Op zaterdag 29 september 2001 17:31 schreef Rancor1984 het volgende:
[..]
Hehe, ik wil helemaal niet moeilijk doen ofzo hoor, maarrem, het is WEL mijn eigen creatie,
ben ik het niet mee eens, het is én je eigen ontwerp niet (het uiterlijk is door iemand anders bedacht) én het is niet je eigen model (je hebt het model van iemand anders aangepast)
het is NIET met paint ofzo te doen,
daar ben ik nog niet over uit

maar als dat idd zo is biedt ik daarvoor mun excuses aan

en best veel werk.
dat wil ik best geloven, maar (laten we eerlijk zijn) het gaat wel om de kwaliteit en niet om hoeveel uur je er mee bezig bent geweest.
Ooit een Terro in CS in die houding zien staan?
ja, als hij een granaat gooit
Dat het lelijk is is wat anders, je hebt vast gelijk...
hoho, het idee is leuk hoor, het is alleen slecht uitgevoerd (vind ik)
Maar dit topic is toch 3D for Fun? Nou dan...

Doe toch niet zo moeilijk man..
tuurlijk mag je dat ding hier posten, graag zelfs. maar we zitten hier nog altijd op een forum en daar worden meningen gegeven. als je um alleen wilt laten zien dan zet je um op je site of je zegt dat erbij ofzo, maar ga niet klagen als er kritiek op wordt gegeven.
jij weet helemaal niet hoeveel werk ik eraan gehad heb, ok, in vergelijking met die zware 3d creaties hier (erg mooi) niet veel,
nogmaals, hoe hard het ook klinkt, dat telt eigenlijk niet
maar dat wil nog niet zeggen dat het afgekraakt hoeft te worden, ik heb et gemaakt voor de fun...
tuurlijk, maar nogmaals, we zijn hier op een forum. en zie het zo, van kritiek worden jij en je werk alleen maar beter, van complimenten niet (niet dat je geen complimenten moet geven maar om aan te geven dat kritiek helemaal zo slecht nog niet is) als je het niet met de kritiek eens bent kan je dat op gewoon zeggen hoor, maar ga niet lopen zeuren dat niet iedereen je creatie niet mooi vindt.