• Batilan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 17:11
Juan schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 06:56:
Dan heb je nog 3,97%, daar staat altijd de rente gemeld die geld tijdens de maand.
Als je geen 3,97% meer had, stond er 1,51% op.
Ok. Misschien had ik mijn vraag niet duidelijk verwoord: Ik weet dat de rente over de maand september nog 3,97% is omdat mijn actieperiode ook tot eind september loopt.

Ik wil graag weten of ik nog kans op verlenging heb omdat ik nog geen mail heb ontvangen. Dat zie ik op deze manier dus pas achteraf op het afschrift over september wat ik begin oktober krijg? Hoewel er dus nog een kans is omdat Advanzia soms ook rond de 10e verlengingen aankondigt.

Ik kan dan in een paar dagen opzeggen en weer een nieuwe actie periode ingaan? (die dan iets minder dan 4 maanden zal duren). Hoewel er intussen ook steeds meer interessante alternatieven komen. We zien het wel dan

[ Voor 5% gewijzigd door Batilan op 11-09-2026 07:49 ]

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
@Batilan als je niet voor het einde van september een aanbod krijgt is september de laatste maand.

• Batilan
W1ck1e schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:11:
@Batilan als je niet voor het einde van september een aanbod krijgt is september de laatste maand.
Ook dat snapte ik al 😊.hoewel het nog kan zijn dat er een storing in het mail systeem van Advanzia zit 🤞

Mijn vraag ging dus vooral over wat de "typische timing" van Advanzia is m.b.t verlengingsaanbod. Ik verwachtte eerder dat je het wellicht ergens gedurende de laatste maand van de contractperiode zou vernemen via email, maar voor veel mensen is dat dus het einde van de maand ervoor, en voor sommigen rond de 10e in de laatste maand van de actieperiode.

De ervaring is dus samengevat dat je ongeveer 3 weken voor het einde van de actieperiode weet of je een verlenging krijgt. Ik heb er overigens 95K op staan, dus rond deposito grens, maar ook dat zegt allemaal niets over de kans op verlenging begrijp ik uit eerdere berichten.

• W1ck1e
  • Nu online
Batilan schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:24:
[...]

Ook dat snapte ik al 😊.hoewel het nog kan zijn dat er een storing in het mail systeem van Advanzia zit 🤞

Mijn vraag ging dus vooral over wat de "typische timing" van Advanzia is m.b.t verlengingsaanbod. Ik verwachtte eerder dat je het wellicht ergens gedurende de laatste maand van de contractperiode zou vernemen via email, maar voor veel mensen is dat dus het einde van de maand ervoor, en voor sommigen rond de 10e in de laatste maand van de actieperiode.

De ervaring is dus samengevat dat je ongeveer 3 weken voor het einde van de actieperiode weet of je een verlenging krijgt. Ik heb er overigens 95K op staan, dus rond deposito grens, maar ook dat zegt allemaal niets over de kans op verlenging begrijp ik uit eerdere berichten.
Ik heb ook de ervaring dat de hoogte van het saldo geen rol speelt bij wel of niet verlengen. 1ste keer niet, 2de keer al 2 maal verlengd.
Mjin punt was eigenlijk dat wanneer je begin oktober geen verlengingsbod hebt gekregen je dan de rekening leeg haalt, opzegt en eventueel opnieuw opent, voor weer bijna 4 maanden.
Om al het random gedrag van Advanzia te omzeilen.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:27
Mijn gevoel (maar n=1 natuurlijk hier) is dat je tijdens het openen van een Advanzia rekening alle vinkjes voor het ontvangen van marketing en acties moet aanvinken. Dan lijkt de kans groter op het ontvangen van een verlenging. Inmiddels mijn derde Advanzia rekening hier.

• rube
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:47
Trishul schreef op maandag 14 september 2026 @ 10:21:
Mijn gevoel (maar n=1 natuurlijk hier) is dat je tijdens het openen van een Advanzia rekening alle vinkjes voor het ontvangen van marketing en acties moet aanvinken. Dan lijkt de kans groter op het ontvangen van een verlenging. Inmiddels mijn derde Advanzia rekening hier.
Mijn N=1, maakt dat niets uit.

• stefxx
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:08
Trishul schreef op maandag 14 september 2026 @ 10:21:
Ik had alles uitgezet, en gewoon een verlenging gekregen...

• Seafarer
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:11

Seafarer

XXX

stefxx schreef op maandag 14 september 2026 @ 10:26:
[...]

Ik had alles uitgezet, en gewoon een verlenging gekregen...
Edit: verkeerd topic.

[ Voor 21% gewijzigd door Seafarer op 14-09-2026 11:06 ]

Een CV-Ketel is een vlamkoeler en een radiator is een waterkoeler. :) Debiet is vermogen en niet de temperatuur.

• l2emco
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 30-09 18:22
Hoelang duurt het bij jullie om een groot bedrag van ca 20k over te maken naar Rabobank?

Gister avond rond 1800uur gedaan, zaterdag echt nodig 🤒

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:43
l2emco schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:26:
Hoelang duurt het bij jullie om een groot bedrag van ca 20k over te maken naar Rabobank?

Tot nu toe altijd de volgende dag gehad onafhankelijk van de grootte van het bedrag

RTX4090+7800X3D

• W1ck1e
  • Nu online
l2emco schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:26:

In de ochtend gedaan, in de middag (een uur of 4 later) op de ASN rekening.

• hoihoi66
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03:10
Ik zie rentes voorbijkomen van tegen de 4% maar mijn laatste velengingsvoorstel in augustus was:

Good news for you!

Starting October 1, 2026, we are extending the attractive special interest rate for an additional 3 months.

This means that your entire balance will continue to earn the profitable special interest rate of 3.40% effective p.a. (3.35 % nominal p.a.) until and including December 31, 2026.

As usual, you will see the interest rate on your next account statement.

Sinds maart-ben ik klant bij ze en in mei zelfde verlengingsaanbod gehad en dit is dan tweede aanbod.

Alsnin die tussentijd de rentes verhoogd waren dan zou je zeggen dat ik die ook moest krijgen, of kijken ze naar nieuwe klant vs bestaande doorlopende klant?

• SanookH
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:13

SanookH

_/-\o_

Daar is geen peil op te trekken.

• W1ck1e
  • Nu online
@Harbo ik heb precies dezelfde maanden en verlengingen. En rentes. 3,4 is ook mooi. Maar het algoritme is een enigma. Zo wordt sparen toch nog spannend.

[ Voor 5% gewijzigd door W1ck1e op 20-09-2026 08:55 ]

• Harbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
W1ck1e schreef op zondag 20 september 2026 @ 08:54:
@Harbo ik heb precies dezelfde maanden en verlengingen. En rentes. 3,4 is ook mooi. Maar het algoritme is een enigma. Zo wordt sparen toch nog spannend.
???

• W1ck1e
  • Nu online
Oops, verkeerde getagged. @hoihoi66 is de goede.

• SanookH
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:13

SanookH

_/-\o_

Eind van de maand komt er weer aan, ik heb zelf eind vorige maand een verlenging van 3 maanden (3,4%) gehad voor mijn Advanzia rekening, nu to 31 december.

Mijn vrouw heeft begin juli een rekening geopend voor 3,97% tot eind oktober. Dus ik hoop/verwacht dat er deze week of volgende week een bericht komt dat deze verlengd gaat worden.

Zijn er al mensen, bij wie de aktierente afloopt op 31 oktober, die een verlenging gekregen hebben?

• W1ck1e
  • Nu online
@SanookH (ik heb) niet goed gelezen (tijd voor koffie)

[ Voor 107% gewijzigd door W1ck1e op 21-09-2026 14:23 ]

• Batilan
SanookH schreef op maandag 21 september 2026 @ 14:11:
Eind van de maand komt er weer aan, ik heb zelf eind vorige maand een verlenging van 3 maanden (3,4%) gehad voor mijn Advanzia rekening, nu to 31 december.

Mijn vrouw heeft begin juli een rekening geopend voor 3,97% tot eind oktober. Dus ik hoop/verwacht dat er deze week of volgende week een bericht komt dat deze verlengd gaat worden.

Zijn er al mensen, bij wie de aktierente afloopt op 31 oktober, die een verlenging gekregen hebben?
Bij mij zou de rente eind september aflopen, en ontving dit bericht 26 augustus (had ik helemaal gemist, je bericht triggerde mij om nog eens in mijn mailbox te speuren):
Starting October 1, 2026, we are extending the attractive special interest rate for an additional 2 months.

This means that your entire balance will continue to earn the profitable special interest rate of 3.97% effective p.a. (3.90 % nominal p.a.) until and including November 30, 2026.
Ik meende dat de meeste verlengingen voor 3 maanden waren, deze is dus maar voor 2 maanden. Niet echt een antwoord op je vraag, maar wel nog wat input om het Advanzia Enigma te ontcijferen :)

• Cindy79
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 29-09 11:46
Mijn vriend zijn actie loopt 10 oktober af.

Nog niks gehoord.

• W1ck1e
  • Nu online
Cindy79 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 21:10:
Mijn vriend zijn actie loopt 10 oktober af.

Nog niks gehoord.
Opmerkelijk. Actie eindigt volgens mij aan het eind van een maand.

• siveiro
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:22
1 juli gestart met rekening dus dan loopt de hoge rente eind september af.

Heb nog geen verlengingsaanbod gehad

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:03
siveiro schreef op donderdag 24 september 2026 @ 23:00:

Heb nog geen verlengingsaanbod gehad
Bij advanzia kon je toch de rekening opzeggen, geld terughalen en rekening opnieuw openen voor de dan geldende rente?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• siveiro
Tuurlijk aan gedacht, maar nu 3,97% met misschien dan toch ook nog de maand oktober tegen deze rente. Dan ga ik toch niet de rekening opzeggen en nieuwe openen tegen 3,45%?!

• W1ck1e
  • Nu online
en
siveiro schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 07:23:
Tuurlijk aan gedacht, maar nu 3,97% met misschien dan toch ook nog de maand oktober tegen deze rente. Dan ga ik toch noet rekening opzeggen en nieuwe openen tegen 3,45%?!
Als je pas na 1 juli de 5000 euro op de rekening had heb je volgens mij t/m oktober de 3,97% rente

• rubenjanse
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20:32
Hopelijk komt er weer een wat hogere actierente per oktober.

• Coffeeroam
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-10 16:35
Ik denk van wel. Veel Duitse actierentes zijn stijgende. Advanzia is Luxemburg maar zit voor een aanzienlijk deel in die markt. Het mooie van Advanzia is dat zij niet de rente verschillend kiezen voor inwoners van verschillende landen.

• brabosnol1
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03:52
Volgens advanzia komt hun email in mijn spam, haha, gezeur over no-reply@advanzia.com of noreply@advanzia.com haha, en het lukt ze maar niet om de oplossing te vinden. Dus NOOIT advanzia e-mailen! Stets ANRUFEN.

• brabosnol1
🤣🤣🤣

das Problem mit Hotmail-Adressen ist uns aus der Vergangenheit bekannt und wurde inzwischen behoben

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

mrmrmr

𓅓 𓂋 𓅓 𓂋 𓅓 𓂋

@brabosnol1
Je kan Advanzia vanuit https://advanziakonto.com na inloggen een bericht sturen. Naast bellen kun je ook een email sturen naar:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Je bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor het controleren van je spamfolder. Je hebt zelf de keuze gemaakt om een Hotmail (etc) account te gebruiken voor communicatie met de bank. Het gaat vaak om een gratis account, waarbij het is zoals het komt. Een van de redenen waarom emails terecht komen in de spam folder is omdat gebruikers het naar de spamfolder verslepen. Zo ben je dus afhankelijk van het goede of slechte gedrag van gebruikers, inclusief jezelf.

• DD123
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 20:07
Wellicht een overbodige vraag maar ik ben er toch nieuwsgierig naar: heeft iemand een idee waarom de spaarrekening van Advanzia nooit genoemd wordt op rentevergelijkingssites als geld.nl en spaarrente.nl? Ik zie niet echt een verschil tussen deze spaarrekening en de spaarrekeningen die zij wél benoemen toch? (En ik neem ook niet aan dat ze echt aan elke optie waarnaar ze doorverwijzen geld verdienen?)

• mrmrmr
  • Niet online

mrmrmr

𓅓 𓂋 𓅓 𓂋 𓅓 𓂋

@DD123
Ik denk dat het is omdat ze vaak de hoogste rente hebben en er dan geen kick-back fee (of leads fees) meer te verdienen valt. Er zijn wel meer banken die weinig genoemd worden, zoals Volkswagenbank, Consorsbank, etc. Ik kan me niet voorstellen dat de site-eigenaren de spaartopics op tweakers niet kunnen vinden. Wat dat betreft hebben ze boter op hun hoofd met uitspraken als:
Vergelijk het grootste aanbod spaarrentes in Nederland en Europa van xx-09-2026. Open direct een spaarrekening of deposito en ontvang de hoogste spaarrente!
Deze (pseudo-)uitspraak lijkt te suggereren dat de hoogste spaarrente via de site verkrijgbaar is.

• Seafarer

Seafarer

XXX

mrmrmr schreef op zondag 27 september 2026 @ 15:14:
@DD123
Ik denk dat het is omdat ze vaak de hoogste rente hebben en er dan geen kick-back fee (of leads fees) meer te verdienen valt. Er zijn wel meer banken die weinig genoemd worden, zoals Volkswagenbank, Consorsbank, etc. Ik kan me niet voorstellen dat de site-eigenaren de spaartopics op tweakers niet kunnen vinden. Wat dat betreft hebben ze boter op hun hoofd met uitspraken als:
[...]

Deze (pseudo-)uitspraak lijkt te suggereren dat de hoogste spaarrente via de site verkrijgbaar is.
Kleine correctie naar mijn mening:
Boter op het hoofd van site eigenaren? Is het niet de consument die boter op zijn hoofd heeft en niet verder kijkt.

In dit topic wordt even wat verder gekeken en wat tijd besteed en je hebt zomaar 100 Euro extra. Kun je een heleboel boter voor kopen. ;)

Een CV-Ketel is een vlamkoeler en een radiator is een waterkoeler. :) Debiet is vermogen en niet de temperatuur.

• mrmrmr
  • Niet online

mrmrmr

𓅓 𓂋 𓅓 𓂋 𓅓 𓂋

@Seafarer Snap je wel waar het over gaat? Vergelijkingssites die concurrenten die niet meedoen aan kick back / lead fees weglaten.

Je wijst op een ander punt dat er niets mee te maken heeft, dat heet een "howaboutism", een drogredenering.

• W1ck1e
  • Nu online
DD123 schreef op zondag 27 september 2026 @ 11:44:
Wellicht een overbodige vraag maar ik ben er toch nieuwsgierig naar: heeft iemand een idee waarom de spaarrekening van Advanzia nooit genoemd wordt op rentevergelijkingssites als geld.nl en spaarrente.nl? Ik zie niet echt een verschil tussen deze spaarrekening en de spaarrekeningen die zij wél benoemen toch? (En ik neem ook niet aan dat ze echt aan elke optie waarnaar ze doorverwijzen geld verdienen?)
Als ik weet dat YapiKredi voor een 5 jaar deposito 3,55% geeft

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FKzdHBkJONfCiDxxOe_dgkpggnk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QgBk1Be19JQNntxT81oEUAqo.png?f=fotoalbum_large

geloof ik geld.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q159wmUkE_LcWCR3qC9HcbSWnUM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mzxWVBCWFUENUCzwxIEZtaaS.png?f=fotoalbum_large

en spaarrente.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dDqvB_MLoBmxuEU-M9HtSii8_jc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/eO08jRqonqKnJAVkO2wS6tSt.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wpcA7nrWvPrCdmGH_2iMqzwmNt4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gxcN0x6EeMVTxsCao0Qay5kI.png?f=user_large

niet meer automatisch. Geld.nl is niet compleet en het boeit mij niet dat Spaarrente.nl het grootste aanbod heeft.

Waarom op beide sites YapiKredi (en ook Advanzia) ontbreekt boeit mij dan ook niet. Ik hecht meer waarde aan de topics op tweakers. Bij de genoemde sites kunnen andere belangen dan de mijne spelen. Die sites gebruik ik hooguit om andere banken te ontdekken.

Bij beide sites is trouwens het fysieke adres gelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NJv646nWE5mbp5ofdrXi2IA-z3E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bGEDVoAr1QBx2IvqhS0FeemT.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/laZJ6-fEgGCWDWT-C2HQJSCXrlg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/rjJkJeRQOZuTI3LyJxPN1SR0.png?f=user_large

Asjemenou ;)

[ Voor 9% gewijzigd door W1ck1e op 28-09-2026 14:02 ]

• Seafarer

Seafarer

XXX

mrmrmr schreef op zondag 27 september 2026 @ 23:34:
@Seafarer Snap je wel waar het over gaat? Vergelijkingssites die concurrenten die niet meedoen aan kick back / lead fees weglaten.
Dat noemen ze Marketing maar daar had jij nog nooit van gehoord blijkbaar. Bij Marketing hoeft niets eerlijk of duidelijk te zijn. Het mag allemaal in het "grijze" gebied zijn als het maar geen "donkergrijs" wordt.
Je wijst op een ander punt dat er niets mee te maken heeft, dat heet een "howaboutism", een drogredenering.
Eens kijken wat er nu van Wikipedia wordt rondgeslingerd. ;)

• Coffeeroam
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-10 16:35
W1ck1e schreef op maandag 28 september 2026 @ 07:42:
[...]

Als ik weet dat YapiKredi voor een 5 jaar deposito 3,55% geeft

[Afbeelding]

geloof ik geld.nl

[Afbeelding]

en spaarrente.nl

[Afbeelding]

[Afbeelding]

niet meer automatisch. Geld.nl is niet compleet en het boeit mij niet dat Spaarrente.nl het grootste aanbod heeft.

Waarom op beide sites YapiKredi (en ook Advanzia) ontbreekt boeit mij dan ook niet. Ik hecht meer waarde aan de topics op tweakers. Bij de genoemde sites kunnen andere belangen dan de mijne spelen. Die sites gebruik ik hooguit om andere banken te ontdekken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Asjemenou ;)
Ja, ik meen dat (bijna) al dat soort vergelijkingssites zijn overgenomen door Raisin.
Daarmee krijgen ze een soort vergelijkings-monopolie en kunnen ze sturen richting hun eigen platform.

Wil je Advanzia tegenkomen dan kun je b.v. naar
https://www.tagesgeldverg...sgeldvergleich/#vergleich
Dat zijn dan weer de rentes voor onze oosterburen, maar bij Advanzia is het verschil per land niet groot (kennelijk 0,05%).

• Seafarer

Seafarer

XXX

Verkeerde topic.

[ Voor 87% gewijzigd door Seafarer op 29-09-2026 16:10 ]

• siveiro
W1ck1e schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 07:40:
[...]

en

[...]

Als je pas na 1 juli de 5000 euro op de rekening had heb je volgens mij t/m oktober de 3,97% rente
Het is dus niet na 1 juli, maar op 1 juli. Heb ik dan nu straks in oktober nog de 3,97% rente denken jullie? Of kan ik beter nieuwe rekening openen?

Dank.

• W1ck1e
  • Nu online
siveiro schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 18:21:
[...]

Het is dus niet na 1 juli, maar op 1 juli. Heb ik dan nu straks in oktober nog de 3,97% rente denken jullie? Of kan ik beter nieuwe rekening openen?

Dank.
Als je het echt zeker weten moet je de bank vragen wat je rente in oktober is. Kan gewoon in een mail, of via een bericht via help

• rubenjanse
W1ck1e schreef op maandag 28 september 2026 @ 07:42:

Tijd voor een officiële Tweakers 'spaarwatch' ;)

• bdekok
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 16:33
Advanzia wordt 3.85% nominaal (= 3.92% eff).

"The special effective interest rate of 3.92% p.a. (nominal interest rate 3.85% p.a.) applies from the moment you have deposited the minimum amount of EUR 5 000 and is valid for a period of 3 months."

• brabosnol1
mrmrmr schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 20:31:
@brabosnol1
Je kan Advanzia vanuit https://advanziakonto.com na inloggen een bericht sturen. Naast bellen kun je ook een email sturen naar:
***members only***

Je bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor het controleren van je spamfolder. Je hebt zelf de keuze gemaakt om een Hotmail (etc) account te gebruiken voor communicatie met de bank. Het gaat vaak om een gratis account, waarbij het is zoals het komt. Een van de redenen waarom emails terecht komen in de spam folder is omdat gebruikers het naar de spamfolder verslepen. Zo ben je dus afhankelijk van het goede of slechte gedrag van gebruikers, inclusief jezelf.
Tja, zal ik er nog op reageren dacht ik.

1) Ik kon geen account maken en dus niet inloggen;

2) In de spamfolder kwam niks, ik ben geen uilskuiken;

3) Voorheen was hotmail geen probleem, een ander adres via hotmail was de oplossing!

4) In het verleden heb ik meer ellende gehad met mailboxen van internetproviders dan met hotmail.

Toch bedankt voor de tips!

PS advanzia hanteert meerdere e-mailadressen:

Advanziakonto@advanzia.com

no-reply@advanziakonto.com

noreply@advanzia.com

[ Voor 7% gewijzigd door brabosnol1 op 30-09-2026 17:51 ]

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:26
Kreeg zojuist bij onze beide accounts, een vraag om je profiel te controleren, en dat je een ID nodig zou hebben, echter de enige vraag die we krijgen was of we een US person waren?

Zien meer mensen dit?

Vertrouwen is goed, controle nog beter

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:37
@Juan ja, deze vraag kreeg ik vorige week in eens na het inloggen.

• Juan
En ook maar die ene vraag? Vaag dat je daar een ID voor nodig zou moeten hebben

• Hermarcel
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ja, hier ook. Alleen die ene vraag. Geen id nodig.

• rubenjanse
Ik heb van de week Advanzia heropend zodat ik begin oktober meteen kan storten, en nu is het gelukkig verhoogd naar 3,85%.

Is het zo dat je oktober, november, december en januari die rente ontvangt wanneer je op 1 oktober de eerste storting doet? Of kan je dan beter wachten tot 2 oktober.

• Juan
Als je het maar voor 30 oktober stort.

Echter kan het zomaar zijn dat ze de rente verlagen voor die datum, zal niet de eerste keer zijn, maar verhogen kan ook, als je vandaag of morgen stort weet je iig zeker dat je die 3,85% krijgt.

• W1ck1e
  • Nu online
Juan schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 04:23:
Als je het maar voor 30 oktober stort.

Echter kan het zomaar zijn dat ze de rente verlagen voor die datum, zal niet de eerste keer zijn, maar verhogen kan ook, als je vandaag of morgen stort weet je iig zeker dat je die 3,85% krijgt.
De vraag is volgens mij 3 of bijna 4 maanden.
Vandaag: 3 maanden.
Morgen: 4 maanden min vandaag.

• W1ck1e
  • Nu online
Juan schreef op woensdag 30 september 2026 @ 21:15:
Kreeg zojuist bij onze beide accounts, een vraag om je profiel te controleren, en dat je een ID nodig zou hebben, echter de enige vraag die we krijgen was of we een US person waren?

Zien meer mensen dit?
Neen, je hebt alleen een ID nodig bij een wijziging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xzX44FDjpWsNR2bylQc7NYUt4gk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9mWew0KUI7xYdUHY19y6Up1P.png?f=user_large

• swimfreak
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 21:17
mijn rentecontract loopt af per 31-10. geen voorstel gehad tot nu toe. Heeft iemand hier nog een renteverleningsvoorstel gekregen?

[ Voor 14% gewijzigd door swimfreak op 01-10-2026 21:17 ]

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:43
swimfreak schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:13:
mijn rentecontract loopt af per 31-10. geen voorstel gehad tot nu toe. Heeft iemand hier nog een renteverleningsvoorstel gekregen?
Nee, wel opgezegd (met de vraag of verlengen ook mogelijk was) maar account werd stop gezet zonder reactie op die vraag. Dus maar gelijk weer een nieuw account aangemaakt binnen 10 minuten.. wel jammer dat het geld heen en weer moet

RTX4090+7800X3D

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste