Haha. Maaaaaaaybe. 😅
Haha, wat cringe dat live vertalen en die blik van die dame. Alsof die propper zo lang gaat wachten op haar reactie.
Werkt dat live vertalen in NL al?
Ik zou het doen!
Mistte apple care Family, wat wordt dat?
Not in EU. not in NLrammes schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:34:
Werkt dat live vertalen in NL al?
alleen USno_way_today schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:35:
Niet voor ons. Enkel USA.no_way_today schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:35:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat miste ik ook. Kost dat?no_way_today schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:35:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
''due to RAM shortages, we had to postpone the iPhone Duo to 2028''
1 keer gebruikt maar doe het eigenlijk altijd via de AWDannyBevers schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:35:
Eindelijk volume control
Flinke upgrade voor AirPods 5 wel voor een nette lagere prijs.
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Prijs omlaag voor AirPods gen 5, Nice
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Pro3 in bed zijn ook echt ruk, lig je op een kussen > gelijk fluiten.Rivanov schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:34:
[...]
Vind ik niet. Pro 3 zijn top.
Gebruik ze beide nog steeds. Pro 2 in bed en Pro 3 buiten en op kantoor.
I wake up in the morning and I piss excellence
Niet bekend. Maar komt voorlopig ook niet naar hier.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nu de Watches...
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Ruk, bed, fluitDonstil schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:36:
[...]
Pro3 in bed zijn ook echt ruk, lig je op een kussen > gelijk fluiten.
sorry
Weer die vervelende Apple Watch. Doe eens de TV.
Save lives! Hij zei het! Ik heb BINGOOOOO
All your base are belong to us
Je hoeft ACN niet te gebruiken. Dan heb je zonder ACN.StevenRSCA schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:36:
Dus Airpods 5 zonder ACN is er niet?
MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue iPad Pro 12.9” M1 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Oké ultra Lets go. Heb vorige week een Hermes bandje gekocht dus graag wel met bestaande band sluiting 😂
Apple Intelligence. Kan het niet meer horen.
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Wow! Wat een revolutionair design van de nieuwe Apple Watches!
Ik wil allebei. Mn watch series 5 begint gedateerd te worden.Splinter Cell schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:37:
Weer die vervelende Apple Watch. Doe eens de TV.
Wel een mooi product, heb de AirPods Pro 1 nog, maar beginnen een beetje einde leven te raken. Denk dat deze Airpods 5 er wel gaan komen, samen met de iPhone Pro 18 in zilver.
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
ze willen Google bijbenenTHE_BASE schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:37:
Saai. Maar wellicht ga ik van de ultra terug naar de normale. Krijg klachten dat ik mensen pijn doe met m’n ultra
5G 5G 5GTHE_BASE schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:37:
©2004
Ik wil de Ultra 2 Black vervangen door Ultra 4 Silver.
Och, dat was ook zo'n ding destijds!
Genoeg gezien van de watch, dat wordt weer een suunto!
De ultra 3 heeft de chip van de 2, das allemaal te traag voor de echte toffe goodieshk12nl schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:37:
Als het alleen softwarematig is dan kan het ook wel naar de Ultra 3
40 minuten verder en ik zie nog geen reden om te upgraden. Niet voor iPhone en Apple Watch
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
sla je er dan zo hard mee?Toppe schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:37:
Saai. Maar wellicht ga ik van de ultra terug naar de normale. Krijg klachten dat ik mensen pijn doe met m’n ultra
Ik zit nu nog op een Watch Ultra 1.....ga nu naar de Ultra 4. Ohw en een 18 Pro MaxDonstil schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:38:
[...]
De ultra 3 heeft de chip van de 2, das allemaal te traag voor de echte toffe goodies
[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 09-09-2026 19:39 ]
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Ik welKnoezelbos schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:38:
40 minuten verder en ik zie nog geen reden om te upgraden. Niet voor iPhone en Apple Watch
Het is weer September 2026 :)
Ik ook niet, maar toch ga ik het wel doenKnoezelbos schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:38:
[ Voor 27% gewijzigd door Toppe op 09-09-2026 19:39 ]
Geen Apple Watch ceramic?
MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue iPad Pro 12.9” M1 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Ja had ik ook, was niet geupgrade als de ultra watchos27 had gekregen.TheVMaster schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:39:
[...]
Ik zit nu nog op een Watch Ultra 1.....ga nu naar de Ultra 4. Ohw en een 18 Pro Max
Suunto, toch wel de beste accuduur en hartslagmetingRon!n schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:39:
hmmm Garmin of Apple watch.. Vendor lock-in of niet...
Hmmm verdomme. Ik registreer alles met dat ding op gebied van gezondheid icm Bevel.. Ben benieuwd of het verschil echt zo groot is met de nieuwe hartslagsensor.
©2004
ik hou het hier voorlopig wel bij m'n Fold 8 (tijdens pre order met diverse codes €1040) en iPhone 17 Pro.
ik geef mijn jaarlijkse Apple donatie wel aan een goed doel.....m'n vriendin ofzo
ik geef mijn jaarlijkse Apple donatie wel aan een goed doel.....m'n vriendin ofzo
Ze zeiden dat de sensoren nieuw waren...?Bpow schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:40:
Klinkt allemaal als een software upgrade
Scheelt wel weer lekker €400 of wat ze ook kosten, zo’n inspiratieloze reclamefilm.
Hartslag sensor vind ik als patiënt ineens belangrijk. Dus dat alleen is het al waard.
Allemaal evoluties, geen revoluties, dat lag toch in lijn der verwachting?
Jemig, als er zoveel zen achtige inrichting en omgeving nodig is, dan geeft werken bij Apple wel heel veel stresssss
Klopt. Vraag is wel hoeveel beter het echt is. Net zoals 'best battery ever' bv.TheVMaster schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:40:
[...]
Ze zeiden dat de sensoren nieuw waren...?
©2004
En weer Apple Intelligence...ook niet in de EU/NL?
Nee.TheVMaster schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:41:
En weer Apple Intelligence...ook niet in de EU/NL?
Mooie Japanese garden. ❤️
Helaas baas, ik kan morgen niet naar het werk komen want mijn horloge zegt dat ik rustig aan moet doen
Blijf het bizar vinden hoe ze hun eigen productprijs zo kannibaliseren._Bailey_ schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:40:
ik hou het hier voorlopig wel bij m'n Fold 8 (tijdens pre order met diverse codes €1040)
Alsof ze al weten dat anders niemand het koopt.
Ik vond de uitvaart van Koning Harold van Noorwegen vanmiddag interessanter...
67_Bailey_ schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:42:
hoe is jullie Health Age nou?
Readyness zit ook vergelijkbaar in Garminlexuzu schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:42:
Health age gejat van Garmin.
Wat ik niet snap met alles Apple Intelligence. Google doet het allemaal wel....en heeft daar vooralsnog niet een echte douw voor gekregen..
Ik heb dit jaar een tijd alles bijgehouden qua slaap en hart etc. De huid onder m’n Watch ging hierdoor echt stuk. Toen ik er mee stopte was het zo over en leg nu m’n Watch in de nacht op de oplader. Heb liever een huid die geen rare uitslag geeft.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Kan je een Watch een beetje inruilen eigenlijk? Of zitten ze dusdanig onder de krasjes en zo dat dat in de praktijk tegenvalt?
was het niet iets met de werking openbaar maken iets wat apple echt niet wil doenTheVMaster schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:43:
Wat ik niet snap met alles Apple Intelligence. Google doet het allemaal wel....en heeft daar vooralsnog niet een echte douw voor gekregen..
Helaas kan je niet opgeven dat ie met medicijnen rekening houdt, vooral bèta’s geven een heel vertekend beeld van de belangrijkste meetwaardes.Donstil schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:41:
Hartslag sensor vind ik als patiënt ineens belangrijk. Dus dat alleen is het al waard.
Omdat Apple het allemaal om device en gesloten wil houden. Google boeit dat klaarblijkelijk allemaal niet en kan het daarom uitbrengen.TheVMaster schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:43:
Genoeg reden om het niet te moeten willen.
Deze Health mevrouw heeft ook aardige schoentjes aan van 900 euro
Hermes Joy sandalen. Die execs bij Apple verdienen toch bakken met geld.. dus niet vreemd natuurlijk
Maar dat was toch ook gewoon prachtig gedaan 🇳🇴❤️THE_BASE schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:42:
Appels met perenTHE_BASE schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:42:
Het is weer September 2026 :)
74 uur hersteltijd, je kent de meldingen wel. Altijd zo overdreven lang
Vertel, dan kan ik dat lekker lezen tijdens deze informatie intensieve presentatieTHE_BASE schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:42:
Een huilende baby met Sound Intelligence? Doe mij een plezier zeg. Daar heb ik juist die oordoppen voor in.
Waar de fuck is m’n lader. Lekker ironisch dat ik precies tijdens de Keynote geen Lightning kabel kan vinden
Daar zat ik eerlijk gezegd op te wachten.lexuzu schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:45:
Hij kan nu een scheet van een boer onderscheiden. Hulde.
How bad is it on a scale from one to Spurs
:strip_exif()/f/image/DaExtLHnI6ty2OKuE4Dw7Rad.jpg?f=fotoalbum_large)