• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:55
Vuurvoske schreef op donderdag 24 september 2026 @ 09:09:
[...]

Waar staat OSRS eigenlijk voor, ik ben het al vaker tegengekomen. Maar geen idee wat het betekend
Old School RuneScape

Dan heb je nog een iets jongere versie die runescape 3 heet, denk ik toch. Ben ook niet zo bekent met runescape

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

[...]

Waar staat OSRS eigenlijk voor, ik ben het al vaker tegengekomen. Maar geen idee wat het betekend
Oldschool Runescape

Die hebben in 2013 hun variant van Classic + gedaan met Runescape.. Maar zij hebben vanaf het begin dat zij content toe gingen voegen aan OSRS letterlijk ALLES met de community besloten.

Ze maken een blogpost over hun idee en visie... de community kan in game stemmen of ze het een goed idee vinden of niet en als het 75% van de votes heeft gehaald dan voegde ze het toe

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Deathaspire
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 15:39
Over de horizontale progressie hebben ze al gezegd dat ze sowieso met nieuwe raid tiers de ilvl's wel moeten verhogen, maar dat ze gingen proberen om dit in zo klein mogelijke stappen te doen.

uiteindelijk kom je toch op een punt dat de "oude" raids niet meer gedaan worden, hopelijk zijn we dan al wel enkele jaren verder.

en het "moeite met bij 1 class blijven" wordt in Forever net beloont ;-) .

Er is het Legacy systeem, elke class dat je levelt geeft je legacy points (1 op lvl 25, 1 op lvl 40 en 1 op lvl 60 dacht ik). Die punten kan je dan investeren in verschillende dingen zoals lagere repair cost, meer rested exp., hogere kans op rare materials bij mining of herbing ofzo., enz.

uiteraard zijn er meer manieren om legacy points te verdienen dan enkel verschillende classes levelen.

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:41
Ricmaniac schreef op donderdag 24 september 2026 @ 09:06:
Wel ben ik heel benieuwd hoe dat door middel van itemization op max level gehanteerd word.

Stel je hebt al X aantal keer Raid A gedaan en iets later komt er een nieuw ontwikkelde raid uit.. is Raid A dan nog leuk en viable om te doen voor mensen? Ze kunnen de level cap niet increasen maar hoe zorg je er voor dat je met gear in principe niet hetzelfde creëerd. Ben echt heel benieuwd hoe dat gaat uit pakken en hoe ze het voor ogen hebben. Maar dat zal vast wel iets zijn wat ze contstant in de gaten houden en nog kunnen veranderen lijkt me. En als ze het echt goed willen doen betrek je de community daar bij met zulke keuzes.

Het OSRS Poll systeem ben ik echt een voorstander van.
Zou kunnen dat ze naast de fire resistance gebaseerde raids andere ernaast zetten met vergelijkbare loot, maar een andere resistance of een van de andere biome based buffs. Je kan geen (veel) betere loot laten droppen lijkt me, want dan maak je de andere raids just minder relevant. Cosmetics zijn wel heel waarschijnljk. Misschien sets die bestaan uit gear van meerdere verschillende raids?

Hoe je met deze horizontal progression alle powercreep voorkomt vraag ik me af.

Edit 09:53 heb even met AI wat onderzoek gedaan:
## 1. Harde limiet op de "ilvl-spiraal" (Power Bands)
In Retail WoW stijgt het item level bij elke nieuwe patch met tientallen punten, waardoor je oude raid-gear direct waardeloos wordt. In Forever hanteert Blizzard vaste "power bands" (krachtgroepen). [3]

*
* Nieuwe raids en dungeons die na de lancering uitkomen, droppen gear die qua item level gelijkwaardig is aan bestaande tiers (zoals Molten Core- of Dire Maul-niveau). [2]
* In plaats van hogere statistieken (verticale progressie), krijg je op dit item level juist unieke effecten of situatie-afhankelijke bonussen (horizontale progressie). [1, 4]
*

## 2. Geen "ilvl-grind" als toegangseis
Omdat het item level niet oneindig blijft stijgen, verdwijnt de noodzaak om puur voor een hoger nummertje te grinden. Spelers kiezen hun gear op basis van de specifieke statistieken, set-bonussen en mechanische synergieën die ze nodig hebben voor een bepaalde baas of speelstijl—niet omdat een item toevallig 10 ilvls hoger is. [1, 5, 6]
## 3. Geen automatische "Hoger ilvl is beter"
In de retail-versie kun je vaak blind een item aantrekken als het ilvl hoger is. In Forever zorgt de unieke itemization (zoals de cross-level sets die we eerder bespraken) ervoor dat een item met een lager ilvl uit een vroege dungeon nog steeds sterker kan zijn in jouw specifieke build dan een item met een hoger ilvl uit een latere raid. [6, 7]
Kortom: het ilvl-getal is er nog steeds om de basiswaarde van een item aan te geven, maar de constante jacht naar een alsmaar hoger ilvl wordt volledig stopgezet. [1, 5]

[1] [https://us.forums.blizzard.com](https://us.forums.blizzar...-with-new-content/2348014)
[2] [https://www.facebook.com](https://www.facebook.com/...1/posts/4829301243965843/)
[3] [https://us.forums.blizzard.com](https://us.forums.blizzar...ear-keeps-scaling/2356718)
[4] [https://www.wowhead.com](https://www.wowhead.com/f...iew-on-wow-forever-382936)
[5] [https://www.reddit.com](https://www.reddit.com/r/..._will_have_some_vertical/)
[6] [https://www.wowhead.com](https://www.wowhead.com/f...ndgame-items-mixed-383002)
[7] [https://www.youtube.com](YouTube: The New Items in WoW are Absolutely Crazy | WoW Forever)

[ Voor 57% gewijzigd door MeanGreen op 24-09-2026 09:56 ]

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:24
[...]

Old Skool RuneScape
Stokje schreef op donderdag 24 september 2026 @ 08:57:
[...]

Ja dat gevoel heb ik dus ook over het tanken, ik vindt dat een leuke rol om te doen, maar ben bang voor de toxische reacties als er iets niet goed gaat. Daar lees ik nog wel eens wat over namelijk.

Ach ik heb nog even om er over na te denken.
Ach jij bent de baas als je tankt, dus als DPS zit te zeuren dan zoek je gewoon wat nieuwe dps :)

[ Voor 49% gewijzigd door invine op 24-09-2026 09:50 ]

• MeanGreen
invine schreef op donderdag 24 september 2026 @ 09:50:

Ach jij bent de baas als je tankt, dus als DPS zit te zeuren dan zoek je gewoon wat nieuwe dps :)
Hopelijk komt er dual spec, dan hoef je geen dedicated keuze te maken.

Edit: Er komt bijna zeker dual spec, maar in welke vorm en onder welke voorwaarden is nog niet bekend.
Het zou ook op lage levels al heel handig zijn, zodat je als warrior 5 man dungeons kan tanken en tijdens het levelen arms of fury spec kan zijn. Mogelijk wordt het pas vanaf level 40 toegevoegd of kost het gold om te leren. Tegelijk is een prot warrior een veel meer viable spec dan vroeger zeggen ze.

[ Voor 42% gewijzigd door MeanGreen op 24-09-2026 10:19 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-09 10:23
Stokje schreef op woensdag 23 september 2026 @ 19:49:
Ik zit me ook weer een beetje te verdiepen in wow door Forever. Ik ben ooit begonnen als Rogue en het kriebelt weer om die te kiezen, alleen niemand en zijn moeder speelt ongeveer Rogue. Is die class nu gewoon ruk of hoe moet ik dat voor me zien?

Vanwege tijdsgebrek wil ik me zoveel mogelijk op 1 class richten, al heb ik daar over het algemeen een beetje moeite mee :+
Ik kom veel gnome rogues tegen. Je ziet ze natuurlijk makkelijk over het hoofd maar ik zie er heel veel questen in Loch Modan. Ik heb er ook niets negatiefs over gehoord.

Ik laat mijn shaman voor wat het is, ik ben van elemental naar enhancement gegaan maar twijfel of ik dat leuker vindt. Dat komt dan na de release wel😊

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• invine
MeanGreen schreef op donderdag 24 september 2026 @ 09:59:
[...]

Edit: Er komt bijna zeker dual spec, maar in welke vorm en onder welke voorwaarden is nog niet bekend.
Het zou ook op lage levels al heel handig zijn, zodat je als warrior 5 man dungeons kan tanken en tijdens het levelen arms of fury spec kan zijn. Mogelijk wordt het pas vanaf level 40 toegevoegd of kost het gold om te leren. Tegelijk is een prot warrior een veel meer viable spec dan vroeger zeggen ze.
Ja dat zou top zijn! Daar hoop ik ook echt op. Ook al kan tanken in dps spec tijdens levelen waarschijnlijk ook prima.

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51

YpS

Hoe leuk is het als er gear komt (horizontale uitbreiding van tiers) met hoge dodge rating en meer armor zodat ook een rogue zou kunnen tanken bijvoorbeeld

• invine
YpS schreef op donderdag 24 september 2026 @ 10:43:
Hoe leuk is het als er gear komt (horizontale uitbreiding van tiers) met hoge dodge rating en meer armor zodat ook een rogue zou kunnen tanken bijvoorbeeld
Hmm snap je gedachten wel, maar is dat in spirit van classic? Met zo'n gedachten kan je elke class elke rol laten doen. Ik vind het mooie van classic is juist de gedefineerde rollen en bijbehorende skills.

• Sjapmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:24
YpS schreef op donderdag 24 september 2026 @ 10:43:
Dat is maar de vraag. Want als de nuttigheid van de ene class / spec toeneemt gaat dat per definitie ten koste van de nuttigheid van andere classes / specs. En die balans is belangrijk om het spel voor iedereen en voor alle classes / specs leuk te houden.

• YpS

YpS

Shaman Tank valt daar dan toch ook onder?

• invine
YpS schreef op donderdag 24 september 2026 @ 11:01:
Shaman Tank valt daar dan toch ook onder?
In mijn optiek wel ja..

Een warrior of paladin draagt volledig plate en is daarmee bij uitstek geschikt als tank. Een druid heeft nogal wat magie en een beer is al een tank van zichzelf dus dat is ook wel logisch. Maar tanken in mail of leather voelt verkeerd. En ja met magie of dodgen kan je het wel oplossen in theorie, maar past in mijn optiek niet echt in deze game.

• Deathaspire
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 15:39
[...]

Dual spec komt sowieso, kan je namelijk al zien in de talent tree op de beta.

Ik denk wel niet dat ze hier veel aan gaan veranderen ten opzichte van anniversary, namelijk lvl 40 en ik dacht 50g? om het te leren.

Ik kan je ook zeggen dat op lagere levels (tot 20 :+ ) tanken in DPS spec vlot gaat.

In de latere dungeons zoals SFK wil je mss wel een shield gebruiken ipv een 2h of dual wield.

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:29
[...]

Voor de volledigheid: bv Kungen speelt en levelt als prot en is echt een stuk sterker dan fury/arms :) Die pakt rustig elites, grote groepen mobs en solo dungeons op :)

Maar ik begrijp je voorbeeld. Voor zover nu bekend is: er komt dualspec, vanaf lvl 40.

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:13

Vuurvoske

Nunquam cede!

Topicstarter
Deleon78 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 11:36:
[...]

Voor de volledigheid: bv Kungen speelt en levelt als prot en is echt een stuk sterker dan fury/arms :) Die pakt rustig elites, grote groepen mobs en solo dungeons op :)

Maar ik begrijp je voorbeeld. Voor zover nu bekend is: er komt dualspec, vanaf lvl 40.
Waar haal je die info over dualspec vandaan?

Beroeps brabander | Battle.net: Vuurvoske#2782 | GamePC: 9800X3D, 32GB DDR5, B650, 9070XT, Fedora 44

• MeanGreen
Vuurvoske schreef op donderdag 24 september 2026 @ 11:48:
[...]

Volgens mij aannames en nog geen formele bevestiging. Level 40 en 50 gold ligt misschien wel het meest voor de hand, maar Blizzard lijkt het ook nog niet beslist te hebben.

Lager level zou de community wel fijn vinden, maar ze willen de exclusiviteit van de rollen niet te veel afzwakken. Als bijna iedere caster ook kan healen en iedere plate melee class ook automatisch kan tanken gaat het misschien wel veel door elkaar lopen.

[ Voor 4% gewijzigd door MeanGreen op 24-09-2026 11:54 ]

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 16:13
[...]

Simpel ingame heb je bij je talants 2 tabbladen ;) en dan is de aanname van lvl 40 niet zo heel raar want dat is ook wanneer je een hoop grote unlocks krijgt zoals bijv de mogelijkheid om plate te dragen voor warriors en paladins (als het nog op het zelfde lvl is als vanilla O-) )

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:29
[...]

Educated guess. Zo zit het nu in de game ingebouwd. Volgens mij zijn er geen andere features die ze er nog uit moeten slopen.

Van mij mag het zonder dualspec trouwens.

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:02
Ik ga ook weer spelen, vanaf de beta vanilla speel ik al WoW maar ik kan niets met het tempo van retail (heb wel elke expac gespeeld 😅)

Ik ben vooral op zoek naar de class die ik ga spelen. Ik wil een class die goed / prima werkt voor solo / levelen maar ook lekker valt in een group. Moet ook kunnen healen.

ik heb altijd Horde gespeeld, wellicht ga ik het een keer andersom doen! Lijkt mij eigenlijk ook wel leuk! Speel sowieso PVE.

Shaman gaat natuurlijk iedereen en zijn moeder spelen. Plus het jugglen met die totems is ook niet wat. Paladin is natuurlijk ook enorm populair. Dan heb je nog priest.

Ik wil wel voorkomen dat ik een class speel die iedereen al speelt. Gevoel zegt dan toch dat Priest wel veel voordelen heeft.

Altijd een lastige keuze 😅

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 16:13
Tribunus schreef op donderdag 24 september 2026 @ 12:10:
Ik ga ook weer spelen, vanaf de beta vanilla speel ik al WoW maar ik kan niets met het tempo van retail (heb wel elke expac gespeeld 😅)

Ik ben vooral op zoek naar de class die ik ga spelen. Ik wil een class die goed / prima werkt voor solo / levelen maar ook lekker valt in een group. Moet ook kunnen healen.

ik heb altijd Horde gespeeld, wellicht ga ik het een keer andersom doen! Lijkt mij eigenlijk ook wel leuk! Speel sowieso PVE.

Shaman gaat natuurlijk iedereen en zijn moeder spelen. Plus het jugglen met die totems is ook niet wat. Paladin is natuurlijk ook enorm populair. Dan heb je nog priest.

Ik wil wel voorkomen dat ik een class speel die iedereen al speelt. Gevoel zegt dan toch dat Priest wel veel voordelen heeft.

Altijd een lastige keuze 😅
Gewoon spelen wat jij wilt en niet naar andere kijken, want er zijn toch wel genoeg van alle classes normaal (alleen wil niet iedereen tanken/healen) dus als het jou niet boeit om te gaan lopen parsen in endgame raids maakt het geen F uit wat je speelt ;)
Eerst was ik compleet van mening dat ik de classic UI wilde.

Voor portraits is dat nog steeds zo maar dat is dan ook het enige. Over de rest ben ik eigenlijk erg goed te spreken! Nieuwe look en feel van skillbook, character sheet met bijbehorende data, reputaties etc is eigenlijk allemaal best nice. Had een mod gedownload die alles volledig classic maakte maar op 1 of andere manier voelde dat alsof ik Forever niet genoeg benut :P

Dus begin zelf nu al bij te draaien op de UI. Al vind ik nog steeds dat ze een ingame optie voor portraits en nameplates moeten geven om die volledig in classic style te hebben.

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:25
Gisteren na 2 eerdere pogingen toch maar een smurf elf gemaakt. Heb een druid gemaakt puur om zelf even de forms te gaan testen. Ben echter gestopt op lvl 8 want ja vandaag moest er gewerkt worden :)

Vanavond maar weer verder. Start gebied is wel aardig maar ook niet meer dan dat. Vond het wat "onschuldig" ogen voor een Horde ras. Moeilijk uit te leggen.

FUMES et CARNES

Nee is heel makkelijk uit te leggen :P Het is gewoon veel te soft en past er niet tussen

• YpS

YpS

Snap het wel, vind ik ook. Zelfs Bloodelves hadden in ieder geval nog de term "blood" in hun naam
Dat is bijna het enige puntje van kritiek op Forever van mij :P Samen met artstyle van de sommige nieuwe mobs
eigenlijk en bijv druid form. Het oogt niet echt classic. past er minder goed tussen. Maar de feel van gameplay heeft wel nog classic dus dan vind ik het eerder oké.

Kan echt niet wachten tot 5 november

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:41

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Heb de beta nog niet heel veel kunnen spelen helaas. Wel heb ik stress wat te spelen straks. Ik kan moeilijk bij 1 char houden.. haha dus wil een hunter en mage sowieso spelen. En in tbc speelde ik ook prot paladin puur voor de Dungeons..

Alleen het tanken voelde altijd als een hele belasting/verantwoordelijkheid.. dus dat ga ik niet meteen beginnen.

Miss een warlock voor de summons en schijnt nu ook behoorlijk lekker te spelen op aff/ demon spec.. haha

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:39
Ik heb enorme fomo als ik al jullie ervaringen lees. Ik kan niet wachten tot de release!

Mocht iemand nog een tip hebben om aan een beta key te komen, ik hoor het heel graag!

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
Inmiddels ook een dag de beta kunnen spelen en wat speelt het weer heerlijk weg zeg! Net level 17 geworden dus ik ga mij maar eens wagen aan een Deadmines run. Questen in Redridge was even een minder goed idee, man wat was daar een oorlog met de Horde bezig :o
Mensen zich hier al aan de Old Iron Forge dungeon gewaagd? van level 13-18?

Hall of Thanes heet die. Ben best benieuwd naar die dungeon en ook de lordoraen dungeon

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
https://eu.gear.blizzard.com/products/wowccl0013-international-english-ce?_pos=13&_sid=effe23ebc&_ss=r

Mochten mensen de CE willen pre-orderen, deze is blijkbaar weer in stock als pre-order. Wel 45eu shipping. Ik heb er geen baat bij maar anderen misschien wel :)

• Iusedto
tweede avond in de blauwe elven gebied en ik geef het op. Wat een k gebied, veels te cartoony, verschrikkelijke droprates en een oersaai design. Heb lvl 10 niet gehaald want ik trek dit niet :)

(en druids zuigen op laag level in deze beta, niet normaal zo slecht)

[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 24-09-2026 20:47 ]

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 24 september 2026 @ 20:33:
tweede avond in de blauwe elven gebied en ik geef het op. Wat een k gebied, veels te cartoony
Ik moet er nog door spelen maar raar toch dat het zo'n gevoel geeft. Dat is best een slecht teken voor de toekomst :P Als het nieuwe design niet goed is. Net als Mount Hyjall bijv.

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Topicstarter
Bam, toen werd ik er ineens zomaar uitgekicked. Ik was zowaar lekker aan het vissen. Heb ik in vanilla nog nooit eerder gedaan.

Net kwam ik er ook achter dat ze een paladin trainer hebben in Goldshire achter het gebouw van de Blacksmith. Dat is wel echt 100x beter dan telkens naar de kathedraal van SW lopen

Beroeps brabander | Battle.net: Vuurvoske#2782 | GamePC: 9800X3D, 32GB DDR5, B650, 9070XT, Fedora 44

• Iusedto
Alles plat ?

Sorry, komt misschien door mij Had nooit smurfenland moeten ingaan :(

FUMES et CARNES

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Topicstarter
Iusedto schreef op donderdag 24 september 2026 @ 21:15:
Alles plat ?

We weten dat je de nieuwe elven niet leuk vind....

Denk alle Beta realms plat, zal wel onderhoud zijn ofzo. Er stond kortstondig een melding in beeld, maar ik zag niet wat er precies stond

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
15 min aankondiging, dan direct 5 en plat

kon weer inloggen na 7min queque dan crash

terug 7 min

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

• Sjapmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:24
Iusedto schreef op donderdag 24 september 2026 @ 21:15:
Alles plat ?

nee alles ligt plat.

• Iusedto
Ook geen update, of misschien komt die nog

FUMES et CARNES

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:50
Ricmaniac schreef op donderdag 24 september 2026 @ 19:48:

Hall of Thanes heet die. Ben best benieuwd naar die dungeon en ook de lordoraen dungeon
Yup, gisteren gedaan, best leuke toevoeging. Voelt ergens groots aan, maar toch lekker vlug door te spelen. :D

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:54
Ricmaniac schreef op donderdag 24 september 2026 @ 19:48:

Hall of Thanes is een simpele maar opzich aardige dungeon. Vooral de loot is leuk :D
Zo heb ik als healer een lekkere blauwe staff gevonden op een baas met 18 healing en damage. Heb ik toch een paar levels mee gedaan totdat ik de quest reward voor de Van Cleef quest uit Deadmines kreeg.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Topicstarter
The WoW: Forever Beta is down for a couple of hours, as a new build is on the way!

Kyle Heartline, Lead Game Producer on World of Warcraft, has confirmed that the WoW: Forever servers are down for a new build! He mentions that the servers will likely be down for a few hours and recommends not trying to spam login.

https://www.wowhead.com/f...tm_source=discord-webhook

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Mooie timing, die podcast nu de game down is :P
Hou wel van zulke dev interaction.

[ Voor 45% gewijzigd door Ricmaniac op 24-09-2026 22:15 ]

• CyberToon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:49
Om eerlijk te zijn, wilde ik WoW Forever ook proberen, maar heb geen toegang. Om nu voor de beta speciaal een pakket te kopen, vind ik ook weer overdreven.

Alhoewel de 60 euro pakket bevat 30 dagen aan gametime, dan moet je eigenlijk ook 13 euro ervan af tellen. Dan kom je uit voor 47 euro voor wat cosmetische dingen + beta access.

[ Voor 38% gewijzigd door CyberToon op 24-09-2026 22:40 ]

CyberToon schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:37:
Om eerlijk te zijn, wilde ik WoW Forever ook proberen, maar heb geen toegang. Om nu voor de beta speciaal een pakket te kopen, vind ik ook weer overdreven.

Alhoewel de 60 euro pakket bevat 30 dagen aan gametime, dan moet je eigenlijk ook 13 euro ervan af tellen. Dan kom je uit voor 47 euro voor wat cosmetische dingen + beta access.
Nog steeds te veel imo. Niets tegenover mensen die het wel doen natuurlijk maar voor mij persoonlijk niet waard.
En die 30 dagen.. is dat vanaf de launch of vanaf nu? dat vind ik ook wel een belangrijke namelijk :P

• CyberToon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:49
Ricmaniac schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:58:
[...]

Nog steeds te veel imo. Niets tegenover mensen die het wel doen natuurlijk maar voor mij persoonlijk niet waard.
En die 30 dagen.. is dat vanaf de launch of vanaf nu? dat vind ik ook wel een belangrijke namelijk :P
Dit staat er in de store.
  • ⁴30 Days WoW® Game Time will be added to your WoW® account with the launch of WoW®: Forever.
Met andere woorden, de 30 dagen gametime worden pas op 4 november toegevoegd.

[ Voor 7% gewijzigd door CyberToon op 24-09-2026 22:59 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
We begrijpen het enthousiasme en de FOMO voor de bèta, maar vraag & aanbod op het forum is niet toegestaan. Het aanbieden van of het vragen om codes, zeker tegen betaling, is niet toegestaan.