Mijn vraag
Ik wil van de koop af bij een huis, als ik de hypotheek niet kan krijgen, ben ik dan verplicht om mijn eigen geld in te leggen om het gat op de vullen?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Aangezien ik het huis dus niet meer wil, en met voorbehoud van hypotheek heb afgesloten. vraag ik mij dus af, als je genoeg spaargeld hebt om het huis wel te kopen, ben je dan verplicht dit te doen? want valt het onder die inspanningsverplicht?
Hopelijk heeft iemand hier het echte antwoord op, kan dit dus nergens vinden!
Ik wil van de koop af bij een huis, als ik de hypotheek niet kan krijgen, ben ik dan verplicht om mijn eigen geld in te leggen om het gat op de vullen?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Aangezien ik het huis dus niet meer wil, en met voorbehoud van hypotheek heb afgesloten. vraag ik mij dus af, als je genoeg spaargeld hebt om het huis wel te kopen, ben je dan verplicht dit te doen? want valt het onder die inspanningsverplicht?
Hopelijk heeft iemand hier het echte antwoord op, kan dit dus nergens vinden!