please help me, ben nu al 3 dagen bezig met deze level ofzo... :Z
De sub gaat vanzelf varen als je iedereen aan boord hebt.
Blijkbaar mis je dus nog iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op maandag 01 oktober 2001 00:57 schreef IamBernie het volgende:

[..]

De sub gaat vanzelf varen als je iedereen aan boord hebt.
Blijkbaar mis je dus nog iemand.
Tis me gelukt, tnx, was een marinier vergeten... |:(

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op zondag 30 september 2001 22:11 schreef jvalks het volgende:
Hoe kan je de sleutel stelen van die gozer in de kantine???
slaapmiddel in bierkrat doen en w8en.. wat ik heb gedaan is gewoon neerslaan, sleuten jatten en keihard wegrennen..

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Ben nog steeds bezig in Das Boot :(

Zouden de mensen die 'm al gehaald hebben kunnen vertellen hoe ze precies iedereen aan boord gekregen hebben? Heb andere objectives wel al, wil het level uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op maandag 01 oktober 2001 15:03 schreef strontvlieg het volgende:
Ben nog steeds bezig in Das Boot :(

Zouden de mensen die 'm al gehaald hebben kunnen vertellen hoe ze precies iedereen aan boord gekregen hebben? Heb andere objectives wel al, wil het level uit :(
  • Stap 1: Zorg ervoor dat je de Green Barret Krijgt
  • Stap 2: Zorg ervoor dat de thief veel granaten jat en die aan de Zapper geeft.
  • Stap 3: Zapper moet infantry mines opgraven en meenemen.
  • Stap 4: Kill everybody with granades, infantry mines en voor et sneaky werk gebruik je de Green Barret... >:) (Whisky voor de afleiding :) )
  • Stap 5: Bevrijd de mariniers en de capitein
  • Stap 6: Bekijk et filmpje...
Zo heb ik et gedaan *D

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog eerder in Das Boot? Hoe kun je die prison key jatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 30-05 06:26
het probleem is hoe krijg ik iedereen daarbinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op maandag 01 oktober 2001 15:25 schreef The_Snake het volgende:
en nog eerder in Das Boot? Hoe kun je die prison key jatten?
Weet niet of je mijn methode helemaal snapt, maar ik leg eerst allemaal infantry mines neer in zo'n small steegje, dan lok ik ze me met me thief, ren ik langs de mijnen....

And then watch the Nazi's fly.... >:)

En als er dan later nog meer nazi's komen die allemaal dooien zien liggen, w8 je tot ze dicht bij elkaar staan....

En gooi je er een lekker pineapple heen... Oh sorry, did I say pineapple? I ment HANDGRANATE! >:)

I love this game B-)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 09:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb uiteindelijk maar gecheat bij das boot 2e deel... khad alle mannetjes in de sub, alleen fikkie (die hond) stond naast de torpedo in die barak toen ik hem opbliez. hijs niet dood ofzo maar hij kan ook die barak niet meer uit! echt wazig :)

denk dat het daarom kwam dat ik hem niet uit kon spelen. alle duitsers waren btw dood :) khad toch niets te doen, aangezien die sub nie weg wou.

oh btw er was wel 1 marine dood maar dat geeft toch niet? kreeg nergens een melding van joh je hebt wat fout gedaan.

zit nu btw bij het lvl bridge of the river kai (oid) erg cool btw :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 19:34 schreef Werkeend het volgende:
kheb uiteindelijk maar gecheat bij das boot 2e deel... khad alle mannetjes in de sub, alleen fikkie (die hond) stond naast de torpedo in die barak toen ik hem opbliez. hijs niet dood ofzo maar hij kan ook die barak niet meer uit! echt wazig :)

denk dat het daarom kwam dat ik hem niet uit kon spelen. alle duitsers waren btw dood :) khad toch niets te doen, aangezien die sub nie weg wou.

oh btw er was wel 1 marine dood maar dat geeft toch niet? kreeg nergens een melding van joh je hebt wat fout gedaan.

zit nu btw bij het lvl bridge of the river kai (oid) erg cool btw :)
de hond maakt niet uit. maar de poppetjes kunnen niet meer dood. je gaat erheen met een healkit en ze leven weer.

edit:

typvout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ahh vandaar! :) oh well zit nu toch een stk verder.. bij de guns of nogiets :) leuk eilandje... tstikt er alleen van de jappen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euch hoe kom je bij het level met die submarine... IN het kamp dus niet de thief want die zit er al.. heb al vanalles geprobeerd hek openzetten maar ja dan kan je niet rijden met je spy ... spy uitstappen bij het hek dan worden de andere inzittenden gespot... ik weet het niet zo goed meer.. euch.. helemaal niet meer eigenlijk...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Op dinsdag 02 oktober 2001 08:23 schreef pmponer het volgende:
euch hoe kom je bij het level met die submarine... IN het kamp dus niet de thief want die zit er al.. heb al vanalles geprobeerd hek openzetten maar ja dan kan je niet rijden met je spy ... spy uitstappen bij het hek dan worden de andere inzittenden gespot... ik weet het niet zo goed meer.. euch.. helemaal niet meer eigenlijk...

;)
Thief hangt ID documenten aan hond. Spy blaas hondefluitje en krijgt de papieren. Vrachtwagen jatten. Met spy naar noordelijke gate. FF wachten tot ze de deur open doen dan het hele kamp door naar de zuidelijke poort en deze openen met de Spy zodat je vriendjes naar binnen kunnen of misschien je vriendjes mee laten rijden in de vrachtwagen (ik wou toch iedereen dood hebben bij die poort dus dat heb ik niet geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt duidelijk Osdorp-Dude, maar kun je mij misschien vertellen welke gast in (real) mission 2 de sleutel tot de prison heeft ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 08:48 schreef InsaneMatje het volgende:
Niet echt duidelijk Osdorp-Dude, maar kun je mij misschien vertellen welke gast in (real) mission 2 de sleutel tot de prison heeft ???
De tips geven aan al waar de key ligt. Een bewaker heeft de keys die constant op en neer loopt op het dak. Hij ziet er zelfs anders uit.. Nog steeds geen idee wie ik bedoel? Dan bestaat er ook nog een '?' die vervolgens wel 'guard' zegt op 1 van de soldaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 08:43 schreef boshar het volgende:

[..]

Thief hangt ID documenten aan hond. Spy blaas hondefluitje en krijgt de papieren. Vrachtwagen jatten. Met spy naar noordelijke gate. FF wachten tot ze de deur open doen dan het hele kamp door naar de zuidelijke poort en deze openen met de Spy zodat je vriendjes naar binnen kunnen of misschien je vriendjes mee laten rijden in de vrachtwagen (ik wou toch iedereen dood hebben bij die poort dus dat heb ik niet geprobeerd).
Bedankt, Maar hoe heb je iedereen dood gekregen bij die poort en... vooral... wie doet dan die poort open zodat je erin kan? en die hond? hoe krijg ik de juiste deuren open zodat ie ernaar toe kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff lekker lui doen >:)

hoe veel popetjes heb je tot je beschikking?
dus, spy, commando, thief enzvoort die popptjes :)

jah heeeel lui ben ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 11:02 schreef Khaine het volgende:
ff lekker lui doen >:)

hoe veel popetjes heb je tot je beschikking?
dus, spy, commando, thief enzvoort die popptjes :)

jah heeeel lui ben ik :D
elk level anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:22 schreef pmponer het volgende:

[..]

Bedankt, Maar hoe heb je iedereen dood gekregen bij die poort en... vooral... wie doet dan die poort open zodat je erin kan? en die hond? hoe krijg ik de juiste deuren open zodat ie ernaar toe kan?
Gewoon de truuk met het pakje sigaretten en dan pats boem bewusteloos slaan of 'tsjaka' aan je mes rijgen. Goed opletten zodat je de sigaretten neergooit waar maar 1 duitser ze kan zien zodat de rest geen alarm slaat. (even checken met een TAB klik op de plaats van de geplande aanslag). Dan geen Duitsers meer staan die naaar het terrein buiten de poort kijken en kun je bij de vrachtwagen.

De hond oppakken (Shift klik) door het raam kijken of de kust veilig is ('k dacht W en dan op raam klikken). Zodra het veilig is met een linker klik het raam door en ik dacht dat je met H de hond weer los laat (wel alvast zorgen dat hij de papieren heeft). De thief meteen weer door het raam naar binnen laten gaan. Je kan nu gewoon de spy op de hondefluit laten blazen en Whisky komt naar je toe door de bovenste (noord) poort waar de deuren gewoon open staan.

Met die papieren de vrachtwagen in en voor de noord poort gaan staan dan laten ze je vanzelf binnen. Nu rijd je naar de zuid poort en parkeer daar je wagen. In 1 van de huisjes zit het bedieningsmechaniek van het hek even opletten dat de Duitsers in dat hok niet zien wat je doet (neerslaan/vergiftigen niet nodig) en dan hup met een shift klik het hek open zetten.

Nu kijken er weer meer Duitsers naar het buiten terrein dus die ook weglokken met de sigaretten. Eventueel de boel zo neer leggen dat ze eerst de sigaretten zien en dan als ze die richting op lopen ook nog een gevallen kameraad dan lopen ze verder weg en kan je ze in alle rust afmaken.

Het is in het begin allemaal erg lastig maar als je eenmaal gewent bent aan de bediening en de sneltoetsen en je let goed op de patronen in het kijken van de guards dan is het killen een eitje.

Ben deze level nu voor de lol weer begonnen om hem eens anders op te lossen. Met de duiker de 2 Duitsers op de kade afgemaakt en met de enterhaak het dak opgeklommen daar iedereen (behalve de Duitser die richting de zee kijkt want die wordt gedekt door iemand op een ander dak)afgemaakt. Nu via het dak de U-boot bunker in en daar ook bijna iedereen al uitgemoord. Dat alles met alleen de duiker. Soms moet je dan wel snel reageren of eerst de gewapende en dan de ongewapende soldaat aanpakken maar het is allemaal goed te doen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wel leuk om te zien hoe iedereen z'n eige werk weize heeft bij missie2...
ik heb m nog niet uit maar tot nu toe heb ik het volgende gedaan:

- Alle mijnen disabled met de duiker
- Aan de linker kant aan wal gegaan
- Helemaal links t hek doorgeknipt en mijnen disabled enzo
- Marine gebruikt met z'n werpmes om de 1e duitser te mollen
- Met de spion met t pak aan van de 1e duitser omstebeurt de 2 duitsers die aan de zijkant van de poort staan afgeleid en dan mbv marine weer ge-werp-mes-ed >:)
- Thief geeft papieren aan hond, hond word geroepen door spy, spy heeft de papieren
- Spy met pak aan van de duister naast de auto naar de poort rijden, de poort word voor je open gedaan :Z nadat ze je even hebben gechecked enzo :)
- Met Spy richting dat station om de green beret op te roepen
- GB droppen aan de zijkant van t gebouw waar de sub in staat [naast het hondenhok :P]
- Met GB het dak op gegaan en daar wat gasten uitgemoord met als doel de key te bemachtigen [gebruik makend van die geluid trap en pakje sig's, zelfs lijken hebben gedient als val]
- Sub gebouw ingegaan [hond mee] en daar heb ik nu 2 personen gekilled

Zover ben ik tot nu :P ik zal deze post ff updaten als ik weer verder ben [ps, me sappler en marine zitten helaas nog buiten het complex :/ dat is denk ik iets wat ik verkeerd heb gedaan :P]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 15:47
mijn werkwijze in level 2 :)

- eerst gewoon daar links onder naar de poort toe
- dan met de spion dat generaals pakje aantrekken :)
- flink wat ammo gejat bij dooie gasjes
- naar binnen gereden
- dat dak op geklommen
- daar iedereen met de spion 1 voor 1 afgemaaid :)
- toen mijn 2 overige mannen via het water
- links van de 3e deur kunnen ze omhoog met het klimtouw van de duiker :)
- toen binnen iedereen uitgemoord, commando in de buurt laten landen en de thief ook dezelfde weg, via het touw :)
- en aangevaren met mijn subje

en toen level 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KEWL Thankzz 4 all the tips... Morgen lekker vrij.. dus... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je die olifant kan besturen? Mijn dief klimt erop maar kan vervolgens dan niks.. Ook naast hem schieten levert niks op, die olifant verzet geen stap.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in LVL 2 eerst de hele hangar leeggekild op een paar mannetjes na (Achterin)

Vervolgens bovenop t dak een paar mannetjes afmaken (de 2 onderaan het dichtste bij t water)

ik leg mn thief met rifle op de verhoging iets meer naar boven en met 'x' laat ik die de wacht houden op de guard die bovenaan de rand staat (die rent namelijk op je af als ie schoten hoort) Tiny met rifle leg ik tussen de twee verhogingen rechts van de trap en laat ik de gaurd neerknallen (ook met 'x') dan komt de andere guard die automatisch wordt afgeknald en nog een paar. Vervolgens heb ik met de sapper wat granaten gegooid op die sniper-kerels. Klaar is kees. (of raffel) Dan wat mannetjes vermoorden aan de noordkant van t kamp (tis zo simpel als je een spy hebt) En met sapper wat bommen plaatsen bij die AA's. Voor de gein heb ik maar t hele kamp uitgemoord inclusief die sit=ups aan t doen zijn :P Granaatje erop! :) Affijn heel simpel. Kan alleen niet alle stukjes foto vinden.

K zit nu dus in dat sneeuwveld, maar is ook nog allemaal vrij simpel. In t begin gewoon de mannetjes op t schip
dan de 2 bij de walrussen (niet onder t schip door duiken!!!!!! tenminste, ik kom nog maar half boven) dan onderaan t scherm de 3 patrouilles en dan de mannetjes bij de luchtballon mbv een pakje sigaretten en dan de lui bij het huisje waar Tiny inzit. nadat je tiny hebt (eerst pak halen of course) weer naar onderen langs de walrussen af en dan de paar guards daaar uitroeien zodat je de sapper kan bevrijden. Verder ben ik nog niet, maar ik heb iig iedereen aan de zuidkant van t schip uitgemoord en kan zo t schip op aan de linker kant bij waar je tiny hebt gered.

Weet iemand wat het aantal punten onderaan bij die uniforms betekent? Ik had in veld 2 bij mijn spy namelijk 300 of zo. Kreeg je iedere keer 50 of 75 bij depending on welk officiers uniform je vind. Wat heb je hieraan? Val je minder snel op dan? Ik kan trouwens geen geschikt pak voor Tiny vinden, dus hij wordt iedere keer gepakt om dat je zn blote benen ziet. lol!

Tipje: met tiny kan je indoor dus echt 8 mannetjes afmaken zonder dood te gaan en zonder tussendoor food te gebruiken! >:) DAAR BEN IK VAN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 10:49
Ik heb alle opdrachten gedaan in de eerste missie alleen moet ik nog sleeping pills uitdelen but aan wie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1klb
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-03 12:32

nl1klb

May the Moo be with You

Volgens mijn ben ik heel dom maar ik snap dus de ballen van dat spel! :(
Ik probeer van alles om maar door het freakin 1e trainingslevel te komen maar ik ga alleen maar dood...
grom
Dus.. wie heeft er wat leuke tips?
ik heb de 3cd grote demo dus een manual heb ik niet :(

Stats!
Disce Ut Semper Victurus, Vive Ut Cras Moriturus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Op dinsdag 02 oktober 2001 16:55 schreef nl1klb het volgende:
Volgens mijn ben ik heel dom maar ik snap dus de ballen van dat spel! :(
Ik probeer van alles om maar door het freakin 1e trainingslevel te komen maar ik ga alleen maar dood...
grom
Dus.. wie heeft er wat leuke tips?
ik heb de 3cd grote demo dus een manual heb ik niet :(
Bij iedere software boer om de hoek kun je de uitbreidings set met handleiding kopen. Zitten ook 3 zilverkleurige onderzetters bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien wanneer de public servers komen :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:31
Op dinsdag 02 oktober 2001 20:34 schreef boshar het volgende:

[..]

Bij iedere software boer om de hoek kun je de uitbreidings set met handleiding kopen. Zitten ook 3 zilverkleurige onderzetters bij.
LOL :P

Ook effe vraag (nnoit gedacht om in dit topic iets te vragen, want ik snap echt 90% van de vragen niet, is zo simpel maar ok)

Mijn vraag, het 3e bonuslevel kan ik niet uitspelen. En snap niet waarom, heb iedereeen geneutraliseerd. Maar als ik het pad afrij, wil hij niet verder. Wie weet wat er aan de hand is?

(Heb natuurlijk de orginele versie.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op dinsdag 02 oktober 2001 15:41 schreef ds het volgende:
Weet iemand hoe je die olifant kan besturen? Mijn dief klimt erop maar kan vervolgens dan niks.. Ook naast hem schieten levert niks op, die olifant verzet geen stap.

Iemand?
bij mij ook niet.. ook niet nodig er is een bootje aan de kade dump je ze allemaal in het bootje (na de overkant al uitgemoord te hebben met de diver) en dan vaar je naar de andere kant.. ik vond dat level wel easy.. zit nu in missie 6 guns op savo island.. alleen loop al aantal keer bonusmissies mis, omdat ik een stukje mis.. nah jah.. speel spel nog wel een keer over voor de bonusmissies :p

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op dinsdag 02 oktober 2001 16:18 schreef drmbs het volgende:
Ik heb alle opdrachten gedaan in de eerste missie alleen moet ik nog sleeping pills uitdelen but aan wie???
lees plz ff t topic door.. vraag is al paar keer gesteld.. |:(

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje:
Bij level 3 ben ik klaar; alles is aangekruist, alleen krijg ik geen vinkje bij "stop de spy en de green beret in het vliegtuig", terwijl zij wel in het vliegtuig zitten. Wat ben ik vergeten te doen?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op dinsdag 02 oktober 2001 22:26 schreef Mutilator het volgende:
Klein vraagje:
Bij level 3 ben ik klaar; alles is aangekruist, alleen krijg ik geen vinkje bij "stop de spy en de green beret in het vliegtuig", terwijl zij wel in het vliegtuig zitten. Wat ben ik vergeten te doen?

Alvast bedankt! :)
Heb je de green beret of spy, de decoder meegegeven?
En ook die 3 tand wieltjes?

En GandalfTheGrey kan jij me msschien helpen? Zie een paar posts omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 22:28 schreef Albinoraptor het volgende:

Heb je de green beret of spy, de decoder meegegeven?
En ook die 3 tand wieltjes?
Ah, dat zal het zijn! Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op dinsdag 02 oktober 2001 22:29 schreef Mutilator het volgende:

[..]

Ah, dat zal het zijn! Heel erg bedankt!
No thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruto
  • Laatst online: 19-09 09:00

bruto

Druktemaker.

Wij hebben hier een probleem in level 9.
We hebben zowat een cron entry voor quicksave :7 , maar op gegeven moment zag ik de green baret dood liggen, terwijl me maat naast me er gewoon mee aant spelen was. (Level 9 begin je met de poppetjes op verschillende locaties door het immense level :'( ) Er was dus iets fout met de synchronisatie denk ik. Gevolg is dat we het hele level overnieuw zullen moeten beginnen. Is dit een vaker geziene bug, of is het just us?

Thnx!

The more you know, the more you know you don't know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 22:31
Op vrijdag 28 september 2001 19:02 schreef Rappie het volgende:
YES !!!! ben in level 3 (excl. trainingsmissies :) )

als iemand vast zit waar ik al geweest ben, just ask :)
Owkee,
IK zit dus vast in het 2e veldje waar je die manschappen moet helpen,
Ik heb iedereen doodgeknalt, maar ik kom niet in dat huisje
nu moet ik een sleutel hebben, maar weet jij waar die ligt?
Btw, ik heb alleen die soldaat met helm nog ;(

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op woensdag 03 oktober 2001 01:26 schreef MillZ het volgende:

[..]

Owkee,
"Dat huisje"
kan je iets specifieker zijn??
Die kleine knul in je team heeft al die sleutels.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 22:31
Op woensdag 03 oktober 2001 01:31 schreef silentsnow het volgende:

[..]

"Dat huisje"
kan je iets specifieker zijn??
Die kleine knul in je team heeft al die sleutels.
Wat ik bedoel in zit in trainingslevel 2,
iedereen dood (duitsers), vervolgens zie ik een apparaat met een rood lampje in het huisje, in dat huisje ligt ook een kist met een booby trap (volgens mij)maar wat moet ik nu doen???

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 03 oktober 2001 01:26 schreef MillZ het volgende:

[..]

Owkee,
dan heb je best een probleem... al je mannen moeten overleven... dus begin maar opnieuw en laat ze nu niet doodgaan :)

oh en btw 1 van de guards beneden heeft een sleutel voor dat huisje
LOL
Ook effe vraag (nnoit gedacht om in dit topic iets te vragen, want ik snap echt 90% van de vragen niet, is zo simpel maar ok)

Mijn vraag, het 3e bonuslevel kan ik niet uitspelen. En snap niet waarom, heb iedereeen geneutraliseerd. Maar als ik het pad afrij, wil hij niet verder. Wie weet wat er aan de hand is?

(Heb natuurlijk de orginele versie.)
moet je met de amfibic (oid) vehicle doen.. die aaan de andere kant staat!! had ik ook pas door na 15 min kutten :) je pakt dat ding rijd hem over de plas heen en gaat dan naar de plek waar nu de truck staat... en hoppa u won! :)

hoe ik lvl 3 heb gedaan?

khad ze eerst via de linkerkant geprobeert de basis in te krijgen maar dat wou niet echt..

toen maar rechts, en waarempel dat ging 1000x makkelijker :) zit je ook gelijk dicht bij de bunker ergg handig ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensengoedheid! Waarom heeft iedereen toch zo'n moeite met dit spel?! K vraag me af of ik dat ook zou hebben als ik niet Commando's BEL had gespeeld :? (misschien een tip) Is er hier iemand zo'n freak die alle locaties van de stukjes foto heeft opgeschreven of zo? Ik mis iedere keer een stukje van elke foto.(ben nu in target:birma) Maar heb gelukkig wel overal net voor t einde van de missie gesaved.

Dus als iemand dat gedaan heeft: PLEEEEEEEEEEEEEEEEAZE!!!!

post ff :)

Affijn ik ga nu nog ff tussen de crocodiles door manoeuvreren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, waar haar ik die sleutel vandaan in (oefen)level 2?? ik zit maar te kutten, ik kan natuurlijk ook een granaat naar bineen gooien en dan blaast de deur eruit, maar ik wil gewoon die sleutel hebben....(objective...) Alle gaurds beneden zijn dood, dus kan ik het lenvel dan nog uitspelen?

En hoe lang duurt het voordat die tank verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komen jullie eraan gekocht of illegaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het goed is heeft een van de soldaten een sleutel in dat veld. Dan kun je de deur zo open maken. Ik wist alleen eerst niet hoe je de camera moest draaien dus ik kon de deur niet zien. |:( De tank komt meteen nadat de (mini-)invasie komt. Leg gewoon voor je de invasie laat beginnen (knopje rechtsonderin) de mijnen op het stenen pad. De mannetjes schiet je makkelijk allemaal af. Ik had 1 commando met rifle bovenaan de bosjes gelegd en dat werkte goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

paar granaatjes doen het ook goed hoor

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op woensdag 03 oktober 2001 10:47 schreef Raffel het volgende:
Mensengoedheid! Waarom heeft iedereen toch zo'n moeite met dit spel?! K vraag me af of ik dat ook zou hebben als ik niet Commando's BEL had gespeeld :? (misschien een tip) Is er hier iemand zo'n freak die alle locaties van de stukjes foto heeft opgeschreven of zo? Ik mis iedere keer een stukje van elke foto.(ben nu in target:birma) Maar heb gelukkig wel overal net voor t einde van de missie gesaved.

Dus als iemand dat gedaan heeft: PLEEEEEEEEEEEEEEEEAZE!!!!

post ff :)

Affijn ik ga nu nog ff tussen de crocodiles door manoeuvreren. :P
ik loop ook elke keer die bonusmissie mis.. maar goed.. speel t spel nog wel een keer over voor de bonus missies :P

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op woensdag 03 oktober 2001 16:08 schreef dvis2 het volgende:
hoe komen jullie eraan gekocht of illegaal?
Wat is dat nou voor domme vraag.
Gekocht natuurlijk. Zo'n meesterlijk spel verdient het niet om gedownload te worden.

KOPEN ZUL JE. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Laatst online: 27-09 10:09

MWAD

Morron With A Dress

HET SPEL IS ZOOO MAKKELIJK......................

ben nu in het level ...

saving private (dinges)

die is wel pittig maar voor de rest ie ie wel te doen hoor

gewoon met de diver het mesje(als dat kan)van de green berret bij je equipment doen en GOOIE maar.....

geen ander wapen gebruiken.:7

ik heb nog codes liggen maar die moet ik even zoeken.......

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 03 oktober 2001 18:16 schreef MWAD het volgende:
HET SPEL IS ZOOO MAKKELIJK......................

ben nu in het level ...

saving private (dinges)

die is wel pittig maar voor de rest ie ie wel te doen hoor

gewoon met de diver het mesje(als dat kan)van de green berret bij je equipment doen en GOOIE maar.....

geen ander wapen gebruiken.:7

ik heb nog codes liggen maar die moet ik even zoeken.......
kan die lul ook mesjes gooien? gebruikte hem alleen maar voor "burn the nazis!" en "use the gas, luke" voor de rest vonk hem maar nutteloos.. maar hij kan dus cool mesjes gooien net als de duiker! FUNKY :) duidelijk misbruik van maken DUIDElIJK ! :)

oh en saving private dingus is het demo lvl... die heb ik al uitgespeelt weet nu wel hoe dat moet ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD

MWAD

Morron With A Dress

nou nee het is anders dan in de demo ,want in de demo sloeg je een persoon neer stal je ze kleren en rende hij het beeld uit

nu zitten de kleren "vast" kun je ze dus niet met de thief jatte.....(schade)

(typ ik het nou fout of kan jij niet lezen ..

JA alleen de diver kan messen gooien)

maar voor de rest ..

HET SPEL ROELEERT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 20:57 schreef MWAD het volgende:
nou nee het is anders dan in de demo ,want in de demo sloeg je een persoon neer stal je ze kleren en rende hij het beeld uit

nu zitten de kleren "vast" kun je ze dus niet met de thief jatte.....(schade)

(typ ik het nou fout of kan jij niet lezen ..

JA alleen de diver kan messen gooien)

maar voor de rest ..

---------------------------------------------------------

wel klote dat zijn geweer onder die kleding valt :(

Oh mensen suggestie ga ajb niet moeilijk doen om die sleutel te jatte in (oefen) level 2, pleur gewoon eerst en granaat tegen het huisje, waardoor de deur eruit knalt, daarna gooi je er 1 naar binnen om die nazi aan zijn einde te helpen....

En bij die mini invasie in hetzelfde level moet je eens molotov's gaan stooien, moet je ze horen gillen!!

Btw. voor volgende level's....: past Natasha ook mannen kleding??

HET SPEL ROELEERT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in level 4 maar ben in de level van WHITE DEATH een puzzel stukje kwijt kan hem nergens vinden. Tis het rechtsonderste stukje van de foto. Geen idee waar dat ligt. |:(

Kan iemand mij dat vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff Niemand? Is er niemand die het spel 100% uit wil spelen.
:'(

Wie kan mij ff zeggen waar het laatste stukje is. Het onderste stukje aan de rechterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen ik krijg die slaappillen maar niewt toegedient aan die assistent in level 1, in die haven dus, ik doe ze in een fles wijn en dan? moet ik die dan gewoon neer gooien in het gebouwtje waar die assitent zit? maakt hget uit of iemand anders die fles op pakt? en hoe lang duurt het voordat die kerel eens in mekaar zakt van die pillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu met de installatie bezig :D
vandaag gekocht, nu maar hopen dat het die 100 piek echt waard is :)

2 gig :D
best veel :)

ben ik de enigste die vind dat ze die CD's cheap meegeven??
3 CD's op elkaar gestapeld in 1 hoesje =/

BTW, moet je met CD spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ok, vraagje: 4e level; die sub missie in daglicht (night of the wolves), staat een mannetje op een dak die bij de schuifdeuren staat, die krijg ik wel dood met een mes die ik werp,maar ik kom niet op dat dak... hoe kan ik het beste dat mannetje doodkrijgen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 19:24 schreef Iznogoud het volgende:
Ik zit nu in level 4 maar ben in de level van WHITE DEATH een puzzel stukje kwijt kan hem nergens vinden. Tis het rechtsonderste stukje van de foto. Geen idee waar dat ligt. |:(

Kan iemand mij dat vertellen?
gewoon ergens in zo'n kastje in die grote boot. waarschijnlijk ligt in een kastje bij het slaapgedeelte (voor zover ik me kan herinneren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij het puzzelstukje bedoelt wat bij die douche ligt die heb ik al :(

Ik kan je geen pic laten zien want kan geen plaatje uploaden :? Maar ik moet het laatste stukje nog hebben. Die rechtsonder zit.

Heb alle huisje's nagekeken en de sub ben nu bezig met de boot maarja tis GROOT.

Ligt er anders nog een stukje buiten ofzo ergens verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen ik krijg die slaappillen maar niewt toegedient aan die assistent in level 1, in die haven dus, ik doe ze in een fles wijn en dan? moet ik die dan gewoon neer gooien in het
gebouwtje waar die assitent zit? maakt hget uit of iemand anders die fles op pakt? en hoelang duurt het voordat die kerel eens in mekaar zakt van die pillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 14:50 schreef Stars het volgende:
mensen ik krijg die slaappillen maar niewt toegedient aan die assistent in level 1, in die haven dus, ik doe ze in een fles wijn en dan? moet ik die dan gewoon neer gooien in het
gebouwtje waar die assitent zit? maakt hget uit of iemand anders die fles op pakt? en hoelang duurt het voordat die kerel eens in mekaar zakt van die pillen?
die assisent die de sleutel heeft zeker? ergens in zo'n barrack (waar die soldaten slapen) staat in zo'n kast een pot pillen , die kun je pakken met natasja. ga dan vervolgens naar die assisent. in de hoek staat een kist met daarin een krat drinken. klik met de pot pillen op die krat en klaar. en dan rustig wachten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu je hem hebt geholpen zou jij mij ook kunnen helpen?

Wie dan ook kan het puzzelstukje nie vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03
Hier kun je wel wat mee

Niet teveel spieken he ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu vast in level 3!

Ik heb nu alleen zo'n mannetje die niet eens ken schieten.
Als ik al die mannetje neersla en naar buiten ga, bevries ik?
Wat moet ik doen om in de hut te komen?

PLZ Help *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx hier heb ik misschien wat aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 22:04 schreef Eddje2001 het volgende:

Kun je even wat duidelijker zijn. Wat je al gedaan hebt en nog moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb em nu liggen, nog niet geinstalleerd, pff tis verdomme 2.2 GIG man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op vrijdag 05 oktober 2001 08:25 schreef Slasher het volgende:
ok, vraagje: 4e level; die sub missie in daglicht (night of the wolves), staat een mannetje op een dak die bij de schuifdeuren staat, die krijg ik wel dood met een mes die ik werp,maar ik kom niet op dat dak... hoe kan ik het beste dat mannetje doodkrijgen?
nou.. je klimpt met Lupin(Thief) naar boven gaat daar liggen met de (G) gun die ik getransferred heb van Spooky (Spy) naar Lupin.. Spooky lijdt er een paar af.. en Lupin knalt het dak af en iedereen die erbij hoord.. inclusief met jailer..

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD

MWAD

Morron With A Dress

Op vrijdag 05 oktober 2001 22:04 schreef Eddje2001 het volgende:

PLZ Help *D
Je moet je diver pakken(kan geloof ik niet anders) en je hoekt die gast neer dan kijk je in de kast in die kamer en dan zit daar een "arctic cloth" in en dan kan je naar buiten rennen....

Tip: maak eerst de hele sub vijand vrij....

Ik zit nu in parijs .. IS DAT HET LAATSTE LEVEL!!!!

ik heb alle mannetjes ..dus ik denk het wel

heb het level nog niet gezien maar lijkt me wel stoer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
ik kom er niet meer uit :)

level 6 dacht ik

dan moet je een eiland opkomen, maar ik kan geen manier erop te komen, overal streng bewaakt :(

hoe zijn jullie erop gekomen ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 10:38 schreef Rappie het volgende:

level 6 dacht ik

dan moet je een eiland opkomen, maar ik kan geen manier erop te komen, overal streng bewaakt :(

Guns of Savo?

Er zit een onderwater ingang, moet je maar even zoeken (niet zo moeilijk, groot zwart gat in de muur) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
Op zaterdag 06 oktober 2001 12:12 schreef Gio het volgende:

[..]

Guns of Savo?

Er zit een onderwater ingang, moet je maar even zoeken (niet zo moeilijk, groot zwart gat in de muur) :)
TNX, zal eens gaan duiken :)

was al rond het eiland gedoken maar nix gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik zit nu in level 3 "Night Of The Wolves" geloof ik

Maar ik snap er vrij weinig van

Ik heb die hond van die fransman
En Natasha heb ik ook
Nu moet ik die sleutel gaan pakken van die vent in de barrack maar hoe doe ik dat ? Met slaappillen las ik ? maar waar vind ik die ? en waar moet ik ze dan ingooien ?
In die kist in dat barackje waar die verzetsstrijder ligt liggen ook een soort rode dingen lijken wel carbonades :) wat zijn dit dan ?

Please iemand die me helpt :)
Ben er nu al 6 uur mee bezig en wordt gefrustreert :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Oke ik heb die slaappillen in de krat met wijn gedaan

en nu liggen er 6 moffen te maffen op de grond

maar hoe pak ik nu de sleutels van die kerel ??

Wil me maar niet lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op zaterdag 06 oktober 2001 13:00 schreef xienator het volgende:
Please iemand die me helpt :)
Ben er nu al 6 uur mee bezig en wordt gefrustreert :'(
Is ook de bedoeling dat je gefrusteerd wordt :P

Maar je moet gewoon fles wijn ergens pakken dan die vrouw slaappillen er in duwen en dan in die barrack zetten. En dan valleen alle 6 mannetjes in slaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op zaterdag 06 oktober 2001 13:36 schreef xienator het volgende:
Oke ik heb die slaappillen in de krat met wijn gedaan

en nu liggen er 6 moffen te maffen op de grond

maar hoe pak ik nu de sleutels van die kerel ??

Wil me maar niet lukken :(
Moet dat nu. Ben ik het je aan het uitleggen ben je er zelf al achter :( :+

Eerst op w klikken, dan krijg je oog en dan op mannetje klikken en dan zie je wat hij allemaal bij zich heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Albinoraptor

Mijn dank is groot :)

Jah ik was zelf ook al aan het klooten verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik ben in missie 8, Saving Private Smith.. maar hoe krijg ik met Lupin een gun.. iedereen die ik neer sla, kan ik niks van jatten en met die steel functie die in de DEMO werkte.. werkt ook niet meer.. i really need a gun or something :P.... nou jah als iemand t weet zegt ie t maar, ik ga verder proberen.. :D

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

edit:
hier stond iets doms... wie kan me helpen?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
Op zaterdag 06 oktober 2001 12:33 schreef Rappie het volgende:

[..]

TNX, zal eens gaan duiken :)

was al rond het eiland gedoken maar nix gezien :)
got it :)

zit nu daar binnen weer vast maar goed :) dat lukt wel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is misschien al gevraagd hoor, maar wat is het nut van die foto-puzzels? echt heel tof dat het er in zit, maar mij is het nut nooi tuitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 18:54 schreef Childsplay het volgende:
't is misschien al gevraagd hoor, maar wat is het nut van die foto-puzzels? echt heel tof dat het er in zit, maar mij is het nut nooi tuitgelegd
Als je de puzzel compleet per level krijg je een bonus level erbij om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 10:38 schreef Rappie het volgende:

level 6 dacht ik

je kunt ook om het eiland zwemmen (kom je 2 mannetjes tegen) en dan bij het watervliegtuig op het eiland (beetje timen) en dan onder de hoge brug door (wel ff mesje van tiny (green berret)meenemen (want dan het je er 2 om te gooien) en het level is zo goed als uitgespeeld...:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 16:46 schreef GandalfTheGrey het volgende:
Ik ben in missie 8, Saving Private Smith.. maar hoe krijg ik met Lupin een gun.. iedereen die ik neer sla, kan ik niks van jatten en met die steel functie die in de DEMO werkte.. werkt ook niet meer.. i really need a gun or something :P.... nou jah als iemand t weet zegt ie t maar, ik ga verder proberen.. :D
je klimt op het dichts bij zijne huisje aan de andere kant "beetje snel" en naar binnen klimmen dan free je de green berret en dan leg je ze allemaal neer

voilla.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op zaterdag 06 oktober 2001 20:51 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:

[..]

je klimt op het dichts bij zijne huisje aan de andere kant "beetje snel" en naar binnen klimmen dan free je de green berret en dan leg je ze allemaal neer

voilla.......
harstikke bedankt.. t is gelukt :).. nu kwestie van uitspelen.. level 7 vond ik trouwens wel lachen met die aircraft carrier + bonus missie!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op zaterdag 06 oktober 2001 20:47 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:

[..]

je kunt ook om het eiland zwemmen (kom je 2 mannetjes tegen) en dan bij het watervliegtuig op het eiland (beetje timen) en dan onder de hoge brug door (wel ff mesje van tiny (green berret)meenemen (want dan het je er 2 om te gooien) en het level is zo goed als uitgespeeld...:7
ik ben gewoon op t strand aan de oostkust (als je de beginview neemt, het strand NA die langharige sergeant..) aan land gegaan met de diver en 3/4 van het kamp uitgemoord, de rest gehaald, afgemaakt en klaar is kees :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 20:56 schreef GandalfTheGrey het volgende:

[..]

met de diver en 3/4 van het kamp uitgemoord, de rest gehaald, afgemaakt en klaar is kees :)
DIVER ROELT!!!!
ik had 5 mesjes (gooi gooi gooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik had ook 5 mesjes :P

maarem ik zit nu in level 8, bij de invasion, wat ik ook doe, ik red t niet, de wave die t dorp inkomt met allerlei handgranaten :(

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

het is al gelukt :P.. gewoon de allied troops uit de church halen en in alle huisjes zetten :D

nu in missie 9 castle colditz

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD

MWAD

Morron With A Dress

Ik zit nu in parijs.....

er staat een tank met een paar mannetjes eromheen (kill kill)

pak de driver..... maar HOE SCHIET JE MET ZO'N DING!!!!!!

thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 21:40 schreef GandalfTheGrey het volgende:

[..]

bij mij ook niet.. ook niet nodig er is een bootje aan de kade dump je ze allemaal in het bootje (na de overkant al uitgemoord te hebben met de diver) en dan vaar je naar de andere kant.. ik vond dat level wel easy.. zit nu in missie 6 guns op savo island.. alleen loop al aantal keer bonusmissies mis, omdat ik een stukje mis.. nah jah.. speel spel nog wel een keer over voor de bonusmissies :p
Ik wist het eerst ook niet, todat ik het met de gewone pijltjes toetsen probeerde, en dat lukte *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellup. ik zit in level...??? 5 of zo? die met die aircraft carrier die ik moet infiltreren.

ik heb iedereen kapoet gemacht. en mijn Thief staat al OP de aircraft carrier, maar hij kan nergens zijn touwladder droppen. iemand enig idee wat ik vaut doe.

O en ik kan ook niet alle foto stukjes vinden, maar als jullie een oplossing voor mijn touwladderprobleem vinden ga ik ffkes stukjes foto zoeken.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD

MWAD

Morron With A Dress

met shift op de plaats waar die sniper stond (of iets er voor(op de reling))

dan zie je 2 tandwieletjes

hoeplaaaaa

en weet jij hoe je een tank bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zellufde, maar alleen driver kan geloof ik tanks besturen. EN de tank moet leeg zijn.

O.. hahahaha ik zat met mijn eigen touwladder te kutten.
wat een ontiegelijk gaaf filmpie trouwens aan het einde.

Waar liggen de laatste fotostukjes in die carrier map? ik heb er geeneen gevonden binnen de muren, daarbuiten allemaal zo'n beetje maar binnen de basis... ik kan ze NIET vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK HEB HEM OOK (nou maar hopen dat het die 44,99 EURO waard is)
Kan je hem helemaal zonder cd spelen (kan ik hem uitlenen dus) (Ik heb hem op full (2gb) geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOH, ik zat vast in de eerste echte missie!

en gister drukte ik prongeluk op Natasja met de RMB
en nu is die izi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 08:40 schreef Khaine het volgende:
DOH, ik zat vast in de eerste echte missie!

en gister drukte ik prongeluk op Natasja met de RMB
en nu is die izi :D
druk met LMB op het gezicht van je poppetje rechts onder. dan krijg je alle gezichten weer boven in beeld.
zoals het ook was in comm1. Heel gemmakelijk om te zien of je nieuw personeel er bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(gadverpielekes) Das zeker gemakkelijker!

Bij de eerste trainings missie heb ik ook me ook rotgezocht naar de commandos =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of druk 2x op het desbetreffende nummer van een commando.

2x op 1 drukken is green baret
2x op 2 drukken is sniper
2x op 3 drukken is diver
etc etc...
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste