• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:13
MeanGreen schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 11:50:
Speelt iemand hier een warrior in de beta? Ik lees dat ze de rage generatie op de schop hebben gegooid, maar ben benieuwd hoe het nu speelt.

Ik denk dat ik snap waarom het aangepast wordt, maar zo te lezen is het nog zoeken naar een nieuwe balans. Warrior staat in principe wel in mijn top 3, mits het opgelost wordt voor de release.
Ik speel Warrior en de rage generation is best droevig. Je staat meeste van de tijd te wachten op rage en als je dan rage hebt moet je dus een keuze maken tussen welke ability je wilt gebruiken.

Ik verwacht dat dit nog aanzienlijk aangepast wordt, zo niet dan roll ik bij livegang iets anders. En dat is ook hetgeen ik lees van andere Warrior liefhebbers.

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:30
Ik heb een human priest naar lvl 20 gebracht en de klasse bevalt mij nog steeds goed.
Als healer heb ik Hall of Thanes en Deadmines gedaan en dat ging uitstekend.
Bij de ene dungeon hadden we een Paladin Tank en de andere een Druid Bear Tank. Beiden kon ik goed healen.

Leuk is ook dat iedere priest (dus niet alleen dwergen) Fear ward op lvl 20 krijgt.
Tevens kon ik op 20 Devouring Plague leren wat een lekkere extra DoT is naast Shadow Word: Pain.

Nu ben ik bezig met een Skyborne Druid. Tot dusver voelt druid goed en ben benieuwd hoe bear form op lvl 10 gaat zijn :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:12
MeanGreen schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 11:50:
Speelt iemand hier een warrior in de beta? Ik lees dat ze de rage generatie op de schop hebben gegooid, maar ben benieuwd hoe het nu speelt.

Ik denk dat ik snap waarom het aangepast wordt, maar zo te lezen is het nog zoeken naar een nieuwe balans. Warrior staat in principe wel in mijn top 3, mits het opgelost wordt voor de release.
Zoals Jeroen al aangaf, de rage generation is momenteel een probleem, maar eigenlijk voornamelijk voor Arms / Fury specs. Tegelijkertijd is Prot Warrior wel een heel solide spec om mee te spelen, omdat je wat meer mogelijkheden hebt tot damage. Shield block + revenge is gewoonweg best sterk zoals het nu eruit ziet.

Het probleem zit 'm blijkbaar in dat warrior momenteel geen rage krijgt voor de damage die je ontvangt. Dus je bent afhankelijk van je eigen hits om rage te generaten, maar iets als Heroic Strike / Cleave neemt dat weer af (aangezien het de auto-attack / rage generator 'overneemt'). Dit lijkt me inderdaad niet de bedoeling verder.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:45
Neem aan dat een een whipe komt en niet iedereen die nu een char heeft deze kan kousen bij release?

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
gupfishy schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 15:38:
Neem aan dat een een whipe komt en niet iedereen die nu een char heeft deze kan kousen bij release?
We starten allemaal vanaf 0.

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:46
Helaas nog geen beta key gekregen. Ben al paar jaar gestopt met wow maar met die Forever lijkt me toch wel weer lachen om te beginnnen. Vanaf vanilla wow gespeeld. Ben alleen met launch een paar weken weg dus zal wel achterstand hebben als ik begin, heb verder ook geen idee hoe lang dat levelen duurt. Speelde vroeger altijd PVP maar weet nog niet wat ik nu doe.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:29
CyberToon schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:50:
[...]

Sorry! :X

Veel plezier vanavond! ;)
Ellende. Ben er voor gevallen.

Kost wat, maar dan heb je ook wat zeg ik dan maar 🤣.

Het is alsof ik nog niet zo lang geleden wow heb gespeeld. Ondertussen is het alweer 14 jaar geleden, maar wat speelt het heerlijk en vertrouwd zeg. Heb alleen nog maar de begin gebiedje gezien van de dwarven en blauwe elven aan de alliance kant. Moet nog naar de grote steden. Horde bewaar ik tot release.

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ben ook weer begonnen. Gelukkig tot nu toe niet onder de indruk. Level 4 pas. Human startgebied was bar druk. Begon me gelijk aan de quests te irriteren. Kill kobolden voor 8 boekjes en met lousy drop rate. Human priest en dat is natuurlijk wel jezelf pijn doen met levellen.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Azqi schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 17:24:
Ben ook weer begonnen. Gelukkig tot nu toe niet onder de indruk. Level 4 pas. Human startgebied was bar druk. Begon me gelijk aan de quests te irriteren. Kill kobolden voor 8 boekjes en met lousy drop rate. Human priest en dat is natuurlijk wel jezelf pijn doen met levellen.
Het is ook gewoon te druk. Dat is natuurlijk heel positief maar bij bepaalde quests mega irritant :P Moet je hopen dat je een nieuwe layer aangeboden krijgt, dan kan het opeens weer wat rustiger zijn. Desalniettemin parkeer ik hem ook ff, ik geloof het wel voor de release en wil niet verder burned out raken.

Main is bekend, undead warlock :)

• CyberToon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
To easy schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 16:29:
[...]

Ellende. Ben er voor gevallen.

Kost wat, maar dan heb je ook wat zeg ik dan maar 🤣.

Het is alsof ik nog niet zo lang geleden wow heb gespeeld. Ondertussen is het alweer 14 jaar geleden, maar wat speelt het heerlijk en vertrouwd zeg. Heb alleen nog maar de begin gebiedje gezien van de dwarven en blauwe elven aan de alliance kant. Moet nog naar de grote steden. Horde bewaar ik tot release.
Ik heb uiteindelijk toch toegegeven en de Skyborn Epic Pack gekocht. De Skyborn race wilde ik sowieso hebben, en die kost op zichzelf al €30. Voor €30 extra kreeg ik er nog een aantal cosmetische items en 30 dagen gametime bij, dus uiteindelijk vond ik dat pakket het extra geld wel waard.

Ik begrijp overigens heel goed waarom de Skyborn race voor veel mensen als een soort "rip-off" voelt. Niet alleen omdat Blizzard deze race achter een paywall heeft gezet, maar ook omdat het in feite grotendeels een hergebruikte asset is van bestaande Elven. En aangezien de Blood Elves een enorm populaire race zijn, speelt Blizzard daar natuurlijk slim op in. Maar des ondanks wilde ik ze toch hebben.

Dus ben ik voor de Skyborn Epic Pack gegaan. Als ik al lees dat een avondje bioscoop alleen al +35 euro kost. Heb zojuist ook nog twee pizza's besteld, gelukkig wel 1+1 gratis maar alsnog 23 euro kwijt. Dan valt het bedrag voor WoW Forever pakketje nogal erg mee. :D

[ Voor 8% gewijzigd door CyberToon op 26-09-2026 17:54 ]

Voor wie het nog steeds niet weet.. 8)7 .. Niet wij iig :P

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• CyberToon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Iemand anders ook het probleem dat Ray Traced shadows niet kan worden aangezet, omdat het een fout melding "unsupported for graphics related reasons " aangeeft?

[ Voor 10% gewijzigd door CyberToon op 26-09-2026 18:30 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
We begrijpen het enthousiasme en de FOMO voor de bèta, maar vraag & aanbod op het forum is niet toegestaan. Het aanbieden van of het vragen om codes, zeker tegen betaling, is niet toegestaan.

Lopen te bedelen naar een Beta key is niet de bedoeling, dit dan ook AUB niet doen.