knip, grapjes en gespeculeer over complotten zijn we even mee klaar, zie de modbreak
[ Voor 100% gewijzigd door Dr. Strangelove op 08-07-2026 12:38 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Respect dat je dit kijkt. Ik trek al die matige duffe potjes niet. Zwitserland - Colombia like wtf. En dat spel is alsof je naar twee F-teams zitten kijken met iets meer snelheid en tactiek. Drama.Format-C schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:21:
Een potje ganzenbord biedt meer spektakel
Edit: als het een verlenging wordt haak ik af.![]()
Edit: en morgen dus een voetballoze dag? Zal wel even afkicken worden dan.
En dan die idiote verdediger boos op de Zwitser...Dr. Strangelove schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:33:
Daar komt die keeper fors in zeg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 07-07-2026 23:42 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Jij kijkt ook, toch?Typhone schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:37:
[...]
Respect dat je dit kijkt. Ik trek al die matige duffe potjes niet. Zwitserland - Colombia like wtf. En dat spel is alsof je naar twee F-teams zitten kijken met iets meer snelheid en tactiek. Drama.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Tis net werk. Dat trek ik ook al jaren niet, maar ga gewoon door. Dus ben wel wat gewend.Typhone schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:37:
[...]
Respect dat je dit kijkt. Ik trek al die matige duffe potjes niet. Zwitserland - Colombia like wtf. En dat spel is alsof je naar twee F-teams zitten kijken met iets meer snelheid en tactiek. Drama.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
nggyu nglyd
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Messi vs. M'bappé .... of Barca v.s PSG?nocalimero schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:50:
Argentinië gaat het niet heel lastig krijgen tegen deze twee landen. Het beste is er bij Colombia af en Zwitserland maakt ook niet echt indruk. Mazzel voor Messi
Ze hadden beter na de 1e drinkpauze direct over kunnen gaan naar de penalty's.
Ik geloof het wel.
Ik wens jullie allen nog veel plezier. En succes morgen met de voetballoze dag en met de afkickverschijnselen die daar gevolg van gaan zijn.
Tot de volgende: Frankrijk Marokko. Verwacht dat dat wel leuk gaat worden.
See you!
[ Voor 52% gewijzigd door Format-C op 08-07-2026 00:00 ]
Die heeft u nu te pakken.Yakolev schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:52:
Het gelijkspel dat ik heb ingevuld in mijn voetbalpoule is het enige wat me nog laat kijken.
Heb je vaker gezegd, om een half uur later nog iets te posten hier. Dus vooralsnog geloof ik je nietFormat-C schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:55:
Nou... Ik verleng deze wedstrijd niet.
Ze hadden beter na de 1e drinkpauze direct over kunnen gaan naar de penalty's.
Ik geloof het wel.
Ik wens jullie allen nog veel plezier. En succes morgen met de voetballoze dag en met de afkickverschijnselen die daar gevolg van gaan zijn.
Tot de volgende: Frankrijk Marokko. Verwacht dat dat wel leuk gaat worden.
See you!![]()
Maar fair enough, deze wedstrijd verdient het niet om langer voor op te blijven. Het is niet best.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik mag hopen dat de schoten tijdens dit deel allemaal op doel gericht worden 😂418O2 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 00:41:
2 Vs 3 schoten op doel..
Tjeezus, Akanji.
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 08-07-2026 00:46 ]
Waarom laat je m dan schieten
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Omdat niemand anders durft wellichtmatthijst schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 00:47:
3 op rij gemist op een groot toernooi.
Waarom laat je m dan schieten
Ik zit hem nu terug te kijken. Met commentaar van Jeroen Grueter.Apache4u schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:32:
Wat een mafkees, die keeper.
Vervolgens zien we een herhaling uit verschillende hoeken. Jeroen blijft opvallend stil... Zou hij zijn fout dan inzien en doorhebben dat juist de keeper als een idioot inkomt met de knie naar voren?
Nee hoor: "Geraakt op de ribben."
Ga je een advocaat op Trump af sturen?Typhone schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:57:
[...]
[Afbeelding]
Absoluut niet. Ik heb de FotMob app aanstaan en thats it.
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Tsjezus. Ga dan direct naar 128 landen, kunnen we die suffe kwalificatie ook direct overslaan.Will_M schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:28:
[...]
Ganzenborden voor gevorderden? Maar even serieus: de FiFa wil dit spel tijdens de komende edities nog verder gaan uitbreiden en een WK eindtoernooi dus met 64 teams/landen gaan 'organiseren' in plaats van de 48 landen welke er nú al opgesteld stonden aan het begin van het tournooi.
Het gaat niet om het de inkomsten, écht niet..... Alleen maar over 'de sport'
Maar dat zal niet gebeuren, want dan zullen de brede set landen waar Infantino z'n steun op baseert direct afvallen.
Als je nu ook weer kijkt naar het verloop van het toernooi is het wel duidelijk dat de Europese landen weer zwaar de overhand hebben.
Er zijn nu 48 deelnemende landen. Puur sportief zou je de beste 48 landen van de Fifa landenlijst willen hebben, maar zo werkt het (logischerwijs) niet. Zo heeft Europa 25 landen in die top 48 (52%), maar mochten we 'maar' 16 landen (33%) naar dit WK afvaardigen. Zoals gezegd is dit logisch, anders heb je geen WK maar een veredeld EK.
Na 2,5 week voetballen is de machtsorde echter redelijk hersteld. 6 van de 8 kwartfinalisten zijn Europees, aangevuld met Marokko voor Afrika en Argentinië voor Zuid Amerika. De rest is volledig weggevallen.
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Nadat ik ooit afgehaakt was in season 4 ben ik Suits aan he terugkijken ten faveure van de laffe wedstrijden op het WK. Heb er nu 7 compleet gezien en voor de rest kom swipe ik naar live beeld als ik meldingen krijg van een goal/rode kaart oid.
Maar live…? No way.
Ff aan bv Jaap Stam of Seedorf vragenBpow schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 01:03:
Sjonge jonge zie nu net die penalty van Akanji terug. Die moet echt nooit meer een penalty nemen. Schiet hem gewoon de catacombe in, hoe krijg je het voor elkaar?
Ik dacht eerst dat het een meme was toen ik het zag.Tomski1986 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 09:57:
Het scheidsrechtersteam voor Frankrijk tegen Marokko bestaat uit allemaal Argentijnen.
Het toernooi begint nu pas echt.
Maar wat een niveau gisteren, paar keer bijna in slaap gevallen...
Als Engeland van Noorwegen wint en Argentinie van Zwitserland dan heb je wel een lekker pittige halve finale...
[ Voor 16% gewijzigd door Vlassie1980 op 08-07-2026 10:38 ]
Was enigszins te verwachten toch, Europese landen hebben altijd wel gedomineerd.Sjah schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 10:20:
6/8 landen Europees in kwartfinales, minderrr, niet goed. Zwi - Arg, daarin ben ik tegen beide, maar Zwitserland in de Finale zou nachtmerrie zijn.
Het toernooi begint nu pas echt.
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
EngelandSineplex schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 10:28:
Toch veel spannende wedstrijden in de kwartfinales. Normaal zou je Spanje, Frankrijk, VK en Argentinie verwachten. Maar eigenlijk hebben alle tegenstanders wel een redelijke kans. Ben benieuwd, en zoals anderen ook aangeven nu begint het toernooi pas echt.
Het scheidsrechtersteam bij Argentinië tegen Egypte was Frans, minus de 4e official (die was Noors). VAR ook Frans.Tomski1986 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 09:57:
Het scheidsrechtersteam voor Frankrijk tegen Marokko bestaat uit allemaal Argentijnen.
In lijn gok ik met het clubvoetbal. Daarin is Europa natuurlijk ongeëvenaard. En nu dan vooral de PL als competitieArcticWolf schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 10:39:
[...]
Was enigszins te verwachten toch, Europese landen hebben altijd wel gedomineerd.
XXXVI
Wat weer bijzonder is, is dat hun topspelers niet allemaal in de PL spelen en er weinig Engelsen in de top van de PL spelenephymerous schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 10:47:
[...]
In lijn gok ik met het clubvoetbal. Daarin is Europa natuurlijk ongeëvenaard. En nu dan vooral de PL als competitie
Premier League, La Liga, Bundesliga, Serie A, Ligue 1 en Süper Lig zijn allemaal goede competities (Ere Divisie met vlagen ookephymerous schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 10:47:
[...]
In lijn gok ik met het clubvoetbal. Daarin is Europa natuurlijk ongeëvenaard. En nu dan vooral de PL als competitie
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Dan wordt Marokko dus wereldkampioen.ArcticWolf schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 10:39:
[...]
Was enigszins te verwachten toch, Europese landen hebben altijd wel gedomineerd.
Afrikaanse landen hebben nog nooit een WK gewonnen en de FIFA zou het liefst iedereen laten meespelen in de finale.
Persoonlijk blijf ik België als donker paard zien, maar qua voorspellen zit ik er altijd naast.
Er was toch een tijd dat je als scheidsrechter naar huis moest als je land in de kwartfinale stond.Tomski1986 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 09:57:
halve finale; Maar wel vriendelijk van de FIFA, kunnen de Argentijnen mooi wat terug doen richting de Fransen...PlasticPimple schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 12:16:
[...]
Er was toch een tijd dat je als scheidsrechter naar huis moest als je land in de kwartfinale stond.
Volgens mij heeft ie nu gezegd geen penalty's meer te nemen. Redelijk betijdsJoosie200 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 09:35:
Want Akanji en penalties neuh daar moeten ze het niet van hebben.
Wat deden we ook al weer op dagen zonder voetbal...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
FIFA of PES spelenFiber schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 13:30:
[...]
Wat deden we ook al weer op dagen zonder voetbal...?
Nou ja, goed besluit, en no harm done toch tot nu toe? Denk dat Messi wel weer achter de bal gaat staantoolkist schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 12:39:
[...]
Volgens mij heeft ie nu gezegd geen penalty's meer te nemen. Redelijk betijds
These are my principles. If you don't like them, I have others.
In aanvulling op @rik86. Volgens mij is dat de halve finale, omdat bij de halve finale de twee helften van het speelschema bij elkaar komen. Je dan dus scheidsrechters die aan de ene kant van het speelschema zitten zonder veel problemen inzetten in de andere helft.PlasticPimple schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 12:16:
[...]
Er was toch een tijd dat je als scheidsrechter naar huis moest als je land in de kwartfinale stond.
Edit: ik zeg dus niet dat het niet voorkomt dat scheidsrechters wél in dezelfde kant van het speelschema worden ingezet. Vanaf de halve finale is die tweedeling weg en is het meest zuiver om scheidsrechters van de resterende landen niet meer in te zetten.
[ Voor 21% gewijzigd door bazzemans op 08-07-2026 13:56 ]
Vandaar dat ik inderdaad ook dacht dat het gebruikelijk was dat potentiële chauvinistische belangenverstrengeling vanaf de kwartfinale werd uitgesloten door geen scheidsen van de deelnemende landen meer toe te laten.
Inmiddels is het precedent gezet dat er geen automatische schorsingen meer zijn, dus een scheidsrechter uit het land van een potentiele rivaal kan veel minder schade doen.Dr. Strangelove schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 14:28:
Het kan natuurlijk wel degelijk impact hebben nu al. Een rode kaart in een kwartfinale betekent in veel gevallen dat die speler niet mee mag doen in een eventuele finale. Zelfs twee keer geel betekent dat je dat team verzwakt voor de volgende wedstrijd waardoor je kan sturen op welk team doorgaat naar de finale.
Vandaar dat ik inderdaad ook dacht dat het gebruikelijk was dat potentiële chauvinistische belangenverstrengeling vanaf de kwartfinale werd uitgesloten door geen scheidsen van de deelnemende landen meer toe te laten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Een rode kaart in de kwartfinale geeft een schorsing in de halve finale, toch niet in de finale? Tenzij er extra schorsing wordt opgelegd, uiteraard.Dr. Strangelove schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 14:28:
Het kan natuurlijk wel degelijk impact hebben nu al. Een rode kaart in een kwartfinale betekent in veel gevallen dat die speler niet mee mag doen in een eventuele finale. Zelfs twee keer geel betekent dat je dat team verzwakt voor de volgende wedstrijd waardoor je kan sturen op welk team doorgaat naar de finale.
Daarnaast worden de gele kaarten na de kwartfinale kwijtgescholden.
Twee keer geel in de kwartfinale betekent gewoon een wedstrijd schorsing dus geen halve finale. Benadeel je een team ook mee.
Het is eigenlijk een veredeld EK voetbal met Brazilie en Argentinie erbij.ArcticWolf schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 10:39:
[...]
www.ufit.nl: onafhankelijke info over thuisbatterijen
Tja, en een week terug maakte men zich zorgen of er wel genoeg Europese teams meededen in de 16de finaleDr. Strangelove schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 23:41:
Lijstje voor de QFs gemaakt maar dan is het aantal Europese deelnemers toch relatief stabiel.
WK2002: 4
WK2006: 6
WK2010: 3
WK2014: 4
WK2018: 6
WK2022: 5
Het is gewoon vrij stabiel, in elk geval vanaf de kwartfinales. Ik heb niet teruggekeken naar 8ste finales.
Edit: Teruggegaan tot de eerste QF in 1986 en verdraaid, de trend is toch omlaag hoor
[ Voor 22% gewijzigd door Dr. Strangelove op 08-07-2026 16:09 ]
Dafuq?!?!Tomski1986 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 09:57:
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Een beetje zoals het Eurovisie songfestival... met Australië en Israël.aeacus45 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 15:46:
[...]
Het is eigenlijk een veredeld EK voetbal met Brazilie en Argentinie erbij.
knip. ook even de modbreak van gisteren lezen
[ Voor 14% gewijzigd door Dr. Strangelove op 08-07-2026 18:20 . Reden: Complotdenken ]
Vandaag werd bekend dat hij zijn onderarm/pols heeft verbrijzeld.
https://www.nu.nl/voetbal...-boarding-na-wk-duel.html
nggyu nglyd
Volgens de trendlijn, ja. Dat stippellijntjeSjah schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 17:20:
Trend omlaag? Vind je? Mag ik erop wijzen dat Afrika dit keer 10 ipv altijd maar 5 landen inzet. Godzijdank maakt Marokko daar nog wat van , nogmaals minderr dat wij ze tegenkwamen, had liever Brazilie gehad, Sneijder had gelijk.
Met een R² van 0,03Dr. Strangelove schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 18:17:
[...]
Volgens de trendlijn, ja. Dat stippellijntje
- 8 landen hebben ooit het WK gewonnen;
- daarvan zijn er nog 4 over;
- de top 3 doet niet (meer) mee;
- alle kwartfinales gaan tussen een voormalig winnaar en een ander land;
- dus de halve finales kunnen volledig gevuld worden met landen die al WK zijn geweest;
- maar de halve finales kunnen ook gespeeld worden tussen landen die nog nooit een finale gespeeld hebben.
Ik zei niet dat het statistisch significant was
Dat gaat al uit van potentieel kwade intenties van scheidsrechters. Als die er zijn dan is het probleem groter dan een potentiële rode kaart die voor een schorsing in de finale zorgt.Dr. Strangelove schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 14:28:
Dat is het hele punt, de regel (ik kan niet vinden of het een regel was of is, of ‘common practice’) is uitgevonden om te voorkomen dat er discussie ontstaat over kwade intenties bij discutabele beslissingen.bazzemans schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 19:50:
[...]
Dat gaat al uit van potentieel kwade intenties van scheidsrechters. Als die er zijn dan is het probleem groter dan een potentiële rode kaart die voor een schorsing in de finale zorgt.
Een rode kaart uitdelen is natuurlijk wel een heel directe manier om een match te manipuleren.
Overigens denk ik dat het in de realiteit wel meevalt. Die kerel gisteren was notabene Frans. Een scheids wil gewoon een goede wedstrijd fluiten, dat is waarom je het vak doet. Die is niet bezig met een team bevoordelen. Wel kunnen ze onervaren zijn en (grote) fouten maken, genoeg van gezien dit toernooi
Dat zeg ik...:Sjah schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 20:23:
[...]
Heejj, ik ben geen beta, ben maar een Gammaatje.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die zal vast straalbezopen zijn geweest.Quad schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 18:12:
Jordan Henderson is kwam na de overwinning tegen Mexico lelijk ten val.
Geen seconde gespeeld, gele kaart gekregen en per brancard eraf gegaan met een verbrijzelde polsQuad schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 18:12:
Jordan Henderson is kwam na de overwinning tegen Mexico lelijk ten val.
Dat e het niet terug kan vinden komt waarschijnlijk omdat het niet klopt. In 2014 was (team) Björn Kuipers gegadigde/favoriet om de finale te fluiten. Hij moest echter naar huis toen Oranje de halve finale haalde. Zoals ook te lezen is in dit nieuwsbericht uit 2014 waarin Kuipers geïnterviewd wordt vlak nadat hij geland is op Schiphol: Kuipers: terug als Oranje finale haalt - https://nos.nl/l/672197.Dr. Strangelove schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 20:50:
[...]
Dat is het hele punt, de regel (ik kan niet vinden of het een regel was of is, of ‘common practice’) is uitgevonden om te voorkomen dat er discussie ontstaat over kwade intenties bij discutabele beslissingen.
Een rode kaart uitdelen is natuurlijk wel een heel directe manier om een match te manipuleren.
Overigens denk ik dat het in de realiteit wel meevalt. Die kerel gisteren was notabene Frans. Een scheids wil gewoon een goede wedstrijd fluiten, dat is waarom je het vak doet. Die is niet bezig met een team bevoordelen. Wel kunnen ze onervaren zijn en (grote) fouten maken, genoeg van gezien dit toernooi
Die kwartfinale, waarbij er nog twee kanten van het speelschema zijn, is te ver weg om al serieus met discutabele beslissingen invloed te hebben ten faveure van je eigen land.Hij mag bij de wereldtitelstrijd geen wedstrijden meer fluiten omdat Oranje de laatste vier heeft bereikt.
www.ufit.nl: onafhankelijke info over thuisbatterijen
Blauw?aeacus45 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 22:34:
Leuke pubquizvraag gehad: Als je kijkt naar de nationale vlaggen van alle landen die ooit het WK voetbal hebben gewonnen, welke kleur komt dan in de meeste van die vlaggen voor?
Brazilie 5xaeacus45 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 22:34:
Leuke pubquizvraag gehad: Als je kijkt naar de nationale vlaggen van alle landen die ooit het WK voetbal hebben gewonnen, welke kleur komt dan in de meeste van die vlaggen voor?
Argentinie 3x
Frankrijk 2x
Uruguay 2x
Italie 4x
(West)Duitsland 4x
Engeland 1x
Spanje 1x
Wit, rood, groen, blauw (donker en licht), geel, zwart
Wit?
De enige vlaggen zonder wit zijn Spanje en Duitsland, zelfs Brazilie heeft een witte lijn op de wereldbol. Italie, Spanje, Duitsland en Engeland hebben geen blauw.
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 09-07-2026 10:29 . Reden: Spanje vergeten ]
Hij heeft 7 minuten meegedaan tegen Panama. Of bedoelde je alleen in de laatste wedstrijd?Elzavo schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 21:37:
[...]
Geen seconde gespeeld, gele kaart gekregen en per brancard eraf gegaan met een verbrijzelde pols. Wat een cameo.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Na Infantino: 16 goals.
Hij deed dat allemaal in de wedstrijd tegen Mexico. Naast het veld, welteverstaan.PatrickC schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 22:45:
[...]
Hij heeft 7 minuten meegedaan tegen Panama. Of bedoelde je alleen in de laatste wedstrijd?
En je punt is?Tomski1986 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 02:30:
Messi op een WK vóór Infantino: 5 goals.
Na Infantino: 16 goals.
Dat Infantino blijkbaar al een tijd lang weg is!
nggyu nglyd
En respect voor Argentinië hoe ze een 2-0 achterstand weten om te buigen in minder dan een kwartier. Mentaal is dat toch een sterke ploeg, al vraag je je af hoe ze zichzelf twee keer op rij tegen mindere tegenstanders zo in de nesten kunnen werken. Zie ze de finale niet halen op die manier.
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
:strip_exif()/f/image/GrPnwO6LrCHXCKlejnqiwgn4.jpg?f=fotoalbum_large)