• EkkeHH
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:36
fsfikke schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 20:10:
[...]

:Z
In je maandelijkse statements.
Die heb ik nog niet, want rekening is net geopend. Is toch raar dat ik pas achteraf kan zien wat mijn rentepercentage was.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

EkkeHH schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 20:12:
[...]

Die heb ik nog niet, want rekening is net geopend. Is toch raar dat ik pas achteraf kan zien wat mijn rentepercentage was.
Op de homepage van Advanzia staat het rentepercentage. Dat heb je bij het aanmelden waarschijnlijk gezien.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• EkkeHH
fsfikke schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 20:17:
[...]

Op de homepage van Advanzia staat het rentepercentage. Dat heb je bij het aanmelden waarschijnlijk gezien.
Dank :Z
Iemand anders wel een zinnige en behulpzame bijdrage?

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

mrmrmr

𓅓 𓂋 𓅓 𓂋 𓅓 𓂋

EkkeHH schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 20:12:
Vind ik ook, dat was in de vorige interface niet zo. Het percentage moet volgens Nederlandse (en vermoedelijk ook EU richtlijnen) duidelijk aangegeven worden. Dat soort dingen achterwege laten is in ieder geval niet volgens de geldende regels voor consumenten.

Het huidige percentage op de aanbiedingspagina zegt niets over het percentage dat je kreeg toen je de rekening opende en er minstens 5k op stortte.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

EkkeHH schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 20:20:
[...]

Sorry hoor, maar die vraag komt 5 keer per maand langs. Dus als je zelf geen moeite wilt doen…

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

EkkeHH schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 20:20:
[...]

Je kan het niet zien. Je kan contact opnemen met de klantenservice of wachten op je statement. Ongewoon? Ja. Maar het is nou eenmaal zo. Dat is een beetje de prijs van een rente van bijna 4% tegenover een rente van rond de 1,x% bij de grootbanken.

Als je de 5000 euro hebt gestort, dan kan je er vanuit gaan dat je de actierente ontvangt. Ik heb het in dit topic nog 0x gezien dat het bij iemand fout is gegaan en de actierente niet actief is.

[ Voor 14% gewijzigd door Uniciteit op 14-08-2026 20:45 ]

• EkkeHH
fsfikke schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 20:22:
[...]

Sorry hoor, maar die vraag komt 5 keer per maand langs. Dus als je zelf geen moeite wilt doen…
Dus dan ga je maar zure reacties plaatsen die evenmin bijdragen aan het topic.
Daarnaast kan de vraag weer relevant worden wanneer de functionaliteit wordt toegevoegd, in welk geval het wederom stellen van de vraag leidt tot actuele informatie in het topic.

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
@EkkeHH Ik heb wel eens in een mail gevraagd naar mijn rente. Ik kreeg toen een keurig antwoord.

• SanookH
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:59

SanookH

_/-\o_

Misschien kan @Juan in de openingspost iets vermelden dat je het rentepercentage pas ziet op je 1e maandafschrift, dat scheelt een hoop postings die geïrriteerde reacties opleveren.

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
SanookH schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 07:59:
Misschien kan @Juan in de openingspost iets vermelden dat je het rentepercentage pas ziet op je 1e maandafschrift, dat scheelt een hoop postings die geïrriteerde reacties opleveren.
Je bedoelt expliciet bij dit fragment ?
Wordt opgebouwde rente getoond: Nee

Je kunt maandelijks een nieuw afschrift downloaden in PDF formaat, met daarop ook het actuele rentetarief.

[ Voor 12% gewijzigd door W1ck1e op 15-08-2026 08:39 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste