Do more
Het voelde voor mij ook niet goed om op deze manier eten te verspillen maar uiteindelijk ben je echt voor onder de 10 euro klaarRicmaniac schreef op donderdag 17 september 2026 @ 17:37:
Kent iemand nog een Australiaan die naar de mc wilt voor een gratis burger XD?
Met een beetje geluk hebben de minder bedeelden daar het nieuws ook gehoord / te horen gekregen!London schreef op donderdag 17 september 2026 @ 18:51:
[...]
Het voelde voor mij ook niet goed om op deze manier eten te verspillen maar uiteindelijk ben je echt voor onder de 10 euro klaar
Voel je vrij om je beta key dan af te staanTomski1986 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 19:06:
Pff, tegen de tijd dat ik de beta client volledig heb gedownload met m'n crappy internet is het wellicht 4 november.
Tis maar 15 GB?Tomski1986 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 19:06:
Pff, tegen de tijd dat ik de beta client volledig heb gedownload met m'n crappy internet is het wellicht 4 november.
Daar mist niemand wat aan hoor.London schreef op donderdag 17 september 2026 @ 18:51:
[...]
Het voelde voor mij ook niet goed om op deze manier eten te verspillen maar uiteindelijk ben je echt voor onder de 10 euro klaar
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dan gaan we de pc maar eens aanslingeren, thanks!RetroHead schreef op donderdag 17 september 2026 @ 18:49:
[...]
Developer Q&A begint zo, direct aansluitend start de beta:
World of Warcraft Developer Q&A
Ik heb WoW Midnight geinstalleerd, en had voor WoWF ook maar ~15GB nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door Tomski1986 op 17-09-2026 19:50 ]
"And we will punish gold buyers harder then we ever did before"Tomski1986 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 19:50:
'We will be very actively overviewing the economy'
[ Voor 3% gewijzigd door Paterpor op 17-09-2026 19:53 ]
En gdkp verboden. Win na win na win, love it!Tomski1986 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 19:50:
'We will be very actively overviewing the economy'
Hello. Is it me you're looking for?
Even "C:\Program Files (x86)\Battle.net\Battle.net.exe" --game=wow_classic_beta --install in cmd uitvoeren je kan installereniamerwin schreef op donderdag 17 september 2026 @ 19:56:
Zo. Genoeg vragen beantwoordt, gooi die download aan.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
en op Linux?Paterpor schreef op donderdag 17 september 2026 @ 19:58:
[...]
Even "C:\Program Files (x86)\Battle.net\Battle.net.exe" --game=wow_classic_beta --install in cmd uitvoeren je kan installeren
Aha, de ChatGPT helpt me al
[ Voor 6% gewijzigd door iamerwin op 17-09-2026 20:07 ]
Maar je hebt wel gewoon een key nodig toch?Paterpor schreef op donderdag 17 september 2026 @ 19:58:
[...]
Even "C:\Program Files (x86)\Battle.net\Battle.net.exe" --game=wow_classic_beta --install in cmd uitvoeren je kan installeren
Zeiden ze nog wat in de presentatie over een open beta op een later moment? 🙈
ze zeiden op het einde dat ze een beta open gaan zetten door op een knop te drukkenTo easy schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:07:
[...]
Maar je hebt wel gewoon een key nodig toch?
"see you in a few minutes"
dus heel snel zo?
Install =/= toegang.To easy schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:07:
[...]
Niks over open beta in Q&A
Voor de beta moet je de Skyborne Epic Pack kopen of een opt-in krijgen.To easy schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:07:
[...]
Komt op devs, druk op die knop
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
[ Voor 58% gewijzigd door iamerwin op 17-09-2026 20:15 ]
Volgens mij mogen we al erg blij zijn dat al zo snel na de aankondiging een beta kunnen spelen en in november al de volledige game kunnen starten. Het is ook nooit goed he.Lekker Ventje schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:12:
Ze houden het weer lekker onduidelijk. Had gewoon verteld wanneer de download start en hoe laat de beta live gaat. Lijkt me vreselijk als je voor zo'n vaag bedrijf moet werken. Wellicht volgende keer een communicatie adviseur raadplegen.
Die blijdschap is bij mij al een stuk minder ondertussen, ik heb nog geen beta kunnen spelen en geen idee wanneer het wel kan. Ik weet niet eens wanneer de download mogelijk is via officiele weg. Als ze nu eens zouden communiceren.... Ze zeggen dat de beta vanaf vandaag speelbaar is en daarna blijft het oorverdovend stil vanuit Blizzard. Er is een Q&A en zelfs daar vertellen ze niets. Geen reden voor mij om erg blij te zijn op dit moment.Daan0s schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:14:
[...]
Volgens mij mogen we al erg blij zijn dat al zo snel na de aankondiging een beta kunnen spelen en in november al de volledige game kunnen starten. Het is ook nooit goed he.
Gewoon ouderwets wachten dus
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
ik denk omdat battlenet nu ook overbelast isVortigen schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:20:
De command prompts werken helaas niet voor mij ... de launcher start wel op en hij gaat gelijk naar de Forever beta, maar kan nog niet installeren.
Dat probleem had ik ook, maar bij mijn copy/paste actie stonden extra leestekens erbij, deze heeft bij mij gewerkt:Vortigen schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:20:
De command prompts werken helaas niet voor mij ... de launcher start wel op en hij gaat gelijk naar de Forever beta, maar kan nog niet installeren.
"C:\Program Files (x86)\Battle.net\Battle.net.exe" --game=wow_classic_beta --install
Mijn download loopt nog goedRyatzu schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:20:
[...]
ik denk omdat battlenet nu ook overbelast is
[ Voor 10% gewijzigd door Paterpor op 17-09-2026 20:24 ]
"C:\Program Files (x86)\Battle.net\Battle.net.exe" --game=wow_classic_beta --install
die werkte voor mij. En die " aan het begin hoort er bij.
EDIT: ah, @Remy!!!! had al dezelfde prompt gepost
[ Voor 12% gewijzigd door Vortigen op 17-09-2026 20:26 ]
De download ging trouwens met de maximaal mogelijke snelheid van mijn verbinding, dus dat zit goed!
Helaas is de play button greyed out dus daadwerkelijk spelen kan nog niet
Wat is gdkp?London schreef op donderdag 17 september 2026 @ 19:53:
[...]
En gdkp verboden. Win na win na win, love it!
Je leeft maar een keer. Dit in tegenstelling tot WoW.Tomski1986 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:36:
Mja, heb dan ook maar gekocht. 60 euro kassa kassa
Volgens mij gewoon 00.00 uur hoor.Remy!!!! schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:23:
Ik denk dat de beta om 20:30 of 21:00 onze tijd gaat starten, dus nog even geduld
Nee, zoals ze zeiden na de Q&A.GrazendeKoe schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:37:
[...]
Volgens mij gewoon 00.00 uur hoor.
Dat staat voor Gold Dragon Kill Points en is een loot-systeem in World of Warcraft waarbij groepsbuit wordt geveild voor in-game goud.
Hoe werkt GDKP? Biedingen: Tijdens een raid veilen spelers de items die vallen aan de hoogste bieder in de groep.
De pot: Al het geboden goud gaat in een centrale pot.
Verdeling: Aan het einde van de raid wordt het goud eerlijk verdeeld onder alle deelnemers. Soms krijgt de organisator of de leider een extra percentage.
Dat kan dus ook middernacht zijn
Of over 2 wekenLekker Ventje schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:42:
[...]
Dat kan dus ook middernacht zijn
Ze zeiden dat het over een paar minuten beschikbaar zou zijn, maar dat is vast in Windows loadingtime
Ik was er wel tevreden mee als speler!
Do more
Beroeps brabander
[ Voor 14% gewijzigd door Ryatzu op 17-09-2026 21:15 ]
Ik heb ondertussen wel play ipv install in battlenet staan, in het blauw. Niet dat ik er verder wat aan heb....
Iedereen en zijn oma wil dit spelen hahaha
Beroeps brabander
WoW: Cursus forever omgaan met teleurstellingen haha
[ Voor 20% gewijzigd door Vuurvoske op 17-09-2026 21:22 ]
Beroeps brabander
Tot morgen!
[ Voor 24% gewijzigd door Remy!!!! op 17-09-2026 21:35 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Same. Nu dan echt bedtijd, veel plezier vannacht.Rickpm1 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 21:34:
Wees voorbereid, ik was aan het einde van de queue toen bleef de server hangen op "retrieving server information" en ging daarna over op een disconnect. Ik kon daarna op reconnect drukken om te ontdekken dat ik weer achteraan in de queue sta op plek 18.000.
En weer een disconnect eroverheen. Ik kap er ook mee, morgen weer proberen.iamerwin schreef op donderdag 17 september 2026 @ 21:50:
[...]
Same. Nu dan echt bedtijd, veel plezier vannacht.
Morgen probeer ik het wel weer.
Lets go!
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Het nut is een unieke naam te kunnen pakken. Omdat iedereen in één massieve server zit zijn de namen (relatief) schaars.Moi_in_actie schreef op donderdag 17 september 2026 @ 22:59:
Ben inmiddels al een tijdje ingelogd en in de wereld, maar volgens mij hangt de worldserver alweer. Iets wat me opviel, weet het niet zeker, maar volgens mij moest je nu verplicht een dubbele characternaam opgeven. Sommigen vinden t vast geweldig, ik zie er t nut niet zo van in...vond het destijds al lastig genoeg om 1 naam te verzinnen, laat staan een dubbele naam.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Australische Macca's promotie. Op reddit iemand gezocht uit Australië die die punten wou spendenZerora schreef op donderdag 17 september 2026 @ 22:57:
Iemand hier via beta opt-in in de beta gekomen? Of hebben jullie die 60/90 euro pack gekocht?
Kan ik inkomen, maar zelfs dan zou een enkelvoudige naam ook moeten kunnen. Als die bezet is, dan kiest iemand anders maar een soortgelijke maar dubbele naam.Felyrion schreef op donderdag 17 september 2026 @ 23:01:
[...]
Het nut is een unieke naam te kunnen pakken. Omdat iedereen in één massieve server zit zijn de namen (relatief) schaars.
Ik heb Six Seven alvast geclaimd (niet echt)Felyrion schreef op donderdag 17 september 2026 @ 23:01:
[...]
Het nut is een unieke naam te kunnen pakken. Omdat iedereen in één massieve server zit zijn de namen (relatief) schaars.
Binnenkort maar weer eens proberen.
Ook op retail is alles nu wat trager qua latency.
Google op fantasy name generator world of warcraftMoi_in_actie schreef op donderdag 17 september 2026 @ 22:59:
Ben inmiddels al een tijdje ingelogd en in de wereld, maar volgens mij hangt de worldserver alweer. Iets wat me opviel, weet het niet zeker, maar volgens mij moest je nu verplicht een dubbele characternaam opgeven. Sommigen vinden t vast geweldig, ik zie er t nut niet zo van in...vond het destijds al lastig genoeg om 1 naam te verzinnen, laat staan een dubbele naam.
Beroeps brabander
t/m 22 oktober meen ik ergens gelezen te hebben. Maar je kan er ook gewoon om vragen op reddit in r/askanaustrialian oidZerora schreef op donderdag 17 september 2026 @ 18:17:
[...]
Hoe lang duurt die actie? Mn nichtje gaat voor 6 maanden naar Sydney eind vd maand. Misschien kan die iets voor mij regelen
Beroeps brabander
/f/image/pplulYa2J2ae81TvrG8NS0RV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/7uxS8p5f6xacg9TVyvHzTVmR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/oQk6KZyRyJHzQ8W3APN1uLjt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/a0IxHGMVNQM8yHWadmLCrSDk.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/iK5FO026L6GrNrJmWRNV94l2.png?f=fotoalbum_tile)