• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Batilan schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:24:
[...]

Ook dat snapte ik al 😊.hoewel het nog kan zijn dat er een storing in het mail systeem van Advanzia zit 🤞

Mijn vraag ging dus vooral over wat de "typische timing" van Advanzia is m.b.t verlengingsaanbod. Ik verwachtte eerder dat je het wellicht ergens gedurende de laatste maand van de contractperiode zou vernemen via email, maar voor veel mensen is dat dus het einde van de maand ervoor, en voor sommigen rond de 10e in de laatste maand van de actieperiode.

De ervaring is dus samengevat dat je ongeveer 3 weken voor het einde van de actieperiode weet of je een verlenging krijgt. Ik heb er overigens 95K op staan, dus rond deposito grens, maar ook dat zegt allemaal niets over de kans op verlenging begrijp ik uit eerdere berichten.
Ik heb ook de ervaring dat de hoogte van het saldo geen rol speelt bij wel of niet verlengen. 1ste keer niet, 2de keer al 2 maal verlengd.
Mjin punt was eigenlijk dat wanneer je begin oktober geen verlengingsbod hebt gekregen je dan de rekening leeg haalt, opzegt en eventueel opnieuw opent, voor weer bijna 4 maanden.
Om al het random gedrag van Advanzia te omzeilen.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste