• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:22

Vuurvoske

Nunquam cede!

Topicstarter
Zspirit schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 09:40:
Blijf de reacties hier over het gebrek aan tijd interessant vinden. Volgens mij is WoW (Forever) prima casual te spelen maar willen we stiekem allemaal nolifen net als vroeger. Je zal wat trager progessie maken maar dat was heel het idee van forever. Speel gewoon lekker casual, je hoeft niet lvl 60 te worden en te raiden om een leuke tijd te hebben toch?

Ik overweeg wat dagen of een week vrij te nemen bij de release, vraag me alleen af of dit wel de moeite waard is met alle drukte rond de release.
Je kunt beter de week erna vrij nemen. Kun je tenminste iets doen. Geloof maar dat dit een qeueing nachtmerrie van jewelste word. Forever heeft echt een enorme hype!

Beroeps brabander

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:45
Soulizer schreef op maandag 14 september 2026 @ 22:50:
Ik kan niet wachten op mijn Undead Pally. Overigens wil ik ook wel shaman proberen want nooit echt gespeeld. Donderdag kunnen we gelukkig al los. Dat wordt wat dit weekend haha
Vrijdag. Beta gaat hier los in de nacht van donderdag op vrijdag om 00.00.

Ik heb straks trouwens wel een code voor iemand die het een week wil proberen. Geloof dat ik 3 van die codes krijg.

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Topicstarter
-Mach!- schreef op maandag 14 september 2026 @ 17:58:
[...]

Heel eerlijk verwacht ik dat het lvl-en 'tempo' vergelijkbaar is met Classic/Vanilla. Ze hebben ook geïnvesteerd in meer content onderweg van 1-60 met nieuwe quests en dungeons.
Ik denk dus niet dat ze het lvl-ing Proces gaan versnellen.
Het lvl-en is in hun ogen net zo'n belangrijk avontuur als de content op lvl 60.
Misschien is het wel zo dat je meer kunt questen zonder perse net zoals vroeger 100.000 mobs te hoeven grinden om verder te komen. Dat zou al een bult schelen

Beroeps brabander

• ewrz
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 13:23
Ik speel al jaren af en aan classic (en de varianten erop) en het is prima casual te doen als je het min-maxen loslaat. Dus niet bij een of andere try-hard zweetguild gaan en je parses gaan vergelijken met anderen op een of andere externe website. Dan ga je op de verkeerde dingen focussen.

Er zijn genoeg guilds met een stel 40'ers er in met allemaal hetzelfde verleden die nu niet meer hardcore willen of kunnen raiden. De meesten ook met het verstand dat "de beste" willen zijn in een videogame iets is voor jonge gasten met eindeloos veel vrije tijd.

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:51
beebie121 schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 09:54:
[...]

Ik heb straks trouwens wel een code voor iemand die het een week wil proberen. Geloof dat ik 3 van die codes krijg.
Ik heb wel interesse in zo'n code, hoe kom je aan 3 codes?

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:44
beebie121 schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 09:54:
[...]

Volgens mij zijn die codes om de eerste week gratis forever te proberen, niet de beta. Die krijg je maar één als ik het goed begrepen heb.

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:41

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Blijf de reacties hier over het gebrek aan tijd interessant vinden. Volgens mij is WoW (Forever) prima casual te spelen maar willen we stiekem allemaal nolifen net als vroeger. Je zal wat trager progessie maken maar dat was heel het idee van forever. Speel gewoon lekker casual, je hoeft niet lvl 60 te worden en te raiden om een leuke tijd te hebben toch?

Ik overweeg wat dagen of een week vrij te nemen bij de release, vraag me alleen af of dit wel de moeite waard is met alle drukte rond de release.
Dit! Ik denk dat mensen iets meer aanverwachting management moeten doen, de bedoeling moet ook helemaal niet zijn om met een maand 60 te zijn, er is genoeg content tussendoor gefietst om wat verniewde ervaringen te maken. Zijn zat mensen die lekker de tijd nemen en dit op hun gemakje gaan spelen en eerlijk, daar is deze game met de insteek van horizontale progressie uitermate geschikt voor.

Je heb altijd mensen die tijd te veel hebben en willen steken in de game, hun goed recht, maar dat wil niet zeggen dat zij een betere ervaring krijgen/hebben dan iemand die het casual speelt.
Van 1 naar 60 moet een gevoel van avontuur en prestatie geven, alles daarna komt wel, en zullen genoeg mensen spelen die later ook een alt gaan spelen die ook die content moeten gaan doorlopen.

ut=life

• Jahguleth
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 10:34
Kan niet wachten tot de release! Als vader van drie kinderen en een drukke job zal ik grotendeels in de avonduurtjes zo nu en dan kunnen spelen. Ik kan me de hele ervaring in 2004 nog goed herinneren! Ik hoop op een soortgelijke ervaring :)

• Andries155
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15:53
-Mach!- schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 10:28:
[...]

Dit! Ik denk dat mensen iets meer aanverwachting management moeten doen, de bedoeling moet ook helemaal niet zijn om met een maand 60 te zijn, er is genoeg content tussendoor gefietst om wat verniewde ervaringen te maken. Zijn zat mensen die lekker de tijd nemen en dit op hun gemakje gaan spelen en eerlijk, daar is deze game met de insteek van horizontale progressie uitermate geschikt voor.

Je heb altijd mensen die tijd te veel hebben en willen steken in de game, hun goed recht, maar dat wil niet zeggen dat zij een betere ervaring krijgen/hebben dan iemand die het casual speelt.
Van 1 naar 60 moet een gevoel van avontuur en prestatie geven, alles daarna komt wel, en zullen genoeg mensen spelen die later ook een alt gaan spelen die ook die content moeten gaan doorlopen.
Dit dus, ik speel om de reis (de quests) en vermaak me zo prima. Ook bij retail is dit mijn insteek en dan is het prima te managen. Ik hoef geen top tier te zijn als ik maar plezier heb.

Daarom begin ik ook regelmatig weer een nieuwe alt om weer eens een gebied te doen die ik al een tijd niet meer heb gehad.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:32
Begrijp ik het nu goed en worden de eerste beta invites rondgestuurd? Althans, een maat van me geeft aan er eentje gehad te hebben. Hier helaas nog niks.

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Topicstarter

Beroeps brabander

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:23
Het zal wel erg druk gaan worden bij de launch van WoW Forever maar ik denk ook dat een heleboel "retail" spelers af zullen haken. Het lijkt wel of men vergeet dat dit geen nieuwe retail is maar een uitgebreidere classic.

Het levelen zal een hoop mensen enorm tegen gaan vallen (15 seconden per mob gaf Blizzard al aan)

FUMES et CARNES

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Nu online
Ik als oud speler in de beginjaren ga het juist weer spelen. Het gaat voor mij om de reis. Ik heb geen enkele haast om lvl 60 te bereiken. Heb er erg veel zin in.

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:14
Dat is voor mij exact de reden waarom ik op de RP ruleset ga spelen. RP is sowieso leuk en de mentaliteit zit daar toch meer op het avontuur.

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:34
Ik ga het rustig aandoen, ook al heb ik weinig tijd. Genieten van wat de game te bieden heeft, nieuwe zone en questen. Dat op een PVE server, heb ik alvast geen last van gankers.

Speel ondertussen al zolang WoW, dat ik nu wel die mentaliteit heb. We komen er wel, ook al is het een stuk trager, dan zal die level 60 eens te meer genieten zijn. Dan ben ik het spel ook niet meteen beu, na dagen non stop te spelen zoals vroeger.

• stickfiguur
  • Laatst online: 13:33
Net als vele anderen hier ben ook ik wel geinteresseerd in wat nieuwe content in de vanilla sfeer. Ik kijk uit naar alle nieuwe plekken die je kan ontdekken en om me weer een beetje te verliezen in Azeroth. Ik ben eerlijk gezegd best verbaasd hoeveel moeite ze er in hebben gestoken. Zeker een plus wat dat betreft.

Maar, als ik zo her en der lees hoe men zich druk maakt dat straks niemand dungeons wil doen omdat je wat minder exp zou krijgen, of al dat geleuter over BIS dit BIS dat, dat je "maar" 1 maand hebt om te levelen omdat dan de raid uitkomt en als je niet op day 1 alles cleared je al achter loopt dan word ik er toch al weer een beetje moe van. Een deel van het plezier in 2005-2006 was natuurlijk gewoon het gevoel dat je onderdeel was van de wereld en lekker je ding deed en niet perse dat alles perfect moest zijn. Het voelt af en toe een beetje alsof iedereen zich al zorgen maakt over wat ze gaan doen als alles klaar is ipv te kunnen genieten van de weg er naar toe.

Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet lekker spelen zoals ze zelf willen en ik snap ook wel dat je met MMOs altijd mensen zal hebben die het 24/7 spelen. Het breekt alleen voor mij nu al een beetje de illusie dat de community net zo zal zijn als vroeger, toen je gewoon speelde omdat het leuk was en niet perse om 100% min maxed optimaal te zijn en dat is wel een beetje jammer. Ik denk dat de oplossing gaat zijn om een guild te vinden met mensen die hetzelfde idee hebben en gewoon plezier willen hebben zonder al te veel vooruit plannen.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:04
Paterpor schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 08:03:
[...]

Een maandje is 12,99 euro. Kans ik is groot dat je meer dan een paar uur plezier er uit gaat halen. Geeft dus meer waard voor je geld dan een bioscoop bezoek. Gewoon doen dus :)
Kijk en als je het zo brengt raken we lekker verslaafd haha. Bedankt voor dat laatste zetje 😜

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:12

junglebeast

hier staat iets

Het zou mooi zijn als er een systeem zou komen om je wapens en gear te upgraden met dezelfde item drops. Dus dat je nog steeds Ony moet doen om een +1 van je head te maken.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Paterpor
stickfiguur schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 12:03:
Net als vele anderen hier ben ook ik wel geinteresseerd in wat nieuwe content in de vanilla sfeer. Ik kijk uit naar alle nieuwe plekken die je kan ontdekken en om me weer een beetje te verliezen in Azeroth. Ik ben eerlijk gezegd best verbaasd hoeveel moeite ze er in hebben gestoken. Zeker een plus wat dat betreft.

Maar, als ik zo her en der lees hoe men zich druk maakt dat straks niemand dungeons wil doen omdat je wat minder exp zou krijgen, of al dat geleuter over BIS dit BIS dat, dat je "maar" 1 maand hebt om te levelen omdat dan de raid uitkomt en als je niet op day 1 alles cleared je al achter loopt dan word ik er toch al weer een beetje moe van. Een deel van het plezier in 2005-2006 was natuurlijk gewoon het gevoel dat je onderdeel was van de wereld en lekker je ding deed en niet perse dat alles perfect moest zijn. Het voelt af en toe een beetje alsof iedereen zich al zorgen maakt over wat ze gaan doen als alles klaar is ipv te kunnen genieten van de weg er naar toe.

Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet lekker spelen zoals ze zelf willen en ik snap ook wel dat je met MMOs altijd mensen zal hebben die het 24/7 spelen. Het breekt alleen voor mij nu al een beetje de illusie dat de community net zo zal zijn als vroeger, toen je gewoon speelde omdat het leuk was en niet perse om 100% min maxed optimaal te zijn en dat is wel een beetje jammer. Ik denk dat de oplossing gaat zijn om een guild te vinden met mensen die hetzelfde idee hebben en gewoon plezier willen hebben zonder al te veel vooruit plannen.
Na Classic (2019), SoM, SoD en Anniversary gespeeld te hebben heb ik geleerd dat er altijd een vocale groep is die heel veel op hoog niveau speelt, maar die groep is klein. Achter deze groep komt er een hele grote groep mensen die gewoon voor het plezier spelen. Je kan die eerste groep negeren (door bijvoorbeeld niet op reddit of de grote server discords te gaan) en gewoon op het gemak genieten. Een guild kan zeker helpen.

• Paterpor
To easy schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 12:03:
[...]

Kijk en als je het zo brengt raken we lekker verslaafd haha. Bedankt voor dat laatste zetje 😜
Uit ervaring weet ik dat de eerste weken echt maf zijn. Zo veel volk! Dat gewoon is de moeite al om te doen. Je hoeft niet tot level 60 te gaan en te raiden. Je kan perfect veel plezier halen uit die eerste weken.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:26

Oxigeon

En zo is dat!

Ik neem aan dat je bij Forever een nieuw character moet aanmaken toch? En niet met een andere Classic door kan?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:44
Oxigeon schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:24:
Ik neem aan dat je bij Forever een nieuw character moet aanmaken toch? En niet met een andere Classic door kan?
Klopt, dit is weer een nieuwe verse server.

• Loolladin
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 16:24
Oxigeon schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:24:
Klopt. het is een volledige fresh start.

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:29

Ik heb mn vrouw zover gekregen om samen met mij voor het eerst te spelen, dus ik ga gewoon maar wat doen zolang ik haar kan betrekken erbij.
edit:
Ik ga hetzelfde ras kiezen als haar zodat ik haar als ervaren gamer (in general) kan helpen en dat we het echt samen spelen. Stel we accepteren dezelfde quest om iets van 10 vachten oid te verzamelen, hebben we dan eigen drops per mob die we killen? Dat ik bijvoorbeeld geen vacht drop heb maar zij wel of andersom? of is het 1 vacht per monster en degene die eerste loot krijgt hem?

[ Voor 21% gewijzigd door mxmemx op 15-09-2026 13:35 ]

• Paterpor
mxmemx schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:28:
[...]

Ik heb mn vrouw zover gekregen om samen met mij voor het eerst te spelen, dus ik ga gewoon maar wat doen zolang ik haar kan betrekken erbij.
edit:
Ik ga hetzelfde ras kiezen als haar zodat ik haar als ervaren gamer (in general) kan helpen en dat we het echt samen spelen. Stel we accepteren dezelfde quest om iets van 10 vachten oid te verzamelen, hebben we dan eigen drops per mob die we killen? Dat ik bijvoorbeeld geen vacht drop heb maar zij wel of andersom? of is het 1 vacht per monster en degene die eerste loot krijgt hem?
Als je met twee een quest doet om 10 vachtjes te verzamelen zal je 20 vachtjes nodig hebben. Die krijg je normaal elk om beurt (wanneer het jouw loot is). Als de eene de quest volledig gedaan heeft en de andere niet kan die wel de vachtjes van de andere looten.

Voor quest waar je bijvoorbeeld het hoofd van een bepaalde NPC moet halen kan je allebei dat hoofd verzamelen. Die moet je niet twee keer doden.

• mxmemx
Paterpor schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:42:
[...]

Als je met twee een quest doet om 10 vachtjes te verzamelen zal je 20 vachtjes nodig hebben. Die krijg je normaal elk om beurt (wanneer het jouw loot is). Als de eene de quest volledig gedaan heeft en de andere niet kan die wel de vachtjes van de andere looten.

Voor quest waar je bijvoorbeeld het hoofd van een bepaalde NPC moet halen kan je allebei dat hoofd verzamelen. Die moet je niet twee keer doden.
Check! Opzich is allebei prima hoor, we doen in het begin sowieso maar wat.
We kiezen alliance of horde op basis van collega's vrienden die ook allemaal beginnen (of opnieuw beginnen te spelen) en verder pakken we gewoon iets wat ons leuk lijkt

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:13
mxmemx schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:28:
[...]

edit:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ik heb het opgegeven na 15 jaar (inmiddels zitten we op 18 haha)
Misschien met forever weer proberen :P Maar zij speelt verder geen games op candy crush na XD

Over drop tables niks gehoord maar verwacht dat het hetzelfde als Classic werkt waarbij je dan om en om een mob loot als je samen speelt en elke keer is er gewoon een kans dat die vacht dropt. Dus met ze 2e om beide klaar te zijn moet je minstens dubbel zo veel killen.

Voor single drop items van bijvoorbeeld een bepaalde elite mob ofzo is wel vaak dat de hele party het kan looten.

edit: Oh sorry @Paterpor had het al volledig beantwoord :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• mxmemx
Ricmaniac schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 14:00:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ik heb het opgegeven na 15 jaar (inmiddels zitten we op 18 haha)
Misschien met forever weer proberen :P Maar zij speelt verder geen games op candy crush na XD

Over drop tables niks gehoord maar verwacht dat het hetzelfde als Classic werkt waarbij je dan om en om een mob loot als je samen speelt en elke keer is er gewoon een kans dat die vacht dropt. Dus met ze 2e om beide klaar te zijn moet je minstens dubbel zo veel killen.

Voor single drop items van bijvoorbeeld een bepaalde elite mob ofzo is wel vaak dat de hele party het kan looten.

edit: Oh sorry @Paterpor had het al volledig beantwoord :P
Ze is begonnen met hogwarts legacy (daarvoor deed ze soms animal crossing etc) toen heb ik der langzaam geintroduceerd in palworld, nu hebben we afgelopen maanden de 1.0 samen opnieuw gespeeld (zij op haar manier ik op de mijne), maar daar speelde ik vaak mijn eigen ding en zij de hare, niet echt samen, het leukste vond ze samen de bosses doen (zodat ik kon helpen met vechten en zij kon vangen). Dus ik zei der dat wow misschien dan juist heel leuk is omdat je dan echt met elkaar kan/moet spelen en hetzelfde gaat doen (althans met deze versie).

• RetroHead
  • Laatst online: 16:56
Leuk om te zien dat de vrouwen er ook bij worden getrokken :P Mijn vrouw heeft ook wel eens met mij turtle wow gespeeld, max een paar keer tot level 20 zoiets. Ze wilt deze ook wel weer oppakken. Houd er rekening mee dat je onbewust veel sneller gaat schakelen dan je partner als ze niet gewend is te gamen.

Mijn partner wilde graag de Quest tekst lezen en allerlei zaken rustig bekijken, terwijl ik alweer klaar was voor de volgende Quest run. Ze kijkt ook op tegen dungeons, ze speelt het zeer casual en wilt wel mee doen, maar dan vooral het samen questen. Kijken hoe lang ze het volhoud :P

Do more

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:38

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

RetroHead schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 15:06:
Leuk om te zien dat de vrouwen er ook bij worden getrokken :P Mijn vrouw heeft ook wel eens met mij turtle wow gespeeld, max een paar keer tot level 20 zoiets. Ze wilt deze ook wel weer oppakken. Houd er rekening mee dat je onbewust veel sneller gaat schakelen dan je partner als ze niet gewend is te gamen.

Mijn partner wilde graag de Quest tekst lezen en allerlei zaken rustig bekijken, terwijl ik alweer klaar was voor de volgende Quest run. Ze kijkt ook op tegen dungeons, ze speelt het zeer casual en wilt wel mee doen, maar dan vooral het samen questen. Kijken hoe lang ze het volhoud :P
Gewoon haar gang laten gaan. Haar niet gaan lopen pushen om vooral toch maar dungeons te gaan doen. Omdat jij het zo graag wil.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:10
AnnieFuchsia toont de werking van de gamepad/controller ondersteuning wat officieel naar WoW-F komt:

[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 15-09-2026 15:41 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Soulizer
  • Laatst online: 17:15
Ik ben blij dat ik die Engelse Collectors edition box voor 150 euro plus 45 eur shipping gelijk had besteld toen ik em zag op Bnet. Ik zie nu dat de collectors boxen allemaal uitverkocht zijn. Toch weer een korte tijdsperiode geweest om die te kunnen scoren :9~

Nu alleen nog The last titan straks scoren en dan is de hele serie compleet.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:13
Soulizer schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 15:43:
Ik ben blij dat ik die Engelse Collectors edition box voor 150 euro plus 45 eur shipping gelijk had besteld toen ik em zag op Bnet. Ik zie nu dat de collectors boxen allemaal uitverkocht zijn. Toch weer een korte tijdsperiode geweest om die te kunnen scoren :9~

Nu alleen nog The last titan straks scoren en dan is de hele serie compleet.
Netjes! kan niet ontkennen dat ik die lichte jaloezie voel :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:07
Retrospect schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 11:33:
Ik als oud speler in de beginjaren ga het juist weer spelen. Het gaat voor mij om de reis. Ik heb geen enkele haast om lvl 60 te bereiken. Heb er erg veel zin in.
Hier nog eentje....mss leuk om een lijst bij te houden met Battle.net ID's zodat we elkaar kunnen toevoegen, als die er al niet is ondertussen.

Twijfel alleen beetje tussen Normal vs PvE

[ Voor 5% gewijzigd door Pedr0 op 15-09-2026 16:03 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:10
Pedr0 schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 16:01:
[...]

Hier nog eentje....mss leuk om een lijst bij te houden met Battle.net ID's zodat we elkaar kunnen toevoegen, als die er al niet is ondertussen.
Die is er al:
Tweakers spelerslijst
Dit is de lijst voor retail, maar bij sommigen staat hun battletag er ook bij.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Soulizer
  • Laatst online: 17:15
Zerora schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 15:37:
AnnieFuchsia toont de werking van de gamepad/controller ondersteuning wat officieel naar WoW-F komt:

[YouTube: World of Warcraft Forever CONTROLLER GAMEPLAY Deep Dive]
Gaaf directe ondersteuning vanuit WoW zelf. Ik heb met interesse gekeken naar deze video. Ik ga dit zeker straks ook uitproberen met mijn xbox controller. Alhoewel mijn eerste indruk het gevoel geeft dat de keyboard + muis fijner is.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Het is al heel wat dat je vrouw überhaupt mee wilt doen. Die van mij heb totaal niks met gamen. Pure onzin als je vader bent van 3 kids.. heb je wel wat beters te doen is haar antwoord.. 😂

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17:08
Soulizer schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 16:09:
[...]

Gaaf directe ondersteuning vanuit WoW zelf. Ik heb met interesse gekeken naar deze video. Ik ga dit zeker straks ook uitproberen met mijn xbox controller. Alhoewel mijn eerste indruk het gevoel geeft dat de keyboard + muis fijner is.
Kan me niet voorstellen dat je op die manier gaat raid healen bijvoorbeeld.
Maar een beetje chill questen / grinden vanaf de bank moet er wel mee lukken denk ik :)

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:16
So_Surreal schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 16:15:
[...]

Maar een beetje chill questen / grinden vanaf de bank moet er wel mee lukken denk ik :)
Het werkt in FFXIV prima maar toegegeven die game is er een beetje omheen ontworpen ook.

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Nu online
Soulizer schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 16:09:
[...]

Leuk dat ze ermee bezig zijn. En dat maakt mijn inziens de kans vrij reëel dat ze plannen om Warcraft naar de Xbox console te brengen.

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:42
So_Surreal schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 16:15:
[...]

Denk inderdaad exact dit, als ik kijk hoeveel keybinds ik al gebruik tijdens het tanken in raids ga ik het een en ander te kort komen maar zoals je al zegt als je wat door de wereld aan het lopen bent werkt het denk ik prima.
Pagina: 1 2 3 Laatste