• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Munki schreef op maandag 21 september 2026 @ 10:52:
Ik merk dat ik niet echt de motivatie heb om te levelen in de beta. Het gaat toch weg. Zonde eigenlijk, want het lijkt me wel leuk om wat nieuwe dungeons te proberen..
Dat is wel herkenbaar. Ik wil mezelf ook niet teveel spoilen dus doe het ook rustig aan. Misschien dat ik de dungeons wel helemaal skip... Maar ben nu op drie chars tussen de level 10 en 15 en wat ze met de starting zones hebben gedaan ziet er al veelbelovend uit!

• Sjapmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:11
Ik wil echt graag een beta sleutel. McDonalds oplossing werkte bij mij helaas niet. En geloof mij ik heb het echt geprobeerd. Met vpn, zonder, op IOS op Android, op Windows, bestellen in de app, bestellen op de website. Ik kreeg op geen enkele manier de betaling rond. Er bleef maar een foutmelding komen nadat ik de betaling al had goedgekeurd.

Dus nu hoop ik nog op een uitnodiging van Blizzard, maar die zal wel niet komen. En inderdaad ga ik geen tientallen euro's betalen. Een tientje was leuk, maar niet.

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:26
Neig eerder naar playtime kopen en de tijd tot 4-11 opvullen met nog wat classic of retail. Mocht ik beta toegang krijgen ga ik het wel proberen waarschijnlijk, maar dan doe ik wel het totaal tegenovergestelde om niets te spoilen voor mezelf.
Wet van Murphy is vast dat ik binnen een paar dagen na het activeren van de gametime een beta key krijg, maargoed.

Kan ook proberen te overbruggen met andere games, maar man man man wat jeukt het! |:(

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 19:05

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

vraag zijn ook rewards als nu beta speelt? als transmogs als spel echt uit komt.

[ Voor 31% gewijzigd door Motaro op 21-09-2026 11:22 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• ewrz
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 08:23
Ook de gathering professions lijken wel nuttig te blijven, je vind nu af en toe crates waar je materialen in moet stoppen en je kunt ze dan in Lakeshire afleveren. Dan krijg je een nieuwe currency waarmee je o.a. blauwe patterns kunt kopen.

Het lijkt mij dat er hierdoor meer vraag blijft op de AH voor lower level leather/dust etc. Nu is het vaak zo dat na een tijdje alleen de beste materialen waarde hebben en je de rest net zo goed kunt vendoren.

Je hoeft dus maar één van de genoemde resources te hebben, niet alle drie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DEsvW7be_WZbqB-ePq-DS9y_Y9Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/hlR8yeZR30OAKJJUn3D6U96p.png?f=user_large

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:43

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sjapmeister schreef op maandag 21 september 2026 @ 10:20:
[...]

Ik denk dat je verzamel professions moet nemen tot level 60 en dan alles wat je verzamelt bewaren. En dan op level 60 switchen naar maak professions voor de betere gear. In ieder geval op je main. Op je alts kun je doen waar je zin in hebt natuurlijk.
Dit deed ik ook, Herbalism & Mining while levelling en dan op lv60 switchen naar de professions die het beste bij mijn class passen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:59
Persoonlijk vind ik Camping heel erg leuk.

met leuke mensen krijg je ook een beetje RP tijdens het wachten :)

Misschien moet ik maar eens op een RP server gaan levelen

FUMES et CARNES

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Iusedto schreef op maandag 21 september 2026 @ 11:27:
Misschien moet ik maar eens op een RP server gaan levelen
Ja Rp is ook leuk om te doen, het enige nadeel vind ik dat het vaak een verplichte keuze is, je gaat OF RP OF PvE OF PvP.

RP PvE of RP PvP zijn echt leuke dingen mee te doen maar dat zie je zelden.

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:48

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Daan0s schreef op maandag 21 september 2026 @ 08:33:
[...]

Je weet dat al je chars uit de beta verwijderd worden? ;) iedereen begint op 0 in november. Aangezien je zegt een char aanmaken voor de rested xp bar.
Yes, ik was niet duidelijke, ik doelde op met de release dat ik dan een 2e char aanmaak om mee te lvl-en;) Maar je hebt natuurlijk gelijk:)

ut=life

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:02
Sjapmeister schreef op maandag 21 september 2026 @ 11:13:
Ik wil echt graag een beta sleutel. McDonalds oplossing werkte bij mij helaas niet. En geloof mij ik heb het echt geprobeerd. Met vpn, zonder, op IOS op Android, op Windows, bestellen in de app, bestellen op de website. Ik kreeg op geen enkele manier de betaling rond. Er bleef maar een foutmelding komen nadat ik de betaling al had goedgekeurd.

Dus nu hoop ik nog op een uitnodiging van Blizzard, maar die zal wel niet komen. En inderdaad ga ik geen tientallen euro's betalen. Een tientje was leuk, maar niet.
Ik zit met precies hetzelfde :P Al een paar keer dat ik me echt inhoud om niet die dure editie te kopen voor beta access

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ricmaniac schreef op maandag 21 september 2026 @ 11:42:
[...]
Ik zit met precies hetzelfde :P Al een paar keer dat ik me echt inhoud om niet die dure editie te kopen voor beta access
Dat is natuurlijk precies wat ze willen, want de duurdere varianten bieden enkel gegarandeerde BETA access. Nu ik al BETA access hebn zal ik hooguit de goedkoopste expansion pack kopen.

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:45
De duurste variant van 80 euro is gewoon goed, als je ook graag Warcraft 3 zou willen met de dlc.

Die kost namelijk al 50 euro, reken daarbij de 30 euro van die nieuwe race en 13 euro maand tijd van wow.
Dan heb je eigenlijk die maand '' gratis '' erbij.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

KBE91 schreef op maandag 21 september 2026 @ 11:51:
De duurste variant van 80 euro is gewoon goed, als je ook graag Warcraft 3 zou willen met de dlc.

Die kost namelijk al 50 euro, reken daarbij de 30 euro van die nieuwe race en 13 euro maand tijd van wow.
Dan heb je eigenlijk die maand '' gratis '' erbij.
Die game time krijg je ook bij de middelste editie ;)

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:45
ShadowBumble schreef op maandag 21 september 2026 @ 11:53:
[...]

Die game time krijg je ook bij de middelste editie ;)
Weet ik, maar dan heb je Warcraft 3 + de dlc niet als je die nog graag zou willen in de toekomst.
;)

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Ik heb dit spel vele jaren gespeeld toen ik nog studeerde en zeeen van tijd had (en geen kids :D ), echt hele fijne herinneringen aan en waarschijnlijk nooit meer zoveel fun gehad in een game als destijds in WoW vanilla en de eerste paar uitbreidingen.

Iets zuigt me weer naar deze game toe, maar ik heb gewoon de tijd niet meer zoals vroeger om dit 'goed' te spelen, wow is een behoorlijk timesinker. Uiteraard moet ik dat loslaten want ben geen 20 meer maargoed er zullen er meer zijn met dit dilemma :D

Zat in een nederlandse guild destijds, bomen zijn relaxed. Was altijd top.

psn: HertogJack

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ik moest lachen om de undead priest genaamd Adolf Healer

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:30
HertogJack schreef op maandag 21 september 2026 @ 12:03:
Ik heb dit spel vele jaren gespeeld toen ik nog studeerde en zeeen van tijd had (en geen kids :D ), echt hele fijne herinneringen aan en waarschijnlijk nooit meer zoveel fun gehad in een game als destijds in WoW vanilla en de eerste paar uitbreidingen.

Iets zuigt me weer naar deze game toe, maar ik heb gewoon de tijd niet meer zoals vroeger om dit 'goed' te spelen, wow is een behoorlijk timesinker. Uiteraard moet ik dat loslaten want ben geen 20 meer maargoed er zullen er meer zijn met dit dilemma :D

Ik gok dat een heel groot deel exact hetzelfde tijd probleem heeft. Daarom is het perfect dat je nooit verder dan level 60 kan gaan. Het gaat bewust ook om de reis naar 60 toe, dus je kan alle tijd nemen.

• ewrz

Ik heb iedere versie van classic gespeeld en dit hoor je 10x per uur als je naar WoW guilds gaat zoeken. Er zijn dan ook genoeg guilds met 40ers er in die het een stuk relaxter spelen.

De meeste hebben wel een vaste groep raiders en wat socials die de lege plekken opvullen. Zo heb ik alle raids een paar keer gedaan. Ik hecht geen waarde aan armory rank of externe parse websites, leuk om het allemaal weer een keer gezien te hebben en toen vond ik het wel prima.

• Tomski1986
  • Nu online
Nog iets wat ik me afvraag is of de AH gaat regio gebonden zijn of iets dergelijks? Want omdat we geen realms meer hebben veronderstel ik dat dit toch gaat 'gelimiteerd' ofzo worden?

• Ricmaniac
Tomski1986 schreef op maandag 21 september 2026 @ 12:30:
Nog iets wat ik me afvraag is of de AH gaat regio gebonden zijn of iets dergelijks? Want omdat we geen realms meer hebben veronderstel ik dat dit toch gaat 'gelimiteerd' ofzo worden?
Verwacht het wel want we gaan ook gewoon regional servers krijgen.
Realmless is per regio

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:28
Tomski1986 schreef op maandag 21 september 2026 @ 12:30:
Ja, op basis van regio en van realm keuze (dus PvE/Normal, PvP, RP of Hardcore). Zou apart zijn als Hardcore bijv. items van PvE kan plukken :P

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Tomski1986
  • Nu online
Ja, volgens pvp / pve / HC lijkt me logisch. Ik dacht wel gelezen te hebben dat dat de enige verdeling is.

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:57
Tomski1986 schreef op maandag 21 september 2026 @ 13:06:
Ja, volgens pvp / pve / HC lijkt me logisch. Ik dacht wel gelezen te hebben dat dat de enige verdeling is.
PVP, PVE, RP PVE en HC zijn de rulesets. Dan heb je nog de regio's (EU, US, etc).

Binnen de serverless realms heb je dan nog je layers/phases, maar die sluiten geen dingen uit van elkaar.

Er is geen enkele interactie tussen de rulesets en regio's.

• Tomski1986
  • Nu online
Deleon78 schreef op maandag 21 september 2026 @ 13:18:
[...]

PVP, PVE, RP PVE en HC zijn de rulesets. Dan heb je nog de regio's (EU, US, etc).

Binnen de serverless realms heb je dan nog je layers/phases, maar die sluiten geen dingen uit van elkaar.

Er is geen enkele interactie tussen de rulesets en regio's.
Verdeling voor een AH bedoel ik dus. Dus omdat we geen realms gaan hebben verwacht ik massa's items op de AH.

• To easy
  • Laatst online: 21-09 20:43

Dit ben ik exact samen met een aantal vrienden. Wij hypen elkaar nu helemaal op.

One last dance in world of warcraft!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Inmiddels is 1 van de 2 vrienden die ooit min of meer gezworen hebben om nooit meer WoW te spelen om, die gaat weer beginnen met Forever. Race en class al bijna besloten ook :+ De ander gaat heel snel volgen vermoed ik.

Bizar hoe ze dit weten te hypen. Zelf zag ik er niet zo veel in, maar nu zij weer willen spelen zie ik het weer helemaal zitten. Al zit 'm dat vooral weer in het "samen" spelen, beetje slap ouwehoeren op de achtergrond etc.
Ik hoop alleen maar dat het niet uit loopt op een teleurstelling, maar de eerste berichten lijken goed te zijn :)

Toen WoW uit kwam kon ik redelijk no-lifen en waren er dagen (met name weekend) dat er rustig 12 uur in gingen zitten. In een hardcore raid guild had je dit haast ook wel nodig om potions e.d. te verzamelen, maar dat terzijde :P
Tegenwoordig met een drukke baan en een gezin is dat natuurlijk wel anders, maar ik heb elke avond wel een uurtje of 2 over om te gamen. Als ik de eerste berichten moet geloven is de game hier ook wel een beetje op gebouwd en is het echt niet noodzakelijk om er minimaal een kwart dagdeel in te stoppen om een beetje mee te kunnen komen. Laten we het hopen :)

Join het GoT Pulse-Team!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Denman schreef op maandag 21 september 2026 @ 14:26:
In een hardcore raid guild had je dit haast ook wel nodig om potions e.d. te verzamelen, maar dat terzijde :P
De guild waar ik destijds inzat had zelfs voor het progression team de regel dat je gewoon vrijnam bij expansions minimaal een week. In die periode was het heel normaal om gewoon dagen van 12+ uur te draaien waarvan tussen 19:00 en 00:00 Raidtime was. Daarna of daarvoor werd er gefarmed, builds getest, en in kleinere groepen opstellingen & movement.

Ik durf te wedden dat onze Raid leader ( en ook Guild Leader overigens ) in die periode dusdanige planning skills heeft ontwikkeld dat hij de rest van zijn leven Project/Programma Management met zijn ogen dicht kon doen, de uren theorycraften etc die erin zaten brrrr.

Daar wil ik dus nooit meer naar terug, maar beetje casual spelen jazeker, vooral als je gewoon een gezellig groep hebt.

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
ik heb in TBC tijd in 2007 nog wel 5 dagen per week geraid vanaf 19:00 tot 23:30 om Illidan dood te krijgen. 5 avonden per week, nonstop whipe xD. Nu met een gezin en kids gaat ik dat ook nooit meer doen haha. Maar lekker levelen, en 1 a 2 avonden raiden lukt hier nog wel.

• Deleon78
Nieuwtje wat voor mij een verrassing was:
Wands scalen schijnbaar 25% met SP

[ Voor 8% gewijzigd door Deleon78 op 21-09-2026 15:00 ]

• KraveN
  • Laatst online: 07:40
Ik verwacht dat de meeste mensen die WoW Vanilla en TBC hebben gespeeld over het algemeen een ander leven hebben met andere verantwoordelijkheden. Ik heb zelf ook niet meer de tijd die ik vroeger had en ik weet eigenlijk nu al dat ik te weinig tijd ga vinden voor WoW Forever, maar ik ga het toch proberen. Heb al van veel mensen gehoord dat ze gaan spelen, dus dat is alleen maar leuk! We gaan het zien!

Misschien moet ik het ook anders gaan benaderen en eventueel op zoek naar andere manieren om te spelen. In plaats van wegkruipen op zolder, misschien iets met een handheld ofzo. Controller zal even wennen zijn, maar misschien prima voor wat questen!

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:17
KraveN schreef op maandag 21 september 2026 @ 15:02:
Ik verwacht dat de meeste mensen die WoW Vanilla en TBC hebben gespeeld over het algemeen een ander leven hebben met andere verantwoordelijkheden. Ik heb zelf ook niet meer de tijd die ik vroeger had en ik weet eigenlijk nu al dat ik te weinig tijd ga vinden voor WoW Forever, maar ik ga het toch proberen. Heb al van veel mensen gehoord dat ze gaan spelen, dus dat is alleen maar leuk! We gaan het zien!

Misschien moet ik het ook anders gaan benaderen en eventueel op zoek naar andere manieren om te spelen. In plaats van wegkruipen op zolder, misschien iets met een handheld ofzo. Controller zal even wennen zijn, maar misschien prima voor wat questen!
inderdaad, en ik denk zelf dat het succes van forever er vooral in zit dat de oude generatie die het orgineel kennen, nu de druk van telkens doorlevelen niet ervaren, 60 = 60.

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:17
komt er uiteindelijk 1 'realm' ? kunnen we dus hier 1 guilde maken? ik wil wel graag een NL/BE guild? hoe vet is dat.

• Deleon78
fib3rlight schreef op maandag 21 september 2026 @ 15:12:
komt er uiteindelijk 1 'realm' ? kunnen we dus hier 1 guilde maken? ik wil wel graag een NL/BE guild? hoe vet is dat.
Je hebt rulesets en region. Verder geen servers meer nee.

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:57
Wow forever draait in ieder geval een stuk soepeler op een laptop als wow classic 20 jaar geleden. Als je ideeën hebt over die handheld hoor ik het graag.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 16:35
Ik ga met vrienden ook WoW Forever spelen. Wij hebben ook alle de OG gespeeld. En hebben ook geen tijd om zsm naar lvl 60 te gaan. We gaan dus lekker een Dad-Friendly guild opzetten tzt. Voor Raids lekker Puggen geen issues met Raidattendancy of DKP systemen. Gewoon gellig met zijn allen genieten van het spel.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:30
Op handheld spelen is heerlijk. Heb nog een game laptop waar die goed op draait, maar speel ook erg graag op mn handheld. Is inderdaad even wennen, maar werkt verder erg goed. Vooral voor questen en low lvl dungeons goed te doen. Languit op de bank, aanrader. Je merkt overigens wel dat die nieuwe graphics stukje zwaarder zijn. Heb de Legion Go S z1e, Classic speelde op 100fps ofzo, bij Forever op medium/high ongeveer 70fps, maar gister in Stormwind terug naar 30fps. Is wel extreem druk daar, maar toch.

• Sjapmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:11
Voor mij geldt hetzelfde. Mijn kinderen zijn ondertussen wel 13 en 16 dus ik heb de avonden wel al weer voor mijzelf binnen grenzen.

De uitdaging tussen casual en fanatiek raiden is altijd lastig. Want ja casual is leuker en gezelliger en socialer. Maar zonder inzet lukken sommige raid mechanics gewoon niet. Zoals van die vuur dansjes bijvoorbeeld. Om dat je zo'n speer snel moest oppakken en terug gooien. Of dat je snel een bevroren medespeler moest ontdooien. Dan moet je wel een beetje fanatief mee doen.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Ja precies dit idd, de handheld optie kan zeer interessant zijn, alleen die heb ik (nog) niet.

steam deck oled bijvoorbeeld lees ik best positieve verhalen over icm wow forever.

ik ga er nog maar eens goed over nadenken of ik hier weer aan ga beginnen, de timing met zelda & gta6 is wel kak.

psn: HertogJack

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
HertogJack schreef op maandag 21 september 2026 @ 16:22:
[...]

Ja precies dit idd, de handheld optie kan zeer interessant zijn, alleen die heb ik (nog) niet.

steam deck oled bijvoorbeeld lees ik best positieve verhalen over icm wow forever.

ik ga er nog maar eens goed over nadenken of ik hier weer aan ga beginnen, de timing met zelda & gta6 is wel kak.
Gelukkig zijn GTA en Zelda beide single player games die niet weglopen!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 17:02

Silence

Godlike

Ik heb vroeger eigenlijk nooit echt World of Warcraft gespeeld, maar op de een of andere manier blijft het me altijd trekken. Gisteren heb ik voor de grap Retail geïnstalleerd om wat classes en characters uit te proberen, zodat ik alvast zou weten wat ik wil spelen op Forever.

Alleen bleef het niet bij even proberen... Voor ik het wist zat ik weer 12 uur achter elkaar te spelen.

De kans is dan ook groot dat ik Forever een serieuze kans ga geven. Retail sprak me niet echt aan met al die expansions, systemen en andere zaken waar je rekening mee moet houden. Het voelde voor mij gewoon als te veel gedoe.

Forever komt juist over als een no-nonsense versie van de game: level 60 als einddoel, geen resets, geen flying mounts en geen onnodige poespas. Juist die eenvoud spreekt me aan en trekt me deze keer waarschijnlijk over de streep om er echt mee aan de slag te gaan.

Ben alleen bang dat ik straks weer dagen achter dat scherm geplakt zit 8)7 (ben nu een paar jaar af van het die-hard gamen)

Inventaris - Steam

• Ricmaniac
Yaaaaay :D Zomaar een beta key gekregen van een hele lieve anonieme Tweaker :)

Als een kind zo gelukkig in een snoepwinkel :P

• YpS
  • Laatst online: 08:39

YpS

@Lanithro juist dat! Sign me up pls

Ik ben heel lang wow clean.. maar Forever heeft mijn innerlijke crackhead weer wakker gemaakt, maar nu wel in een sociale context.

Met geluk speel ik 3 uur in de week n game, hoe fijn is het dat je in die tijd gewoon aan je characters kan werken in een vertrouwde omgeving. Zonder dat het pas echt leuk wordt als je end-game Dungeons/raids doet (omdat de rest van de server zo in de wedstrijd staat)

Ik wil wel een dad-experience game spelen waar je af en toe fanatiek uren kan maken en soms gewoon een cozy game kan zijn (wat uiteindelijk ook bijdraagt aan je char)

Ik wilde het niet, maar ben bang dat ik weer verslaafd ben. Dat doen ze goed bij Blizzard.

• phrenicsk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:35
Ricmaniac schreef op maandag 21 september 2026 @ 18:46:

Zeer jaloers, maar u van harte gegund natuurlijk! Moest er nog zo'n lieve tweaker bestaan - DM me O-)

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-09 20:55
YpS schreef op maandag 21 september 2026 @ 19:51:
@Lanithro juist dat! Sign me up pls

Ik ben heel lang wow clean.. maar Forever heeft mijn innerlijke crackhead weer wakker gemaakt, maar nu wel in een sociale context.

Met geluk speel ik 3 uur in de week n game, hoe fijn is het dat je in die tijd gewoon aan je characters kan werken in een vertrouwde omgeving. Zonder dat het pas echt leuk wordt als je end-game Dungeons/raids doet (omdat de rest van de server zo in de wedstrijd staat)

Ik wil wel een dad-experience game spelen waar je af en toe fanatiek uren kan maken en soms gewoon een cozy game kan zijn (wat uiteindelijk ook bijdraagt aan je char)

Ik wilde het niet, maar ben bang dat ik weer verslaafd ben. Dat doen ze goed bij Blizzard.
Same here. Eindelijk in de WoW lore duiken zonder end-game rush. Ik ga letterlijk de tijd nemen om rustig zones te verkennen en quests te lezen.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

• phrenicsk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:35
Lanithro schreef op maandag 21 september 2026 @ 15:38:
Ik ga met vrienden ook WoW Forever spelen. Wij hebben ook alle de OG gespeeld. En hebben ook geen tijd om zsm naar lvl 60 te gaan. We gaan dus lekker een Dad-Friendly guild opzetten tzt. Voor Raids lekker Puggen geen issues met Raidattendancy of DKP systemen. Gewoon gellig met zijn allen genieten van het spel.
Dit spreekt mij en mijn vrienden ook aan. Ping me gerust even jouw battle.net account :)

• ewrz
Heb even op classic ingelogd om op dezelfde plaats een screenshot te maken. Gewoon classic vs forever beta

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/18ZJvv82wusmdFXixnJgg0-SAbI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0yu7r6OmPVHCoCewlbwhYzBp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8mg8XwVmf5NmsMlXIn1E587cU-w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/atSsKeksHcivCBxGJbZzoEZv.jpg?f=fotoalbum_large

• To easy
  • Laatst online: 21-09 20:43

Poah jaloers hoor haha. Maar geniet ervan!

Maakt het niet makkelijker voor mij om er niet 1 van ebay te halen 😅🤣

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:26

Heb jij even mazzel d:)b

Morgen is het de amerikaanse server maintenance dag. Zouden we een beta invite wave gaan zien vanuit Blizzard morgen?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:14
Dad friendly guild wil ik me wel voor aanmelden :D

• Handige Harryy
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02:28
Klinkt als een plan, met dit idee zijn wij ook 2 jaar geleden begonnen op private servers. Mocht je zonder verwachtingen interesse hebben om kennis te maken met de guild dan ben je zeer welkom. Groot deel van de guildies heeft inderdaad inmiddels kinderen of is de voorbereidingen aan het maken. We hebben ook een PuG sectie opgezet voor de mensen die enkel voor raids willen aansluiten mocht je dat meer aanspreken. Voor het gemak, en in het geval er meer mensen interesse hebben is hier onze volledige recruitment pitch.

NL/BE <Melkunie> | WoW Forever | Nederlandstalige progressie guild met focus op gezelligheid

Melkunie is op zoek naar jou!

We zijn een progressie guild met focus op gezelligheid. Een volwassen groep spelers die met name actief waren in de goede oude vanilla tijd, maar toch blijvend nostalgische kriebels hebben. We zijn open voor ieder soort speler, ongeacht of je nieuw bent of van retail komt. Als je gezelligheid meebrengt en een goed humeur dan pas je er goed bij. Tot slot doen we ons best om een hechte community te blijven bouwen en niet een mega-guild van honderden mensen. Kwaliteit boven kwantiteit.

Kom kennis met ons maken op:
discord.gg/Wn4qQaCbu

• MeanGreen
Spreekt mij ook wel aan zo'n type guild.

PvE of PvP?

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:01
Hihi, leuk om iedereen zo enorm hyped te zien. Niet per se het spel, maar jullie enthousiasme laat me nadenken het weer op te pakken. 😇

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• monkyes
  • Registratie: September 2026
  • Laatst online: 07:00
Ik ben benieuwd welke talent-builds iedereen tegenwoordig gebruikt. Volg je meestal builds van YouTube of Twitter, of stel je er zelf een samen via sites als WoWForeverTalent?

• MeanGreen
monkyes schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 07:00:
Ik ben benieuwd welke talent-builds iedereen tegenwoordig gebruikt. Volg je meestal builds van YouTube of Twitter, of stel je er zelf een samen via sites als WoWForeverTalent?
Meestal Wowhead of IcyVeins, ik ga zelden zelf helemaal in de materie duiken om erachter te komen of iets wel of niet werkt. Dat laat ik wel aan de experts ;)

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
Vertel mij meer ;)

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Handige Harryy schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 02:28:
[...]

Klinkt als een plan, met dit idee zijn wij ook 2 jaar geleden begonnen op private servers. Mocht je zonder verwachtingen interesse hebben om kennis te maken met de guild dan ben je zeer welkom. Groot deel van de guildies heeft inderdaad inmiddels kinderen of is de voorbereidingen aan het maken. We hebben ook een PuG sectie opgezet voor de mensen die enkel voor raids willen aansluiten mocht je dat meer aanspreken. Voor het gemak, en in het geval er meer mensen interesse hebben is hier onze volledige recruitment pitch.

NL/BE <Melkunie> | WoW Forever | Nederlandstalige progressie guild met focus op gezelligheid

We zijn een progressie guild met focus op gezelligheid. Een volwassen groep spelers die met name actief waren in de goede oude vanilla tijd, maar toch blijvend nostalgische kriebels hebben. We zijn open voor ieder soort speler, ongeacht of je nieuw bent of van retail komt. Als je gezelligheid meebrengt en een goed humeur dan pas je er goed bij. Tot slot doen we ons best om een hechte community te blijven bouwen en niet een mega-guild van honderden mensen. Kwaliteit boven kwantiteit.

discord.gg/Wn4qQaCbu
Klinkt goed! Gaan jullie alliance of horde?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
RustStorm schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 06:52:
Hihi, leuk om iedereen zo enorm hyped te zien. Niet per se het spel, maar jullie enthousiasme laat me nadenken het weer op te pakken. 😇
Ik heb t/m wlotk alles fanatiek gespeeld en vanaf cata elke expansion gekocht om even rustig een paar weken door de storyline te gaan.

Ik kan ook niet wachten om hiermee aan de slag te gaan ook al is mijn tijd nu zeer beperkt ivm teveel jaar geleden.

Tot dan vooral veel voorwerk mbt besluiten wat te gaan spelen :p

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ricmaniac
Ik kan niet kiezen of ik horde of alliance wil :P haha

Undead Paladin vind ik zo tof maar me liefde blijft bij Alliance .
Gezien ik 100% een PvP server ga spelen kan ik niet beide aanmaken op dezelfde server.

• Iusedto
  • Laatst online: 08:59
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 08:36:
Ik kan niet kiezen of ik horde of alliance wil :P haha
For the Horde !

(er is geen keuze, hehe)

FUMES et CARNES

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:48

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Iusedto schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 08:46:
[...]

For the Horde !

(er is geen keuze, hehe)
Inderdaad, alliance zijn verdwaalde mensen die uiteindelijk naar de Horde komen;)

ut=life

• Ricmaniac
Iusedto schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 08:46:
[...]

For the Horde !

(er is geen keuze, hehe)
Haha het grappige is wel dat mijn aller eerste character in het begin van de game was een Tauren. Vond mulgore prachtig! Kwam er toen bij mijn bijbaantje bij de Albertheijn achter dat mijn collega toen ook speelde en dus al een level 60 Human Warrior had met "hele toffe grote schouders" die Molten Core runde dus toen vanaf dat moment mijn level 8 Tauren Druid ingewisselt voor een Dwarf Rogue :P haha

Vanaf dat moment tot en met ICC alliance gespeeld en pas in cata voor het eerst Horde weer aangeraakt.
Maar dat duurde maar 1 expansion want in MoP werden we weer alliance tot de dag van vandaag in retail :) Uiteraard wel horde alts gespeeld later.

Daarom lijkt mij Horde opzich nu ook leuk omdat ik dan de game van een hele andere kant zie denk ik.
Bottomline hangt het nu gewoon af wat we met de vriendengroep gaan doen :P want prefereer met hun spelen boven mijn eigen keuze haha

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Handige Harryy schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 02:28:
[...]

discord.gg/Wn4qQaCbu
Leuk! Horde of alliance?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Laat Melkunie aub een Tauren guild zijn :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
We begrijpen het enthousiasme en de FOMO voor de bèta, maar vraag & aanbod op het forum is niet toegestaan. Het aanbieden van of het vragen om codes, zeker tegen betaling, is niet toegestaan.