[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 90 ... 147 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:23
De laatste keer dat ik nog zo nerveus was was in 2018 tegen Frankrijk en dat was een enorme domper. Afgetroefd op alle vlakken.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Tomski1986 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 08:01:
De laatste keer dat ik nog zo nerveus was was in 2018 tegen Frankrijk en dat was een enorme domper. Afgetroefd op alle vlakken.
Ik ben niet echt nerveus ervoor, ik ga ervan uit dat Spanje beter is en wint al is de bal rond en weet je nooit.

In 2018 was het anders, toen hadden we echt een team dat kon winnen.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:02

Format-C

Tracing Rays

De laatste wedstrijd tegen USA speelden ze erg goed. Vooral in het begin. Als ze dit tegen Spanje ook kunnen kan het leuk worden.

Maar Spanje is idd een lastige tegenstander.

:)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:37
Wat ik absoluut niet zou doen, is te afwachtend gaan spelen. Spanje heeft heel graag de bal, willen het spel dicteren. Daar moet je zo veel mogelijk eigen balbezit tegenover proberen te zetten. Ze staan niet bekend om hun vlijmscherpe counters, dus je kunt best met een hoog blok achterin spelen. Denk ik dan maar.

Je wilt ze echt niet hun spelletje laten spelen.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En door met Spanje tegen België. Ik ben geen fan van zoveel mogelijk de bal in het team houden en zakelijk winnen met 1 doelpunt. Maar efficiënt is het wel. Dus ik support onze zuiderburen. Kans is klein maar de bal is rond.

Noorwegen tegen Engeland zie ik graag Noorwegen doorgaan. De chant en meme over Haaland blijft zo lekker plakken als oorwurm. En dan is het 'It's coming home' ook weer klaar. Hoor liever Noren ro ro ro scanderen dan dronken Britten it's coming home. Argentinië - Zwitserland skip ik live.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:34
iCore schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 00:05:
Bewijst maar weer dat Nederland veel agressiever had moeten spelen. Hakimi kon amper iets bereiken met al die druk tegen Marokko.
Nederland is niet zo goed en speelde ook nog niet eens goed.
We missen nog steeds echte topspitsen, zeker een centrumspits.

Saibari was ook een groot gemis voor Marokko. Hadden ze ook geen noemenswaardige centrumspits meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 10-07-2026 09:47 ]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:35

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 09:43:
En door met Spanje tegen België. Ik ben geen fan van zoveel mogelijk de bal in het team houden en zakelijk winnen met 1 doelpunt. Maar efficiënt is het wel. Dus ik support onze zuiderburen. Kans is klein maar de bal is rond.

Noorwegen tegen Engeland zie ik graag Noorwegen doorgaan. De chant en meme over Haaland blijft zo lekker plakken als oorwurm. En dan is het 'It's coming home' ook weer klaar. Hoor liever Noren ro ro ro scanderen dan dronken Britten it's coming home. Argentinië - Zwitserland skip ik live.
Ben vanaf de semis in Frankrijk en Frankrijk - Spanje is echt een kraker dus die wil ik wel met een goedkoop Les Bleus t-shirtje op een terras voor de lokale tabac kijken :) Sorry Belgie.

Noorwegen vind ik irritant met hun rororo maar lang niet zo irritant als die Engelsen die zich altijd lijken te gedragen alsof ze er sinds 1966 recht op hebben om iets te winnen. En al dat Premier League geld dat het voetbal kapot maakt. Bah. Dus, row row row your boat, ik gun het de underdog.

Argentinie - Zwitserland. Tja, 3 uur 's nachts geloof ik. Blijf/sta er niet voor op. Die gasten hebben op papier een makkelijke route naar de halve finale maar ze doen alle moeite om het toch ingewikkeld te laten lijken vooralsnog dus het zou zomaar weer een doelpuntenfestijn kunnen worden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Joosie200
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 10:30:
[...]
Ben vanaf de semis in Frankrijk en Frankrijk - Spanje is echt een kraker dus die wil ik wel met een goedkoop Les Bleus t-shirtje op een terras voor de lokale tabac kijken :) Sorry Belgie.

Noorwegen vind ik irritant met hun rororo maar lang niet zo irritant als die Engelsen die zich altijd lijken te gedragen alsof ze er sinds 1966 recht op hebben om iets te winnen.
Sterkte met de hittegolf daar. Wel eens dat Frankrijk tegen Spanje een mooi affiche is. En meest waarschijnlijk. En dat laatste dus.

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:26
Begrijp eigenlijk niet waarom zoveel mensen een hekel hebben aan dat geroei van die Noren. Dat doen ze 10 minuten na afloop van de wedstrijd.

Er zit een knop op die TV.... :)

Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:57

Jebus4life

BE User

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 08:05:
[...]

Ik ben niet echt nerveus ervoor, ik ga ervan uit dat Spanje beter is en wint al is de bal rond en weet je nooit.

In 2018 was het anders, toen hadden we echt een team dat kon winnen.
Ik heb hetzelfde sentiment.
We zijn imo niet volledig kansloos ofzo tegen Spanje, maar het is wel de betere ploeg. En als we dan doorgaan gaan we (weer) onderuit tegen Frankrijk - dat zou ik mezelf eigenlijk liever niet aandoen - maar OK, you never know - zolang je in het tornooi zit kan je winnen zeker? :*)

In de andere tabelhelft heb ik het gevoel dat zowat iedereen kan winnen van iedereen; in deze tabelhelft springen kwalitatief Frankrijk (en in mindere mate Spanje) er toch enorm bovenuit wat mij betreft.

[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 10-07-2026 11:22 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15:43

3_s

Jebus4life schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 11:21:
[...]

Ik heb hetzelfde sentiment.
We zijn imo niet volledig kansloos ofzo tegen Spanje, maar het is wel de betere ploeg. En als we dan doorgaan gaan we (weer) onderuit tegen Frankrijk - dat zou ik mezelf eigenlijk liever niet aandoen - maar OK, you never know - zolang je in het tornooi zit kan je winnen zeker? :*)

In de andere tabelhelft heb ik het gevoel dat zowat iedereen kan winnen van iedereen; in deze tabelhelft springen kwalitatief Frankrijk (en in mindere mate Spanje) er toch enorm bovenuit wat mij betreft.
Haha, verliezen van Spanje zodat we niet moeten verliezen van Frankrijk _/-\o_.

Tegen Spanje hebben we, volgens mij, een goede kans.
Tegen Frankrijk heeft, opnieuw volgens mij, niemand een kans.

Maar: we moeten nog maar drie keer winnen om wereldkampioen te zijn en zeg nu zelf, wat is drie keer 8).

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:57
België moet Spanje met zijn eigen wapen verslaan.

Dus bal in bezit nemen en rondtikken en speldenprikjes geven. Lok de Spanjaarden maar uit hun speelstijl.

Of het België gaat lukken? Vast niet, maar dan kan je altiijd nog overschakelen op de speelwijze van Paraguay. Als slagers over het veld rennen.

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:41
Harribo schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 09:46:
[...]

Nederland is niet zo goed en speelde ook nog niet eens goed.
We missen nog steeds echte topspitsen, zeker een centrumspits.

Saibari was ook een groot gemis voor Marokko. Hadden ze ook geen noemenswaardige centrumspits meer.
Ik had toch wat meer verwacht van Hakimi en Diaz. Dat zijn spelers van wereldklasse, maar Hakimi kon niet eens vanuit een vrij trap op doel schieten.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:49
Zoek voor de gein op Google naar Erling Braut Haaland. _O-

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Spanje speelt dan wel niet heel grootst, verdediging staat wel als een deur. Tot op heden alle wedstrijden een clean sheet gehad wat best indrukwekkend is. Dus zal nog weleens een hels karwei kunnen worden voor Belgie om er doorheen te komen

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:23
Bpow schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 12:28:
Spanje speelt dan wel niet heel grootst, verdediging staat wel als een deur. Tot op heden alle wedstrijden een clean sheet gehad wat best indrukwekkend is. Dus zal nog weleens een hels karwei kunnen worden voor Belgie om er doorheen te komen
Ze hebben ook wel nog maar weinig tegenstand gehad: Kaapverdië, Saudi-Arabië, Uruguay, Oostenrijk en Portugal. Waarvan die laatste er aanvallend echt weinig van terecht bracht.

• Chelseamarre123
  • Nu online
3_s schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 11:31:
[...]

Haha, verliezen van Spanje zodat we niet moeten verliezen van Frankrijk _/-\o_.

Tegen Spanje hebben we, volgens mij, een goede kans.
Tegen Frankrijk heeft, opnieuw volgens mij, niemand een kans.

Maar: we moeten nog maar drie keer winnen om wereldkampioen te zijn en zeg nu zelf, wat is drie keer 8).
We gingen ook 3x winnen in de makkelijkste Groepsfase maar dat ging ook even anders >:)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:37
mavaros schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 11:47:
België moet Spanje met zijn eigen wapen verslaan.

Dus bal in bezit nemen en rondtikken en speldenprikjes geven. Lok de Spanjaarden maar uit hun speelstijl.

Of het België gaat lukken? Vast niet, maar dan kan je altiijd nog overschakelen op de speelwijze van Paraguay. Als slagers over het veld rennen.
Dat kun je doen, maar spanje doet dat voornamelijk op de helft van de tegenstander omdat vrijwel elke tegenstander helemaal terugzakt.

Het zal wel een saaie “tikkie breed/opzij” pot waarbij Belgie hopelijk een paar keer kan counteren. Ik zie de Belgen niet opeens Spanje uitelkaar combineren ondanks KDB, maar verwacht ze het voornamelijk in de omschakeling moeten gaan doen.

Aan

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 10:30:
[...]

Noorwegen vind ik irritant met hun rororo maar lang niet zo irritant als die Engelsen die zich altijd lijken te gedragen alsof ze er sinds 1966 recht op hebben om iets te winnen. En al dat Premier League geld dat het voetbal kapot maakt. Bah. Dus, row row row your boat, ik gun het de underdog.
Denk dat de Fransen, gezien de grappen die zij net als wij over Belgen maken, ook best een Fra- Bel leuk vinden. En wat is terras voor de lokale tabac, is dat gewoon een random terrasje in een dorpje voor de sigarenzaak..? Vond dat nogal aparte zinsnede, maar misschien standaard in Frankrijk.

En die Engelsen hebben gelijk, die moeten ook weer eens een titel, zie het als een natuurlijke verbintenis. Die PL met al hun geld staat daar strict los van.
Tomski1986 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 08:01:
Nederland ook, al 2x in mijn herinnering, 2x 4-0 oid afgemaakt door Les Bleus, al was het maar kwalificatie (wat belangrijker is dan Nations League natuurlijk, maar dit terzijde).

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

met twee maten

Mooi hoor, alle afgunst tegen Engeland. Super leuk team, excentrieke manager en supporters vol zelfspot, maar ook eindeloze optimisme (het liedje Footballs Coming Home / Three Lions alleen al..)

Snap niet hoe je Frankrijk of Spanje boven hen zou kunnen verkiezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Yakolev op 10-07-2026 17:17 ]

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Nou het zal mij verder een bips roesten wie er uiteindelijk wint, maar Frankrijk speelt toch vele malen beter en mooier voetbal dan Engeland.

Vooralsnog wel iig.

[ Voor 16% gewijzigd door Format-C op 10-07-2026 17:43 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Sjah
  • Nu online
Frankrijk, nha, niks heroisch aan. Die komen in smoking, en die MBappe gaat rollen alsof die onder een tram is gekomen. Mijn gunfactor ligt niet bij Frankrijk, of Argentinie, ook niet bij Zwitserland.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Format-C schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 17:41:
Nou het zal mij verder een bips roesten wie er uiteindelijk wint, maar Frankrijk speelt toch vele malen beter en mooier voetbal dan Engeland.

Vooralsnog wel iig.
Ik ben er ook geen fan van, maar Frankrijk heeft gewoon teveel goede spelers en een te brede selectie. Als die geen kampioen worden komt het door botte pech

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:59
alexbl69 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 11:03:
Begrijp eigenlijk niet waarom zoveel mensen een hekel hebben aan dat geroei van die Noren. Dat doen ze 10 minuten na afloop van de wedstrijd.

Er zit een knop op die TV.... :)
Prachtig vind ik het <3

XXXVI

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 14:44
Yakolev schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 17:15:
Mooi hoor, alle afgunst tegen Engeland. Super leuk team, excentrieke manager en supporters vol zelfspot, maar ook eindeloze optimisme (het liedje Footballs Coming Home / Three Lions alleen al..)

Simpel, ik heb echt een hekel aan Britse fans :+

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jude Bellingham, nuff said.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

met twee maten

Lynix schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 18:34:
[...]

Simpel, ik heb echt een hekel aan Britse fans :+
Hoe dan?! Dit wil je toch achter je hebben staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-PNP1NzSaCyDHkip3QGx5SS_9Q0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/BxPlkMUN00s4Vul5LTpWUosL.webp?f=user_large

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:06
Yakolev schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 18:37:
[...]

Hoe dan?! Dit wil je toch achter je hebben staan.

[Afbeelding]
Stel je voor dat je ernaast, ervoor, of erachter staat in die temperaturen. Een lucht jonge, een lucht...

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:37
Elzavo schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 18:49:
[...]

Stel je voor dat je ernaast, ervoor, of erachter staat in die temperaturen. Een lucht jonge, een lucht...
Of je komt ze tegen op vakantie ergens aan de spaanse costa’s.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:01

masauri

aka qwybyte

Frieten gegeten, voorbereiding is alles vanavond. Zoontje mag eens meekijken. Normaal gaat die om 20u naar bed. Maar omdat dit t enige is dat in zijn buurt komt van tijd mag hij wat langer opblijven...
Ik mis de ek speeltijden...

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

De spelers die vanavond in de basis staan;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZWOv2yB7TqlrX6p5thClPQlwotQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EyVGd1bS520Y9KdGptGMdUIr.jpg?f=fotoalbum_large

Dus Doku en de Bruyne (weer) in de basis.

Spanje 4-3-3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8PSFLNwdETbA4RmAKgs9uwpQbTs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3ILXlwZQ1w4mKDCXKTsXWqsd.jpg?f=user_large

Belgie 4-2-3-1 (de Belgen zeggen 4-3-3)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rk2e4uTnLHpLlsp1kgl9Bv-W2Og=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ViU7wdI9EEgqPa7Ec4GiAwlI.jpg?f=user_large

[ Voor 39% gewijzigd door Format-C op 10-07-2026 20:42 ]

• Sjah
  • Nu online
Vanaken staat bij FotMob wel in de het elftal vd achtse finales, waar is die?

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Sjah schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 20:03:
Vanaken staat bij FotMob wel in de het elftal vd achtse finales, waar is die?
Bij livescore en google op de bank
https://www.vi.nl/nieuws/...t-genoeg-voor-kwartfinale
Dit is wel een raar verhaal. Volgens de bond en fifa fit, maar de club zegt van niet. Die zijn daar volgens mij niet eens.

[ Voor 37% gewijzigd door 418O2 op 10-07-2026 20:07 ]

• Chelseamarre123
  • Nu online
Bizar om De Bruyne en Doku nu ineens te laten starten.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 20:19:
Bizar om De Bruyne en Doku nu ineens te laten starten.
Eens.

De vorige wedstrijd begonnen ze supergoed, dus ik was met diezelfde opstelling gestart.

• Pierre
  • Laatst online: 15:18

Pierre

Van nature lui!

Je raakt een gevoelige snaar bij Pierre als je over het nemen van een penalty begint :+

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Die Garcia mag Koningin Mathilde in doel zetten en van mijn part Taylor Swift en ondergetekende als wingers. Niemand is het ooit met hem eens, doet de meest geschift onlogische wissels, maar hey, het heeft tot nog toe - kuch - 'gewerkt'.

Ik verwacht weer een spelvertragende Doku en een heftig gesticulerende De Bruyne, hopelijk heb ik het mis.

't Is sowieso al mooi geweest voor de Belgen - zeven kilo konijnenpoten wat de loting voor de poulefase betreft, die met verschrikkelijk voetbal overleefd werd en die ommezwaai tegen Senegal was héél erg onverdiend. Zou wel mooi zijn om er toch tenminste eentje in te leggen en die Spaanse clean sheets dit tornooi een halt toe te roepen :)

• Miki
  • Laatst online: 16:29

Niet zo heel moeilijk hoor, Engelse spelers rollen en janken heel graag. Iedereen heeft de mond vol van Zuid-Europese landen maar met Kane voorop zijn het de grootste duikelaars op het toernooi.

Gewoon misselijkmakend en dan nog durven roepen Football is coming home. Theatre that is..

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-08 23:28
tielemans wellicht geblesseerd, ouch

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:52

Fiber

Beaches are for storming.

Sjah schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 16:23:
[...]

Denk dat de Fransen, gezien de grappen die zij net als wij over Belgen maken, ook best een Fra- Bel leuk vinden. En wat is terras voor de lokale tabac, is dat gewoon een random terrasje in een dorpje voor de sigarenzaak..? Vond dat nogal aparte zinsnede, maar misschien standaard in Frankrijk.

[...]
Schijnt helaas een uitstervend fenomeen te zijn...:

https://www.vrt.be/vrtnws...hermen-we-hebben-nood-aa/

:7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Spanje heeft nog geen enkele goal tegen gekregen.

Wel knap.

En @Grindtegel is dat zo? Geblesseerd tijdens warming up ofzo?

Zou een gemis zijn voor de Belgen.

• Grindtegel
Format-C schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 20:37:
Spanje heeft nog geen enkele goal tegen gekregen.

Wel knap.

En @Grindtegel is dat zo? Geblesseerd tijdens warming up ofzo?

Zou een gemis zijn voor de Belgen.
ja tijdens de training/opwarming, zit op de belg te kijken ze hopen dat het meevalt, nog onduidelijk maar ziet er niet goed uit

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Nee..ze zeggen idd dat Tielemans niet meedoet.

Jammer.

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Format-C schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 20:44:
Nee..ze zeggen idd dat Tielemans niet meedoet.

Jammer.
En dan straks blijkt dat Garcia weer mist in de ogen gestrooid heeft en het allemaal in scène is gezet :+

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Veel plezier allemaal.

En succes aan alle Belgen hier!!

Geniet ervan! :)

• Sjah
  • Nu online
Komop Belgie, Brel en Herge in het kwadraat..!!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:08
Have fun allemaal.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:58

HollovVpo1nt

I like gadgets

Kom op zuiderbuurtjes!

• sNielz123
  • Laatst online: 18-08 19:49
Nederbelg hier. Supporter voor België

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:32
Allez, doet eens belgabam

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hup Belgie Hup :)B :)B

AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Geen Lukaku? ;(

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:12
Die komt er altijd in als wissel

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:13

Typhone

Who Dares Wins

Ik vind Lamal een verwende rotkop hebben. Mijn mening en niks tegen hem als speler maar ik hoop van harte dat het geen Neymar 2.0 gaat worden.

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Sjah schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 16:23:
[...]

Een bar tabac is inderdaad een random terrasje in een random dorpje waar de locals hun koffie, krantje en sigaretje halen :) Als je ergens in de middle of nowhere wil genieten van voetbal in Frankrijk , dan is dat de plek :)

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 07:58
Ik zet mijn geld op Spanje

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:33

TommyGun

Stik er maar in!

Hoop het niet maar idd

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• hoevenpe
De poll staat hier op Spanje, hoop dat ik deze verlies...

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04:57
Belgie komt niet over de middellijn.

Laat SPanje veel teveel in hun spel komen. Als je niet hoog drukzet tegen Spanje ga je gewoon nat. Die combineren zich echt wel door een muur heen, maar tegen hoog drukzetten kunnen ze niet.

• DutchOwnage
Mwah. België staat best goed. Het is onrealistisch om te de denken dat je meer balbezit zal gaan hebben. Maar het gaat best oké.

Nu zelf nog gevaarlijk zien te worden :9

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Lekker balverlies daar goddamn.

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:01

masauri

aka qwybyte

België laat zich teveel zakken. Te veel onder druk zetten. Bijna altijd als ze zo spelen gaan ze er onder door.
Als ze gelijk Spanje onder druk zetten weten die niet wat ze er mee aan moeten.
Dat t 27° is helpt natuurlijk ook niet.
Weer veel te veel kleine dingen die mis lopen... ze zijn niet scherp genoeg.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Blijf die Doku toch maar een matige speler vinden.

Die had ik niet opgesteld. Maar goed. :p

Belgie speelt wat te slordig.

• Grindtegel
ontzettend veel balverlies en slordig spel, aarrrgh dat kan ik zo slecht hebben. zo onnodig

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-08 18:49
Goeie ouwe Rudi vindt er wel iets op 🤗

Here's to you Nicola and Bart

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Belgie veel te slordig met de passes

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:48
Wat een zeurpiet is die Yamal, je kan wel zien waar hij in de leer is geweest. Vervelend mannetje.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• nocalimero
masauri schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 21:22:
België laat zich teveel zakken. Te veel onder druk zetten. Bijna altijd als ze zo spelen gaan ze er onder door.
Als ze gelijk Spanje onder druk zetten weten die niet wat ze er mee aan moeten.
Dat t 27° is helpt natuurlijk ook niet.
Weer veel te veel kleine dingen die mis lopen... ze zijn niet scherp genoeg.
Ik vindt België nog niet tegenvallen. Ze missen nu net vaak dat ene passje, maar als dat wel lukt kan het ook ineens goed vallen. Hoofdzaak is dat je het achterin dicht moet houden

• Joosie200
  • Niet online
Het is een matte start. Van Spanje zijn we het gewend. Spijtig dat België nog weinig tegen gas kan geven.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Loopt niet goed. Doku is matig en verdedigd niet mee. De Bruyne staat ook bizar hoog en kan het niet belopen. Het is dat Spanje nog niet echt doorduwt

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Dit is wel een beetje hoe Spanje tot nu toe het hele toernooi al speelt. Niet echt super overtuigend. En niet super dominant.

• Elzavo
Ik vind het onbegrijpelijk dat Lukebakio niet in het veld staat, of is het weer dat balans gezever, met de Bruyne? Of en niet en...

• DutchOwnage
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 21:25:
Loopt niet goed. Doku is matig en verdedigd niet mee. De Bruyne staat ook bizar hoog en kan het niet belopen. Het is dat Spanje nog niet echt doorduwt
De Bruyne staat inderdaad veel te hoog.

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:08
Format-C schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 21:26:
Dit is wel een beetje hoe Spanje tot nu toe het hele toernooi al speelt. Niet echt super overtuigend. En niet super dominant.
Het lijkt op potje van gisteren. :9

• DutchOwnage
Fuck

• hoevenpe
Auw

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dat zat er wel aan te komen toch?

• Joosie200
  • Niet online
Tja, goeie aanval en goed de rebound benut. Je moet het Spanje nageven. Ze combineren en passen er goed op los.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Shit.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Die verdedigers dekken lucht

• DutchOwnage
België kennende van voorgaande wedstrijden, zullen de de rug wel gaan rechten.

• nocalimero
Tja, dat is wel een kwaliteit van Spanje. Veel Spanjaarden in de zestien van België. Nu wordt het wel lastig voor België

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04:57
Tja, dat krijg je met dat laffe spel van belgie.

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Messcherpe aanval.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:34
Elzavo schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 21:27:
Ik vind het onbegrijpelijk dat Lukebakio niet in het veld staat, of is het weer dat balans gezever, met de Bruyne? Of en niet en...
Inderdaad en dan Trossard eruit.
Lukaku erin als centrumspits. Ketelaere eruit.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:49
-O-

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Grindtegel
waar was de verdediging? doku stond linksachter met 0 rugdekking?

• Chelseamarre123
  • Nu online
Tja dit had je kunnen verwachten. Niet toevallig op de flank van Doku

• sNielz123
Rico verhoeven is jaloers

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Als de Belgische coach nu "slim" is haalt ie direct Doku en de Bruyne eruit. Dat loopt voor geen meter, en die Doku verprutst elke bal tot nu toe

Voordat het nog erger wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 10-07-2026 21:34 ]

• Joosie200
  • Niet online
Maar allez: gelijk komen tegen Senegal, onverdiend. Gewoon herhalen maar dan wel met Doku eruit, Lukaku erin.

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Oh jee. Noel is het getalenteerdere juist meestal niet zingende broertje. Pas op dat Liam niet achter je aankomt.

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:41
Frankrijk - Spanje wordt wel een leuke pot.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Format-C schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 21:33:
Als de Belgische coach nu "slim" is haalt ie direct Doku en de Bruyne eruit. Dat loopt voor geen meter, en die Doku verprutst elke bal tot nu toe

Voordat het nog erger wordt.
Hebben enkel nog Witsel als wissel op het middenveld zag ik :'(

• Elzavo
Grindtegel schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 21:32:
waar was de verdediging? doku stond linksachter met 0 rugdekking?
Op de BBC geven ze Doku de schuld, maar volgens mij stond De Cuyper te slapen.

• sNielz123
Je kan iemand een backfist geven zonder gevolgen maar een duwtje is meteen affluiten. Schiet mij maar lek.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:52

Fiber

Beaches are for storming.

Fraaie goal hoor!

Zouden ze in Madrid nu echt juichen voor al die Basken en Catalanen...? Is er een Spanje kenner in de zaal...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

De Bruyne was een fantástische speler, maar heb het idee dat ie het niet meer kan belopen en achter de feiten aanloopt.

• Joosie200
  • Niet online
Als iets Doku niet kan is het wel verdedigen.
Zo zo, Jeroen Grueter durft het hardop te zeggen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dr. Strangelove schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 21:34:
Oh jee. Noel is het getalenteerde juist meestal niet zingende broertje. Pas op dat Liam niet achter je aankomt.
Kijk de MTV Unplugged eens, toen Liam geen zin had. Noel kan best zingen, alleen niet zo snerend als Liam ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 90 ... 147 Laatste

Let op:

We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.

Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.

Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl