Ook ik heb zojuist een welkomstmail ontvangen. Maar geen reactie op mijn mails. Waar deze openingsmail nu een reactie op is, geen idee. Maar alles werkt. Ik heb nog niets gezien over de rente na 31/7. Ook niets gelezen over ontvangen verleningsvoorstellen. Weet iemand al wat over de rente vanaf 1/8? Even gerekend: een rente lager dan 2,97% is pas nadelig. Ik verwacht niet dat het hier onder gaat komen. Andere opties zijn dan interessanterRonaldABC schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:30:
Komt mij bekend voor. Heb ruim een week geleden een account aangemaakt en direct ook een document opgestuurd voor adres validatie. Vervolgens geen reactie ontvangen. Alleen inmiddels 3 reminders ontvangen om een document voor adres validatie per mail op te sturen. Heb nogmaals aan voldaan en ook aangegeven dat ik het document had aangeboden. En krijg vervolgens weer een reminder. Vandaag geprobeerd telefonisch contact te krijgen, maar heb de verbinding verbroken na 10 minuten gewacht te hebben. En maar weer een mail gestuurd naar het adres advanziakonto@advanzia.com. Dus heb al meerdere tickets, want die komen netjes terug, maar een inhoudelijke reactie cq een opening van een rekening daar wacht ik op. Uniek ID, zoals? Een ander emailadres is dit een optie? Zo ja, welke?
Dat kun je op de website vinden vanaf 1 augustus.RonaldABC schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 15:27:
[...]
Ook ik heb zojuist een welkomstmail ontvangen. Maar geen reactie op mijn mails. Waar deze openingsmail nu een reactie op is, geen idee. Maar alles werkt. Ik heb nog niets gezien over de rente na 31/7. Ook niets gelezen over ontvangen verleningsvoorstellen. Weet iemand al wat over de rente vanaf 1/8? Even gerekend: een rente lager dan 2,97% is pas nadelig. Ik verwacht niet dat het hier onder gaat komen. Andere opties zijn dan interessanter
Zoals ik eerder zei, in theorie kunnen ze ook per 1 augustus helemaal stoppen met acties. Hoewel dat bij Advanzia zeldzaam is.
Als Advanzia de aktierente laat dalen, dan zal dat niet onder de 3,50% zijn verwacht ik. Hun rentebeleid volgt de top van vrij opneembare rentes in Duitsland; ze hebben geen apart tarief voor verschillende landen. Dat laatste is voor ons gunstig, omdat de actierentes in Duitsland structureel wat hoger zijn dan bij ons. Advanzia heeft in Duitsland in de afgelopen tien jaar meestal in de top 10 gestaan van hoogste actierentes. Die top 10 begint in Duitsland momenteel met 3,42%. Bekijk zelf het overzicht op:
https://www.kritische-anleger.de/tagesgeld/vergleich/
https://www.kritische-anleger.de/tagesgeld/vergleich/
Ik zat erover na te denken om een rekening bij advanzia te openen, maar na al die negatieve reacties wacht ik er toch maar mee
Negatieve reacties? Je doelt op een paar ongeduldigen die het een schande vinden 2 dagen te moeten wachten?Kal-Ell schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:17:
Ik zat erover na te denken om een rekening bij advanzia te openen, maar na al die negatieve reacties wacht ik er toch maar mee
Maar prima, hoe minder klanten hoe groter de kans op hogere rentes
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl