Wit is geen kleur toch?gambieter schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 22:42:
[...]
Brazilie 5x
Argentinie 3x
Frankrijk 2x
Uruguay 2x
Italie 4x
(West)Duitsland 4x
Engeland 1x
Wit, rood, groen, blauw (donker en licht), geel, zwart
Wit?
De enige vlag zonder wit is Duitsland, zelfs Brazilie heeft een witte lijn op de wereldbol. Italie, Duitsland en Engeland hebben geen blauw.
op een vlag toch wel? Rood wit blauwCyBeRSPiN schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 10:22:
Wit is geen kleur toch?
Ik zie trouwens dat ik Spanje was vergeten, die 2010 finale zit me nog steeds dwars
https://flaglore.com/en/flags/vainqueurs-coupe-du-monde is fout, het toont de Union Jack voor Engeland, moet de George Cross zijn (wit met rood kruis)
[ Voor 42% gewijzigd door gambieter op 09-07-2026 10:31 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat valt niet te ontkennen inderdaad, respect voor zijn sportieve vaardigheden. Dat maakt waarschijnlijk ook waarom de negatieve reacties zo sterk zijn.Dr. Strangelove schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 10:18:
Ik vind Messi nu niet de meest sympathieke voetballer maar het is toch wel weer indrukwekkend hoe belangrijk hij is voor dat team.
Omdat het een vrij irrtante tuinlaaf is die te veel met dingen weg komt is het extra frustrerend voor de kijkers als hij ook nog eens zo belangrijk is. Dat doet pijn in het koppie.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En maar blijven volhouden dat de boel niet corrupt is…
knip - dit doen we even niet meer, zie ook Dr. Strangelove in "[Voetbal] Centraal WK 2026 topic"
https://www.miamiherald.com/news/local/article316433770.htmlWhile Argentina’s storied soccer team has reached the World Cup quarterfinals, federal authorities have been investigating the Argentine Football Association for possible fraud and money laundering stemming from hundreds of millions of dollars in bank transactions linked to the United States, according to two law-enforcement sources familiar with the probe in Washington and Miami.
knip - dit doen we even niet meer, zie ook Dr. Strangelove in "[Voetbal] Centraal WK 2026 topic"
[ Voor 14% gewijzigd door Dr. Strangelove op 09-07-2026 15:11 . Reden: complotgrapjes ]
2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30
Voor Vanavond, moeilijke keuze als Belg zijnde. Frankrijk hebben wij zelf nog een eitje mee te pellen, maar zal niet ontkennen dat het gewoon een super sterk team is.
Marokko als Team gun je het wel, spelen echt leuk, maar hun supporters gun ik het niet 😛.
Marokko als Team gun je het wel, spelen echt leuk, maar hun supporters gun ik het niet 😛.
Here's to you Nicola and Bart
Starmer is dus geen Trump. Quansah krijgt niet één maar twee wedstrijden schorsing aan z'n broek. Rode kaart was wel terecht maar was ongelukkig, viel met zn tackle-been op de bal waardoor zn voet omhoog vloog.
Wordt wel weer puzzelen voor Tuchel zonder Alexander Arnold. James geblesseerd, Rice weer op rechsback, of de zwakke Spence...
Wordt wel weer puzzelen voor Tuchel zonder Alexander Arnold. James geblesseerd, Rice weer op rechsback, of de zwakke Spence...
Je zal nooit raden tegen wie de mogelijke tegenstander is als Engeland als ze deze ronde overleven.Elzavo schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 18:58:
Starmer is dus geen Trump. Quansah krijgt niet één maar twee wedstrijden schorsing aan z'n broek. Rode kaart was wel terecht maar was ongelukkig, viel met zn tackle-been op de bal waardoor zn voet omhoog vloog.
De Falklandclash ja. Zit ik al een tijdje op te hopen.Marrtijn schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 19:40:
[...]
Je zal nooit raden tegen wie de mogelijke tegenstander is als Engeland als ze deze ronde overleven.
James geblesseerd, had niemand dat kunnen voorspellen?Elzavo schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 18:58:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zeker! Dat onsympathieke dat is wel later gekomen toch. Eerst was het gewoon een leuke voetballer, ook toen hij al heel goed was. Bij een overtreding niet zeiken, opstaan en doorgaan. Meestal is het andersom, gaan ze naast hun schoenen lopen en worden ze later rustiger.Dr. Strangelove schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 10:18:
Ik vind Messi nu niet de meest sympathieke voetballer maar het is toch wel weer indrukwekkend hoe belangrijk hij is voor dat team.
Zijn we er klaar voor mensen?
Hopelijk krijgen we een mooie wedstrijd te zien
Ga er vanuit dat Frankrijk dit klusje wel moet gaan klaren. Ben benieuwd hoe Marokko gaat spelen.. Zal me niet verbazen dat ze wat meer verdedigend gaan spelen nu ze het zonder Saibari moeten doen, maar we gaat het zien!
Zin in.
Hopelijk krijgen we een mooie wedstrijd te zien
Ga er vanuit dat Frankrijk dit klusje wel moet gaan klaren. Ben benieuwd hoe Marokko gaat spelen.. Zal me niet verbazen dat ze wat meer verdedigend gaan spelen nu ze het zonder Saibari moeten doen, maar we gaat het zien!
Zin in.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Word er ziek van hoe mensen maar zitten te rekenen op finale Arg - Fra, dat het maar niet moge gebeuren. Mijn gok is Spanje - Noorwegen.
Dat is niet best. Alleen lees ik hier vooral de verdenking dat privé personen zich hebben verreikt. De FBI onderzoekt of geld dat bedoeld was voor de AFA en het Argentijnse voetbal deels via Florida is omgeleid en uiteindelijk ten goede is gekomen aan privépersonen en/of aan niet-transparante bedrijfsconstructies. Een link met de resultaten op dit en het vorige WK lees ik er niet direct in terug (maar goed, het is maar één nieuwsbericht).Rene schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 15:06:
En maar blijven volhouden dat de boel niet corrupt is…
[...]
https://www.miamiherald.com/news/local/article316433770.html
[mbr]knip - dit doen we even niet meer, zie ook Dr. Strangelove in "[Voetbal] Centraal WK 2026 topic"[/mbr]
[ Voor 29% gewijzigd door bazzemans op 09-07-2026 21:17 ]
Noorwegen - Frankrijk (en dat Noorwegen wintSjah schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 20:56:
Word er ziek van hoe mensen maar zitten te rekenen op finale Arg - Fra, dat het maar niet moge gebeuren. Mijn gok is Spanje - Noorwegen.
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Frankrijk zie ik wel uit de ene helft komen. Denk dan Engeland of Argentina als tegenstanderSjah schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 20:56:
Had het wel voorspelt voor het toernooi 🫣 😛Maar waarom niet eigenlijk?Sjah schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 20:56:
Nee Nordin Amrabat418O2 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 21:45:
Is yes-r r?
Maar ik kijk wederom op België.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik ook, daarom vroeg ik hetFormat-C schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 21:50:
[...]
Nee Nordin Amrabat
Maar ik kijk wederom op België.
Insallahytr81 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 21:54:
Appeltje eitje voor Frankrijk
En daarna feest in Antwerpen, Parijs, Brussel, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht enzytr81 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 21:54:
Appeltje eitje voor Frankrijk
Zero compensation
Woon in Amsterdam, en hoorde al uurtje terug een auto toeteren. Ben, lichtelijk, voor Marokko, maar dat te koop lopen dat ze vooral Marokkanen zijn, stoort me.
Marokko gaat hier winnen op penalties.
Hoop het niet, wil eens op tijd naar bed.Tomski1986 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:00:
Marokko gaat hier winnen op penalties.
Frankrijk wint natuurlijk 9 van de 10 keer gemakkelijk van Marokko. Hopelijk is vandaag niet die beruchte 10e keer...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik denk dat Frankrijk dit relatief eenvoudig moet kunnen winnen. Maar we gaan het zien.
Allez les bleus!
Allez les bleus!
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Veel plezier allemaal!
Dan kan je ze gelijk vastzetten is het idee. Ik ben er geen fan van.Tk55 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:01:
Waarom bij de kickoff de bal over zijlijn van tegenstander schieten? Weet iemand dat?
Marokko zal vechten voor wat het waard is. Die willen er natuurlijk niet weer uit tegen Frankrijk, zoals de halve finale 4 jaar geleden.
Maar geef ze weinig kans. Het zal echter geen walk in the park worden voor Frankrijk.
Geen Saibari is natuurlijk killing voor Marokko.
Maar geef ze weinig kans. Het zal echter geen walk in the park worden voor Frankrijk.
Geen Saibari is natuurlijk killing voor Marokko.
Mwoah, dat je je roots eerbiedt kan en mag prima, maar door overlast te veroorzaken en nu in het stadion bij elke Franse bal een fluitconcert te geven, maken de supporters zichzelf wel erg onsympathiek.Sjah schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 21:56:
Woon in Amsterdam, en hoorde al uurtje terug een auto toeteren. Ben, lichtelijk, voor Marokko, maar dat te koop lopen dat ze vooral Marokkanen zijn, stoort me.
Zodat je moet ingooien vlakbij je eigen achterlijn en er hoog druk kan worden gezet zonder veel moeite.Tk55 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:01:
Waarom bij de kickoff de bal over zijlijn van tegenstander schieten? Weet iemand dat?
nogal iddpokle312 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:04:
Wat een afgrijselijke camera positie.
Als Upamecano echt kopt ipv de bal op zn hoofd laat vallen is het een doelpunt.
Een volledig Argentijnse arbitrage is natuurlijk een slimme zet van de FIFA. Marokko is kansloos tegen Frankrijk, wat het voor de FIFA natuurlijk makkelijk maakt om achteraf te zeggen: zie je wel, niks aan de hand.
Aftrapnemer gokt online dat de tegenstander de 1e ingooi neemtTk55 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:01:
Wel jammer om ook in deze wedstrijd weer te zien dat Marokko helemaal niet zo geweldig is als je er gewoon druk op zet.
Nederland had echt niet van die ploeg hoeven te verliezen.
Wat eerder al gezegd werd, om gelijk hoog druk te kunnen zetten. Volgens mij is PSG deze trend onder de huidige trainer gestart. Rare flex vind ik het tbh.Tk55 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:01:
Waarom?bazzemans schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:09:
[...]
Wat eerder al gezegd werd, om gelijk hoog druk te kunnen zetten. Volgens mij is PSG deze trend onder de huidige trainer gestart. Rare flex vind ik het tbh.
offtopic:
Weet je wat een flex is?
Weet je wat een flex is?
Is de laatste mode...Tk55 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:01:
Bewust expres balverlies op de helft van de tegenstander is soms ook een nieuwe tactiek.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hier niet.Superman schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:07:
Is beeld bij jullie ook donker?
Kijk op België
Is dit een American football stadion? Sommige fans zitten wel heel ver van het veld en anderen heel dichtbij
Dat gefluit is wel echt heel erg irritant.
De Fransen flexen ermee als iets dat door PSG is verzonnen, daar doel ik op. Ik vind het weinig toevoegen dus begrijp niet dat ze het zo doorzetten.
Een droeftoeter.Tk55 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:14:
Er zit wel iemand met een enorm irritant toetertje zeg!
Jup, thuishaven van de New England Patriots.cy-gor25 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:13:
Is dit een American football stadion? Sommige fans zitten wel heel ver van het veld en anderen heel dichtbij
Wat een verschil.
Frankrijk tikt de bal gewoon rustig rond en sluit Marokko zowat op in de 16 meter. Moet je nagaan dat we er twee jaar geleden nog gelijk speelden tegen de Fransen, met in theorie een slechtere selectie dan we nu hebben.
Frankrijk tikt de bal gewoon rustig rond en sluit Marokko zowat op in de 16 meter. Moet je nagaan dat we er twee jaar geleden nog gelijk speelden tegen de Fransen, met in theorie een slechtere selectie dan we nu hebben.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het had ook gewoon Frankrijk tegen Nederland moeten zijn vanavond. Waarbij Oranje als nog strijdend ten onder zou gaan tegen Mbappe, Olise, Dembele. Maarja als je de wedstrijd uit handen gaat geven..Malfunctions schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:08:
Wel jammer om ook in deze wedstrijd weer te zien dat Marokko helemaal niet zo geweldig is als je er gewoon druk op zet.
Ik zie Frankrijk met wat snelle passes en een schot zo scoren. Lijkt nu nog beetje aftasten allemaal.DaniëlWW2 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:17:
Wat een verschil.
Gebaseerd op het eerste kwartier kan Frankrijk hier alleen verliezen als ze een fout maken waardoor ze tegen een counter aanlopen.
Marokko komt gewoon kwaliteit tekort.
Marokko komt gewoon kwaliteit tekort.
Is cultuur.Gunner schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:17:
Je gaat als fan naar zo’n wedstrijd en denkt “ ik ga een fluitje meenemen en lekker irritant doen”
Ik begrijp zoiets niet.
De Zuid- Afrikanen hadden toendertijd een iets grotere en luidruchtigere variant
God wat was die vuvuzela irritant. Daar is dit fluitje niks bij.
Ik dacht destijds oprecht dat mijn tv kapot wasDutchOwnage schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:22:
[...]
Is cultuur.
De Zuid- Afrikanen hadden toendertijd een iets grotere en luidruchtigere variant![]()
God wat was die vuvuzela irritant. Daar is dit fluitje niks bij.
Ah we beginnen weer met niet fluiten voor een overtreding. En dus krijgt Marokko een kans uit een corner. Hmm ik zie een patroon /s
Daar komt de eerste voor de Fransen lijkt me.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Terechte pingel. Echt aan de noodrem Mazraoui.
Penalty, maar was dat geen overtreding op een Marokkaan?
Edit: Ah nee, Hakimi gooit zichzelf ervoor.
Edit: Ah nee, Hakimi gooit zichzelf ervoor.
[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 09-07-2026 22:26 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
100% penalty. Dom van Mazraoui.
Was ook geen overtreding op Hakimi.
Was ook geen overtreding op Hakimi.
Terecht ja
Zero compensation
Waarom doe je dat? Onhandige overtreding.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ben nooit een fan geweest van Mazraoui (als man United supporter zijnde)
Edit: oerdom. En een 100% pennel natuurlijk.
Edit: oerdom. En een 100% pennel natuurlijk.
[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 09-07-2026 22:27 ]
Slim "uitgelokt" door Mbappe. Terechte penalty.
Oei, daar is geen twijfel over Nee. Hakimi mag ook wel weer opstaan.
Flickr PSN ID= cheironnl
De toeters gaan warmdraaien. Uit frustratie.Tomski1986 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:26:
Ik ruik al verbrande auto's.
Mijn bbq smeult nog naTomski1986 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:26:
Ik ruik al verbrande auto's.
Penal wel, maar Mbape had wel vooruitziende blik
viel heeel erg optijd
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dus eigenlijk vind ik dit geen penalty. Hij valt naar het been toeKlaasjeNL schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:26:
Slim "uitgelokt" door Mbappe. Terechte penalty.
Wel duidelijke penalty. Verdediger was gewoon te laat.Blik1984 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:27:
[...]
Dus eigenlijk vind ik dit geen penalty. Hij valt naar het been toe
Chaoot die scheids.
nggyu nglyd
Er werd eerder al een penalty afgekeurd omdat aanvaller het contact zocht. Dat zou hier ook kunnen, maar gebeurt natuurlijk niet.
Wauw wat slecht!!!
nggyu nglyd
Ja, kutaanloop weer he
Flickr PSN ID= cheironnl
Weer zo'n waardeloze aanloop
🇪🇺 pro Europa!
Ja hoor een hupje.
Wat een noob
Wat een noob
En van Kylian418O2 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:27:
Zeer dom van ons Nous.
Wat een slechte pingel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Haaland had die erin geschoten.
Zero compensation
Dom aanloopje. Prutser.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl