• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:32
hier ook weer last van bewijs van adres toesturen. Het ene familie lid wel, de ander niet. Bewijs opgestuurd, maar na een week nog geen reactie...zucht...Advanzia.... Maar weer opnieuw een account openen en hopen dat er deze keer niet om adres wordt gevraagd. Wat ze met de oude aanvraag doen.....geen idee.

Het valt me ook op dat ik een email heb gestuurd naar dpo om aan te geven dat ik niet wil dat mijn gegevens voor AI trainings doeleinden worden gebruikt....vroeger kreeg je bevestiging dat ze dat niet gaan doen, nu blijft zo'n email ook achterwege....

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:55
Daar gaan we weer..

WftW

//

Sehr geehrter Herr,

wir wenden uns an Sie wegen der Einzahlungen, die auf Ihr Advanzia-Konto vorgenommen wurden.

Als luxemburgische Bank sind wir gesetzlich verpflichtet, Informationen über die Herkunft der Gelder unserer Kunden anzufordern, insbesondere bei hohen Beträgen.

Da die Einhaltung der geltenden Rechtsvorschriften für uns von zentraler Bedeutung ist, möchten wir Sie darum bitten, uns die Herkunft der gesamten auf Ihrem Konto befindlichen Gelder mitzuteilen. Die Herkunft der Geldmittel kann beispielsweise aus Ersparnissen, Immobilien oder Finanzanlagen, einer Erbschaft usw. stammen.

Bitte senden Sie uns die angeforderten Informationen als Antwort auf diese E-Mail innerhalb von 10 Geschäftstagen.

Sollten Sie weitere Fragen haben, zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren. Wir stehen Ihnen gerne für alle notwendigen Erklärungen zur Verfügung.

//

Vertrouwen is goed, controle nog beter

• Juan
En erbij verzocht, dat ze moeten bevestigen of de uitleg voldoende is, en geen reminders/dreigementen sturen voor ze het antwoord op die vragen verwerkt hebben.

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
@Juan Doe je vaak (grote) opnames en/stortingen ? Ik beperk mij tot maandelijks 1 opname. En ik heb deze ronde nog geen vragen gehad.

• Juan
Ja, grote stortingen natuurlijk, het is steeds het ene account leeg trekken, om de volgende te vullen. Dus ik had deze wel verwacht, en heb expres via de mail, en via mijn account, bij Origin of Funds ook dezelfde verklaring gestuurd. Het zal wel goed komen, maar steeds die dreigmails met blokkeren (omdat ze zelf niet bij zijn) dat is nogal vervelend. Je wil geen blokkade omdat ze achterlopen met hun mailverwerking.

• Justie
Juan, ik heb dit hele proces meegemaakt tot aan dreigement, tot zelfs de blokkade. Klantenservice kan niks doen tegen de blokkade en helpen je niet. Pas op. Misschien in de portal aangeven dat je het hebt opgestuurd incl ref nr?

• Juan
nou het kan blijkbaar toch goed gaan in 1 keer

//

Dear Mr

thank you for the information about the origin of the funds. 

We have noticed this accordingly in our system. 

In case of questions please do not hesitate to contact us. 

Kind regards, 

Your Advanzia Bank Customer service

//

• Justie
Juan, ik hoop het voor je. Ik kreeg ook zo'n email, dat alles in orde was. ...en toch.....ze hadden de informatie aan mijn vorige account gekoppeld. Zodra je dus over een paar weken nog een email krijgt dat ze de info nog niet hebben ontvangen....dan moet je op je hoede zijn.

• rube
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:42
Ik heb die email al diverse keren ontvangen na stortingen. Altijd uitgelegd, een enkele keer incl. onderliggende stukken gestuurd wanneer relevant. Verder nooit een probleem geweest.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste