1x drukken ook wel maar met de 2e gaat je beeld naar hem/haar toe
Verwijderd
Eeehm... de fotostukjes? in missie aicraft carrier? please?
liggen er nog fotostukje BINNEN de muren, want ik kan ze daar niet vinden, buiten de muren heb ik ze zo'n beejte allemaal
liggen er nog fotostukje BINNEN de muren, want ik kan ze daar niet vinden, buiten de muren heb ik ze zo'n beejte allemaal
Verwijderd
http://www.commandos.gamigo.de/komplettloesungen.php
kijk hier eens voor oplossingen, hints enz
is wel in het duits, maar ja
kijk hier eens voor oplossingen, hints enz
is wel in het duits, maar ja
eh hoe kun je huisjes binnen komen?
want in training level 2 moet ik dat huisje binnen komen, maar ik kom maar niet binnen, zelfs de duer opblazen heeft geen nut
want in training level 2 moet ik dat huisje binnen komen, maar ik kom maar niet binnen, zelfs de duer opblazen heeft geen nut
39
Verwijderd
Probeer eerst es de sleutel te pakken, van dat ventje onderaan (die steeds heen en weer loopt, en dat andere ventje roept)
zoals er ook vreselijk groot gehint word in dat level... 1 van die guards beneden heeft een sleutel.. en hoppa deurtje openOp maandag 08 oktober 2001 11:29 schreef Homedisc het volgende:
eh hoe kun je huisjes binnen komen?
blup
Verwijderd
Dan is het niet zo moeilijk.
Selecteer de commando met de sleutel.
Shift klik op de deur (als het goed is zie je een gouden sleutel)
succes
Selecteer de commando met de sleutel.
Shift klik op de deur (als het goed is zie je een gouden sleutel)
succes
aaargh frustrerend, niemand kan die sleutel gebruiken heb hem al elk mannetje gegeven maar geen van allen kan hem gebruiken.
edit]
oh shift+sleutel, van dat shift wist ik niet
edit]
oh shift+sleutel, van dat shift wist ik niet
39
Verwijderd
Je kan dat huisje (trainings missie 2) toch ook gewoon door het raam klimmen?
ga je wel wat sneller dood dan als je door de deur naar binnen gaat
ga je wel wat sneller dood dan als je door de deur naar binnen gaat
Ik kan die sleutel van dat gastje in level 1 niet te pakken krijgen:

Ik weet echt niet wat ik fout doe
please help me

Ik weet echt niet wat ik fout doe
Verwijderd
[MEGASPOILER DELUXE]
Niet lezen!
Keyed missions:
Level Normal Hard Very hard
1 XHGDR PLKUM PVTSL
2 WKUC4 JE5SH SKDJF
3 YSM51 DFY3B 3DYNG
4 B7D8F K9D3H 9BG3S
5 3GHSL NMWQ9 KJWJK
6 AZLM1 16G3L E2J7H
7 JAHSG WL3CZ ZX78Y
8 UN63A LPQ6T TRIB4
9 VAZ2P SRCM8 TRD78
10 9TT5W PAEN8 1LPQD
Alleen als je echt echt vastzit
[/MEGASPOILER DELUXE]
Niet lezen!
Keyed missions:
Level Normal Hard Very hard
1 XHGDR PLKUM PVTSL
2 WKUC4 JE5SH SKDJF
3 YSM51 DFY3B 3DYNG
4 B7D8F K9D3H 9BG3S
5 3GHSL NMWQ9 KJWJK
6 AZLM1 16G3L E2J7H
7 JAHSG WL3CZ ZX78Y
8 UN63A LPQ6T TRIB4
9 VAZ2P SRCM8 TRD78
10 9TT5W PAEN8 1LPQD
Alleen als je echt echt vastzit
[/MEGASPOILER DELUXE]
Ik weet nu wel hoe het moet was de 'W' toets vergeten

UITGESPEELD!!!!!!!!!!!!!!!
Jah mensen ZONDER walktruogh of cheats of codes!!!
en ik ben er trots op!!!
doe hem wel denk ikj over want diebonus missies wist ik niet van.....
en nogmaals..hoe schiet ik met een tank!!
en ik ben er trots op!!!
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Verwijderd
gefeliciteerd!
ik ben pas bij level 1..
(dus na de trainingslevels)
heb helaas niet zoveel tijd...
ik ben pas bij level 1..
(dus na de trainingslevels)
heb helaas niet zoveel tijd...
zoals 3 replys boven je staat... met de sapperOp maandag 08 oktober 2001 15:10 schreef MWAD het volgende:
en ik ben er trots op!!!
blup
uhhhhhh sapper ? nr 4 bedoel je ?Op maandag 08 oktober 2001 19:23 schreef Werkeend het volgende:
[..]
zoals 3 replys boven je staat... met de sapper
Verwijderd
Alles lukt prima in commandos 2 missie 1 (training ja), maar hoe klim ik in die kabels om aan de overkant te komen?
Verwijderd
Kan ik niet iets veranderen in een file ofzo om het MENU (waar je kan saven, loaden, etc. ) op 1024x768 te zetten want anders moet me beeldscherm de hele tijd zo irritant switchen en dan pleurt ie um er soms uit
Of zijn er geen sneltoeten voor QUICK LOAD en QUICK SAVE?
Verwijderd
weet iemand ook waarvoor die schep dient?
Jah, gaten mee graven maar wat kun je met die gaten
Jah, gaten mee graven maar wat kun je met die gaten
try the knopjes shift of control inhouden.. ben nu in missie 9 zonder walktrough of codes met alle bonus missieOp maandag 08 oktober 2001 15:10 schreef MWAD het volgende:
en ik ben er trots op!!!
in de missie met die vastgelopen sub in de artic, heb ik dat mannetje bevrijd (Sapper) maar als ik er mee wil lopen loopt er een ander mannetje achter aan... dat is geen commando, het lijkt wel een dubbelganger van Sapper, ik heb hem maar doodgeknalt, want ik vond het wel irri, weten jullie wat dat is?
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Ik ben nog niet in die level want ik heb niet zoveel tijd maar volgens mij heb je een bug gekilled 
Verwijderd
had ik ook last van, lijkt inderdaad een dubbelganger. hij doet verder niks, loopt alleen maar achter je aan. ik heb hem afgeknaldOp maandag 08 oktober 2001 21:53 schreef Slasher het volgende:
in de missie met die vastgelopen sub in de artic, heb ik dat mannetje bevrijd (Sapper) maar als ik er mee wil lopen loopt er een ander mannetje achter aan... dat is geen commando, het lijkt wel een dubbelganger van Sapper, ik heb hem maar doodgeknalt, want ik vond het wel irri, weten jullie wat dat is?
Ik ben in die missie dat ik the Thief moet redden.
Maar wat ik ook probeer (molotov, gas granaat) hij wordt gewoon afgeknald...
Hoe kan ik dit het beste doen?
haha, ik moet er niet aan denken dat ik nu die missie niet uitkan spelen, heb weinig zin om over niet te spelen 
niet dattie zo moeilijk is maar toch
niet dattie zo moeilijk is maar toch
Verwijderd
mensen mensen, jullie moorden iedreen uit??
daar krijg je geen ranking voor.....
Je moet STEALTH!
wel jammer dat niet iedereen duct tape bij zich heb
daar krijg je geen ranking voor.....
Je moet STEALTH!
wel jammer dat niet iedereen duct tape bij zich heb
Smerig spel: De hond kan 1 geweer en 4 flessen drank dragen. Maar waar verstopt hij die spullen?
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
Over dat soort perversiteiten zullen we ons maar niet uitlaten ey 
Hij heb denk ik een dubbele huid en daar kan de commando een ritsje open doen en dan stopt ie de spullen er in. een andere commando kan het ritje los doen en de spulletjes er uit halen.
Of
Het is een computer spel en je moet het maar voor lief nemen, ik bedoel maar, je heb zoveel spellen waar dingen niet kloppen.
Hij heb denk ik een dubbele huid en daar kan de commando een ritsje open doen en dan stopt ie de spullen er in. een andere commando kan het ritje los doen en de spulletjes er uit halen.
Of
Het is een computer spel en je moet het maar voor lief nemen, ik bedoel maar, je heb zoveel spellen waar dingen niet kloppen.
Verwijderd
ja 10 kledingstukken, 10 machinegeweren, en 10 rifles lijkt me ook wat veel voor een commando om te dragen, zelfs als je tiny heet.
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:47 schreef Keize001 het volgende:
Smerig spel: De hond kan 1 geweer en 4 flessen drank dragen. Maar waar verstopt hij die spullen?
heb de hond nog maar 1 keer gehad
Verwijderd
in dat kasteel is dat he??Op dinsdag 09 oktober 2001 09:24 schreef AdrianP het volgende:
Ik ben in die missie dat ik the Thief moet redden.
dat ze met ze 5en om hem heen staan..
je pakt je driver en je strooit wat molotovs (lukte bij mij )8-)
tussen 2 poppetjes in....
en anders moet je eerst een rookbom proberen denk ik..
Verwijderd
Ik ben met de dief heel level een door gelopen, blijk ik inhet begin dat huisje binnen te moeten (ik ook altijd gelijk het hele veld door stormen)
COMMANDOS is die 45 euro wel waard geweest
COMMANDOS is die 45 euro wel waard geweest
aangezien ik geen zin heb om alle posts door te gaan lezen op de hoop dat iemand hetzelfde probleem heeft:
in missie 3 (duikboten en ijs) heb ik op de laatste na alle primary objectives afevinkt, maar op het laatst als de spy en de green beret in het vliegtuig zitten en de andere 3, de matrozen en de kap. in de sub, doet ie nix meer.
Hij zou nu toch klaar moeten zijn???
in missie 3 (duikboten en ijs) heb ik op de laatste na alle primary objectives afevinkt, maar op het laatst als de spy en de green beret in het vliegtuig zitten en de andere 3, de matrozen en de kap. in de sub, doet ie nix meer.

Hm, ik zie dat iedereen in missie 2 (niet training) door die mijnvelden gaat. Ik ben aan land gegaan bij die dokken en met de marine met z'n hook t dak op gegaan, Zo kan het dus ook
Wat een spel zeg...
dan ben je iemand vergetenOp dinsdag 09 oktober 2001 22:13 schreef Limhes het volgende:
aangezien ik geen zin heb om alle posts door te gaan lezen op de hoop dat iemand hetzelfde probleem heeft:
ander vraagje: hoe kom je in de engine room, bij de objectives staat een pijltje, maar ik zie nergens een ingangOp woensdag 10 oktober 2001 07:42 schreef Rappie het volgende:
[..]
dan ben je iemand vergetenals iedereen er is vertrekt ie meteen
Verwijderd
Of je bent de enigma machine vergeten, die moet de spy of de green beret in zijn rugzak hebben.Op woensdag 10 oktober 2001 07:42 schreef Rappie het volgende:
[..]
dan ben je iemand vergetenals iedereen er is vertrekt ie meteen
ehm als je op het schip staat, moet je achter de voorste guns naar binnen, ff door volgend deurtje, trapje af, nog een x trapje af, dan naar rechts (achterkant van schip) en dan kom je vanzelf de engineroom tegenOp woensdag 10 oktober 2001 08:30 schreef Slasher het volgende:
[..]
ander vraagje: hoe kom je in de engine room, bij de objectives staat een pijltje, maar ik zie nergens een ingang
blup
aha, nou dat ga ik ff proberen vanavond
je moet Inferno (The Sapper) ook in de tank hebben om de gun te besturen..Op maandag 08 oktober 2001 21:43 schreef GandalfTheGrey het volgende:
[..]
try the knopjes shift of control inhouden.. ben nu in missie 9 zonder walktrough of codes met alle bonus missie.. ik leave een missie niet zonder de bonus te hebben
Ik heb hem 2 dagen geleden pas gekocht, ben dus nog niet zo ver. Level 9, pffffff....
Duurt lang....
Maar goed, ik zit nu dus in het 1e level, heb de trainingsmissies gehad, meeeegaaaa rielekst
spel, ik ben intussen bij Natascha, maar ik heb geen idee of zij nou mee moet ergens (waarheen weet ik nog niet) heen, of dat ze moet blijven om in de hoek van dat gebouwtje met die telefoon te gaan spelen... Nou ja, misschien is dat een beetje ongelukkig uitgedrukt
, maar ik elk geval, wat moet zij nou doen eigenlijk? Oja, ik heb wel alle stuff uit de kistjes in dat gebouwtje.
BreadFan
PS. F10 (ff vasthouden) is vet handig om alle kisten en kasten en deuren enzo te zien, en F11 voor je vijanden.
Maar goed, ik zit nu dus in het 1e level, heb de trainingsmissies gehad, meeeegaaaa rielekst
BreadFan
PS. F10 (ff vasthouden) is vet handig om alle kisten en kasten en deuren enzo te zien, en F11 voor je vijanden.
dat is idd verrekte handigOp woensdag 10 oktober 2001 20:00 schreef BreadFan het volgende:
als je een bonusmissie haalt krijg je een medaille.. en die kan je bekijken met de button onder je ranking, maar missie 8 (Saving Private Smith) heb ik gehaald + medaille maar hij komt er niet bij
jippie! uitgespeelt! whoosh 
einde was wel supersimpel zeg... gewoon met spy naar bovenwandelen ventjes bij radio afknallen en hoppa we won!
oh well tis iig een cool spel en zeker het kopen waard
einde was wel supersimpel zeg... gewoon met spy naar bovenwandelen ventjes bij radio afknallen en hoppa we won!
oh well tis iig een cool spel en zeker het kopen waard
blup
Verwijderd
/sadistic mode enabled
Weet je wat pas lachen is
Alle vastgebonde naakte mannentjes op een rij leggen en dan met de vrachtwagen er over heen rijden op full speed
IS IT A BIRD, IS IT A PLANE? NO ITS A NAZI!!
hehehehe
/sadistic mode disabled
ben nu in 2e echte missie, speel niet vaak
en heb hele hangar uitgemoord, ben nu alle clues aan het halen, daarna secondairy missies, en dan spring ik de boot gewoon in
Wat ik wel stom vind is dat als de spy uit de vrachtwagen (waar ik ook nazi's mee dood heb gereden voor fun
) en ik heb nazi pakje nog steeds aan, dan nog word ik gedetect als allied unit. Iemand anders dat ook?
EN
sommige matrosen als je de duikboot in gaat door het achterse luikje (vanaf waar je de boot op moet
_/-----------------------\
/______<======>_______\
\____O__________O______/
_\----------------|------/
bij de | ga je de boot op en dan de linkse trap)
komen dan vast te zitten. ze willen niet meer naar boven of naar benden
, Iemand hier een oplossing voor?
Weet je wat pas lachen is
Alle vastgebonde naakte mannentjes op een rij leggen en dan met de vrachtwagen er over heen rijden op full speed
IS IT A BIRD, IS IT A PLANE? NO ITS A NAZI!!
hehehehe
/sadistic mode disabled
ben nu in 2e echte missie, speel niet vaak
en heb hele hangar uitgemoord, ben nu alle clues aan het halen, daarna secondairy missies, en dan spring ik de boot gewoon in
Wat ik wel stom vind is dat als de spy uit de vrachtwagen (waar ik ook nazi's mee dood heb gereden voor fun
EN
sommige matrosen als je de duikboot in gaat door het achterse luikje (vanaf waar je de boot op moet
_/-----------------------\
/______<======>_______\
\____O__________O______/
_\----------------|------/
bij de | ga je de boot op en dan de linkse trap)
komen dan vast te zitten. ze willen niet meer naar boven of naar benden
edit:
typo's en bootje beter gemaakt
, ziet er nog slecht uit maar goed
typo's en bootje beter gemaakt
hoe kruip ik met mijn thief onder een bed en waar moet mijn duitse spionne heen? level 1 niet training
dat moet toch met Lupin? die snelle commando? moet je met SHIFT en dan onder het bed gaan en dan zie je onder het bed wel iets rood schijnen en dan klik je, en dan kruip je onder het bedOp donderdag 11 oktober 2001 20:40 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:
hoe kruip ik met mijn thief onder een bed en waar moet mijn duitse spionne heen? level 1 niet training
ok tnx ff proberen
hoe moet ik in level 8 beginnen (saving provate smith)?? als ik eenmaal een begin heb moet het lukken maar die thief kan alleen maar slaan
Verwijderd
Ik kom er echt niet meer uit nu , heb vanalles geprobeerd bij missie "white death". Eigenlijk heb ik de missie volgens mij gewoon voltooid. Achter elke submissie staat een vinkje, behalve bij "escape in the sub with the others" of zoiets. Ik heb de thief en de green beret in het vliegtuig gestopt en de green beret heeft de 3 enigma pieces in zijn bagage. De green beret heeft netjes de engine opgeblazen, en hij zit nu samen met de thief en de marine in de sub evenals alle matrozen. Maar nog steeds is de missie niet afgerond , wie helpt ?????
heb je ook die cilinders gegeven? en heb je de kapitein ook bevrijd?
was het niet de spy en de green beret ? correct me if i'm wrongOp vrijdag 12 oktober 2001 19:08 schreef InsaneMatje het volgende:
Ik kom er echt niet meer uit nu , heb vanalles geprobeerd bij missie "white death". Eigenlijk heb ik de missie volgens mij gewoon voltooid. Achter elke submissie staat een vinkje, behalve bij "escape in the sub with the others" of zoiets. Ik heb de thief en de green beret in het vliegtuig gestopt en de green beret heeft de 3 enigma pieces in zijn bagage. De green beret heeft netjes de engine opgeblazen, en hij zit nu samen met de thief en de marine in de sub evenals alle matrozen. Maar nog steeds is de missie niet afgerond , wie helpt ?????
Verwijderd
Inderdaad het moest zijn de spy en de green beret het was een typefout, de kapitein is bevrijd en de cilinders heeft de green beret ook al dus....
Verwijderd
en ik denk dat de sapper de engine op heeft geblazen.Op vrijdag 12 oktober 2001 19:08 schreef InsaneMatje het volgende:
Op vrijdag 12 oktober 2001 19:08 schreef InsaneMatje het volgende:
Jep het is Spy en Green Berret. Had ik eerst ook foutOp vrijdag 12 oktober 2001 19:35 schreef Rappie het volgende:
[..]
was het niet de spy en de green beret ? correct me if i'm wrong

Een paar handige dingen:
Je kunt het beeld niet alleen een kwartslag draaien met alt plus muis, maar ook in elke hoek met alt plus pijltjes-toetsen.
Als je naar het objectivesboekje gaat en je klikt op een objective krijg je een plaatje te zien van waar je naar toe moet. Dit weet iedereen natuurlijk, maar als je dan nog vastzit is er het volgende; als je door op esc te drukken weer terug naar de game gaat vanuit het objectivesboekje, zie je linsonder naast de camera(rechtboven) een rood/wit doelwit. Als je hierop drukt, krijg je een gouden pijl in de game te zien die naar de plaats wijst waar je de objective kunt volbrengen.
Misschien waren deze dingen al bekend, maar ik zeg het toch maar even.
Je kunt het beeld niet alleen een kwartslag draaien met alt plus muis, maar ook in elke hoek met alt plus pijltjes-toetsen.
Als je naar het objectivesboekje gaat en je klikt op een objective krijg je een plaatje te zien van waar je naar toe moet. Dit weet iedereen natuurlijk, maar als je dan nog vastzit is er het volgende; als je door op esc te drukken weer terug naar de game gaat vanuit het objectivesboekje, zie je linsonder naast de camera(rechtboven) een rood/wit doelwit. Als je hierop drukt, krijg je een gouden pijl in de game te zien die naar de plaats wijst waar je de objective kunt volbrengen.
Misschien waren deze dingen al bekend, maar ik zeg het toch maar even.
Ben nog steeds
in level2 (sub jatten) ik heb al m'n mannekes al in de buurt gezet zodat ik een beetje rielekst kan ontsnappen. (Voor al die puzzelstukjes ben ik te lui). Ik heb een snipergeweer, maar niemand kan ermee schieten, ook Tiny/Green Beret niet
. Er staat wel beschreven dat je uit een raam kunt schieten, bedoelen ze dan ALLEEN uit een raam? Maar ik heb het ding nodig om bij het huisje van de captain te komen, of moet ik hier met m'n allied mariens voor gebruiken in combinatie met een pineapple
(handgranaat dus)?
[edit]
Fok die matrozen kunnen helemaal niet schieten
. Dan zijn ze zeker om al het bloed weg te schrobben
.
[edit]
Fok die matrozen kunnen helemaal niet schieten
Verwijderd
kheb die hele hangar uitgekamd met de spy en de marine
geen enkele doden allen maar captures
Verwijderd
Ik ben in missie 2 nog steeds aan het puinruimen, dan doe ik de objectives wel.
Ik gebruik trouwens alleen 3 (die gast met het mes).
Verwijderd
Hoi,
Missie 4 Burma.
Hoe kan ik me ghurkas bewapenen? Ik heb al wapens van de vetzak gekregen. Maar ik kan niet met me ghurkas wapens uit de zakken van me commandos halen, lukt ook niet als ik de wapens op grond gooi.
Thanks.
Missie 4 Burma.
Hoe kan ik me ghurkas bewapenen? Ik heb al wapens van de vetzak gekregen. Maar ik kan niet met me ghurkas wapens uit de zakken van me commandos halen, lukt ook niet als ik de wapens op grond gooi.
Thanks.
Verwijderd
Met "w" dat vergrootglaasje en dan zet je jouw geweer in het "plaatje" en dat doe je dan met allemaal....Op zaterdag 13 oktober 2001 07:50 schreef RedAlert80 het volgende:
Hoi,
Missie 4 Burma.
Thanks.
Verwijderd
gewoon met w, en dan op die ventjes klikken, en dan kun je items van de ene inventory naar de andere overzetten. oh ja, ze kunnen geen pistool gebruiken dacht ikOp zaterdag 13 oktober 2001 07:50 schreef RedAlert80 het volgende:
Hoi,
Missie 4 Burma.
Thanks.
Da's verrekte handig, maar het lukt me nog niet. Ik krijg idd dat rood/witte doelwit, maar als ik erop klik zie ik nergens een pijl.Op vrijdag 12 oktober 2001 20:35 schreef Galahad het volgende:
BreadFan
Capturen? Kan dat? Oh dat zou een geschenk uit de hemel zijnOp vrijdag 12 oktober 2001 22:42 schreef Khaine het volgende:
kheb die hele hangar uitgekamd met de spy en de marine
Ik ben trouwens via de rechterkant het kamp geïnfiltreerd, lijkt mij makkelijker als via de linkerkant.
En heeft nog niemand uitgevonden hoe je met het snipergeweer kunt schieten?
Kan iedereeen behalve dief en die "hoer" (vrouwOp zaterdag 13 oktober 2001 12:19 schreef handige_harrie het volgende:
[..]
Capturen? Kan dat? Oh dat zou een geschenk uit de hemel zijn(afknallen kan altijd nog
) Wat heb je dan nodig om te capturen, touw of tape ofzo? Waar kan je dat dan vinden?
Ik ben trouwens via de rechterkant het kamp geïnfiltreerd, lijkt mij makkelijker als via de linkerkant.
En heeft nog niemand uitgevonden hoe je met het snipergeweer kunt schieten?

(Volgens mij heeft hier niemand de legale versie(Ik wel
Verwijderd
even een kort vraagje over missie 2 met de sub. Hoe krijg ik fikkie die sub in? dat beest blijft de hele tijd maar aan dek staan ook als ik op zo'n fluitje blaas 
Of kan ik hem gewoon achterlaten?
Want nu wil me sub niet wegvaren en ik denk dat dat misschien door die hond komt. Kan het ook ergens anders door komen lat het me dan a.u.b. ff weten
Want nu wil me sub niet wegvaren en ik denk dat dat misschien door die hond komt. Kan het ook ergens anders door komen lat het me dan a.u.b. ff weten
kort maar krachtig : Neem de hond mee in je rugzakOp zaterdag 13 oktober 2001 14:34 schreef iLLeGaL_ViSiT0R het volgende:
even een kort vraagje over missie 2 met de sub. Hoe krijg ik fikkie die sub in? dat beest blijft de hele tijd maar aan dek staan ook als ik op zo'n fluitje blaas
Ter info : ik zit aan level 7 (zonder cheaten)
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
het spel heb ik helemaal uitgespeeld en alle bonus missies ook (zonder cheats)
maar de medal die ik te zien krijg na het behalen van missie 8 met extra wave, komt niet in de medal sheet en je hebt alle medals nodig om de rank field marschall te krijgen...
wie helpt me?
maar de medal die ik te zien krijg na het behalen van missie 8 met extra wave, komt niet in de medal sheet en je hebt alle medals nodig om de rank field marschall te krijgen...
wie helpt me?

zeker balen ja.. maar op aantal forums gepost.. is een bug die in een aantal versies voorkomt heb ik gehoord.. nou ja maar w8en op de patch... hele spel voor de rest wel uitgespeeld op normal
Verwijderd
die hond is niet belangrijk.Op zaterdag 13 oktober 2001 14:34 schreef iLLeGaL_ViSiT0R het volgende:
zorg dat alle marieniers in de sub zitten.(in het midden van de sub. niet gewoon in de sub)
en stop de spy en de green baret in het vliegtuig samen met de enigma machine en de cylinders
Ik had een vraag ik ben nu in het level wat "Buda" heet
Ik heb alle duitsers vermoord
En dan moet ik de Gharka de radio laten bedienen dat doe ik
en brabbelen ze wat japans volgens mij
en dan opeens komen der heel veel ventjes aan lopen en moet ik dat mannetje in het blauwe pakje vermoorden volgens mij
Maar als ik dit doe zijn er meestal al mannetjes van mij ook doet en dan is het level niet afgelopen
en het bootje wil niet wegvaren
met wie bedien ik de boot ?
of doe ik toch nog andere dingen fout ?
please beetje uitleg!
en dan opeens komen der heel veel ventjes aan lopen en moet ik dat mannetje in het blauwe pakje vermoorden volgens mij
Maar als ik dit doe zijn er meestal al mannetjes van mij ook doet en dan is het level niet afgelopen
en het bootje wil niet wegvaren
please beetje uitleg!
Verwijderd
Hier ben ik dus ook.. alleen ik heb alles gedaan.. maar de sniper en de dief zijn dood? maakt dit uit? en hoe vaar je met die verdomde boot weg.. dat lukt dus echt nietOp zondag 14 oktober 2001 17:37 schreef xienator het volgende:
Ik had een vraag ik ben nu in het level wat "Buda" heet
en het bootje wil niet wegvarenmet wie bedien ik de boot ?
please beetje uitleg!
Help
dat ze dood zijn maakt natuurlijk uit.. maar je kan ze gewoon healen met medickit.. de boot gaat weg, als ALLE Commandos en de Spiritual Leader(kaal asiatisch kereltje met rode kleren, moet je bevrijden dat is een objective) erin zitten
Ik ben nu een heel eind op weg in missie 3: White Death
Ik zit met de sapper, tiny en fins in de destroyer, op de brug (brug = waarvandaan ze zo'n ding besturen
).
Alleen kan ik niet meer terug door de deur waardoor ik kwam
, is dit een bug, of doe ik iets verkeerd?
Ik zit met de sapper, tiny en fins in de destroyer, op de brug (brug = waarvandaan ze zo'n ding besturen
Alleen kan ik niet meer terug door de deur waardoor ik kwam
Verwijderd
heh, tis toch Burma?
anyway kheb die level ook gehaald vandaag, zelfs als alle vier de commandos dood zijn is het nog niet afgelopen.
Je moet idd dat blauwe ventje mollen, als hij dood is begint idereen te flippen en vallen ze je niet meer aan
was bij mij wel zo, maar goed de Tyrant komt bijna op het eind pas.
en dan moeten alle commandos, 1,2,5,8 (commando nummers)
en die priest met oranje pakje aan, als die in de boot zitten vaar je van zelf weg
vaart hij niet weg dan mis je iemand
---------------------
Ik ging eerst altijd heel voorzichtig doen proberen zo min mogenlijk alarm te slaan, Nu ren ik het kamp in, mol de eerste paar met mausers in stealth en ga dan op de grond liggen en vuur een keer met me pistool en dan hold position met mauser, en laat de enemy maar komen
anyway kheb die level ook gehaald vandaag, zelfs als alle vier de commandos dood zijn is het nog niet afgelopen.
Je moet idd dat blauwe ventje mollen, als hij dood is begint idereen te flippen en vallen ze je niet meer aan
was bij mij wel zo, maar goed de Tyrant komt bijna op het eind pas.
en dan moeten alle commandos, 1,2,5,8 (commando nummers)
en die priest met oranje pakje aan, als die in de boot zitten vaar je van zelf weg
vaart hij niet weg dan mis je iemand
---------------------
Ik ging eerst altijd heel voorzichtig doen proberen zo min mogenlijk alarm te slaan, Nu ren ik het kamp in, mol de eerste paar met mausers in stealth en ga dan op de grond liggen en vuur een keer met me pistool en dan hold position met mauser, en laat de enemy maar komen
met die burma missie dat ik dat je iedereen moest mollen om een beetje goed weg te komen maar dat hoefde niet eens, mijn sniper had bijna geen health meer maar kon zo langs een paar mannetjes rennen.. phew, close call
Verwijderd
volgens mij is het zelfs zo dat als je de Tyrnat dood heb dat dan niemand meer op je schiet, maar dan beginnen ze wazig rond te rennen. De doden komen komen ook weer tot leven en rennen rond in hun ondergoed
.
Ik weet dit echter niet zeker, maar ik heb die trap een stuk of zes keer moeten doen. laatste keer haalde ik het met 1 mannetje. en die maakte iedreen weer beter. En toen benk de boot ingestapt.
Ik weet dit echter niet zeker, maar ik heb die trap een stuk of zes keer moeten doen. laatste keer haalde ik het met 1 mannetje. en die maakte iedreen weer beter. En toen benk de boot ingestapt.
Nee, dat had ik eerst ook, probeer eens met ALT ingedrukt op de pijltjestoetsen te drukken, dan kan je de deur wat beter in beeld krijgen en kan je er wel op klikken.Op zondag 14 oktober 2001 22:40 schreef handige_harrie het volgende:
Ik ben nu een heel eind op weg in missie 3: White Death
Ik zit met de sapper, tiny en fins in de destroyer, op de brug (brug = waarvandaan ze zo'n ding besturen).
Alleen kan ik niet meer terug door de deur waardoor ik kwam, is dit een bug, of doe ik iets verkeerd?
hmm ik had al me ventjes in het guardhuisje naast de brug gezet, en 1 gurka in degene aan de overkant. allemaal op guard en dan maar bellen!Op maandag 15 oktober 2001 10:11 schreef Khaine het volgende:
volgens mij is het zelfs zo dat als je de Tyrnat dood heb dat dan niemand meer op je schiet, maar dan beginnen ze wazig rond te rennen. De doden komen komen ook weer tot leven en rennen rond in hun ondergoed.
werkt uiteindelijk wel er waren wel veel lijken aan het einde ^_^
blup
Verwijderd
Welke Duitsers zien Natasha (weten dat ze vijand is)
Welke Duitsers zien de Thief (" " " " ").
Want elke keer als ik denk dat ik gewoon met Natasha voorbij een Duitsers kan lopen, ziet hij me (met als reslutaat dat hij me dood schiet).
Want elke keer als ik denk dat ik gewoon met Natasha voorbij een Duitsers kan lopen, ziet hij me (met als reslutaat dat hij me dood schiet).
Verwijderd
pijltjes toetsen 
kweet level niet meer. Maar waar je olifanten ken 'berijden '(
). Ik kreeg dat beest niet aan de gang. Na het hele boekje door hebben te gespit kwam ik er achter dat je de pijltjes toetsen moest gebruiken. Dit werkt ook met auto's......Carmaggedon? 
btw als de patch uitkomt waar welke site staat ie dan?
dus eigenlijk... wat is de officiele site van commandos2
natasha word gezien door: Officers & Corporals, dus eigenlijk door niet soldaten.
Thief is een allied force en word door iedereen gespot als fegat
kweet level niet meer. Maar waar je olifanten ken 'berijden '(
btw als de patch uitkomt waar welke site staat ie dan?
dus eigenlijk... wat is de officiele site van commandos2
natasha word gezien door: Officers & Corporals, dus eigenlijk door niet soldaten.
Ben er net achter gekomen dat quicksave Ctrl+S is en quickload Ctrl+L is. Scheelt weer die irritante terugschakeling van resolutie.
irritant is dat he? met me geforce doet hij dat ook en een maat van me met een g400 doet hij dat niet..... crtl-l roels!Op vrijdag 28 september 2001 20:18 schreef Davidbub het volgende:
Ben er net achter gekomen dat quicksave Ctrl+S is en quickload Ctrl+L is. Scheelt weer die irritante terugschakeling van resolutie.
Verwijderd
natasha wordt altijd gezien als een vjand tezij je haar de oede kleren brengt. zoals oriental clothes.Op maandag 15 oktober 2001 12:54 schreef Khaine het volgende:
...
uniformen werken niet
Verwijderd
Je schiet met de tank door de sapper in de tank te zetten en de driver, dan kan je met crtl schieten vanuit de tank.
Ik kom niet uit de 2de bonus missie. Moet je een parcours varen tegen een tijd. Haal het ongeveer tot 2/3 en dan is mijn tijd al op? Hoe ga ik harder met dat ding? dubbel klik of shift induwen heeft niet genoeg effect.
Ik kom niet uit de 2de bonus missie. Moet je een parcours varen tegen een tijd. Haal het ongeveer tot 2/3 en dan is mijn tijd al op? Hoe ga ik harder met dat ding? dubbel klik of shift induwen heeft niet genoeg effect.
Verwijderd
zorgen dat je niet teveel over die boeien gaat.Op maandag 15 oktober 2001 23:24 schreef szwarts het volgende:
Je schiet met de tank door de sapper in de tank te zetten en de driver, dan kan je met crtl schieten vanuit de tank.
natasha word (als ze een pakje voor die missie aan heeft) alleen gezien door ss officieren en hoger, dus niet door soldaten en van die lagere officieren.Op maandag 15 oktober 2001 11:34 schreef Bakker het volgende:
Welke Duitsers zien Natasha (weten dat ze vijand is)
met de thief hangt het ervanaf wat voor pakje je aanheb.. als je soldatenpakje aanheb heeft iedereen behalve soldaten het door, maar als je generaal pakje aanheeft, zien alleen andere generaals het en weer die ss figuren (vuile homos
blup
Verwijderd
Ik ga over geen enkele boei en kom niet eens in de buurt van de finish. Als ik het nu net niet haal zou ik gaan oefenen, maar heb nu het idee dat ik nog iets mis aan de besturing van de boot.[..]
zorgen dat je niet teveel over die boeien gaat.
ik heb het spel nu ook eindelijk... ik zit nu in de 2e training missie en ik moet in dat huisje zien te komen: ik heb iedereen gekilt daar maar hoe verander ik de camera positie (welke knop ?) anders kan ik niet in het huisje komen
Als je dubbelklikt op de plaats waar je naartoe wilt met de boot, ga je dacht ik sneller.
Verwijderd
Met ALT en dan een Linker of Rechter muisklik kan je van camera veranderen in stappen van 90 graden als je in huisjes ben kan je elke gewenste hoek krijgen door middel van de pijltjes toetsen
Die boot race: Doe je het met de pijltjes toets? of met de muis?
als je het met de muis doet probeer het eens met het toetsenbord, vice versa
Die boot race: Doe je het met de pijltjes toets? of met de muis?
als je het met de muis doet probeer het eens met het toetsenbord, vice versa
Hoe doe je de bonusmissie van Burma (missie 4)?
Ik wordt steeds afgeknald
Ik wordt steeds afgeknald