[PC] Wardogs

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19:05
ScreamGT schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 14:55:

Oh en dan natuurlijk het kiezen van je team. Hoe unbalanced kan je het hebben? Ik zou het liefst dit volledig weggelaten zien. Zorg gewoon dat de drie teams worden gevuld met spelers, en thats it.
Lijkt me vrij noodzakelijk voor de spelers die graag met hun vrienden in een squad willen spelen...

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:34

ScreamGT

joejoe

Thodekroo schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 16:00:
[...]

Lijkt me vrij noodzakelijk voor de spelers die graag met hun vrienden in een squad willen spelen...
Als je via steam er voor kiest iemand te joinen kom je alsnog in hetzelfde team.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik moet zeggen dat ik me enigszins zorgen maak om hoeveel boze of geïrriteerde mensen zich uitspreken over dingen die per direct absoluut nu en liever gister moeten veranderen.

De subreddit r/wardogs is ook dramatisch vergeleken met een paar weken terug.

Beseffen deze mensen zich dat het een spel is die uitgekomen is in early access? Ja er zijn dingen stuk, ja er is onbalans, ja soms zijn potjes daardoor minder leuk. Maar je had ook gewoon twee jaar kunnen wachten om te kijken hoe de game is bij 1.0 he.

En niet om op iedereen te bitchen die feedback levert op de huidige staat van Wardogs want dat is ook nodig, maar ik word soms wel moe van het gejank op het spel in de huidige staat. Ga dan lekker Battlefield spelen, die is 1.0 en kun je eindeloos op zeiken ;)

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:02

Bommes

Capo del formaggio

Whaha, deze gast heeft wel echt humor, heerlijk.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:12

BroWohsEdis

George Orwell was right.

spokje schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 18:58:
Ik moet zeggen dat ik me enigszins zorgen maak om hoeveel boze of geïrriteerde mensen zich uitspreken over dingen die per direct absoluut nu en liever gister moeten veranderen.

De subreddit r/wardogs is ook dramatisch vergeleken met een paar weken terug.

Beseffen deze mensen zich dat het een spel is die uitgekomen is in early access? Ja er zijn dingen stuk, ja er is onbalans, ja soms zijn potjes daardoor minder leuk. Maar je had ook gewoon twee jaar kunnen wachten om te kijken hoe de game is bij 1.0 he.

En niet om op iedereen te bitchen die feedback levert op de huidige staat van Wardogs want dat is ook nodig, maar ik word soms wel moe van het gejank op het spel in de huidige staat. Ga dan lekker Battlefield spelen, die is 1.0 en kun je eindeloos op zeiken ;)
Denk dat het een beetje met de staat van de gaming industrie te maken heeft, ik snap het wel. Je legt toch 40 euro neer voor een 'early access' spel.

Zelf ben ik wel enigzins verrast door de game. Ik dacht een semi realistische tactische shooter te spelen en dit was in de eerste paar dagen ook zeker zo, maar nu is het een game waar je een halve mag in iemand moet pompen om 'm neer te krijgen. De game is zo unbalanced dat het twee totaal verschillende ervaringen zijn bij release en 2 weken na release.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• CyberToon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Ik beleef aardig wat plezier aan Wardogs, MAAR.

Die tier4 150LVL+ M4 laser carbine spelers begin ik serieus beu te worden. Ook merk ik toch enorm veel cheaters welke ik dan niet persé direct kan bevestigen. Maar waar het zo goed als overduidelijk is dat ze hulpmiddelen gebruiken. De netcode laat ook de wensen over, dit zorgt er soms voor dat je door iemand wordt doodgeschoten terwijl deze half achter een rots schuilt.

Ik mag hopen dat ze voor de reset over 2 weken toch serieus gaan nadenken over een andere manier van gear levelen én het type armor dat je kopen kan. Een heel magazijn legen op één of andere fatboy is bijzonder irritant.

Oh en dan natuurlijk het kiezen van je team. Hoe unbalanced kan je het hebben? Ik zou het liefst dit volledig weggelaten zien. Zorg gewoon dat de drie teams worden gevuld met spelers, en thats it.
Het ligt ook puur aan allerlei andere zaken. Drie dagen geleden was ik met een maat aan het spelen en opeens joinden drie Duitsers onze squad. Onze communicatie was zo goed en alles liep zo vloeiend, dat we alle vijf bovenaan eindigden. We veegden compleet de vloer aan met iedereen, en als iemand geen armor meer had, kogels of medical supplies nodig had, deelden we gewoon alles. Onze positie was telkens ook gewoon goed. Op dat moment maakte het gewoon niks uit welke armor de vijand aanhad. Ik stond later zelfs op bijna 50 kills met maar een enkele keer dood te gaan, terwijl ik alleen een simpele Galil had met level 2 armor.

Diezelfde dag had ik ook twee FOB's van de vijand in mijn eentje overgenomen. Ik vond een locatie waar ik over de muren kon springen. Ik kroop rustig tussen hun gebouwen door, en viel nog niemand aan. Door goed te luisteren wist ik waar iedereen zat. Ik wachtte op het juiste moment en knalde ze allemaal neer, dit creëerde zo'n chaos, dat ik de upperhand had . FOB overgenomen, en toen kwamen de berichten binnen dat ik mogelijk een hacker was. Ik heb jaren aan Hunt: Showdown en Escape From Tarkov ervaring, ik speel héél erg op geluid en kleine details. En ik moet zeggen dat dit echt heeft geholpen om beide FOB's als solo speler over te nemen.

En dan speel je weer een ander potje waarin je geen enkele kill krijgt, hoe vaak je iemand ook raakt, en word je zelf steeds met one taps doodgeschoten. Het varieert zo erg in dit spel. De ene dag is het geweldig en de andere dag slaat het spel echt nergens op.

Het valt mij ook op dat mensen met een boog erg salty zijn, als je ze neerschiet. Als of dit wapen bij sommige een soort van "pro" ego creëert, maar als ze falen worden ze salty.

[ Voor 6% gewijzigd door CyberToon op 01-10-2026 20:21 ]

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00

NoTimeRemains

I know

Ja dit mag van mij ook per direct random choice worden. Wil je met meer mensen in een team, maak maar een squad/team oid aan en join dan als groep. Maar deze click game voor dat een game echt start is zwaar irritant. Ook omdat veel servers leeg lopen omdat niemand in blauw wil.

This is the Way.

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Ik ben nog geen boogschutters tegen gekomen, maar Thanks voor de headsup.

Ik heb niet de illusie ooit hoog in de punten te eindigen, maar die gewoon een beetje mijn ding.
Als ik zie dat er wel een soort van groepje samen HZ gaat hinten sluit ik daar wel bij aan. Anders wander ik een beetje solo over de map.
Nu een paar keer dat Spawn vehicle vanuit de safe zone de map in gereden. Dat rijmt wel lekker aan met de punten.
Oh laatste pot, zat er ineens een gaat van het Rode team met een of andere raket launcher 50 meter uit onze safe zone.
Rijd ik met een stel gasten in een truck richting de map BAM.
Okay, terug gear gekocht ff gewacht die spawn vehicle kwam welk moment, die gepakt, net andere weg uit de safe zone BAM. Weer die rode dude, 2 raketten op die personen carrier en bam ding opgeblazen.
Blijkbaar hadden we dus een camper op 50 meter van onze safe zone.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

NoTimeRemains schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 20:56:
[...]

Ja dit mag van mij ook per direct random choice worden. Wil je met meer mensen in een team, maak maar een squad/team oid aan en join dan als groep. Maar deze click game voor dat een game echt start is zwaar irritant. Ook omdat veel servers leeg lopen omdat niemand in blauw wil.
Nou al 2 keer omdat het niet anders kon, blauw gejoined, 1 keer pot dik gewonnen, 2de keer echt kantje boord net niet.
Ging best redelijk dus.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste