Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En Ronaldo ook nogPatrickC schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:34:
Het zou wat zijn als USA en Argentinië achter elkaar worden uitgeschakeld op dit WK… de nachtmerrie van Infantino en Trump…
Maar die kun je niet inbrengen als ie er al staat
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Daar doen de Belgen niet aanFiber schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:34:
Geen comercial break...?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Niet getreurd... Op de commerciële zenders kan je om de 20 minuten 10 minuten lang er naar kijkenFiber schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:34:
Geen comercial break...?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ronaldo en Messi naar huis, dat zou echt fantastisch zijn.
Omdat het de belastingbetaler geld scheelt hierdoor?MrKevinB schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:36:
Ik hoop die 'hydration' breaks nooit meer te zien na dit WK... Ik snap ook niet dat de NOS niet, net zoals ZDF of Sporza ervoor kiest geen advertenties tijdens die tijd uit te zenden.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nee, het salaris van het bestuur moet omhoog.AMARONE schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:37:
[...]
Omdat het de belastingbetaler geld scheelt hierdoor?
ICE ICE Baby
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Welk geld, ik zie er niets van terug? Tot een paar weken voor het WK wisten we niet eens dat dit zou gaan gebeuren.AMARONE schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:37:
[...]
Omdat het de belastingbetaler geld scheelt hierdoor?
Levert geld op en de politiek is al jaren moeilijk aan het doen over de budgetten van de NOS. Ze moesten ook uitgelegd krijgen dat de NOS, van de politiek, ook geld moet vragen voor commerciële vertoning van de beelden.MrKevinB schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:36:
Ik hoop die 'hydration' breaks nooit meer te zien na dit WK... Ik snap ook niet dat de NOS niet, net zoals ZDF of Sporza ervoor kiest geen advertenties tijdens die tijd uit te zenden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb net indiaas besteld. Wat een ontknoping van het WK!Bossie schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:37:
Ik blijf het avondeten maar uitstellen, je weet het maar nooit met Messi
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ronaldo wél!shoombak schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:35:
Mogen we Messi al uitzwaaien?
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dat zijn waarschijnlijk al flink wat minutenVeeGee schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:39:
Wettelijk mag er maar maximaal een aantal minuten reclame per uur zijn. Dat is nu niet anders. Dus de reclame tijdens de hydration breaks zorgen voor minder reclametijd tijdens de andere blokken.
Jammer alleen dat ze geen paar tonnetjes konden vinden om de 4K feed door te zetten. Want dat had het gekost, een paar ton extra op die vele tientallen miljoenen....DaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:38:
[...]
Levert geld op en de politiek is al jaren moeilijk aan het doen over de budgetten van de NOS. Ze moesten ook uitgelegd krijgen dat de NOS, van de politiek, ook geld moet vragen voor commerciële vertoning van de beelden.
Laat het dan aan de commerciëlen. Krijg je hetzelfde voorgeschoteld maar kost het geen belastinggeld.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:38:
[...]
Levert geld op en de politiek is al jaren moeilijk aan het doen over de budgetten van de NOS. Ze moesten ook uitgelegd krijgen dat de NOS, van de politiek, ook geld moet vragen voor commerciële vertoning van de beelden.
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Ik krijg zin in ShoarmaSoulizer schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:40:
[...]
Ik heb net indiaas besteld. Wat een ontknoping van het WK!
ICE ICE Baby
Die gaan nooit meer weg, follow the money.MrKevinB schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:36:
Het zijn de duurste reclame blokken nu, volgens mij.
- Portugal uitgeschakeld, ondanks corruptie FIFA (rode kaart Ronaldo seponeren zodat ie de 1ste wedstrijd gewoon mee mocht doen)
- De VS uitgeschakeld, ondanks corruptie FIFA (rode kaart Balogun opschorten na interventie Trump en Witte Huis)
- Argentinie (hopelijk zo) uitgeschakeld, ondanks corruptie FIFA (het sparen van Messi en selectief fluiten)
Die Big Mac is onderweg hier. De commercie doet z'n ding...
Dan maak ik liever zelf een burger op de BBQDutchOwnage schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:41:
[...]
Die Big Mac is onderweg hier. De commercie doet z'n ding...
ICE ICE Baby
Ball don't lie.silmaril8 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:41:
Lekker hoor:Heeeeeeeerlijk.
- Portugal uitgeschakeld, ondanks corruptie FIFA (rode kaart Ronaldo seponeren zodat ie de 1ste wedstrijd gewoon mee mocht doen)
- De VS uitgeschakeld, ondanks corruptie FIFA (rode kaart Balogun opschorten na interventie Trump en Witte Huis)
- Argentinie (hopelijk zo) uitgeschakeld, ondanks corruptie FIFA (het sparen van Messi en selectief fluiten)
Om vervolgens bedolven te worden onder reclame? Dat zou je toch niet moeten willen?alexbl69 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:40:
[...]
Laat het dan aan de commerciëlen. Krijg je hetzelfde voorgeschoteld maar kost het geen belastinggeld.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik kijk 4K via Tubi en Nederlandse audio stream. Bij de eerste WK wedstrijden even zitten knutselen.DutchOwnage schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:40:
[...]
Jammer alleen dat ze geen paar tonnetjes konden vinden om de 4K feed door te zetten. Want dat had het gekost, een paar ton extra op die vele tientallen miljoenen....
He who controls the Spice, controls the Universe.
En aangezien je geen team wilt benadelen, voer je dat in voor elke wedstrijd. Zie het probleem niet.
Hoe de invulling daarvan is, verschilt per zender
Gelijk in hoor. Maar in dit geval koos ik even de makkelijke weg.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ben je nu aan het trollen?Chelseamarre123 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:43:
Eindelijk de verdiende goal. Nu erop en erover
How bad is it on a scale from one to Spurs
iig UEFA heet toegezegd dat ze niet in de CL of EK komen.Jumpman schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:40:
[...]
Die gaan nooit meer weg, follow the money.
Het zijn de duurste reclame blokken nu, volgens mij.
Daarom dacht ik lekker butter chicken vanavond.DutchOwnage schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:43:
[...]
Gelijk in hoor. Maar in dit geval koos ik even de makkelijke weg.
Gaat toch niet zo zijn dat Argentinië op het laatste weer voorbijkomt argh.
De blessuretijd zeker? Ik zie ze echt +15 geven als Argentinie nog achterstaatJoosie200 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:44:
Het wordt nog een heet Argentijns kwartiertje
Picanha duurt nu te lang op de BBQ, dus dat kan niet.Soulizer schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:44:
[...]
Daarom dacht ik lekker butter chicken vanavond.
Gaat toch niet zo zijn dat Argentinië op het laatste weer voorbijkomt argh.
ICE ICE Baby
Nope ik kijk objectief naar de wedstrijd en wil dat het betere team gewoon doorgaat.
Dacht meer aan 90+5 maar gezien ze eerder ook +10 lieten doorspelen kijk ik nergens meer van op.Terranova schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:44:
[...]
De blessuretijd zeker? Ik zie ze echt +15 geven als Argentinie nog achterstaat
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
hahahahaha, wie heeft deze komiek uitgenodigd?Chelseamarre123 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:46:
[...]
Nope ik kijk objectief naar de wedstrijd en wil dat het betere team gewoon doorgaat.
Dit is een account.
Als je op deze manier 2-1 achter staat, dan ben je niet het betere team.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:46:
[...]
Egypte speelt het wat slimmer.
ICE ICE Baby
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zegt ook niet veel eigenlijk. Gister kreeg Ronaldo/Portugal ook opeens nog eens 2 minuten boven op de +6Joosie200 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:46:
[...]
Dacht meer aan 90+5 maar gezien ze eerder ook +10 lieten doorspelen kijk ik nergens meer van op.
[ Voor 85% gewijzigd door Dr. Strangelove op 07-07-2026 21:44 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Beetje respectshoombak schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:47:
Tyfus Messi
This aged well 😉Bossie schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:37:
Ik blijf het avondeten maar uitstellen, je weet het maar nooit met Messi
Dat betekent, stam + t .
Dat is nog altijd Tom Beugelsdijk.
Zero compensation
Ik denk dat Infantino de goal op afstand mechanisch groter heeft gemaakt van Egypte.
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 07-07-2026 19:49 ]
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl